ce ulei de motor folositi?, pentru motoarele de logan pe benzina
![]() ![]() ![]() |
ce ulei de motor folositi?, pentru motoarele de logan pe benzina
user123 |
![]()
Post
#3031
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|||
bassguest |
![]()
Post
#3032
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 6 July 09 From: Bucuresti ![]() |
Salutare,
Am nevoie de un sfat, ce ulei ar fi ma indicat sa folosesc? pentru un Logan 1.6 din 2004, varianta LSDAB, Motor K7M-F7, Benzina; care are in jur de 88.000 kM. Din pacate nu stiu exact ce ulei s-a folosit inainte, eu stiu ca am mai pus o singura data de cand o am Castrol Magnatec 5W-40. Ca si utilizare, mai mult prin oras (cumparaturi) si 2-3 ori/an concediu + bunici provincie, deci pe an mai mult de 6.000-7.000 km nu fac. Am incercat sa citesc cat mai multe posturi din urma si am inteles ca, clar trebuie sa fiu atent la ce si cum pun in masina ![]() La filtre: Mahle (nu mai stiu exact care model, dar banuiesc ca nu sunt multe varianta - sper) Ulei: pana acum o concluzie ar fi Shell Helix Ultra 0w-40 (sau 5w-40), recunosc ca tot nu am inteles prea bine diferenta dintra ce inseamna 0W, respectiv 5W sau 10W etc. sau Mobil 1 0W-40 (nu am retinut care varianta ar fi mai indicata: New life sau alta) sau Liqui Moly Cat despre mgazine de unde se pot procura: eMag vi se pare o optiune? (stiu e cea mai la indemana, nu neaparat si cea mai ieftina probabil), dar alt magazin nu stiu (online). Multumesc anticipat pentru raspunsuri, O zi faina! |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 LSDAB
Laureat 2004
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#3033
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(user123 @ 30 Oct 2017, 19:14) Pe principiul tau, ar fi indicat sa folosesti ulei romanesc din ala M....bidon de 5L cu 10 lei Sa stii ca am vazut ca unii pun chiar in audi asa ceva, deci ai cu cine sa discuti.. Yacco pus de tine nu e exotic deloc si nici chiar MVX....daca ziceai de Galaxie RS poate... Si inca ceva.....lasa mistourile cu zomote si alte chestii, ca poate unii mai masoara si temperatura uleiului in mers...si presiunea.....si altele Ar trebui sa te ridici la inaltimea nickului pe care il ai, nu sa fii invers In loc de flame si copilarii din astea scrie si tu ceva la obiect.....ca de pe margine romanii se pricep sa dea toti sfaturi si la politica masini fotbal si medicina sunt toti profesori Vino tu si scrie de ce un semisintetic e la fel de bun ca un sintetic....de exemplu LE: eu nu ma refer la nici un elf, nu am folosit niciodata... Nu ai folosit dar stii ca nu e bun, adevarat expert nu alta... Spre deosebire de tine am vazut motor tinut la peste 5000 de ture si sarcina totala ore intregi si l-am vazut si demontat... cu elf scurs din el. Hai pa. <span class='edit'>31 Oct 2017, 09:45:</span> QUOTE(klaus @ 30 Oct 2017, 16:13) intrebarea mea este:la care elf va referiti? ala la 4 litri sau ala la 5? Ca am auzit ca ar avea proveniente diferite... Am baie de ulei de 3 litri, eu ma refer la ala la 1 litru. Indiferent de cat de diferite ar fi cele 2 oloiuri, un motor K7 nu o sa simta nici o diferenta la ce PME are. Poate un K4 sau un K9 , dar si acolo am vazut motoare la multi km fara probleme cu elf, istoric de service documentat. Colegul, Mobil 1 new life de la un hypermarket cu pret bun (vezi si tu la cora, auchan carrefour). This post has been edited by einstein1984: 31 Oct 2017, 08:47 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
user123 |
![]()
Post
#3034
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 31 Oct 2017, 08:35) Nu ai folosit dar stii ca nu e bun, adevarat expert nu alta... Spre deosebire de tine am vazut motor tinut la peste 5000 de ture si sarcina totala ore intregi si l-am vazut si demontat... cu elf scurs din el. Hai pa. Colegul, Mobil 1 new life de la un hypermarket cu pret bun (vezi si tu la cora, auchan carrefour). Esti cam pe langa...... Tu cred ca esti din acea categorie care lucreaza in domeniu-auto- dar sta la birou.... Ceva ai auzit tu, dar nu stii exact ce......pt ca evident din ce zici doar cu privirea ai participat si mai putin cu lucrul sau ganditul Tu nu ai de unde sa stii ce am vazut si ce am facut eu Eu nu ma laud cu nimic, desi clar as avea in comparatie cu unul ca tine.... Dar daca te dai atat de informat, ia zii de ce sau mai bine spus ce se testa cu motorul respectiv tinut la 5000rpm? Sau....tu ai habar la cate ture se testa motorul k7 m? Stii care e diferenta intre un test pe banc si km reali? Echivalentul? Si daca tot suntem la uleiuri......stii ce e aia cerinta minima pt o norma a unui ulei? Si in ce conditii e obtinuta?... Imi amintesc ca de la tine a pornit si tampenia cu modulele ABS arse la motoare 1.6 16v de bujii cu 2 electrozi.......desi in carte scrie inclusiv la francez ca se recomanda.... Ca si acum, tu scrii din auzite de la altii.....la cum te exprimi pariu ca nu ai tinut o cheie de 13 in mana si habar nu ai care e diferenta intre un arbore si un ax..... Si in stilul tau caracteristic mai arunci si cu mizerie si off topic aiurea.... Colegului ii recomanzi M1.......desi zici ca nu e diferenta intre el si Elf... Daca mizeria de post si frustrarea de mai sus e tot ce poti, m-am lamurit ce-ti poate capul... This post has been edited by klaus: 31 Oct 2017, 19:56 |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
klaus |
![]()
Post
#3035
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Poate mai coboara lumea pe jos, pe pamant, printre muritori, ca vad ca aerul rarefiat al inaltimilor zeistico-profesionale nu face foarte bine la modul de comunicare.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
user123 |
![]()
Post
#3036
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
De fapt poate mai coboara un Moderator printre palmasi... si mai curata offtopic si tempereaza orgolii
Si intre timp poate din curtoazie dar si din curiozitate ne zici si ce ulei folosesti sau ai folosit... Si de ce..... asta ca tot e topic de uleiuri Si vezi ca daca nu e Elf sa vezi ce papara iti iei de la geniu..... Eu sunt deschis la ORICE discutie si nu sustin ca stiu ceva......dar vreau contraargumente tehnice la ce scriu, nu afirmatii generale gen " orice ai pune tot dracul ala e" sau " am vazut eu motorul xyz cu ulei care cand sa scurs scria elf pe el" Chestiile astea or tine la aia de scriu articole la promotor, dar eu am mainile prea murdare ca sa mai cred asa ceva Asta e problema mea |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#3037
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
zic tot un drac sunt ca le-am folosit pe toate cu fix aceleasi rezultate in afara de gaura din portofel. Si am vazut motoare folosite si NE uzate cu uleiuri mediocre, semintetice gen 10W40. Asta e argumentul suficient pentru ce zic eu. End of discussion pentru mine, las pe altii sa judece argumentele privind necesitatea unor uleiuri mai bune ca elf 5W40 sau M1 pe motoarele astea de logan, argumente pe care evident le vei aduce tu.... sau nu.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
user123 |
![]()
Post
#3038
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Pt majoritatea care o folosesc normal da, ai dreptate....eu nu am contrazis asta, chiar am scris pe undeva ca poti pune orice, daca il schimbi sub 10 000 si mergi relativ normal nu ai probleme....
Eu vorbesc pt pasionati.....adica sunt din astia care vad gaura in portofel.....si altii care nu au astfel de gauri in portofel, poate doar "pitici" Si piticii astia sunt legati de mers frecvent peste 4500 rpm, sustinut la 5-6000 rpm in tr4-5...... Aici uleiul e cam pe direct (fara filtrare, am explicat mai sus) si cam la limita..... In conditiile astea de mers, nu cred ca mai tineam motorul peste 400 000 km, fara sa consume gram de ulei si avand compresie buna Si mai e o chestie.....nu e vorba ca uleiul ala sintetic nu e solicitat de motorul loganului - pt comparatie la 5000 rpm in logan se poate duce si la 130 grd temperatura uleiului si presiunea sa scada.... Acelasi ulei in alt motor tot benzina de vreo 400 cp si supralimentat scoate doar 105 grade cel mult, la 5000 rpm.... Sigur e diferenta intre motoare, dar nu inseamna ca nu este justificat folosirea unui ulei sintetic daca tragi de motor - fie el si de logan.... asta e doar un exemplu Si mai e o chestie.....poti ajunge la 500 000 km folosind Dacia oil dar mergand cu maxim 2000 rpm; sau poti ajunge tot acolo, dar cu 5500rpm... Deci e doar o chestie de alegere......ce am scris este pt cei care vror mai mult, sa nu mai fie prostiti crezand ca pun sintetic cand de fapt e semisintetic in cel mai bun caz.- nu indemn, nu fac reclama si nu vand nici un tip de ulei.... Eu cred ca oamenii trebuie sa stie anumite lucruri legate de piese si consumabile, ca sa nu mai fie prostiti prin service-uri |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
klaus |
![]()
Post
#3039
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(user123 @ 31 Oct 2017, 11:50) Sincer, o astfel de informatie induce o problema. Si anume ca tot ce ai sustinut cu sarguinta pe aici nu are la baza cunostinte, daca spui ca nu sustii ca ai stii ceva.Dar nu ma sperii, ca mai sus ai zis ca esti cunoscator cand ziceai: QUOTE(user123 @ 31 Oct 2017, 11:09) In genere, tonul face muzica. Exista injuraturi taranesti, palmase (ca sa zic asa...) dar si formulari mai rafinate, care pot spune acelasi lucru.si daca ma intrebi pe mine, eu cu Ravenol sau cu Eneos sustina. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
user123 |
![]()
Post
#3040
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Eu cred ca tocmai atunci cand crezi ca stii ceva, aflii ca de fapt nu stii nimic
E o chestie de principiu- chiar daca stiu ceva, nu o sa sustin niciodata asta sau sa ma bat cu pumnul in piept Bruma de cunostinte pe care o am, nu este subiectul acestui forum....pt ca nici macar nu am dobandit-o de aici si nu-mi apartine......nu eu am inventat roata Insa cred ca este bine sa transmit unele lucruri mai departe, la fel cum si eu le-am aflat din diverse surse - mi-ar fi placut sa-mi fie servite mura-n gura atunci, dar nu am avut norocul acesta Iar daca mai sunt probleme de semantica sau despre principii, va stau la dispozitie d-nle Klaus..... Iar ca sa fim on topic, detalii mai multe despre ce folosesti.....ori ravenol? ori sustina? de care? ce viscozitate? de ce unul? sau de ce celalalt? Asta pt ca sunt curios pe ce principii iti alegi tu uleiul.......pt inceput Restul principiilor le vad printre randuri.....mai sus...sau in urma...in forum... |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
klaus |
![]()
Post
#3041
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pt ca eu nu-s specialist in uleiuri le aleg pe alea pt. ca-mi place eticheta lor.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
user123 |
![]()
Post
#3042
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Am inteles.....si eu le aleg dupa culoarea capacelor Si ce anume iti place la eticheta lor? Si care eticheta intre cele 2, sau faci colaj cu cele 2? Putem continua si asa cat doresti.......iti pare discutie la nivel de moderator? |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
klaus |
![]()
Post
#3043
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
nu stiu, dar mai civilizata imi pare.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
user123 |
![]()
Post
#3044
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Si castigul? Informatia? unde este....?
Este sectiune tehnica....nu are de-a face cu civilizatia sau discursuri despre nimic Discursurile despre nimic sunt specifice politicienilor Trebuie sa tii cont, ca moderator si pt ca asa este si corect, de cine a aruncat primul cu piatra- daca tot zici de civilizatie Dar asta este offtopic....... Deci un raspuns tehnic pe aceasta sectiune d-nule Klaus, se poate? |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
klaus |
![]()
Post
#3045
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu, ca am zis ca nu ma pricep. Eu am acest curaj, sa recunosc cand nu ma pricep.
Si rolul de moderator nu e de a da raspunsuri tehnice, ci de a mentine discutia in limitele civilizatului. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bassguest |
![]()
Post
#3046
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 6 July 09 From: Bucuresti ![]() |
Salutare,
Merci frumos pentru raspunsuri (si pentru cele din privat). Din ce inteleg pana acum, pentru o persoana atehnica ca mine, in domeniul asta, este ca atat timp cat folosesc Ulei + filtre de calitate si schimbate la timp, ar trebui si fie totul OK (Uleiuri 5W de la producatori cunoscuti, filtre MAN, Mahle sau Knecht). Pentru un stil de utilizare decent (fara turatii excesive peste 4000 rmp. Daca e sa vreau ceva peste medie, de o calitate superioara ar trebui sa ma orientez spre uleiuri 0W, tot asa producatori conscrati, Castrol, Shell, Mobil, Liqui, Motul etc. Ce nu am inteles care este diferenta si care ar fi ma indicat intre un ulei xW-30 si unul xW-40 ? Cat de mult conteaza? Apoi am vazut ca sunt mai multe variante de uleiuri, care respecta diverse norme. Pentru masina mentionata 1.6 benzina, 2004, care din variante este OK? (cele A3, C3 etc.). Merci frumos! |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 LSDAB
Laureat 2004
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#3047
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
RN0700
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
user123 |
![]()
Post
#3048
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
QUOTE(klaus @ 31 Oct 2017, 14:06) Nu, ca am zis ca nu ma pricep. Eu am acest curaj, sa recunosc cand nu ma pricep. Si rolul de moderator nu e de a da raspunsuri tehnice, ci de a mentine discutia in limitele civilizatului. Falsa modestie este ultimul rafinament al vanitatii - La Bruyere Imi placeai mai mult cand erai "soricel".....decat acum presedinte @ einstein : si RN 0710 de ce nu? (e mai stricta) |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
klaus |
![]()
Post
#3049
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Scopul meu in viata nu e nici pe departe sa-ti plac tie.
Caci vanity, definitely my favourite sin. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
user123 |
![]()
Post
#3050
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Nu am scris nicaieri ceva cu trimitere la scopul tau in viata Faci presupuneri gresite, ori nu intelegi, ori te faci ca nu intelegi si orientezi discutia catre alte puncte care nu au de-a face cu subiectul discutat Intentia mea era sa discut despre subiectul topicului si nu altceva- pt asta exista cafenea, unde este o activitate foarte .....colorata Pace tie- nu vrei, nu ai chef, nu poti etc......si eu am curajul sa recunosc cand nu are rost sa insist |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
Victorine |
![]()
Post
#3051
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Bun, si-acum sa revenim la uleiuri. Ca o curiozitate, vad ca se stinge becul cam la fel de repede si la cald si la rece... O idee mai rapid la cald, dar cam pe-acolo.
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
Kojak |
![]()
Post
#3052
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
YRX |
![]()
Post
#3053
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
user123 |
![]()
Post
#3054
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
QUOTE(Victorine @ 31 Oct 2017, 19:59) ...vad ca se stinge becul cam la fel de repede si la cald si la rece... O idee mai rapid la cald, dar cam pe-acolo. Fara a masura exact presiunea nu ai de unde sa stii precis - asta pt aia care cauta nod in papura Empiric, pt ca e forum si nu facultate de mecanica sau de chimie, asta e idealul Ideal nu trebuie sa existe diferente de presiune la cald sau la rece Asta face un ulei bun.....daca apar diferente notabile inseamna ca nu e bine - un ulei multigrad bun trebuie sa nu se ingroase la rece si sa nu se subtieze la cald - spus grosolan.....asta e sarcina VI- cu cat e mai mare, teoretic cu atat e mai bun Shell-ul tau chiar daca e natural ( gr3+) se lauda cu o baza pura....teoretic la rece ar trebui sa fie suficient de fluid ca sa protejeze la clima din Ro......mai degraba la cele naturale mi-as face griji vara la cald ( in functie de NOACK, dar asta e alta discutie).... |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#3055
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(user123 @ 31 Oct 2017, 17:57) Falsa modestie este ultimul rafinament al vanitatii - La Bruyere Imi placeai mai mult cand erai "soricel".....decat acum presedinte @ einstein : si RN 0710 de ce nu? (e mai stricta) RN0720 e si mai stricta dar nu e nevoie pentru motorul lui. Ah, tu era ala cu porsche A040? Ai motor boxer pe logan? 1 Nov 2017, 14:17: QUOTE(user123 @ 31 Oct 2017, 21:25) ..mai degraba la cele naturale mi-as face griji vara la cald ( in functie de NOACK, dar asta e alta discutie).... E alta discutie la care tot nu te pricepi This post has been edited by einstein1984: 1 Nov 2017, 13:17 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
user123 |
![]()
Post
#3056
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 1 Nov 2017, 13:15) RN0720 e si mai stricta dar nu e nevoie pentru motorul lui. Ah, tu era ala cu porsche A040? Ai motor boxer pe logan? <span class='edit'>1 Nov 2017, 14:17:</span> E alta discutie la care tot nu te pricepi Am dat quote pt ca ai editat....si poate editezi din nou si trebuie sa se inteleaga ce am zis In primul rand eu am zis de RN 0710 pt ca omul are benzina Tu bati campii cu RN0720 care e pt dpf si diesel..... Ori nu stii despre norma ori nu te-a interesat ce motor are In al doilea rand, cred ca ma confunzi....nu stiu la cine te referi cu norma porsche A40 si de ce vorbesti despre ea in contextul asta In al treilea rand te astept cu argumente - daca poti- vis a vis de noack si poate legatura cu uleiurile "naturale"......ca asa fraze aruncate cu aflare in treaba sunt destule Deci intreaba un prieten sau coleg si scrie argumente....concret |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
zfmflorin |
![]()
Post
#3057
|
![]() =*=*=*=*=*=*=*=*=*= Group: Members Posts: 294 Joined: 18 January 07 From: BRASOV ![]() |
Fise ulei 5w40, A3/SN/RN 0700,0710 gasite sau care ma interesau in iunie 2017(atasat).
Am acum in motor Q8... This post has been edited by zfmflorin: 1 Nov 2017, 22:09 Attached thumbnail(s) caract_ulei.JPG ( Size: 69.86k ) Number of downloads: 255 |
--------------------
Hyundai
Tucson
Style+ 1.6 T-GDI, E6d AWD 2022
- BV 29 --H ex:
Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km) Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km) |
|
user123 |
![]()
Post
#3058
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Pt benzinare de la Dacia, norma renault e destul de permisiva
Personal as alege un A3 full SAPS pt o protectie buna; in felul acesta nu te departezi de constructor ( in cartea masinii din 2004 scrie A3 sau A1) si ai o protectie superioara normei RN... Pt exemplificare poti gasi uleiuri Mid-saps sau C 3-4 cu aprobare RN.....dar care sunt inferioare ca protectie unui Full Saps A3 Singurul dezavantaj al unui full saps este -teoretic- afectarea catalizatorului.....in realitate, eu inca am catalizatorul original cu noxe in parametrii la benzina.....si am folosit full SAPS destul de grele in masina This post has been edited by user123: 1 Nov 2017, 22:40 |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
zfmflorin |
![]()
Post
#3059
|
![]() =*=*=*=*=*=*=*=*=*= Group: Members Posts: 294 Joined: 18 January 07 From: BRASOV ![]() |
intre uleiurile din acel tabel, dupa parerea ta care ar fi cel mai ok ? - le-am comparat cu 0w40 mobil 1.
sau o enumerare: 1=xxx; 2 =yyy..... multumesc! This post has been edited by zfmflorin: 1 Nov 2017, 23:09 |
--------------------
Hyundai
Tucson
Style+ 1.6 T-GDI, E6d AWD 2022
- BV 29 --H ex:
Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km) Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km) |
|
user123 |
![]()
Post
#3060
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Nu prea e corecta o comparatie, unul e 0w iar restul sunt 5w... Teoretic 0w protejeaza din start mai bine la rece.. Apoi tot corect ar fi sa vorbesc despre ceva ce am folosit....din lista ta am folosit doar mobil 1 shell si valvoline... Daca ar fi sa aleg ( strict personal) as alege Mobil 1, Valvoline, Shell.... Mobilul il aleg oricand pt ca in Ro are raportul pret calitate disponibilitate exceptional Pt cat face e cel mai accesibil pe piata.....face mult, dar poate fi si contrafacut Valvoline il aleg pt pachetul de aditivi ff bun de la Lubrizol....si pt faptul ca au o sg fabrica in europa - olanda Shell-ul las alege pt baza pura pe care o are...e un ulei cinstit dar mie mi-a parut prea subtire si un pic cam "zgomotos" la cald... Toate uleiurile enumerate de tine sunt organice (naturale) - Ravenol pretinde ca ar fi PAO ( adica grupa 4) dar ma indoiesc mult.....uleiurile care au PAO sunt scumpe, cu atat mai mult cu cat Ravenol e doar un blender.... In plus am avut o experienta mai ciudata cu un ulei de-al lor (alta viscozitate) si sincer nu as mai incerca ceva de la ei... Asta spus in mare.....daca vrei, discutam si dpdv al parametrilor ( vi pp hths etc) |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 09:18 |