DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

127 Pages « < 8 9 10 11 12 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Pneuri Logan, pneu = anvelopa pentru cine nu stie

Guerra
post 26 Jul 2005, 15:15
Post #271


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 23 July 05




Interesant ar fi daca am sti si de ce tot schimba astia cauciucurile ca pe sosete?Speram ca astea sunt mai bune.


--------------------
Dacia Logan 1.4 Mpi - IS...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gamezcdr
post 26 Jul 2005, 17:00
Post #272


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 5 June 04




QUOTE(stef_bn @ 26 Jul 2005, 10:05)
Asa ti-a venit de la dealer? Sau ai facut comanda speciala? Intreb deoarece si a mea trebuie sa soseasca pe 20 septembrie smile.gif si as vrea sa preintampin probleme de genul acesta (oare este posibil unsure.gif  ).
*


Asa a venit.


--------------------
Reanault Kadjar 1.2 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 27 Jul 2005, 07:54
Post #273


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.001
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




Pentru ca am fost unul dintre cei entuziasmati cand am auzit ca se trece de la Montana la Kormoran in ceea ce priveste echiparea Loganului si dupa ce am citit ultimele discutii de pe acest topic, m-am gandit ca poate ar fi interesant pentru unii sa postez cateva concluzii dupa 2500 KM, din care jumatate in afara orasului cu Kormoranele. In primul rand cateva constatari pe care le-am facut pana mi-am adaptat stilul de condus la dotarile si caracteristicile tehnice ale masinii: franarea in curba poate fi foarte periculoasa la viteze mai mari, parte din cauza caroseriei inalte si care poate duce la tendinta de rasturnare, parte din cauza cauciucurilor, care "asigura" o mentinere a traiectoriei in curba foarte relativa... mai ales daca sunt solicitate aproape de limite. Nu mai discutam de carosabil umed. In general nu conduc prea agresiv si nu abordez curbele cu viteza prea mare, insa pe portiunea de drum de la Deva la Arad ai parte din plin de curbe, si datorita aglomeratiei si faptului ca se circula cu viteza mare, apar frecvent situatii dificile. Intr-o astfel de ocazie am probat si eu distanta foarte lunga de franare (fara blocarea rotilor). Apare fenomenul de fading, dar asta cred ca nu din cauza cauciucurilor. Dupa 150 km de curbe, cauciucurile erau fierbinti, ceea ce nu mi se pare normal. Repet, fara derapaje sau macar fortari laterale excesive a cauciucurilor. In anumite limite e normal, totusi, dar avand in vedere faptul ca profilele sunt bune, cauciucurile noi, se ventileaza bine, carosabilul nu era in soare, deci nu era fierbinte ... cred ca incalzirea asta exagerata face loc foarte usor la decalibrari si descentrare (am inca proaspata in minte experienta Supernovei incaltata cu Montana, care in intervalul 85-90 km/h vibrau de-mi clantaneau dintii in gura cu mainile pe volan...)
Si la plecarea de pe loc am avut surpriza sa rupa aderenta fara ca eu sa intentionez un demaraj mai in forta. Chestia este ca aveam in fata o masina mare care picura apa si probabil cu praful din Timisoara s-a format ceva mazga, dar asta ca circumstante etenuante...
Trecand cu 70 km/h printr-o balta ceva mai lunga pe sosea am simtit cum pierd vag controlul. Cel mai probabil datorita acvaplanarii. Viteza as aprecia ca nu era foarte mare, insa profilul cauciucurilor nu permite evacuarea rapida a apei de sub ele.
Probabil ca la iarna or sa se comporte mai bine, si cum conditiile de exploatare (ma refer la viteza si frane) nu o sa fie prea drastice, ma gandesc sa achizitionez niste anvelope de vara mai bune si sa pastrez Kormoranele exclusiv pentru iarna.


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kurupt
post 27 Jul 2005, 11:32
Post #274


Membru autentic


Group: Members
Posts: 282
Joined: 29 May 05




QUOTE
Probabil ca la iarna or sa se comporte mai bine

Cred ca gresesti, orice anvelopa care nu este facut pt utilizare de iarna se compoarta mai prost iarna decat vara! Din cauza ca orice anvelopa de vara, degeaba are profil mai "sculpata" si la prima vedere da senzatia ca asigura suficienta tractiune pe zapada, materialul din care este construit isi pierde elasticitatea la temperaturi mai mici de 5C, si devine "tare" adica aluneca pe zapada sau gheata si chiar si pe asfalt uscat in timp de iarna! Deci nu are rost sa le tii pt iarna, poate daca cumperi un set de anvelope de calitate buna [de vara], o sa ai surpriza sa observi ca si iarna se comporta mai bine decat Kormoranele! [Asa am patit eu cand am schimbat Matadoarele de pe dacia mea veche cu niste Michelinuri facute in spania, iarna am fost chiar surprins de diferenta mare avand in vedere ca sunt anvelope de vara! Dar sunt superioare din toate punctele de vedere, atat vara cat si iarna fata de cum erau Matadoarele!]
Asa ca nu merita sa faci economie pe anvelope, un set de anvelope bun poate sa schimba radical comportamentul unei masini in sensul pozitiv!
Eu dupa ce o sa primesc odata Loganul meu Ambiance primul lucru o sa fie, sa iau un set de genti de aluminiu cu 4 buc de anvelope noi.


--------------------
Logan Ambiance - #####
--=-- The KING Of The Hill --=--
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx
post 27 Jul 2005, 11:38
Post #275


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.001
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti, Berceni




Ba sa stii ca ieu o sa tin montanele de iarna ca profilul favorizeaza aderenta pe zapada. Asta pe incercate in comparatie cu alte cauciucuri strict de vara.


--------------------
Mitsubishi Outlander 1 2.0 benzina - varies
Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stef_bn
post 27 Jul 2005, 18:04
Post #276


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 23 July 05
From: Bistrita, BN




Asa cum a spus si kurupt, materialul din care sunt confectionate anvelopele de iarna este diferit fata de cele de vara.
Daca nu ma insel este vorba de procentajul de cauciuc natural folosit la fabricare care la cele de iarna este mai ridicat (asta pentru a impiedica intarirea materialului la temperaturi scazute, printre altele).
Nu este indicata folosirea cauciucurilor de iarna pe timp de vara intrucat se vor uza mai repede decat cele de vara.

This post has been edited by stef_bn: 27 Jul 2005, 18:06


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6 Mpi - BN-25-SRE
Exista o solutie la orice problema, singura dificultate este sa o gasesti.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dexter1973
post 27 Jul 2005, 20:48
Post #277


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 10 April 05
From: Suceava




Apropo de Kormorane...
Sint acuma la 3800 km... Saptamina trecuta am pus o frina brusca pe asfalt uscat am mers cu rotile blocate cam 10 m ... sanie... cind am oprit am constatat ca s-au ros destul de bine pe locul unde a avut contactul cu asfaltul... dupa asta a inceput sa vibreze masina... Le-am schimbat cu alea din spate si vibreaza mai putin...
Ce tip de cauciucuri mai bune sa imi iau ??? Ca astea nu cred ca mai rezista mult...


--------------------
Dacia Logan Logan Preference 1.4 - SV 99 DAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AIX
post 27 Jul 2005, 21:27
Post #278


quite a regular


Group: Members
Posts: 604
Joined: 21 October 04
From: Bucuresti






--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A.C_LOGAN
post 28 Jul 2005, 08:54
Post #279


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 21 June 05
From: Bucuresti/D-na GHICA




Am avut placuta surpriza sa vad ieri pe un trailer in fata la Dacoserv ca nici o masina nu era incaltata cu montana.
Ba mai mult printre ele era si un Ambition incaltat cu Michelin Energy!?
Celelalte cu Kormoran K801 si Barum Briliantis.

This post has been edited by A.C_LOGAN: 28 Jul 2005, 08:55


--------------------
CITROEN BERLINGO 1.9D 2006 - B 044151
COHN ANDREI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Como
post 28 Jul 2005, 09:19
Post #280


Membru autentic


Group: Members
Posts: 679
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




Cele mai performante, dar si cele mai scumpe cauciuri de vara pe dimensiunea Logan-ului sunt: Pirelli P6, Pirelli P6000, Continental PremiumContact2, Michelin Energy XH1. Pirelli ajung la vreo 4.5 milioane bucata.

Foarte bune sunt Continental EcoContact, Pirelli P3000, Michelin Energy E3A. S-au mai lansat modele noi de la Dunlop si Goodyear, dar nu am auzit inca de teste comparate.


--------------------
Ford Focus 1.6 Ti-VCT, Ex-Logan
“In a gentle way, we can shake the world.” – M. Gandhi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dexter1973
post 28 Jul 2005, 09:24
Post #281


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 10 April 05
From: Suceava




Am vazut la Metro oferta Pirelli P3000T 195/65 R15 la 2.700.000 lei bucata si Pirelli P6000H 195/65 R15 la 3.200.000 lei bucata...
Care zici ca is mai bune pentru Logan ?


--------------------
Dacia Logan Logan Preference 1.4 - SV 99 DAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Como
post 28 Jul 2005, 09:36
Post #282


Membru autentic


Group: Members
Posts: 679
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




Iti recomand putina documentare pe www.cefinpirelli.com, www.pirelli.it. P6000 sunt pneuri de performanta, P3000 sunt pneuri "normale". Ceea ce nu stiu daca scrie pe site-ul lor e ca Pirelli aveau probleme cu durabilitatea, adica se uzau destul de repede; am vazut reclame la P3000 care spuneau ca problemele de durabilitate au fost rezolvate cu tipul asta de pneuri.

Eu mi-as lua fara ezitare P6000, de cand am vazut cum poate sa ploua la noi (numai ca n-am finante acum). Si ai grija ca la iarna trebuie sa-ti cumperi alt set, daca iti iei de vara.

Apropo, vad ca a revenit oferta "cumperi 4, platesti 3" la com nico serv. Pe siteul lor poti sa vezi poze cu profilurile si preturi (www.comnicoserv.ro).

Stai ca acuma vazui: pentru Logan trebuie 185/65 R15.

This post has been edited by thecagero: 28 Jul 2005, 13:54


--------------------
Ford Focus 1.6 Ti-VCT, Ex-Logan
“In a gentle way, we can shake the world.” – M. Gandhi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dexter1973
post 28 Jul 2005, 19:52
Post #283


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 10 April 05
From: Suceava




Am gasit pe www.cefinpirelli.com P3000 ENERGY 185/65/R15 la 63 euro...
problema sa le gasesc si in Suceava...


--------------------
Dacia Logan Logan Preference 1.4 - SV 99 DAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andumar
post 28 Jul 2005, 22:10
Post #284


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 26 April 05
From: Bucuresti




Mi-am luat azi niste gume Sava Intensa 195/60 R15. Le-am pus pe jentile de aliaj originele LOGAN AMBITON si vin perfect. Am dat 9 mil pe toate 4 si am dat 4 montana cu 3 mil. Ce parere aveti?

P.S.VIEW http://www.skitt.ru/images/products/intensa.jpg http://speedytyres.com.au/pics/2655b.jpg


--------------------
Dacia Logan Ambition - B-89-WYN
Dacia Logan 1.6 Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 29 Jul 2005, 12:57
Post #285


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.001
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




Era trist sa nu-ti vina perfect... wink.gif Destul de avantajos schimbul...


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AIX
post 29 Jul 2005, 13:58
Post #286


quite a regular


Group: Members
Posts: 604
Joined: 21 October 04
From: Bucuresti




Cf. testelor adac.de au primit doar o * din *** insa sunt la acelasi nivel cu Michelin Energy E3A si BF Goodrich Profiler. smile.gif

This post has been edited by AIX: 29 Jul 2005, 13:59


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vv
post 29 Jul 2005, 14:46
Post #287


dilbert.com


Group: Members
Posts: 1.080
Joined: 10 June 04
From: Bucuresti




thecagero, cu ce sunt mai bune XH1 decat E3A? Te rog spune-mi si mie, sa nu mor prost, ca eu am avut ceva regrete dupa ce am luat XH-urile, mi s-a parut ca am luat doar niste E3A-uri un pic mai vechi si la fel de scumpe.


--------------------
Renault Grand Scenic 2008 - B.00.XXX
It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kurupt
post 29 Jul 2005, 15:02
Post #288


Membru autentic


Group: Members
Posts: 282
Joined: 29 May 05




Iinca nu am primit masina un Ambiance, si as vrea alte pneuri nu Kormoran sau Montana, nu stiti cumva nu se poate plati o diferenta sa vine masina cu pneuri mai bune, de ex cu Michelin cu care sunt echipate Ambitionurile?


--------------------
Logan Ambiance - #####
--=-- The KING Of The Hill --=--
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Como
post 29 Jul 2005, 15:15
Post #289


Membru autentic


Group: Members
Posts: 679
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(vv @ 29 Jul 2005, 14:46)
thecagero, cu ce sunt mai bune XH1 decat E3A? Te rog spune-mi si mie, sa nu mor prost, ca eu am avut ceva regrete dupa ce am luat XH-urile, mi s-a parut ca am luat doar niste E3A-uri un pic mai vechi si la fel de scumpe.
*



vv, n-am spus ca sunt mai bune, am spus ca sunt mai performante. Iar afirmatia se bazeaza pe documentare facuta pe google. Deci n-am legatura cu industria pneurilor, si exista sansa sa ma fi pacalit. Oricum, e bine de retinut ce ai spus tu. (Apropo, pe site-ul comnicoserv xh1 sunt cele mai scumpe pneuri de vara, chiar peste Pirelli!)


--------------------
Ford Focus 1.6 Ti-VCT, Ex-Logan
“In a gentle way, we can shake the world.” – M. Gandhi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
powerx
post 30 Jul 2005, 15:51
Post #290


Membru


Group: Members
Posts: 192
Joined: 2 March 04
From: Iasi sau Vaslui




QUOTE(A.C_LOGAN @ 28 Jul 2005, 10:54)
Am avut placuta surpriza sa vad ieri pe un trailer in fata la Dacoserv ca nici o masina nu era incaltata cu montana.
Ba mai mult printre ele era si un Ambition incaltat cu Michelin Energy!?
Celelalte  cu Kormoran K801 si Barum Briliantis.
*


Ce au zis cei de la VC...loganurile ambition vin acum cu Michelin Energy 3 sau Continental Eco... in functie de ce au ei pe acolo....
De celelalte modele nu am intrebat.


--------------------
Logan Ambition Verde cameleon 2005 - VS-23-XYZ
Mic si rau, mai mult mic decat rau.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
simon
post 31 Jul 2005, 14:07
Post #291


Membru autentic


Group: Members
Posts: 735
Joined: 30 October 04




Am Ambition si a venit cu Michelin Energy. Rezerva are tot Michelin Energy cu eticheta de hirtie pe el. Janta la rezerva este insa de tabla nu de aliaj cum sint celelalte.


--------------------
Renault Megane III 2009 Dinamique 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 31 Jul 2005, 14:37
Post #292


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Pe Logan sunt 185/65/15 ; vad ca merg si 195/60/15 ! Intrebarea mea : Merg si 195/(65)/15?


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
saruman
post 31 Jul 2005, 16:17
Post #293


Membru autentic


Group: Members
Posts: 303
Joined: 24 September 04




Merg foarte bine. Mie mi se par mai bune ca originalele. Sunt mai late.

(Pirelli P6000, 195/65/R15)

This post has been edited by saruman: 31 Jul 2005, 16:18


--------------------
Mercedes C 180 Kompressor 2006 Elegance
De multe ori drumul este mai important decat destinatia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 31 Jul 2005, 16:43
Post #294


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Mersi ! Dupa ce termin rodajul , ii pun niste anvelope Firestone 195/65/15 , cu jenti de aluminiu originale de pe un Renault 25 GTX . Poze ..in curand sper! smile.gif

Edit : Cauciucuri mai mari si mai late sporesc stabilitatea la viteze mari insa scad din demaraj ?

This post has been edited by AND: 31 Jul 2005, 17:20


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kurupt
post 31 Jul 2005, 18:51
Post #295


Membru autentic


Group: Members
Posts: 282
Joined: 29 May 05




QUOTE
Cauciucuri mai mari si mai late sporesc stabilitatea la viteze mari insa scad din demaraj ?

Pneurile mai late ridica viteza cu care poti aborda un viraj, franarea devine mai eficienta,[aceste depind foarte mult si de profilul si de materialul folosit la fabricarea pneului] din demaraj scade ceva si cu ceva se ridica si consumul...


--------------------
Logan Ambiance - #####
--=-- The KING Of The Hill --=--
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
saruman
post 31 Jul 2005, 21:10
Post #296


Membru autentic


Group: Members
Posts: 303
Joined: 24 September 04




Clar te ajuta la franare (intra mult mai rar ABS-ul, doar la frane foarte violente). Logic ar fi sa fii si mai stabil in viraje, dar, intrucat conduc destul de prudent, imi pot da doar cu presupusul, nici cu montanele n-a scartait vreodata. La consum nici o diferenta. Demarajul parca ceva mai bun, nu pierzi aderenta daca o "bati" un pic la pornire (in schimb aerul conditionat induce oaresice diferenta pana la 2500 rpm:))


--------------------
Mercedes C 180 Kompressor 2006 Elegance
De multe ori drumul este mai important decat destinatia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx
post 1 Aug 2005, 08:15
Post #297


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.001
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti, Berceni




eu cred ca sunt necesare cauciucuri mai late doar atunci cand foarte des intrii in derapaje pe frana sau curbe. daca stilul de mers este unul normal, nu vad utilitatea montarii unor cauciucuri mai late. Singuras problema este faptul ca 185x65x15 nu prea se gasesc decat low cost, anvelopele de calitate la dimeniunea asta se gasesc greu...


--------------------
Mitsubishi Outlander 1 2.0 benzina - varies
Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dexter1973
post 1 Aug 2005, 11:35
Post #298


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 10 April 05
From: Suceava




Sint la Metro ... FULDA 185/65/R15 la 3.200.000 lei bucata...
Ce spuneti de astea ? Is bune ?


--------------------
Dacia Logan Logan Preference 1.4 - SV 99 DAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AIX
post 1 Aug 2005, 14:30
Post #299


quite a regular


Group: Members
Posts: 604
Joined: 21 October 04
From: Bucuresti




Fulda, Fulda, da' de care? Carat Attiro? Diadem Linero? Din testele nemtilor s-ar deduce ca primele sunt o alegere buna, in schimb Diadem Linero nu una prea stralucita.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx
post 9 Aug 2005, 07:34
Post #300


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.001
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti, Berceni




Baieti, am cumparat ieri 2 buc Matador MP41 Aquilla din Vitan cu garantie 2 ani si factura cu 195lei/buc. Profilul poate fi vizionat aici. Am luat doar 2 bucati pt ca plec in concediu si nu mai aveam bani destui. Decizia de a lua alte cauciucuri a survenit la aparitia unei galme nasoale pe o montana... Chiar sunt varza montanele astea.
Dimensiunile sunt 195x60x15 diferentele fiind ca sunt ceva mai late (nu exista profilul asta pe 185x15) si talon cu 3 mm mai mic...


--------------------
Mitsubishi Outlander 1 2.0 benzina - varies
Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
127 Pages « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd July 2025 - 06:37
Forum Renault