DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

14 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> A2 , cimitirul estival...

borciparte
post 12 Jul 2007, 10:38
Post #151


da


Group: Banned
Posts: 171
Joined: 7 June 07




perfect ontopic. Noi romanii suntem obisnuiti sa murim de grija altuia. Daca ne-am vedea pe sosele de "mersul" nostru fara sa ne intereseze ce fac altii, bineinteles mai putin situatia cand respectivul poate pune in pericol siguranta circulatiei...
Eu circul cat pot de civilizat (nu neaparat legal ca limite de viteza) si daca vad ca vine unul din spate, nu apuca el sa imi faca flash-uri ca m-am dat eu imediat la o parte si ii si zic... du-teeeee, sau go planet, go biggrin.gif Deseori mi s-a intamplat sa ii vad opriti de Politie si eu ii depasesc linistit si calm si imi vad de drum bucuros ca nenea melitianul se ocupa de el in loc de mine biggrin.gif E drept ca am intalnit si pe unii care aveau un stil de mers atat de antipatic incat tare mi-ar fi placut sa am un gipan cu bullbar sa-l stimulez un pic de la spate pe nea ala care mergea pe mijlocul drumului ca asa dorea sufletelul lui de momarlan care si-a luat sosea.

Cea mai tare faza am vazut-o live in fata mea, un Logan si un Aveo, isi disputau suprematia pentru 2 benzi de circulatie. Stiu suna ciudat, erau doua benzi, late. Ei nu aveau loc unul de altul... si s-au facut cu masina unul catre altul pana s-au lovit exact ca in in filmeme politiste cu urmariri... S-au oprit pe loc si au continuat disputa... nu va spun ca cel cu Aveo s-a cumintit rapid dar cel cu Loganul striga cat il tine gura: "bai, tu vezi ce masina e asta, vezi ce masina ai lovit?" Era vorba de un Logan, un putoi de 20 de ani, rasunau manele in masina si urla marlania din el. Toata familia cu el si scandal de ziceai ce-i aia... Mi-a lasat un gust amar toata faza asta si mi-am dat seama ca exact asa suntem noi ca popor (ma refer la majoritate), nexam civilizatie pe troatuar, nexam pe sosea...
Comentariul meu vis-a-vis de faptul ca ala avea Logan nu vrea sa evidentieze ca majoritatea conducatorilor de Logan ar fi asa... am vazut si oameni cu Logan fff civilizati si super ok. Din pacate sunt multi dintre ei care strica tagma Loganistilor.


--------------------
Dacia 1300 1980 - x 10 BOR
Romania, tara tuturor imposibilitatilor!
Clona de-a lui cristirenault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius81
post 12 Jul 2007, 10:38
Post #152


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 30 June 04
From: -




Daca mai aud fazele astea cu nevasta care naste si soacra care e pe moarte cred ca o sa albesc. Fiti seriosi, ca nu stau lucrurile chiar asa.
La noi soselele sunt pline de retarzi care incalca orice regula si enumera ca motive pentru graba lor nevasta care il scapa pe drum pe urmasul familiei, soacra....etc.
Invatati sa respectati regulile, fie ca e vorba de reguluile de circulatie sau nu. Daca tot timpul o sa cautam motive sa le incalcam o sa ramanem aceeasi natie de kko care am fost si pana acum.

This post has been edited by hadessutzu: 12 Jul 2007, 10:39


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 12 Jul 2007, 10:47
Post #153


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Simplu si foarte bine spus, hadessutzu


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
borciparte
post 12 Jul 2007, 10:52
Post #154


da


Group: Banned
Posts: 171
Joined: 7 June 07




+1 wink.gif


Din pacate, doar cu atat nu se va schimba nimic pe meleagurile astea sad.gif

This post has been edited by borciparte: 12 Jul 2007, 10:55


--------------------
Dacia 1300 1980 - x 10 BOR
Romania, tara tuturor imposibilitatilor!
Clona de-a lui cristirenault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dRg
post 12 Jul 2007, 10:54
Post #155


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 13 September 04
From: Galati




... corect , cum spuneam si mult mai sus. Totul tine de cultura, respectul fata de noi insine si de respectul in general. Alfel ne furam singuri caciula.


--------------------
VW Bora 1.9 TDI 115CP 2000 Highline - XXXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 12 Jul 2007, 10:55
Post #156


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




QUOTE(diaconuliviu @ 12 Jul 2007, 10:20)
.................... Atita vreme cit ma incadrez in limitele legii sint in regula. ........................
*



uite aici e pba .... lege nu spune ca trebuie sa-i acorzi mai putina prioritate lu ala de circula peste viteza legala. - pioritatea se acordta TUTUROR vehiculelor care circula pe drumul (banda) cu prioritate tinand seama de pozitia, directia si viteza acestora. - NU SPUNE NIMIC DE FAPTUL CA ALA ARE SAU NU VITEZA LEGALA

sa o luam babeste
1. tu ai dreptul sa intrii pe banda 2 de circulatie doar ptr a depasi sau .... sa mergi cu viteza superioara.
2. daca depasesti atunci tebuie sa ai grija la aia de vin din spate
3. daca mergi cu viteza superioara .... ar trebui sa mergi mai repede decat ala din spate


ma rog .... deja devine obositor sa spun acelasi lucru de nustiu cate ori.

imi pare rau ca am de impartit soseaua cu asa de multi "radicali", sper totusi sa va revizuiti atitudina inainte de a se intampla ceva mai grav

This post has been edited by tarzy: 12 Jul 2007, 11:00


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 12 Jul 2007, 11:00
Post #157


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Nimeni nu spunea aici ca ar face pe politistul,si nu s-a pus problema sub forma"ii arat eu lui,il tin in spate sa nu mai mearga cu 150".Era vorba de momentul in care esti deja angajat in "depasire"(de exemplu depasesti o coloana de camioane,masini mai lente,etc),nu ai "luat fata" nimanui cand ai schimbat banda,rulezi cu 130-140km/h,si esti ajuns din urma de un super-grabit care alearga cu 180.Despre asta e vorba.Si nu are nici un drept sa se apuce de flash-uri,claxoane si alte forme de intimidare pentru a te determina pe tine sa franezi de la 140 la 100 sau 90 si sa ii faci lui loc(atata timp cat NU ai banda 1 libera).E normal si de bun simt sa ia piciorul de pe acc cu 100m inainte de tine,sa astepte sa te repliezi pe banda 1(cand vei avea posibilitatea) si sa treaca mai departe.Fara flash,fara claxon,fara apropieri la cativa metri in spatele tau.Si sincer,daca cineva isi inchipuie ca un participant la trafic care ruleaza cu 180-200km/h pe un drum cu 2 benzi(ptr ca pana la urma asta sunt cele 2"autostrazi"ale noastre) nu pune in pericol pe nimeni decat pe el insusi se insala amarnic.Imaginati-va un X5 sau ML la 200km/h scapt de sub control in mijlocul traficului din zilele acestea de pe A2.Sau scapat de sub control pe un dn sau dj.Ce s-ar intampla,oare?


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 12 Jul 2007, 11:04
Post #158


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




iar ajungem la matematica ..... daca tu circululi cu 130 .... iar ala cu 180 ..... cat timp ii trebuie sa te ajunga? iar tu .... de la ce distanta il vezi?

in depasire te bagi doar atunci cand vezi ca ai timp sa executi manevra fara sa "incurci" pe nimeni

inteleg sa fii luat prin surprindere pe DN .... unde datorita diverselor obstacole (arbori, case, diveserse constructuii), curbe si coline sa nu ai vizibilitate, dar .... pe autostrada ..... se vad cativa Km-tri


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu M
post 12 Jul 2007, 11:10
Post #159


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 14 September 04
From: Germania




tarzy, ce nu intelegi tu e ca "cel din spate" nu are drepturi suplimentare.
Cu alte cuvinte, daca eu depasesc cu 120 km/h un card de camioane care merg cu 80 si tu vii "tare" din spate cu 140, e mult mai putin periculos ca tu sa astepti pana cand eu termin de depasit toate camioanele (presupunand ca intre ele e o distanta de sub 100m) decat sa intru eu intre camioane. Tu incetinsti de la 140 la 120 (20 km / h), eu de la 120 la 80 (40 km/h).
La fel si daca mergem cu aceleasi viteze de mai sus "in paralel" si prindem din urma un camion. In conditiile in care tu mai ai pana la mine mai mult de 100 m, cea mai logica miscare e ca eu sa ma mut pe banda 2 (facandu-te pe tine sa incetinesti rezonabil), sa depasesc camionul si sa ma dau dupa aia la o parte.
Nu stiu cat ai circulat pe autostrazi pe afara, da' cam asa e procedura.

Normal, situatia ipotetica descrisa de mine mai sus se adapteaza dinamic conditiilor reala (in functie, in special, de vitezele momentului.


--------------------
Ford Mondeo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 12 Jul 2007, 11:10
Post #160


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Pe autostrada vezi la cativa km doar daca esti intr-o linie relativ dreapta.In zonele mai virajate..nu mai e chiar asa.Si ma refeream la trecerea pe langa un sir de tir-uri masini,intins pe o zona mai lunga,nu la un amarat de camion pe care il depasesti in 10 secunde cel mult si normal ca treci inapoi pe banda 1.Daca depasesti doar un autovehicol e penibil sa fii surprins din spate..inseamna ca intr-adevar ar trebui refacut examenul medical...Repet,nu la asa ceva ma refeream.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
borciparte
post 12 Jul 2007, 11:12
Post #161


da


Group: Banned
Posts: 171
Joined: 7 June 07




QUOTE(tarzy @ 12 Jul 2007, 11:55)

imi pare rau ca am de impartit soseaua cu asa de multi "radicali", sper totusi sa va revizuiti atitudina inainte de a se intampla ceva mai grav
*



tarzy, nu inteleg ce nu iti place la afirmatia lui Liviu cum ca daca merge legal, ca viteza si restul... faza aia cum ca trebuie sau nu trebuie sa-i acorde prioritate aluia care merge cu viteza peste limita legala, eu sunt unul din aia si sa stii ca nu ma supar daca trebuie sa franez pentru faptul ca un alt conducator auto s-a bagat in depasire si eu intre timp l-am ajuns din urma, asta e, stau si astept sa depaseasca si dupa aia trec. M-ar deranja daca se baga in depasire fara sa se asigure si m-ar obliga sa franez brutal, dar deja in situatia asta ala nu mai circula legal pentru ca nu se asigurase.


--------------------
Dacia 1300 1980 - x 10 BOR
Romania, tara tuturor imposibilitatilor!
Clona de-a lui cristirenault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 12 Jul 2007, 11:34
Post #162


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(PaulT @ 12 Jul 2007, 11:00)
Nimeni nu spunea aici ca ar face pe politistul,si nu s-a pus problema sub forma"ii arat eu lui,il tin in spate sa nu mai mearga cu 150".Era vorba de momentul in care esti deja angajat in "depasire"(de exemplu depasesti o coloana de camioane,masini mai lente,etc),nu ai "luat fata" nimanui cand ai schimbat banda,rulezi cu 130-140km/h,si esti ajuns din urma de un super-grabit care alearga cu 180.Despre asta e vorba.Si nu are nici un drept sa se apuce de flash-uri,claxoane si alte forme de intimidare pentru a te determina pe tine sa franezi de la 140 la 100 sau 90 si sa ii faci lui loc(atata timp cat NU ai banda 1 libera).E normal si de bun simt sa ia piciorul de pe acc cu 100m inainte de tine,sa astepte sa te repliezi pe banda 1(cand vei avea posibilitatea) si sa treaca mai departe.Fara flash,fara claxon,fara apropieri la cativa metri in spatele tau.Si sincer,daca cineva isi inchipuie ca un participant la trafic care ruleaza cu 180-200km/h pe un drum cu 2 benzi(ptr ca pana la urma asta sunt cele 2"autostrazi"ale noastre) nu pune in pericol pe nimeni decat pe el insusi se insala amarnic.Imaginati-va un X5 sau ML la 200km/h scapt de sub control in mijlocul traficului din zilele acestea de pe A2.Sau scapat de sub control pe un dn sau dj.Ce s-ar intampla,oare?


Corect
QUOTE(tarzy @ 12 Jul 2007, 11:04)
iar ajungem la matematica ..... daca tu circululi cu 130 .... iar ala cu 180 ..... cat timp ii trebuie sa te ajunga? iar tu .... de la ce distanta il vezi?

in depasire te bagi doar atunci cand vezi ca ai timp sa executi manevra fara sa "incurci" pe nimeni

inteleg sa fii luat prin surprindere pe DN .... unde datorita diverselor obstacole (arbori, case, diveserse constructuii), curbe si coline sa nu ai vizibilitate, dar .... pe autostrada ..... se vad cativa Km-tri

Daca tu depasesti cu 130 o coloana de TIR care circula cu 80, ai aceeasi diferenta de viteza intre tine si ele cit intre tine si acel grabit cu 180. Deci, poti fi ajuns din urma de grabit pe la finalul depasirii.

QUOTE(Liviu M @ 12 Jul 2007, 11:10)
tarzy, ce nu intelegi tu e ca "cel din spate" nu are drepturi suplimentare.
Cu alte cuvinte, daca eu depasesc cu 120 km/h un card de camioane care merg cu 80 si tu vii "tare" din spate cu 140, e mult mai putin periculos ca tu sa astepti pana cand eu termin de depasit toate camioanele (presupunand ca intre ele e o distanta de sub 100m) decat sa intru eu intre camioane. Tu incetinsti de la 140 la 120 (20 km / h), eu de la 120 la 80 (40 km/h).
La fel si daca mergem cu aceleasi viteze de mai sus "in paralel" si prindem din urma un camion. In conditiile in care tu mai ai pana la mine mai mult de 100 m, cea mai logica miscare e ca eu sa ma mut pe banda 2 (facandu-te pe tine sa incetinesti rezonabil), sa depasesc camionul si sa ma dau dupa aia la o parte.
Nu stiu cat ai circulat pe autostrazi pe afara, da' cam asa e procedura.

Normal, situatia ipotetica descrisa de mine mai sus se adapteaza dinamic conditiilor reala (in functie, in special, de vitezele momentului.


Ba chiar am vazut ceva si mai interesant afara: cind vrei sa intri in trafic de pe banda de accelerare si ai semnalizat manevra, ai sa vezi cum cei de pe benzile 1-2-3..n-1 se "muta" pe banda "superioara" pentru a intra in siguranta.
Asta nu mai tine de codul rutier ci, mai degraba, de educatie.
Incearca sa intri pe A1 din lateral, sa vezi cit stai sau cite frigidere iti umpli.
QUOTE(borciparte @ 12 Jul 2007, 11:12)
tarzy, nu inteleg ce nu iti place la afirmatia lui Liviu cum ca daca merge legal, ca viteza si restul... faza aia cum ca trebuie sau nu trebuie sa-i acorde prioritate aluia care merge cu viteza peste limita legala, eu sunt unul din aia si sa stii ca nu ma supar daca trebuie sa franez pentru faptul ca un alt conducator auto s-a bagat in depasire si eu intre timp l-am ajuns din urma, asta e, stau si astept sa depaseasca si dupa aia trec. M-ar deranja daca se baga in depasire fara sa se asigure si m-ar obliga sa franez brutal, dar deja in situatia asta ala nu mai circula legal pentru ca nu se asigurase.


Exact, dar ideea e ca DACA am loc de repliere pe 1, ma duc acolo fara a primi flash, daca nu, nu.Dar ai sa vezi si altceva: semnalizezi, depasesti, si imediat in spate la doua-trei masini, mai iese unul, care te ajunge si flash-flash.. De cazuri din astea ma leg.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 12 Jul 2007, 12:21
Post #163


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Ar mai fi o chestie. Daca facem ce zice tarzy sa te asiguri ca la 5km in urma nu vine nici o masina pe Banda II, risti sa mergi toata A2 in spatele vreunui camion cu 80 km/h, pentru ca pe Banda II or sa vina tot timpul momarlani cu 200 la ora.
D-aia ziceam eu ca viteza maxima legala ar trebui verificata mai bine, ca sa poti intra pe banda II daca vezi ca vine unu din spate la 500-600m si sa ai timp sa depasesti si apoi sa te intorci pe banda I.

Dar ramane partea aia cand intri pe BII si depasesti vreo 3 camioane si 5 masini care merg cu 100 la ora. In tot timpul asta mai mult ca sigur te ajung vreo 3-4 bmw-uri, skode si alte scule si iti iei flashuri sigur in Romanica noastra. Si aici intra la contraventii cei care dau cu flashu pentru folosirea incorecta a luminilor. Nu e prea sigur sa faci slalom BI-BII printre masini si sa tot franezi - accelerezi pentru a te da din fata tuturor momarlanilor. Treci pe BII, depasesti toate masinile care merg mai lent ca tine si reintri pe BI in momentul in care ai o distanta suficient de mare de parcurs pe BI fara sa fii nevoit sa reintri pe BII. E mai bine si dpdv al consumului si al sigurantei circulatiei si al stressului la volan (ca nu mai e nevoie sa te uiti dupa BMW-uri care vin cu 200 la ora si sa apreciezi timpul in care or sa-ti dea cu flashu').

La noi pe A si E si DN-uri se pare ca toti momarlanii cu masini mai puternice au cate o nevasta gravida, pe moarte sau alte d-astea. Oricum pentru chestia asta exista serivciul de ambulanta si SMURD care are mijloace de avertizare.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 12 Jul 2007, 16:50
Post #164


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




QUOTE(diaconuliviu @ 12 Jul 2007, 10:20)
.....

In plus, da, ma leg de vitezele unora, pentru ca aia ma pun in pericol SI PE MINE pentru un moft al lor.
*



daca ar fi sa facem un top al "pericolului" ce ti se pare mai periculos? sa acceleri sau sa franezi? la accelerare TU controlezi masina, la franare .... mai intervin si altii factori .....




QUOTE(Liviu M @ 12 Jul 2007, 11:10)
tarzy, ce nu intelegi tu e ca "cel din spate" nu are drepturi suplimentare.
Cu alte cuvinte, daca eu depasesc cu 120 km/h un card de camioane care merg cu 80 si tu vii "tare" din spate cu 140, e mult mai putin periculos ca tu sa astepti pana cand eu termin de depasit toate camioanele (presupunand ca intre ele e o distanta de sub 100m) decat sa intru eu intre camioane. Tu incetinsti de la 140 la 120 (20 km / h), eu de la 120 la 80 (40 km/h).
La fel si daca mergem cu aceleasi viteze de mai sus "in paralel" si prindem din urma un camion. In conditiile in care tu mai ai pana la mine mai mult de 100 m, cea mai logica miscare e ca eu sa ma mut pe banda 2 (facandu-te pe tine sa incetinesti rezonabil), sa depasesc camionul si sa ma dau dupa aia la o parte.
Nu stiu cat ai circulat pe autostrazi pe afara, da' cam asa e procedura.

Normal, situatia ipotetica descrisa de mine mai sus se adapteaza dinamic conditiilor reala (in functie, in special, de vitezele momentului.
*



nu stiu si nu ma intereseaza "drepturile" celolalti, eu stiu ca am obligatia de a circula pe banda I, si mai stiu de asemenea ca atat legal cat si de bun simt nu e OK sa-i incurc pe altii.

treaba cu "incetinitul" rezonabil tine iarasio de bun simt.

oricum .... eyu nu inteeg cum de voi va asumati acest risc .... adica aveti pretentia ca altul sa incetineasca ptr a nu va lovi? daca ala totusi nu incetineste? va loveste din spate - nu mai spun ca la investigartie mai mult ca sigur tot voi iesiti vinovati. legea e foarte clara depasirile si schimbarea de banda se fac numai dupa asigurare si fara a afecta pe ceilalti participanti la trafic

QUOTE(PaulT @ 12 Jul 2007, 11:10)
Pe autostrada vezi la cativa km doar daca esti intr-o linie relativ dreapta.In zonele mai virajate..nu mai e chiar asa.Si ma refeream la trecerea pe langa un sir de tir-uri masini,intins pe o zona mai lunga,nu la un amarat de camion pe care il depasesti in 10 secunde cel mult si normal ca treci inapoi pe banda 1.Daca depasesti doar un autovehicol e penibil sa fii surprins din spate..inseamna ca intr-adevar ar trebui refacut examenul medical...Repet,nu la asa ceva ma refeream.
*



una din caracteristicile tehnice ale autostrazilor este ca ..... nu prea au viraje .... au viraje numai cu raze mari (> 1000 m).

legea privnd depasirile (schimbarea de banda) se aplica atat ptr un camion cat si ptr coloane ..... daca coloana e mare .... te apuci sa-o depasesti atunci cand esti convins ca o poti face


QUOTE(borciparte @ 12 Jul 2007, 11:12)
tarzy, nu inteleg ce nu iti place la afirmatia lui Liviu cum ca daca merge legal, ca viteza si restul... faza aia cum ca trebuie sau nu trebuie sa-i acorde prioritate aluia care merge cu viteza peste limita legala, eu sunt unul din aia si sa stii ca nu ma supar daca trebuie sa franez pentru faptul ca un alt conducator auto s-a bagat in depasire si eu intre timp l-am ajuns din urma, asta e, stau si astept sa depaseasca si dupa aia trec. M-ar deranja daca se baga in depasire fara sa se asigure si m-ar obliga sa franez brutal, dar deja in situatia asta ala nu mai circula legal pentru ca nu se asigurase.
*



nu am nimic cu Liviu si atat mai putin cu "afirmatia" lui. este frumos si corect ce spune el, dar .... nu prea are legatura cu realitatea. tu poate nu te superi si ai grija sa-i protejezi pe cei care se baga mai mult sau mai putin aiurea dar .... poate gasesti unul mai suparat pe viata ..... mai dezacsat la minte, mai frustrat .... etc care ori intra in ala din fata .... ori incearca sa-l depaseasca pe dreapta .... ori .... dumnezeu mai stie.
eu ma gandesc ca e bine sa conduc EU cat mai safe ptr mine, nu sa ma las in baza ca vor conduce altii sa ma protejeze.



QUOTE(nh1980ro @ 12 Jul 2007, 12:21)
Ar mai fi o chestie. Daca facem ce zice tarzy sa te asiguri ca la 5km in urma nu vine nici o masina pe Banda II, risti sa mergi toata A2 in spatele vreunui camion cu 80 km/h, pentru ca pe Banda II or sa vina tot timpul momarlani cu 200 la ora.
D-aia ziceam eu ca viteza maxima legala ar trebui verificata mai bine, ca sa poti intra pe banda II daca vezi ca vine unu din spate la 500-600m si sa ai timp sa depasesti si apoi sa te intorci pe banda I.

Dar ramane partea aia cand intri pe BII si depasesti vreo 3 camioane si 5 masini care merg cu 100 la ora. In tot timpul asta mai mult ca sigur te ajung vreo 3-4 bmw-uri, skode si alte scule si iti iei flashuri sigur in Romanica noastra. Si aici intra la contraventii cei care dau cu flashu pentru folosirea incorecta a luminilor. Nu e prea sigur sa faci slalom BI-BII printre masini si sa tot franezi - accelerezi pentru a te da din fata tuturor momarlanilor. Treci pe BII, depasesti toate masinile care merg mai lent ca tine si reintri pe BI in momentul in care ai o distanta suficient de mare de parcurs pe BI fara sa fii nevoit sa reintri pe BII. E mai bine si dpdv al consumului si al sigurantei circulatiei si al stressului la volan (ca nu mai e nevoie sa te uiti dupa BMW-uri care vin cu 200 la ora si sa apreciezi timpul in care or sa-ti dea cu flashu').

La noi pe A si E si DN-uri se pare ca toti momarlanii cu masini mai puternice au cate o nevasta gravida, pe moarte sau alte d-astea. Oricum pentru chestia asta exista serivciul de ambulanta si SMURD care are mijloace de avertizare.
*



nu faceti ca MINE, ci .... asa e preventiv, safe si legal. si nu te asiguri musai cu ala de la 5 Km? ci ca ala sa fie la o distanta si sa circule cu o viteza care sa-ti permita sa efectuezi depasirea fara sa-l incomodezi. aprecierea distantelor si vitezei se face dupa experienta si abilitatea de sofat a fiecaruia. e drept ca nu toti suntem egali la acest aspect dar .... nu ar strica sa constientizam aspectul si apoi sa conducem in consecinta.

subscruiu la faptul ca nu e deloc sigur sa baleiezi intre benzi .... de aceea si eu conduc un pic peste limita legala .... chiar daca la timp nu castig mare lucru si am consum mai ridicat .... pur si simplu ma simt mai safe daca conduc cu 140-150 Km/h si astfel depoasesc daciile si alte masini care circula cu <100 Km/h cate 2-3 o data, daca as conduce cu 120-130 ..... ar trebui sa fac reveniri pe B i upa fiecarea masina depasita


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiusoft
post 12 Jul 2007, 17:14
Post #165


Membru de sub patura


Group: Members
Posts: 999
Joined: 3 June 05
From: Bucuresti




Un mic scenariu: am de depasit 4-5 tiruri, care impreuna au sa zicem 100 m plus inca 100 cat imi mai trebuie mie sa schimb benzile 1 -> 2 si apoi sa reintru in fata lor. 200 m in total.

Eu ma deplasez cu 130 km/h, adica 36 m/s. Ei cu 100 km/h, adica 28 m/s. Diferenta de viteze dintre noi zice ca eu ma deplasez relativ fata de ei cu 8 m/s. Cei 200 m ii voi parcurge deci in 25 de secunde.

Meseriasul din spate vine cu 200 km/h, adica cu 55,5 m/s. Asta inseamna ca in cele 25 de secunde cat imi ia mie sa trec de tiruri el parcurge vreo 1400 de metri. Adica mult mai mult decat este in multe cazuri vizibilitatea pe autostrada.

Drept urmare sa va asigurati voi in cazul asta, ca eu nu am puteri paranormale. Eu o sa fiu in continuare nesimtit si voi o sa ma injurati ca-mi permit sa respect legea...


--------------------
Dacia Logan Ambitios 1.6MPI-8V promotia 2005
aici ar veni semnatura, nu?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 12 Jul 2007, 17:32
Post #166


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




daca pentru tine 1400 m nu constituie o distanta la care sa vezi pe autostrada eu zic ca e cam musai sa faci o vizita oftalmologului.

a .... si ai grija la aprecierea distantelor ..... o coloana de 4-5 tiruri va avea mult mai mult de 100 m ca doar nu circula lipite unul de celalalt


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 12 Jul 2007, 17:48
Post #167


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




QUOTE(tarzy @ 12 Jul 2007, 17:50)
oricum .... eyu nu inteeg cum de voi va asumati acest risc .... adica aveti pretentia ca altul sa incetineasca ptr a nu va lovi? daca ala totusi nu incetineste? va loveste din spate - nu mai spun ca la investigartie mai mult ca sigur tot voi iesiti vinovati.


La investigatii se analizeaza si viteza celui care venea din spate. Si asta se poate masura dupa proportiile accidentului. Daca lovesti in spate cu o diferenta de viteza de 50km/h se vede nu crezi?


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 12 Jul 2007, 17:54
Post #168


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




sa fii tu sanatos .... mai intereseazate ..... viteza poate fi masurata dupa urmele de franare ..... daca nu pune frana ..... ciuciu masuratoare ..... doar sa se faca si ala praf si sa ramana vitezometrul blocat



--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiusoft
post 12 Jul 2007, 18:10
Post #169


Membru de sub patura


Group: Members
Posts: 999
Joined: 3 June 05
From: Bucuresti




@tarzi - daca coloana are mai mult de 200 m cu atat mai bine pentru calculul meu, inseamna ca dureaza mai mult sa trec de ele si CHIAR ca nu am cum sa ma mai asigur. Iar vizibilitate mai mult de 1000 m pe autostrada nu ai peste tot. Exista suficiente locuri unde este in jur de 7-800. Sunt curbe, sunt poduri iar soseaua din spatele tau este fix in dreptul podului.

Ideea era ca daca presupui ca la limita vizibilitatii ai pe unul cu 200 nu mai schimbi banda niciodata. Nu e rezonabil. Rezonabil este ca cel din spate sa reduca viteza daca se apropie de o masina care merge mai incet. Iar daca eu nu am in campul vizibil (sa zicem 1 km pe autostrada) nici o masina pe banda respectiva, nu cred ca o sa aiba cineva tupeul sa afirme ca n-am acordat prioritate.

This post has been edited by ovidiusoft: 12 Jul 2007, 18:12


--------------------
Dacia Logan Ambitios 1.6MPI-8V promotia 2005
aici ar veni semnatura, nu?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 12 Jul 2007, 20:16
Post #170


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




""nu stiu si nu ma intereseaza "drepturile" celolalti, eu stiu ca am obligatia de a circula pe banda I, si mai stiu de asemenea ca atat legal cat si de bun simt nu e OK sa-i incurc pe altii.

treaba cu "incetinitul" rezonabil tine iarasio de bun simt.

oricum .... eyu nu inteeg cum de voi va asumati acest risc .... adica aveti pretentia ca altul sa incetineasca ptr a nu va lovi? daca ala totusi nu incetineste? va loveste din spate - nu mai spun ca la investigartie mai mult ca sigur tot voi iesiti vinovati. legea e foarte clara depasirile si schimbarea de banda se fac numai dupa asigurare si fara a afecta pe ceilalti participanti la trafic""




Tarzy,nu te supara ca iti spun,dar ai un mod foarte bizar de a gandi.Tu chiar nu pricepi ca nu e vorba de a iesi brusc,de nebun cu 80 la ora in fata unuia care vine cu 200.E vorba de cei care te surprind la destul timp DUPA ce esti pe banda a doua si mergi cu 130-140,trecand pe langa cei de pe banda 1 care merg cu 90-100(si asta NU e depasire).Nu e vorba ca am "pretentia" ca altul sa incetineasca ptr a nu ma lovi.Dar ala care vine cu 200(adica total ilegal,ca tot faceai referire la lege si ce spune ea vis-a-vis de depasire) chiar are dreptul sa mature pe oricine si orice ii sta in cale???Circula cu buldozerul?Si sa stii ca bizonul nu trebuie sa atinga frana(doar daca are chef sa te intimideze si sa vina la 2 metri de tine),e suficient sa ia piciorul de pe acc la 100-150m de tine.Atat si nimic mai mult.Ptr ca totusi,nu e pecircuitul propriu.Si sincer,cine incurca mai mult circulatia??Bizonul care flashuie tot ce ii sta in cale,claxoneaza,se apropie la 2m de alte masini,incearca sa sperie pe oricine indrazneste sa foloseasca banda 2 atunci cand pe 1 sunt vehicule lente,sau cel care ruleaza LEGAL pe banda 2 cand 1 e ocupata,si,repet,care nu a luat fata nimanui cand a schimbat banda.Am fost martor la nenumarate scene de genul asta pe autostrada,adica un vehicul ruland cu 130-140 pe banda 2,trecand pe langa masini care merg cu 100 pe 1,si bolidul cu 200 vine din spate si incepe canonada de semnale luminoase si acustice+apropieri periculoase,in conditiile in care cel din fata lui nu are unde degaja.Problema e ca multi soferi aflati in postura de a fi agresati in felul asta se sperie,recurg la manevre pripite de trecere pe banda 1,cu frana puternica si intrarea aproape peste cei de pe banda 1.Mie unul mi se rupe sincer de nesimtirea unuia care se manifesta asa,dar pe multi ii sperie.Si stress-ul la 140 la ora nu prea duce la lucruri bune.Concluzia e ca circulatia e mai mult periclitata de zmeii zmeilor si" stapanii soselelor".Si nu au nici un drept sa se poarte asa.Cel care circula normal si legal nu il incurca.

""daca ar fi sa facem un top al "pericolului" ce ti se pare mai periculos? sa acceleri sau sa franezi? la accelerare TU controlezi masina, la franare .... mai intervin si altii factori .....""

Periculos e sa mergi c inconstientul cu 200 pe un drum aglomerat,cu 2 amarate de benzi.Asta e periculos.Si la franare..tot tu controlezi masina....

This post has been edited by PaulT: 12 Jul 2007, 20:26


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LemonDemon
post 12 Jul 2007, 20:54
Post #171


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 21 February 06




Concluzia este simpla: pe A1 si A2 lipseste o banda.Ar fi ideal pe una sa circule tiruri , camioane , dacii si skode de o varsta cu mine , pe una 12o-140 km/h si inca una pentru "bizonii" care circula ceva mai repede.

Multi fac ambitie sa tina alte masini mai puternice in spate , lucru care mi se pare de prost gust si destul de periculos.

Eu personal daca circul cu viteza mai mare decat media dau flashuri de la distanta pentru a observa acest lucru din timp , nu astept sa stau in spatele respectivului si sa il presez. Daca respectivul nu intelege acest lucru franez progresiv si astept sa efectueze depasirea si sa se replieze , insa majoritatea continua sa circule pe banda 2.

Mi s-a intamplat ca un posesor de 1.4 sa imi sara in fata si sa se ambaleze , lucru care putea sa se soldeze cu un accident.


--------------------
None None N/A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 12 Jul 2007, 21:04
Post #172


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




QUOTE(tarzy @ 12 Jul 2007, 11:55)

3. daca mergi cu viteza superioara .... ar trebui sa mergi mai repede decat ala din spate
*



Cred ca gresesti : mergi cu viteza superioara celor de pe banda 1.
Daca il lovesti pe unu din spate esti tu de vina (nu ai pastrat distanta, nu ai adaptat viteza) Ia sa mergi putin pe la nemti sa vezi ca aia nici nu se asigura la trecerea pe banda 2, semnalizeaza si trece (tu trebuie automat sa incetinesti ca sa apara intre tine si el o distanta de minim 50 m). Si asta cu toate ca legea nu difera de cea de la noi (asigurare la trecerea de pe banda 1 pe 2)

This post has been edited by Amedeus: 12 Jul 2007, 21:06


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 12 Jul 2007, 21:08
Post #173


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Deocamdata legea nu interzice schimbarea benzii de pe II pe I daca mergi mai repede ca masina din fata ta. Daca tot ai masina cu c...ie mari, cand e loc pe banda I si ala de pe II nu se da din fata ta, te duci frumos pe I treci de el si te intorci pe II. Dar nu, mai bine ii impingem pe toti pe banda I si noi mergem ca smecherii numai pe banda II.

@LemonDemon Tu cand dai flashuri de la distanta esti sigur ca cel care e in fata ta poate sa treaca pe banda I? sau dai asa la nimereala sa vada lumea ca vii tu?
Si mie mi s-a intamplat sa-mi iasa in fata pe BII un Tico cu 110-120km/h si eu aveam aproape 160km/h. Nenea din Tico mi-a iesit in fata cam cu 30m ca abia am putut sa franez ca sa nu-i sparg fundul, mai ales, ca a pus semnal stanga si a si virat fara sa se uite in oglinda. Atunci nenea si-a meritat flashuri si carne in frigider si referiri la maica-sa etc.

Acelasi lucru e valabil si pe E-uri. De ce toata lumea iti da flash cand tu deja mergi cu 140km/h ca sa te dai pe banda aia de urgenta (de fapt e juma de banda), cand intre sensuri e linie discontinua (ceea ce inseamna ca poti depasi). Daca ai masina tare si c..ie depaseste pe contrasens. Dar tot asa gandesc si aia: de ce sa risc eu sa intru pe contrasens de unde oricum vin tot timpul masini, cand pot sa-l dau pe fraierul din fata sa mearga pe banda aia de urgenta cu 140km/h la limita dintre pasune si asfalt (ca in caz ca se intampla ceva sa moara sigur).

EU cred ca de pe A-uri si E-uri lipsesc politisti in numar mare care sa aplice amenzi si sa colecteze permise. Dupa cateva raiduri de genul asta n-o sa se mai grabeasca nimeni.

This post has been edited by nh1980ro: 12 Jul 2007, 21:13


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LemonDemon
post 12 Jul 2007, 21:15
Post #174


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 21 February 06




Nu , ii dau flashuri ca sa nu trecea pa banda 2 , sau daca o face sa fie constient ca nu vin tocmai incet.


--------------------
None None N/A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 12 Jul 2007, 21:19
Post #175


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Daca nu se uita in oglinda cand trece pe BII, poti sa-i dai tu si mama flashului ca bizonu tot trece.
Ai vazut cum fac vacile (alea cu 4 picioare si mai mult de 2 tate) cand merg in turma (sau chiar singure) pe drumul judetean, national? Niciodata nu stii in ce parte au de gand sa se duca. Crezi ca un claxon sau un flash le intimideaza?


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 12 Jul 2007, 21:19
Post #176


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Asta cam asa e.Si pe E-uri se mai gaseste cate unul care sa sa apuce de flash-uri.La o singura banda...No coment.
LemonDemon--Cei care tin o masina in spate din ambitie sunt imbecili,si nu despre ei e vorba.Si nu toti care circula repede sunt bizoni.Exista si oameni civilizati,care asteapta sa aiba drum liber,si dupa aceea se duc cu cat vor ei.Dar nu preseaza si nu deranjeaza pe nimeni.Nici despre ei nu e vorba.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 12 Jul 2007, 21:48
Post #177


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




QUOTE(nh1980ro @ 12 Jul 2007, 21:08)
Deocamdata legea nu interzice schimbarea benzii de pe II pe I daca mergi mai repede ca masina din fata ta. Daca tot ai masina cu c...ie mari, cand e loc pe banda I si ala de pe II nu se da din fata ta, te duci frumos pe I treci de el si te intorci pe II. Dar nu, mai bine ii impingem pe toti pe banda I si noi mergem ca smecherii numai pe banda II.

@LemonDemon Tu cand dai flashuri de la distanta esti sigur ca cel care e in fata ta poate sa treaca pe banda I? sau dai asa la nimereala sa vada lumea ca vii tu?
Si mie mi s-a intamplat sa-mi iasa in fata pe BII un Tico cu 110-120km/h si eu aveam aproape 160km/h. Nenea din Tico mi-a iesit in fata cam cu 30m ca abia am putut sa franez ca sa nu-i sparg fundul, mai ales, ca a pus semnal stanga si a si virat fara sa se uite in oglinda. Atunci nenea si-a meritat flashuri si carne in frigider si referiri la maica-sa etc.

Acelasi lucru e valabil si pe E-uri. De ce toata lumea iti da flash cand tu deja mergi cu 140km/h ca sa te dai pe banda aia de urgenta (de fapt e juma de banda), cand intre sensuri e linie discontinua (ceea ce inseamna ca poti depasi). Daca ai masina tare si c..ie depaseste pe contrasens. Dar tot asa gandesc si aia: de ce sa risc eu sa intru pe contrasens de unde oricum vin tot timpul masini, cand pot sa-l dau pe fraierul din fata sa mearga pe banda aia de urgenta cu 140km/h la limita dintre pasune si asfalt (ca in caz ca se intampla ceva sa moara sigur).

EU cred ca de pe A-uri si E-uri lipsesc politisti in numar mare care sa aplice amenzi si sa colecteze permise. Dupa cateva raiduri de genul asta n-o sa se mai grabeasca nimeni.
*




treaba cu depasitul / trecutul pe banda I e cea mai mare prostie posibila, pai .... bizoni nu se asigura in oglinda stanga ... ce pretentii sa mai ai de la ei sa se asigura in dreapta. eu niciodata nu depasesc pe dreapta, de fapt nici flashuri nu dau (asta nu inseamna ca nu-i inteleg pe aia de dau).

cum ai patit tu cu TICO ala cam asa "simt" si vitezomanii aia cu 200 H, numa ca ptr ei e ceva mai dificil sa franeze de la >200 la 120. asa ca poate ar trebui sa-i intelegi cand ii vezi treacand prin dreptukl tau si blagovostindute cu chestii mai mult sau mai putin ortodoxe


sunt de acord cu tine pe E-uri ..... cred ca zmeii aia nici macar nu au habar ca aia din dreapta e banda de stationare nu de circulatie. mai rau e .... ca cu toate ca au loc pe stanga .... dupa ce-si irosesc repertoriul de flashuri te depasesc pe dreapta .... dar .... in vederea conduoite preventive eu ii lasa .... ma trag eu pe dreapta ... prefer sa fac asta (sa incalc legea) decat sa fiu martor la accfidente (sa-l vad pe smeu cum iese in sant). consider ca nu-mi cade nici un rang daca las un pic de la mine. in definitiv nu sunt pe statul de plata al politiei sa-l tin poe ala la viteza legala.


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 12 Jul 2007, 21:56
Post #178


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Diferenta ar fi ca ala care vine cu 200 la ora te vede daca tu te asiguri ca nu e nici o masina in spate la 500-600m si are timp sa reduca putin viteza. Ba chiar daca nu e o coloana foarte mare, poate am timp si eu sa revin pe banda I.
Eu ziceam ca poti depasi pe banda I cand cel din fata nu vrea sa se dea la o parte si pe banda I e liber. Dar nu la stilul smuls, adica "lasa ca-l fac eu" si te duci brusc pe banda I accelerezi si-i iei fata fraierului inapoi pe banda II. Semnalizezi frumos dreapta, treci pe banda I ceva mai in spate de cel de be banda II, accelerezi si dupa ce treci de el semnalizezi stanga, te asiguri ca bizonul nu accelereaza si el si treci pe banda II.. smile.gif Cred ca e mult mai elegant asa si mai putin periculos decat sa mergi in fundul aluia si sa-i dai cu flashu. Daca tu n-ai loc sa-l depasesti pe banda I elegant, e clar ca nici el n-are cum sa treaca pe banda I pentru ca probabil mai sunt cateva masini pe Banda I care merg mai lent ca el.
Si apoi daca dai cu flashu si te enervezi, ajungi transpirat la destinatie si plin de nervi.. smile.gif
Cel mai bine analizezi traficul putin de la distanta. Daca e unul pe BII si tu vii tare iei frumos piciorul de pe acceleratie si cand cel din fata se da la o parte accelerezi iar. In felul asta folosesti si frana de motor (si mai reduci din consumul mare de petrol) si nici nu uzezi placutele si filamentul la becuri.

This post has been edited by nh1980ro: 12 Jul 2007, 22:03


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 12 Jul 2007, 22:01
Post #179


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




icon_mrgreen.gif

nu te supara .... da matale ai "periculos" de mult pretentii de la altii - sa incetineasca, sa te depaseasca pe dreapta, etc

eu prefer sa-mi port singur de grija

This post has been edited by tarzy: 13 Jul 2007, 05:34


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 12 Jul 2007, 22:06
Post #180


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Cand pot ma dau din calea vitezomanilor, dar nu suport sa-mi dea cu flashu daca eu am loc pe banda I fix ca sa incap si peste 100m tre sa depasesc iar.
Si stiu ca e un obicei prost, dar daca cineva ma scoate din sarite si eu dau cu flashu de la stopurile de frana, fara a reduce viteza insa ca nu sunt imbecil. icon_mrgreen.gif
Nu prea am pretentii de la nimeni, ca daca ar fi asa probabil ca toata ziua as sta pe la CASCO sa-mi indrept cate ceva. smile.gif

This post has been edited by nh1980ro: 12 Jul 2007, 22:07


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
14 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th July 2025 - 03:47
Forum Renault