DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Am montat o instalatie de GPL pe masina (Berlina).

Malko
post 14 Dec 2003, 13:50
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 14 December 03
From: Constanta




Sunt multumit de noua achizitie. Cu toate ca nu mai am demarajul pe care-l aveam cand mergea pe benzina (nu sunt un vitezoman), recomand aceasta intalatie celor care au un buget mai mic.
Am efectuat cca 7000 Km pe gaz si nu am nici o problema la motor. Singura problema este ca sub 0 grade (mediul ambiant), pornirea se face pe benzina.
Daca are cineva GPL si cunoaste mai multe detalii privind modul de exploatere, reglaje sau poate sa-mi dea anumite sfaturi..........


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 14 Dec 2003, 20:52
Post #2


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Malko, s-o stapinesti sanatos! Mare atentie la ulei, ori pui unul special pentru functionare cu GPL ori pui un ulei scump pe care-l schimbi pe la 5000 km.! Chiar daca uleiul vechi ramine curat dupa parcurgerea citorva mii de km., proprietatile chimice ale acestuia sunt foarte proaste si nu mai face ceea ce ar trebui el sa faca.


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RALLYMAN
post 17 Dec 2003, 01:09
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 23 November 03
From: CONSTANTA




Moshule de unde ai scoso' si p'asta ?
Ce are coada vacii cu stampila primariei ?
Spune-ne si noua care este explicatia logica a acestei afirmatii ca noi nu am gasit-o. :shock: :roll: icon_mrgreen.gif


--------------------
Volkswagen Passat Var. GT 16V - CT-97-NFL
Volkswagen Passat Variant GT 16V 1992 CT-97-NFL
Dacia 1310 1995 CT-02-YAL
Dacia 1300 1983 CT-97-FNL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BBC
post 18 Dec 2003, 14:00
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 384
Joined: 24 May 02
From: Brasov




Am pe D 1300 instalatie GPL de 3 ani (30.000 km). Pana anul trecut nu am avut nici o problema. Anul trecut mi s-au spart 2 pistoane. Saptamana trecuta inca unul. Singura explicatie pe care am gasit-o a fost functionarea cu gaz. Anul acesta mi-am schombat toate pistoanele (mi-am montat pistoane cu peretele mai gros). Motorul avea aproximativ 50.000 km cand am montat instalatia, acum am 79.800.


--------------------
VW 4 roti / 5 usi -
Bogdan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 18 Dec 2003, 14:11
Post #5


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




RALLYMAN, cu cine vorbesti ?


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RALLYMAN
post 19 Dec 2003, 00:13
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 23 November 03
From: CONSTANTA




Chelul si-a pus mana in cap !
Cu tine moshule,cu tine. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
Volkswagen Passat Var. GT 16V - CT-97-NFL
Volkswagen Passat Variant GT 16V 1992 CT-97-NFL
Dacia 1310 1995 CT-02-YAL
Dacia 1300 1983 CT-97-FNL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragOn
post 19 Dec 2003, 12:18
Post #7


Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza)


Group: Members
Posts: 692
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




aloo! poate vrei să și sari la gâtul omului!
icon_evil.gif icon_evil.gif icon_evil.gif


--------------------
VOLKSWAGEN PASSAT - B xx UEX TDi 131CP/2002
Never drive faster then your angel can fly !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 19 Dec 2003, 13:38
Post #8


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




RALLYMAN, "moshule",
1 la mina: nu ne-am tinut de aceeasi caramida la cutremur;
2 la mina: oare de ce crezi ca uleiul uzat, scos din masinile care folosesc GPL, arata de parca este scos acuma din bidon ? Prin comparatie, uleiul scos dintr-un motor care functioneaza cu benzina, este mult mai imbicsit, ca sa nu mai discutam de motoarele Diesel. Apropos, ca tot veni vorba, de ce se folosesc lubrifianti diferiti pentru Diesel si benzina ???? Inca ceva, vezi ca Haynes are niste manuale excelente, poate pui mina pe unul si citesti ce scrie acolo la arderile diversilor combustibili si la lubrifierea respectivelor motoare...."moshule"


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RALLYMAN
post 19 Dec 2003, 22:25
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 23 November 03
From: CONSTANTA




Nu ai de ce sa te superi.Din pacate scrisul nu poate exprima starile sufletesti (dar astea da laugh.gif biggrin.gif icon_mrgreen.gif).De aceea le si folosim. Nu ?
Nu am de gand sa sar la gatul omului (nu eu am folosit icon_evil.gif ).
"Discutiile" pe acest forum trebuie sa se desfasoare intr-o atmosfera destinsa si nu stiu de ce "luati foc" asa repede deoarece eu am pus o simpla intrebare.
Dupa parerea mea daca arderea GPL-ului mentine uleiul curat mai mult timp nu are decat sa ne bucure (nu produce funingine) iar singurul inconvenient la gaz ar fi ca nu ofera o oarecare lubrefiere a capului pistonului si a cilindrului in partea superioara.Manualele acelea nu le-am citit cu toate ca mi-ar placea si nici nu am pregatire in domeniu mecanicii auto ci este numai un hoby si ma bazez pe logica si pe maruntele mele cunostinte de fizica,chimie,etc.
Deci, no offence please ! 090.gif 168.gif


--------------------
Volkswagen Passat Var. GT 16V - CT-97-NFL
Volkswagen Passat Variant GT 16V 1992 CT-97-NFL
Dacia 1310 1995 CT-02-YAL
Dacia 1300 1983 CT-97-FNL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 22 Dec 2003, 18:02
Post #10


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




No offence taken, dar, totusi, nu mi-ai raspuns la intrebarea aia cu tipurile diferite de ulei in cazul motoarelor Diesel/Otto......


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RALLYMAN
post 22 Dec 2003, 21:40
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 23 November 03
From: CONSTANTA




Daca vei citi postul meu de mai sus o sa vezi ca nu am citit vesitele tale manuale (daca poti sa le trimiti prin mail iti multumesc anticipat!).
Diferenta intre uleiurile de benzina si diesel ,dupa parerea mea ar fi la regimul de turatie pe care il suporta,de temperatura de ardere suportata si la gradul de aditivare [asta ca sa nu pomenesc de uleiuri minerale (ordinare,multigrade),semisintetice si sintetice,SAE,DIN si alte chestii].
Daca nu te deranjeaza as vrea sa te cunosc si sant sigur ca am ceva de invatat de la tine in domeniul ungerii la motoarele cu ardere interna.


--------------------
Volkswagen Passat Var. GT 16V - CT-97-NFL
Volkswagen Passat Variant GT 16V 1992 CT-97-NFL
Dacia 1310 1995 CT-02-YAL
Dacia 1300 1983 CT-97-FNL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 23 Dec 2003, 08:42
Post #12


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




On topic:
Uleiurile mai au in compozitie si detergenti, eventual si niste solventi usori. spre exemplu, uleiurile de avion (motoare cu piston) nu pot fi folosite pe masina desi sunt fabricate dupa o tehnologie si niste standarde extrem de stricte. Ideea e ca ceea ce rezulta in urma arderii, difera de la un combustibil la altul, asta e ideea pe care o sustin
Off-topic:
1) "Manualele mele" nu exista, nu de alta da' nu vreau sa ma injure lumea pentru ca ii obliga cine stie ce cretin de porfesor sa-nvete dupa ele. Inca ceva, daca ai chef sa scanezi citeva mii de pagini, esti invitatul meu. Poti sa ti le trimiti singur pe mail dupa aceea
2) Ma deranjeaza caterinca ieftina si pseudo-luatul peste picior, nu ma deranjeaza faptul ca vrei sa ma cunosti


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 28 Jan 2004, 18:43
Post #13


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




Eu am instalatie de gaz de aproape 1 an. Este adevarat ca mashina e mult mai puturoasa pe gaz , dar nu cconteaza. Pe timp de iarna, ar trebui sa-ti porneasca pe gaz fara probleme , dar, numai ca nu se tureaza din prima , ci trebuie sa astepti pana cand se incalzeste motorul (mentionez ca tin mashina afara shi nu am garaj) . Ar trebui sa-ti pui un aditiv care sa-ti protejeze un pic supapele , pt ca vor obosi un pic mai repede (cel care mi-a montat instalatia , mi-a spus ca obosesc cu circa 20.000 km mai repede decat daca as folosi benzina) . In rest , pot sa spun ca dupa aproximativ 40.000 km , nu am avut nici o problema majora. 017.gif
022.gif Ai grija de unde pui gazul (sunt multe firme care umbla cu prostii) shi ai grija sa nu pui de la Luckoil (am pus odata shi era puturoasa tare mashina) . :!:
Referitor la ulei , vreau sa spun ca eu nu am observat nici o deosebire majora : nu se arde mai repede, nu isi schimba culoarea shi lista ar putea continua. :roll:
Aprinderea trebuie sa-ti fie foarte buna (daca ai aprindere buna , atunci shi mashina se va intepa mai tare) ; eu unl folosesc numai bujii shi platine Bosh. Ai putea sa iti mai pui optinal shi aprindere electronica (mi-am pus shi se vede o schimbare) . icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro - IS 04/84 DLA 1998 / 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MarcosBXCS
post 28 Jan 2004, 22:15
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti, Romania




Apropo de firmele cu prostii, ar fi interesant sa spuneti si voi de unde v-ati luat tepe.
Eu am luat de la Butan Gaz, cel de langa Mc D dristor, un plin m-a tinut 150 km ... In rest acu pun de la Lukoil de la Aurel Vlaicu si pare ok, consum de 7.9 % la ultimul plin in oras ...

Revenind la topicul initial biggrin.gif , am instalatie de 1 an juma, cred ca am trecut de 40.000 km cu ea, masina are in total 105.000 km la bord aprox si inca nu papa ulei ... Nu mi se pare mult mai puturoasa decat pe benzina ... Adica in oras chiar nu simt, in afara mai ales la munte e jale biggrin.gif Nu ca si pe benzina nu ar fi jale :roll:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 28 Jan 2004, 22:29
Post #15


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Sa nu-mi ziceti ca si GPL-ul e dijmuit precum benzina .......


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 29 Jan 2004, 14:11
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




Eu am auzit ca GPL-ul ar fi totusi de 2 feluri - de iarna si de vara....cel de iarna ar avea un continut mai mare de propan. Acu' ce fel de GPL se gaseste pe la noi...


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raziel
post 10 Feb 2004, 08:59
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 8 February 04
From: Bucuresti




aoleu.. nu'mia duceti aminte de butanu de la dristor... icon_evil.gif a fost odios... era cel mai ieftin, dar si cel mai prost.. o data a fost atat de ingrrozitor incat vb lui marcos.. m'a tzinut fff putin.. dar aveam presiune mare in continuare.. si nu reuseam sa mai bag de nicaieri.... noroc cu un tip de la agip de pe fundeni.. care a dat din pompa presiunea mai mare si am reusit sa bag... o perioada de la agipul ala am bagat ca era super misto gazul.. si puternic... si tot ce vrei... abia simteam diferentza intre gpl si benzina... intre timp s'au dat si asta dupa coltz... si baga prost.. 022.gif ma rog.. ideea de fapt este ca fiecare statie isi face singura comanda la rafinarie, si specifica proportia de butan/propan.... de aici rezulta si nervozitatea gazului.... si pretul. de ceva vreme tot bag de la crimbo... (cel de langa billa salajan - nu pot spune daca si la altele e la fel de ok) si nu am nici o problema. e ok, consum ok... putere ok... din diverse discutii cu diversi posesori de gpl (incl multi taximetristi) mi s'a recomdandat calduros sa ma feresc ca regula de agip, lukoil si shell.
iar pt performante optime... ar trebui sa ai si gaz bun bagat.. si instalatia reglata corespunzator... la un moment dat am avut dereglat nu stiu ce.. si nu mai baga cat trebuie gaz in carburator... la mers normal nu se simtea nimik.. dar cand saream de 3000 de ture dadea in nas...


--------------------
*** Angels Fall First ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 6 Apr 2004, 16:23
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




Malko,

Salut , sunt si eu incepator cu instalatia GPL. Ieri am curatat de "muci " furtunasele din teul de la carburator si am schimbat filtru de aer care a intrat cam fortat .De atunci nu mai merge cand comut pe gaz decat daca trag putin socul sa am turatie de 900/min . Mentionez ca pe benzina merge fara socul tras dar parca nu trage masina cum ar trebui . Vroiam sa maduc la cei care au montat instalatia dar am constatat ca e posibil sa nu fie defecta .
Am o D1300 din 80' si nu am alte probleme decat ca am relantiul variabil cand 800 , 720 ,650 etc .
Inainte de a face operatia de curatare de mai sus mergea fara probleme chiar daca avea "muci" exceptand relatiul .

Multumesc pentru cei care ma ajuta cu o idee sau sa-mi spuna ce ar putea sa aiba.
Nu stiu daca am pus intrebarea unde trebuie dar sper sa aflu .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vad
post 18 Aug 2004, 10:50
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




as vrea sa imi spuneti si mie cateva marci e ulei speciale pentru motoarele ce functioneaza cu gpl ca eu am cautata si cautata (poate nu exact unde trebuia) si nu am gasit si daca stie Marty ce propoietati au uleiurile astea in plus fata de unul calsic de 30 - 40000 litru! multumesc!


--------------------
logan laureate 1.6 - bz xx vad
iaca si eu pe aici ma bag in seama ... poate invat si eu cate ceva de la cineva ... sau mai invata si altii de la mine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 25 Aug 2004, 19:29
Post #20


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




salut 8) gpl-listilor, nu am gaz pe jughiu meu dar imi voi baga mV a recomadn gazu de la Omv si Petrom... sunt fffffffffff bune !!!!!! 8) 8) 8)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_damian
post 25 Aug 2004, 22:36
Post #21


Membru mult


Group: Members
Posts: 644
Joined: 21 April 04
From: Medias, Romania




QUOTE
nu ma deranjeaza faptul ca vrei sa ma cunosti


Marty draga, si eu vreau sa te cunosc. Nu de alta, da' _zau_ ca vreau sa vad ochelarii aia din avatarul tau!!! :lollol:

Pe de alta parte, ma bate si pe mine gandul la o instalatie GPL (de fapt de un vis), dar problema asta cu uleiul zau ca nu mi-am pus-o. Te-as intreba ceva de genul "vorbesti serios?", dar nu are rost, fiindca stiu ca asa e, asa ca o sa ma apuc sa studiez problema. La ora actuala bag ulei... bunicel si-l tin... multisor; daca va trebui sa bag ulei scump si sa-l schimb des... n-am prea facut nici un ghisheft per ansamblu...


--------------------
Dacia Sandero Stepway, 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoGu
post 26 Aug 2004, 01:46
Post #22


Prea de la tara


Group: Moderatori
Posts: 1.970
Joined: 14 August 03
From: Iasi




Singurul ulei "special" pt GPL pe care l-am vazut e un sortiment de PristaOil (scria pe bidon ca e pt. masinile pe gaz). Am retinut pt. ca mi s-a parut ciudat (nu stiam ca trebe precautii cu uleiul pe GPL).


--------------------
Renault Scenic 1.5dCi recolta 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 26 Aug 2004, 11:38
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




Salut ,

In legatura cu uleiul nu este neaparat nevoie sa bagati ulei scump . Trebuie pentru binele motorului sa-l schimbati mai des 3-5 mii km maxim .Eu am luat 2 bidoane de 5L de ulei la 250.000 din CORA cand era promotie si-l schimb la 3-4 mii km .Pana acum pare totul ok. Chestia asta cu uleiuri scumpe pentru GPL e cam ingrosata . Am auzit pe cineva ca dupa 30.000 km i s-a spart un piston etc . Daca pun ei GPL pe geep-uri si limuzine nu cred ca problema e asa de grava.La dacie cred ca conteaza mult starea mororului inainte de montare si dupa aceea poate cineva sa-si dea o parere mai apropiata de realitate .Sper ca eu sa nu am probleme cat mai mult timp.
In legatura cu uleiul ,am vazut la firma la care am pus instalatia ulei si aditiv turcesc nu prea scump special pentru GPL. Ma batea gandul dar cu un schimb mai des plus un aditiv 2+2 sau altul sper ca totul sa fie bine.


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zonkkk
post 7 Sep 2004, 13:50
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 2 June 04




Cum e mai bine sa pui gaz, la presiune mare, sau la presiune mica? AM auzit multe idei. Unii spun ca e bine la presiune mai mare, altii ca e mai bine la presiune mai mica.
Eu in TM pot pune cu 12atm sau cu 6-8atm si nu prea stiu de unde sa pun...


--------------------
Renault Megane 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_de_la_IASI
post 5 Dec 2004, 22:09
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 20 March 04
From: Iasi




Alte recomandari privind instalatia GPL?


--------------------
Dacia Break 1410
life is beatifull when you have a super car
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut_r2100
post 13 Dec 2004, 03:48
Post #26


Slow Mo


Group: Members
Posts: 87
Joined: 8 December 04
From: Bucuresti




salut io am gpl de un an jumate si vreo 24000 km ( cu gpl-ul) scimb uleiul la 5000km ( ELF 20-50), si e super ok. despre presiune io stiu ca trebe sa fie intre 6 si maxxx 8,5 (mai merge un 9 la Constanta ca nu gasesti mai mic) ca cica dak e mare te fura la litri , cum : am facut plin la presiune 10 ( cand nu stiam) 42l (butoiu are 50) si am mers 300km si ceva(aveam 3 becuri aprinse), apoi am vb si io cu taximetristi si am bagat cu 6.5 tot 42l (aveam 4 becuri ) si am mers 400km .

Ideea este ca te fura cu 7-8 litri si cica se duce si instalatia mai repede. Si faza e ca o pot regla si vanzatorii ( am facut asta cu unu de la petrom la intrarea in CT ca avea pres 10.

251.gif 251.gif 251.gif

PS: io bag gaz de la sebastian (nu mai stiu cun se cheama) exact pe colt pe dreapta cum vii de la cosbuc (e super OK)


--------------------
Opel Corsa Enjoy 1.3 CDTi Black Saphirre - B-x8-AIM 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
saruman
post 19 Dec 2004, 15:26
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 303
Joined: 24 September 04




Uleiurile sunt diferite la benzinare fata de dieseluri nu datorita combustibilului folosit (desi determinismul...) ci datorita constructiei motoarelor. Asa ca folositi linistiti uleiurile clasice, avand evident in vedere clasificarile API inscrise pe ambalaje. Am avantalul de a fi avut acces la analize ale uleiurilor uzate provenind atat de pe motoare cu benzina cat si de pe motoare cu gaz. Rezultatul final: uleiul folosit pe motoare alimentate cu gaz are, dupa cca 6000 km calitati de ungere mai bune decat cel folosit pe benzinare. Precizez ca motoarele in discutie sunt cele de Dacie (1310), noi, iar uleiurile erau Shell si BP. Dupa 7500, se constata o degradare accentuata a uleiurilor, indiferent de combustibil (trafic realizat 90% in oras). Cred ca de vina este si perioada relativ lunga de timp (cca 10 luni) in care au fost folosite uleiurile. Eu as zice ca un ulei trebuie schimbat la max. 6 luni, chiar daca masina a rulat relativ putin in perioada asta.


--------------------
Mercedes C 180 Kompressor 2006 Elegance
De multe ori drumul este mai important decat destinatia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdm
post 20 Dec 2004, 11:38
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




Am si eu instalatie GPL. Sunt multumit, mi se pare ca motorul toarce mai bine pe gaz decat pe benzina. Consumul mediu este 10% pe gaz iar pe benzina era de 7,5%.
Am observat cateva probleme: de la 120km/h se simte miros de ars de la motor.
Nu stiu ce se arde uleiul sau metalul din motor. Inclin sa cred ca uleiul. Pt ca i-am aplicat de multe ori acest "tratament" masinii iar motorul merge excelent in continuare. Poate ca se arde uleiul pt ca am facut set-motorul si de atunci am parcurs circa 5000km.
De la 130 km/h in treapta 5-a apare un tzacanit la motor si pierde din putere. Suna ca si cum ar fi reglat prost avansul, dar nu e de la avans. De fapt tzacanitul apare pe la 4000rot/min indiferent de treapta.
Intre 100-110km/h ti-e mai mare dragu sa auzi ce frumos toarce motorul pe gaz, o adevarata simfonie.
Daca nu ai inclinatii sportive la condus masini, merita GPL.


--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 22 Dec 2004, 20:13
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




QUOTE(gdm @ 20 Dec 2004, 13:38)
De la 130 km/h in treapta 5-a apare un tzacanit la motor si pierde din putere. Suna ca si cum ar fi reglat prost avansul, dar nu e de la avans. De fapt tzacanitul apare pe la 4000rot/min indiferent de treapta.
*


Sunt detonatii (autoaprindere) care o sa iti faca motorul varza. Merita GPL radmasa.gif


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC - . Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut_r2100
post 23 Dec 2004, 07:28
Post #30


Slow Mo


Group: Members
Posts: 87
Joined: 8 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(cristidb @ 22 Dec 2004, 20:13)
Sunt detonatii (autoaprindere) care o sa iti faca motorul varza. Merita GPL  radmasa.gif
*



Cu bani pe care ii dai tu in plus pe benzina o sa-mi fac motoru de 3 ori asa ca pastreaza parerile aberante.

No offense dar mai informeazate inainte wink.gif


--------------------
Opel Corsa Enjoy 1.3 CDTi Black Saphirre - B-x8-AIM 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 09:17
Forum Renault