Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii
![]() ![]() ![]() |
Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii
bygy007 |
![]()
Post
#481
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|||
tzepesch |
![]()
Post
#482
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
am avut releu electronic, cu un + pt legat la alternator, si aveam urmatoarele valori:
Bateria era pe negru, ai avea 12.3V, dar a pornit destul de usor in relanti: 12.4 In relanti-pozitii: 12.3 In relanti-Faza Scurta: 12 In relanti Faza Lunga: 11.7 In sarcina: 13.5 In sarcina-pozitii: 13.3 in sarcina-faza scurta: 12.9 in sarcina-faza lunga: 12.1 am pus releul mecanic... in relanti: 12.7 In relanti-pozitii: 12.4 In relanti-Faza Scurta: 12 In relanti Faza Lunga: 11.9 In sarcina: 13.3 In sarcina-pozitii: 13.1 in sarcina-faza scurta: 13 in sarcina-faza lunga: 12.5 rotita dintata de la releul mecanic, ca sa incarce mai mult, trebuie data spre extremitatea mai mare sau mai mica??? se poate regla si-n timpul functionarii motorului? (daca da se regleaza in sarcina?) This post has been edited by tzepesch: 5 Feb 2008, 21:23 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
bygy007 |
![]()
Post
#483
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
la tine indica o defectiune la alternator nu la releu
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#484
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
care sa fie?
carbunii sunt schimbati asta vara si puntea de diode la fel. daca masor conform cartii Mondiru, ce valori tre sa obtin la masurarea alternatorului? alternatorul e de 36A pana la urma, rotita dintata de la releu, cum se regleaza, in sarcina? tre sa incarce maxim 14.4 am inteles, faruri, nu? This post has been edited by tzepesch: 5 Feb 2008, 23:42 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
djasu82 |
![]()
Post
#485
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
3000 de ture faruri si 14.2 maxim iar la relantii 13.8V cu farurile aprinse. In gol 14.2V insarcina la fel nu trebuie sa se modifice tensiunea.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#486
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
hai ca ma apuc sa masor alternatorul pe care-l mai am in casa
<span class='edit'>6 Feb 2008, 16:41:</span> rezolvat, schimbat alternatorul, tot cu unu de 36 A dar care era original al masinii, din 82. carbunii si puntea diode in regula. releul l-am reglat sa incarce la maxim 14.3-4 V in sarcina, cca 3000 ture. oricum, mai jos de 12.8-6 V in sarcina cu faza lunga nu coboara. inca o data releele mecanice sunt excelente!!!!! This post has been edited by tzepesch: 6 Feb 2008, 16:42 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
iuly82 |
![]()
Post
#487
|
Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 17 July 07 From: Pitesti ![]() |
pai da, da' chestia e sa mai gasesti prin magazine si sa nu fie oxidate.... apropo cat ai dat pe releul mecanic?
|
--------------------
Dacia
1300
1982
- AG
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#488
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Si cele eletronice ar trebui facut un mic montaj de preloare a curentului cand intra consumatori in sarcina in asa fel in cat chiar si la turatie joasa tensiunea sa ramina stabila in jur de 14V. Au fost scoase unele daci seria 97-98 in care alternatorul scoatea la relantii 14.2V chiar daca intra consumatori gen faruri aeroterma.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#489
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(tzepesch @ 6 Feb 2008, 00:50) hai ca ma apuc sa masor alternatorul pe care-l mai am in casa <span class='edit'>6 Feb 2008, 16:41:</span> rezolvat, schimbat alternatorul, tot cu unu de 36 A dar care era original al masinii, din 82. carbunii si puntea diode in regula. releul l-am reglat sa incarce la maxim 14.3-4 V in sarcina, cca 3000 ture. oricum, mai jos de 12.8-6 V in sarcina cu faza lunga nu coboara. inca o data releele mecanice sunt excelente!!!!! crezi ca alea mecanice sint excelente nu? pentru ca se poate regla tensiunea , eu am electronic reglabil home made si merge excelent ( se poate regla si mentine cu o toleranta de o,1V-0,2V) rezolvarea la problema cu incarcarea la relanti o gasesti aici iar daca te intereseaza acea schema de releu electronic reglabil se afla la postul 460 This post has been edited by bygy007: 6 Feb 2008, 23:26 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#490
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
io zic fata de ala electronic pe care-l am eu.
merci de link, ma uit |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#491
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 6 Feb 2008, 20:10) Si cele eletronice ar trebui facut un mic montaj de preloare a curentului cand intra consumatori in sarcina in asa fel in cat chiar si la turatie joasa tensiunea sa ramina stabila in jur de 14V. Au fost scoase unele daci seria 97-98 in care alternatorul scoatea la relantii 14.2V chiar daca intra consumatori gen faruri aeroterma. Singura solutie de pastrare a tensiunii ar fi micsorarea fuliei si releul cu referinta. In rest, poate montaj de mentinere a relantiului in jur de 800-900 rpm. Complicat pentru carburatie. Asta din cauza caracteristicii alternatorului care sub o anumita turatie nu mai poate debita acea tensiune si a celei a motorului carburat. Si, evident, fire cit mai groase si contact cit mai bun, fara caderi de tensiune. Sau, solutia de compromis, cresterea relantiului la 1000rpm. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
rba |
![]()
Post
#492
|
Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 19 April 05 ![]() |
stimati dacioti,
tin sa va informez ca schimbarea fuliei alternatorului cu una mai mica in diametru (caz concret: 76mm(amprenta exteriorului curelei) de dacie cu 55mm de ww) are efect benefic relativ la mentinerea tensiunii constante in sistemul electric, insa mai trebuie cateva trucuri. rezultatul este urmatorul: ralanti - 14.35V (asa am reglat eu regulatorul) cu consumatori: faza lunga+aeroterma tr2 + dezaburire+stergatoare pe intermitent la maxim tensiune 14.34 - 14.35 cand porneste GMV-ul tensiunea scade rapid pana la 13.3 - 13.2V si se stabilizeaza cand GMV intra in regim la 14.26V. pe perioada tranzitorie cand GMV porneste si intra in regim, motorul primeste o franare din partea alternatorului de toata frumusetea, se chinuie sa il invarta, iar alternatorul scoate zgomotul specific de masina electrica in sarcina mare. toate acestea se intampla la o turatie de ralanti de 750 - 800 rpm (injectie). pentru carburatie recomand aceasta solutie+un ralanti mai ridicat, intrucat motorul s-ar OPRI cu SIGURANTA. ia sa facem un calcul al puterii produse de alternator si consumate de sistem intr-o maniera simplificata si ulterior incercam sa completam detaliile: faza lunga: 2 x55W = 110W pozitii: 4 X 5W = 20W dezaburire: ~200W daca sunt toate liniutle intregi, dar eu mai am vreo 4 intregi deci vreo 60W aprindere+pompa carburant+incalzire sonda lambda ~ 80W instalatie GPL:3 electrovalve x 20W (ca asa scrie pe ele) ~ 60W stergatoare... nu le mai pun ca au functionare intermitenta aeroterma... greu de zis eu stiu ca are vreo 80W pe treapta 4 - deci presupunand ca treptele sunt de cate 20W (motoras + rezistor) sa zicem 40W GMV: 100W total: 110(faruri)+20(pozitii)+60(dezaburire cu defecte)+80(inj Bosch)+60(GPL)+40(aeroterma)+100GMV = 440W ![]() (a se observa ca nu am pus la soteala incarcarea bateriei si nici consumul de curent pentru excitatia alternatorului, intentionat pentru ca nu stiu exact cat de corecte sunt aprecierile celorlalte puteri consumate) pe de alta parte, se observa ca la ralanti, in conditiile in care GMV este pornit, consumul de curent este de ~ 31A (440W/14.26V). repet, LA RALANTI. 31A este peste ce poate da alternatorul la ralanti la o tensiune de 14.35V, iar rezultatul este scaderea tensiunii debitatela 14.26V (tensiune decenta, zic eu) concluzie: un altern de DACIA de 55A(sau cat o fi exact) este suficient pentru consumurile "normale" de curent, in combinatie cu o fulie de diametru de maxim 60mm (amprenta curelei), dar in combinatie si cu cateva trucuri legate de "releul" regulator (evident electronic) exista si o parte negativa la montarea unei fulii mai mici in diametru: cam trebuie utilizata o curea dintata, ca sa poata flexa dupa curbura fuliei (cele normale se cam manaca repede) si s-ar putea sa trebuiasca deplasat alternatorul inspre contraaipa stanga prin intermediul unor distantiere in bloc si chiulasa. va urez succes, si eventualele intrebari adresati-le aici. cu stima, rba |
--------------------
Dacia
Berlina
2000 1310 Ti
- B ** ***
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#493
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
am rereglat releul, 14.48V in sarcina cu Faza lunga, stergatoare, statie audio pornita, aeroterma
|
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
djasu82 |
![]()
Post
#494
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Ori releu cu referinta ori fulie mai mica sau amble o cale de mijloc totusi o mica combinatie de urmarire a curentului prin sarcina cred ca s-ar obtine ceva stabilitate . Daca la relantii obtin cu farurile de faza lunga stabil la 13.8V iar turat 14.2V ar fi perfect. Nu ca acuma la relantii scade la 12.9V cu faza lunga si in turatie sta stabil la 14.2V. Apropo vedeti ca aparatele digitale va pacalesc uneori la masuratori. Ar fi bine unul eletro dinamic cu ac.Eu vreau sa modific schema la un regulator cu fir de referinta montand un mic stabilizator indiferent de tensiunea furnizata .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
rba |
![]()
Post
#495
|
Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 19 April 05 ![]() |
hmm
cred ca vrei sa spui un DC-DC step up converter..... pentru a avea posibilitatea excitarii bobinei rotorului cu mai mult de 14.4-0.8 = 13.6V... oricum exista riscul atingerii saturatiei magnetice a rotorului, caz in care degeaba mai crestu curentul in bobina ca nu mai creste campul magnetic... si toata energia se transforma in caldura.... in caz ca chiar te gandeai la un stabilizator de tensiune (eventual unu integrat) atunci spune la toata lumea unde te gandesti sa il montezi si ce sa alimentezi din tensiunea stabilizata de acesta. cu stima, rba |
--------------------
Dacia
Berlina
2000 1310 Ti
- B ** ***
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#496
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(rba @ 7 Feb 2008, 15:13) cand porneste GMV-ul tensiunea scade rapid pana la 13.3 - 13.2V si se stabilizeaza cand GMV intra in regim la 14.26V. pe perioada tranzitorie cand GMV porneste si intra in regim, motorul primeste o franare din partea alternatorului de toata frumusetea, se chinuie sa il invarta, iar alternatorul scoate zgomotul specific de masina electrica in sarcina mare. din cite tin eu minte un motor electric de genul celui de la GMV ia la pornire intre 10 - 20 In, deci este normal sa scada turatia motorului la un curent de 70 - 140A cu mult peste ce poate da alternatorul ca sa nu se mai simta asa de rau ar trebui facuta o pornire prin rezistenta lucru care ar rezolva acea problema 8 Feb 2008, 00:18: QUOTE(djasu82 @ 7 Feb 2008, 17:03) Ori releu cu referinta ori fulie mai mica sau amble o cale de mijloc totusi o mica combinatie de urmarire a curentului prin sarcina cred ca s-ar obtine ceva stabilitate . Daca la relantii obtin cu farurile de faza lunga stabil la 13.8V iar turat 14.2V ar fi perfect. Nu ca acuma la relantii scade la 12.9V cu faza lunga si in turatie sta stabil la 14.2V. Apropo vedeti ca aparatele digitale va pacalesc uneori la masuratori. Ar fi bine unul eletro dinamic cu ac.Eu vreau sa modific schema la un regulator cu fir de referinta montand un mic stabilizator indiferent de tensiunea furnizata . inca astept acea realizare a ta sa vad cum functioneaza cred ca urmarirea aceea de curent este foarte cosistitoare ar trebui sa folosesti sunturi si traductoare de curent This post has been edited by bygy007: 7 Feb 2008, 23:18 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
rba |
![]()
Post
#497
|
Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 19 April 05 ![]() |
salut,
stiu asta byggy si poate la un moment dat voi face soft start la GMV. vroiam numai sa arat lumii ca se poate cu alternatorul original insa cu putina ingeniozitate. pe de alta parte vroiam sa arat lumii de ce nu a facut fabrica de la inceput fulia la alternator mai mica si anume eliminarea acestor caderi de turatie, in special pentru masinile pe carburatie fara control al turatiei de ralanti. pe de alta parte mai este si aspectul fiabilitatii intregului sistem, care, cu cureaua clasica(plina) pare ca are de suferit. vedem pe termen lung in ce fel are de suferit alternatorul in sine, intrucat in regim de turatie maxima (5600rpm in cazul injectiei) acesta trece de limita superioara de turatie, adica 10.000rpm (bine, nu ajung eu practic niciodata la 5600 rpm dar probleme la perii si rulmenti probabil ca vor aparea mai devreme) cu stima, rba P.S. ca o concluzie pentru dacioti care se plang de performantele alternatorului la o utilizare normala: verificati-va foarte minutios sistemul electric si aplicati sfaturile si ideile din acest topic. lasati pe plan secund inlocuirea alternatorului cu unul de provenienta straina, ca ultima solutie incaz ca toate celelalte nu dau roade. |
--------------------
Dacia
Berlina
2000 1310 Ti
- B ** ***
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#498
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
bai,
al meu, din 82, de 36A, SeriDucellier (ES) doar cu carbunii schimbati, si nici aia noi incarca f. bine. un set nou de carbuni, pus pe un alt alternator de 36A dot de ElPrecizia Sacele s-a dus naibii in nici juma de an, unu tocit mult si unu se mai tinea in 2-3 lite releu mecanic seri ducellier tot din 82, reglat in sarcina cu multimetrul. incarca f bine: 14.48 in sarcina cu toti consumatorii pe care-i am. ce sa cer mai mult??? inca o data dovada ca piesele de odinioara sunt mult mai bune decat simialarele actuale |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#499
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(rba @ 7 Feb 2008, 14:13) [...] exista si o parte negativa la montarea unei fulii mai mici in diametru: 1. cam trebuie utilizata o curea dintata, ca sa poata flexa dupa curbura fuliei (cele normale se cam manaca repede) si 2. s-ar putea sa trebuiasca deplasat alternatorul inspre contraaipa stanga prin intermediul unor distantiere in bloc si chiulasa. [...] 1. Mare dreptate ai. 2. De ce sa-l deplasezi? Pui curea 1200 (de Nova), se gaseste si in varianta dintata, dar masurata inainte, nu stiu sigur daca PROFILUL e acelasi (acel 10,5x???). O sa masor si vorbim. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
RIVE |
![]()
Post
#500
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 6 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Stie cineva,am releu IPEE cu fir de referinta,are siguranta fuzibila inclusa in montaj ? Adica in caz ca se strica este protejat,fiindca are un + pe direct ?
|
--------------------
Logan
1.2 16v E5 2011 sedan
Logan SL Plus 0.9TCe E6 2018
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#501
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
nu are siguranta acel fir este pus pentru a se elimina informatia eronata luata de pe alimentare , adica caderea de tensiune de pe contact aceasta taducindu-se prin cresterea tensiunii peste valoarea normala cu exact caderea de pe contact
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
RIVE |
![]()
Post
#502
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 6 December 07 From: Bucuresti ![]() |
pentru bygy007
multumesc pentru raspuns,cunosc ce face firul de referinta;in principiu,fiecare montaj legat permanent la baterie are o protectie (siguranta),acesta sa nu aibe protectie ?!! |
--------------------
Logan
1.2 16v E5 2011 sedan
Logan SL Plus 0.9TCe E6 2018
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#503
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
nu are pentru ca ceea ce alinenteaza el ia un consum foarte mic ceva de ordinul mA in orice situatie
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#504
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
Salut ,
Am fost astazi la Fabian sa-mi monteze aprinderea Gotronic si s-a uitat la incarcare .Concluzia a fost ca releul este dus .Ramane de verificat si alternatorul. Am sa va tin la curent daca si alternatorul are ceva probleme . Multumesc. |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#505
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
Salut ,
Am dat jos alternatorul si nu am gasit nici o problema . Puntea e incapsulata cu 3 fire lipite .Le-a dezlipit si masurat. Am pus o tasta pe surubul de minus is a doua tasta pe fiecare din cele trei borne .La fel si cu borna de plus .Intr-un sens conducea in celalalt sens nu .Am avut pe un sens valori de 520-530 si in celalalt sens de 450-470. Carbunii ok . Rotorul indica 0.05 pe scara de 200. Nu stiu daca e normal .Am masurat si firele care erau lipite la diode intre ele si cu masa si nu dadeau nimic .Mai ramane releu .Tot nu inteleg de ce nu incarca mai mult de 12.4 V (poate nu incarca de loc ) cand puneam (+) releu oe DF. Am inteles ca trebuia sa incarce pana la 18V . Multumesc. |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#506
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Pui + direct incarca pina la 15.6V . Sti de ce nu-ti incarca simplu ai releul defect . Mai explicat ori tranzistorul final din releu e distrus daca nu dioda zener care mentine 7.1V stabilizat . Nu te mai chinui cu alternatorul vezi daca are joc la rulmenti atita tot...
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#507
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(B31AYZ @ 9 Feb 2008, 23:04) Salut , Am fost astazi la Fabian sa-mi monteze aprinderea Gotronic si s-a uitat la incarcare .Concluzia a fost ca releul este dus .Ramane de verificat si alternatorul. Am sa va tin la curent daca si alternatorul are ceva probleme . Multumesc. nu ti-a zis clar colegul meu ca e dus releul sau nu il crezi , daca el a zis ca e dus atunci asa e |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#508
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Azi am descoperit de dimineata pe puntea formata din diodele de 5A ca daca pun farurile pe acea iesire de + 14.5v de pe diodele de 5A tensiunea pe baterie nu se mai modifica nici la relanti
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#509
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
![]() ![]() 11 Feb 2008, 12:40: poti pune si 1000 de diode , poti pune pentru fiecare consumator separat dar in momentul depasirii unui anumit prag puterea data de alternator va fi 0, e cam acelasi lucru cind ajungi cu pedala la podea si nu mai accelereaza This post has been edited by bygy007: 11 Feb 2008, 11:40 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#510
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
Salut ,
Nu inteleg ce e de gluma .Fabian mi-a spus ca e dus releul dar nu-si explica de ce nu incarca alternatorul cand punea +releu pe DF .Zicea ca trebuie verificate diodele si am le-am verificat eu . Am sa schimb si releul si am sa vad daca incarca . Multumesc. |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 05:00 |