DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

26 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Vreau sa pun aer conditionat pe Dacia 1310, Unde se poate face instalatia ?

kaos
post 18 Aug 2007, 13:31
Post #151


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 10 July 06




QUOTE(gotronic @ 17 Aug 2007, 12:32)
In privinta geamurilor fumurii, este perfect adevarat. Eu am avut puse pe Oltcit (aproape peste limita legala  tongue.gif ), si sincer cred ca temperatura in masina era cam cu cca 10 grade diferenta. (si geamurile din fata le-am infoliat partial +parasolarul). Daca mai alegi si o culoare deschisa a caroseriei, te ajuta foarte mult. Rosul meu nu m-a ajutat deloc. laugh.gif
*



E vorba de un efect psihologic, atunci cind esti intr-o zona mai intunecata ai senzatia ca e mai racoare. Majoritatea caldurii inmagazinata in habitaclul masinii este acumulata prin tabla, nu neaparat prin geamuri !


--------------------
Daewoo Cielo Owner. :P
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 18 Aug 2007, 14:03
Post #152


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




O fi si efectul psihologic valabil, dar eu ma refereama la drum, adica "tin de umbra", si de aia este mai racoare, adica de la soare nu se mai incalzesc direct si obiectele din masina, inclusiv persoanele. smile.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ovidiu Comănescu
post 18 Aug 2007, 23:07
Post #153


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 26 September 06
From: Ploiesti




QUOTE
am reusit sa iau pe sub mana un compresor A/C de matiz

De unde si cat ai dat pe el?


--------------------
Dacia 1300 1977 - PH07DEH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 19 Aug 2007, 19:19
Post #154


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(kaos @ 18 Aug 2007, 14:31)
E vorba de un efect psihologic, atunci cind esti intr-o zona mai intunecata ai senzatia ca e mai racoare. Majoritatea caldurii inmagazinata in habitaclul masinii este acumulata prin tabla, nu neaparat prin geamuri !
*


Si efectul de sera unde se simte mai tare, in serele cu geamuri sau in garaje de tabla? tongue.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 20 Aug 2007, 15:01
Post #155


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Uite ambitiosul de Adrianno!!! biggrin.gif

Bravo! Sa vedem ce rezultate ne vei comunica.

20 Aug 2007, 15:04:
@ vis-a-vis: Aici ai perfecta dreptate. Nu atat tabla, cat geamurile fac sa se resimta efectul de sera.

@Kaos: Banuiesc ca nu ai fost niciodata intr-o sera, nu? Fa o vizita si mai vedem ce experimentezi. Apoi fa una la un amic in garajul de tabla si la fel... asteptam vesti.

This post has been edited by Siconi: 20 Aug 2007, 15:04


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 20 Aug 2007, 16:02
Post #156


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




Se merita geamurile fumurii oricat am suci-o noi e mai bine cu decat fara. O sa le fac la cuptor; nu pun folie ca tin mai multi ani facute la cuptor plus ca iti da si autorizare RAR service-ul de iti monteaza. Deci cu asta am rezolvat, mai ramane cu kederele de luat la mana si verificat si cu aerul conditionat. Nu a raspuns nimeni sau e o intrebare prea stupida (imi cer scuze): daca montezi radiatorul de la AC in fata radiatorului de racire al motorului, nu se supraincalzeste acesta din urma ca e acoperit de cel de AC si nu mai bate curentul de aer din fata masinii direct in el in mers????

This post has been edited by ionutctn: 20 Aug 2007, 16:08


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vierme_ha
post 20 Aug 2007, 19:17
Post #157


Membrul


Group: Members
Posts: 386
Joined: 6 January 04
From: Fetesti/Bucuresti




De obicei la masinile cu aer conditionat cand se cupleaza acesta, se cupleaza si prima treapta a ventilatorului de racire al radiatorului(de la motor),evident ca si in mers.Radiatorul ala de AC e destul de cald,vedeti la frigidere (arctic,etc, nu logane) smile.gif .Din cunostintele mele nu stiu nici o berlina care sa aiba mai mult de o treapta la ventilatorul de racire al radiatorului(de la motor).Asa ca sa va ganditi si la asta: cum sa montati inca o treapta de viteza(inferioara) la motorasul ala.

This post has been edited by vierme_ha: 20 Aug 2007, 19:19


--------------------
Dacia 1310 TLX fost 1.8 16v 99kw 1990 - IL-02-XFP
Semnat: eu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ovidiu Comănescu
post 20 Aug 2007, 19:21
Post #158


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 26 September 06
From: Ploiesti




Si eu ma gandeam la aceeasi eventuala problema, dar ce am observat la matiz, este un mic spatiu intre radiator de AC si radiator motor, ~ 1cm, daca ai fi observat in posturile anterioare m-am contrazis putin cu Catalin in privinta radiatorului si a avut dreptate si prin urmare asa pot fi puse cel de AC in fata celui de motor, cu acel spatiu intre ele. Ma mai gandeam ca sa fie un curent mai bun sa se monteze o masca de radiator ca la nova, pentru a putea prelua ventilatorul caldura de pe toata suprafata radiatoarelor si in acest fel sa fie o mai buna racire, chestia asta am observat-o la toate masinile ce au AC.


--------------------
Dacia 1300 1977 - PH07DEH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 21 Aug 2007, 21:46
Post #159


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(Ovidiu Comănescu @ 19 Aug 2007, 00:07)
De unde si cat ai dat pe el?
*



de la un dezmembrari luat cu japca era langa roata mea cand parcasem acolo langa o rabla, si il aruncai in portbagaj fara sa ma vada nenea de acolo ph34r.gif

am studiat problema el se invarte in sensul invers al elicei de la pompa de apa, asta insemand ca ar merge pus in dreapta pompei de apa daca nu ma insel cu o flansa dubla la elice nu ?

This post has been edited by Adrianno: 21 Aug 2007, 21:50


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Aug 2007, 22:06
Post #160


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Adrianno @ 21 Aug 2007, 21:46)
de la un dezmembrari luat cu japca era langa roata mea cand parcasem acolo langa o rabla, si il aruncai in portbagaj fara sa ma vada nenea de acolo  ph34r.gif

*



bravo, mare om, mare caracter!!! presupun ca esti si mandru de tine...

Numa bine poate citeste p'aici careva, si ii spune lu' nenea cu compresorul furat wink.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 21 Aug 2007, 22:11
Post #161


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




radmasa.gif
Una e sa fii hot si alta e sa te dai in fapt singur!


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 21 Aug 2007, 22:14
Post #162


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




eu zic, ca ala de la dezmembrari le cam merita, ca prea ma jumulit la niste piese, si ma simpt prost sa plec cu mana goala decate ori sparg banii la el icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Aug 2007, 22:17
Post #163


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




intradevar..si-a cautat-o cu lumanarea..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 22 Aug 2007, 08:29
Post #164


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




sunt anti-furat si alte chestii d'astea, dar nu pot decat sa ma BUCUR cand mai trage careva cate o teapa nesimtitilor de la dezmembrari !!!


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 22 Aug 2007, 09:05
Post #165


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Eu acum chiar nu va inteleg deloc. Ce aveti cu cei de la dezmembrari. Nu va convine, cumparati din magazine piese noi. Ei aplica procedeul " Cerere si oferta". Daca nu mai merge nimeni pe acolo, sigur o sa scada preturile. Stiu sigur. Ca si eu am fost de mai multe ori, si cand erau "flamanzi" mi-au dat o cutie de viteze de Citroen 12 TRS impecabila la cca 2.000.000 lei pe atunci. Si nu am fost diplomat destul, ca daca strambam din nas un pic ar fi lasat si la 1.500.000 lei. Initial ceruse 4.500.000lei.!!! ohmy.gif (prin 2001 parca) sad.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 22 Aug 2007, 09:28
Post #166


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(Adrianno @ 21 Aug 2007, 21:46)
de la un dezmembrari luat cu japca era langa roata mea cand parcasem acolo langa o rabla, si il aruncai in portbagaj fara sa ma vada nenea de acolo  ph34r.gif

*



Mare om, mare caracter.....
Daca aveti lucruri de care vreti sa scapati invitati-l pe la voi si treaba e ca si facuta radmasa.gif
Aveti grija numai sa nu ramaneti si fara alea care inca va mai trebuie radmasa.gif
Varule hai ca te invit pe la mine la o cafea si un suc...poate poate ti se lipeste ceva de mana radmasa.gif

This post has been edited by ionutctn: 22 Aug 2007, 09:33


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 22 Aug 2007, 10:08
Post #167


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(vierme_ha @ 20 Aug 2007, 19:17)
[...]Din cunostintele mele nu stiu nici o berlina care sa aiba mai mult de o treapta la ventilatorul de racire al radiatorului(de la motor).Asa ca sa va ganditi si la asta: cum sa montati inca o treapta de viteza(inferioara) la motorasul ala.


Ai sa rizi: Dacia are din fabricatie DOUA trepte la modelele cu bord "anteCN"; ca 'n "mester bun" elimina rezistenta si, ca urmare, si treapta "mica", e altceva. Rezistenta aia are legaturile slabe, corect, dar se pot renitui.
Dacia cu bord CN are chiar vreo 5 sau 6 trepte, pe un buton rotactor.

QUOTE(Adrianno @ 21 Aug 2007, 22:14)
eu zic, ca ala de la dezmembrari le cam merita, ca prea ma jumulit la niste piese, si ma simpt prost sa plec cu mana goala decate ori sparg banii la el  icon_mrgreen.gif


Adica nestiinta ta in ale negocierii o compensezi cu "ciordeala"; nu-ti place pretul, mergi la altul; mare "caracter", vorba colegilor. Chiar daca ala ti-ar fi tras o "teapa", a fi hot tot nu e o solutie. Oare, daca nu te-ar vedea nimeni si ai avea pana sau anvelopa uzata ai fi in stare sa furi prima roata de pe o masina? Si chiar ti s-ar parea normal, ca din cauza altora ai primit tu cuiul in anvelopa.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 22 Aug 2007, 10:35
Post #168


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




"Oare, daca nu te-ar vedea nimeni si ai avea pana sau anvelopa uzata ai fi in stare sa furi prima roata de pe o masina? Si chiar ti s-ar parea normal, ca din cauza altora ai primit tu cuiul in anvelopa."

Ei, nu, nici chiar asa de la oricine, numai daca-l cunoaste pe om si stie sigur ca merita sa-l lase pe chituci.!!! radmasa.gif

This post has been edited by gotronic: 22 Aug 2007, 10:36


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 22 Aug 2007, 11:01
Post #169


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(gotronic @ 22 Aug 2007, 10:35)
"Oare, daca nu te-ar vedea nimeni si ai avea pana sau anvelopa uzata ai fi in stare sa furi prima roata de pe o masina? Si chiar ti s-ar parea normal, ca din cauza altora ai primit tu cuiul in anvelopa."

Ei, nu, nici chiar asa de la oricine, numai daca-l cunoaste pe om si stie sigur ca merita sa-l lase pe chituci.!!! radmasa.gif
*



Nu chiar, numai sa merite si sa nu plece omul cu mana goala radmasa.gif

"eu zic, ca ala de la ............ le cam merita, ca prea ma jumulit la niste piese, si ma simpt prost sa plec cu mana goala" radmasa.gif

This post has been edited by ionutctn: 22 Aug 2007, 11:02


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vierme_ha
post 22 Aug 2007, 11:27
Post #170


Membrul


Group: Members
Posts: 386
Joined: 6 January 04
From: Fetesti/Bucuresti




QUOTE
Ai sa rizi: Dacia are din fabricatie DOUA trepte la modelele cu bord "anteCN"; ca 'n "mester bun" elimina rezistenta si, ca urmare, si treapta "mica", e altceva. Rezistenta aia are legaturile slabe, corect, dar se pot renitui.
Dacia cu bord CN are chiar vreo 5 sau 6 trepte, pe un buton rotactor.


a nu se confunda radiatorul de la motor cu caloriferul de caldura smile.gif

si daca tot vor functiona mai multi consumatori(ventilator radiator la tr 1, si ventilator A/C la diferite trepte) consider ca trebuie schimbat si alternatorul...

cand vroiam sa ma duc la dezmembrari sa imi schimb alternatorul am cerut de ursulet- BMW 320(am considerat ca la un motor de 2000 e perfect pentru dacie) si ala ma intreba daca am A/C sau nu, deci probabil alternatorul de pe o masina cu A/C este mai puternic decat al aceleiasi masini fara A/C, bine poate asta era valabila atunci,
astea mai noi cu ECU si alte dracii or fi identice, dar avand in vedere conceptia daciei...

ce-i subliniat e presupus gresit...vezi mai jos

This post has been edited by vierme_ha: 22 Aug 2007, 21:56


--------------------
Dacia 1310 TLX fost 1.8 16v 99kw 1990 - IL-02-XFP
Semnat: eu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 22 Aug 2007, 14:56
Post #171


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




este mai puternic sau are fulia dubla ? wink.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vierme_ha
post 22 Aug 2007, 21:53
Post #172


Membrul


Group: Members
Posts: 386
Joined: 6 January 04
From: Fetesti/Bucuresti




ooops...my bad sad.gif (nu am vazut nici unu din ele ca ma descurajase pretul)

dar si asa ai mai multa dreptate tu Ov decat ce presupuneam eu..

dar tot nu cred ca la relanti cu A/C-ul pornit si prima treapta de ventilatie, alternatorul de dacie va face fata...


--------------------
Dacia 1310 TLX fost 1.8 16v 99kw 1990 - IL-02-XFP
Semnat: eu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 23 Aug 2007, 06:39
Post #173


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(vierme_ha @ 22 Aug 2007, 11:27)
a nu se confunda radiatorul de la motor cu caloriferul de caldura smile.gif
[...]

Mea culpa!


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 23 Aug 2007, 08:08
Post #174


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(vierme_ha @ 22 Aug 2007, 22:53)
dar tot nu cred ca la relanti cu A/C-ul pornit si prima treapta de ventilatie, alternatorul de dacie va face fata...
*



pai stai sa ne intelegem, de ce sa nu faca fata ca doar A/C-ul ia direct din puterea motorului, nu consuma curent.

In schimb am o intrebare capcana pt tine: care relanti ? laugh.gif

Masinile cu A/C au un "ceva" (la astea pe injectie e simplu, nu stiu in schimb la carburator cum se poate face, tb vazut la un Tico) care in momentul in care porneste compresorul de A/C regleaza singure relanti-ul ca altfel motorul s-ar opri !


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 23 Aug 2007, 08:14
Post #175


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu se opreste, dar scade mult turatia pe la 500 asa si o sa trepideze rau. Solutia e setarea ralantiului la 1200, ca sa stea cu AC cuplat la 800. Problema e sa nu te deranjeze 1200 aia in mod normal, ca de consumat nu consuma mult mai mult.

O alta solutie e montarea unui cablu de soc in paralel cu cel existent , care sa actioneze doar asupra clapetei de acceleratie . Mai se poate face automat la cuplarea AC-ului cu un actuator si un releu, tot pe principiul asta. Scaderea turatiei sa fie ultima problema ... radmasa.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 23 Aug 2007, 08:16
Post #176


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Din cate stiu eu, Tico nu are un carburator simplu, ci unul asistat electronic (ca la injectie). Este trecerea de la carburator la injectia propriuzisa.


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vierme_ha
post 23 Aug 2007, 15:57
Post #177


Membrul


Group: Members
Posts: 386
Joined: 6 January 04
From: Fetesti/Bucuresti




cred ca cea mai simpla solutie e prima a lui argon.(aia cu cablul suplimentar) ca alta e prea complicata(ma refer la aia cu actuatorul,nu se stie cat de mult va actiona motorasul ala asupra claptei de acceleratie)

si Ov compresorul de A/C mananca destul din puterea motorului=> relanti-ul trebuie sa creasca, ca va ajunge pe la 500(sunt de acord cu argon)

iar alternatorul va avea 2 consumatori in plus(in afara de motor-bujii) ventilator de racire pentru motor treapta intai + prima treapta de ventilatie la "caloriferul" de A/C din habitaclu, astea doua motorase sigur mananca ceva curent. Mi-as dori si eu A/C pe berlina dar sunt multe lucruri de modificat plus compresorul care este cel mai scump si mi se pare ca mai e o piesa condensatorul(nu dati cu paru ca nu stiu daca exista blush.gif )...si asta e scump

cat despre injectie...mai mult ca sigur ECU comanda marirea relantiului smile.gif

This post has been edited by vierme_ha: 23 Aug 2007, 15:58


--------------------
Dacia 1310 TLX fost 1.8 16v 99kw 1990 - IL-02-XFP
Semnat: eu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 23 Aug 2007, 16:31
Post #178


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




Pai dupa mine decat sa complic si sa aglomerez si mai mult compartimentul motor cu cabluri/fire in plus mai bine dau ralantiul mai mare dar sunt curios cu cate rot/min scade la ralanti turatia motorului. Nu cred sa scada mai mult de 300 rot/min; aici strict de la aerul conditionat fara a mai pune scaderea din cauza alternatorului (alti eventuali consumatori electrici). Cred ca 1100 rot/min ar fi ok.

LATER EDIT: Ca sa fiu la chestiune: are de gand cineva sa termine proiectul acesta anul asta? Ca eu unul il fac la anul in primavara. Nu mai are rost. Mai e putin din vara asta. parerea mea. Va astept cu raspunsuri.

This post has been edited by ionutctn: 23 Aug 2007, 16:33


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 23 Aug 2007, 16:37
Post #179


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Bai frate, ce problema existentiala. Ati pus aerul conditionat pe masina si nu il tine la relanti.
Cand e caldura de mori afara, o fi greu sa ridici capota si sa invarti de surubul care tine acceleratia, putin, ca sa nu-ti moara motorul la stop.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ovidiu Comănescu
post 23 Aug 2007, 17:28
Post #180


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 26 September 06
From: Ploiesti




QUOTE
are de gand cineva sa termine proiectul acesta anul asta? Ca eu unul il fac la anul in primavara


Eu am spus ca tot pentru la anul va fi acest proiect, pana atunci se strang banii, puteam sa-l fac si anul asta, dar mai trebuie si cate ceva de facut pe la masinuta, acus vin si sarbatorile si nu vreau sa fac buruburu pe acasa, vorba ta, vara e pe sfarsite si mai trebuie putin studiat, cu ralantiul nu-i mare lucru, putin soclu tras la stationare si atat si cat curent sa consume compresorul din alternator, mare lucru ce naiba, la darmanesti un alternator de 50A e 30 lei dar nu asta este problema, ca ia curent mic, aeroterma am mai spus, poate baga aer de la AC, reglajul debitului se poate face din clapetele de reglaj deja existente pe masina, nu astea sunt problemele ci marimea vaporizatorului care trebuie montat pe langa caloriferul de incalzire eu asta inca nu stiu ca nu am avut acces in bord la Matiz/Tico, restul se pot monta fara probleme.

@vierme_ha, acela se numeste butelie de deshidratare, care vine montata langa radiatorul de racire al motorului pe interior si vine inclusa in kit-ul de AC.
Stai tu linistit, un compresor de Tico nu ia mare lucru din calutii motorului de dacie13xx, poate daca bagi unul de cielo sau bmw atunci il rupi in doua, am mai spus in posturile mai vechi, un compresor de matiz daca ati observat din poze este destul de mic, singura problema la acesta este inlocuirea fuliei, montaj, ai unde, e loc destul.

@vis-a-vis, si daca sunt mai comod si trag putin shoclu sau opresc AC-ul cand sunt la stop? biggrin.gif

This post has been edited by Ovidiu Comănescu: 23 Aug 2007, 17:28


--------------------
Dacia 1300 1977 - PH07DEH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
26 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 23:38
Forum Renault