Cea mai puternica dacie (de fabrica), – performante –
![]() ![]() ![]() |
Cea mai puternica dacie (de fabrica), – performante –
Laurentziu83 |
![]()
Post
#91
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
|
||
--------------------
.
.
.
|
|||
adip |
![]()
Post
#92
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 7 Jun 2007, 22:55) Toba finala e la consumabile ca e proasta. 1) Asta a fost o glumaQUOTE(einstein1984 @ 7 Jun 2007, 22:55) Loganul regleaza avansul in functie de calitatea benzinei pentru ca are senzor de detonatie (tot un fel de "ureche"). Ori asta, ori nu am inteles sarcasmul! 2) Pai nu prea, vezi pct. 1) |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
siirm |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 6 June 07 ![]() |
Ce sa mai...
Dacia de la 1100 incoace a fost masina best off ![]() Senzorii si ecu de la motoarele pe injectie nu se repara cu "coliere de buzau" si nici nu se regleaza plutitoarele cu tigara carpati. Ca sa nu mai vorbesc ca a fost cea mai "tunata" masina din Europa ![]() |
--------------------
DACIA
NOVA
1999 Opel Vectra 3.0 cdti, '07 by opc
|
|
Adrian_pt |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 31 October 06 ![]() |
Prima masina de conceptie romanesca a fors M.R.-ul, facut la Brasov in 1945. Apoi Malaxa 1946, apol TV model 1958, apoi TV-uri modele '64, '67, '73, (modele sa nu uitam care au fost construite sub licenta in Portugalia pentru cativa ani buni), apoi ARO 24 din 1972, apoi Lastun in 1986, apoi Nova...........
Nova a luat ca stil multe modele europene si chiar japoneze dar numai ca proportii, ceea ce se intampla tot timpul, viz similaritatea Citroen Saxo/Peugeot 106 prima serie, sau Lexus model anilor 90 / Mercedes S-Klasse. Nu e nimic extrordinar. |
--------------------
Dacia
1310
1984 http://volganeagra.blogspot.com |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#95
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Pacat ca nimeni n-a copiat fiabilitatea de la masinile mai sus mentionate. Daca faceau asta, eram multumit daca aratau la fel de bine ca un tanc sovietic.
|
--------------------
.
.
.
|
|
Sony |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
Alex G. |
![]()
Post
#97
|
Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 9 July 06 ![]() |
QUOTE(driverx @ 6 Jun 2007, 17:45) De atunci port trusa cu scule dupa mine. Sunt 7 luni de atunci. Spre surprinderea mea am mai folosit sculele, dar nu pe loganu meu, ci pe masinile prietenilor. Inclusiv pe o Astra H de 400km care a ajuns in servis pe garantie si a fost re-montata "excelent". ![]() Fara nici o jignire la adresa posesorilor de Logan sau Dacia 1300 sau mai stiu eu ce. Intr-o seara am ajutat un domn cu un Logan caruia i se golise bateria datorita faptului ca uitase farurile aprinse. Probabil toti posesorii de Logan stiu ce chin e sa scoti bateria fara a avea o cheie tubulara de 13 pare-mi-se, nu mai retin. Am apelat la trusa mea de scule (care nu-i nici pe departe completa) si am scos un patent si o cheie fixa de 13. Am pus cheia vertical pe surub si cu patentul am rotit acolo de am extras bateria dansului. Restul nu are rost sa comentez (pus bateria mea, a pornit iar apoi am schimbat bateriile in mers - masina nu da semne de oprire fara baterie cu tot cu faruri aprinse, tine alternatorul totul). Si la final discutam cu omul: "din ce rahat te poate scoate o trusa de scule". Numai bine, Alex |
--------------------
-
-
-
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#98
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.593 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Felicitari, la schimbarea bateriilor "din mers" e posibil sa-i fi ars ceva electronica. Bateria de pe masina are si rolul de a filtra tensiunea de la alternator.
Dar si comentariul tau si al meu sunt la fel de off-topic. This post has been edited by einstein1984: 9 Jun 2007, 18:42 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Alex G. |
![]()
Post
#99
|
Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 9 July 06 ![]() |
Multumesc de cele aprecieri. Mecanic auto nu sunt, de meserie-s automatist dar din electronica de-o stiu, bateria este un fel de tampon intre alternator si circuitul masinii, in speta ne intereseaza sistemul de aprindere si calculatorul de bord.
Am aprins farurile si cele utilitare cu care era echipata masina dansului (casetofon) tocmai pentru a avea un consum de curent cat mai mare, curent ce ar fi fost absorbit de baterie in procesul de incarcare (desi si aici e cu cantec) iar pe raspunderea lui (spunandu-i ca se poate strapunge una din cele 6 diode de la puntea rectificatoare), am facut operatiunea. De notat ca bateria dansului nu avea curent nici sa licare LED-ul din bord (cca. 15-20mA). A avut noroc fiindca n-a avut probleme cu masina. Da, intr-adevar suntem off-topic. Chiar nu stiu care e cea mai "tare masina" de-a iesit pe poarta de la Colibasi desi am citit tot acest topic nu ma pot pronunta. Eu sunt multumit de Dacia mea model 1300 (un fel de pasiune a mea) si de Renault Megane de-l am si sincer nu ma intereseaza puterile brute ale motoarelor dar asta nu inseamna ca nu e un post interesant. Numai bine si scuze pentru abaterea de la subiect, Alex This post has been edited by Alex G.: 9 Jun 2007, 21:43 |
--------------------
-
-
-
|
|
c_brati |
![]() ![]()
Post
#100
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 23 May 07 ![]() |
cea mai puternica DACIE de serie e berlina cu motor de 1,6 din fabrica , pt ca e mai usoara ca Nova
|
--------------------
dacia
berlina
1996 motor1,6
- gj-10-BBB
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#101
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#102
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Bai ma lesi ... eu vorbesc de dacia cu motor de dacie ... adica max nova Gti(Gli) de la DSN in sus au MOTOR RENAULT ...
![]() This post has been edited by mihai0070: 11 Jun 2007, 13:29 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
siirm |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 6 June 07 ![]() |
pe topicul asta au dacii...
daca-i intrebi au masini straine... se stie despre cine e vorba... |
--------------------
DACIA
NOVA
1999 Opel Vectra 3.0 cdti, '07 by opc
|
|
Sudsemnatu |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru Huligan Group: Members Posts: 1.703 Joined: 28 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Cea mai puternica a fost Dacia 2000 produsa pentru Ceausescu !
|
--------------------
Skoda Fabia 2005
Ex: Dacia Nova/Logan/Supernova
2000/2007/2002 Midland Alan 52/PNI ML 160
Speed doesn't kill people, its the sudden stop that does |
|
Muttley |
![]()
Post
#105
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Good point!
![]() Desi si alea-s motoare renault ![]() This post has been edited by Muttley: 12 Jun 2007, 10:59 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
alphabluesky |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 13 October 06 ![]() |
Eu cred ca cea mai reusita dacia a fost Dacia 1410 TLX facut pentru export
|
--------------------
Dacia
1410 TLX
1987
|
|
argon |
![]()
Post
#107
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
cum s-a zis mai sus, cea mai tare este Berlina 1310i, cu motor 1.6 pe injectie. Pacat ca sunt asa rare.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#108
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
argoane berlina cu motor de 1600 pe injectie este egala cu injectia de pe nova GTi ... si nova este mult mai buna ca berlina ... sa nu incepe iar discutia intre berlina vs nova ...ca toti stim ca nova este stramosul lui logan ... uitate la articulatii si la structura sa vezi tu ce diferente gasesti ... (arborele este cam asa : NOVA->DSN->Solnita->Logan)
This post has been edited by mihai0070: 12 Jun 2007, 12:10 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
argon |
![]()
Post
#109
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Da, o fi buna Nova, dar nu-mi mai place decand mi se tot plange un vecin ca de 4 luni cauta o carcasa de cutie si niste sincroane pentru ea, si nu a gasit nicunde
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#110
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(mihai0070 @ 12 Jun 2007, 13:08) Deci... ![]() Si omul se trage din delfin. Ca sa nu ramana in aer... Tot astia toti care stim ce zici tu acolo mai stim si ca Loganul e proiect francez. S-o fi tragand el din ceva, Clio parca-l cheama. Dar nu prea aduce cu ce zici tu. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
argon |
![]()
Post
#111
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(mihai0070 @ 12 Jun 2007, 12:08) pīsī: n-am ce sa ma uit la articulatii, nu Dacia a dat gaura la macaroana cu puntea McPherson pe Nova . Ca doar nu s-au inspirat mai toti constructorii de masini de la Mioveni dupa ce a aparut Nova ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#112
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
parerea mea este ca lastun cu dhla 40 e cea mai tare dacie.cu anvelope 175/50/13
![]() |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
fiderzen |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.063 Joined: 5 March 04 From: bucuresti-militari ![]() |
dacia sport 1.4......destul de fasneata
![]() ![]() ![]() |
--------------------
BMW
e36
320i sedan
|
|
driverx |
![]()
Post
#114
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Muttley |
![]()
Post
#115
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Ala nu ie mamifer ma. Naste pui necopti si-i hraneste cu limba.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#116
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(argon @ 12 Jun 2007, 13:30) pīsī: n-am ce sa ma uit la articulatii, nu Dacia a dat gaura la macaroana cu puntea McPherson pe Nova . Ca doar nu s-au inspirat mai toti constructorii de masini de la Mioveni dupa ce a aparut Nova ![]() Aici ai dreptate ... si atunci care este mai buna berlina pe injectie de 1.6 sau nova pe injectie de 1.6 ![]() Muttley esti tare bre ... apropo esti bun la inot ... ca am niste inotatoare cu tunning de moare lumea ... ![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
Muttley |
![]()
Post
#117
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
De unde asocierea matlei - tiunning???
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#118
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
Muttley |
![]()
Post
#119
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Ups
![]() Si pana la urma, de dragul senzationalului (berlina cu injectie sau nova GTi e prea banal), cea mai data n.a.i.b.i.i Dacie a fost Liberta cu ax cu came in chiulasa, carb dublu, 1.6 si 75 de cai. Varianta de caroserie romaneasca, cel mai romanesc motor facut vreodata, etc. Edit: era sa uit, avea jante din aliaj (penale dupa mine) si geamuri electrice... ![]() Daca nici acum nu e punct v-am spart ![]() This post has been edited by Muttley: 12 Jun 2007, 14:51 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
argon |
![]()
Post
#120
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Si cate Liberte d'alea bengoase s-au facut totusi?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th July 2025 - 15:22 |