Un Accesoriu Clasic: Rugina. Este Sau Doar Pare?, Este chiar rugina sau doar o parere?
![]() ![]() ![]() |
Un Accesoriu Clasic: Rugina. Este Sau Doar Pare?, Este chiar rugina sau doar o parere?
Coza |
![]()
Post
#61
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 8 July 04 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
stefan_ieu |
![]()
Post
#62
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 23 June 04 ![]() |
maddaN (ca sa parafrazez un post de pe aici, sper ca nu te superi...) toba o sa rugineasca oricum dupa 3 luni ca e clar ca e aceiasi toba (la calitate ma refer) de la berlina. Astea au ruginit ca sunt facute acum 3-4 luni. Dar cele care vor veni din noiembrie (parerea mea) cred ca vor fi "stralucitoare" pana cand le vei scoate in trafic. Asa ca nu stiu daca vei putea sa ajungi la OPC ci VC, dar problema tot o sa ramana.
Ideea e, dupa cum am mai spus mai sus, sa fie caroseria cat de cat mai sanatoasa. De la "consumabile" e greu sa ne asteptam la calitate, ca astea dau o mare parte din pretul unei masini si aici se poate face reducere la calitate ca doar sunt "consumabile". Asta e ce injur eu la Logan + faptul ca vor sa-si termine stocurile de motoare cu 8v pe spinarea noastra. In rest, sa auzim numai de bine. maddan (moderator): stefane, data viitoare cand ma mai faci madaM, jur ca iti sterg postul de-a totul. Gluma ca gluma, da' cred ca ai probleme grave de vedere, omule! Ce drak! :twisted: |
-------------------- |
|
rasatus |
![]()
Post
#63
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 13 July 04 From: Bucuresti ![]() |
rugina de pe toba e ca praful de pe toba...
in situatia ipotetica in care un surub din Logan , cel mai infim, cel mai neimportant, n-ar fi avut taietura facuta sa bagi surubelnita in el, probabil toata lumea putea sa afirme, fara a putea fi contrazisa, ca e o problema inacceptabila sa livrezi un surub fara taietura si s-ar fi scris 3 pagini de forum pe tema asta. intrebarea e: merita surubul ala nenorocit atata valva? da, sunt de acord ca nu-mi place sa am masina ruginita, mai ales dupa experienta unei dacii din '75, dar nu cred ca e necesar sa facem atata tam-tam pe un cap de toba ruginita (nici macar nu-i ruginita toata:) ) va propun sa ne infierbantam cand se umfla vopseaua din cauza ruginei si sa lasam topicul asta sa se odihneasca... |
--------------------
Logan
Laureat 1.6
- AG-07-MSU
|
|
Michael |
![]()
Post
#64
|
||
Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 25 August 04 From: Bucharest ![]() |
Ei zic ca vopseaua e garantata 6 ani (ceea ce e foarte bine). Si aici tind sa le dau crezare. Sper insa ca nu e vorba numai de un (s)logan publicitar si chestia asta o sa apara si in actele de achizitie a masinii. |
||
--------------------
Volkswagen
Jetta
2008/Comfortline 1.4 TSI 122 CP DSG7
|
|||
SilviuB |
![]()
Post
#65
|
Membru de BUKOWINA Group: Members Posts: 281 Joined: 19 August 04 From: Suceava-Bukowina ![]() |
Iti dai seama ca nu are cum sa fie doar un slogan publicitar ca asa isi retrag toti avansurile si nu mai vand astia nici un Logan!!! :twisted: :twisted: :twisted:
|
--------------------
VW
POLO
2005
- 8XSYL
|
|
Dsign |
![]()
Post
#66
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
va fi in acte
eu am primit deja seria de caroserie |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
zonkkk |
![]()
Post
#67
|
||||
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 2 June 04 ![]() |
Mai voi faceti o confuzie la garantia asta 6 ani la rugina... Este garantie 6 ani pentru tabla la perforare adica nu se gaureste tabla in 6 ani din cauza ruginei... Ca o sa apara semne de rugina asta sunt sigur, si tot asa de sigur sunt ca daca mergeti voi in garantie cu ea, si veti arata semne de rugina pe tabla, o sa va zica: Asta nu intra in garantie pentru ca tabla nu e perforata... |
||||
--------------------
Renault
Megane
2005
|
|||||
Dsign |
![]()
Post
#68
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
zonkkk, daca nu stii sa vorbesti cu ei, normal ca asa or sa zica... ca doar nu sunt prosti
ideea e ca tre sa "vorbesti" sus, sa dai o bere sefului de la garantii, sa te ai bine cu el si gata nu sunt adeptul spagii, dar asta e, in rominia nu faci nimic altfel... se uita la tine ca la o ciudatenie a naturii ridica din umeri si-ti spun clasicul: "n-avem ce va face, dar merge si asa" |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
stefan_ieu |
![]()
Post
#69
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 23 June 04 ![]() |
Te-ai supart degeaba shefu'. Nu am probleme cu vederea ca tocmai de-aia subliniam in paranteze... Am vazut prin nu-stiu-care topic pe aici ca era un tip (probabil ma confundai cu el) care chiar citise gresit si m-a distrat confuzia. Imi pare rau daca te-ai suparat, nu era cu intentie. Revenind la rugina, la cat e de subtire tabla, daca rugineste in cateva luni, nici o sansa sa nu se perforeze in 2 ani, Iar daca vrei sa beneficiezi de garantie, cand vezi ca da rugina pe caroseria o mai ajuti tu cu un cui pana se gaureste, o lasi in ploaie, mai astepti o saptamana sa se rugineasca pe unde ai rupt-o si gata conditia indeplinita pentru inlocuire. Ce mai tura-vura. Si pe bune acum, cred ca se face prea mare tam-tam pe marginea acestui subiect. Si eu vreau sa-mi iau un Logan si 90% im voi face comanda la inceputul lui septembrie. Deci sunt direct interesat, nu imi dau cu parerea. Era de asteptat ca masina asta sa nu fie o masina buna la un pret mic. Ca nu se poate. Era normal sa fie pe ea o gramada de chestii ieftie, care nu o sa tina asa cum am vrea cu totii. Daca avea calitatea lui Albea de exemplu, ar fi avut si un pret asemanator. Si cum despre astea pe o gramada de forumuri s-a ajuns la concluzia ca sunt masini "destul de" proaste, era de astepta ca Logan-ul sa fie jos ca si calitate. Parerea mea e ca daca e o masina mai bine inchegata ca Solenza producatorul si-a atins scopul. A introdus pe piata o masina de clasa compacta cu dotari destul de multe la un nivel de pret de 6-8000E. Adica o nisa de piata unde nu are concurenta. Atat si nimic mai mult. Tot ce imi doresc eu de la aceasta masina e sa o cumpar, sa ma tina vreo 5 ani (~70.000km), sa nu bag in reparatii in anii astia (dupa garantie, evident) mai mult de 1000-1500E si dupa aia sa o vand pe la 4000E ( varianta Ambition). Daca se intampla asa, sunt super multumit. |
||
-------------------- |
|||
Michael |
![]()
Post
#70
|
||
Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 25 August 04 From: Bucharest ![]() |
Si atunci unde mai e garantia? Ei spun "Logan este garantata 6 ani impotriva coroziunii". Ce trebuie sa fac, sa astept sa se perforeze tabla ca sa mi-o repare ei in garantie? Daca ar fi asa nu ar mai exista, practic, garantie. Ca oricum as repara-o eu, nu as astepta sa se gaureasca tabla. Mai intai se "umfla" vopseaua, apoi cade, apoi rugineste tabla si de-abia dupa aia ajungem la perforare. Tu ai umbla cu masina in aceste conditii pana se perforeaza tabla numai ca sa beneficiezi de garantie? Sau ai apela la metoda cu cuiul descrisa mai sus? |
||
--------------------
Volkswagen
Jetta
2008/Comfortline 1.4 TSI 122 CP DSG7
|
|||
maddan |
![]()
Post
#71
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
stefan_ieu, nu fusesem atent ca nu e vorba de acelasi utilizator. De-aia m-am ratoit la tine, credeam ca intinzi gluma. E ok acum.
E corect ce spui tu, dar iarasi e corect ca anumite subansamble sa fie noi atunci cand le iei de noi. Mai precis - chestiile care iti mananca timp si nervi pe la service-uri, cum ar fi toba. Indiferent, eu vad Loganul mai mult ca un Clio mai est-european decat ca o Solenza+. Cel putin asa a fost prezentata masina. Garantia la perforare este corecta. Nu iti pot da garantie la rugina superioara atat timp cat nu folosesc o tabla gen Volvo care sa nu aiba probleme in acest sens. Altfel, ai trece cu cuiul pe intreaga lungime a masinii, ai lasa-o sa rugineasca un pic doua saptamani, si apoi ti-ai schimba intreaga caroserie pe banii lor. Nu se poate. Deci sa fim multumiti ca Dacia ofera macar 6 ani la perforare. Cunosc Dacii care au ajuns la acest nivel de degradare si la 3 ani (si din neglijenta proprietarilor, evident), mai ales in partile laterale parbrizului, pe unde curge de obicei apa de pe parbriz si unde se umfla vopseaua prima data la Dacia... |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
2006/7
- Bsiceva... Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
Dsign |
![]()
Post
#72
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
eeeeeee, acum avem parbrize si lunete lipite, n-o sa mai avem rugina pe acolo...
Asa sa dea Domnu' :popa: |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
Michael |
![]()
Post
#73
|
||
Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 25 August 04 From: Bucharest ![]() |
Deci trebuie sa inteleg ca daca dupa trei ani vopseaua se "umfla" (nu discut aici de accidente sau vatamari intentionate ale propriei masini), nu am nici o garantie. Probabil ca o sa ma gandesc la alta masina, intrucat sper mai mult decat o comparatie cu vechiul stil Dacia. La Tico-ul meu, care are deja 6 ani si peste 110.000 km, nu i-am facut nici o "antifonare" (in sensul ca partea de sub masina nu necesita inca reparatii impotriva coroziunii sau ruginei). Nu mai spun de vopseaua propriu-zisa, care se prezinta impecabil, cu exceptia capotei de la motor, unde pietrele luate pe sosea sunt chestii inerente. Daca este asa, chestia cu garantia anticoroziune ramane pana la urma un simplu (s)Logan publicitar. |
||
--------------------
Volkswagen
Jetta
2008/Comfortline 1.4 TSI 122 CP DSG7
|
|||
St |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.466 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Apropo de toba ruginita, eu am cumparat o berlina in martie 2003 si rugina pe toba a aprut peste fix un an si 20.000Km, in conditiile in care a stat 1luna si jumatate in curtea dealer-ului. Asa ca nu rugineste toba aia asa usor daca masina e folosita.
P.S:Nu o tin in garaj. |
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
maddan |
![]()
Post
#75
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Michael, la Tico ce garantii ti s-au dat pentru tabla? Sunt curios.
|
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
2006/7
- Bsiceva... Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
Dragos |
![]()
Post
#76
|
Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 17 August 04 From: Galati ![]() |
Vazui si eu unu' d'aproape... Si ma uitai si la toba (din cauza voastra m'am aplecat laugh.gif ). E rugina 100%, chiar la end, din motive de lipsa prelucrare suplimentara. La Solenza (mea) toba arata cu totu' altfel (si fara rugina...).
|
--------------------
Dacia
Solenza 1.4MPI Clima
- ... Posesor de Solenza...
|
|
stefan_ieu |
![]()
Post
#77
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 23 June 04 ![]() |
Ar fi si asta o solutie, cu antifonare (noroc ca ne-a dat Michael ideea). Mai socotesti 150E (ca o antifonezi la un servicie) in pretul masinii, adica un ambition costa 8150E. Doar suntem romani ce mama ma'si.
Deja nu mai are rost sa confirm si eu ca aia e rugina. Am vazut in parcare la Latin Efe. Dar, dupa cum va spuneam, aratati-mi voi dacie de 3 luni care sa nu aiba toba cu pete de rugina si o mananc. Aste pe care le vedem sunt dacii de 3 luni. qed |
-------------------- |
|
Dragos |
![]()
Post
#78
|
Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 17 August 04 From: Galati ![]() |
Eu atasez o imagine prelucrata a lu' tazzz (sper sa fi nimerit nr. de "z"uri :wink: ).
btw - rugina pe bavura/margini ascutite apare la prima ploaie. Attached thumbnail(s) zzz.jpg ( Size: 6.49k ) Number of downloads: 325 |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4MPI Clima
- ... Posesor de Solenza...
|
|
ionutzp |
![]()
Post
#79
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 27 August 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu am un break fabricat in '99 (5 ani si ceva deci) la care rugina a reusit sa gaureasca pragul de langa roata spate ("pasajul rotii" cred ca ii spune) si de asemenea sa manance bine-bine partea inferioara a usilor pe dinauntru. E adevarat ca aceasta s-a intamplat si din "neglijenta" mea, daca se cheama neglijenta faptul ca am mers in fiecare zi cu ea indiferent de vreme si n-am pus nici o punga pe ea cand afara ploua ori ningea. Sau ar fi trebuit sa ma duc la nea Vasile sa-i bage ulei in praguri? Sau ce-as mai fi putut face? Si la Logan o sa fie la fel? Mergem sa-i turnam ulei in praguri cand vine toamna? O culcam pe o parte in parcare si o antifonam cu ajutoru' lu' vecinu'? O tinem cu prelata cand ploua? |
||
--------------------
Dacia
Logan
2005
- Laureate 1.6
|
|||
maddan |
![]()
Post
#80
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Smiley, nu ma refer la dotari ci ma refer la argumentul "ieftin=rugina".
Ei bine, nu, "ieftin NU trebuie sa insemne rugina". Si asta ti-o spune gama Daewoo, de exemplu. Nu imi plac masinile coreenilor, dar la capitolul rugina nu se compara. Si NU cred ca ar costa atat de mult sa produci o toba care sa nu rugineasca in primele 3 luni de la fabricatie. A produce o masina ieftina nu inseamna sa faci rabat la calitatea de baza. Nu ii pui pe ea nu stiu ce stutze complicate si scumpe. Nu o faci de 5 stele NCAP. Nu ii pui tabla sa reziste la socuri mari si sa aiba 12 ani garantie. Dar nici nu pui elemente care sa fie muci dupa un an de zile. Iar toba aia va fi cu siguranta muci dupa un an de zile. La asta ma refer. ps. Isi mai aminteste cineva de radiatorul de la SuperNova? Exact de-aia fac eu scandal aici. |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
2006/7
- Bsiceva... Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
BAC |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 450 Joined: 1 September 04 From: Reghin ![]() |
Am examinat atent pozele postate pana acum. Parerea me este ca tabla folosita la toba este o tabla buna, zincata sau asa ceva. laugh.gif Nu este vopsita ca la celelalte Dacii. Asa ceva am avut la un Renault 21 din 1987, ca sa o sudeze, mesterul a trebuit in prealabil sa topeasca metalul de la suprafata. Teava de la toba este facuta tot din aceasi tabla, se vede linia de unire a capetelor. Problema este la sudura de la teava si de la urechile de prindere, acolo apare rugina. Cred ca rugina vom avea si sub bord. :idea: Uitati-va la pozele postate de JohnDoe(la Logan live..) cele cu numele Img_2296,2297. Acolo este prinsa de caroserie un fel de suport, ca o teava, care are tot felul de suduri cu rugina. Ar fi bine ca dupa sudura sa vopsesca zonele respective. :!:
|
--------------------
ex. Opel
ex.Vectra C
2007 OPC line
- MS
|
|
maddan |
![]()
Post
#82
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Smiley, nu ma intereseaza Loganul de 5000 de euro. Iar exemplul tau este exagerat. Eu vorbeam de toba. De cat anume i-ar costa sa dea cu o smacolina nenorocita care sa prelungeasca viata tobei de esapament cu cel putin doi ani. De cat anume i-ar costa sa aiba grija ca fiecare element al masinii sa dureze macar o perioada de timp rezonabila (si asta se poate face nu numai din calitatea materialului, ci si din izolarea lui corespunzatoare).
BAC, asta este si ideea: ca de data asta sa nu mai dea chix. E un lucru bun ca au bagat 30kg de ceara in ea, si ca au izolat foarte bine (spun ei, si inclin sa-i cred) habitaclul, sa nu mai ploua in ea. Dar mai au de dat si cu vopsea/smacolina sau cu ce vor ei si peste imbinari, suduri si alte elemente care sunt lasate de obicei vraiste la Dacia. Asta nu ii costa altceva decat un mic efort de a face un lucru bun, pana la capat. |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
2006/7
- Bsiceva... Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
LucVer |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru foarte autentic! ;-) Group: Members Posts: 240 Joined: 9 October 03 From: Brasov ![]() |
Iata ce raspunde dl. Croitoru la o intrebare foarte concreta:
"[12:24:38] <turbo20010> am auzit ca marea problema a LOGANULUI va fi tabla... Deja pe www.daciaclub.ro au aparut poze cu LOGAN ruginite la toba de esapament si la jenti (au fost facute cu cateva luni in urma si au ruginit deja). Cu e posibil sa iei masina "de noua" cu rugina pe ea deja ?!?! [12:25:50] <@EduardCroitoru> turbo> tabla este tratata anticoroziune, garantia ajunge la 6 ani" La obiect, nu? |
--------------------
Renault
Fluence Expression Plus 1.6 16v
2011
- BV xx XXX ex-Logan Laureate 1.4
Fortza fie cu tine! - Star Wars |
|
andu77 |
![]()
Post
#84
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 11 August 03 From: Bucuresti ![]() |
iertati-ma dar intrebarea a fost pusa f prost! La asa intrebare asa raspuns. De ce n-ati intrebat: butucul(teava) pe care spijina jeanta este ruginit. De ce? Toba are teava de evacuare sudata - o sa apara rugina! Ce dracu ne facem?! Iar venim cu masina din 6 in 6 luni la service? Am vazut poze din fabrica si sudurile nu sunt protejate impotriva coroziunii. O sa apara si acolo rugina! Stim ca francezii au venit cu un aer providential dar totusi si dvs sunteti niste ingineri remarcabili deci cand o sa prindeti curaj si sa spuneti francezului ce se scrie pe forumul asta sau ceea ce simtiti dvs pt ca sunt sigur ca si dvs ati vazut multe prin fabrica! Ar fi util sa deschidem un forum pe care sa se posteze pe franceza? - adica v-ar ajuta pe dvs angajatii Dacia sa-i injuram pe limba lor sa vada ca nu sunteti nebuni?
|
--------------------
Dacia
SupeRNova Rapsodie
- B-29-EZI
|
|
VladG |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru preistoric Group: Members Posts: 2.397 Joined: 23 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Mai e un aspect al garantiei la coroziune, aspect care vad ca nu s-a discutat pana acum. Ca sa-ti acorde garantia, vopseaua trebuie sa fie in buna stare.
Ce inseamna asta? Inseamna ca la reviziile tehnice se face si o inspectie vizuala a vopselei. Daca are locuri in care e sarita (de la criblura, de ex.), esti obligat sa o repari in acele zone, pe banii tai - sau CASCO, altfel pierzi garantia. Cu drumurile noastre, e mai greu sa nu apara ciupituri ale vopselei. Si atunci...? |
--------------------
Ex Dacia
SuperNova
--
- --
|
|
BAC |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 450 Joined: 1 September 04 From: Reghin ![]() |
Tot avand idea in cap ca este rugina la toba, m-am uitat mereu la tobele altor masini. Am vazut un Citroen Xantia si un Nissan Almera care tot asa aveau tobele, cu teava sudata. In jurul sudurii este depusa acea funingine de culoare maronie, care provine de la zgura topita de pe electrod si care se pune pe sudura pt a o proteja impotriva oxidarii. Cand am fost intr-un magazin de piese auto pt masini din import, am vazut o toba intermediara marca Bosal care tot asa avea sudurile. Cei care isi vor lua zilele astea Logan, va rog examinati cu atentie daca sunt eventuale puncte de rugina(toba, roata, imbinari etc) si sa ne spuneti cum este izolata pe dedesubt.
Multumesc. |
--------------------
ex. Opel
ex.Vectra C
2007 OPC line
- MS
|
|
locosaint |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 25 June 04 ![]() |
Fiabila sa fie... Ca in rest... Merge. Nu e o masina de spart in figuri asta e clar. E o masina obisnuita cu care sa-ti faci treaba fara sa te chinui prea mult. In concluzie: BRAVO DACIA! Deci cu rugina fara rugina(la toba nu este rugina dar pe la roti da este!), fiabila sa fie.
|
-------------------- Dacia Logan Prestige
Citroen C4 TE |
|
Sclaud |
![]()
Post
#88
|
||
Status: activ Group: Members Posts: 480 Joined: 24 July 04 From: Brasov ![]() |
Acum am venit de la dealerul ASV din Brasov ... am fost pana la ei pentru ca au uitat sa-mi dea factura in iulie cand am fost sa dau comanda (mi-au dat doar bonul de comanda si chitantza pt avans) si ... am fost pana "in spate" unde le-au "dosit" (vreo 20 de buc de toate culorile) ... m-am uitat la toate si pot sa va spun ca ce spune BAC mai sus este si in realitate iar marginea tevii nu are nici un pic de rugina (asa cum apare intr-o poza vazuta tot pe aici pe undeva) ... cel putin la exemplarele de aici de la ASV Brasov. Masina este foarte bine izolata pe dedesubt (atat cat am putut eu sa ma uit pe sub ea) iar finisarea (in general) este foarte buna (incomparabila cu cea de la SN care am avut-o pana in vara asta). |
||
--------------------
none
none
2019
- BV-XX-XXX
|
|||
Dragos |
![]()
Post
#89
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 17 August 04 From: Galati ![]() |
Asta nu spune decat ca nu a prins o ploaie zdravana... Am vazut, azi, la dealeru' ce mi'a dat masina, un Logan. M'am uitat special la toba - inceput de rugina... :roll: |
||
--------------------
Dacia
Solenza 1.4MPI Clima
- ... Posesor de Solenza...
|
|||
DSA |
![]()
Post
#90
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 18 June 04 ![]() |
Vazut si eu LOGAN-uri la IATSA 2 Cluj
Concluzia : pas f. mare inainte fata de solenza. La tobe nu era rugina. Pe dedesubt mi-a placut ce am vazut. Pare bine lucrata. |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- 1.6
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 22:35 |