Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii
![]() ![]() ![]() |
Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii
diaconuliviu |
![]()
Post
#571
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
|
||
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|||
rba |
![]()
Post
#572
|
Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 19 April 05 ![]() |
hmm....
mi-ai bagat un cui... ia sa verific cu stima, rba mda, am verificat cu o curea nefolosita. aceasta calca perfect in ve-ul fuliei de la alternator. of of mai mai. cautam curea cu dinti ![]() cu stima, rba This post has been edited by rba: 15 Feb 2008, 16:11 |
--------------------
Dacia
Berlina
2000 1310 Ti
- B ** ***
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#573
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Setati relantiul la 1000 de ture si nu va mai trebuie nimic doar ca v-a consuma benzen. O sa am timp sa pun in aplicare cea ce am gandit eu si probat cu un releu simplu si 3 diode de 25A. Separ blocul de lumini de restul printr-un releu si am terminat treaba. Pe baterie 14.2V v-a fi tot timpul si la relantii si la turatie iar pe faruri v-a creste doar cu 0.2V la turatia de 4500 de ture dar nu cred ca voi atunge acesta turatie . Asadar 14.1-14.2 cam aici se v-a incadra.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#574
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
salut,stie cineva vro explicatie la faptul ca mai acum o saptamana la relanti si cu faza scurta aprinsa acul de la baterie mi se ducea la - de tot si acum sta la jumatea zonei verzi???ciudata faza nici nu mai stiu ce sa mai ii fac am vrut sa ii schimb releul de incarcare dar acum vad ca si-a revenit,si mai avea o mica dilema:eu am releu mecanic iar cineva mi-a recomandat sa pun un releu elecronic(asa cred ca ii zice am uitat
![]() |
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
Siconi |
![]()
Post
#575
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Rasfoieste si tu prin urma... sigur e vorba de o greseala de contact. Gasesti ce si cum sa cauti dar si cum sa remedieze pe paginile din urma. Fa ce este prezentat acolo apoi revino cu detalii despre ce ai facut si ce rezultate ai obtinut.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#576
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
QUOTE(Siconi @ 17 Feb 2008, 21:26) Rasfoieste si tu prin urma... sigur e vorba de o greseala de contact. Gasesti ce si cum sa cauti dar si cum sa remedieze pe paginile din urma. Fa ce este prezentat acolo apoi revino cu detalii despre ce ai facut si ce rezultate ai obtinut. am cautat si am gasit ``contacte imperfecte `` firele de la alternador erau perfecte bine din ce am verificat eu....oricum o sa mai caut ,nu de alta da mi se pare super ciudata faza...defapt interesanta nu ciudata |
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#577
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Monteaza-ti un releu eletronic cu fir de referinta .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#578
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(Sorin_18 @ 17 Feb 2008, 22:17) salut,stie cineva vro explicatie la faptul ca mai acum o saptamana la relanti si cu faza scurta aprinsa acul de la baterie mi se ducea la - de tot si acum sta la jumatea zonei verzi???ciudata faza nici nu mai stiu ce sa mai ii fac am vrut sa ii schimb releul de incarcare dar acum vad ca si-a revenit,si mai avea o mica dilema:eu am releu mecanic iar cineva mi-a recomandat sa pun un releu elecronic(asa cred ca ii zice am uitat ![]() pentru mine acel indicator nu exista si ca atare nu il bag in seama deoarece indicatia este relativa si imprecisa asa ca am un semafor cu 3 leduri rosu verde si galben, sau poti pune asa ceva This post has been edited by bygy007: 17 Feb 2008, 23:16 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
rba |
![]()
Post
#579
|
Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 19 April 05 ![]() |
salutare,
cureaua de alternator arata mai rau decat imi inchipuiam la un rulaj de numai ~8000 km. drept dovada stau pozele atasate (curea fartec). am gasit curea dintata roulunds rubber 1A1200 - AVX 10mm x 1200mm profil v dintata (www.roulundsrubber.com) in documentatie pentru curelele automotive scrie ca lunginea de 1200mm este data pentru exteriorul curelei, motiv pentru care, cureaua este mai scurta (cu putin) decat cea de fartec de 1200, si s-ar putea sa ajung la vorba lui diaconuliviu si sa renunt la distantierele puse pentru a departa alternatorul de motor (~7mm). sa vedem cum se comporta in timp si daca nu are nevoie de intindere ulterioara asa cum se lauda ei. cu stima, rba Attached thumbnail(s) 20022008.jpg ( Size: 224.38k ) Number of downloads: 513 20022008_003_.jpg ( Size: 182.89k ) Number of downloads: 507 |
--------------------
Dacia
Berlina
2000 1310 Ti
- B ** ***
|
|
autom |
![]()
Post
#580
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
Pot sa montez releul asta la alternatorul de dacie?
Notatia o stiu, fara borna cu numarul ,,61,, . Ce semnifica borna asta? Releul asta pare nou dupa toate aparentele. Scrie ca este de audi/opel. Attached thumbnail(s) DSC00634.JPG ( Size: 317.7k ) Number of downloads: 632 |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#581
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#582
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
in principiu B+ se leaga la + DF iesirea (cea groasa) spre perii 62 cred ca este la bec celalalt DF nu stiu ar trebui facute niste masuratori inainte sa vezi daca cele 2 DF-uri da intre ele , poate fi de referinta pina la autoalimentare
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
bytzu18 |
![]()
Post
#583
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 23 December 07 ![]() |
20 de pagini de "verificari", "masuratori" si comparatii....cine are probleme cu incarcarea sa-si puna releu electronic si cu 18ron(atat m-a costat pe mine) isi rezolva problema....si inca ceva...cureaua nu se strange pana cand dak o atingi cu degetul se aude ca o coarda de chitara...strangi asa cat de cat...sa se duca 1-2 cm in jos dak o apesi...
![]() |
--------------------
Dacia
1310
2000-carburator
- SV-02-ZDP
|
|
ovidiu87 |
![]()
Post
#584
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 18 March 08 From: Resita ![]() |
Buna seara,imi spune si mie cineva cum se monteaza diodele in puntea redresoare? in ce sens?am punte redresoare cu 6 diode dinalea mici,pastile.
au pe o parte vopsit cu gri. |
--------------------
Dacia
Solenza Rapsodie
2003
- Numar de Caras "In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#585
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ovidiu87 |
![]()
Post
#586
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 18 March 08 From: Resita ![]() |
Multumesc frumos,este ceea ce aveam nevoie!
|
--------------------
Dacia
Solenza Rapsodie
2003
- Numar de Caras "In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
|
|
lwiq |
![]()
Post
#587
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 11 April 08 ![]() |
stima.. am o problema cu releele de dacie.. la un mz-etz 250cc.. am avut vreo 5 electronice, care se duceau dupa ~2saptamani.. la borna df aveam in jur de 7v.. la + aveam si pana la 20v. acum am pus unu mecanic, pe care l-am setat sa fie la maxim (tensiunea pe care o scoate)... la iesire am totusi in jur de 4v (df). ce pot face? in momentul de fata in borna + a releului intra max 17v. diodele sunt ok. multumiri anticipate
|
--------------------
dacia
1310
1989
- cs 03 emn
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#588
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
cred ca trebuie sa schimbi bateria daca pe + ai avut mai mult de 14,4V mai mult timp
ca sa-ti faci o idee borna + a releului este legata de borna + a bateriei iar borna DF este iesire de pe releu deci borna + ai 14,4 maxim (tensiunea bateriei ) iar pe DF ai o tensiune variabila intre 2V si 12 V in functie de consumatori si tensiunea bateriei (cu cit sint mai mari cu atit creste mai mult) releul trebuie astfel reglat in cit sa ai pe baterie cu sau fara consumatori intre 13,8 si 14,4 indiferent de regimul de turatie al motorului (1000 - 4000 ture) daca citeai cu atentie gaseai postul asta unde este explicat acelasi lucru This post has been edited by bygy007: 11 Apr 2008, 13:51 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
lwiq |
![]()
Post
#589
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 11 April 08 ![]() |
pai la mine + de la baterie nu ajunge la + de la releu. la + de la releu vine firul de la rotor si stator.. acolo am tensiune variabila.. inainte ajungea si la 20v.. cu releul asta vad ca nu depaseste 16v.
|
--------------------
dacia
1310
1989
- cs 03 emn
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#590
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
Salut ,
Am urmatoarea problema : Daca masor tesiunea la baterie am 14.3 V Daca masor tensiunea intre + baterie si chiulasa am 14.7 V .De ce oare ? am schimbat releul si motorul merge greu la relantii si uneori chiar se opreste .Pana sa fac asta motorul mergea foarte bine .Am schimbat releul ca nu incarca .Era mereu spre stanga .Doar cand eram in mers cu viteza statea la jumatate. Aveam releu mecanic si am tot releu mecanic . Multumesc. |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#591
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Si cu faza lunga aprinsa iti pica la 12-13V la relantii ? Tensiunea e buna de 14.3V fara consumatori la relnati. Nu te loa dupa asa zisul voltmetru de bord fiindca cu timpul isi modifica valoarea . E noraml sa-ti scada turatia fiindca acuma iti lucreaza releul . Daca pica turatia sub 600 de ture mai mareste putin relantiiul la 750 de ture dar la cald .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#592
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(lwiq @ 11 Apr 2008, 16:34) pai la mine + de la baterie nu ajunge la + de la releu. la + de la releu vine firul de la rotor si stator.. acolo am tensiune variabila.. inainte ajungea si la 20v.. cu releul asta vad ca nu depaseste 16v. instalatia este simpla de la baterie pleaca un fir (cel subtire ) la blocul de lumini de acolo mai pleaca unul la alternator, cel de iesire , tot de la blocul de lumini mai pleaca un fir care se duce la contact iesirea (cea care alimenteaza fara a da cheia pe pozitia D ) acea iesire se ducela tabloul de sigurante , de acel fir mai este pus unul subtire care se duce la bobina de inductie apoi la + releului , DF iesirea sau excitatia se duce la perii sau rotor , este asa de greu de citit ?? http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=496492 This post has been edited by bygy007: 11 Apr 2008, 23:48 Attached thumbnail(s) schema_alternator_as.JPG ( Size: 43.17k ) Number of downloads: 622 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#593
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
Salut ,
Am verificat si cu luminile aprinse scade incarcarea la 13.2 dar daca merg cuea sau o turez se duce in 14.7 -14.9 . Nu inteleg de ce am 14.7 intre + baterie si chiulasa si intre + baterie si - baterie am 14.3 .Diferenta e mare si nu inteleg de unde . Multumesc. |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#594
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Important e sa ai tupe baterie 14.3-14.4V intre bornele (+) si (-) , de obicei sa masoara tensiunea cu un aparat analogic cu ac.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#595
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
de la legaturi slabe in special in cazul tau la tresa de minus intre alternator si aripa stinga sau de la borna bateriei la cutie , dar cred ca acolo nu este cazul
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#596
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
salut.....bai baieti am 2 dacii si 2 alternatoare care nu merg ....ma intereseaza si pe mine cat m-ar costa sa le repar pe amandoua ? sau ies mai in avantaj daca cumpar 2 pe incercate de la dezmembrari ?
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#597
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
le poti repara chiar tu si scutesti niste bani din 2 poti face unul http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=496492
This post has been edited by bygy007: 13 Apr 2008, 12:47 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#598
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
as vrea sa fie asa de usor ......da nu ma pricep sa masor si nici sa schimb diode.....imi trebuie 2 alternatoare .......deci ori sa le repar pe amandoua ..ori din 2 sa fac 1 si mai cumpar unu de la dezmembrari........cat mi-ar lua un electrician sa-mi repare un alternator???
This post has been edited by vallyyy: 13 Apr 2008, 15:56 |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
lwiq |
![]()
Post
#599
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 11 April 08 ![]() |
instalatia este simpla de la baterie pleaca un fir (cel subtire ) la blocul de lumini de acolo mai pleaca unul la alternator, cel de iesire , tot de la blocul de lumini mai pleaca un fir care se duce la contact iesirea (cea care alimenteaza fara a da cheia pe pozitia D ) acea iesire se ducela tabloul de sigurante , de acel fir mai este pus unul subtire care se duce la bobina de inductie apoi la + releului , DF iesirea sau excitatia se duce la perii sau rotor , este asa de greu de citit ?? http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=496492
k.. rezolvat problema asta.. si totusi imi scoate 4v pe df, desi la intrare sunt 14 (d+) |
--------------------
dacia
1310
1989
- cs 03 emn
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#600
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
salut.....se pare ca problema cu incarcatul este fara sfarsit.....parca face misto de mine acum incarca acum nu mai incarca..... de vro saptamana cand este la relanti cu faza scurta si cd-ul pornit nu incarca acul coboara de tot in sarcina incarca foarte bine .....este cumva releul ??
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 03:09 |