Intreruperi in sarcina, Plus alte probleme
![]() ![]() ![]() |
Intreruperi in sarcina, Plus alte probleme
cstavaru |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 29 February 04 ![]() |
|
||
-------------------- Renault Megane 2.1, 1.6/115, feb. 2006, 7000km in august.
|
|||
asarban |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Bai asta! Scrie ma si tu Intreruperi IN sarcina nu de sarcina ca ne trezim ca scrii la probleme tehnice CLT despre avorturi!
|
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
Daddy |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru discret Group: Members Posts: 494 Joined: 29 April 04 From: Bacau ![]() |
Si avortul e o problema tehnica !
Chiar grava as putea zice. ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1300 F
1972
- BC-93-MAX Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
|
|
ali73 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 15 October 04 ![]() |
Eu cred ca este vorba de o subalimentare tinand cont de faptul ca apasand acceleratia nu mai simti intreruperea DE sarcina.Incearca sa mergi cu socul tras putin,si daca este bine trebuie sa cureti carburatorul.
|
--------------------
Dacia
1310
- ph-73-ali
|
|
RIon |
![]()
Post
#5
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
oricum, regleaza si avansul.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
dragos.a |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 9 November 04 ![]() |
Daca ai desfacut motoru' ca sa pui alt set motor nu cumva ai desfacut si delcoul cu tot cu ax cand l-ai pus la loc poate nu l-ai pus la semn in concordanta cu volanta cu un dinte mai inainte sau in spate si...poate sa iti dea semnele astea...totusi verifica ca sa poti sa le elimini pe rand.
|
--------------------
dacia 1310
berlina injectie
2000 4x4 dacia papuc injectie 2002
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
QUOTE(cstavaru @ 24 Nov 2004, 22:17) am schimbat corpul de carburator ( era de 1300 si am pus de 1400 ca am pus si set motor de 1400 ) si am mai reglat si avansul cu ocazia asta...adica mi l-a reglat cineva. Mai demult cineva mi-a umblat la avansul vacuumatic. Poate sa fie de aici ? Cineva mi-a sugerat ca problema poate fi de la avansul centrifugal. Habar nu am. Ce parere aveti ? Aproape sigur ca e de la vacuum, mai ales ca spui ca cineva a umblat pe acolo; Oricum, daca odata cu setul de 1400 ai modificat si raportul de compresie, vacuumul trebuie reglat obligatoriu; centrifugalul nu cred ca are treaba cu problema ta |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
B_KMP |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 26 November 04 ![]() |
Dacie break cu carburator.
Simptom: Pana cand motorul sa intre in regimul termic normal de functionare, aproape ca nu o pot misca din loc, chiar si cu socul tras. Dupa aprox 2 - 3 minute, pot sa pornesc dar mersul e neregulat, cu intreruperi si da in nas la acceleratie. Dupa ce s-a incalzit functioneaza aproape normal, dar parca puterea e ceva mai mica decat in mod obisnuit si da intreruperi mai ales in regimurile de repriza, indiferent de treptele de viteza. Sindromul era si mai accentuat, pana cand intr-o dimineata n-a mai vrut sa porneasca. -schimbat bujii, platina, bobina de inductie, curatat carburator si filtru benzina, reglat avans si tacheti. Verificat si curatat toate furtunele de la carburator si sunt desfundate. Verificat pompa de benzina. Cand e rece si cu socul tras parca merge inecata, asa e senzatia. fara soc mai "respira". Ce poate sa aiba? De unde sa vina anomalia? Ce trebuie sa mai verific? O sa schimb si condensatorul, cu toate ca nu cred ca e de vina. In alta de ordine de idei. Nu mai functioneaza semnalizarea. Clipoceste de 2 - 3 ori si gata. Sa fie de vina releul? sau blocul de semnalizare, pentru ca ceva contact se face. Luminile de avarie tot la fel procedeaza. 2 / 3 clipoceli si sta. Unde este situat releul de semnalizare si cum se ajunge la el? Bord CN. |
--------------------
Dacia
1300 Break
- B-19-KMP
|
|
shaq_rose |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 16 March 04 From: Bucuresti - Drumul Taberei ![]() |
la prima pb te sfatuiesc sa verifici platina, e iarna da-i o distanta de iarna (2 mm) sau poate fi chiar impuscata...
releul de semnalizare este in stanga , deschizi usita aia pentru sigurante, bagi mana si urci usor spre ceasuri, e o cutie neagra de cam 5 cmx2cmx2cm, e prins intr-un holdsurub acolo.... |
--------------------
DACIA
1300
- B-12-CVD Nobody is perfect, I'm Nobody !
|
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#10
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
2mm e aiurea spus: e mult si incorect desigur.
Ai putea sa incerci in schimb 0,40, daca nu 0.45 cum am eu din cauza uzurii in distributie. 0.45 obti din 2 lere suprapuse, cea de 0.4 si cea de 0.05. Nu mai dau alte explicatii....daca vrea altcineva....e invitatul meu. |
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#11
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
am patit aproximativ aceeasi chestie de curand. Problema : nu mai deschidea platina.
|
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
Cib |
![]()
Post
#12
|
![]() fost posesor de Solenza Group: Members Posts: 493 Joined: 27 July 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(Al Cap0nE @ 30 Nov 2004, 02:27) atentie daca mai ai came pe axul delcoului pentru ca daca nu mai ai came nu prea mai are cine sa iti deschida platina. In plus atentie cand reglezi platina sa fie pe cama ca altfel mai rau faci. |
--------------------
Nissan Almera Tekna
Oltcit 12TRS
2005
- B-43-ZGO, SV-02-SST Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii |
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#13
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Cib @ 30 Nov 2004, 12:44) atentie daca mai ai came pe axul delcoului pentru ca daca nu mai ai came nu prea mai are cine sa iti deschida platina. In plus atentie cand reglezi platina sa fie pe cama ca altfel mai rau faci. Hai ma ca stiu si eu, ce naiba. ![]() |
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
vlad_dragos |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 30 October 04 ![]() |
fratilor am si eu o problema . acceleratia la mine are un hop , un fel de treapta . adica apas normal pana la o anumita distanta si apoi parca are o treapta ceva ca trebuie sa apas mai tare putin ca sa treaca de hopul ala si apoi mai departe adica pana la podea merge normal . are careva idee de ce poate fi ?
|
--------------------
renault
megane
coupe 1996
- TL-02-swi
|
|
Dyda |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
In zona de prindere a cablului acceleratie ( butoias) posibil sa-ti atinga de furtun sau altceva, ptr verificare trebuiesc 2 persoane una actioneaza pedala iar cealalta urmareste traseul la carburator. In cazul ca nu se gaseste nimic anormal demontezi cablul acceleratie la carburator si verifici cu mina cursa circulara a axului clapeta acceleratie si cursa la liber cablu acceleratie.
Cam in zona aceasta se gaseste defectul |
-------------------- Kox
|
|
Ov |
![]()
Post
#16
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
este posibil sa se fi dus bucsile de teflon (parca) de la axul clapetei de carburator.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
mariusf |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 8 July 04 ![]() |
Legat de acceleratie, in momentul in care motorul este cald si opresc la relanti imi ramane turat motorul pana pe la 1100 tutatii, dupa care isi revine treptat la 900!
Ideea este ca am facut ITP-ul si ala mi-a umblat la niste reglaje dupa care a inceput sa faca chestia asta! Are idee cineva de la ce ar putea sa fie? am verificat arcul de la acceleratie si este ok |
-------------------- |
|
RIon |
![]()
Post
#18
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Ceva atinge cablul, sau clapeta soc ramane putin deschisa.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
haiducro |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 21 May 04 From: TM ![]() |
Posibil sa ai un fir rupt de pe cablul de acceleratie si ala sa-ti agate. La mine asa s-a intamplat si pana la urma mi s-a rupt cablul tocmai cand plecam de la un chef la 3 noaptea
![]() |
--------------------
Renault
Scenic II
1.9 dci 2003
|
|
vlad_dragos |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 30 October 04 ![]() |
mersi de ajutor
|
--------------------
renault
megane
coupe 1996
- TL-02-swi
|
|
Ov |
![]()
Post
#21
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ai rezolvat problema?, ce era ?
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#22
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
Dacia fab 95 cu aprox 60.000km la bord.
Cand este motorul rece are un mers neregulat,parca se intrerupe la o anumita frecventa,dupa ce motorul se incalzeste nu mai intrerupe.RElantiul variza cu 200 de ture(si cand este calda),iar cand este rece desi acceleratia este constant tuiratia variaza cu 100 rot.Masina are electrica buna, compresia ok!Ce are? |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Sir_Alex |
![]()
Post
#23
|
![]() Mem Brew fara alcool Group: Members Posts: 443 Joined: 2 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ydaniel @ 31 Jan 2005, 09:36) Dacia fab 95 cu aprox 60.000km la bord. Cand este motorul rece are un mers neregulat,parca se intrerupe la o anumita frecventa,dupa ce motorul se incalzeste nu mai intrerupe.RElantiul variza cu 200 de ture(si cand este calda),iar cand este rece desi acceleratia este constant tuiratia variaza cu 100 rot.Masina are electrica buna, compresia ok!Ce are? ![]() |
--------------------
BMW / Dacia
320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v
2003/2007
- B-XX-TDI Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
|
|
Devils |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 394 Joined: 20 April 04 From: Targu-Mures ![]() |
Uite chestia asta face si la mine. Eu am flansa de sub carburator infundata si m-am gandit ca nu se mai incalzeste destul de repede carburatorul... cred...nu stiu... ca dupa ce se incalzeste bine motorul merge ok.
Alta problema e ca la drum intins, dupa vreo 15 KM incepe sa se infunde carburatorul. Singura explicatie pe care am gasit-o e ca eu am pus bucata de carton din fata radiatorului pe jumatatea din stanga, in consecinta tot aerul rece mergea direct pe carburator. Am pus mana pe el si parca l-am scos din congelator. Poate cineva sa dea niste sugestii? This post has been edited by Devils: 31 Jan 2005, 18:09 |
--------------------
Audi
- B4
- 1994 1.9 TDI Z1 90CP
- MS 03 CNP Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
|
|
Sir_Alex |
![]()
Post
#25
|
![]() Mem Brew fara alcool Group: Members Posts: 443 Joined: 2 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Salut
Am o dacie din 92. A pornit la prima cheie, si cam in 5 minute cu socul tras la maxim se opreste. |
--------------------
BMW / Dacia
320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v
2003/2007
- B-XX-TDI Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
|
|
viulian |
![]()
Post
#26
|
![]() Que ? Group: Members Posts: 356 Joined: 22 March 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310S
- CT-26-VID
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
QUOTE(Devils @ 31 Jan 2005, 13:28) Uite chestia asta face si la mine. Eu am flansa de sub carburator infundata si m-am gandit ca nu se mai incalzeste destul de repede carburatorul... cred...nu stiu... ca dupa ce se incalzeste bine motorul merge ok. Alta problema e ca la drum intins, dupa vreo 15 KM incepe sa se infunde carburatorul. Singura explicatie pe care am gasit-o e ca eu am pus bucata de carton din fata radiatorului pe jumatatea din stanga, in consecinta tot aerul rece mergea direct pe carburator. Am pus mana pe el si parca l-am scos din carburator. Poate cineva sa dea niste sugestii? Salut , Cartonul se pune in dreapta , in fata elicei ventilatorului. Eu asa stiu . Bafta. |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
disaster |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru cu detector de radar Group: Members Posts: 367 Joined: 31 May 04 From: UE - Bucharest ![]() |
socul se trage la maxim in momentul pornirii motorului.imediat dupa aceasta se reduce la jumatate.in 5 minute ar trebui sa ai impins socul de 3 minute.niciodata nu se lasa socul tras.
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Latitude
2011 Life sucks. Enjoy
Viteza nu ucide, oprirea brusca da. |
|
RIon |
![]()
Post
#29
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Si mai ajuta din cand in cand cu 2-3 accelerari.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
RIon |
![]()
Post
#30
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Probabil nu e reglat corect de la surubul de amestec. E pe forum postata reglarea carburatorului.
Stai 4-5 minute sa se incalzeasca motorul, si nu vor mai fi intreruperi. |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 01:50 |