proiect nemai vazut, se poate?sau ma chinui degeaba
![]() ![]() ![]() |
proiect nemai vazut, se poate?sau ma chinui degeaba
vis-a-vis |
![]()
Post
#91
|
||
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|||
2dor |
![]()
Post
#92
|
![]() Desi nu pare, acum sunt fan iPhone Group: Members Posts: 2.827 Joined: 14 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Este un Renault 17 masina galbena din poza dar cu masca si bara de Dacia.
This post has been edited by 2dor: 23 Mar 2007, 15:42 |
--------------------
Ford
Mondeo Vignale Hybrid
2018 Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#93
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sumi_nos @ 23 Mar 2007, 15:31) QUOTE(axabrt @ 23 Mar 2007, 15:36) Pare mai degraba un Renault 15 / 17 killerit cu masca de dacie ![]() r15cl.jpg |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
lucian_v |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 543 Joined: 13 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic intai sa refaci (sau sa faci) scoala generala, inveti putin limba romana, apoi liceul, mai aprofundezi ceva cunostinte de matematica, fizica, romana si apoi faci o facultate tehnica...apoi o sa iti dai seama ce tampenii ai putut spune aici...
Ziceai ca tatal tau te va ajuta??? ![]() |
--------------------
---
---
---
- ---
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#95
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
@lucian_vlaicu, mai avea putin si o ducea la fier vechi, asa ca, dupa parerea mea, nu are nimic de pierdut.
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#96
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(Muttley @ 23 Mar 2007, 15:32) Da de unde ma cunosti? ![]() In pozele alea cu bot de dacie sunt cine stie ce rable adus in tara dupa revolutie, accidentate pe la noi, la care s-au adaptat elemente de pe la dacii, ca sa poata sa mearga proprietarul cu ele. Sunt destule exemple de masini cu triple de dacii, opel-uri cu faruri de Oltcit, etc, etc. Oricum, ii urez initiatorului topicului sa ramana cu proiectele lui doar pe hartie. Ce spui tu implica cheltuieli enorme, si, daca ma iau dupa analfabetismul manifestat in postari, multi ani nu cred ca ai, si nici prea multi bani, oricum. Daca tot vrei sa faci SF-ul ala de proiect, se presupune ca o faci tipla, ca o restaurezi, ca doar n-o sa-i pui motor de BMW dar sa-i lasi tapiteria rupta pe scaune sau sa acoperi gaurile din tabla cu autocolant. Toate astea implica bani, multi bani. Eu am vrut acum 1 an sa fac sa mearga Lada 1200 a bunicului meu, dar, cand am vazut cat ma ajung piesele, cate am de cumparat, m-am lasat pagubas, desi masina era in stare foarte buna, trebuia doar sa inlocuiesc furtunaraie si alte cateva maruntisuri. Apoi trebuia sa-i iau baterie noua, trebuia s-o duc sa-i fac ITP-ul, apoi asigurare si, aveam o masina mare, lenesa, cu un consum destul de maricel. Asa ca am lasat-o balta, pe mine nu ma incanta masinile mari si lenese. Tu vad ca ai numere vechi, deci va trebui sa treci pe la RAR cu ea, vezi sa nu ti-o fi radiat din circulatie, banuiesc ca ai si talon vechi, la RAR e ca la ITP, dar mult mai greu, trebuie sa-i faci inspectia tehnica si alte dracii, deci masina trebuie sa fie in stare perfecta si, bineinteles, nemodificata. Abia dupa ce treci RAR-ul vei putea sa te apuci de modificari. Apoi spui ca vrei sa maresti ecartamentul si fata si spate. Pai ai vreo garantie ca va rezista puntea marita mestesugareste? Ca sa modifici puntea actuala ai nevoie de serioase cunostinte tehnice, un proiect destul de stufos,altfel te vei trezi ca iti vor sari rotile in mers. Proiectul asta va trebui sa-l omologhezi la RAR, adica sa-si dea baietii de acolo acceptul, lucru de care ma indoiesc. La fel la puntea fata, trebuie modificate bratele de la suspensie, la fel, daca nu stii, iti vor sari rotile. Tu practic te bagi la niste modificari ce necesita ani multi de facultate in domeniul tehnic, si apoi si mai multi de practica (vedem ca ce au modificat romanii la dacie dupa francezi n-a mai tinut asa bine) ca sa iasa bine. Crezi ca merita pentru o amarata de dacie? Ar mai fi multe de discutat, dar, sper ca ai sa intelegi de ce iti recomanda si ceilalti sa-ti cumperi vreun BMW ursulet. Ala macar e facut pentru asa ceva, e omologat, si, comparativ cu cat vrei tu sa bagi in dacie, e la fel la pret, poate chiar mai ieftin. |
--------------------
.
.
.
|
|
ady77 |
![]()
Post
#97
|
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.729 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
"proiect nemai vazut, se poate?sau ma chinui degeaba"
Eu cred ca te chinui degeaba. Nu are nimeni o pusca/pistol sa-l ajute sa nu se mai chinuie? |
--------------------
________________
________________
_________________ The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.
ecnedifnocfollufsisoM |
|
Muttley |
![]()
Post
#98
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
bulan |
![]()
Post
#99
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
QUOTE(sumi_nos @ 23 Mar 2007, 07:05) www.daciaclub.ro are azi 19907 membri.Daca fiecare membru ar depune intr-un cont al www.daciaclub.ro doar 10 EURO s-ar aduna frumoasa suma de 199070EURO.Suma care ar fi suficienta pentru cumpararea unui logan berlina 1.6 16v prestige alb pe care sa-l trimitem intr-un container tip CFR in SUA pe adresa:PIMP MY RIDE. Deschidem un topic si mintile luminate ale forumului vor conduce dezbaterile despre ce am vrea sa se modifice la masina. QUOTE(ssilvviu @ 23 Mar 2007, 07:40) Pai dupa umila mea parere mecanica ar trebui sa ramana neschimbata si doar la caroserie sa se umble pentru a ii schimba LOOK-ul. QUOTE(AAlpine1 @ 23 Mar 2007, 09:47) N-au dormit,nu dorm si nici nu vor dormi!!! Moderatorii impreuna cu administratorii forumului poate gasesc formula juridica pentru realizarea acestui vis! QUOTE(Alydor @ 23 Mar 2007, 10:36) Aici ar fi efortul conjugat al unui forum intreg cu specialisti din toate domeniile si mai ales in domeniul auto. Si ATENEUL ROMAN s-a construit cu subscriptie publica cu sloganul: ![]() QUOTE(skija @ 23 Mar 2007, 10:49) Pai cu suma de 199070EURO putem cere sa modifice masina la extrem ca sa iasa LASER FRATE! QUOTE(alinakes @ 23 Mar 2007, 12:08) Dar dupa ce ii faci toate astea pe unde ai de gand sa mergi cu ea ? Adica presupun ca trebuie sa o scoti undeva in lume ca sa te admire lumea ! Eu unul nu as vrea decat sa vad proiectul realizat si masina la toate buletinele de stiri prezentata ca realizare a celui mai tare forum auto din tara.Si de plimbat cu ea sa se plimbe cine se implica in realizarea proiectului si sa ramana in patrimoniul forumului! QUOTE(ag02cws @ 23 Mar 2007, 12:10) Eu cred ca toti am vrea sa vedem ce iese! Declar dezbaterile deschise pentru realizarea celei mai tari masini cu numele sfant DACIA. Eu sigur voi depune mult mai mult decat suma modica de 10 euro pentru acest proiect! |
--------------------
a
b
c
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#100
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Eu depun 10.1 euro drept contributie pentru transportul respectivei epave la Remat.
![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
bulan |
![]()
Post
#101
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
Domnule Laurentziu83 platesc eu contributia si pentru Dumneavoasra cu conditia sa veniti cu idei constructive la realizarea acestui proiect!Eu cu banii stau bine cu ideile stau mai prost!!!Haideti sa facem si ceva concret,nu doar discutii idealistice!!!
|
--------------------
a
b
c
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#102
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Domnule Bulan, cred ca si dumneavoastra sunteti satul de cazanele de pe sosele, de accidentele la care cauza principala este starea tehnica precara a autovehiculelor. Nu avem nevoie de inca un cazan, care mai este si modificat in partile esentiale de catre cineva care habar nu are de rezistenta materialelor, de distributia fortelor, de stresul aplicat metalelor, de reactia acestora la conditiile de temperatura, etc, etc. Ori sa faci o masina mai lata necesita exact aceste cunostinte, nemaivorbind de jdemii de teste de laborator, de zeci de componente distruse pana la obtinerea combinatiei ideale. Altfel eu nu sunt de acord cu astfel de modificari, dupa cum nu sunt de acord cu comprimari de motoare, alezari de bloc motor si alte inventii, facute amatoriceste.
Bun, sa zicem ca facem toate astea. Dar MERITA? Merita sa investesti zeci, poate sute de mii de euro in astfel de teste doar ca sa latesti o dacie de 27 de ani? A, am uitat, mai este o cale de a face componente rezistente: bagam fier cat se poate si avem rezistenta de tanc. Va mai putea pleca masina de pe loc? Eh, cred ca am rezumat aici la ce se refereau cei de mai sus cand se opuneau. Nu e rautate, dar acesta este adevarul. |
--------------------
.
.
.
|
|
sumi_nos |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 237 Joined: 18 December 06 ![]() |
oricum cine nu crede o sa vada ca nu o sa o latesc prin metodele spose si poate gasesc alceva mai sigur ramane de vazut.
Dar eu tot nu ma dau batu cu proiectul si o sa-l duc pana la capat. Dacia asta a fost proiectul meu de anul trecut si recunosc ca e urata si fare gust dar a fost inceputul si am realizat tot in o luna. Apropo eu sunt din pitesti,daca e vrunu tot din pitesti si al fascineaza proiectul poate luam legatura si vacem un proiect comun This post has been edited by sumi_nos: 24 Mar 2007, 01:07 Attached thumbnail(s) 04_03_06_0921.gif ( Size: 17.3k ) Number of downloads: 138 04_03_06_1055.jpg ( Size: 28.51k ) Number of downloads: 131 sport_6.gif ( Size: 15.71k ) Number of downloads: 140 sport6.gif ( Size: 18k ) Number of downloads: 140 sport_no1.gif ( Size: 15.81k ) Number of downloads: 143 dacia2_111.jpg ( Size: 35.97k ) Number of downloads: 130 |
--------------------
dacia
1410 SPORT
1989
- AG-01-MVU
|
|
Marius97fer |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru cu IQ :) Group: Members Posts: 208 Joined: 12 October 06 ![]() |
bulane fa un topic separat cu ideea ta, de ce sa nu spunem destul de interesanta, cred ca jumate din forumisti ar fi de acord sa doneze 10 euroi...
cat despre tuning, si din asta extrem... desi repet ce spuneau altii mai sus... nu poti sa faci tu acasa, sau in servicele lu' taticu' ceea ce vrei. mai important mi se pare, sa vezi factura tehnica a problemei, sa faci niste calcule... daca spui ca ai mers cu ea si i-ai dat cox, inseamna ca stii cam cat e de subreda la viteze ceva mai mari... ei, gandeste-te ce ar insemna sa ii aduci modificari radicale. sunt lucruri care, cum bine spunea cineva mai sus, se fac dupa multe calcule, dupa multe piese supuse testelor... sau tu crezi ca odata ce ai terminat de sudat pe ea, iesi pe strada si te pregatesti sa iei suta in 5 secunde... nu vreau sa intru in randul celor care te descurajeaza, dar eu zic sa analizezi bine problema din start, nu de alta, dar dupa ce am citit cam ce te intereseaza sa modifici la ea, e posibil sa nu mai aiba cine sa ne dea noutati dupa ce rulezi cu ea. nu e greu ceea ce vrei sa faci, dar gandeste un pic, te va ajuta din plin... apropo, ai mai modificat vreun cazan pana acum? nu ma refer la tiuning cu oua kinder, ma refer la modificari ale unor parti esentiale din vehicul... |
--------------------
Opel / Rover
Astra / 25
2000 / 2001 hecibec nu sunt inteligent
|
|
sumi_nos |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 237 Joined: 18 December 06 ![]() |
pai la sportul ala de sus eu cu un tovaras lam facu am luat caroseria goala si am facut noi restul(montat,modificat taiat etc)papucul lam gasit pe net.
precizez ca pragurile si eleronul de pe sportul ala de mai sus sunt facute de noi cu mana si cu ciocanu ![]() ![]() Acum masina se afla pe butuci pt ca sa cam darmat de la cox sa facut varza caroseria e ruginita toata nu a tinut decat 6-7 luni dar precizez ca pe caroserie am dat un casetofon soni pe cd track ![]() This post has been edited by sumi_nos: 24 Mar 2007, 01:18 |
--------------------
dacia
1410 SPORT
1989
- AG-01-MVU
|
|
Marius97fer |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru cu IQ :) Group: Members Posts: 208 Joined: 12 October 06 ![]() |
oricum, e diferenta majora intre design si tuning/modificari motor, frane etc.
nu se luau baietii de tine daca nu te apucai sa spui ca vrei sa o latesti, sa o lungesti, sa o mai nu stiu ce... una e sa ii pui un eleron (desi nu arata bine de nici o culoare pe dacie), sau o bara modificata, si alta e sa tai, sa sudezi, mai ales acolo unde conteaza si cateva grame/forta in plus... sincer. eu iti urez succes, dar sa ai mare grija... |
--------------------
Opel / Rover
Astra / 25
2000 / 2001 hecibec nu sunt inteligent
|
|
sumi_nos |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 237 Joined: 18 December 06 ![]() |
de frica nu mi-e frica ca se rupe si dau de belele ca am mers eu cu inovatii mai traznite ca idea mea,si cu lungitul nu am zis ca o lungesc am zis ca daca ai fac botul mai aerodinamic automat o sa fie mai lunga un pic dar nu asa cum credeti voi mai mult de 25cm nu va fii
|
--------------------
dacia
1410 SPORT
1989
- AG-01-MVU
|
|
sumi_nos |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 237 Joined: 18 December 06 ![]() |
am facut o caricatura si sper sa va faceti o idee despre proiectul meu(nu radeti ca nu stiu sa desenez)
cine se pricepe o sa inteleaga foarte repede proiectul din poza asta da e chiar nereusita poza asta ![]() This post has been edited by sumi_nos: 24 Mar 2007, 09:59 Attached thumbnail(s) dfdfdf.JPG ( Size: 28.94k ) Number of downloads: 169 |
--------------------
dacia
1410 SPORT
1989
- AG-01-MVU
|
|
Fygaro |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 11 July 05 ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by Fygaro: 24 Mar 2007, 14:13 |
--------------------
Fiat
Punto
2003 1,2 16V 80Bhp
- RMS
|
|
driverx |
![]()
Post
#110
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
....vai de capul meu.
Oricum, se vede ca nu esti prea bun la desen, dar totusi ti-a iesit cat de cat desen-ul. Acuma, ca ii asa urat, nu te ascunde in spatele faptului ca nu stii desena ca lumea, dar ce ai facut tu acolo e batjocorire a masinii....crasa batjocorire. Arata ca dracu. Berlina e patratoasa, tu i-ai pus bot cu linii curbe, in schimb in spate i-ai facut o evazare asa de conturoasa, de ma iau sangerarile numai daca ma gandesc, dapoi sa o si ating. Te rog, te rog mult de tot, nu iti bate joc de masina aia. Mai bine da-o la REMAT. Se va naste o noua masina din ea. Mult mai constructiv. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Axll |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 11 December 05 ![]() |
sumi_nos, eu iti spun un lucru...o sa vezi ca ceea ce vrei tu nu e irealizabil...dar o sa vezi ca investitia e mare, iar realizarea....s-ar putea sa lase de dorit...si..apropo...stii cam cit te pot costa omologarile....
|
--------------------
dacia
1300
- BZ 04 BJL am vrut mai mult...decit normal...
|
|
lucian_v |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 543 Joined: 13 December 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
---
---
---
- ---
|
|
sumi_nos |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 237 Joined: 18 December 06 ![]() |
adevarul e ca nu ma mai gandesc la omologari,si pretul total se poate rodica la maxim 30 milioane fara muzica,si greutatea masini va creste cu vreo 90-100 kg cu toate ramfortarile si etc
|
--------------------
dacia
1410 SPORT
1989
- AG-01-MVU
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#114
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
GYCONE |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru fericit Group: Members Posts: 217 Joined: 3 November 04 From: Buzau ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by GYCONE: 24 Mar 2007, 14:09 |
--------------------
-
-
- Dacia Break '99
|
|
l@u |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
os |
![]()
Post
#117
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Mda... la asa topic, asa raspunsuri.
@driverx: ti-am sters postarea ultima, ca fiind prea "groasa". Se inchide. Un week-end placut! |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2025 - 11:08 |