DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 2 3 4 5 6 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cea mai puternica dacie (de fabrica), – performante –

Laurentziu83
post 7 Jun 2007, 22:17
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Atat de puternica incat motorul intra in zona de protectie si se opreste. smile.gif
Ca sa nu mai vorbim ca motorul 810 e un urmas al motorului proiectat de Nicolas Otto, cel mai bun motor la vremea lui (intre alea cu aburi). biggrin.gif

This post has been edited by Laurentziu83: 7 Jun 2007, 22:20


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 7 Jun 2007, 22:38
Post #92


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(einstein1984 @ 7 Jun 2007, 22:55)
Toba finala e la consumabile ca e proasta.
1) Asta a fost o gluma
QUOTE(einstein1984 @ 7 Jun 2007, 22:55)
Loganul regleaza avansul in functie de calitatea benzinei pentru ca are senzor de detonatie (tot un fel de "ureche"). Ori asta, ori nu am inteles sarcasmul!
2) Pai nu prea, vezi pct. 1)


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siirm
post 8 Jun 2007, 09:46
Post #93


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 6 June 07




Ce sa mai...
Dacia de la 1100 incoace a fost masina best off biggrin.gif
Senzorii si ecu de la motoarele pe injectie nu se repara cu "coliere de buzau" si nici nu se regleaza plutitoarele cu tigara carpati. Ca sa nu mai vorbesc ca a fost cea mai "tunata" masina din Europa icon_mrgreen.gif


--------------------
DACIA NOVA 1999
Opel Vectra 3.0 cdti, '07 by opc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_pt
post 8 Jun 2007, 23:39
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 31 October 06




Prima masina de conceptie romanesca a fors M.R.-ul, facut la Brasov in 1945. Apoi Malaxa 1946, apol TV model 1958, apoi TV-uri modele '64, '67, '73, (modele sa nu uitam care au fost construite sub licenta in Portugalia pentru cativa ani buni), apoi ARO 24 din 1972, apoi Lastun in 1986, apoi Nova...........

Nova a luat ca stil multe modele europene si chiar japoneze dar numai ca proportii, ceea ce se intampla tot timpul, viz similaritatea Citroen Saxo/Peugeot 106 prima serie, sau Lexus model anilor 90 / Mercedes S-Klasse. Nu e nimic extrordinar.


--------------------
Dacia 1310 1984

http://volganeagra.blogspot.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 8 Jun 2007, 23:57
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Pacat ca nimeni n-a copiat fiabilitatea de la masinile mai sus mentionate. Daca faceau asta, eram multumit daca aratau la fel de bine ca un tanc sovietic.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 9 Jun 2007, 09:40
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




QUOTE(ahyle_blue_eyes @ 7 Jun 2007, 19:55)
Pai nu inteleg de scrie ca nova gti are 69 cp cand la mine in certificat scrie 53kw(72cp)
*


Tot 72 cp scria si in Auto Pro la momentul respectiv.


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex G.
post 9 Jun 2007, 18:03
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 9 July 06




QUOTE(driverx @ 6 Jun 2007, 17:45)
De atunci port trusa cu scule dupa mine. Sunt 7 luni de atunci. Spre surprinderea mea am mai folosit sculele, dar nu pe loganu meu, ci pe masinile prietenilor. Inclusiv pe o Astra H de 400km care a ajuns in servis pe garantie si a fost re-montata "excelent". biggrin.gif
*


Fara nici o jignire la adresa posesorilor de Logan sau Dacia 1300 sau mai stiu eu ce. Intr-o seara am ajutat un domn cu un Logan caruia i se golise bateria datorita faptului ca uitase farurile aprinse.

Probabil toti posesorii de Logan stiu ce chin e sa scoti bateria fara a avea o cheie tubulara de 13 pare-mi-se, nu mai retin.

Am apelat la trusa mea de scule (care nu-i nici pe departe completa) si am scos un patent si o cheie fixa de 13. Am pus cheia vertical pe surub si cu patentul am rotit acolo de am extras bateria dansului.

Restul nu are rost sa comentez (pus bateria mea, a pornit iar apoi am schimbat bateriile in mers - masina nu da semne de oprire fara baterie cu tot cu faruri aprinse, tine alternatorul totul).

Si la final discutam cu omul: "din ce rahat te poate scoate o trusa de scule".

Numai bine,
Alex


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 9 Jun 2007, 18:36
Post #98


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.593
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Felicitari, la schimbarea bateriilor "din mers" e posibil sa-i fi ars ceva electronica. Bateria de pe masina are si rolul de a filtra tensiunea de la alternator.
Dar si comentariul tau si al meu sunt la fel de off-topic.


This post has been edited by einstein1984: 9 Jun 2007, 18:42


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex G.
post 9 Jun 2007, 21:41
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 9 July 06




Multumesc de cele aprecieri. Mecanic auto nu sunt, de meserie-s automatist dar din electronica de-o stiu, bateria este un fel de tampon intre alternator si circuitul masinii, in speta ne intereseaza sistemul de aprindere si calculatorul de bord.

Am aprins farurile si cele utilitare cu care era echipata masina dansului (casetofon) tocmai pentru a avea un consum de curent cat mai mare, curent ce ar fi fost absorbit de baterie in procesul de incarcare (desi si aici e cu cantec) iar pe raspunderea lui (spunandu-i ca se poate strapunge una din cele 6 diode de la puntea rectificatoare), am facut operatiunea. De notat ca bateria dansului nu avea curent nici sa licare LED-ul din bord (cca. 15-20mA).

A avut noroc fiindca n-a avut probleme cu masina.

Da, intr-adevar suntem off-topic. Chiar nu stiu care e cea mai "tare masina" de-a iesit pe poarta de la Colibasi desi am citit tot acest topic nu ma pot pronunta. Eu sunt multumit de Dacia mea model 1300 (un fel de pasiune a mea) si de Renault Megane de-l am si sincer nu ma intereseaza puterile brute ale motoarelor dar asta nu inseamna ca nu e un post interesant.

Numai bine si scuze pentru abaterea de la subiect,
Alex

This post has been edited by Alex G.: 9 Jun 2007, 21:43


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c_brati
post 9 Jun 2007, 22:53
Post #100


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 23 May 07




cea mai puternica DACIE de serie e berlina cu motor de 1,6 din fabrica , pt ca e mai usoara ca Nova


--------------------
dacia berlina 1996 motor1,6 - gj-10-BBB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 9 Jun 2007, 23:08
Post #101


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti






--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 11 Jun 2007, 13:29
Post #102


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Bai ma lesi ... eu vorbesc de dacia cu motor de dacie ... adica max nova Gti(Gli) de la DSN in sus au MOTOR RENAULT ... bash.gif greu mai intelege lumea ce-i cu topicul asta ... ce se simt loganisti dati la o parte ... sau solnitarii ...

This post has been edited by mihai0070: 11 Jun 2007, 13:29


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siirm
post 12 Jun 2007, 07:30
Post #103


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 6 June 07




pe topicul asta au dacii...
daca-i intrebi au masini straine...
se stie despre cine e vorba...


--------------------
DACIA NOVA 1999
Opel Vectra 3.0 cdti, '07 by opc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sudsemnatu
post 12 Jun 2007, 09:16
Post #104


Membru Huligan


Group: Members
Posts: 1.703
Joined: 28 November 06
From: Bucuresti




Cea mai puternica a fost Dacia 2000 produsa pentru Ceausescu !


--------------------
Skoda Fabia 2005 Ex: Dacia Nova/Logan/Supernova 2000/2007/2002
Midland Alan 52/PNI ML 160
Speed doesn't kill people, its the sudden stop that does
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 12 Jun 2007, 10:58
Post #105


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Good point! wink.gif

Desi si alea-s motoare renault icon_mrgreen.gif

This post has been edited by Muttley: 12 Jun 2007, 10:59


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alphabluesky
post 12 Jun 2007, 11:26
Post #106


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 13 October 06




Eu cred ca cea mai reusita dacia a fost Dacia 1410 TLX facut pentru export


--------------------
Dacia 1410 TLX 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Jun 2007, 11:32
Post #107


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




cum s-a zis mai sus, cea mai tare este Berlina 1310i, cu motor 1.6 pe injectie. Pacat ca sunt asa rare.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 12 Jun 2007, 12:08
Post #108


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




argoane berlina cu motor de 1600 pe injectie este egala cu injectia de pe nova GTi ... si nova este mult mai buna ca berlina ... sa nu incepe iar discutia intre berlina vs nova ...ca toti stim ca nova este stramosul lui logan ... uitate la articulatii si la structura sa vezi tu ce diferente gasesti ... (arborele este cam asa : NOVA->DSN->Solnita->Logan)

This post has been edited by mihai0070: 12 Jun 2007, 12:10


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Jun 2007, 12:16
Post #109


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Da, o fi buna Nova, dar nu-mi mai place decand mi se tot plange un vecin ca de 4 luni cauta o carcasa de cutie si niste sincroane pentru ea, si nu a gasit nicunde wink.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 12 Jun 2007, 12:27
Post #110


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(mihai0070 @ 12 Jun 2007, 13:08)
ca toti stim ca nova este stramosul lui logan ...
*


Deci... radmasa.gif

Si omul se trage din delfin.

Ca sa nu ramana in aer... Tot astia toti care stim ce zici tu acolo mai stim si ca Loganul e proiect francez. S-o fi tragand el din ceva, Clio parca-l cheama. Dar nu prea aduce cu ce zici tu.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Jun 2007, 12:30
Post #111


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(mihai0070 @ 12 Jun 2007, 12:08)
... uitate la articulatii si la structura sa vezi tu ce diferente gasesti ...
*




pīsī: n-am ce sa ma uit la articulatii, nu Dacia a dat gaura la macaroana cu puntea McPherson pe Nova . Ca doar nu s-au inspirat mai toti constructorii de masini de la Mioveni dupa ce a aparut Nova biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 12 Jun 2007, 12:34
Post #112


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




parerea mea este ca lastun cu dhla 40 e cea mai tare dacie.cu anvelope 175/50/13 wink.gif


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fiderzen
post 12 Jun 2007, 12:35
Post #113


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.063
Joined: 5 March 04
From: bucuresti-militari




dacia sport 1.4......destul de fasneata biggrin.gif..si liberta 1.6 care desi sunt foarte rare.....au fost mai rapide decat berlinele 1.6 si nova 1.6 smile.gif...punct tongue.gif


--------------------
BMW e36 320i sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 12 Jun 2007, 12:39
Post #114


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(Muttley @ 12 Jun 2007, 13:27)
Deci...  radmasa.gif

Si omul se trage din delfin.

....
*



radmasa.gif radmasa.gif Deci...you're fucking wrong. Omul se trage din sarpe....ala cu clopotei.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 12 Jun 2007, 13:59
Post #115


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Ala nu ie mamifer ma. Naste pui necopti si-i hraneste cu limba.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 12 Jun 2007, 14:12
Post #116


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 12 Jun 2007, 13:30)
pīsī: n-am ce sa ma uit la articulatii, nu Dacia a dat gaura la macaroana cu puntea McPherson pe Nova .  Ca doar nu s-au inspirat mai toti constructorii de masini de la Mioveni dupa ce a aparut Nova biggrin.gif
*




Aici ai dreptate ... si atunci care este mai buna berlina pe injectie de 1.6 sau nova pe injectie de 1.6 tongue.gif


Muttley esti tare bre ... apropo esti bun la inot ... ca am niste inotatoare cu tunning de moare lumea ... radmasa.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 12 Jun 2007, 14:34
Post #117


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




De unde asocierea matlei - tiunning??? huh.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 12 Jun 2007, 14:45
Post #118


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(Muttley @ 12 Jun 2007, 15:34)
De unde asocierea matlei - tiunning???  huh.gif
*


bre era o gluma legata de delfinul din care ne tragem ... rolleyes.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 12 Jun 2007, 14:49
Post #119


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Ups emotionat.gif

Si pana la urma, de dragul senzationalului (berlina cu injectie sau nova GTi e prea banal), cea mai data n.a.i.b.i.i Dacie a fost Liberta cu ax cu came in chiulasa, carb dublu, 1.6 si 75 de cai.
Varianta de caroserie romaneasca, cel mai romanesc motor facut vreodata, etc.

Edit: era sa uit, avea jante din aliaj (penale dupa mine) si geamuri electrice... wacko.gif

Daca nici acum nu e punct v-am spart tongue.gif

This post has been edited by Muttley: 12 Jun 2007, 14:51


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Jun 2007, 15:23
Post #120


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Si cate Liberte d'alea bengoase s-au facut totusi?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 2 3 4 5 6 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th July 2025 - 15:22
Forum Renault