DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 38 39 40 41 42 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

nambanidealtceva
post 8 Apr 2008, 22:56
Post #1171


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




Banuiesc ca ai ralantiul la 1200 rpm...
Din pacate, nu poti sa reglezi turatia... iti sta asa din cauza motorasului de ralanti, dupa un nr. de km la berlinele pe injectie incepe si face probleme.. adica... tine motorul turat, exact ca la tine.. cateodata il tine turat, cateodata isi revine, cateodata oscileaza turatia de ralanti de zici ca te joci cu acceleratia...
Solutia: motoras nou (o gramada de bani, cam o suta si ceva de euro) sau curatat ansamblul motoras-clapeta (recomand) sau... o lasi asa.
Apropo, asta e singurul dezavantaj al berlinei pe injectie: ralantiul defectuos cand se duce naibii motorasul (mai precis ansamblul motoras-clapeta) si consumul destul de mare in oras, mai ales cand e frig afara.. in rest, numai de bine.


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mar10may
post 9 Apr 2008, 19:16
Post #1172


Membru autentic


Group: Members
Posts: 347
Joined: 20 February 08
From: slobozia




si cu o suta de euro in sus sau in jos dacia ramane cea mai ieftina masina la capitolul intretinere.si ca tot vorbea cineva pe aici despre vw pe carburator,stiu pe cineva care a fost cu vw passat sa vada ce are de urca temperatura prea sus si i au luat pentru treaba asta 350 ron.deci daca ai vw informatia e mai scumpa.asa ca tot dacia ramane masina omului de rand.cea pe injectie mi se pare mult mai buna fata de carburator din cauza ca nu am intampinat probleme iarna la pornire


--------------------
dacia 1310 berlina 2000 - IL17EDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 10 Apr 2008, 07:35
Post #1173


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




QUOTE(nambanidealtceva @ 8 Apr 2008, 23:56)
Solutia: motoras nou (o gramada de bani, cam o suta si ceva de euro) sau curatat ansamblul motoras-clapeta (recomand) sau... o lasi asa.
*



ce vorbesti tu? blink.gif eu am vrut la un moment dat sa cumpar un motoras pas cu pas si costa 280 ron in cutie sigilata si marcata dacia. daca mai cautam gaseam si mai ieftin de atat tot de origine.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popcrys
post 10 Apr 2008, 12:59
Post #1174


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 8 April 08




ca sa elimin relantiul defectuos la o dacie din 2000 pe injectie pot sa renunt la motorasul de relanti, si sa reglez relantiul mecanic printr-un surub .
motorasul o sa il las cuplat la sistemul electric , dar o sa-l dau jos de pe sistemul lui de prindere .
sper ca asa se poate reduce si consumul de benzina, in conditiile in care merg cu masina turata la 1200 r/m .


--------------------
DACIA R 11711 1310 LI 2000 injectie - OT11MIS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 10 Apr 2008, 13:03
Post #1175


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Ți s-a răspuns în celălalt topic. Ai idei fixe? Nu trebuie să îl dai jos, ci doar să scoți mufa.

Ce sens are să îl lași conectat și să îl demontezi? radmasa.gif


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 10 Apr 2008, 14:09
Post #1176


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




QUOTE(popcrys @ 10 Apr 2008, 12:59)
ca sa elimin relantiul defectuos la o dacie din 2000 pe injectie pot sa renunt la motorasul de relanti, si sa reglez relantiul mecanic printr-un surub .
motorasul o sa il las cuplat la sistemul electric , dar o sa-l dau jos de pe sistemul lui de prindere .
  sper ca asa se poate reduce si consumul de benzina, in conditiile in care merg cu masina turata la 1200 r/m .
*



De ce nu-ti cumperi un carburator? Sunt enumerate pe site atatea avantaje legate de relanti-ul automat si tu vrei sa-l scoti... O sa vezi ca, atunci cand ar trebui sa stea sus (motor rece) o sa fie prea jos si te chinui. Cand tre'a sa stea jos (motor cald) va sta prea sus si va consuma mai mult. Risti sa ti se opreasca motorul... etc...


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nambanidealtceva
post 11 Apr 2008, 08:09
Post #1177


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




Bravo.. eu nu am gasit motoras cu 280 de RON.. ci doar cu 400. Al meu inca mai merge desi are 130 de mii masina, dar da semne de oboseala, asa ca ma astept sa dau banutii.
Mai e o chestie.. din cate am inteles eu, motorasul asta ar avea rol si la accelerari bruste (legat cumva de adaptari la schimbarea avansului).. nu s-ar schimba si mersul in sarcina daca este scos?


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 11 Apr 2008, 09:04
Post #1178


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Nu. Motorasul este strict pentru relanti. Pozitia clapetei (functie de cat calci acceleratia) se ia de pe un potentiometru. Deci accelerarea nu are legatura cu motorasul.
Daca te uiti atent, o sa vezi ca motorasul nu face altceva decat sa impinga putin clapeta (o simti si pe pedala, cu motorul rece, ti-o trage putin in jos). Cand accelerezi, tija motorasului nu mai e in contact cu clapeta. E in contact doar cand nu accelerezi si, practic, tine clapeta deschisa, pentru relanti stabil.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nambanidealtceva
post 11 Apr 2008, 20:29
Post #1179


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




Am inteles.. m-ai lamurit. Din cate vad eu, nu e mare lucru motorasul ala, dar e al naibii de folositor... oricum, am observat un lucru care ma cam deranjeaza.. cand merg la temperaturi mici, de sub 5 grade, si sunt cu motorul cald, raspunde foarte greu motorul la accelerari mai bruste.. practic da in nas daca o bruschez.. diferenta este extrem de evidenta fata de cazul in care afara e relativ cald, sau motorul este rece si motorasul da ralanti mare. Vara merge brici in schimb, nu are niciun fel de intarziere. Asta de la ce poate fi? Asta se intampla cu clapa de la filtrul de aer si in pozitie de vara, si de iarna.


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 14 Apr 2008, 08:49
Post #1180


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Asta e lag-ul (intarzierea) datorata injectiei monopunct. Nu prea ai ce-i face, asa e modelul. Unii zic ca au facut si au dres, dar nu prea cred. La injectia multipunct nu mai apare, din cauza ca benzina e data direct in cilindru, nu in galeria de admisie (ca la monopunct).


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 14 Apr 2008, 08:56
Post #1181


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




La MPi (injecție multipunct) benzina nu este injectată în cilindru.

Doar la injecție directă se întâmplă asta.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nambanidealtceva
post 14 Apr 2008, 09:44
Post #1182


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




Da, am inteles... ideea era ca se elimina galeria aia de admisie care se imparte pe urma in 4, fiecare cilindru avand acum injectorul lui.. pe urma, variante de injectie multipunct, deja dacia nu mai viseaza la ele biggrin.gif


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 14 Apr 2008, 10:21
Post #1183


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Da, asta era ideea. Ca e pereche injector-cilindru. Ca nu e direct in cilindru ci deasupra supapei (cred)... e adevarat, greseala de exprimare. Ideea era ca nu e un injector la 4 cilindrii.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
offroad39
post 14 Apr 2008, 18:53
Post #1184


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 5 April 08
From: romania




Mulțumesc celor care mi-au dat acele sfaturi am curațat toate contactele etc unele erau destul de murdare dar nu am reusit sa desfac sonda lambda ,acolo,este mai dificil de desfacut trebuie urcat pe o rampa .De aprins martorul de injectie nu s-a mai aprins cred ca nu mai are probleme.Am curatat si bujiile erau un pic afumate [la primul piston am observat-o ca era uda] de benzina ,evident,poate avea ceva anormal ?am sa mai verific si alta data biggrin.gif


--------------------
dacia berlina 2000 li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 15 Apr 2008, 14:37
Post #1185


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Daca bujiile erau ude, ai 2 optiuni: 1. - Fisa acelei bujii intrerupta, 2. - amestec prea bogat - sonda lambda defecta (sau contactele ei).


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G30rG3_GL
post 16 Apr 2008, 23:44
Post #1186


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 15 April 08
From: Galati




salut....am si eu o Dacie Li din 2003,e pe GPL.vreau sa ma ajutati cum sa fac sa consume mai putin biggrin.gif


--------------------
Dacia 1400 Li Berlina 2003 - GL 88 SGM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 17 Apr 2008, 15:09
Post #1187


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Dar cat consuma? Daca iti consuma mai mult decat e normal (consumul din carte) ai o problema. Daca nu, mai ales fiind pe injectie, nu ai ce-i face.
La carburatie mai putea umbla la jiglere, consuma putin si avea demaraj de bicicleta. Aici nu ai ce-i face.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tavykbt
post 17 Apr 2008, 15:50
Post #1188


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 22 February 06




Salut! De ceva vreme am o noua problema sad.gif Imi variaza turatia in ultimu hal, ba la 800 ba la 2000 si asta la relanti, si doar cand o apuca, nu stiu de la ce. Ma gandesc ca de la apa in benzina dar nu pot spune sigur. Nu depinde de motor cald-rece. Deci merg cu ea, totul ok, si dupa da in nas, nu mai raspunde la acceleratie, uneori mi se opreste motoru, daca nu imi sta la turatie foarte mica si tremura toata etc. deci o ia motoru razna in ultimu hal. Resetez calculatoru, dupa cum am mai citit pe-aici, merge bine cativa km, dupa care iar incepe aceeasi poveste. Daca stie cineva sigur, pas cu pas, cum se reseteaza calculatorul il rog sa-mi spuna ca poate nu fac bine ce fac. Alta care ar mai putea fi problema? Mersi!


--------------------
Dacia Berlina Li 2000 - TM - 777777
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 21 Apr 2008, 19:50
Post #1189


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Salut, am si eu o mica problema, am luat de curand o dacie din 2000 merge bine, sunt multumit, dar am pus o instalatie gpl BRC mari diferente de mers intre benzina/gaz nu sunt dar cand calc brusc pedala de acceleratie da in nas,aproape se opreste, daca calc acceleratia cursiv merge bine are cineva idee de la ce poate fi?
ps. RECOMAND BUJIILE BRISK REDUCE CONSUMUL SI IN RELATI MERGE ROTUND ATAT LA DACIA MEA CAT SI LA OPELUL FRATELUI MEU CARE ARE INJECTIA IDENTICA FIIND UN MODEL 93 MULTUMESC ANTICIPAT!

This post has been edited by CRICOCI: 21 Apr 2008, 20:11


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 22 Apr 2008, 08:12
Post #1190


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Daca o calci brusc va da in nas, e lag-ul de acceleratie, citeste in acest topic. Cred ca am explicat chiar eu undeva mai sus. Oricum, s-a tot povestit despre asta. Asa face toate, e normal. Din cauza injectiei monopunct.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 23 Apr 2008, 06:14
Post #1191


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Face asta doar pe gaz sau si pe benzina? Ca pe gaz e firesc sa o faca, daca deschizi brusc clapeta de acceleratie vacuum-ul din galerie scade rapid si nu mai are putere sa "suga" suficient gaz, asa ca motorul tinde sa moara. Daca o apesi progresiv, depresiunea nu scade atat de brusc si trage mai mult gaz, mergand OK.

Daca face asta si pe benzina... nu stiu, poate o fi normal la Dacie. La Peugeot acel lag nu exista, cand ecu simte potentiometrul clapetei deschis mai mult de 1/4, da comanda sa bage injectorul la capacitate maxima, nu are vreun lag. La 405-ul meu, in treapta a II-a in mers, daca calc pedala la fund incepe sa invarta rotile pe asfalt si polizeaza, nu moare.
Dar, repet, pe gaz si a mea da in nas numai la accelerari foarte bruste.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 23 Apr 2008, 07:29
Post #1192


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Dyogenes, foarte important: cate injectoare are Peugeot-ul tau? La multipunct lag-ul nu exista. La monopunct da.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 23 Apr 2008, 09:29
Post #1193


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




1 are. Vezi poze mai sus.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 23 Apr 2008, 13:09
Post #1194


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Yeap. Sorry.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 23 Apr 2008, 14:09
Post #1195


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




acum chiar m-ati facut curios... toate Daciile pe injectie dau in nas la accelerare brusca? Totusi, nu ar fi normal, eventual sa zici ca nu incep sa accelereze instantaneu, dar de dat in nas... blush.gif Eu am avut Dacie pe carb. si chiar daca bagam pedala la fund, nu dadea in nas. In mod normal cea pe injectie nici atat nu ar trebui, doar comanda injectorului e cvasiinstantanee, mult mai rapida decat "suctiunea" pe care o face vacuum-ul din galerie asupra difuzorului de benzina.

This post has been edited by dyogenes: 23 Apr 2008, 14:15


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 23 Apr 2008, 14:21
Post #1196


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Nu fac toate. Cred că aici e vorba de o problemă cu cele 2 potențiometre ale clapetei, sau cu fișele.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mar10may
post 23 Apr 2008, 18:50
Post #1197


Membru autentic


Group: Members
Posts: 347
Joined: 20 February 08
From: slobozia




problema asta cu datul in nas pot spune ca as aveao si eu la dacie (tot pe injectie) dar aceasta problema (nu stiu daca numai la mine,cred ca se poate generaliza)apare atunci cand motorul ruleaza la o turatie mica ,respectiv o mie si ceva de ture si o calci brusc.daca motorul ruleaza la peste 2000 de rot pe min aceasta problema nu mai apare.nu cred ca la o dacie poti avea pretentii sa scartaie rotile daca o calci brusc in mers.nu trebuie uitat ca aceasta masina costa poate cel mai putin si are cele mai mici costuri de intretinere.deci...la atatia bani atata peste


--------------------
dacia 1310 berlina 2000 - IL17EDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nambanidealtceva
post 23 Apr 2008, 18:59
Post #1198


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




Ideea era ca lag-ul il accept ca fiind normal, in schimb nu mi se pare normala tendinta motorului de a se opri in momentul in care accelerezi brusc (asta se intampla si la ralanti, fara sarcina). Si lucrul cel mai important: schimbarea asta s-a produs brusc (acu doi ani, cand s-a racit afara), cu alte cuvine pana in ziua respectiva nu facea asa. Si, repet, asta se intampla cu atat mai evident cu cat e mai rece afara. La 20 de grade, spre exemplu, raspunde foarte prompt (nici lag-ul nu e sesizabil).
Resping ca fiind responsabile de problema: fisele (schimbate), bujiile (le-am schimbat, nicio diferenta), filtrul de benzina de langa rezervor (nu ar mai merge ca lumea la niciun regim motorul), motorasul de ralanti care nu are nicio treaba (dupa cum mi s-a explicat), injectorul (daca ar avea probleme ar merge prost tot timpul). Ar mai ramane sonda lambda si potentiometrele. Am dreptate?


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mar10may
post 23 Apr 2008, 19:50
Post #1199


Membru autentic


Group: Members
Posts: 347
Joined: 20 February 08
From: slobozia




eu am observat ca acest lag a fost si mai putin sesizabil dupa ce am schimbat si filtrul de aer,o legatura poate exista.un filtru murdar poate creste aceasta intarziere.


--------------------
dacia 1310 berlina 2000 - IL17EDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 23 Apr 2008, 22:56
Post #1200


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Da, filtrul de aer poate fi una dintre optiuni. Potentiometrele clapetei par a fi cel mai probabil de vina, Ele pot fi verificate cel mai simplu cu o casca telefonica (sau de MP3 portabil) si o baterie de 4,5 V. Se leaga in serie bateria cu casca si cu potentiometrul, daca in timpul manevrarii clapetei se aud paraituri in casca, probabil stratul rezistiv e compromis in unele locuri.

Sonda lambda este putin probabil sa aiba vreo vina atat timp cat bujiile nu sunt afumate sau umede iar consumul este normal. ECU lucreaza in mod "open loop" cand clapta este deschisa brusc mai mult de 1/4 din cursa, deci scoate din circuit sonda lambda si senzorii detemperatura, deschizand injectorul la maxim.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 38 39 40 41 42 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 15:02
Forum Renault