Logan, o cacealma de 5.000 de euro, articol in gardianul
![]() ![]() ![]() |
Logan, o cacealma de 5.000 de euro, articol in gardianul
lautrec |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 24 February 05 From: Cluj Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/Seat/Suzuki
Logan/Toledo/GS500E
2007/2008/1993
- Lautrec
|
|||
Sony |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Citisem si io articolul asta si am remarcat ca dl redactor, ca orice ziarist care se respecta, e cam habarnist si nu suporta sa se documenteze. Pretul de plecare a fost nu de 6400, ci de 5900 de euro, ceea ce s-ar putea traduce in 5000 si cateva sute!
![]() |
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
colombina29 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru cu FI(c)AT Group: Members Posts: 466 Joined: 3 June 06 From: Acasa ![]() |
Sau in 6000 fara o suta
![]() ![]() This post has been edited by colombina29: 12 Aug 2007, 13:25 |
--------------------
FIAT
ALBEA Dynamic
2006
- "La rând"
|
|
Sony |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
QUOTE(colombina29 @ 12 Aug 2007, 14:47) Cred ca topicul era despre teapa pe care v-a tras-o Renault cand v-a vandut Loagan-ul ca fiind masina de 5000 de E care n-a fost niciodata masina de 5000 de Ma tem ca nu inteleg! Eu cand am mers la dealer stiam ca voi comanda o masina de 8000 de euro, nu de 5000. In cazul asta unde este teapa pe care mi-a tras-o Renault? ![]() |
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#5
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.461 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Schweitzer nu a cerut niciodata inginerilor o masina de 5000 de euro, ci a cerut o masina "care sa ofere 80% din functii la 50% din pret". Si asta a si primit. In rusia problema era urmatoarea: intre propietarul de Lada Zhiguli si cel de Mercedes S-klasse nu era nimic, si exact acolo e nisa de piata a Loganului
Solenza nu a fost niciodata gandita ca un proiect de lunga durata, ci ca o masina scoala, pentru a obisnui echipa care o produce si asambleaza cu standardele si metodele Renault. Albea, de fapt Palio e un model destul de vechi al grupului FIat, dar destul de reusit daca ne uitam la vanzarile sale mondiale. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
OAP |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Sony @ 12 Aug 2007, 14:58) Ma tem ca nu inteleg! Eu cand am mers la dealer stiam ca voi comanda o masina de 8000 de euro, nu de 5000. In cazul asta unde este teapa pe care mi-a tras-o Renault? ![]() Subscriu. Si eu am stiut cat trebuie sa platesc cand am comandat masina. A...si are si ABS...asta la un pret sub Albeea, cred. |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
colombina29 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru cu FI(c)AT Group: Members Posts: 466 Joined: 3 June 06 From: Acasa ![]() |
Minte-ma, dar minte-ma frumos
![]() This post has been edited by colombina29: 12 Aug 2007, 14:18 |
--------------------
FIAT
ALBEA Dynamic
2006
- "La rând"
|
|
driverx |
![]()
Post
#8
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(lautrec @ 12 Aug 2007, 12:56) http://www.gardianul.ro/2007/08/11/dezvalu...uro-s99337.html Logan, o cacealma de 5.000 de euro ...proiectul XC90 ... proiectul XC90 Louis Schweitzer, ...proiectul XC90 ... Venirea companiei Renault la Dacia, .... proiectul XC90, .... .... S-a pornit de la o minciuna ...proiectului XC90. ... Sorin Simion Fucking SHIT. Stau de un an cu un VOLVO in garaj si nici macar nu stiam. QUOTE(lautrec @ 12 Aug 2007, 12:56) Daca se semna "Sorin Retard Simion", atunci macar semnatura era corecta in tot gunoiul asta. This post has been edited by driverx: 12 Aug 2007, 14:19 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
os |
![]()
Post
#9
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Ce mai: articolul este (de ce nu ma mir oare?) slab, rau documentat si negativ-tendentios.
Eu personal nu ma omor dupa Renault-uri; dar Logan a fost (si este) o lovitura. Sa nu uitam ca, la marimea si dotarile lui, nu prea are concurenta - ceea ce o dovedeste si succesul sau de piata nu doar in Romania ci si in tari mai bogate. Ca "a fost asamblat din piese-- si subansamble existente": pai, draga autorule, toti producatorii fac asa, din motive de costuri. Ba mai mult: acesta este un aspect pozitiv, caci aceste subansamble sunt deja verificate in practica, eventualelelor defecte de conceptie au fost (poate) corectate etc. Cacealma in toata istoria e articloul insusi, si nu decizia- ori afirmatiile lui Schweitzer. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
Ake |
![]()
Post
#10
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Mda, articolul e cretin, iar ziaristul lu peste evident ca nici macar n-a citit cartea lui Shvaitzar asta.
In alta ordine de idei, pe vremea aia daca va amintii, se vehiculau doar preturile fara taxe ale masinilor. Fara TVA, Loganul de baza nu era mult peste 5000. Alta chestie pe care o uita ziaristul, e ca loganul chel nici nu a avut cine stie ce cerere pe piata. Probabil ar fi fost sub 10% din vanzari. @colombina Nu cred ca pe onor guvernul l-a interesat prea tare la ce pret trebuia sa scoata Renault masina. Putea sa vina si Bugati sa faca Veyron-ul la Mioveni, important era sa aduca investitii, profit si locuri de munca. Interesul guvernului nu era sa asigure bizonilor masini ieftine, ci sa bifeze o actiune cu care sa-si rezolve niste probleme. |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
driverx |
![]()
Post
#11
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(Ake @ 12 Aug 2007, 15:46) ... Alta chestie pe care o uita ziaristul, e ca loganul chel nici nu a avut cine stie ce cerere pe piata. Probabil ar fi fost sub 10% din vanzari. .... Si va mai scapa ceva. In afara de taxi-uri, Ambiance-ul care e mai mult de 6000E nu prea are trecere ca masina personala. E un procent mic totusi.... Sa mor io. Toata lumea plange dupa o coaja virtuala de 5000E da' isi trage Laureate sau Ambition. ![]() ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
OAP |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai ma gandesc ca ar fi o posibilitate de vanzare precum casele alea la "rosu". Adica o iei la 5k euro nevopsitasi neantifonata. Iar o parte din subansamble sa fie "semipreparate" ca la ikea. O iei frumos si o bricolezi acasa....
![]() |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
driverx |
![]()
Post
#13
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Jack Daniel's |
![]()
Post
#14
|
![]() MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 ![]() |
QUOTE(Sony @ 12 Aug 2007, 13:33) Citisem si io articolul asta si am remarcat ca dl redactor, ca orice ziarist care se respecta, e cam habarnist si nu suporta sa se documenteze. Pretul de plecare a fost nu de 6400, ci de 5900 de euro, ceea ce s-ar putea traduce in 5000 si cateva sute! ![]() Cine te-a mintit ?...pretul de plecare a fost 5700 ! |
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
OAP |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
![]() 12 Aug 2007, 16:19: si daca era 5001 E tot se gaseau carcotasi This post has been edited by OAP: 12 Aug 2007, 15:19 |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
driverx |
![]()
Post
#16
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(OAP @ 12 Aug 2007, 16:18) Da-i naibii pe aia. Oricum. Ca ii 5000 sau 9000 E, e ceva sa ai un Volvo la banii astia. Cata abureala se ascunde in spatele declaratiilor, nu stiu, dar totodata nu stiu cand o sa fie clar in capul vostru ca asta nici macar nu prea conteaza. Reno a creat o masina ieftina si a facut un success din ea, o masina relativ fiabila, chiar daca ii mai sare vopseaua sau alte cenzuraturi. Multi alti producatori au aruncat batu in balta cu alte sume mult mai mici si nu au scos NIMIC. Doamne fereste daca unii din ei o sa materializeze aceste proiecte si sa le scoata la alte preturi...mai mari. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
daciafan |
![]()
Post
#17
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
articolul reflecta realitatea
|
--------------------
/
/
/
|
|
Ake |
![]()
Post
#18
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic ca reflecta mai mult OTV...
|
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
colombina29 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru cu FI(c)AT Group: Members Posts: 466 Joined: 3 June 06 From: Acasa ![]() |
QUOTE(daciafan @ 12 Aug 2007, 16:55) Iti admir curajul! Nu ma asteptam ca sa fie cineva de acord cu articolul asta pe forumul daciaclub. Aici nimeni n-o sa recunoasca faptul ca ziaristul are in mare masura dreptate. Mai putin chestia cu "XC90" care era, de fapt, "X90", continuatorul lui R527 parca, nu? Mai mult, cand te duci la restaurant, comanzi o pizza si o iei pe cea mai ieftina, sa nu te astepti sa-ti puna ingrediente de calitate, te multumesti sa-ti puna in ea ce a ramas de la pomana de ieri, de la botezul de alaltaieri, de la nunta de sambata sau de la onomastica de Sf. Ilie. Ca doar sunt ingrediente verificate, n-a murit nimeni, nu? Ce rost ar mai avea sa-ti puna niste ingrediente proaspete... Romanul cumpara orice, ieftin sa fie! This post has been edited by colombina29: 12 Aug 2007, 17:28 |
--------------------
FIAT
ALBEA Dynamic
2006
- "La rând"
|
|
OAP |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca ma repet dar eu am stiut ce cumpar si nu am vrut pizza aia ieftina. Am cerut ce am vrut si pretul era afisat mare. Si n-am dat nici bacsis. Si la banii astia puteam lua altceva...Albeea de exemplu, dar asta nu avea in ingrediente diesel. Si prefer o componena verificata pe Megane de exemplu unde cutia de viteze e buna dar pe Logan nu. Sau motorul care e bun pe clio...etc
|
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
colombina29 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru cu FI(c)AT Group: Members Posts: 466 Joined: 3 June 06 From: Acasa ![]() |
Cutia de pe Megane nu se pupa cu motorul de pe Clio? Ț...ț...ț...ț...ț...
![]() |
--------------------
FIAT
ALBEA Dynamic
2006
- "La rând"
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#22
|
![]() - Group: Members Posts: 22.604 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 12 Aug 2007, 15:04) Solenza nu a fost niciodata gandita ca un proiect de lunga durata, ci ca o masina scoala, pentru a obisnui echipa care o produce si asambleaza cu standardele si metodele Renault Oricat le-ai explica asta solenzarilor nu or sa creada. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
DragosP |
![]()
Post
#23
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
Să nu-mi spuneți că la fel a fost și cu DSN!
![]() |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
OAP |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
Serpico |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(colombina29 @ 12 Aug 2007, 14:23) Sau in 6000 fara o suta ![]() ![]() Skoda Fabia (modelul precedent cel putin; probabil situatia se va repeta si cu cel actual) e construit pe aceeasi platforma cu VW Polo si Seat Ibiza. Fiat Albea e un Palio cu portbagaj. Posibil sa contina componente intalnite si la Opel. Chevrolet Aveo e bazat pe Kalos (a evoluat din Kalos). Hyundai Accent o avea si el elemente comune cu modele Kia. |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 1.4MPI 2007
|
|
colombina29 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru cu FI(c)AT Group: Members Posts: 466 Joined: 3 June 06 From: Acasa ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 12 Aug 2007, 14:04) Solenza nu a fost niciodata gandita ca un proiect de lunga durata, ci ca o masina scoala, pentru a obisnui echipa care o produce si asambleaza cu standardele si metodele Renault. Boss-ul DACIA, spunea ca DSN si SLZ au fost doar niste modalitati de a tine Uzina de la Pitesti pe linia de plutire. N-as vrea sa cred ca si LGN are, de fapt, cam aceeasi soarta. Sunt convins ca peste cativa ani, cand romanul nu va mai fi tentat de produse ieftine si-atat, Dacia, sub atenta carmuire a Renault va scoate si modele mai elevate, gen Megane, adica masini cu un design mai finut, cu motoare noi, cu bare stabilizatoare printre dotari ![]() |
--------------------
FIAT
ALBEA Dynamic
2006
- "La rând"
|
|
OAP |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
colombina29 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru cu FI(c)AT Group: Members Posts: 466 Joined: 3 June 06 From: Acasa ![]() |
Motoare TEHNOLOGIC mai noi!
|
--------------------
FIAT
ALBEA Dynamic
2006
- "La rând"
|
|
OAP |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
colombina29 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru cu FI(c)AT Group: Members Posts: 466 Joined: 3 June 06 From: Acasa ![]() |
BTW, Renault n-au si ei prin garaj un alt motor diesel? Ca eu numai de 1.5dCi stiu: si de 65, si de 70, si de 85 si de 100 CP. La fel, vreun 1.4 16V care sa mearga pe Logan?
Si daca tot era vorba de eufemisticul LOGAN de 5000 de E, oare nu puteau sa scoata si ei un Logan EUROPA sau PRIMUS dupa modelul DSN sau SLZ? Simplu: fara nimic pe el, fara i.c., fara turometru, fara bricheta, etc. This post has been edited by colombina29: 12 Aug 2007, 18:39 |
--------------------
FIAT
ALBEA Dynamic
2006
- "La rând"
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th June 2025 - 14:10 |