Cea mai puternica dacie (de fabrica), – performante –
![]() ![]() ![]() |
Cea mai puternica dacie (de fabrica), – performante –
vis-a-vis |
![]()
Post
#31
|
||
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|||
driverx |
![]()
Post
#32
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
argon |
![]()
Post
#33
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Vijelie: Inclusiv Logan ca acum ziceai ca-i tot Dacie
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#34
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca cel mai tare biznis la ora actuala, e sa-ti faci o fabrica de ambutisat componente de caroserie dacia, cu matrite originale...
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
siirm |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 6 June 07 ![]() |
dezavantajul motoarelor pe carburatie este ca "la rece" sunt puturoase. Probabil imbunatatea - optimiza daca se mai adauga la costurile de fabricatie ale carbului inca 2 lei pentru un shoc automat.
|
--------------------
DACIA
NOVA
1999 Opel Vectra 3.0 cdti, '07 by opc
|
|
Muttley |
![]()
Post
#36
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Asta e din putzu'/a gandirii...
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#37
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai zi-i si omului cu ce-a gresit
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#38
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic ca tot nova a fost cea mai beton dacie ... si sa nu uitam dece ?
1999 Dacia devine o marca specializata a Grupului Renault deci adio alte opere de arta ale puscariasilor de la colibasi ... asta in cazul in care nu se stie: "Dupa semnarea unui contract de licenta între Renault si statul român în 1968, începe fabricatia modelului Dacia 1100 sub licenta R8, urmat în 1969 de Dacia 1300 sub licenta R12. Între anii 1970-1980, Dacia dezvolta o întreaga gama de modele care va cuprinde mai multe tipuri de vehicule de persoane si utilitare. Începând din anul 1978, Automobile Dacia continua autonom productia de autoturisme derivate din gama Renault 12. Anul 1995 este marcat de lansarea primului autoturism de conceptie 100% româneasca, Dacia Nova si de restructurarea întreprinderii într-o societate de productie si strategie si 7 filiale comerciale" deci eu zic ca NOVA ... si continuarea "La 2 iulie 1999, se semneaza contractul de privatizare al societatii si Dacia devine o marca a Grupului Renault, având ca principala misiune sustinerea dezvoltarii Grupului pe pietele emergente. În 2000 are loc lansarea modelului Dacia SupeRNova, prima concretizare a colaborarii franco-române, un autoturism echipat cu motor si cutie de viteze Renault. Renault si Dacia au mai multe obiective pe termen mediu si lung : producerea unui vehicul nou destinat pietelor emergente, marirea productivitatii, producerea de automobile de calitate Renault la preturi scazute." This post has been edited by mihai0070: 6 Jun 2007, 13:05 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
argon |
![]()
Post
#39
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
iar incepeti ca Nova e 100% romaneasca? romaneasca my ass!
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
driverx |
![]()
Post
#40
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(mihai0070 @ 6 Jun 2007, 14:03) ... Anul 1995 este marcat de lansarea primului autoturism de conceptie 100% româneasca, Dacia Nova si de restructurarea întreprinderii într-o societate de productie si strategie si 7 filiale comerciale" Nu zau. Aveti curajul sa punem o nova langa un R9, R11? Aia numa' 100% romaneasca nu e. Si oricum e dezastru la multe capitole. Calitatea interiorului..mai ales la inceput era sub (da' cu muuuuult) berlina. Sau mai crapa oalele spate, sau se mai duce naibii cutia aia de viteze, sau carbu e SF de facut fiabil (nu zic imposibil). Si astea is doar problemele care mi-au trecut pe langa ureche, ca nova nu mi-as fi luat nici cu pistolul la tampla. QUOTE(mihai0070 @ 6 Jun 2007, 14:03) ...totusi...pe ce baza? ![]() ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
argon |
![]()
Post
#41
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
poti pune Nova si pe langa Pejo 309...surse de copiere sunt...dar nu oficiale
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#42
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Argon ... vrei sa iti spun sursa
![]() situl oficial Dacia Groupe Renault ... www.dacia.ro sectiunea istoric DECI ![]() "my ass!" ai grija ca sambata in bucale este de rau ![]() Argon pana acum spuneai ca nova este luata dupa renault xx acum zici peugeot 309 sursa ![]() dacia nova 250px_Dacia_Nova.jpg ( Size: 10.76k ) Number of downloads: 386 si pejo ala 309 Peugeot_309_SnakeEye.jpg ( Size: 78.02k ) Number of downloads: 472 interesant ![]() This post has been edited by mihai0070: 6 Jun 2007, 13:15 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#43
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Driver, nu-i vazusi avatarul? Aia-i baza!
![]() |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
argon |
![]()
Post
#44
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Lasa-ma cu saitu' Dacia, ca ma apuca rasul numa' cand ma gandesc la zebzecii aia cu gura pan' la urechi a lu' driverx, care fac reclama la pasta de dinti intr-o masina fara sofer.
Ce-ai vrea sa zica? am copiat Nova pe sub mana, fara nici o licenta, fara nimic, dupa x masina? nuuu...nu suna bine....deci clar e proiect 100% romanesc... |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#45
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Am editat postul de mai sus si am pus poze pentru comentatori ...
Argon ... cunosc bine toata istoria dacia nova si dacia in general ... dar te rog din tot sufletul muta-l la cafenea ca ma dezlantui rau de tot ![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
argon |
![]()
Post
#46
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
da riport!
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#47
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
Muttley |
![]()
Post
#48
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#49
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Muttley
![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
siirm |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 6 June 07 ![]() |
Probleme avem la masini pentru ca 1% din proprietarii de dacii se tin de revizii si de reparatii cu piese originale. Si cred ca am spus totul. Orice masina ai lua, daca nu o intretii cum iti cere (mai rar cele straine si mai des daciile) te lasa. De aia tot au impresii unii si altii ca daciile sunt niste masini proaste. Eu sunt de parere ca Dacia a fost un proiect reusit dpdv al raportului pret calitate.
|
--------------------
DACIA
NOVA
1999 Opel Vectra 3.0 cdti, '07 by opc
|
|
vijelie |
![]()
Post
#51
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#52
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Bine ai venit la Cafenea!
[/quote] Bine Spus ![]() Care dacie esre buna privind raportul Pret/calitate ... berlina ... ca mai sus de ea ... nu cred ca se merita ... solenta logan ... pe alea cand cade ceva ... faci credit in banca ... asta daca nu ai garantie ... siirm ca o prezentare generala a forumului ... ori ce ai face sa nu ii superi pe moderatori si sa te feresti de CAFENEA ![]() This post has been edited by mihai0070: 6 Jun 2007, 16:24 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
OAP |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(siirm @ 6 Jun 2007, 14:52) Probleme avem la masini pentru ca 1% din proprietarii de dacii se tin de revizii si de reparatii cu piese originale. Si cred ca am spus totul. Orice masina ai lua, daca nu o intretii cum iti cere (mai rar cele straine si mai des daciile) te lasa. De aia tot au impresii unii si altii ca daciile sunt niste masini proaste. Eu sunt de parere ca Dacia a fost un proiect reusit dpdv al raportului pret calitate. Ai uitat de zicala "dacia e masina buna dupa 10 mii de km, cand proprietarul a eliminat toate hibele din fabrica". Lu' taica-miu ii troncane axul prizei de ani de zile, a inceput sa troncane cand inca nu era nimic desfacut la masina. La o masina normala nu trebuie sa schimbi tobele anual, platinile de 2-3 ori pe an, sa elimini punctele de rugina aparute in primele 3 luni, sa desfunzi carburatorul, sa nu stai cu mana pe sub bord sa gadili sigurantele, sa aiba o climatizare decenta, sa tina placutele de frana macar 30 de mii de km, sa nu schimbi releul de semnalizare de 2 ori pe an, sa nu fie prinsa bancheta in 2 sarme ordinare, sa nu bata vantul prin ea, etc, etc. Dupa mine nu exista dacie TARE, toate au fost niste troace si sunt in continuare, si asta o spun ca posesor de dacie. Poate doar Solenza si Logan sunt mai bune, intrucat nu trebuie sa pleci la drum cu trusa de scule dupa tine. Ori nu poti sa spui despre o masina ca e buna cand ai nevoie de asa ceva. This post has been edited by Laurentziu83: 6 Jun 2007, 16:38 |
--------------------
.
.
.
|
|
OAP |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 6 Jun 2007, 17:38) Poate doar Solenza si Logan sunt mai bune, intrucat nu trebuie sa pleci la drum cu trusa de scule dupa tine. Eheee...eu la veche berlina aveam si-o planetara in portbagaj ![]() |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
driverx |
![]()
Post
#56
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 6 Jun 2007, 17:38) Poate doar Solenza si Logan sunt mai bune, intrucat nu trebuie sa pleci la drum cu trusa de scule dupa tine. Ori nu poti sa spui despre o masina ca e buna cand ai nevoie de asa ceva. Eu totusi mai plec cu trusa. Am uitat in portbagaj niste scule in urma montarii alarmei, am plecat la drum lung cu loganul, si am avut accident. Cheia fixa de 10 a fost foarte utila pentru a scoate borna de la baterie. FOARTE utila a fost. Aerele astea cu masini noi...."nu pot scule dupa mine" mi se pare o idiotenie crasa mai ales pentru unu care mai stie ce e aia cheie fixa si surubelnita. Pentru restu....tot aia e. Habar nu aveti cand aveti nevoie de ele. Normal, nu o sa repari loganu sau mertanu pe marginea drumului dar decat sa ajungi sa rezolvi o problema cu briceagu, mai bine o scula bine plasata. De atunci port trusa cu scule dupa mine. Sunt 7 luni de atunci. Spre surprinderea mea am mai folosit sculele, dar nu pe loganu meu, ci pe masinile prietenilor. Inclusiv pe o Astra H de 400km care a ajuns in servis pe garantie si a fost re-montata "excelent". ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
bcg |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 18 May 07 ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#58
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu de ce s-a ajuns pe aratura aici, cand titlul topicului e destul de clar: "cea mai puternica dacie (din fabrica). Ce legatura au punctele de rugina sau motoarele de golf puse pe alea de raliu?
|
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
Sony |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Poate i-a dat nea Vasile de la Mioveni steroizi vreuneia.
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
raduboy |
![]()
Post
#60
|
Membru Group: Members Posts: 161 Joined: 22 July 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Desi nu sunt fan Dacia,mie mi se pare ca cele mai reusite au fost cele 1300 ,primele serii.Dar,din pacate,romanul e tot roman asa ca dacia 1300 era sub r 12.Am vazut cateva exemplare de R 12 cu CV automata.Gordini,vrajitorul motoarelor Renault din acea vreme ,a reusit sa scoata dintr-un motor de r12 120-130CP.Nu sunt foarte sigur de puterea exacta dar e pe acolo.
|
--------------------
Fiat Stilo
-
1.8 16V Dynamic
- CJ07APZ,
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th July 2025 - 11:32 |