Pneuri Logan, pneu = anvelopa pentru cine nu stie
![]() ![]() ![]() |
Pneuri Logan, pneu = anvelopa pentru cine nu stie
Guerra |
![]()
Post
#271
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 23 July 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Mpi
- IS...
|
|||
gamezcdr |
![]()
Post
#272
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 5 June 04 ![]() |
|
--------------------
Reanault
Kadjar
1.2 TCE
|
|
Victorine |
![]()
Post
#273
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Pentru ca am fost unul dintre cei entuziasmati cand am auzit ca se trece de la Montana la Kormoran in ceea ce priveste echiparea Loganului si dupa ce am citit ultimele discutii de pe acest topic, m-am gandit ca poate ar fi interesant pentru unii sa postez cateva concluzii dupa 2500 KM, din care jumatate in afara orasului cu Kormoranele. In primul rand cateva constatari pe care le-am facut pana mi-am adaptat stilul de condus la dotarile si caracteristicile tehnice ale masinii: franarea in curba poate fi foarte periculoasa la viteze mai mari, parte din cauza caroseriei inalte si care poate duce la tendinta de rasturnare, parte din cauza cauciucurilor, care "asigura" o mentinere a traiectoriei in curba foarte relativa... mai ales daca sunt solicitate aproape de limite. Nu mai discutam de carosabil umed. In general nu conduc prea agresiv si nu abordez curbele cu viteza prea mare, insa pe portiunea de drum de la Deva la Arad ai parte din plin de curbe, si datorita aglomeratiei si faptului ca se circula cu viteza mare, apar frecvent situatii dificile. Intr-o astfel de ocazie am probat si eu distanta foarte lunga de franare (fara blocarea rotilor). Apare fenomenul de fading, dar asta cred ca nu din cauza cauciucurilor. Dupa 150 km de curbe, cauciucurile erau fierbinti, ceea ce nu mi se pare normal. Repet, fara derapaje sau macar fortari laterale excesive a cauciucurilor. In anumite limite e normal, totusi, dar avand in vedere faptul ca profilele sunt bune, cauciucurile noi, se ventileaza bine, carosabilul nu era in soare, deci nu era fierbinte ... cred ca incalzirea asta exagerata face loc foarte usor la decalibrari si descentrare (am inca proaspata in minte experienta Supernovei incaltata cu Montana, care in intervalul 85-90 km/h vibrau de-mi clantaneau dintii in gura cu mainile pe volan...)
Si la plecarea de pe loc am avut surpriza sa rupa aderenta fara ca eu sa intentionez un demaraj mai in forta. Chestia este ca aveam in fata o masina mare care picura apa si probabil cu praful din Timisoara s-a format ceva mazga, dar asta ca circumstante etenuante... Trecand cu 70 km/h printr-o balta ceva mai lunga pe sosea am simtit cum pierd vag controlul. Cel mai probabil datorita acvaplanarii. Viteza as aprecia ca nu era foarte mare, insa profilul cauciucurilor nu permite evacuarea rapida a apei de sub ele. Probabil ca la iarna or sa se comporte mai bine, si cum conditiile de exploatare (ma refer la viteza si frane) nu o sa fie prea drastice, ma gandesc sa achizitionez niste anvelope de vara mai bune si sa pastrez Kormoranele exclusiv pentru iarna. |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
kurupt |
![]()
Post
#274
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 282 Joined: 29 May 05 ![]() |
QUOTE Probabil ca la iarna or sa se comporte mai bine Cred ca gresesti, orice anvelopa care nu este facut pt utilizare de iarna se compoarta mai prost iarna decat vara! Din cauza ca orice anvelopa de vara, degeaba are profil mai "sculpata" si la prima vedere da senzatia ca asigura suficienta tractiune pe zapada, materialul din care este construit isi pierde elasticitatea la temperaturi mai mici de 5C, si devine "tare" adica aluneca pe zapada sau gheata si chiar si pe asfalt uscat in timp de iarna! Deci nu are rost sa le tii pt iarna, poate daca cumperi un set de anvelope de calitate buna [de vara], o sa ai surpriza sa observi ca si iarna se comporta mai bine decat Kormoranele! [Asa am patit eu cand am schimbat Matadoarele de pe dacia mea veche cu niste Michelinuri facute in spania, iarna am fost chiar surprins de diferenta mare avand in vedere ca sunt anvelope de vara! Dar sunt superioare din toate punctele de vedere, atat vara cat si iarna fata de cum erau Matadoarele!] Asa ca nu merita sa faci economie pe anvelope, un set de anvelope bun poate sa schimba radical comportamentul unei masini in sensul pozitiv! Eu dupa ce o sa primesc odata Loganul meu Ambiance primul lucru o sa fie, sa iau un set de genti de aluminiu cu 4 buc de anvelope noi. |
--------------------
Logan
Ambiance
- ##### --=-- The KING Of The Hill --=--
|
|
alx |
![]()
Post
#275
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.001 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
Ba sa stii ca ieu o sa tin montanele de iarna ca profilul favorizeaza aderenta pe zapada. Asta pe incercate in comparatie cu alte cauciucuri strict de vara.
|
--------------------
Mitsubishi
Outlander 1
2.0 benzina
- varies Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet... |
|
stef_bn |
![]()
Post
#276
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 23 July 05 From: Bistrita, BN ![]() |
Asa cum a spus si kurupt, materialul din care sunt confectionate anvelopele de iarna este diferit fata de cele de vara.
Daca nu ma insel este vorba de procentajul de cauciuc natural folosit la fabricare care la cele de iarna este mai ridicat (asta pentru a impiedica intarirea materialului la temperaturi scazute, printre altele). Nu este indicata folosirea cauciucurilor de iarna pe timp de vara intrucat se vor uza mai repede decat cele de vara. This post has been edited by stef_bn: 27 Jul 2005, 18:06 |
--------------------
Dacia Logan
Ambition 1.6 Mpi
- BN-25-SRE Exista o solutie la orice problema, singura dificultate este sa o gasesti.
|
|
dexter1973 |
![]()
Post
#277
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 10 April 05 From: Suceava ![]() |
Apropo de Kormorane...
Sint acuma la 3800 km... Saptamina trecuta am pus o frina brusca pe asfalt uscat am mers cu rotile blocate cam 10 m ... sanie... cind am oprit am constatat ca s-au ros destul de bine pe locul unde a avut contactul cu asfaltul... dupa asta a inceput sa vibreze masina... Le-am schimbat cu alea din spate si vibreaza mai putin... Ce tip de cauciucuri mai bune sa imi iau ??? Ca astea nu cred ca mai rezista mult... |
--------------------
Dacia Logan
Logan Preference 1.4
- SV 99 DAR
|
|
AIX |
![]()
Post
#278
|
![]() quite a regular Group: Members Posts: 604 Joined: 21 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
.
.
.
|
|
A.C_LOGAN |
![]()
Post
#279
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 21 June 05 From: Bucuresti/D-na GHICA ![]() |
Am avut placuta surpriza sa vad ieri pe un trailer in fata la Dacoserv ca nici o masina nu era incaltata cu montana.
Ba mai mult printre ele era si un Ambition incaltat cu Michelin Energy!? Celelalte cu Kormoran K801 si Barum Briliantis. This post has been edited by A.C_LOGAN: 28 Jul 2005, 08:55 |
--------------------
CITROEN
BERLINGO 1.9D
2006
- B 044151 COHN ANDREI
|
|
Como |
![]()
Post
#280
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 679 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Cele mai performante, dar si cele mai scumpe cauciuri de vara pe dimensiunea Logan-ului sunt: Pirelli P6, Pirelli P6000, Continental PremiumContact2, Michelin Energy XH1. Pirelli ajung la vreo 4.5 milioane bucata.
Foarte bune sunt Continental EcoContact, Pirelli P3000, Michelin Energy E3A. S-au mai lansat modele noi de la Dunlop si Goodyear, dar nu am auzit inca de teste comparate. |
--------------------
Ford
Focus 1.6 Ti-VCT,
Ex-Logan “In a gentle way, we can shake the world.” – M. Gandhi
|
|
dexter1973 |
![]()
Post
#281
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 10 April 05 From: Suceava ![]() |
Am vazut la Metro oferta Pirelli P3000T 195/65 R15 la 2.700.000 lei bucata si Pirelli P6000H 195/65 R15 la 3.200.000 lei bucata...
Care zici ca is mai bune pentru Logan ? |
--------------------
Dacia Logan
Logan Preference 1.4
- SV 99 DAR
|
|
Como |
![]()
Post
#282
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 679 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Iti recomand putina documentare pe www.cefinpirelli.com, www.pirelli.it. P6000 sunt pneuri de performanta, P3000 sunt pneuri "normale". Ceea ce nu stiu daca scrie pe site-ul lor e ca Pirelli aveau probleme cu durabilitatea, adica se uzau destul de repede; am vazut reclame la P3000 care spuneau ca problemele de durabilitate au fost rezolvate cu tipul asta de pneuri.
Eu mi-as lua fara ezitare P6000, de cand am vazut cum poate sa ploua la noi (numai ca n-am finante acum). Si ai grija ca la iarna trebuie sa-ti cumperi alt set, daca iti iei de vara. Apropo, vad ca a revenit oferta "cumperi 4, platesti 3" la com nico serv. Pe siteul lor poti sa vezi poze cu profilurile si preturi (www.comnicoserv.ro). Stai ca acuma vazui: pentru Logan trebuie 185/65 R15. This post has been edited by thecagero: 28 Jul 2005, 13:54 |
--------------------
Ford
Focus 1.6 Ti-VCT,
Ex-Logan “In a gentle way, we can shake the world.” – M. Gandhi
|
|
dexter1973 |
![]()
Post
#283
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 10 April 05 From: Suceava ![]() |
Am gasit pe www.cefinpirelli.com P3000 ENERGY 185/65/R15 la 63 euro...
problema sa le gasesc si in Suceava... |
--------------------
Dacia Logan
Logan Preference 1.4
- SV 99 DAR
|
|
andumar |
![]()
Post
#284
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 26 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Mi-am luat azi niste gume Sava Intensa 195/60 R15. Le-am pus pe jentile de aliaj originele LOGAN AMBITON si vin perfect. Am dat 9 mil pe toate 4 si am dat 4 montana cu 3 mil. Ce parere aveti?
P.S.VIEW http://www.skitt.ru/images/products/intensa.jpg http://speedytyres.com.au/pics/2655b.jpg |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- B-89-WYN Dacia Logan 1.6 Ambition
|
|
Victorine |
![]()
Post
#285
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Era trist sa nu-ti vina perfect...
![]() |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
AIX |
![]()
Post
#286
|
![]() quite a regular Group: Members Posts: 604 Joined: 21 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Cf. testelor adac.de au primit doar o * din *** insa sunt la acelasi nivel cu Michelin Energy E3A si BF Goodrich Profiler.
![]() This post has been edited by AIX: 29 Jul 2005, 13:59 |
--------------------
.
.
.
|
|
vv |
![]()
Post
#287
|
![]() dilbert.com Group: Members Posts: 1.080 Joined: 10 June 04 From: Bucuresti ![]() |
thecagero, cu ce sunt mai bune XH1 decat E3A? Te rog spune-mi si mie, sa nu mor prost, ca eu am avut ceva regrete dupa ce am luat XH-urile, mi s-a parut ca am luat doar niste E3A-uri un pic mai vechi si la fel de scumpe.
|
--------------------
Renault
Grand Scenic
2008
- B.00.XXX It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
|
|
kurupt |
![]()
Post
#288
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 282 Joined: 29 May 05 ![]() |
Iinca nu am primit masina un Ambiance, si as vrea alte pneuri nu Kormoran sau Montana, nu stiti cumva nu se poate plati o diferenta sa vine masina cu pneuri mai bune, de ex cu Michelin cu care sunt echipate Ambitionurile?
|
--------------------
Logan
Ambiance
- ##### --=-- The KING Of The Hill --=--
|
|
Como |
![]()
Post
#289
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 679 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(vv @ 29 Jul 2005, 14:46) thecagero, cu ce sunt mai bune XH1 decat E3A? Te rog spune-mi si mie, sa nu mor prost, ca eu am avut ceva regrete dupa ce am luat XH-urile, mi s-a parut ca am luat doar niste E3A-uri un pic mai vechi si la fel de scumpe. vv, n-am spus ca sunt mai bune, am spus ca sunt mai performante. Iar afirmatia se bazeaza pe documentare facuta pe google. Deci n-am legatura cu industria pneurilor, si exista sansa sa ma fi pacalit. Oricum, e bine de retinut ce ai spus tu. (Apropo, pe site-ul comnicoserv xh1 sunt cele mai scumpe pneuri de vara, chiar peste Pirelli!) |
--------------------
Ford
Focus 1.6 Ti-VCT,
Ex-Logan “In a gentle way, we can shake the world.” – M. Gandhi
|
|
powerx |
![]()
Post
#290
|
![]() Membru Group: Members Posts: 192 Joined: 2 March 04 From: Iasi sau Vaslui ![]() |
QUOTE(A.C_LOGAN @ 28 Jul 2005, 10:54) Am avut placuta surpriza sa vad ieri pe un trailer in fata la Dacoserv ca nici o masina nu era incaltata cu montana. Ba mai mult printre ele era si un Ambition incaltat cu Michelin Energy!? Celelalte cu Kormoran K801 si Barum Briliantis. Ce au zis cei de la VC...loganurile ambition vin acum cu Michelin Energy 3 sau Continental Eco... in functie de ce au ei pe acolo.... De celelalte modele nu am intrebat. |
--------------------
Logan Ambition
Verde cameleon
2005
- VS-23-XYZ Mic si rau, mai mult mic decat rau.
|
|
simon |
![]()
Post
#291
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 735 Joined: 30 October 04 ![]() |
Am Ambition si a venit cu Michelin Energy. Rezerva are tot Michelin Energy cu eticheta de hirtie pe el. Janta la rezerva este insa de tabla nu de aliaj cum sint celelalte.
|
--------------------
Renault
Megane III
2009 Dinamique 1.6 16V
|
|
AND |
![]()
Post
#292
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Pe Logan sunt 185/65/15 ; vad ca merg si 195/60/15 ! Intrebarea mea : Merg si 195/(65)/15?
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
saruman |
![]()
Post
#293
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 303 Joined: 24 September 04 ![]() |
Merg foarte bine. Mie mi se par mai bune ca originalele. Sunt mai late.
(Pirelli P6000, 195/65/R15) This post has been edited by saruman: 31 Jul 2005, 16:18 |
--------------------
Mercedes
C 180 Kompressor
2006 Elegance De multe ori drumul este mai important decat destinatia.
|
|
AND |
![]()
Post
#294
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Mersi ! Dupa ce termin rodajul , ii pun niste anvelope Firestone 195/65/15 , cu jenti de aluminiu originale de pe un Renault 25 GTX . Poze ..in curand sper!
![]() Edit : Cauciucuri mai mari si mai late sporesc stabilitatea la viteze mari insa scad din demaraj ? This post has been edited by AND: 31 Jul 2005, 17:20 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
kurupt |
![]()
Post
#295
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 282 Joined: 29 May 05 ![]() |
QUOTE Cauciucuri mai mari si mai late sporesc stabilitatea la viteze mari insa scad din demaraj ? Pneurile mai late ridica viteza cu care poti aborda un viraj, franarea devine mai eficienta,[aceste depind foarte mult si de profilul si de materialul folosit la fabricarea pneului] din demaraj scade ceva si cu ceva se ridica si consumul... |
--------------------
Logan
Ambiance
- ##### --=-- The KING Of The Hill --=--
|
|
saruman |
![]()
Post
#296
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 303 Joined: 24 September 04 ![]() |
Clar te ajuta la franare (intra mult mai rar ABS-ul, doar la frane foarte violente). Logic ar fi sa fii si mai stabil in viraje, dar, intrucat conduc destul de prudent, imi pot da doar cu presupusul, nici cu montanele n-a scartait vreodata. La consum nici o diferenta. Demarajul parca ceva mai bun, nu pierzi aderenta daca o "bati" un pic la pornire (in schimb aerul conditionat induce oaresice diferenta pana la 2500 rpm:))
|
--------------------
Mercedes
C 180 Kompressor
2006 Elegance De multe ori drumul este mai important decat destinatia.
|
|
alx |
![]()
Post
#297
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.001 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
eu cred ca sunt necesare cauciucuri mai late doar atunci cand foarte des intrii in derapaje pe frana sau curbe. daca stilul de mers este unul normal, nu vad utilitatea montarii unor cauciucuri mai late. Singuras problema este faptul ca 185x65x15 nu prea se gasesc decat low cost, anvelopele de calitate la dimeniunea asta se gasesc greu...
|
--------------------
Mitsubishi
Outlander 1
2.0 benzina
- varies Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet... |
|
dexter1973 |
![]()
Post
#298
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 10 April 05 From: Suceava ![]() |
Sint la Metro ... FULDA 185/65/R15 la 3.200.000 lei bucata...
Ce spuneti de astea ? Is bune ? |
--------------------
Dacia Logan
Logan Preference 1.4
- SV 99 DAR
|
|
AIX |
![]()
Post
#299
|
![]() quite a regular Group: Members Posts: 604 Joined: 21 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Fulda, Fulda, da' de care? Carat Attiro? Diadem Linero? Din testele nemtilor s-ar deduce ca primele sunt o alegere buna, in schimb Diadem Linero nu una prea stralucita.
|
--------------------
.
.
.
|
|
alx |
![]()
Post
#300
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.001 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
Baieti, am cumparat ieri 2 buc Matador MP41 Aquilla din Vitan cu garantie 2 ani si factura cu 195lei/buc. Profilul poate fi vizionat aici. Am luat doar 2 bucati pt ca plec in concediu si nu mai aveam bani destui. Decizia de a lua alte cauciucuri a survenit la aparitia unei galme nasoale pe o montana... Chiar sunt varza montanele astea.
Dimensiunile sunt 195x60x15 diferentele fiind ca sunt ceva mai late (nu exista profilul asta pe 185x15) si talon cu 3 mm mai mic... |
--------------------
Mitsubishi
Outlander 1
2.0 benzina
- varies Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet... |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 06:37 |