1,5 dci...asa face toate?!, am pilituraaaa....
![]() ![]() ![]() |
1,5 dci...asa face toate?!, am pilituraaaa....
klaus |
![]()
Post
#31
|
||
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|||
mariuscond |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Poxipol (sau ceva din gama respectiva).
Imi lipisera mie rezervoru' inainte de a-l schimba, ca nu aveau pe stoc (rezervoare) si s-a lipit "beton", dar trebuie avut grija "ca cam" ataca plasticu' ala din care-i facut rez. |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
andmik |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 15 July 07 From: Galati ![]() |
Multumesc, interesante sugestii, dar nu stiu cat de eficiente sunt d.p.d.v. tehnic!
As mai avea o intrebare pt. cei care au facut revizia de 20000 km.:cati dintre voi a-ti vazut sau vi s-a aratat continutul filtrului de motorina ce tocmai v-a fost inlocuit???? |
--------------------
dacia
logan 1,5 Dci
2007
|
|
OAP |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu m-am uitat pe senzorul de apa. Nu se vedea pilitura, doar o pata foarte mica ce mi-a aratat-o mecanicul...putea fi de la orice....Ca sa nu devin paranoic am alungat imediat gandul de a pune senzorul la microscop...
![]() |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
ave_Adi |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 18 October 07 ![]() |
Salutare la toata lumea.
(Sper sa nu fiu offtopic) Sunt nou pe acest forum(este primil post), si astept si eu luna urmatoare sa-mi vina Loganul,Prestige 1.5 dci 85CP. Urmaresc acest forum de la aparitia Loganului, si urmarec cu interes cam tot ce s-a postat aici, dar nu-mi vine sa cred ce citesc in legatura cu pompa de injectie si cu fenomenul acela de producere a piliturii (desi este cunoscut de catre renault), deja imi c-am pare rau ca am comandat dci (ei fan diesel ![]() Acum ontopic M-am interesat pe internet si am vazut ca exista in Romania un reprezentant al firmei Delphi, (nu dau nume ca sa nu fac reclama) care repara sau inlocuieste pompa, injectoare, reprogrameaza computerul pentru noile pompe si injectoare la un pret in jur de 6500RON. Nu stiu cum este scump sau ieftin, astept parerile voastre, desi la reprezentanta am vazut ca e in jur de 10000RON. O zi buna in continuare. |
--------------------
Dacia
Logan
2007/Prestige
|
|
andmik |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 15 July 07 From: Galati ![]() |
ave_Adi sa conduci cu placere si fara prb. dieselul! Eu sunt foarte multumit de comportamentul lui la viteza mare(140 km/h) cat si pe teren mai mult decat accidentat(drumul Soveja-Lepsa pt.cunoscatori!)! Te-as ruga sa-mi spui la ce reprezentanta ai vazut tu ca respectiva prb. e rezolvata pt. 3000 euro si pe unde-l gasesc pe reprezentantul delphi....ca nu se stie cand voi avea nevoie! Preturile raman uriase pt.mine dar asta e!!
|
--------------------
dacia
logan 1,5 Dci
2007
|
|
adiya |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(unEL @ 18 Oct 2007, 12:24) O sugestie, venita de la o alta lipsa a Loganului. Stiti voi ca la baia de ulei exista un surub magnetic. Este pus acolo ca sa capteze eventualele pilituri. A incercat cineva sa puna pe peretele rezervorului sau chiar si pe peretele pompei de motorina niste magneti de HDD. Pt. cei care vor sa puna pe pompa se poate folosi un adeziv gen A+B care este imun la motorina. Pozitia ideala cred ca este in partea inferioara. Pt. cei care vor sa puna pe rezervor .... un super glue e deajuns. Pt. cine nu stie, rezervorul este dintr-un plastic mai ciudat. Adica eu recomand sa se dea cu putin smirghel acolo unde vrei sa lipesti. Chiar daca ai reusi sa faci treaba asta si ar atrage TOATA pilitura ce rezolvi? Tratezi efectul dar cauza ramane... L.E. Sa ne intelegem: Pilitura este efectul defectarii pompei si nu invers adica pilitura infunda pompa... This post has been edited by adiya: 18 Oct 2007, 19:27 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
ave_Adi |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 18 October 07 ![]() |
pentru andmik:
Firma se numeste moteka, dau garantie un an de zile pentru lucrare Eu cred ca, fiind reprezentant Delphi, ar trebui totusi sa nu mai ai probleme cu pompa(ei stiind de loturile cu probleme banuiesc ![]() O zi buna in continuare. |
--------------------
Dacia
Logan
2007/Prestige
|
|
andmik |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 15 July 07 From: Galati ![]() |
ave_Adi unde e firma respectiva? Da-mi te rog date complete! Intreb in continuare pe detinatorii de dCi care au schimbat filtrul de motorina, cati a-ti fost atenti la continutul lui?
|
--------------------
dacia
logan 1,5 Dci
2007
|
|
ave_Adi |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 18 October 07 ![]() |
pentru andmik:
Adresa Str. Theodor Pallady nr. 40 BUCURESTI sector 3 Tel / Fax: 0213452600 0213454910 E-mail: office@motek.ro salut asta am luat de la ei de pe site, da un telefon sau trimite un e-mail sa vezi ce si cum.... O zi buna. |
--------------------
Dacia
Logan
2007/Prestige
|
|
b79cez |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 8 February 07 ![]() |
intru si eu in discutzie.
la loganul meu am bagat in proportzie de 90 % mototrina de la petrom. am 39000 km si pana acum chiar nici o problema. la 10000 si 30000 km cand s-a purjat filtru de motorina nu s-a gasit nimik strain in el.la 20000 cand l-am schimbat chiar nu m-am uitat... repet:eu cu motorina de la petrom chiar nu am nici o problema.acum bag si intr-un opel corsa D tot motorina de la petrom si deasemenea nici o problema... This post has been edited by b79cez: 20 Oct 2007, 16:15 |
--------------------
dacia
logan
2005 laureate
- b79cez OPEL CORSA 2007 - 1.3 CDTI
|
|
goriefanel |
![]() ![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 17 October 07 From: Galati ![]() |
eu am un laureat diesel, de 2 luni si deja am 17000km..asa ca tre sa-i fac revizia de 20000.sincer mi-e cam frica sa nu gasesc si eu pilitura dar asta e.o sa va anunt. iar faza cu magnetii mi se pare f interesanta si chiar de nu rezolva problema in totalitate, o atenueaza.pana acum nu am avut nici o problema si sunt destul de multumit de el.
hai.......la km multi si fara evenimente nedorite This post has been edited by goriefanel: 23 Oct 2007, 20:35 |
--------------------
Logan
Laureat
2007/DCI
|
|
XEV |
![]()
Post
#43
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 31 October 07 ![]() |
In primul rand vreau sa salut la intrarea in acest topic pe toata lumea.
Va urmaresc de mult. Tocmai am facut revizia la 20, si toti mecanicii sunt pusi cu speriatul pe clienti. prima data imi toarna din filtru de motorina pe spatele uniu fitru de ulei si se mira ca vede apa (o bula de 0.5 mm in diametru). Imi povesteste povestea cu 3000 de euro, cu pilitura care inca nu a aparut, dar face ravagii, dupa care spune ca poate aparea apa si de la condens. Mai vreau sa intreb ce se poate face cu magnetii pt ca pe acolo totul este din aluminiu, antimoniu nu stiu sxact?! |
--------------------
Logan
1.5 DCI 70 CP
2007 1.5dCi Ambiance euro 4
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#44
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pilitura in sitemul de alimentare s-a mai vazut la renault, solutia fiind schimbarea sistemului de alimentare in intregime (de la rezervor pana la injectoare). Treba e valabila pentru k9k din anumite serii , si implica un test, in care se toarna motorina din filtru intr-un borcan, se lasa sa se sedimenteze pilitura si daca are mai mult de 1cm patrat de pilitura (se verifica cu magnetul pus pe borcan) se schimba cele mentionate mai sus (pentru masina in garantie).
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#45
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
|
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
andmik |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 15 July 07 From: Galati ![]() |
...'' si implica un test, in care se toarna motorina din filtru intr-un borcan, se lasa sa se sedimenteze pilitura si daca are mai mult de 1cm patrat de pilitura (se verifica cu magnetul pus pe borcan) se schimba cele mentionate mai sus (pentru masina in garantie)''..... esti sigur einstein 1984 de procedura asta?De unde ai aflat asa ceva?
|
--------------------
dacia
logan 1,5 Dci
2007
|
|
unEL |
![]()
Post
#47
|
![]() Loganist cu multi km. Group: Members Posts: 724 Joined: 5 August 07 From: in ultimul loc unde ai cautat ![]() |
QUOTE(adiya @ 18 Oct 2007, 20:26) Chiar daca ai reusi sa faci treaba asta si ar atrage TOATA pilitura ce rezolvi? Tratezi efectul dar cauza ramane... L.E. Sa ne intelegem: Pilitura este efectul defectarii pompei si nu invers adica pilitura infunda pompa... Faptul ca se strica pompa e una ... faptul ca impiedici sa reintre in sistem pilitura e alta. Iar reintrarea in sistem ar insemna infundarea injectoarelor mai devreme sau mai tarziu. E doar un lucru bun zic eu, si nu e obligatoriu. Eu personal o sa pun pe rezervor chiar daca am benzinar, si pe baia de ulei a motorului. Cineva zicea ca ar fi bun si pe CV. Problema e ca am avut doar un hdd defect, dar mai gasesc eu. This post has been edited by unEL: 10 Nov 2007, 12:29 |
--------------------
Dacia
LOGAN 1,5 DCI 85CP+
2008 Ambition
- CT 31 ___ Led & sound tuning.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#48
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
adiya |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Pune un magnet si pe pompa de inalta presiune ca poate strange pilitura si nu mai ajunge la injectoare. Sau mai bine pui chiar la intrarea in injector. In acest fel motorina trece si pilitura ramane. Numai de n-ar fi de natura neferoasa...
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Poti sa pui si mama magnetilor pe conducta de inalta presiune, ca n-o sa retina nimic la presiunea din conducta.
Daca vreti sa separati/decantati ceva din fluide incercati acolo unde presiunile si vitezele de curgere sunt mici. This post has been edited by vi_escu: 11 Nov 2007, 00:35 |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
adiya |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
![]() ![]() This post has been edited by adiya: 11 Nov 2007, 00:50 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
cbogdy |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 23 January 06 ![]() |
adiya,
lasa-i in steaua lor, inca nu si-au dat seama ca injectoarele sunt actionate electric si toata masina prin zona motorului e plina de senzori ELECTRICI. Poate acuma se prind, magneticul cu electricul ![]() Oricum, mi se pare tare funny chestia cu magnetul, ma duce cu gandul in anii '80 ![]() Abia astept sa mai vad ce adaptari se mai fac la masini, incep sa citesc acet site in loc de w**..bancuri...ro ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2006-1.5DCi65Cp berlina, 2009-1.5DCi85Cp MCV
- HD***** tot HD*****
|
|
TIulian |
![]()
Post
#53
|
Metode de seducție cu cărămida.. Group: Members Posts: 197 Joined: 27 March 07 ![]() |
..ma bate gandu sa imi cumpar niste garnitura din aia de usa de frigider, si sa imbrac conductele, pompa si rampa, ce ziceti ? am si magneti de difuzoare pe acasa, bag si cativa din astia in rezervor, asa sa stea pe fund; pai mama ei de pilitura, ii arat io
|
--------------------
Dacia
1300
1816 SLR Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
grosse inkultur |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 1 October 07 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE lasa-i in steaua lor, inca nu si-au dat seama ca injectoarele sunt actionate electric si toata masina prin zona motorului e plina de senzori ELECTRICI. nu inteleg ce vrei sa spui. ce are a face un camp magnetic constant cu senzorii aia 'ELECTRICI'? Vrei sa spui ca magnetul de la HDD strica partea electronica? Adica, repet pe etape: magnetul.. de la HDD (see, parte electronica din calculatorul electronic care face calcule cu curent electric).. strica ce? Inteleg sa fi spus ca poate pilitura e de alama si nu are treaba cu magnetul. Let them in their star? ![]() |
--------------------
Mini
Cooper
2008
- nb-10-grf
|
|
TIulian |
![]()
Post
#56
|
Metode de seducție cu cărămida.. Group: Members Posts: 197 Joined: 27 March 07 ![]() |
Injectoarele sunt actionate electromagnetic (cuiu ala e tras de un camp magnetic generat de un solenoid); acuma nu stiu cat de bine o fi ecranat un injector, dar nu m-i se prea pare o idee geniala sa pui magneti de HDD langa el.. si spanu ala nu cred ca e numai de la metale magnetice.. Era un mit prin anii '70 ca daca pui magneti pe conductele de alimentare, scade consumu pana si la jumate - poate daca nu merge cu pilitura iese asta cu consumu, cine stie..
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1816 SLR Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
|
|
adiya |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca ai pilitura consumul scade garantat in maxim 2 zile cu 100%.
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
![]() Mai bine mutam discutia la cafenea pana nu face vreunul vre-o pozna! |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#59
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Solutia tehnica mentionata de mine mai sus e valabila pentru motoare K9K cu sistem de injectie delphi (nu stiu cine face pompele pentru motoarele de pe Logan). Incepand de la anumite serii s-au realizat imbunatatiri in procesul de fabricatie.
Daca opriti pilitura cu magnetul, asta ar putea doar sa salveze injectoarele, dar nu e o metoda 100% sigura (eu unul le-as schimba si pe acestea, caci jocurile sunt suficient de mici incat sa fie serios afecate de pilitura, oricat de putina ar fi ea). Pompa oricum se duce. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
woth |
![]()
Post
#60
|
Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 5 June 04 ![]() |
OK, incepand cu anumite serii s-a imbunatatit procesul de fabricatie al pompelor si ele nu mai genereaza pilitura.
Dar de ce incepand cu unele serii de Logan fabricate in 2006 sau 2007 cand, de fapt, problema exista din 2001 sau 2002 pe Clio? De ce le-a luat 5-6 ani sa remedieze problema? Sau au avut pompe pe stoc si au scapat de ele punandu-le pe Logan? |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 18:47 |