DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

91 Pages « < 47 48 49 50 51 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan pe GPL

alexys
post 6 Oct 2008, 00:13
Post #1441


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




Daca vrei tu neaparat, poti sa vezi si asa ceva. Fiindca am tot daj jos si pus altceva de pe diverse auto, cred ca putem face o Vialle completa. Dar sa faci rost de programul de reglaj, (daca s-o regla). Intrebarea cred ca e pusa ca sa arati ca ai auzit de ele. Dar au un mare dezavantaj in timp. Deoarece e necesar sa injectezi GPL lichid direct in admisie (nu cu racord de gen furtun sau altceva) - injectoarele fixate pe galerie in gaurile astea nu-s chiar fixe pe motor si pana la urma largesc gaurile, apoi e greu sa le gasesti loc, etc... Unde mai pui ca au pompa in rezervor aia se cam blocheaza la gazul nostru din Ro... Mai e si pretul dublu fata de restul ca deh, e tehnologiie, unii se chinuie sa evapore cat mai bine benzina si altii se chinuie sa pastreze gazul lichid....... smile.gif) Iar ca avantaje, eu nu prea am vazut, sunt sigur ca nu-ti mai pune o treapta in plus in CV la banii astia. Si nici randamentul motorului n-are cum sa creasca, tot atata GPL papa...


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi florin
post 6 Oct 2008, 12:53
Post #1442


Membru autentic


Group: Members
Posts: 314
Joined: 29 July 06
From: Bucuresti




Din ce am citit eu ar consuma mai putin si porneste direct pe gpl. Nu mai are nevoie de benzina.


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6MPI din 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 6 Oct 2008, 21:50
Post #1443


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




Asta e o gluma buna smile.gif). Probabil baga gazul cu efect si atunci apare cantitate in plus de GPL. Daca nu stiai, sondele lambda tin amestecul batut in cuie, poti sa bagi GPL sub forma de cubulete de gheata, tot raportul stoichiometric aer-GPL incearca sa-l obtina. Iar la acelasi regim de mers intra aceiasi cantitate de aer. Iar pornirea directa o face orice instalatie, numai ca unele nu au activa optiunea ca sa nu se arda pompa de benzina, macar cand nu iti mai porneste mai bagi si tu 2 litri de benzina... Iar iarna eu zic ca porneste mai greu sau deloc, mai ales daca e umezeala in aer aia cu injectie lichida de GPL. Oricum asta de care am zis, Vialle, sunt sigur ca folosea la pornire benzina...


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 6 Oct 2008, 21:54
Post #1444


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




QUOTE(Adi florin @ 6 Oct 2008, 12:53)
Din ce am citit eu ar consuma mai putin si porneste direct pe gpl. Nu mai are nevoie de benzina.
*


Nu ai auzit bine.


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi florin
post 7 Oct 2008, 10:59
Post #1445


Membru autentic


Group: Members
Posts: 314
Joined: 29 July 06
From: Bucuresti




Cel putin asa zice aici... http://www.lpgli.com/features.html


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6MPI din 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mic&rau
post 7 Oct 2008, 15:42
Post #1446


Membru


Group: Members
Posts: 115
Joined: 16 January 05




Am montat instalatie gpl pe masina un logan 1.6 16v la agrom sapatamana trecuta mai bine zis joi.Au inceput sa lucreze la masina la 09:00 dimineata si au terminat pe la ora 15:00.Au lucrat foarte bine baietii desi m-am certat la inceput cu inginerul de acolo ca nu ma lasa sa vad ce fac la masina adica sa nu stau in service i-am spus scurt ca daca nu ma lasa sa vad ce se intampla la masina nu mai montez instalatia.Toate legaturile facute au fost cositorite pentru un contact foarte bun si masa au luat-o si de pe baterie si de pe motor.In compartimentul motor se vede doar rampa de injectie au lucrat foarte bine baieti si au ascuns tot ce trebuia sa nu se vada.Instalatia este tomaseto cu rezervor toroidal de 53l adica incap 42l, calculator de la gaz este stag 300, butelia este stako made in polonia iar restul pieselor era italiene.Masina merge foarte bine nu se simte nici o diferenta in oras doar cand mergi in afara se simte umpic lipsa de cuplu in rest totul este super ok.
Am facut si un consum am umplut butelia cand am iesit de la ei si am facut 170km doar in bucuresti pe toate tipurile de trafic si m-am dus la aceeasi pompa si au intrat 16l de gaz, sunt foarte multumit de aceste consum.
Ieri am iesit cu ea afara pana la giurgiu si am fost foarte multumit adica am mers tot drumul ala cu 2 benzi cu 160km/h si a ajuns destul de usor la acea viteza.Am facut in jur de 260 km si au intrat 24l de gaz ceea ce imi convine din nou la o asa viteza pe benzina ma rupea la buzunar.
In final sunt foarte multumit si sper sa nu am probleme.


--------------------
Dacia logan 1.6 16v Dacia logan 1.6 16v Prestige 2007 - B -- TOX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 7 Oct 2008, 21:37
Post #1447


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




Mda, am intrat si eu pe linkul ala cu injectia lichida. In primul rand ei pomenesc de avantajele modificarii unui motor pentru a functiona cu GPL. Adica marire compresie, caz in care devine avantaj absorbtia de caldura pentru evaporare GPL, plus alte modificari "marunte" inclusiv cea de schimbare cu injectoare comune pentru GPL si benzina. A mai avut cineva intentia de a aduce un astfel de sistem in Romania, pe vremea aia doar injectoarele comune benzina GPL dublau valoarea masinii (nu aparuse Logan). Daca mai te gandesti si la modificare compresie, avans si altele ca rezultatul sa fie stralucitor cum zic ei (doar compresia mai mare ar putea garanta pornirea pe GPL si iarna -desi ei au canguri, zapada nu prea...), cred ca ramai doar cu gandul... In rest insiruie avantajele injectiei de GPL fata de instalatiile clasice cu mixer, deci nu e doar avantaj inj. lichida ci si injectie faza gazoasa. Pica intr-adevar ce am zis, cu injectoarele de la Vialle, daca le faci pe comanda sa stea in locul celor de benzina, probabil nu mai e problema decat cu pretul. Faza cu consumul e gargara, nu-i de la "lichida" ci de la compresie, proiecteaza tu motorul pentru GPL (avans scanteie + sistem aprindere, compresie, sistem racire, distributie) si intr-adevar o sa consume mai mult pe benzina...


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 7 Oct 2008, 21:39
Post #1448


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




QUOTE(mic&rau @ 7 Oct 2008, 15:42)
am mers tot drumul ala cu 2 benzi cu 160km/h
*


Cam mult! tongue.gif
Eu acum am ajuns dupa 150Km extraurban, si nasol de tot se conduce in Romanica asta.


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
draculafly
post 9 Oct 2008, 12:52
Post #1449


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 25 March 08




mic&rau cat te a costat toata treaba??


--------------------
dacia logan kiss 2007 - b91 fad
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mic&rau
post 9 Oct 2008, 15:29
Post #1450


Membru


Group: Members
Posts: 115
Joined: 16 January 05




Salut instalatia m-a costat 2500ron si o sticla de pepsi pt baieti care au montat-o biggrin.gif


--------------------
Dacia logan 1.6 16v Dacia logan 1.6 16v Prestige 2007 - B -- TOX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 9 Oct 2008, 15:40
Post #1451


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Si ce marca e? Prins ... ?


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mic&rau
post 10 Oct 2008, 07:52
Post #1452


Membru


Group: Members
Posts: 115
Joined: 16 January 05




Din pacate e tomaseto.Imi doream prins dar nici nu au adus inca si imi mai lipseau inca 300 de euro si nu am vrut sa ma imprumut sa o pun.Era foarte buna instalatia aia adica la rampa de injectie iti dau 240000km garantie pe cand la tomaseto doar 120000km, si toate componentele erau de la firma respectiva adica totul era prins si butelia si filtrele tot absolut vine in pachet complet de la prins.Pretul pentru prins era de 1300 de euro.Oricum sunt foarte multumit de tomaseto isi face treaba foarte bine si consumul este excelent am facut din nou consumul: 430 de km doar prin bucuresti cu un plin adica 42l de gaz (adica aproape de 10) ceea ce zic eu ca e perfect.


--------------------
Dacia logan 1.6 16v Dacia logan 1.6 16v Prestige 2007 - B -- TOX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 10 Oct 2008, 22:09
Post #1453


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




Stati mai linistiti cu PRINS-ul vostru daca nu v-ati prins inca.... Era un banc despre Iti si Strul concurenti cu pravalii. Au scazut fiecare pretul afisat la ulei pana a ajuns sub pretul de achizitie. Insa cand strul l-a vizitat pe Itic sa-l intrebe cat mai vrea sa tina situatia asa ca or sa dea faliment, acesta i-a raspuns: "Faliment dai tu, ca eu nu am ulei de vanzare." http://www.rarom.ro/cs-uploads/gpl_bucuresti.html, acolo zice ca Autogaz nu e autorizat sa monteze printi regine si alte chestii... Da' daca tot da omul pe la ei sa-si puna, nu pleaca cu mana goala. Stai sa intre pe aici ca maine or sa spuna ca aduc injectie lichida, iar cand ii ceri iti da un pret de te potoleste... Oricum pana la urma nu mai inteleg nimic, ce spuneai totul olandez parca, le-ai vazut tu sau ce s-a intamplat, de unde ai informatia. Cum e minunat sa ai un producator de la cap la coada al instalatiei, i-am cautat si eu. Dar ce minune, in filmul lor de prezentare pe injectoare scria Keithin, iar sfarsitul filmuletului se termina cu drapelul Turciei: http://www.prins-lpg.com/en/prins/film/index.html Poate ne lamuresti si pe noi cand mai dai pe la revizii ce se intampla acolo..


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 10 Oct 2008, 22:11
Post #1454


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




QUOTE(mic&rau @ 10 Oct 2008, 07:52)
Oricum sunt foarte multumit de tomaseto isi face treaba foarte bine si consumul este excelent am facut din nou consumul: 430 de km doar prin bucuresti cu un plin adica 42l de gaz (adica aproape de 10) ceea ce zic eu ca e perfect.
*


Intr-adevar, pentru 1.6, consumul este foarte bun.


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi florin
post 11 Oct 2008, 12:19
Post #1455


Membru autentic


Group: Members
Posts: 314
Joined: 29 July 06
From: Bucuresti




Da Alexys, asa e trebuie marita compresia pentru a fi mai eficient doar pe gpl. Se stie ca gpl are cifra octanica echivalenta de aproximativ 110.


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6MPI din 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ingerulol
post 11 Oct 2008, 20:22
Post #1456


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 29 August 06




Eu am Landi Renzo din fabrica pe 1.6 MPi si a consumat in primii 481 km - 42 litrii de GPL si 1.6 litrii benzina 95+ Petrom. Dupa care a trecut automat pe benzina . 100km in regim de autostrada (rodaj 110km/h max) + restul in Bucuresti


--------------------
Dacia Logan 2006 1.6MPi - AG 05 EMR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
koldun
post 16 Oct 2008, 22:22
Post #1457


un om


Group: Members
Posts: 763
Joined: 1 November 07
From: CT




Prima revizie

FILTRU ULEI 28.9
GARNIT.ROTUNDA 9.8
ELEMENT FILTRANT 38.7
LICHID RACIRE 24.7
APA DISTILATA 1.9
ULEI ELF 5W40 3l 128.1
KIT ELECTROVALVA 35.0(*)poza 1
CARTUS FILTR OMEGAS 240.9(*)poza 2

BRIDE&COLIERE 9.2
MANOPERA 0 (in Tulcea pt. Constanteni)
(*) filtrele in plus ptr. GPL
Succese!

poza 1

p1040614mh1.jpg

poza 2

p1040613yt7.jpg

poza 3. bonus: ce s-a strans in filtrul faza lichida!!!

p1040615em2.jpg


This post has been edited by koldun: 17 Oct 2008, 13:18


--------------------
Renault Captur TCe 0.9 2016
Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 17 Oct 2008, 13:08
Post #1458


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Cam scump. Pe mine prima revizie la GPL(after-market) m-a costat 350Lei. (cam acum 3 luni)


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 17 Oct 2008, 21:59
Post #1459


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




@koldun, cati km ai avut tu cu ea? Ca daca ai avut pana in 30 000 km imi vine sa te intreb daca nu cumva alimentezi cu gaz distilat din hartie si cumva s-au spart sitele de la instalatia de distilare smile.gif).


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
koldun
post 17 Oct 2008, 22:34
Post #1460


un om


Group: Members
Posts: 763
Joined: 1 November 07
From: CT




Treispe mii si ceva. Intreaba-ma!

This post has been edited by koldun: 17 Oct 2008, 22:40


--------------------
Renault Captur TCe 0.9 2016
Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fisicooo
post 17 Oct 2008, 23:08
Post #1461


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 20 March 06
From: Constanta




am intrebat si eu la Tulcea despre filtrele de gpl si mi-au zis ca Med ala costa 300 de lei si celalalt vreo 30 de lei la tine vad ca sunt mai ieftine putin.Eu am facut revizia pe benzina la Bucuresti dar acolo nu aveau cele 2 filtre gpl si ma gandeam sa le schimb la urmatoarea revizie de 30000 km dar dupa ce am vazut mizeria din poze dupa doar 13 mii m-ai pus pe ganduri.Multi au spus pe aici chiar si oficial cand a fost lumea la revizii ca merg lejer pana la 30 de mii desi in carte scrie clar la 15 mii.Apropo de unde alimentezi din Constanta parca ziceai mai demult ceva pe langa Billa.Eu bag numai de la Lukoilul de la iesire spre Ovidiu masina are 16000 mii si merge de rupe.


--------------------
Dacia Logan 1,5 dci 2006, laureate - CT-02-SEY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Corbu'
post 18 Oct 2008, 06:29
Post #1462


Membru autentic


Group: Members
Posts: 763
Joined: 6 August 05
From: Canada




Gizas dar cata mizerie s-a adunat blink.gif . Daca la fiecare 15.000 KM se aduna asa si trebuie decartat 300 RON pentru filtre zau daca se mai merita GPL-ul, mai ales la preturile actuale ale combustibililor.


--------------------
------- ------- -------

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
faganezu
post 18 Oct 2008, 08:55
Post #1463


Membru autentic


Group: Members
Posts: 357
Joined: 14 October 07




am scimbat si eu filtrele gpl la 30000 km. nu am dovezi (poze) dar am gasit mizerie cam 10% din ce avea koldun. sunt din bucuresti si bag gaz de la grimgo sau lukoil. ca o parere personala, in majoritatea cazurilor cand am bagat gaz din tara nu prea mi a placut cum a mers masina si parca si consumul crestea un pic. ma repet, e doar o opinie. preturile la filtre au fost urmatoarele: cartus filtrant 183 lei iar filtrul pentru gaz in stare lichida 27 lei. revia am facut o la DACOSERV sector 5, salaj.


--------------------
logan 1.4 MPI GPL laureat 2007 - B-XX-NZR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mephistone
post 18 Oct 2008, 19:58
Post #1464


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 11 January 05
From: Timisoara




Salutare tuturor,sunt possorul unui nou Logan pe gaz si toate bune si frumoase,masina trage bine,diferenta mare la cauciucuri fata de cel vechi(Montane),noul logan e mai elegant si frumos la interior,dar am o mica problema,mi s-a oprit masina in mers din senin,a doua oara eram chiar intr-o curba si te cam surprinde sa tragi de volan fara servo,pur si simplu se opreste motorul si se aprind becurile rosii ca si cum ai avea contactul pus,ca remediere in mers schimbi viteza si calci ambreiajul si cand ii dai drumul porneste masina(ca si la daciile vechi cand le impingeai sa porneasca),problema e sigur una electrica dar nu o gasesti si asta ma ingrijoreaza.Am fost deja o data la service de mi-au verificat instalatia de gaz,luni ma duc din nou sa verifice si partea electrica.Sunt trist ca iubesc masina asta si cand ti se opreste asa din senin te cam deceptioneaza.


--------------------
DACIA LOGAN Laureate 1.4 - cameleon
don't worry,be happy,feel good
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 18 Oct 2008, 20:21
Post #1465


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Sa nu mai pornesti masina asa, ca risti sa iti sara cureaua de distributie si nu mai repari in veci motorul ala.


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
faganezu
post 18 Oct 2008, 20:40
Post #1466


Membru autentic


Group: Members
Posts: 357
Joined: 14 October 07




sunt de acord cu mos, nu mai fa asa. scoate o din viteza si porneste o la automat. sa ne tii la curent cu ce o sa ti spuna cei de la service.


--------------------
logan 1.4 MPI GPL laureat 2007 - B-XX-NZR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 19 Oct 2008, 01:25
Post #1467


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




1. Pai nu stiu ce ti-au verificat la GPL, dar sunt sigur ca ai sanse sub 1% sa fie problema electrica. Si-ti zic si de ce, daca ar fi o problema electrica la electrovalve, ar trece inapoi pe benzina sesizand ca nu mai ai presiune in GPL, daca ar fi o problema de injectoare GPL, la fel cu avertizare de avarie si inregistrare pe diagnoza "open circuit injector x", daca ar fi o problema de citire semnal de scanteie, ar trece inapoi pe benzina, daca ar fi probleme la firele de alimentare, s-ar stinge comutatorul si deasemeni ar trece pe benzina. Cealalta electrica, cea de benzina, la fel, are autodiagnoza si ar face si pe benzina figura. Eu zic sa verifice in programul de GPL toti parametrii: turatie corect interpretata, fisier calibrare corect, presiune diferentiala GPL 1,1 bar, timpi de injectie la benzina cand e pe GPL la mers in gol ~3,2 msec, si eventual sa mai intrebe si ei despre ce li se pare suspect...
2. Mda, eu inca nu inteleg de unde stie motorul daca e antrenat de electromotor sau de discul de ambreiaj atata timp cat ambele transmit miscarea prin volanta. Bine, poate aveti putina dreptate daca la 100km/h el porneste in treapta I si da drumul rapid la ambreiaj (fie vorba intre noi cineva a facut o manevra dintr-asta si a reusit sa i se desfaca piulitele de reglaj joc termic la 3 cilindri dar nu stiu daca admisie sau evacuare si cureaua tot n-a sarit.... Dar daca e sa ne gandim bine foarte probabil nici distributia pe lant nu-i conceputa pentru asa ceva, poate doar lantul dublu cu intinzator hidraulic ar rezista. N-am tras niciodata de dreapta sa dau la manivela daca in timpul mersului din motive de soft nu puteam sa dau din nou la cheie... Si inca n-am avut probleme de "saritura", dar in fine nu inseamna ca recomand mai ales ca nu stiu cand urmeaza sa schimbati distributia si ce experienta avem la dispozitie...

This post has been edited by alexys: 19 Oct 2008, 01:26


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
faganezu
post 19 Oct 2008, 20:26
Post #1468


Membru autentic


Group: Members
Posts: 357
Joined: 14 October 07




e posibil sa fie din cauza unor bujii proaste, care nu isi fac treaba cum trebuie? si eu am aceasta problema, doar ca la mine intrerupe un pic, nu ajunge sa se opreasca si asta dupa ce am facut revizia de 30000 unde mi au schimbat bujiile. inainte de 30000 nu intrerupea deloc.


--------------------
logan 1.4 MPI GPL laureat 2007 - B-XX-NZR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 19 Oct 2008, 21:29
Post #1469


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




Diagnozele astea nu-s ca ghicitul in carti, nu reusesc unii sa le dea de cap de aproape in cateva zile dar altii de la distanta... Ceea ce a descris el nu poate sa fie de la bujii proaste, apoi bujiile iti dai seama, merge defectuos si pe benzina, consuma mult, porneste greu... La tine la revizia de 30000km nu cred ca ti-au schimbat doar bujiile. Dar daca au tras de fise cand le-au schimbat, e posibil sa ai probleme la aprindere. Pe benzina face la fel?


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
koldun
post 20 Oct 2008, 11:55
Post #1470


un om


Group: Members
Posts: 763
Joined: 1 November 07
From: CT




QUOTE(Fisicooo @ 18 Oct 2008, 00:08)
....Apropo de unde alimentezi din Constanta parca ziceai mai demult ceva pe langa Billa....
*


Corect! Numai ca am alimentat si de cateva ori de la diferiti, cand am fost prin tara si, culmea, exact atunci am avut si niste "rateuri" in mers.

QUOTE(faganezu @ 18 Oct 2008, 09:55)
... am gasit mizerie cam 10% ...
*


Si la mine era cam tot asa cand mi l-au dat intr-o pungulita de plastic, dar acasa l-am desfacut si l-am scuturat bine, bine, pana a iesit tot "materialul" dintre pliurile filtrului ca sa vad cat e defapt. Si am vazut.

Succese!


--------------------
Renault Captur TCe 0.9 2016
Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
91 Pages « < 47 48 49 50 51 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 09:23
Forum Renault