DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> taxa de prima inmatriculare, cat mai dureaza?

OAP
post 28 Mar 2007, 20:30
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




QUOTE(wolf_1637 @ 28 Mar 2007, 20:28)
pun pariu ca loganul tipla e mai poluant decat o masina straina cu euro 3

Ai si niste argumente??? Pun pariu ca nu; sau poate de la tipla??...aaa ...si eu sustin taxa dar de la euro 3 in jos (pentru euro 3 si 4 poate fi si zero)

This post has been edited by OAP: 28 Mar 2007, 20:35


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 28 Mar 2007, 20:30
Post #32


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




argoane, pai se taraie, ca si platforma e luata din jiermania cu vreo 300 de euroi smile.gif


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 28 Mar 2007, 20:34
Post #33


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Ma mir cum ii lasa sa circule asa...la unii chiar imi e frica sa stau prea aproape ca poate imi cade vre'un golf2 in freza radmasa.gif

Am mai vazut ca baga in dube, de exemplu intr-un Ford Tranzit model anii 80-90, scurt, baga o masina pe trei sferturi, restul ramane afara cu rotile atarnand, usile deschise binenteles, si de care mai atarna o platforma cu inca o masina pe ea..am vazut o gramada asa.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bj
post 28 Mar 2007, 20:40
Post #34


membru de nevoie


Group: Members
Posts: 321
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 28 Mar 2007, 20:27)
BJ: Sute, sau poate chiar mii de masini mai mult sau mai putin rable trec zilnic prin Romania spre Bulgaria, le vad zilnic ca doar pe E68(DN7) ma duc si vin de la lucru..inghesuie 2-3 masini pe cate o platforma amarata, de abia se taraie.
*


Eu sincer nu va inteleg. Exemplu cu Bulgaria are alta conotatie si nu cum trec platformele cu rable incolo. Au trecut si inainte pentru ca ei puteau sa inmatriculeze <Euro 3 si inainte. Problema e ca cu toate rablele astea la ei se pot face anumite lucruri si la noi nu.

Problema e ca la noi piata auto are niste segmente (mari) lipsa care pana cand nu se stabilizeaza nu vom avea ce face: vor tot veni harburi!


--------------------
Skoda / BMW Fabia Variant - de munca / F650 - capra exLeon, exDSN - B-65-xxx
BMW F650ST - tot un fel de capra
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 28 Mar 2007, 20:42
Post #35


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




crede-ma ca nu treceau inainte , foooarte rar vedeam cate una si aia cu masini bune si mai noi, totul a inceput din ianuarie 2007.

Nu sunt convins ca puteau inmatricula orice inainte de integrare. Ai date concrete? Daca era asa, nu inebuneau toti din ianuarie 2007 si cara masini ca disperatii.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 28 Mar 2007, 20:47
Post #36


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




bj,

Pai tocmai asta e ideea .. sa fortezi cumpararea de masini euro3+ si sa descurajezi pe cat posibil aducerea de harburi.

Ok. de acord ca taxa asta ii avantajeaza pe cei cu interese mari in piata auto (gen Moliceanu cu Citroenul de exemplu) dar, hai sa fim seriosi un pic; nu ar fi mai bine ca acele segmente lipsa sa se acopere cu masini noi in loc de harburi ?

Dar nuuuu ... ca romanul este mandru .. cum sa se afiseze romanul in societate fara masina ? chiar si un harb de 500 de euro e mai bun decat nimic .. nu ?

Eu vad taxa asta ceva de genul : nu iti permiti masina, nu iti iei si cu asta basta. Vrei masina? pregateste-te pentru niscaivai cheltuieli.

Pe acelasi principiu poate fi blamat pretul benzinei in Europa. Cat reprezinta pret real si cat taxe aditionale la fiecare litru ? Toata lumea s-a revoltat, apoi s-au obisnuit. La fel o sa fie si cu taxa asta.
Problema Europei este ca noi, avand taxa asta, nu le permitem sa ne foloseasca drept groapa de gunoi, si asta ii deranjeaza, evident.


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 28 Mar 2007, 21:02
Post #37


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




liviu
las-o mai moale cu gropa de gunoi a europei
pai ce naiba ne obliga ei sa le cumparam harburile?
daca vrem le luam daca nu, nu
dar sa sustii o mizerie ca taxa asta mi se pare peste putinta de inteles
suntem noi cei mai bogati si mai curati oameni de pe planeta ca sa ne putem permite sa punem taxe, maine poimaine o sa punem taxa pe respiratia unora din afara pe motivul ca le pute gura si polueaza atmosfera noastra

This post has been edited by daciafan: 28 Mar 2007, 21:03


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 28 Mar 2007, 21:06
Post #38


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Si Polonia a avut taxa, Malta inca o mai are, etc, deci nu suntem singurii.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FireChief
post 28 Mar 2007, 21:06
Post #39


Ut ameris, amabilis esto * Fii amabil si o sa fii iubit


Group: Members
Posts: 683
Joined: 3 September 06
From: Bucuresti




sunt printre cei 10 % care sunt impotriva hirburilor ...
pentru euro 3 si 4 cred ca ar trebui sa fie zero...
groapa de gunoi ....vezi polonia ,ungaria,si mai nou bulgaria


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5 dci, 100 cp , Luxe Privilege ,Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 28 Mar 2007, 21:14
Post #40


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




QUOTE(FireChief @ 28 Mar 2007, 21:06)
groapa de gunoi ....vezi polonia ,ungaria,si mai nou bulgaria
*


pardon, ungaria si polonia nu sunt gropi de gunoi, in legatura cu bulgaria nu ma pot pronunta n-am vizitat-o
nu sunt pro harburi, dar nici pro taxe aberante nascocite de niste imbecili


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FireChief
post 28 Mar 2007, 21:16
Post #41


Ut ameris, amabilis esto * Fii amabil si o sa fii iubit


Group: Members
Posts: 683
Joined: 3 September 06
From: Bucuresti




era vorba de importurile sh in aceste tari dupa integrare ....care au avut cote istorice in polonia,apoi in ungaria dupa eliminarea taxei si in bulgaria de 2 luni


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5 dci, 100 cp , Luxe Privilege ,Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 28 Mar 2007, 21:19
Post #42


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




am inteles, dar care e problema? cotele alea istorice de importuri auto au naruit tara sau ce?


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FireChief
post 28 Mar 2007, 21:21
Post #43


Ut ameris, amabilis esto * Fii amabil si o sa fii iubit


Group: Members
Posts: 683
Joined: 3 September 06
From: Bucuresti




APIA considera drept un "demers iresponsabil" incurajarea achizitiei de autovehicule vechi si poluante si da ca exemplu negativ Polonia, unde in primii doi ani de la aderare (2004 si 2005) au fost aduse in tara doua milioane de masini second - hand, dintre care 70% au fost mai vechi de zece ani. Cei de la APIA au mai spus ca fara aceasta taxa, la noi s-ar putea repeta situatia din Cehia, unde, anul trecut vanzarile de masini vechi le-au depasit pentru prima oara pe cele noi, sau am putea ajunge ca Bulgaria, unde in primele doua luni din 2007 numarul de masini second - hand inmatriculate a fost de cinci ori mai mare decat numarul de masini noi. Anul trecut in Romania s-au vandut aproape 300.000 de automobile noi si alte 120.000 second - hand.
sursa newsin.ro


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5 dci, 100 cp , Luxe Privilege ,Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 28 Mar 2007, 21:22
Post #44


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




QUOTE(daciafan @ 28 Mar 2007, 21:02)
las-o mai moale cu gropa de gunoi a europei
pai ce naiba ne obliga ei sa le cumparam harburile?
daca vrem le luam daca nu, nu
*



Hai ca asta e buna ... TU poate nu vrei harb. Dar iti pot garanta ca sunt sute de mii daca nu chiar milioane care vor harburi pentru simplul motiv ca nu isi permit o masina noua.

Sunt o gramada pe care ii auzi plangandu-se ca benzina e scumpa, ca itp-ul sta sa le expire si sigur nu il mai iau legal pe urmatorul ... astia sunt cei care isi vor lua un golf2 diesel ... asta pentru ca trebuie sa caseze masina curenta.

Pfuiiii ... nici nu vreau sa ma gandesc ce ceata de esapament s-ar intinde in Romania asta daca s-ar scoate maine taxa aia.

Recunosc ca e un pic aberant sa taxezi si masinile noi .. dar treaba asta s-a cam rezolvat caci majoritatea dealerilor acorda reduceri exact cat sa iti acoperi taxa cu pricina.

Eu sunt pro masini noi sau aproape noi .. in nici un caz ceva mai vechi de 5 ani.


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 28 Mar 2007, 21:24
Post #45


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




liviu
asta e parerea ta si eu o respect


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 28 Mar 2007, 21:30
Post #46


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




daciafan, nu e vorba de naruit tara .. nu asta e problema.
Problema este poluarea imensa (care si asa e imensa). Cel putin asa vad eu lucrurile.

Nu stiu daca te plimbi zilnic prin Bucuresti (eu da, caci zilnic merg la serviciu) .. crede-ma ca sunt obligat de multe ori sa merg cu aerul pe recirculare si cu clima pornita caci altfel mi-as lasa plamanii pe strada.
Eu nu vreau ca fiul meu sa aiba insuficienta respiratorie la 20 de ani din cauza unora care vor acum sa isi cumpere harburile europei.

Repet, cine nu are bani sa isi cumpere o masina putin poluanta si sa o intretina la standarde tehnice corespunzatoare, sa foloseasca transportul in comun.


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 28 Mar 2007, 21:38
Post #47


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




este adevarat, personal nu ma confrunt nici cu poluaarea si nici cu aglomeratia ce domnesc in bucuresti, dar asta nu ma face sa nu realizez ce pericol reprezinta poluarea
spune-mi te rog inainte de 2007 accizele alea impuse masinilor chiar euro 3 pe cine sau ce protejau? vrei sa spui ca tot protectia mediului era in vizor nu?
nici atunci si nici in prezent taxa nu urmareste ecologizarea romaniei...ah da ca efect colateral poate se intampla si asta, ar fi singurul beneficiu
in rest buzunare pline pentru iubitii conducatori sad.gif


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 29 Mar 2007, 10:53
Post #48


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Liviu, treaba asta pe care o vrei tu se putea rezolva intr-un mod mai rezonabil. Si anume impozitand diferentiat si dupa clasa de poluare a masinii. In acest caz ar fi intrat la platit si posesorii de masini non-euro deja inmatriculate in tara, iar veniturile la buget ar fi fost poate mai mari decat cele (din cate am vazut aici) 8 milioane de euro. Sincer, in cazul in care impozitul pe un non-euro de 1300 de centimetri cubi ar fi de 10 ori mai mare decat impozitul pe un Euro4 de 1300 de centimetri cubi, rablele ar fi din ce in ce mai rare pe starzi (adica ce vrei tu), iar omul ar avea in continuare posibilitatea sa-si indeplineasca un capriciu, Pune-te in sirtuatia unuia care-si doreste o Lancia Delta Integrale. Masina aia in stare buna costa pe undeva pe la 5000 de euro la ei, dar din cate stiu eu e non-euro. Cat e taxa pentru un non-euro de doi litri si 18 ani? Nu ar fi mai rezon sa-i iei aceiasi bani sub forma de impozit in 5 ani decat sa-i iei pe toti odata?


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 29 Mar 2007, 11:11
Post #49


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.724
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(wolf_1637 @ 28 Mar 2007, 20:28)
[...]pun pariu ca loganul tipla e mai poluant decat o masina straina cu euro 3
*



gandire tipica de roman care vrea sa treaca de la Dacia la Passat TeDeI din 2000, negru sau bleumarin, cu ajutorul caruia sa-ti "ia fatza" (IRC necesar) in intersectii sau in depasirile kamikaze, mai ales daca ai Dacia.

Sunt satul de astia!

This post has been edited by Illusi0n: 29 Mar 2007, 11:11


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAC
post 29 Mar 2007, 11:20
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 450
Joined: 1 September 04
From: Reghin




Nu cred ca este cineva care vrea sa-si cumpere harb. Nici chiar cel mai sarman om. Fiecare isi ia maximum din cat poate. Nu vad nici o problema daca un harb de 25 de ani e inlocuit cu altul de 15 ani sau daca una de 15 ani de aici noneuro e inlocuita cu alta tot de 15 ani de dincolo dar cu EURO2. E un pas inainte. Acum 2 ani aveam si eu un "harb" din 1981 pt ca asta mi-am putut permite atunci si nici nu puteam sta dependent de taxiuri, transport in comun(aproape inexistent aici) si de capriciile vremii. Cu siguranta cu banii dati pe acel harb puteam lua o masina de dincolo de 10 ani. Cum e mai bine? Exista alte metode de a scapa de masinile vechi, prin stimulare(programul Rabla) si prin taxe sau impozite care sa nu fie in contradictie cu normele si principiile UE. Cred ca nivelul de fiscalitate intern si-l poate stabili orice tara. Masinile non-euro pot fi taxate sau impozitate in asa fel incat sa nu-ti doresti sa ai una. Altceva ar fi in cazul masinilor de epoca, pt astea ar trebui o alta cale de urmat. Un fel de certificat. O Dacie 1100 poate fi harb sau poate fi declarata masina de epoca in functie de anumite norme.
Asa cum spune multa lume pe aici, si nu numai, se poate ca prin acel impozit anual pe masina sa te determine sa scapi de harb si cu siguranta s-ar strange mai multi bani. Astfel nici EU n-ar mai avea motiv de comentarii.

This post has been edited by BAC: 29 Mar 2007, 11:25


--------------------
ex. Opel ex.Vectra C 2007 OPC line - MS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 29 Mar 2007, 11:23
Post #51


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Ba ar avea, e discrimare, ce tara din EU are impozit enorm pe non-euro, E1...? e mai mare, de 1-2, maxim 3 ori, dar nu cifre aberante, gen 1000 euro/an.

Am mai umblat prin Germania si nu umbla cainii cu covrigi, sunt o gramada de oameni amarati, si cine nu are bani, isi ia un harb, sa traga de el un an doi, dar nu am auzit pe nimeni sa se impiedice de acel "impozit enorm" vehiculat la radio sant...si ei sunt de muuult in UE.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 29 Mar 2007, 11:30
Post #52


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.724
Joined: 1 November 04
From: sat




Chestia e ca guvernantii ori sunt prosti ori dobitoci. Foarte simplu ar rezolva problema. A, vrei sa scapi de un harb? Foarte bine, adu-ti masina de dincolo, second-hand, trece-o printr-o verificare RAR serioasa si daca iese OK si e mai buna decat ce-ai avut, atunci du-te si caseaza-ti rabla, iar cu certificatul de casare si actele masinii noi du-te si o inmatriculeaza, urmand a fi impozitata conform normelor Euro x care le are noua ta masina. Scurt si la obiect.

Argoane, nu stiu exact cum sta treaba cu impozitele in Germania, dar povesteam cu cineva care traise acolo si spunea ca statul te "incurajeaza" sa cumperi masini noi taxand corespunzator masinile mai vechi.

This post has been edited by Illusi0n: 29 Mar 2007, 11:32


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 29 Mar 2007, 11:40
Post #53


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu stiu de ce am impresia ca politica de raspundere civila auto e diferita, si nu impozitele catre stat, adica iti baga un RCA anual de iti piere cheful la o masina veche. Repet, e doar o "impresie". In UK cel putin au niste prime de asigurare la vechituri foarte mari.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 29 Mar 2007, 14:47
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Liviu @ 28 Mar 2007, 20:47)
[...]
Eu vad taxa asta ceva de genul : nu iti permiti masina, nu iti iei si cu asta basta. Vrei masina? pregateste-te pentru niscaivai cheltuieli.
[...]
Problema Europei este ca noi, avand taxa asta, nu le permitem sa ne foloseasca drept groapa de gunoi, si asta ii deranjeaza, evident.

Masina este deja O NECESITATE, nu mai e moft. Sa zicem ca poate eu unul is legat de ea, din motive de sanatate: circulind cu transport in comun/taxi as cheltui la fel cit cheltui cu masina personala. In schimb, cu cea personala elimin timpii de asteptare in frig, ploaie, etc care sa zicem ca-mi cauzeaza. Dar masina mea e Dacia, non euro, cu care scot pe tobe cantitatea X de gaze. Bani de noua n-am, dar poate de una Euro2 da. Care scoate gaze mai putine? E2, evident. Dar nu, eu sint "fortat" sa circul in continuare cu cea non euro.

QUOTE(Liviu @ 28 Mar 2007, 21:22)
[...]
Sunt o gramada pe care ii auzi plangandu-se ca [...] itp-ul sta sa le expire si sigur nu il mai iau legal pe urmatorul ... astia sunt cei care isi vor lua un golf2 diesel ... asta pentru ca trebuie sa caseze masina curenta.
[...]

Am luat ITP corect, dar tot non euro este.

QUOTE(Liviu @ 28 Mar 2007, 21:30)
[...]
Problema este poluarea imensa (care si asa e imensa). Cel putin asa vad eu lucrurile.[...]

Acelasi lucru, un E2 in fata unui non euro polueaza mai putin; ma lasi sa-mi aduc un E2? Voi polua mai putin; nu ma lasi? una noua nu-mi iau ca n-am bani, deci voi polua mai mult cu cea veche.

Atunci, unde este "protectia mediului"? Sa fim seriosi, e o taxa de altceva, numai de mediu nu.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 29 Mar 2007, 15:28
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




QUOTE(tatabobu @ 29 Mar 2007, 12:53)
Liviu, treaba asta pe care o vrei tu se putea rezolva intr-un mod mai rezonabil. Si anume impozitand diferentiat si dupa clasa de poluare a masinii. In acest caz ar fi intrat la platit si posesorii de masini non-euro deja inmatriculate in tara, iar veniturile la buget ar fi fost poate mai mari decat cele (din cate am vazut aici) 8 milioane de euro.
*



Tu realizezi ce spui? Ai PERFECTA dreptate, dar, realizezi care ar fi efectul??

Pai ar iesi rascoala populara, cu coase indreptate si tot tacamul! Pt. ca in efect, majoritatea harburilor de peste 15 ani din tara ar trebui casate imediat. Cel ce nu are bani sa schimbe o masina de 20 ani, sigur nu va putea plati impozitul.
Iar Romanul nu poate tolera sa i se scoata rabla de sub fund, cum zicea cineva "e o NECESITATE"...


(NU, NU, si NU! Masina NU e o necesitate!)


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hadul
post 29 Mar 2007, 16:13
Post #56


Membru ....??? cred ca da !?


Group: Members
Posts: 87
Joined: 23 February 07
From: IF




eu zic ca masina este o necesitate! in toata europa si in curand va deveni si la noi! si aici vb de masina de familie, nu vreun bmw 7 de colectie din anii '70 sau atceva asemanator - cu care sa "te dai" duminica - asta se poate considera moft sau lux si atunci merita platit pentru! sunt de acord cu taxa (desi eu am platit-o si pt masina noua - n-am avut noroc de promotie) dar nu sub forma asta. poate doar pentru non euro sau e 1 sau e 2, modica pt e3 si 0 pt e4. cine spunea sa se introduca impozite mari pt cei care detin deja non eur ... abereaza. cum credeti ca-i poti scoate din buzunar 500 ron pensionarului mandru de dacia lui din 75 ( cu set borgo smile.gif)) care in afara de faptul ca polueaza, mai tine si 2 locuri de parcare ocupate ... ca mai are si o remorca. va dati seama ca ar iesi alta revolutie ? sau sa scoti de pe strada toate camioanele, rabele si alte tractoare care ... ne imput de ne zapacesc ? nu se poate ! si atunci ? ramane sa stopeze importul... oricum spaga pe care si-au luat-o politicienii de la R****** sa bage taxa asta ... sau alte interese asemanatoare, ar fi fost si cu alti politicieni nu numai cu astia! problema ue cu statul roman, si cum se vor impaca ? sigur nu in avantajul cetateanului de rand !

ce mult mi-ar place un opel manta !!!! dar ... traim in romania, si asta ne ocupa tot timpul - cum spunea cineva
numai de bine dragii mei


--------------------
dacia logan laureatul-1.5dci-2007 / renault scenic 2 - privilegiul-1.9 dCi 2006/ - IF-xx-xxx
[URL=http://forum.shrimpworld.ro]shrimpworld[/URL]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 29 Mar 2007, 16:17
Post #57


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




ISNA, masina nu e o necesitate? blink.gif atunci renunta la ea, ca sa ne demostrezi !

Daca masina nu e o necesitate, atunci nici apa curenta, si canalizarea nu e. Cum pot trai atatea sute de mi de oameni cu WC-ul in curte si fara apa in casa, asa poti si tu !


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 29 Mar 2007, 16:25
Post #58


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.724
Joined: 1 November 04
From: sat




argoane, las-o ca nu se potriveste standardul de civilizatie cu necesitatea de a avea masina. Pentru unii nu este o necesitate masina.
Eu unul pot merge si pe jos la serviciu, fac 25-40 de minute pe jos si pana intr-o jumate de ora cu tramvaiul. Insa am obiceiul de a nu auzi ceasul desteptator si cum stiu ca masina e la scara plec cu ea. Oricum astept sa vina vara, ca o sa merg pe jos sau cu bicicleta iar masina o las pentru deplasarile de weekend.



--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 29 Mar 2007, 16:31
Post #59


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Pai...eu de exemplu, mai stiu si altceva inafara de servici, ca doar n'oi sta incuiat in casa in rest blink.gif o sa sara unii ca de ce? uite d'aia, am eu o necesitate sa plec unde ma taie capu' ori de cate ori am ocazia. Inca nu ma pasioneaza sa stau pe banca in fata blocului la o tabla cu pensionarii..atunci poate nu o sa mai fie masina o necesitate.

La servici merg si pe jos, deci masina nu e o necesitate de luni pana vineri, dar aici era vorba in general..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 29 Mar 2007, 17:21
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




Nu renunt la ea, pt. ca imi place sa am masina. Dar as putea sa ma descurc bine fara ea. Chiar nu e o necesitate. E un comfort in plus, pe care mi-l permit, si-l platesc. Daca nu mi-as permite o masina cat-de-cat buna (cum un DSN de 5 ani cu E2 inca este), as prefera sa nu am masina.

Cat despre necesitatea masinii in Europa, va dau un exemplu: cunosc un trainer din germania, care prin natura jobului calatoreste toata saptamana prin tara tinand cursuri. Are dupa el intotdeauna un cufar de aluminiu de cca 100litri (mai mare ca un rucsac mare), cu materialele de curs. Castiga suficient sa-si permita sa stea in chirie in centrul Munchenului. NU ARE MASINA. L-am tot descusut, cum se descurca, mi-a raspuns precis la orice intrbare despre transport.
Mentiune: sunt constient ca reteaua de transport in comun din Ro nu e la fel ca in D!



--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th July 2025 - 14:16
Forum Renault