O noua generatie Logan
![]() ![]() ![]() |
O noua generatie Logan
bogdyMND |
![]()
Post
#991
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 24 May 07 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 3
2.0 dci - 150 - 4Control
|
|||
AndreiMR |
![]()
Post
#992
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 18 Aug 2012, 23:05) Noua dezamagire Clio 4 NU o sa aiba succesul pe care l-a avut Clio 3 (proiectat tot pe vremea lui Schweitzer ). Poti sa detaliezi te rog de ce e Clio 4 o dezamagire? Te referi la design sau la partea tehnica? Intreb la modul cel mai serios, pentru ca deocamdata nu am vazut teste cu ea, nici imagini foarte "tehnice". Chiar daca preia platforma Clio 3, asta nu o clasifica drept dezamagire, pana la urma e printre cele mai reusite platforme de clasa B. Pana si nemtii, in testele lor, au apreciat masina asta la capitolele siguranta si tinuta de drum (bine, tinuta de drum la variantele pentru vest, fara PDG). |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
IRONICK |
![]()
Post
#993
|
![]() - Group: Members Posts: 22.634 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(bogdyMND @ 19 Aug 2012, 03:43) Toate previziunile astea le-ai vazut in zat la cafea? Sau vreun glob? Spui niste lucruri bazate pe nimic si raspicat de parca ar fi dator Renault sa faca o masina pe placul tau sau o face din banii tai. Te rog sa ma uimesti tu cu niste detalii tehnice daca eu spun niste lucruri bazate pe nimic. Sau uimeste-ma cu succesul pe care il are Koleos, Fluence si Laguna 3. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
abz.iulian |
![]()
Post
#994
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 17 August 12 ![]() |
In loc de progres e..regres
![]() mai bine schimba astia echipa de designeri si ar face un exterior mai atragator, ar mai umbla pe la interior sa faca si ei o consola centrala ca la masinile din sec. XXI, sa fie totul dintr-o bucata..de probleme tehnice si lipsuri nici nu mai vorbim.. |
--------------------
Dacia Logan
Dacia 1300
2004 LAUREATE/1971
|
|
bogdyMND |
![]()
Post
#995
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 24 May 07 From: Timisoara ![]() |
Nu sunt eu cel care a facut niste afirmatii. Tu trebuie sa dai detalii. Eu n-am spus nici ca se vor vinde cu milioanele pentru ca sunt prea multe lucruri care intra in ecuatie.
Trebuie sa fi putin "sarit" sa faci astfel de afirmatii si sa fi sigur pe ele. |
--------------------
Renault
Laguna 3
2.0 dci - 150 - 4Control
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#996
|
![]() - Group: Members Posts: 22.634 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(abz.iulian @ 19 Aug 2012, 22:49) Ei nu au fost in stare sa aduca un designer pentru modelel din grup si tu vrei progres la Dacia? Le place cand amaratii astia din est sustin esecurile lor din vest si stau cu biciul pe ei non-stop.19 Aug 2012, 22:56: QUOTE(bogdyMND @ 19 Aug 2012, 22:52) Ne mai auzim peste un an. Sa nu uiti sa iti pui reminder.This post has been edited by IRONICK: 19 Aug 2012, 21:56 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
minny |
![]()
Post
#997
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
Problema e .. ca nici in 2004 nu era masina Loganul. Tehnic era acceptabila, chiar daca componentele aveau deja o anumita varsta, insa impreuna au reusit sa formeze un tot uniform. Masina era de departe urata si cu solutii de design interior exterior indoielnice DAR era robusta.
Acum dupa 8 ani, platforma tehnica e asemanatoare (vor fi doar alte motoare si cutii de viteza), iar noua masina se anunta un facelift mascat la modelul anterior. My conclusion: FAIL! Lumea astepta altceva. This post has been edited by minny: 20 Aug 2012, 13:55 |
--------------------
------
------
------
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#998
|
![]() - Group: Members Posts: 22.634 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(minny @ 20 Aug 2012, 14:51) Problema e .. ca nici in 2004 nu era masina Loganul. Tehnic era acceptabila, chiar daca componentele aveau deja o anumita varsta, insa impreuna au reusit sa formeze un tot uniform. Masina era de departe urata si cu solutii de design interior exterior indoielnice DAR era robusta. In 2004 era 7600Euro! Full! Din cauza asta era masina. QUOTE(minny @ 20 Aug 2012, 14:51) Nici macar, doar motoare. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Serje |
![]()
Post
#999
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
O aparut cumva concurenta?
O crescut asa mult nivelul de trai incat lumea isi permite masini mai scumpe/bune? |
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
minny |
![]()
Post
#1000
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
Legat de preturi: Probabil ca masina va fi scoasa la acelasi pret cu cel de acum insa Loganul de acum ofera mult mai putine la un pret mai mare decat masina din 2004. Practic Loganul nu numai ca s-a scumpit constant dar au umblat si la echiparea versiunilor facand practic ca paradoxal o masina la final de cariera sa fie muuult mai scumpa decat la inceput de cariera pentru aceeasi echipare.
Legat de concurenta: Eu zic ca exista concurenta. Luat pe criteriu cata masina ai pe banii care ii dai zic ca sunt deja multe alternative pe piata. This post has been edited by minny: 20 Aug 2012, 13:58 |
--------------------
------
------
------
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1001
|
![]() - Group: Members Posts: 22.634 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Serje @ 20 Aug 2012, 14:55) O aparut cumva concurenta? Concurenta? Pai la pretul care a ajuns loganul, orice masina cheala este concurenta pentru Logan. Logan peste 10.000Euro? O crescut asa mult nivelul de trai incat lumea isi permite masini mai scumpe/bune? ![]() This post has been edited by IRONICK: 20 Aug 2012, 14:15 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Serje |
![]()
Post
#1002
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(minny @ 20 Aug 2012, 14:56) Legat de preturi: Probabil ca masina va fi scoasa la acelasi pret cu cel de acum insa Loganul de acum ofera mult mai putine la un pret mai mare decat masina din 2004. Practic Loganul nu numai ca s-a scumpit constant dar au umblat si la echiparea versiunilor facand practic ca paradoxal o masina la final de cariera sa fie muuult mai scumpa decat la inceput de cariera pentru aceeasi echipare. Legat de concurenta: Eu zic ca exista concurenta. Luat pe criteriu cata masina ai pe banii care ii dai zic ca sunt deja multe alternative pe piata. Ce o scos? Lucruri pe care omu normal sa le simta lipsa. Fara plastice mai proaste, bara stabilizatoare... ca astea is prea putini care sa stie ca le-o scos/inlocuit. Lumea vede ca o bagat direct sau optional niste chestii d'alea cu 3 litere, ca arata ceva mai bine, astea conteaza pentru majoritatea. Concurenta reala sa fie ... nu doar pe hartie, inclusiv cu retele de service-uri ... ca si alea conteaza destul de mult, si nu toti stau in orase mari. |
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1003
|
![]() - Group: Members Posts: 22.634 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Vanzatorul de Iluzii |
![]()
Post
#1004
|
Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 20 Aug 2012, 14:55) In 2004 era 7600Euro! Full! 8000 de euro Ambition 1.6 90 CP fără vopsea metalizată. 7200 era parcă Laureate, 6400 Preference și 5700 Ambiance, toate de 1.4 75CP. Diferența de la 1.4 la 1.6 era de vreo 400. |
-------------------- Tiida Tekna+ HB 1.5dCi 106 trapasi Warm Silver
Megane 2.2 Sedan Privilege 1.6i/112 Beige Poivre |
|
IRONICK |
![]()
Post
#1005
|
![]() - Group: Members Posts: 22.634 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Nu era asa de mare diferenta intre motorizari. Si vezi ca nici nu a inceput bine 2005 si a suferit prima scumpire.
This post has been edited by IRONICK: 20 Aug 2012, 15:49 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
iulian'71 |
![]()
Post
#1006
|
![]() membru uneori batut in cap Group: Members Posts: 895 Joined: 18 April 10 ![]() |
QUOTE(Vanzatorul de Iluzii @ 20 Aug 2012, 15:35) 8000 de euro Ambition 1.6 90 CP fără vopsea metalizată. 7200 era parcă Laureate, 6400 Preference și 5700 Ambiance, toate de 1.4 75CP. Diferența de la 1.4 la 1.6 era de vreo 400. Fix acestea erau preturile in 2004 la lansare si se platea 255 euro pentru vopsea metalizata, conform brosurii. Din martie 2005 au mai pus 200 de euro si in septembrie inca 200, asta fiindca aveau cautare si asteptai cam doua luni o masina. Eu pe Laureat de 1.6 in oct. 2005 am dat 8255 euro cu vopseaua metalizata, iar un Ambition nemetalizat era 8600. |
--------------------
Renault
Megane sedan/ Kadjar
Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp
- GL-07-*** Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet. |
|
Serje |
![]()
Post
#1007
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 20 Aug 2012, 16:34) Ai citit si continuara? Conteaza ce percepe omu de rand, nu ce stii tu sau altii cativa de pe aici. Multi habar n-au sa dea drumu la AC, sau nu-i dau drumu sa nu le consume mai mult masina ... si tu crezi ca aia isi dau seama ca's mai proaste? Conteaza si pretu ala de pornire, ala cu stelute, desi ajung sa dea aproape dublu. |
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
abz.iulian |
![]()
Post
#1008
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 17 August 12 ![]() |
Pentru inceput ar fi bine sa stranga suruburile sa nu mai apara zgomote si ''greieri' prin toata masina dupa cativa km de la achizitionare si sa puna un material intre plastic si fier
![]() E o masina facuta in graba, cat mai multe unitati intr-un timp cat mai scurt, mici atentii la detalii si tot era mai bine...cine stie..poate peste cativa ani..poate 20 ![]() |
--------------------
Dacia Logan
Dacia 1300
2004 LAUREATE/1971
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1009
|
![]() - Group: Members Posts: 22.634 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#1010
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.198 Joined: 13 October 06 ![]() |
Daca o sa arate a masina se va vinde, iar mie lodgy mi-a placut. Ca nu-i satisface etic pe unii, il intereseaza mai putin pe clientul final.
Important e daca are: - touch-screen -1.2 turbo de-i da fum la vecinu' cu 1.9 tdi -audio connection box sa poti sa-l asculti pe guta, velea si connector de pe stick sau de pe aifon -daca are butoanele de comenzi geamuri pe usa - sa nu mai rada acelasi vecin de mine -daca are iluminare bord in 999 de culori -daca are LED-uri si optional angel-eyes si bad-boy -daca e sedan si are portbagaj de peste 500l, atunci e romania proof -pentru pretentiosi si cunoscatori se poate opta pentru emblema capota si volan bmw - by vitan custom made This post has been edited by mircea_aq: 20 Aug 2012, 21:01 |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1011
|
![]() - Group: Members Posts: 22.634 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Unii nu vad adevarul nici daca ii pocneste in fata. Asa sunt si aia de la conducerea Renault. La pariu ca Logan ph 3 nu o sa aiba nici macar jumatate din cel avut de Logan ph 1?
QUOTE(iulian'71 @ 20 Aug 2012, 18:13) Eu pe Laureat de 1.6 in oct. 2005 am dat 8255 euro cu vopseaua metalizata, iar un Ambition nemetalizat era 8600. Nu aveai cum sa dai atat, 1.4 era in jur de 7300-7400E.This post has been edited by IRONICK: 20 Aug 2012, 21:11 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#1012
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Eu încă mai aștept Loganul de cinci mii de euri. Iaca, se făcură vreo zece ani de cînd ni l-au promis.
![]() Ăla cînd vine? ![]() Evident, e o întrebare retorică. ![]() This post has been edited by VladSoare: 20 Aug 2012, 21:14 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
zanzie |
![]()
Post
#1013
|
![]() Aspirant de Trabant Group: Members Posts: 1.241 Joined: 30 April 08 From: Pădure ![]() |
Misto rau loganu asta faza trei, cre ca o sa cumpar 2 bucati.
![]() |
--------------------
gard viu din spini,
cu flori la poarta
si rinoceri in curte
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#1014
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.198 Joined: 13 October 06 ![]() |
Cu toata stima, dar phase 1 acela nu avea nici macar ABS pe toate variantele de echipare, nici servo-directie, nici macar discuri ventilate, e un topic intreg in care oamenii de rand se plang de fading. Sa amintesc ce anvelope se montau pe phase 1, oare de ce a schimbat dacia furnizorul ? Dar de oglinzile marca ph1, sau de deschiderea portbagajului e cazul sa aduc vorba ?
Are vreun sens sa amintim ca a existat si o varianta de 5000 de euro, care slava domnului nu s-a vandut in Romania. Hai sa nu facem dracul mai negru decat e ;-) |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#1015
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
QUOTE(zanzie @ 20 Aug 2012, 21:14) Nooo, să se dea numai cîte unul, să ajungă la toți! ![]() QUOTE(mircea_aq @ 20 Aug 2012, 21:14) Sa amintesc ce anvelope se montau pe phase 1, oare de ce a schimbat dacia furnizorul ? Dar de oglinzile marca ph1, sau de deschiderea portbagajului e cazul sa aduc vorba ? Aoleeeeu, mizeriile alea ordinare de Montana! Ce vis urît! Da, le țin minte, am făcut un test drive cu unul dintre primele Loganuri, chiar cînd apăruse, și parcă nici nu aveam gume, pe piatră cubică eram ca pe gheață. Bleah! QUOTE(mircea_aq @ 20 Aug 2012, 21:14) Are vreun sens sa amintim ca a existat si o varianta de 5000 de euro, care slava domnului nu s-a vandut in Romania. Acolo a fost o nesimțire crasă, pe care nici măcar nu s-au străduit s-o mascheze, nici măcar nu au încercat să găsească o scuză mai politicoasă. Ne-au zis cu tupeu, în față, ceva de genul "am putea să-l vindem la cinci mii, dar nu sîntem fraieri să facem asta, pentru că sîntem siguri că-l veți cumpăra oricum, chiar și la un preț mai mare". This post has been edited by VladSoare: 20 Aug 2012, 21:25 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
aphophis |
![]()
Post
#1016
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 20 Aug 2012, 21:06) Unii nu vad adevarul nici daca ii pocneste in fata. Asa sunt si aia de la conducerea Renault. La pariu ca Logan ph 3 nu o sa aiba nici macar jumatate din cel avut de Logan ph 1? Nu aveai cum sa dai atat, 1.4 era in jur de 7300-7400E. pai vad ca au succes cu lodgy-ul, cu dusterul.. din care pun pariu ca fac mai mult profit ca din logan. Desi.. daca e sa ne luam dupa piete unde vand mii de masini pe luna (rusia, brazilia, argentina etc etc) nu poti sa zici ca loganul sau sandero-ul nu se vinde bine. In romania, nu stiu ce succes poate avea, tinand seama ca piata in 2012 cred ca e la vreo 20% din piata din 2005 |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1017
|
![]() - Group: Members Posts: 22.634 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(mircea_aq @ 20 Aug 2012, 22:14) Cu toata stima, dar phase 1 acela nu avea nici macar ABS pe toate variantele de echipare, nici servo-directie, nici macar discuri ventilate, e un topic intreg in care oamenii de rand se plang de fading. Sa amintesc ce anvelope se montau pe phase 1, oare de ce a schimbat dacia furnizorul ? Dar de oglinzile marca ph1, sau de deschiderea portbagajului e cazul sa aduc vorba ? Ne place sa discutam despre ce visam? Ce servo? Lipsea doar pe Ambiance, care nu il cumpara nimeni sau mai nimeni. Imi arati si mie topicul de fading? Chiar sunt curios cum am putut eu si multii altii sa franeze fara abs. Plina lumea de accidente cu logan fara abs. La fel si cu oglinzile, nu se putea parca din cauza lor. Nu mai pot sa dorm noaptea dupa ele. Nici eu si nici altii.Are vreun sens sa amintim ca a existat si o varianta de 5000 de euro, care slava domnului nu s-a vandut in Romania. Hai sa nu facem dracul mai negru decat e ;-) QUOTE(aphophis @ 20 Aug 2012, 22:38) pai vad ca au succes cu lodgy-ul, cu dusterul.. din care pun pariu ca fac mai mult profit ca din logan. Pai normal, sunt destui care prefera sa dea dublu sau triplu si sa primeasca alt staniol.20 Aug 2012, 22:44: QUOTE(mircea_aq @ 20 Aug 2012, 22:14) tu porti o viata niste pantofi daca te strang sau se rup imediat?This post has been edited by IRONICK: 20 Aug 2012, 21:44 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
4x4 |
![]()
Post
#1018
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Vad ca multi cad in confuzie, si vad fix opusul realitatii.
Realitatea e ca loganul e o masina scumpa pentru ce o ofera. E scumpa pentru solutiile tehnice folosite. Daca ati vedea costul efectiv de productie al unui logan nu cred ca ati sa va mai urcati in unul. Din diferenta asta MARE dintre pretul de productie si pretul la care fug fraierii sa faca rate la Duster isi iau prime babane directorii reno. E o masina de facut bani. |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
Arhimede |
![]()
Post
#1019
|
![]() Membru inferior, lung si tare Group: Members Posts: 2.294 Joined: 5 March 05 ![]() |
8200 Ambitionul meu luat la inceputul anului 2005. Martie 2005...
Curs euro 3.6Ron Am mai facut calculul asta... O Dotare echivalenta azi cred ca e 9400....la un curs de 4.55ron...... deci 300milioane un logan atunci.....430milioane un logan azi... 45% in plus |
--------------------
dacia
lgn
2005 Ambition 0% avertisment=0% divertisment
|
|
4x4 |
![]()
Post
#1020
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Si e loganu de acum e cu 45% mai masina decat cel de atunci?
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th June 2025 - 07:54 |