DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 2 3 4 5 6 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Un Accesoriu Clasic: Rugina. Este Sau Doar Pare?, Este chiar rugina sau doar o parere?

andu77
post 9 Sep 2004, 09:57
Post #91


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 11 August 03
From: Bucuresti




tocmai am trecut pe langa un Ford C-MAX fara capace. Pe partea pe care eram avea rugina si in fata si in spate. Un amic de al meu are PGT 307 SW. Mi-a confirmat ca in fata are rugina.


--------------------
Dacia SupeRNova Rapsodie - B-29-EZI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 10 Sep 2004, 14:06
Post #92


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




Din chat-ul de pe Gazeta Sporturilor...

[16:01:43] <eu_tu_taticu_si_tatae> dl. ConstantinStroe cu RUGINA cum ramane? deja a aparut rugina pe LOGAN la teava de esapament plus janta de otel...cu cinlindrul din centru ruginit...sunt noi..de ce sunt deja ruginite ???priviti aici si spuneti mi ca nu e adevarat? uitati-va la POZE aici va rog -- www.daciaclub.ro/download.php?id=3197 -- raspuns va rog mult
[16:03:22] <@ConstantinStroe> eu_tu_tatici_tataie> daca tabla de la Tissen si Us Stil Slovacia, utilizata de toate automobilele din Europa, nu va da incredere, nu stiu de unde sa mai iau alta. Cu rugina cred ca e o gluma

Apoi domnul Stroe o da mai la intors...



[16:07:59] <eu_tu_taticu_si_tatae> ConstantinStroe intrati aici si sa ne ziceti ca nu sunt de la LOGAN ca sunt de la SOLENZA si atunci totul e OK teava de esapament aici cu rugina ---www.daciaclub.ro/download.php?id=3197 -- janta de otel...cu cinlindrul din centru ruginit...sunt noi..de ce sunt deja ruginite? aici --- www.daciaclub.ro/download.php?id=3199--- dureaza doar 2 min totul raspun va rog mult
[16:09:58] <@ConstantinStroe> eu_tu_tatici> eu stiu ce tabla folosim si ce instalatie de vopsitorie avem, similare cu Renault. Va rog pe toti sa intelegeti ca trecerea de la vechea Dacia Berlina la Logan a insemnat progrese dar nu perfectiunea


Mmm, cei ce ati fost prin show-room-uri - ati mai vazut sau nu rugina? Ei?


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... 2006/7 - Bsiceva...
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smiley
post 10 Sep 2004, 14:19
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.138
Joined: 12 August 04
From: Bucuresti




am fost azi la Latin-Efe
la butucul rotii era rugina
la toba nu am vazut rugina


cat despre raspunsul lui Stroe....butucul nu e facut din tabla, iar toba nu este vopsita


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
locosaint
post 10 Sep 2004, 16:56
Post #94


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 25 June 04




este director de unde sa stie datele astea tehnice laugh.gif


--------------------
Dacia Logan Prestige
Citroen C4 TE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSaiLor
post 10 Sep 2004, 22:43
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 6 April 04
From: Constanta




Fratilor, mi-a luat 35 de minute sa citesc toate parerile. Acum eu stau si ma minunez cum de puteti sa va "atacati " atat pentru 2 chestii atat de normale. Sa va explic si de ce sunt normale: rugina aparuta pe teava de la finalul tobei era si imposibil sa nu apara deoarece acolo s-a efectuat o taiere a metalului fara a fi tratat ulterior anticoroziv pe suprafata proaspat taiata. Ce mai vedeti voi pe corpul tobei nu sunt puncte de rugina ci metal topit sarit de la sudura. Cineva zicea a sudura ar rugini prima. Se inseala in mare parte daca s-a respectat procedura de sudare, adica sa se foloseasca electrozi speciali care sa protejeze cusatura impotriva oxidarii. rugina de la cilindru care ghideaza roata este siea explicabila in mare masura: deregula la masinile sub 13.000 EUR nu se da mare importanta pe tratarea anticoroziva a ghidajului respectiv (dupa cum au demonstrat si altzii inaintea mea ), iar o eventuala vopsire ar fi fost total inutila (poate chiar s-a efectuat vopsirea in uzina) deoarece in momentul cand fixezi roata pe acel ghidaj janta va freca pe acel cilindru pana va intra pe pozitie si prin frecare va indeparta vopseaua sau eventualul strat protector. Rezultatul nu poate fi decat rugina care nu apare intamplator. Desi masinile sunt noi, ele tot au fost trecute prin spalatorie cel putin odata la iesirea de pe linia de ansamblare.

Tin sa mentionez ca ieri cand am testat loganu am si verificat partile expuse la rugina. Toba intr-adevar prezenta rugina pe capatul tevii finale, iar rotile aveau un inceput de rugina. In schimb nu am gasit rugina in nici o alta parte a masinii. Nici macar un surub, si sunt expuse oxidarii destule pe sub masina in special.

Vreau sa imi raspundeti la explicatiile date (in special maddan ca el e cel mai intrigat) si sa-mi explicati de ce credeti voi ca acolo nu ar trebui sa fie rugina (si fara d'alea ca e noua si nu dau banii pe rugina, vreau un raspuns ingineresc daca se poate - defectul meseriei 8) )


--------------------
Audi A4 1.9 TDI Clio 1.5 dCi - CT - 0123
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian123
post 11 Sep 2004, 09:28
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 240
Joined: 25 August 04
From: Bucuresti




Eram cu vreo 4 ani - nu mai stiu exact - in urma intr-un service DAEWOO cu masina si venise unul cu o Nubira in GARANTIE (masinile alea nu aparusera de mai mult de 1 an de zile) si avea toba finala varza. In loc sa o schimbe, asa cum era normal, s-au apucat sa o sudeze.


Cat despre Logan Am vazut unul care nu avea aer conditionat si avea ruginite gaurile in care se fixeaza compresorul de A/C. Mai era rugina - vopsea exfoliata in compartimentul motor, tot cam in zona A/C dar mai jos, spre botul masinii. Loganul de care vorbesc este expus la Meridian - a doua sau a treia masina pe dreapta cum intri pe poarta.


--------------------
DACIA LOGAN Laureate 1.4 Rosu - B40XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
satori
post 11 Sep 2004, 15:19
Post #97


"wherever i may roam"-er


Group: Members
Posts: 214
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




eu nu am vazut deloc rugina (exceptand discurile de frana unde este normal), desi am cautat-o. dealerul mi-a zis ca "sunt chestii ruginite pe la ele, dar se datoreaza nerularii masinii".


--------------------
Chevrolet Kalos SXPP 04, Spark 06 2004, 2006 - BxxBUH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Xcess
post 11 Sep 2004, 16:13
Post #98


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 4 May 05




Astazi am vazut un logan pe dedesubt. Era suspendat in service-ul dealer-ului. Nu avea nici o problema si era pus acolo probabil pentru curiosi, caci erau destui. Toba pana la urma este din inox si am vazut-o cap-coada. Asa zisele pete de rugina se regasesc de-a lungul intregii tevi si nu prea imi dau a rugina. Mai degrama fume-ul (caci nu gasesc echivalent in romana) rezultat in urma procestului de sudare sau un fel de oxid depus la suprafata metalului (stiu ca n-ar trebui sa fie, dar...). In general toate bune, cu exceptia numeroaselor locuri pe unde parea ca se scurge ceara folosita la izolarea fonica si a unei gauri de la capatul unei traverse pe unde ar putea intra apa. Ar mai fi si furtunele/conductele de la rezervor/lichid de frana care nu sunt acoperite cu nimic ci pur si simplu prinse sub masina, dar parca vreau prea multe de la o masina de 8000 de euroi. 8)


--------------------
SAAB 9-3 AERO 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 13 Sep 2004, 08:28
Post #99


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




TheSaiLor, daca la butuc am hotarat ca nu e asa de grav (in definitiv se acopera oricum cu o pelicula de jeg, si teava aia este destul de groasa ca sa se manance de rugina), in cazul in care teava de esapament era ruginita, atunci aveam o problema. Si nu ma refer doar la capatul tevii, care oricum se va acoperi de gudron, ci la corpul tobei pe care, repet, parea a fi rugina (si din observatiile martorilor oculari). Daca aia era rugina, atunci tabla subtire din care este facuta toba ar fi cedat foarte repede. Si ai fi schimbat toba o data pe an. Intelegi problema?
Daca punctele alea sunt de fapt ramasite de sudura, cu atat mai bine!

Ramane ca proprietarii de Logan sa se convinga - si eu sper sa fie de bine si sa ne fi inselat noi...


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... 2006/7 - Bsiceva...
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos
post 14 Sep 2004, 12:02
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 17 August 04
From: Galati




Mass, daca ai vazut masina pe dedesupt, ai vazut si... protectia aplicata? :shock:
Ai pus mana?
Ce parere ai? :?


--------------------
Dacia Solenza 1.4MPI Clima - ...
Posesor de Solenza...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 15 Sep 2004, 10:23
Post #101


Membru


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




bah eu zic ca nu mai are rost sa vb. despre rugina la loga. ganditiva ca masina a stat aproape 3 luni, poate chiar mai mult, de cand a fost fabricata, afara in ploaie. Si nu uitati ca o masina se degradeaza mai repede daca sta decat daca este folosita.


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 17 Sep 2004, 10:49
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Am vazut zilele trecute un Opel Signum nou. Desi este masina cu pretentii si costa semnificativ mai mult decat Logan, butucul de la roata era la fel de ruginit ca la masina indigena. Tipul nu era deranjat de treaba asta si mi-a spus ca, oricum, trebuie sa ii puna capacele la roti si atunci nu se mai vede nimic.


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cetatzeanu
post 17 Sep 2004, 14:10
Post #103


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 6 August 04
From: Bucuresti, oras lovit.




Cred totusi ca exagerati . Cand te duci s-o cumperi nu te obliga nimeni s-o iei pe aia si numai pe aia. Nu-ti place, cauti alta, nu gasesti, nu cumperi si mai astepti.
Daca tot nu-i bine, faci comanda; si abia atunci poti sa incepi sa te enervezi daca ce vine direct din fabrica ( nu din parc ) are rugina. Reactia voastra incepe sa semene cu cea a soacra-mii cand ii cearta pe tarani ca dau mararu` scump. Nu-ti place, nu cumperi; mai cauti. In relatiile cu publicul multi dintre vanzatori au obiceiul sa scrie pe nota de comanda " client pretentios" sau "client dificil" dupa ce refuzi prima oara. Renault s-a magarit ptr. ca a vazut ca romanu` da navala la inscrieri, ca s-a creat o adevarata isterie ca pe vremea lu` ceasca la coada la carne: sa nu-ti pierzi randul.....si-atunci chiar ca merge oricum. Tot romanu-i de vina; se comporta de parca ar fi vreun concurs cu premii ptr. primii 5000 inscrisi.
Parca-i vad la bere" Am luat un LGN cu seria 512 !! " Ce mare chestie....


--------------------
solenza confort AC --------- - ----------
ghinion de nesansa, suntem romani.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Blizzzard
post 20 Sep 2004, 19:36
Post #104


BMF


Group: Members
Posts: 22
Joined: 21 August 04
From: Timisoara




Eu nu am fost disperat cand am comandat Loganu' :evil: ........ pur si simplu aveam in plan ,cumpararea unei masini, cum SH nu am vrut iar de Renault nu am avut bani,am luat Logan!
p.s. Sunt multumit de masina ,in ciuda faptului ca am stat la " coada la carne"! :?
Eu nu as fi chiar asa de radical in afirmatii,ptr ca nu stiu cati posesori de Lgn,vor agrea aceste cuvinte Grele.!.....exact cum ai zis "Nu-ti place,cauti alta"=>Asta era destul de spus, puteai sa economisesti timpul si spatiul forumului , nu sa ironizezi. :roll:


--------------------
Dacia Logan 2004 Laureate
Nu exista adevar absolut - asta este absolut adevarat!
Cand ai dreptate, fii logic; cand n-ai, fii evaziv!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valioglu
post 22 Sep 2004, 21:39
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 498
Joined: 2 July 04




Esapamentul de la logan este din inox. Din cauza sudurii pare ruginita dar nu este. Va spun sigur pentru ca am vazut-o impreuna cu un prieten care este inginer metalurg. Pe tamburii de frana si pe discuri apar petele maronii pentru ca sunt din fonta care se oxideaza la suprafata. Astept cu mare interes sa vad problemele adevarate la masina asta ca pana acum am citit 4 pagini de forum despre o problema care nu exista practic. :wink:


--------------------
DACIA SOLENZA CONFORT 1.4 - B-01-DOG
viata e scurta dar nedreapta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
inconturnabil
post 23 Sep 2004, 06:13
Post #106


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 14 July 04




QUOTE

Esapamentul de la logan este din inox. Din cauza sudurii pare ruginita dar nu este.  

Din cate stiu eu, inoxul nu se sudeaza decat cu electrozi de inox, concluzia nu ar trebui sa rugineasca nici sudurile.


--------------------
ALFA ROMEO GIULIETTA 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos
post 23 Sep 2004, 12:06
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 17 August 04
From: Galati




QUOTE
Astept cu mare interes sa vad problemele adevarate la masina asta ca pana acum am citit 4 pagini de forum despre o problema care nu exista practic. :wink:

Adica aia ce au vazut rugina, nu pete de sudura, sunt... pacalici?
Las' ca vedem noi in vreo 3 luni...


--------------------
Dacia Solenza 1.4MPI Clima - ...
Posesor de Solenza...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMihai
post 27 Sep 2004, 20:48
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 772
Joined: 5 June 03
From: PITESTI




Sau le vedem dupa ce trece iarna cu zapada cu nisip si sare tongue.gif


--------------------
Renault Megane III 1.6 16V 110cp Noir Nacre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EvilOne
post 27 Sep 2004, 22:46
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti/Alexandria




Nu cred ca esapamentul de la GLN e din inox. Ar fi prea scump.

Am vazut acum 1 luna un GLN ridicat pe elevator si m-am holbat bine la ce s-a spus pe aici. Masina nu avea rugina decit pe butucul rotii. Nu vad care e problema, garantia de 6 ani e destul de buna.


--------------------
Reno Megan Sedan (coaja) 1.6 2008
156
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cib
post 30 Sep 2004, 11:15
Post #110


fost posesor de Solenza


Group: Members
Posts: 493
Joined: 27 July 04
From: Iasi




vreau sa vad si eu un logan care nu porneste datorita unor pete de rugina aparute aleator. Si mai e ceva: voi va plangeti de rugina pana sa va faca probleme, adica voi stiti si cat va rezista esapamentul, si caroseria, samd. Eu spun sa avem rabdare sa vedem ce se intampla si apoi sa comentam Si acest lucru o spun mai ales in conditiile in care mie imi rugineste caroseria cu toate ca are 5 luni masina.


--------------------
Nissan Almera Tekna Oltcit 12TRS 2005 - B-43-ZGO, SV-02-SST
Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 30 Sep 2004, 11:26
Post #111


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Esapamentul de Logan NU este din inox. Mea culpa. In urma informarilor ulterioare s-a dovedit informatia initiala cu inoxul ca fiind falsa.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turatii
post 30 Sep 2004, 11:43
Post #112


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 5 September 04




Pt Klaus,

Mie mi s-a parut a fi din inox esapamentul. Daca stii sigur ca nu e din inox, asa trebuie sa fie. Dar, oricum, e de calitate mult mai buna decat ce stim noi la Dacia. De fapt, cred ca ai dreptate, daca ar fi fost din inox, era probabil scris cu litere mari in toate pliantele de la Dacia laugh.gif


--------------------
Kia Ceed 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 5 Oct 2004, 10:01
Post #113


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




Ieri am fost la un dealer sa vad si eu Logan-ul de aproape. Am facut si drive-test dar asta este un alt subiect.
Ceea ce am constatat eu este ca nu am gasit pic de rugina si, credeti-ma, l-am luat la pigulit bucatica cu bucatica...de se uitau cei de acolo deja ciudat la mine...
Ceea ce am vazut la esapament la imbinarea dintre toba propiu zisa si teava finala era ceva rosiatic care sa zicem ca ar fi semanat cu rugina dar care s-a dovedit ca nu era rugina pina la urma...
Am riciit bine acolo si nu s-a curatat nimic! Cred ca acea roseata este urmarea sudurii aplicate in acea zona.


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kenZo
post 5 Oct 2004, 21:22
Post #114


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 5 October 04




M-am uitat si eu la toba foarte atent ...chiar m-am bagat cu un pres sub masina sa fiu sigur de ceea ce vad .. si va asigur ca ceea ce se vede si in poza cu toba nu este rugina ..sunt puncte de sudura ..au culoarea aceea pt ca probabil a fost facuta vreun soi de alamire ... oricum clar nu este rugina (nici nu pot sa-mi dau seama cum se poate confunda cu rugina ..rugina avand o textura rugoasa.. acele zone de culoarea ruginei sunt foarte fine) . Cat despre butuc vreau sa vad si eu o masina ...cat e ea de noua care sa stea afara o perioada si sa nu aiba butucul ruginit.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 MPI 2004 - B-xx-XXX
Ochii care nu se văd TE văd !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marianz8
post 6 Oct 2004, 15:30
Post #115


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 5 October 04
From: Bucuresti




off topic: la meridian in show-room, este (era pe 08.09.2004) un Ambiance pe a carui capota din spate era lipit indicativul 1,6Mpi!!!!!!!M-am uitat la motor, evident era 1,4, ca altfel nici nu se poate la aceasta versiune.Mici amanunte scapate care poate nu sunt de nici o relevanta, insa ma asteptam la mai mult

on topic: trebuie sa-mi vina si mie masinape 28.10 conf. bon de comanda, si sper din tot sufletul sa nu vad rugina pe ea.Ca m-am saturat de rugina la berlina
Faceti poze clare cu rugina si trimiteti-le la Dacia (cred ca se poate de pe dacia.ro).C-tin Stroe, intr-un interviu nu crede varianta cu rugina.Zicea ceva de tabla ca e adusa de pe nu stiu unde si ca nu se indoieste e calitatea ei


--------------------
Dacia LGN Ambiance - B-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aegis
post 6 Oct 2004, 21:23
Post #116


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 4 October 04




QUOTE(valioglu @ 22 Sep 2004, 21:39)
Esapamentul de la logan este din inox. :wink:
*




man, nici la BMW esapamentul nu este din inox :

1 este greu
2 scump
3 se sudeaza greu
4 nu este maleabil


--------------------
daewoo cielo - b-88-cpp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGN_1310
post 7 Oct 2004, 00:59
Post #117


sgn_1310


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 9 June 03
From: Buftea, judetul CALIFORNIA




Astazi m'am holbat si eu la un logan care statea impreuna cu stapana'su la coada la semafor si in treacat l'am agresat cu privirile in cautare de chichite...printre care si pete de rugina pe la toba. Nici gand de asa ceva plus ca senzatia de luciu de inox a tobei era tare puternica. Sa ne zica un stapan de logan daca'i inox au ba.



--------------------
Dacia 1310 - B-xx-XSK
Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sclaud
post 7 Oct 2004, 05:07
Post #118


Status: activ


Group: Members
Posts: 480
Joined: 24 July 04
From: Brasov




QUOTE(SGN_1310 @ 7 Oct 2004, 01:59)
Sa ne zica un stapan de logan daca'i inox au ba.
*


Asa cum se spunea si mai sus ... NU E din inox dar, e dintrun material "meserias" din cate am vazut. O sa se vada mai bine in timp (da de aratat, arata bine smile.gif ).


--------------------
none none 2019 - BV-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibi_gi
post 7 Oct 2004, 22:18
Post #119


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 17 June 04
From: Buc




La toba nu stiu daca e rugina. Da la roata sigur este. Am dat roata jos, si nu numai butucul ci tot fierul ala (din care face parte si butucul) e ruginit.

Nu stiu cum e la alte masini. O fi la fel.


--------------------
Logan Ambition 1.6, Alb
Logan Ambition 1.6, Alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 8 Oct 2004, 19:32
Post #120


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




da, au si alte masini rugina pe butuc , si gata... convingeti-va singuri ca doar nu stati pe cimp!!!!!!!


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 2 3 4 5 6 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 01:20
Forum Renault