Logan pe GPL
![]() ![]() ![]() |
Logan pe GPL
boogeyman |
![]()
Post
#691
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 21 July 07 ![]() |
|
||
--------------------
logan
logan
2007
- gl-06-txv
|
|||
Braveheart |
![]()
Post
#692
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 285 Joined: 12 May 07 From: BT ![]() |
inseamna ca nu stii tu sa citesti..
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1,6 MPI
2006 Laureat The answer my friend is blowing in the wind
|
|
adixp |
![]()
Post
#693
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 4 August 07 From: Bucuresti ![]() |
lol
|
--------------------
Logan
1.4 MPI/GPL Laureate
2007
|
|
ionelfromrom |
![]()
Post
#694
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 15 April 06 ![]() |
Salut
Pt. Boogeyman vreau sa ai zic asa :eu am gpl pe masina aproape de o luna si am facut pina acum cam 5500 km cu ea si pina acum nu am simtit miros de gaz in masina,masina se comporta bine si cu ac pornit chiar si la coaste asta am testat eu de curind in austria prin muntii pe care i-am trecut fara probleme , e adevarat ca nu am urcat cu viteza mare pt ca nu imi permitea masina (cred ca si pe benzina acelas rezultat aveam) sa nu uitam aceasta masina are doar 75 de cai, cu gpl ceva mai putin deci nu poti sa ai ceri performante ridicate dar nu te lasa in coasta nu trebuie sa urci cu treapta a 2 a a cutiei de viteze poti sa urci linistit si cu a 4a daca in prealabil ai avut un demaraj corespunzator deci eu zic ca e destul de bine,motorul nu cred ca se va uza mai rapid pt. ca functioneaza pe GPL dar eu zic ca e mai indicat pt buna functionare a lui schimbul de ulei ceva mai repede (eu il schim pe la maxim 10000km ELF 5 W40) |
--------------------
dacia logan
laureat
- gj22rzv
|
|
red_scorpions |
![]()
Post
#695
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 20 March 06 ![]() |
Vreau sa stiu si eu cum se face trecerea de la benzina la gpl
(am intales ca sar face la temperatera) Se poate face ceva ca trecerea de la benzina la gpl sa se faca mai repede? (adica doar pornirea sa fie pe benzina si sa nu mai astepti sa se incalzeasca motoru ca sa treci pe gpl) This post has been edited by red_scorpions: 7 Aug 2007, 20:32 |
--------------------
Dacia Logan
Stepway
2020 ,ful laureat 1.4
|
|
boogeyman |
![]()
Post
#696
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 21 July 07 ![]() |
braveheart..mie sila sa-ti rasp
![]() ![]() This post has been edited by boogeyman: 7 Aug 2007, 20:47 |
--------------------
logan
logan
2007
- gl-06-txv
|
|
minny |
![]()
Post
#697
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
Degeaba te superi pe Braveheart. E un subiect pardiscutat acesta. Imi e greu sa cred ca nu ai mai gasit niciunde nimic de GPL cand tot topicul despre asta vorbeste. Inclin sa cred doar ca ti-a fost lene sa citesti
![]() |
--------------------
------
------
------
|
|
boogeyman |
![]()
Post
#698
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 21 July 07 ![]() |
iar iti dai cu parerea s tu... eu am intrebat f clar"LOGAN GPL FABRICA" nu ma intereseaza mainile modificate de "nea Gica" la colt de strada!! am cerut parerea celor care si-au luat LOGANUL GPL fabrica, nu a celor care au avut o dacie 1300 pe gpl!! cititi mai bine apoi scrieti!!
Asadar , sa inteleaga tot omu: intrebarile erau adresate proprietarilor loganului gpl FABRICA nu celor ce au avut un jaf de "bricheta" la viatza lor!! ![]() 8 Aug 2007, 09:06: braveheart din cate vad ai un laureat 1.6 deci nu vad cum de-ti dai cu parerea despre LOGAN GPL FABRICA , faptul ca ai auzit de la un prieten care are un prieten.........nu are relevanta! sau ca ai citit tu pe acest forum multe si....prostii parerea mea! Eu am fost f clar pacat ca nu poti sa procesezi ceea ce citesti: intrebarile mele se refera exclusiv posesorilor de LOGAN GPL FABRICA in grupul carora nu te incadrezi tu detinand un 16mpi...deci ai grija cu afirmatiile ...si rezuma-te sa raspunzi doar cand esti intrebat sau ti se adreseaza intrebarea!! ![]() This post has been edited by boogeyman: 8 Aug 2007, 09:06 |
--------------------
logan
logan
2007
- gl-06-txv
|
|
annem |
![]()
Post
#699
|
Omul Gras Group: Members Posts: 401 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
boogeyman iata raspunsurile mele (desi sint de acord cu Braveheart si Klaus cu privire la posturile tale). Sper sa iti fie folositoare pentru o alegere viitoare, desi vad din semnatura ca deja ai Logan din 2007.
1. Am mers in concediu in Turcia. Am condus masina varului meu, Logan 1.4 GPL Laureate cu ABS nou nout, peste 3000 km, deoarece varul meu ramasese fara carnet. Din punctul asta de vedere, "am pus mina pe o bricheta". Masina avea doar 67 km cind am plecat. Eu am Logan Laureate din 2005, care in aceasta calatorie a fost condus de nevasta-mea. In Logan GPL am fost doi barbati si doi copii, iar in Logan au fost sotiile si alti doi copii. Portbagajele pline ochi. Impresia mea este ca Logan 1.4 GPL se comporta identic cu Logan 1.4 benzina. La inceput mi s-a parut ca Logan GPL e mai puturos, dar prin Turcia nu am mai sesizat diferente. Nu trebuie uitat ca masina era noua si incarcata, fara rodaj facut. Probabil tot din aceste motive (motor nou si incarcatura) cheltuielile legate de consum la Logan GPL au fost cu aproximativ 20% mai mici decit cele pentru Logan benzina. Zic probabil, deoarece toti ceilalti au data vina pe mine pentru consumul ridicat, si m-au acuzat ca nu am mila de masina. 2. Laureate 1.4 GPL se poate comanda optional cu ABS care costa 450E. Vezi www.dacia.ro. Loganul 1.4 GPL cu care am fost a costat 9250 E. Radioul, alarma si cirligul de remorcare au mai costat cam 300 E cu tot cu montaj. Au fost luate si montate in alta parte, nu la dealer. 3. Intr-o scrisoare promotionala primita de la Dacia se arata ca motorul este "ranforsat" si adaptat pentru GPL. Iata ce scrie: "Pentru siguranta dumneavoastra, echipamentul GPL este montat in proces industrial uzina. Vehiculul este adaptat pentru functionarea pe GPL prin ranforsarea chiulasei motorului, iar montajul, realizat de profesionisti, este supus unui riguros control de calitate." Am pus si eu intrebari pe forum dar nu am primit raspunsuri. Cind am intrebat la VC mi s-a spus cam ce scrie in scrisoare, nimic mai mult. Desi poti considera ca fiind nerelavant, eu posed si o Dacia Break din 2003 pe care am montat o instalatie GPL in 2005. Cei care au montat instalatia m-au sfatuit sa schimb cel putin supapele si scaunele cu unele facute de ei din alt material mai dur, care se comporta mai bine pe GPL, iar daca am posibilitatea, sa schimb si chiuloasa cu alta de Dacia injectie an fabricatie 2000-2001, eventual luata de la dezmembrari. Ei spuneau ca daciile pe injectie produse in 2000, 2001, si la inceputul anului 2002, au motorul "ranforsat" si suporta mai bine GPL-ul. Nu am schimbat decit supapele si scaunele. Cert este ca masina merge de 30000 km atit pe benzina cit si pe gaz foarte bine, fara costuri de intretinere suplimentare datorate GPL-ului. Sint foarte multi care au montat instalatie GPL pe masina si nu au facut nici o schimare la motor, iar motorul, zic ei, merge foarte bine. Eu ce stiu este ca acei mecanici mi-au recomandat, iar eu m-am conformat cit de cit. Desi am crezut ca recomanda schimbarile la motor ca sa mai faca si ei un ban, se pare ca stiau ei ce stiau. 4. In habitaclu nu miroase mai mult a gaz decit miroase a benzina. Daca miroase a benzina se cauta cauza (furtune, coliere, etc) si se remediaza. Acelasi comportament trebuie sa-l ai si la gaz. Se cauta cauza si se remediaza, in general prin stringerea piulitelor, mai putin prin inlocuirea tevilor de gaz sau inlocuirea pieselor. In masina cu care am mers nu a mirosit a gaz si nici a benzina. 5. Pentru depasiri in forta nu trebuie sa opresti A/C. Calculatorul decide si opreste A/C daca e cazul. Este drept ca daca ai A/C pornit la maxim, ti se pare ca este greu sa pornesti de pe loc, sau sa urci un deal, sau sa depasesti in forta. Dar te adaptezi. Oricum, acelasi comportament il are si Loganul 1.4 pe benzina. Poate ca aceasta este superioritatea instalatiei LR (injectoare fata de electrovalve): nu simti nici o diferenta intre GPL si benzina. M-am comportat pe Logan 1.4 GPL asa cum eram obisnuit pe Logan 1.4 benzina, obtinind aceleasi rezultate. La Dacia Break GPL care o mai am, se simte lipsa de putere la mersul pe GPL fata de mersul pe benzina. Mai ales la depasiri si la urcatul rampelor. Dar te adaptezi. 6. Dealurile le urci cu Logan GPL asa cum le urci cu Logan pe benzina. Nu am simtit nici o diferenta. 7. Nu este nici o diferenta intre Logan 1.4 GPL incarcat si Logan 1.4 benzina incarcat. Sint la fel de vioaie sau la fel de moarte amindoua. Totul e sa te adaptezi. Daca intereseaza, Logan GPL incarcat a prins maxim 155 km/h pe ceas. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor 2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
|
|
Braveheart |
![]()
Post
#700
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 285 Joined: 12 May 07 From: BT ![]() |
thx annem pt informatii
![]() totusi..faptul ca a prins 155 maxim la ceas nu e chiar asa de bine..parca in rodaj nu ai voie sa depasesti 3000 de turatii..nu ?! acu..fiecare face ce vrea cu masina lui.. ![]() This post has been edited by Braveheart: 8 Aug 2007, 16:51 |
--------------------
Dacia
Logan 1,6 MPI
2006 Laureat The answer my friend is blowing in the wind
|
|
boogeyman |
![]()
Post
#701
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 21 July 07 ![]() |
super frumos !! mc ptr informatii ANNEM , asta vroiam: informatii concrete nu remarci de genul"nu stii sa citesti" . multumesc frumos !
![]() |
--------------------
logan
logan
2007
- gl-06-txv
|
|
Braveheart |
![]()
Post
#702
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 285 Joined: 12 May 07 From: BT ![]() |
![]() poate totusi iti revii si reusesti sa depasesti momentul..ca oricum nu ai inteles nimic.. scuze dar e greu sa te abtii in fata.. ![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1,6 MPI
2006 Laureat The answer my friend is blowing in the wind
|
|
nitac68 |
![]()
Post
#703
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 22 May 07 ![]() |
Am avut eu o problema cu mirosul de gaz in masina. Nu tot timpul ci aiurea, o zi nu mirosea deloc, altadata la pornire, altadata la oprire .... Programare la service, predau masina , dupa o ora vine cetateanul si zice ca a verificat si nu este nici o problema si de-aia(ca nu-i nici o problema) trebuie sa platesc verificarea !!!.Dupa negocieri am platit o suma modica si am plecat cu inima indoita. Din acea zi nu a mai mirosit ABSOLUT DELOC a gaz, nici macar la esapament !!!. Ceva tot a fost, dar .........traim in Romania !!!!
|
--------------------
Dacia
Logan
2007, Laureate GPL
|
|
annem |
![]()
Post
#704
|
Omul Gras Group: Members Posts: 401 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(red_scorpions @ 7 Aug 2007, 21:30) Vreau sa stiu si eu cum se face trecerea de la benzina la gpl (am intales ca sar face la temperatera) Se poate face ceva ca trecerea de la benzina la gpl sa se faca mai repede? (adica doar pornirea sa fie pe benzina si sa nu mai astepti sa se incalzeasca motoru ca sa treci pe gpl) Trecerea pe benzina se face automat si destul de fin. Trebuie sa fi extrem de pretentios ca sa consideri ca esti miscat si deranjat la trecerea de pe benzina pe GPL. Daca motorul este cald, trecerea de pe benzina pe GPL se face undeva intre 10 si 20 secunde. Cred ca sint 14 sau 15 secunde. Daca motorul este rece, trecerea de pe benzina pe GPL se face la o anumita temperatura. Nu stiu exact care. Cel care ne-a predat masina parca a zis 30 sau 35 de grade. Oricum, cind indicatorul de temperatura arata doua linii trecerea pe GPL e deja facuta. Nu se poate porni pe GPL. Se poate porni si merge numai pe benzina, sau se poate porni pe benzina si se trece automat pe GPL. Exista un buton si indicator pe consola centrala jos cu care se selecteaza functionarea dorita. QUOTE(Braveheart @ 8 Aug 2007, 15:52) thx annem pt informatii ![]() totusi..faptul ca a prins 155 maxim la ceas nu e chiar asa de bine..parca in rodaj nu ai voie sa depasesti 3000 de turatii..nu ?! acu..fiecare face ce vrea cu masina lui.. ![]() Ai mare dreptate. Si de-ar fi fost numai atit. Pe drumul de intoarcere, dupa ce am iesit din Izmir, am decis (varul meu si cu mine) ca am trecut de 2000 de km si rodajul poate fi considerat incheiat (desi se considera terminat la 3000 km). Am avut si o problema personala, comuna, care ne-a ajutat la luarea deciziei. Oricum, a trecut o luna de cind ne-am intors, varul meu si-a recapatat carnetul, iar masina a mai facut aproape 1500 de km. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor 2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
|
|
sebip82 |
![]()
Post
#705
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 25 May 07 ![]() |
se poate porni pe gaz. scrie in cartea tehnica, ca se poate porni pe gaz in conditii exceptionale si ca nu e recomandat sa se faca acest lucru uzual
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 Laureate GPL 1.4
-
|
|
Miky 48 |
![]()
Post
#706
|
![]() Taximetrist Group: Members Posts: 196 Joined: 1 March 06 From: Arad ![]() |
Oare cum reuseste lucrul acesta? Eu nu am instalatie "de fabrica" dar din cite stiu eu nici o instalatie cu comanda secventiala nu poate porni direct pe GPL, porneste intotdeauna pe benzina si trece automat pe gaz dupa citeva secunde (se poate regla intre 2 si 30 sec) daca motorul este peste 35 - 40 grade si turatia peste 1400 rpm, si astea se pot regla din soft-ul instalatiei.
|
--------------------
Dacia
Logan
2006 Laureate+
- AR-99-JAF Nu te enerva! Nu stiu sa conduc!
|
|
sebip82 |
![]()
Post
#707
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 25 May 07 ![]() |
in cartea thnica legata de instalatia de gaz pe care am primit-o in momentul in care am cumparat masina scrie la pagina 2 urmatoarele:
"Daca se intampina probleme in pornirea pe benzina (ex: rezervorul de benzina este gol sau pompa de benzina nu mai functioneaza tec.) exista posibilitatea pornirii motorului direct pe gaz, urmand instructiunile de mai jos: - puneti contactul electric general pe pozitia activa; - mentineti apasat comutatorul gaz - benzina timp de 5 secunde, fara a porni motorul; - dupa efectuarea acestei manevre, indicatorul de functionare cu gaz (LED verde) va ramane permanent aprins; - porniti motorul prin activarea (contact electric general) a demarorului; In aceste conditii motorul realizeaza o pornire de urgenta pe gaz, nerecomandata a fi folosita in mod curent ci numai in cazuri deosebite." |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Laureate GPL 1.4
-
|
|
adiya |
![]()
Post
#708
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
@Miky 48 Nu e obligatoriu sa fie cum spui tu. Eu am avut instalatie Mistral Autronic ce pornea direst pe gaz daca antigelul avea o temperatura mai mare de 40-50 grade Celsius.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
PH86MIN |
![]()
Post
#709
|
Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 14 June 07 ![]() |
Salutare tuturor,sun km nou pe forum,de curand mi am pus si eu GPL pe logan,il am de 2 luni si ceva am facut vreo 5200 km cu el si sunt super multumit,nu am avut probleme cu el,de infipt se infige,nu e chiar mare diferentza cand mergi pe benzila si GPL,de consumat consuma desstul de bn,am plecat la mare acum 2 sapt din Ploiesti si am facut exact 4 ore pana in Eforie Nord,plecat cu plinul din Ploiesti,cred k aam mers vreo 300 si ceva de km k i am facut iar plinul knd m am inotors la 20 km de Eforie Nord si am bagat exact de 36,3 lei Gpl la pretul d 1,5 lei litrul,deci mi a consumat km 7 si un pic la suta,super multumit,in conditiile in care am mers cu 50-60 localitate si afara peste 110 chiar si 160 intre podul Giurgiu si orashul Constantza
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 preferance
- PH86MIN
|
|
costeniuc |
![]()
Post
#710
|
![]() handi-man Group: Members Posts: 55 Joined: 26 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Ai putea scrie mai citet?
Si in alta ordine de idei, ce cauta Giurgiu in ecuatie? |
--------------------
DACIA
Logan Prestige 1.6 16v
2007
- B xx XXX Timpul este cel mai bun profesor. Din pacate isi omoara toti elevii
|
|
PH86MIN |
![]()
Post
#711
|
Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 14 June 07 ![]() |
Ma refeream la podul care trece peste Dunare,nu se numeste Giurgiu?,ma refeream k pe portiunea asta am mers cu viteza,ceea ce ar trebuii sa rezulte un consum mai mare
This post has been edited by PH86MIN: 13 Aug 2007, 17:18 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 preferance
- PH86MIN
|
|
klaus |
![]()
Post
#712
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Ba Giurgiu se numeste, dar daca e ala de duce la Ruse la bulgari, si mai departe pe litoralul bulgaresc.
Prin Giurgiu. Ala de duce pe litoralul romanesc e altul... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Kojak |
![]()
Post
#713
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Giurgeni - Vadu Oii, se numeste podul...
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
alexys |
![]()
Post
#714
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
QUOTE(sebip82 @ 10 Aug 2007, 23:01) in cartea thnica legata de instalatia de gaz pe care am primit-o in momentul in care am cumparat masina scrie la pagina 2 urmatoarele: "Daca se intampina probleme in pornirea pe benzina (ex: rezervorul de benzina este gol sau pompa de benzina nu mai functioneaza tec.) exista posibilitatea pornirii motorului direct pe gaz, urmand instructiunile de mai jos: - puneti contactul electric general pe pozitia activa; - mentineti apasat comutatorul gaz - benzina timp de 5 secunde, fara a porni motorul; - dupa efectuarea acestei manevre, indicatorul de functionare cu gaz (LED verde) va ramane permanent aprins; - porniti motorul prin activarea (contact electric general) a demarorului; In aceste conditii motorul realizeaza o pornire de urgenta pe gaz, nerecomandata a fi folosita in mod curent ci numai in cazuri deosebite." Si ai incercat? ![]() ![]() ![]() boogeyman daca chiar ai fi stiut sa citesti, chiar gaseai raspunsuri la toate intrebarile tale, pe acest topic, inainte de ele ... In plus, poate intre cei ce "modifica" diverse motoare pentru functionarea pe GPL s-ar putea sa existe unii cu experienta in domeniu, cat au cei ce monteaza in uzina varsta .... This post has been edited by alexys: 15 Aug 2007, 23:23 |
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
Geox16v |
![]()
Post
#715
|
Membru autentic Group: Members Posts: 613 Joined: 29 March 07 ![]() |
A montat cineva pe motor 16v (K4M) GPL ? Poate pe vreun Renault ceva? Daca da poate sa-mi spuna impresii, costuri?
|
--------------------
EX-DACIA
LOGAN PRESTIGE
2006 1,6 16v Creierul a invins intotdeauna muschii!
|
|
alexys |
![]()
Post
#716
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
Mda, vad ca nu prea si-a luat nimeni 16 valve ca apoi sa se gandeasca la economie si sa intre si pe net... Din punctul meu de vedere (nu am asa ceva dar am avut de-a face cu cateva montate inclusiv megane), montajul corect se face foarte greu. Fabrica a prevazut in ultimul timp niste bosaje langa injectoarele de benzina in care se dau gaurile pentru stuturile de GPL. In nici un caz nu recomand montajul stuturilor in alta parte cum e pe site-ul unui importator din Bucuresti, se poate intampla, daca gaura e in zona exterioara de curbura, cu toata presiunea din GPL, la sarcina mare si turatii medii, ca gazul sa fie impins inapoi pe furtune, simti o pauza lunga acolo, apoi pleaca ... Ca pret ar trebui sa fie acelasi ca la 8 valve ca tot 4 pistoane are, nu e alta instalatie. Dar daca face montajul corect, cu demontarea admisie din aluminiu (altfel risca sa dea gaura si in chiulasa) , merita ceva in plus la manopera ca sa fie atenti... Cat despre impresii, e misto ca ai la ce sa ii dai talpa si sa nu ai retineri fiindca te costa benzina...
|
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
annem |
![]()
Post
#717
|
Omul Gras Group: Members Posts: 401 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
A aparut MCV pe GPL. Preference costa 10200 euro iar Laureate 11000 euro. Vad ca au acelasi regim de optionale si garantie cu versiunile MCV benzina si diesel. Pe mini-site-ul GPL se gasesc si fisele tehnice.
http://www.dacia.ro/cum-cumpar/preturi. http://www.dacia.ro/external/minisite-gpl/ |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor 2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
|
|
minny |
![]()
Post
#718
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
Fiind GPL numai pe MCV varianta 5 locuri ma gandesc ca rezervorul e probabil intr-o ambutisare a podelei ca la berlina. Erau zvonuri ca au vrut sa il scoata din iulie dar au avut probleme cu omologarea. Asta sa fie motivul ? Sa fi incercat vreo solutie la ieftineala si sa nu le fi mers ? Sau era doar un zvon ...
This post has been edited by minny: 10 Sep 2007, 12:54 |
--------------------
------
------
------
|
|
faganezu |
![]()
Post
#719
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 357 Joined: 14 October 07 ![]() |
se pare ca logan FABRICA GPL e o alegere buna.
![]() |
--------------------
logan 1.4 MPI GPL
laureat
2007
- B-XX-NZR
|
|
Adi florin |
![]()
Post
#720
|
Membru autentic Group: Members Posts: 314 Joined: 29 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Salutare,
A montat cineva pe Logan 1,6 instalatie in serviceurile Dacia? Oare de ce nu vand si pe cele cu motor de 1,6 cu GPL din fabrica? |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1.6MPI din 2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 09:27 |