DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

91 Pages « < 21 22 23 24 25 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan pe GPL

andi_andi505
post 16 Jul 2007, 14:09
Post #661


masina mea favorita


Group: Members
Posts: 47
Joined: 12 February 06
From: Bacau




40% oras restu afara (multe dealuri), a consumat mai putin de 8,5 pentru ca a stat fffffff mult cu motorul pornit la reglaj cand am montat-o.


--------------------
Dacia Logan 1.6 mpi, Dacia 1310 TLX 2005/1989 - BC 15/87 .......
Trabant 601z, Minsk 125cc 1988/1992 - BC 01/90 .......
Toate perfect functionabile
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 16 Jul 2007, 14:15
Post #662


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Hmm.... Chiar daca ai stat sa zic 1-2 ore cu motorul pornit la reglaje, si a consumat sa zicem 3 litri, tot iese cam 8 consum.
Fata de benzina , cum ti se pare consumul?

LE: Poti sa imi spui te rog ce ai facut cu roata de rezerva?
Eu nu prea as tine-o in portbagaj pe cea de acum, doar am luat Logan sa am portbagaj mare..

LLE Inca o intrebare scuze: cat a costat instalatia?
Este in CJ la Praktiker, si costa 1900 lei cu rezervor normal, si 2100 cu toroidal.
Montajul l-au facut bine? Cu ce au izolat in locul unde au dat gauri in tabla?
Poti sa mai imi zici please si cat a costat in total si cat timp a durat, cu RAR si ce se mai plateste?
Daca crezi ca ai si alte informatii utile, scrie please smile.gif

Cam multe intrebari, sper sa ai rabdare sa raspunzi.. smile.gif

This post has been edited by testike: 16 Jul 2007, 14:22


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andi_andi505
post 16 Jul 2007, 14:22
Post #663


masina mea favorita


Group: Members
Posts: 47
Joined: 12 February 06
From: Bacau




Pai eu zic ca e destul de bine, la cel din fabrica mixt e 7,5 si e 1.4, la a mea cred ca e bine. Am pus gaz de 55.5 lei si am mers 425 km, sunt multumit pana acum. Poate o sa mai scada consumul cu timpul ca se autoregleaza, dar e ok si asa.


Stie cineva cati litri are o butelie toroidala la cele din fabrica????


--------------------
Dacia Logan 1.6 mpi, Dacia 1310 TLX 2005/1989 - BC 15/87 .......
Trabant 601z, Minsk 125cc 1988/1992 - BC 01/90 .......
Toate perfect functionabile
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 16 Jul 2007, 14:28
Post #664


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Din ce am gasit pe net:

Rezervorul de GPL este montat in portbagaj, pe locul ocupat in mod obisnuit de roata de rezerva. Din acest motiv, daca a cincea roata este lasata acasa, marimea portbagajului ramane neafectata. Desi capacitatea noului rezervor este de 53 de litri, un plin de GPL va avea, din motive de securitate, numai 42,3 litri.

Am editat raspunsul anterior, poti sa raspunzi te rog la intrebarile pe care le-am adaugat? smile.gif


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andi_andi505
post 16 Jul 2007, 14:36
Post #665


masina mea favorita


Group: Members
Posts: 47
Joined: 12 February 06
From: Bacau




Am gasit o roata ingusta de Fiat de 15'' si vreau sa o cumpar.

Au vopsit unde a dat gauri si a ulterior a dat cu spuma izolatoare.

Instalatia a costat 2150 cu rezervor toroidal si gura de umplere langa busonul de benzina, a durat aprox 6-7 ore, la RAR nu am fost dar stiu ca mai costa si acolo 100 lei.

De manopera sunt destul de multumit, in portbagaj nu se vede nimic iar la motor daca nu te uiti atent nu iti dai seama.


--------------------
Dacia Logan 1.6 mpi, Dacia 1310 TLX 2005/1989 - BC 15/87 .......
Trabant 601z, Minsk 125cc 1988/1992 - BC 01/90 .......
Toate perfect functionabile
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 16 Jul 2007, 17:10
Post #666


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Merci pentru raspunsuri! wink.gif
Poti sa imi spui te rog si de unde cumperi roata si cat costa?


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 18 Jul 2007, 22:49
Post #667


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




Sper ca intrebarea mai este valabila, cu parerea despre Tomasetto. Din cate cunosc, nu are componente fabricate in manufactura, ca aspect exterior e peste medie. "Injectoare" italiene teoretic, de fapt cele mai bune electrovalve de pe la noi, regulator tot italian teoretic... Restul componentelor poloneze... Cablajul mi-a parut slab calitativ, poate au mai lucrat la el. Nu are autodiagnoza, nu tine cont de temperatura GPL. E OK pentru Romania, poate fi reparata si in strada, daca ghicesti ce are, neavand autodiagnoza. Adica daca te tii de revizii si se pricepe cine le face ai avantajul ca poti repara piesele ce se uzeaza in timpul functionarii, cum ar fi regulatorul sau electrovalvele - injectoare... Tinand cont de faptul ca au aparut noi instalatii oarecum mai bune la preturi comparabile, deja nu-si mai justifica pretul. Potrivita daca ai de gand sa folosesti auto in deplasari doar in Romania, te tii de revizii si vinzi auto in 4 ani.


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoGu
post 18 Jul 2007, 23:27
Post #668


Prea de la tara


Group: Moderatori
Posts: 1.970
Joined: 14 August 03
From: Iasi




@alexys: si cam ce instalatie ai recomanda (preferabil in aceeasi zona de pret cu Tomasetto)?
Dar daca nu ar fi sa te uiti la pret?


--------------------
Renault Scenic 1.5dCi recolta 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 19 Jul 2007, 08:37
Post #669


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




@alexys Merci pentru raspuns smile.gif
Si pe mine ma intereseaza ce marci de instalatii GPL recomanzi.
Pentru mine personal e important sa nu pierd timp in service cu ea, si chiar dupa cumparare vreau sa merg in concediu 5-6000 km prin Europa.

This post has been edited by testike: 19 Jul 2007, 08:41


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionelfromrom
post 19 Jul 2007, 12:42
Post #670


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 15 April 06




Salut
Pt testike: roata am puso in portbagaj nu am alt loc iar pe viitor caut una mai subtire ,de cosum pot sa zic dar e deocamdata irelevant pt. ca nu am facut decit aproximativ 400 km dar am alimentat de doua ori cu 10 litri de gpl si a consumat in afara cam 6,8% si in oras cam 9,1% (sa nu crezi ca ,cu 20 litri am mers aproape 400 km)deci am alimentat cind nu a mai avut gaz 10 litri si am mers numai in oras pina sa terminat si idenric si in afara orasului.Instalatia pina acum merge perfect dar ti-am zis nu am mers mult.


--------------------
dacia logan laureat - gj22rzv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boogeyman
post 21 Jul 2007, 14:18
Post #671


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 21 July 07




laureat gpl sau laureat dci????????? wacko.gif


--------------------
logan logan 2007 - gl-06-txv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebip82
post 24 Jul 2007, 22:35
Post #672


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 25 May 07




salutare
a venit in sfarsit masina (laureate gpl 1,4). am ridicat-o de la dealerul din petrosani (eu locuiesc in bucuresti) si deci primul drum a fost petrosani - bucuresti. i-am facut plinul in petrosani, au intrat 34,5 l gaz. fiind in rodaj nu am depasit 2.500 - 3000 de ture (viteza maxima a fost 110 km/h pe aotostrada, insa am tinut-o cam la 100 km/h). cand am ajuns in bucuresti am alimentat din nou ca sa vad ce consum am facut. au intrat 32 de litri la o statie mol de langa selgros berceni (deci am facut si vreo 10-12 km prin bucuresti). deci, ca si conum, 8,2 l/100 km. am platit 51 ron la un drum de aproape 400 km. din punct de vedere financiar este mai mult decat convenabil. am uitat sa spun ca am avut pornita clima pe tot parcursul drumului.


--------------------
Dacia Logan 2007 Laureate GPL 1.4 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionelfromrom
post 25 Jul 2007, 17:41
Post #673


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 15 April 06




Salutare
vreau sa va dau o informatie pe cine intereseaza despre statii gpl pe drumul dintre Arad si Torino unde ma aflu acuma:
-prima statie am alimentat in romania la Arad pe centura spre Nadlac la singurul peco care avea Gpl (Lukoil )am facut plinul 32,7 l cost 17ooo litru
-in Ungaria am vazut un singur peco care avea gpl dar era aproape cu granita cu Romania si nu am alimentat
-la granita intre Ungaria si Austria am gasit urmatorul peco care avea gpl unde am si alimentat (raminsesem fra gpl cam de 40 km) peco Mol era Unguresc au intrat 31,9 litri am platit cam 28 euro , nu stiu exact pt. ca am platit si vigneta pt. Austria in total am platit 39,9 euro dar cred ca Ungurii m-au pacalit dar asta e ,acolo au cerut forinti si nu am avut si au facut ei raportul si am platit euro
-in Austria nu am gasit Gpl(daca stie cineva de peco care sa aibe gpl in Austria astept sa imi zica si mie)
-in Italia primul peco cu gpl a fost imediat dupa Udine,am alimentat 34 l am platit 21,7 euro (0,638 euro^litru),apoi in apropiere de piacenza am alimentat 25,45 litri am platit 16,7 euro (0,656 euro^litru) peco ToTAL.In Italia se gaseste Gpl aproape la orice peco .
Despre cosum pot sa va zic ca este pe undeva la 7,5 gpl in conditiile in care am mers cu 110-120 si cu ac pornit cam jumate din drum(1000 km)
Daca cineva vrea mai multe informatii despre drumul dintre Arad si Torino poate pot sa va ajut.


--------------------
dacia logan laureat - gj22rzv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 25 Jul 2007, 19:08
Post #674


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Multumim pentru informatii smile.gif
Poti te rog sa imi spui ce ai facut pana la urma cu roata de rezerva? Ai cumparat alta, si daca da la ce pret?


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebip82
post 25 Jul 2007, 20:51
Post #675


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 25 May 07




seara buna
vreau sa va intreb daca aveti idee despre problema pe care am inatlnit-o. masina noua, laureate gpl, dupa un drum de 400 km, am vrut sa alimentez de la omv de langa gipsy mall (city mall). au intrat 2 litri dupa care nu a mai vrut sa intre. am depresurizat instalatia impingand bila de la intrarea pe circuit, dar nimic. am zis ca e vreo problema de la pompa. am dat sa plec insa tocmai venea un taximetrist sa alimenteza asa ca am ramas sa vad daca el poate alimenta. si a putut. am mai incercat o data si acelasi rezultat. am mers la mol-ul de langa selgros berceni si acolo a mers din prima.
aveti idee ce s-ar fi putut intampla? a mai patit cineva asa ceva?
multumesc anticipat


--------------------
Dacia Logan 2007 Laureate GPL 1.4 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Braveheart
post 26 Jul 2007, 16:45
Post #676


Membru autentic


Group: Members
Posts: 285
Joined: 12 May 07
From: BT




este cineva care ar putea indica o alta instalatie (decat cea fol. de dacia) gpl potrivita pt logan ? ma refer la cel mai bun raport calitate-pret.se intelege.. : )

This post has been edited by Braveheart: 26 Jul 2007, 16:46


--------------------
Dacia Logan 1,6 MPI 2006 Laureat
The answer my friend is blowing in the wind
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dreamtheater
post 26 Jul 2007, 20:42
Post #677


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 26 July 07




salut
am un logan ambiance 1.4 mpi pe care am montat o instalatie gpl tomasetto cu stag 300 (2000 ron cu rezervor toroidal). primele impresii, dupa 1500 de km:
1. comportament dinamic aproape identic cu benzina
2. motorul mi se par mai silentios la turatii mai inalte (>3000/min)
3. consum mult influentat de stilul de condus: 8% pe autostrada cu 120-130 km/h, 6% mers linistit cu 90-100 km/h
4. in bucuresti (trafic relativ fluent) 8% - mi s-a parut cam putin, o sa mai verific



--------------------
dacia logan 2005 ambiance
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nova_invicta
post 26 Jul 2007, 20:50
Post #678


Membru autentic


Group: Members
Posts: 258
Joined: 24 July 07




CAT COSTA INSTALATIA PE CARE O AI AS DORI SI EU SA MONTEZ UNA PE MASINA MEA


--------------------
dacia logan 1.4 mpi 2006 preferance
S.P.Q.R
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoGu
post 26 Jul 2007, 22:55
Post #679


Prea de la tara


Group: Moderatori
Posts: 1.970
Joined: 14 August 03
From: Iasi




@dreamtheater: sigur are stag 300 (nu 200)?
Unde ai instalat?


--------------------
Renault Scenic 1.5dCi recolta 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dreamtheater
post 27 Jul 2007, 15:58
Post #680


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 26 July 07




pe ECM scrie stag 200-4. cel care mi-a instalat-o a insistat ca este vorba de stag 300. citisem inainte ca diferenta dintre stag 200 si 300 ar fi, printre altele, si de carcasa (plastic, respectiv aluminiu). a mea este din aluminiu, asa ca inclin sa cred ca este stag 300
oricum, eu sunt multumit pana acum, indiferent cum se numeste
instalarea a durat 3 ore. am fost reticent la inceput, pentru ca era un service mic din chitila (cred ca o afacere de familie), dar am vrut exact tipul asta de instalatie (vapotizator tomasetto, electronica stag 200/300, electrovalve valtek)
pret ok: 1900 ron + 40 de euro rezervorul toroidal (inclusiv instalarea)


--------------------
dacia logan 2005 ambiance
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 27 Jul 2007, 19:47
Post #681


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




QUOTE(sebip82 @ 25 Jul 2007, 21:51)
seara buna
vreau sa va intreb daca aveti idee despre problema pe care am inatlnit-o. masina noua, laureate gpl, dupa un drum de 400 km, am vrut sa alimentez de la omv de langa gipsy mall (city mall). au intrat 2 litri dupa care nu a mai vrut sa intre. am depresurizat instalatia impingand bila de la intrarea pe circuit, dar nimic. am zis ca e vreo problema de la pompa. am dat sa plec insa tocmai venea un taximetrist sa alimenteza asa ca am ramas sa vad daca el poate alimenta. si a putut. am mai incercat o data si acelasi rezultat. am mers la mol-ul de langa selgros berceni si acolo a mers din prima.
aveti idee ce s-ar fi putut intampla? a mai patit cineva asa ceva?
multumesc anticipat
*


la ce ai descris tu puteau fi ori supapa de supraplin blocata cu plutitorul in pozitia de sus, puteai observa asta fiindca ar fi indicat rezervor plin in majoritatea cazurilor, deci cade aceasta varianta, sau presiunea din rezervor mai mare decat cea de alimentare, se poate intampla la acelasi gaz cand temperatura rezervorului tau e mult mai mare decat a lor sau cand au ei gazul pe sfarsite... Am avut o faza cand alimentand cu un tip de GPL am stat ceva timp sa intre, desi era aproape gol, am asteptat ca gazele sa se amestece si sa se raceasca si ce era in rezervor, moment in care a pornit sa bage normal... E ok daca la alta statie alimenteaza.

This post has been edited by alexys: 27 Jul 2007, 19:58


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebip82
post 27 Jul 2007, 21:37
Post #682


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 25 May 07




se poate sa fie din cauza faptului ca veneam de la drum lung (desi am mers si prin buc vreo 10 km). data viitoare cand alimentez o sa merg tot la omv-ul acela sa vad daca pataesc acelasi lucru.
merci pt raspuns.


--------------------
Dacia Logan 2007 Laureate GPL 1.4 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionelfromrom
post 27 Jul 2007, 23:44
Post #683


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 15 April 06




Salut
Roata de rezerva o tin in portbagaj si sunt in cautare si aici in italia dupa o roata de rezerva mica.


--------------------
dacia logan laureat - gj22rzv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 29 Jul 2007, 20:23
Post #684


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




As avea si eu o intrebare pentru cei care din intamplare au umblat in afisajele care au si bec GPL. Din cate stiu, nu este folosit, cred ca ar fi bine sa indice cand se ruleaza pe benzina. M-ar interesa ce tip de indicator este, daca are comanda scoasa undeva in exteriorul afisajului si ce semnal ii trebuie (+ sau -) se aprinde pe contact, accesorii sau permanent? Nu de alta, dar am intalnit un caz care a ramas in pana cu rezervorul de GPL aproape plin, cica n-a observat ca e pe benzina, cu neplacerile ce au decurs de aici (motorul nu porneste si nici nu e recomandat sa il pornesti cand nu ai benzina ca arzi pompa) a trebuit cautata canistra, fara palnie speciala nu poti turna in logan ca are clapeta, etc... Si asta la aproape 40 grd ca sa fie mai placut... Ma gandesc ca pe bord iti sare in ochi daca e aprins impreuna cu cel de la benzina si as dori sa nu am surprize incercand fara sa stiu deja ce e acolo...
Cat despre cei ce intreaba ce instalatii recomand... La instalatiile ieftine, 50% din fiabilitatea instalatiei este in functie de modul de montaj, 25% in functie de revizii, iar restul de 25% de noroc (de unde alimentezi). La cele scumpe 90% rezista in orice conditii, iar procentajul de mai sus conteaza de 10 ori mai putin smile.gif).. E de inteles ca nimeni nu poate sti unde aveti de gand sa le montati si nici cum va faceti reviziile sau cum va fi GPL-ul unde alimentati. Si nici cat de norocosi sunteti.

This post has been edited by alexys: 29 Jul 2007, 20:34


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Braveheart
post 29 Jul 2007, 22:48
Post #685


Membru autentic


Group: Members
Posts: 285
Joined: 12 May 07
From: BT




si totusi..o instalatie buna-buna..in afara de cea montata de dacia sau tomasetto..ar putea recomanda cineva ? smile.gif THX


--------------------
Dacia Logan 1,6 MPI 2006 Laureat
The answer my friend is blowing in the wind
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
f.marinescu
post 30 Jul 2007, 15:14
Post #686


Membru autentic


Group: Members
Posts: 376
Joined: 14 May 04
From: Cluj N




Pt IonelFromRom

-in Austria nu am gasit Gpl(daca stie cineva de peco care sa aibe gpl in Austria astept sa imi zica si mie)

Mergi la : Alte discutii-Calatorii si Intalniri, pagina 2 - Pot iesi cu Dacia asta din tara, gasesti statiile -vreo 6 GPL Austria, Linz, Salzburg s.a

In Germania este un Aral cu GPL la Passau si alte sute probabil


--------------------
skoda fabia 1999 - CJ 27 GMC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alc2
post 30 Jul 2007, 20:18
Post #687


Membru autentic


Group: Members
Posts: 575
Joined: 12 July 05
From: Bucuresti




1.Pt. cei care au pus instalatii GPL aftermartket , cum ati facut omologarea la RAR ( durata , costuri , detalii )
2. Revin si eu cu intrebarea pusa de Braveheart : recomadati o instalatie buna ( si scumpa ) care sa mearga min 90% .Un service de incredere pt ea .

Merci .


--------------------
Renault Kadjar Intens Flame red_K9K-648 -
Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoGu
post 30 Jul 2007, 23:14
Post #688


Prea de la tara


Group: Moderatori
Posts: 1.970
Joined: 14 August 03
From: Iasi




Instalatii secventiale scumpe ar fi mult-trambitatul Landi Renzo Omegas (asta se monteaza din fabrica) sau BRC Secvent 24.
Din ce am mai citit pe forumuri mai specializate se zice ca totusi, in conditiile unei montari corecte Tomasetto cu Stag 200 e foarte bun si nu prea ar merita diferenta de bani pana la cele amintite (mai ales ca electronica Stag 200 nu e facuta de italieni - e poloneza-, parerea mea despre electronica italiana nefiind f. buna, o parere subiectiva, totusi).


--------------------
Renault Scenic 1.5dCi recolta 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Braveheart
post 31 Jul 2007, 09:49
Post #689


Membru autentic


Group: Members
Posts: 285
Joined: 12 May 07
From: BT




thx gogu.. bine ca ai zis cateva nume acolo..am sa ma apuc de studiat smile.gif


--------------------
Dacia Logan 1,6 MPI 2006 Laureat
The answer my friend is blowing in the wind
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danm79
post 4 Aug 2007, 14:51
Post #690


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 29 February 04




Salve!!!
Ma can bate gandul sa imi pun si eu o istalatie Tomasetto cu Stag 200 pe un Logan 1.6..si as avea cateva intrebari la cunoscatori:
1. Daca instalatiile GPL se "inteleg" bine cu motorul de 1.6, majoritatea care au GPL avand motoare de 1.4. Dealtfel am auzit ca si cele cu GPL din fabrica sunt doar 1.4???

2. In general fac destul de multe drumuri mici (3-4 km) in oras si am auzit ca atunci cand pornesti masina , porneste pe benzina si consuma benzina vreo 2 km de mers...vroiam sa stiu daca e adevarat, pt. ca daca este ,atunci o sa merg cam 80% din timp pe benzina..smile.gif)

3. Daca motorul are aprox. 50.000 de km e vreo problema daca ii pun GPL acum?

Multumesc!!!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
91 Pages « < 21 22 23 24 25 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 09:15
Forum Renault