DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cea mai puternica dacie (de fabrica), – performante –

vis-a-vis
post 6 Jun 2007, 12:37
Post #31


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




N-a mai zis nimic ABG de dacia aia V6, cred ca a ajuns la remat...


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 6 Jun 2007, 12:37
Post #32


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(vijelie @ 6 Jun 2007, 13:35)
Pai de unde sa gaseasca o caroserie de dacie neruginita nene?
*



Cred ca ai sanse dar asta doar daca cauti unde trebuie. Cauti machete cu dacii (indiferent de model) si s-ar putea sa nu ai rugina.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 Jun 2007, 12:37
Post #33


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Vijelie: Inclusiv Logan ca acum ziceai ca-i tot Dacie biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 6 Jun 2007, 12:45
Post #34


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Cred ca cel mai tare biznis la ora actuala, e sa-ti faci o fabrica de ambutisat componente de caroserie dacia, cu matrite originale...


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siirm
post 6 Jun 2007, 12:50
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 6 June 07




dezavantajul motoarelor pe carburatie este ca "la rece" sunt puturoase. Probabil imbunatatea - optimiza daca se mai adauga la costurile de fabricatie ale carbului inca 2 lei pentru un shoc automat.


--------------------
DACIA NOVA 1999
Opel Vectra 3.0 cdti, '07 by opc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 6 Jun 2007, 12:55
Post #36


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Asta e din putzu'/a gandirii... wacko.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 6 Jun 2007, 12:59
Post #37


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Pai zi-i si omului cu ce-a gresit biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 6 Jun 2007, 13:03
Post #38


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Eu zic ca tot nova a fost cea mai beton dacie ... si sa nu uitam dece ?
1999 Dacia devine o marca specializata a Grupului Renault deci adio alte opere de arta ale puscariasilor de la colibasi ...

asta in cazul in care nu se stie:
"Dupa semnarea unui contract de licenta între Renault si statul român în 1968, începe fabricatia modelului Dacia 1100 sub licenta R8, urmat în 1969 de Dacia 1300 sub licenta R12. Între anii 1970-1980, Dacia dezvolta o întreaga gama de modele care va cuprinde mai multe tipuri de vehicule de persoane si utilitare. Începând din anul 1978, Automobile Dacia continua autonom productia de autoturisme derivate din gama Renault 12. Anul 1995 este marcat de lansarea primului autoturism de conceptie 100% româneasca, Dacia Nova si de restructurarea întreprinderii într-o societate de productie si strategie si 7 filiale comerciale"

deci eu zic ca NOVA ...


si continuarea

"La 2 iulie 1999, se semneaza contractul de privatizare al societatii si Dacia devine o marca a Grupului Renault, având ca principala misiune sustinerea dezvoltarii Grupului pe pietele emergente. În 2000 are loc lansarea modelului Dacia SupeRNova, prima concretizare a colaborarii franco-române, un autoturism echipat cu motor si cutie de viteze Renault. Renault si Dacia au mai multe obiective pe termen mediu si lung : producerea unui vehicul nou destinat pietelor emergente, marirea productivitatii, producerea de automobile de calitate Renault la preturi scazute."




This post has been edited by mihai0070: 6 Jun 2007, 13:05


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 Jun 2007, 13:06
Post #39


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




iar incepeti ca Nova e 100% romaneasca? romaneasca my ass!


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 6 Jun 2007, 13:08
Post #40


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(mihai0070 @ 6 Jun 2007, 14:03)
... Anul 1995 este marcat de lansarea primului autoturism de conceptie 100% româneasca, Dacia Nova si de restructurarea întreprinderii într-o societate de productie si strategie si 7 filiale comerciale"
*


Nu zau. Aveti curajul sa punem o nova langa un R9, R11? Aia numa' 100% romaneasca nu e. Si oricum e dezastru la multe capitole. Calitatea interiorului..mai ales la inceput era sub (da' cu muuuuult) berlina. Sau mai crapa oalele spate, sau se mai duce naibii cutia aia de viteze, sau carbu e SF de facut fiabil (nu zic imposibil). Si astea is doar problemele care mi-au trecut pe langa ureche, ca nova nu mi-as fi luat nici cu pistolul la tampla.

QUOTE(mihai0070 @ 6 Jun 2007, 14:03)
deci eu zic ca NOVA ...
*


...totusi...pe ce baza? ohmy.gif unsure.gif


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 Jun 2007, 13:09
Post #41


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




poti pune Nova si pe langa Pejo 309...surse de copiere sunt...dar nu oficiale ph34r.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 6 Jun 2007, 13:09
Post #42


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Argon ... vrei sa iti spun sursa biggrin.gif

situl oficial Dacia Groupe Renault ... www.dacia.ro sectiunea istoric DECI blink.gif

"my ass!" ai grija ca sambata in bucale este de rau 04.gif


Argon pana acum spuneai ca nova este luata dupa renault xx acum zici peugeot 309 sursa tongue.gif


dacia nova 250px_Dacia_Nova.jpg ( Size: 10.76k ) Number of downloads: 386



si pejo ala 309 Peugeot_309_SnakeEye.jpg ( Size: 78.02k ) Number of downloads: 472



interesant cool.gif

This post has been edited by mihai0070: 6 Jun 2007, 13:15


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 6 Jun 2007, 13:11
Post #43


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Driver, nu-i vazusi avatarul? Aia-i baza! radmasa.gif


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 Jun 2007, 13:12
Post #44


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Lasa-ma cu saitu' Dacia, ca ma apuca rasul numa' cand ma gandesc la zebzecii aia cu gura pan' la urechi a lu' driverx, care fac reclama la pasta de dinti intr-o masina fara sofer.

Ce-ai vrea sa zica? am copiat Nova pe sub mana, fara nici o licenta, fara nimic, dupa x masina? nuuu...nu suna bine....deci clar e proiect 100% romanesc...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 6 Jun 2007, 13:18
Post #45


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Am editat postul de mai sus si am pus poze pentru comentatori ...


Argon ... cunosc bine toata istoria dacia nova si dacia in general ... dar te rog din tot sufletul muta-l la cafenea ca ma dezlantui rau de tot radmasa.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 Jun 2007, 13:20
Post #46


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




da riport!


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 6 Jun 2007, 13:27
Post #47


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 6 Jun 2007, 14:20)
da riport!
*




Done 243.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 6 Jun 2007, 13:28
Post #48


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(mihai0070 @ 6 Jun 2007, 14:18)
dar te rog din tot sufletul muta-l la cafenea ca ma dezlantui rau de tot 
*


Fereasca maica Domnulu' ohmy.gif

Mutati-l bah mai iute pana nu se dezlantuie!


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 6 Jun 2007, 13:30
Post #49


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Muttley 10412898.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siirm
post 6 Jun 2007, 13:52
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 6 June 07




Probleme avem la masini pentru ca 1% din proprietarii de dacii se tin de revizii si de reparatii cu piese originale. Si cred ca am spus totul. Orice masina ai lua, daca nu o intretii cum iti cere (mai rar cele straine si mai des daciile) te lasa. De aia tot au impresii unii si altii ca daciile sunt niste masini proaste. Eu sunt de parere ca Dacia a fost un proiect reusit dpdv al raportului pret calitate.


--------------------
DACIA NOVA 1999
Opel Vectra 3.0 cdti, '07 by opc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 6 Jun 2007, 14:20
Post #51


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(siirm @ 6 Jun 2007, 13:52)
...Eu sunt de parere ca Dacia a fost un proiect reusit dpdv al raportului pret calitate.
*

Da, pentru anii '80 a fost ceva reusit. Dar cum multi romani au mentalitate gen anii '70, e chiar foarte reusit.
Bine ai venit la Cafenea!


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 6 Jun 2007, 16:23
Post #52


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Bine ai venit la Cafenea!
*

[/quote]

Bine Spus laugh.gif

Care dacie esre buna privind raportul Pret/calitate ... berlina ... ca mai sus de ea ... nu cred ca se merita ... solenta logan ... pe alea cand cade ceva ... faci credit in banca ... asta daca nu ai garantie ...


siirm ca o prezentare generala a forumului ... ori ce ai face sa nu ii superi pe moderatori si sa te feresti de CAFENEA laugh.gif

This post has been edited by mihai0070: 6 Jun 2007, 16:24


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 6 Jun 2007, 16:33
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




QUOTE(driverx @ 6 Jun 2007, 13:04)
Deci sa inteleg tu erai cel mai tare din cartier?
*


Depinde cat de mic era nr la masina wink.gif


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 6 Jun 2007, 16:38
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(siirm @ 6 Jun 2007, 14:52)
Probleme avem la masini pentru ca 1% din proprietarii de dacii se tin de revizii si de reparatii cu piese originale. Si cred ca am spus totul. Orice masina ai lua, daca nu o intretii cum iti cere (mai rar cele straine si mai des daciile) te lasa. De aia tot au impresii unii si altii ca daciile sunt niste masini proaste. Eu sunt de parere ca Dacia a fost un proiect reusit dpdv al raportului pret calitate.
*


Ai uitat de zicala "dacia e masina buna dupa 10 mii de km, cand proprietarul a eliminat toate hibele din fabrica".
Lu' taica-miu ii troncane axul prizei de ani de zile, a inceput sa troncane cand inca nu era nimic desfacut la masina.
La o masina normala nu trebuie sa schimbi tobele anual, platinile de 2-3 ori pe an, sa elimini punctele de rugina aparute in primele 3 luni, sa desfunzi carburatorul, sa nu stai cu mana pe sub bord sa gadili sigurantele, sa aiba o climatizare decenta, sa tina placutele de frana macar 30 de mii de km, sa nu schimbi releul de semnalizare de 2 ori pe an, sa nu fie prinsa bancheta in 2 sarme ordinare, sa nu bata vantul prin ea, etc, etc.
Dupa mine nu exista dacie TARE, toate au fost niste troace si sunt in continuare, si asta o spun ca posesor de dacie.
Poate doar Solenza si Logan sunt mai bune, intrucat nu trebuie sa pleci la drum cu trusa de scule dupa tine.
Ori nu poti sa spui despre o masina ca e buna cand ai nevoie de asa ceva.

This post has been edited by Laurentziu83: 6 Jun 2007, 16:38


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 6 Jun 2007, 16:44
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




QUOTE(Laurentziu83 @ 6 Jun 2007, 17:38)
Poate doar Solenza si Logan sunt mai bune, intrucat nu trebuie sa pleci la drum cu trusa de scule dupa tine.

Eheee...eu la veche berlina aveam si-o planetara in portbagaj icon_mrgreen.gif


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 6 Jun 2007, 16:45
Post #56


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(Laurentziu83 @ 6 Jun 2007, 17:38)
Poate doar Solenza si Logan sunt mai bune, intrucat nu trebuie sa pleci la drum cu trusa de scule dupa tine.
Ori nu poti sa spui despre o masina ca e buna cand ai nevoie de asa ceva.
*



Eu totusi mai plec cu trusa. Am uitat in portbagaj niste scule in urma montarii alarmei, am plecat la drum lung cu loganul, si am avut accident. Cheia fixa de 10 a fost foarte utila pentru a scoate borna de la baterie. FOARTE utila a fost. Aerele astea cu masini noi...."nu pot scule dupa mine" mi se pare o idiotenie crasa mai ales pentru unu care mai stie ce e aia cheie fixa si surubelnita. Pentru restu....tot aia e. Habar nu aveti cand aveti nevoie de ele. Normal, nu o sa repari loganu sau mertanu pe marginea drumului dar decat sa ajungi sa rezolvi o problema cu briceagu, mai bine o scula bine plasata.

De atunci port trusa cu scule dupa mine. Sunt 7 luni de atunci. Spre surprinderea mea am mai folosit sculele, dar nu pe loganu meu, ci pe masinile prietenilor. Inclusiv pe o Astra H de 400km care a ajuns in servis pe garantie si a fost re-montata "excelent". biggrin.gif




--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bcg
post 6 Jun 2007, 16:56
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 18 May 07




QUOTE(siirm @ 6 Jun 2007, 12:13)
loganul ca performante este mult sub dsn, slz si nova
Mai ales pe frane, la 5 pers in masina si o geanta in porbagaj simti ca nu se mai opreste...
*



blink.gif blink.gif blink.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 6 Jun 2007, 17:08
Post #58


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




Nu stiu de ce s-a ajuns pe aratura aici, cand titlul topicului e destul de clar: "cea mai puternica dacie (din fabrica). Ce legatura au punctele de rugina sau motoarele de golf puse pe alea de raliu?


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 6 Jun 2007, 17:29
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Poate i-a dat nea Vasile de la Mioveni steroizi vreuneia.


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raduboy
post 6 Jun 2007, 17:50
Post #60


Membru


Group: Members
Posts: 161
Joined: 22 July 05
From: Cluj-Napoca




Desi nu sunt fan Dacia,mie mi se pare ca cele mai reusite au fost cele 1300 ,primele serii.Dar,din pacate,romanul e tot roman asa ca dacia 1300 era sub r 12.Am vazut cateva exemplare de R 12 cu CV automata.Gordini,vrajitorul motoarelor Renault din acea vreme ,a reusit sa scoata dintr-un motor de r12 120-130CP.Nu sunt foarte sigur de puterea exacta dar e pe acolo.


--------------------
Fiat Stilo - 1.8 16V Dynamic - CJ07APZ,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th July 2025 - 11:32
Forum Renault