UE da in judecata statul roman, Jos taxele :)
![]() ![]() ![]() |
UE da in judecata statul roman, Jos taxele :)
claus |
![]()
Post
#1
|
||
![]() private spice Group: Members Posts: 1.695 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane II
2003 confort dynamique
|
|||
cri123 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
De bine nu va fi bine pentru romani, cu sau fara taxa. Cu o sa platim amenzile la UE (ca doara nu o sa ii arda cineva pe luminatii guvernanti...), fara - o sa importam rable.
Eu nu inteleg de ce nu a putut face si guvenrul nostru ceva cinstit si cu cap: sa lase in pace taxa asta stupida, si sa puna impozite locale in functie de vechimea masinii si nivelul de poluare. In acest fel, nu numai ca nu mai veneau harburile la noi, dar mai dispareau si harburile aflate in circulatie - sa nu uitam ca in acest moment, 70% din parcul auto al Ro este NON-EURO!!!! Din pacate, traim in Romania, si conducatorii isi vad de interesele personale, nu de cele ale celor pe care ar trebui sa ii reprezinte. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
aphophis |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
din ce am inteles totul a fost facut cu cap
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
ovidiusoft |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru de sub patura Group: Members Posts: 999 Joined: 3 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai normal ca nu le convine taxa, unde sa se duca toate masinile alea vechi care ar trebui inlocuite cu alte masini noi, fabricate in anumite tari din UE, in niste fabrici unde sunt actionari niste anumite persoane din acelasi tari din UE???
Eu tin cu statul roman la faza asta, taxa de prima inmatriculare chiar mi se pare ok. |
--------------------
Dacia Logan
Ambitios 1.6MPI-8V
promotia 2005 aici ar veni semnatura, nu?
|
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Adica preferi sa ramana in ROmania toate cazanele de 1300 si vechiturile straine de 20-30 de ani care polueaza de 10 ori mai mult decat o masian straina din 1995-2000? Sunt convins ca majoritatea proprietarilor de poluatori ambulanti si-ar casa raciurile si ar lua o straineza de 10-15 ani, masina care e de multe ori mai buna, si polueaza de n ori mai putin.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ageana |
![]()
Post
#6
|
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
Corect! Ovidiusoft, daca tu ti-ai luat LGN, nu inseamna ca toata lumea isi permite. Eu de ex. as schimba dacia mea 1310 din `95 cu o astra f.
|
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
vijelie |
![]()
Post
#7
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Dintre o Dacie 1300 cazuta si un Opel Astra din 1992, parerea mea e ca cel mai mult polueaza camioanele socialiste care traverseaza Bucurestiul in lung si in lat la orice ora din zi si din noapte...
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.170 Joined: 13 October 06 ![]() |
opel-urile sunt penibile
|
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
paulp |
![]()
Post
#9
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
QUOTE(ageana @ 9 Jan 2007, 13:11) Corect! Ovidiusoft, daca tu ti-ai luat LGN, nu inseamna ca toata lumea isi permite. Eu de ex. as schimba dacia mea 1310 din `95 cu o astra f. Am si eu o curiozitate, daca tot e vorba de poluare, daca ti s-ar permite sa-ti schimbi dacia aia veche cu o astra, ce-ai face cu dacia? ai duce-o la Remat pe 3 mil cit valoreza ca fier vechi? sau ai vinde-o in tirg ![]() Sa nu ne mai ascundem dupa degete. Toti vrem o masina mai buna, dar sa nu platim pentru asta (chiar daca prin a plati inseamna sa renunti la hirb gratuit). |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
ageana |
![]()
Post
#10
|
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
@mircea_aq: esti un geniu omule, sunt fanu` tau!
Ai dreaptate paulp, as vinde-o in targ, altfel de unde bani de astra... Crezi ca daca as avea un salariu mai bun m-as mai complica facand tot felul de "mijmasuri" ca sa imi schimb si eu masina? Nu dau vina pe nimeni pt. ca nu am eu salariul "european", dar tind si eu spre mai bine. |
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
paulp |
![]()
Post
#11
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Pai daca ai vinde-o in tirg, atunci tot ar polua in continuare si ea si astra non-euro pe care ai aduce-o, deci taxa e justificata
![]() Singura solutie buna pentru mediu, ar fi sa se faca un program Rabla, in care sa dai masina la Remat pentru un bon de 3000 ron, si cu ala sa-ti iei masina sh de la dealerii de sh-uri, cu minim euro 2 ![]() Asta s-ar rezolva si problema mediului si problema rablelor ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
St |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.466 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Sincer, daca statul roman voia sa rezole problema cu masinile vechi si non-euro puneau niste impozite imense la masinile astea si rezolvau problema, sau puneau taxa asta , dar nu sume asa de mari la masinile relativ noi, cele dupa 2002.
|
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
vijelie |
![]()
Post
#13
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Si daca Marele Stat Roman va reusi sa demonstreze ca o astfel de taxa reprezinta o importanta contributie la bugetul de stat, din care buget de stat Romania va trebui sa cotizeze la UE un miliard de euroi numai anul asta?
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
balanel |
![]()
Post
#14
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Efectele benefice ale integrarii noastre in UE incep sa-si faca aparitia. Asa, ca un parinte, care nu ne mai lasa sa ne facem de cap.
Nu sunt de parere ca la desfiintarea taxei vom importa rable, daca masinile respective fac proba la RAR ca corespund normelor tehnice si de poluare pentru care au fost construite. Pentru a incuraja cumparerea de masini mai noi, statul roman, ca si restul statelor membre, are instrumentul numit impozit. In occident, asa se procedeaza. |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
rue |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.706 Joined: 18 September 05 From: Internet ![]() |
daca accesul la masini sh nu ar fi limitat de asemenea taxe atunci daciile vechi mai ales si celelalte masini f vechi nu vor mai valora nimic si vor ajunge la casare automat. nu ar mai da lumea pe ele nici 300 euro pt cele de 15 ani minim.
astfel in loc de opeluri rekord si fiaturi regata si chiar golf2 in stare jalnica la 1-2000 euro vom avea golf 3, astra F etc. daciile din 95 + ar costa pe la 5-1000 euro solenza maxim 3500 cielo 1500-2000 supernovele maxim 2000 tico maxim 1500 astra g (pana in 1999) 4-5000 loganul sh va avea o reducere normala cu 1000 cred. plaja masinilor din 94-2001 ar fi pt cei care au mers pana acum cu daciile si cielo. |
--------------------
Dacia
Logan
2021, 1.0 TCE eco-G, Comfort
- RUE
|
|
gdm |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 326 Joined: 13 May 04 ![]() |
Cu asta APIA au luat o mare, mare *** editat de moderator ***
Chiar daca procesul va dura ceva timp iar din momentul in care Romania va fi obligata sa anuleze taxa vor mai trece 6 luni (legea zice ca orice modificare a codului fiscal trebuie anuntata cu 6 luni inainte), APIA tot nu va mai vinde asa de mult pentru ca cei ce vor masini vor astepta sa se dea liber la masini. Deci toate manevrele APIA au dat rezultat aproape 0. *** Rog mai multa retinere in limbaj. Mai primeste inca 10% *** |
--------------------
Dacia 1410
cutie 5 trepte, GPL Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
|
|
ovidiusoft |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru de sub patura Group: Members Posts: 999 Joined: 3 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Intr-adevar, pe termen scurt e clar ca o Dacie din 80 e mult mai nasoala decat un Opel mai nou. Dar asta nu are legatura cu subiectul - si anume oprirea importului de junk-uri.
Oricum nu stiu de ce am eu impresia ca majoritatea masinilor care se aduc din afara NU sunt "de buget", asa ca nu prea merge comparatia Dacia veche - Astra. Cu banii de Astra poti sa-ti iei o masinuta si de aici, care nu e Dacia 1300. @argon: Da, prefer sa ramana pe strazi alea de 30 de ani. Pentru ca intr-un final (destul de repede, sper eu) alea n-or sa mai poata circula. Dar daca s-ar permite aducerea ieftina de SH-uri din afara, in 5 ani o sa avem de n ori mai mult junk-uri pe strazi decat cele care sunt acum. This post has been edited by ovidiusoft: 9 Jan 2007, 16:02 |
--------------------
Dacia Logan
Ambitios 1.6MPI-8V
promotia 2005 aici ar veni semnatura, nu?
|
|
paulp |
![]()
Post
#18
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Inca 2-3 hei-rupuri cu programul de modernizare a parcului, si eventual cresterea primei de casare la 1500 E, si am scapa si de aproape toate rablele
![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
@ovidiusoft daca atunci cand ti`ai luat masina noua statul iti cerea (scris separat mare si clar) taxa de scobitori(ca sa ii dau un nume) de 1000 de euro sau o suma oarecare dar mai insemnata, ai mai fi fost de acord acum/atunci cu aceasta taxa?sau acum ai fi injurat ca si restul care nu isi permit sa isi ia masini noi sau cele care merita sunt totusi prea scumpe?asa ca mai usor cu taxa asta acum ca te`ai vazut cu masina inmatriculata!
cu banii pe o astra f afara cam ce masina iti iei la noi? oricum daca va ramane taxa asta voi circula cu dacia indiferent ca imi voi lua o masina noua sau nu! cat timp are taxele platite si totul ok o las si la copii asa ca nu vad cum tu zici ca nu o sa mai poata circula! la subiect: daca ar fi ceva de zis eu as propune altceva-- omul care isi aduce masina de afara semneaza o hartie prin care pe precedenta o va casa automat inaintea inmatricularii celeilalte. si daca tot se vrea ceva atunci sa se faca verificare la rar a masinii aduse! ca nu dureaza mult sa ii verifice noxele daca restul pare ok! This post has been edited by sorin1983: 9 Jan 2007, 18:16 |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
Bleuindigo |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 8 January 07 ![]() |
Ati vazut baieti ce-au facut aia acum 20 de ani in Rdg? Au bagat pe trabantzele motoare euro 2 de golf! Si uite asa ele au voie sa circule si nu supara pe nimeni. De ce n-am face si noi un asemenea program?
![]() ![]() ![]() |
--------------------
RENAULT
19
RT
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#21
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Eu sunt de acord cu aceasta taxa. Daca ar mai avea urmatorul amendament ar fi perfecta: Atunci cand aduci o masina de afara, sa ai de ales intre a plati aceasta taxa sau a da in schimb o alta masina deja inmatriculata in Romania spre a fi casata. Si in ce acest mod sigur vom scapa de toate cazaturile iar parcul auto se va imbunatati considerabil.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Pearl Jam |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 1 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Ideea cu datul în judecată a statului român de către UE a plecat tot de la români. E ca în bancul cu cei aruncați în cazanul cu smoală din iad. La români situația era simplă, nu era nevoie de Scaraoțchi să-i păzească. Cum ieșea un român din cazan, o mie de mâini îl trăgeau înapoi...
Din păcate, la felul cum merg lucrurile (și străinezii nu ne cunosc detaliile obscure cu adevărat) vom fi primul exemplu de aplicare a clauzei de salvgardare. SUNTEM INCOMPATIBILI CU CIVILIZAȚIA. ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 4 Intense
2020 1.4 TCE
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Acum sa vad ce face Loganelul nostru. Sa nu imi zica mie cineva ca mai da romanul 8000 de euro pe un Logan made by romani am vazut finisaje cand la 7500 euro iti aduci de afara masina nemteasca calitatea nu mai sufera comparatia care o cumperi in 2007 fabricata in 2002-2003 si ce sa vazi domle' area mai mare garantie ca LOganul nostru si in conditiile astea. Sa fie foarte clar si caz concret: un prieten si-a adus din Hamburg (mare Kauf de 700 de masini acolo) Opel Astra Classic Break model 2002 negru metalizat motor 1.7 motorina 6200 de euro la nemti plus TVA tot la nemti 1500 de euro. TVA de la nemti il recuperezi daca te duci inapoi in Germania dupa ce ai inscris masina in ROmania te duci cu factura din Germania inapoi. Si ce sa vezi: masina 2002, 130 mii km rulati si garantie 12 ani la caroserie asta inseamna pana in 2014. Iti iei Logan 2007, garantie 6 ani tabla asta pana in 2013. Nu mai punem calitatea finisajelor, stabilitate, frane etc. Si tot caz concret: si-a luat un prieten Logan motor 1.6 cu dotarile: aer conditionat, servo directie, geamuri electrice fata, FARA ABS, are proiectoare pret 8300 euro. Le-am condus pe amandoua si vreau sa va spun ca nici nu sufera comparatia fara nici un exces de zel; alta pozitie de condus, alte finisaje la interior, alte dotari.
Pana acum era taxa vamala, mai ramasese taxa asta de inmatriculare care a inlocuit taxa vamala dar de acum incolo ii intreb pe romani ce ii mai opreste sa isi aduca ceva de calitate la 6-7-8000 de euro? Si sa nu imi zica mie cineva ca la oa masina nemteasca conteaza 4-5 ani la cum le tin nemtii cu uleiuri klumea si tot ce trebuie filtre la timp etc. This post has been edited by ionutctn: 9 Jan 2007, 19:36 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
IUPIIIIIIIIIIIIIIIIIII
![]() Cea mai buna veste pe anu asta. Poate reusesc sa schimb si eu BMW-u' din 79 cu unu din 97. Asta chiar ca e o masura aberanta, dar ce sa-i faci...daca Tariceanu importa masini... Si uite cum se innoieste parcul.... Dai o masina de 30 ani si iei una de 10. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Puiu Tabara |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 28 November 04 From: Oradea, Timisoara ![]() |
In primul rand era clar ca-i o marsavie a Romaniei.
Cand am semnat contractele de aderare, am semnat si ca vom respecta prevederile ce sunt cuprinse pe acolo. Dragii nostri guvernanti stiau ca asa se va intampla (si eu speram sa se intample asa) doar, doar vor mai ciupi ceva bani in plus. Nu se pune problema daca protejam mediu, productia interna, ci faptul ca nu putem sa respectam niste prevederi contractuale, iar cu UE o sa le fie, guvernantilor, mai greu de fraierit decat pe poporul roman. |
--------------------
dacia
logan ambition
- bh-04-yek
|
|
stoianco |
![]()
Post
#26
|
Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 5 November 04 ![]() |
QUOTE(ionutctn @ 9 Jan 2007, 19:35) Pana acum era taxa vamala, mai ramasese taxa asta de inmatriculare care a inlocuit taxa vamala dar de acum incolo ii intreb pe romani ce ii mai opreste sa isi aduca ceva de calitate la 6-7-8000 de euro? Si sa nu imi zica mie cineva ca la oa masina nemteasca conteaza 4-5 ani la cum le tin nemtii cu uleiuri klumea si tot ce trebuie filtre la timp etc. asa...pt mine... poti sa-mi spui si mie cat era taxa vamala pana in 31 dec 06 la o masina adusa din Germania? (pt un VW de ex.) |
--------------------
Dacia Logan
PRESTIGE
2006
|
|
bulan |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
QUOTE(bulan @ 2 Jan 2007, 19:35) Polonia si Finlanda au fost chemate in instanta la curtea constitutionala de la Bruxelles pentru tratament discriminatoriu aplicat celor care cumpara masini SH din UE fata de cei care cumpara masini SH din tarile lor.Chestiunea cu taxa pe prima inmatriculare este o gaselnita a dragilor nostri guvernanti care inca se mai cred de capul lor.Uniunea transportatorilor din Romania a protestat si deja guvernantii au facut un pas inapoi ca vezi doamne camioanele sunt mijloace de productie si sunt deja impozitate suficient.Cand o sa bata Germania o data din picior ca-i scad vanzarile de masini SH pentru care incaseaza TVA nu vor sti guvernantii pe unde sa scoata camasa.Intrarea in UE inseamna:LIBERA CIRCULATIE A PERSOANELOR,MARFURILOR SI A SERVICIILOR. Eu care sunt cel mai sarac cu duhul dintre toti membrii forumului www.daciaclub.ro am prezis inca de pe data de 02-01-2007 chestiunea aceasta.Oare dragii nostri guvernanti sa fie mai saraci cu duhul decat mine de au crezut ca vor face ce vor la infinit? |
--------------------
a
b
c
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#28
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(Puiu Tabara @ 9 Jan 2007, 20:10) In primul rand era clar ca-i o marsavie a Romaniei. Cand am semnat contractele de aderare, am semnat si ca vom respecta prevederile ce sunt cuprinse pe acolo. Dragii nostri guvernanti stiau ca asa se va intampla (si eu speram sa se intample asa) doar, doar vor mai ciupi ceva bani in plus. Nu se pune problema daca protejam mediu, productia interna, ci faptul ca nu putem sa respectam niste prevederi contractuale, iar cu UE o sa le fie, guvernantilor, mai greu de fraierit decat pe poporul roman. Si ce anume incalca statul roman? Ce prevederi? Ce zic acele prevederi mai exact? |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Diac |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.023 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
Treaba asta cu minunatele masini sh din strainatate, respectiv din Germania e fenomenala. Pai credeti ca TOATE masinile astea sunt niste bijuterii si vanzatorii lor niste sfinti? Toti ne gandim la mitul pensionarului neamt care are o masina impecabila cu un kilometraj minuscul si pe care o putem lua la un pret foarte avantajos. Or fi destule masini de genul acesta, dar samsarii din targurile indigene o sa aduca NUMAI masini impecabile. Apoi stim si noi ca sunt destule modalitati de obtinere a ITP-ului, in ciuda masurilor de securitate din ce in ce mai stricte.
Pe de alta parte e clar ca masura este protectionista, protejeaza interesele industriei auto si a importatorilor de masini din Romania. Un rol important cred ca-l joaca si bancile sau firmele de leasing care finanteaza la ora actuala achizitionarea de masini noi. In lipsa taxei poate ca lumea s-ar orienta catre masini sh pe care sa le cumpere cu banii jos si pe care sa nu le asigure CASCO. Pai cum sa nu aplice statul roman taxe de genul asta pentru a opri importul de sh. Am auzit la tv ca Ungaria a preferat sa plateasca amenda catre UE decat sa renunte la taxa. In legatura cu modernizarea parcului auto, ideal ar fi ca statul roman sa atraga ceva fonduri europene pentru a extinde numarul de masini beneficiare de prima de casare. Oricum RAR-ul face controale in trafic, deci incet incet suntem ca Dacia "pe drumul cel bun". Si ca sa nu zica lumea ca sunt partinitor, si eu sunt afectat de taxele actuale, pentru ca nu pot sa obtin masina matusii mele care a emigrat in Italia. Are un Ford Fiesta din '97, motor Zetec cica Euro 2, jante aliaj si cam 70.000 km. Matusa mea e primul proprietar al masinii si nu se merita sa o vanda in Italia pentru ca nu ia mare lucru pe ea. Cele mai recente revizii au costat cat jumate din valoarea pe piata a masinii. Poate ca ar fi fost mai buna decat Supernova mea, dar asta e, totusi e o masina de 10 ani si pentru mine intretinerea ei ar fi costat prea mult. Si ca sa revenim la poluare, in locul Fordului euro 2, probabil ca in urmatorii ani o sa-mi iau un Logan Euro 4. Deci voi polua mai putin. Da asta cand o sa fiu mai mare la punga ... ![]() |
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
argon |
![]()
Post
#30
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(St @ 9 Jan 2007, 13:46) Sincer, daca statul roman voia sa rezole problema cu masinile vechi si non-euro puneau niste impozite imense la masinile astea si rezolvau problema, sau puneau taxa asta , dar nu sume asa de mari la masinile relativ noi, cele dupa 2002. Sa mai aiba UE inca un motiv sa ne dea in judecata? ![]() QUOTE(ovidiusoft @ 9 Jan 2007, 16:00) @argon: Da, prefer sa ramana pe strazi alea de 30 de ani. Pentru ca intr-un final (destul de repede, sper eu) alea n-or sa mai poata circula. Te asigur ca o sa poata circula mult si bine, Daciile 1300 sunt printre cele mai fiabile si usor de reparat masini, si inca 50 de ani de acum incolo o sa mai le vedem pe strazi . |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:48 |