DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

238 Pages « < 40 41 42 43 44 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

alindrgn
post 19 May 2008, 19:52
Post #1231


mamut lânos


Group: Members
Posts: 1.347
Joined: 27 April 08
From: brasov




QUOTE(Ricsa @ 19 May 2008, 19:31)
cum pot sa aflu din cartea de identiate al masinii (1310 Lj) daca are euroII, sau exista un cod anume? daca ma poate ajuta cineva. merci.
*



Din ce an e?


--------------------
Dacia Logan / Duster -- 2008 abs plus / 2017 black touch
Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ricsa
post 19 May 2008, 19:55
Post #1232


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 17 May 08





e din 2000


--------------------
Dacia 1310 Lj 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alindrgn
post 19 May 2008, 21:18
Post #1233


mamut lânos


Group: Members
Posts: 1.347
Joined: 27 April 08
From: brasov




QUOTE(Ricsa @ 19 May 2008, 19:55)
e din 2000
*



ai euro 1...da-mi si mie add pls ca vreau sa te intreb ceva.. alin_drgn e id meu... specifica cine esti ca altfel nu te accept!


--------------------
Dacia Logan / Duster -- 2008 abs plus / 2017 black touch
Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 20 May 2008, 09:04
Post #1234


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Nu exista Dacia cu Euro 1. Au fost (din ce zicea parca Argon) ceva tentative de Dacii pe carburatie cu catalizator (Euro 1) dar n-a iesit.

Dacia cu carburatie: NON Euro
Dacia pe injectie: Euro 2 (se vede si din talon) (ultimele doua litere din seria aia mare)

Euro 1: E1 R1 X1
Euro 2: X2 X3 X4 X5 X6 Y1 Y2 Y3 E2 R2
Euro 3: D3 R3 E3
Euro 4: E4 R4

Restul sunt NON Euro.

Daciile din 2000 sunt cu injectie toate.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionutz_TM
post 20 May 2008, 10:56
Post #1235


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 11 December 07
From: Timisoara




hehe .. in sfarsit am aflat si eu cum se face recunoasterea de euro ...

ms.

La mine pe dacia Li din 2001 am ultimele 2 litere "x6"


--------------------
DACIA 1310 Li 2001 - --//--//---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 20 May 2008, 12:02
Post #1236


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Am si eu o intrebare mai mult generala cu privire la problemele Daciilor pe injectie :
se merita diferenta de sa spunem 15 milioane intre una pe injectie si una fara , din acelasi an ? Ma refer la problemele si fiabilitatea celor pe injectie .

Problemele sunt mai multe , costurile de reparatie mai mari sau este o masinacu un motor mai fiabil decat cel pe carburatie , clasic ?

P.S. Scuze ca nu pot sa citesc tot topicul de 42 de pagini , dar tata tocmai vrea sa-si ia o dacie si in 2 zile s-a razgandit de la batrana de 15 ani , la una de 9 ani , pe injectie .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 20 May 2008, 12:04
Post #1237


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Eu n-aș mai cumpăra carburație.

Probleme sunt la ambele, dar MULT MAI RAR la injecție.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 20 May 2008, 12:55
Post #1238


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




OK , mercic mult . Eu ramasesem cu impresia ca fiind printre primele generatii pe injectie , nu au fost prea reusite ... dar daca spui ca e mai ok decat pe carburatie , atunci e bine .
Pe carburatie am avut si eu o berlina si ... le stiu ca pe propriul buzunar ....


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 20 May 2008, 12:58
Post #1239


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




N-ai stres la pornire (porneste fara sa apesi pedale), nu te complici cu socul, nu tre'a sa dai pedale iarna...
E, cand se strica... se strica, dar partea de injectie e fiabila (Bosch). Nu e made in Romania. Avantajele sunt in primul rand de confort, nu iti trebuie un intreg ritual de pornire (diferit de la Dacie la Dacie - cu carburatie), e Euro 2 (nu polueaza asa)... etc


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryus_83
post 20 May 2008, 13:04
Post #1240


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.067
Joined: 14 April 05
From: Brasov




Eu sincer.. nu m-as mai intoarce la carburatie ever. Le-am avut pe amadoua. Cum am mai zis.. e mult mai confortabil sa porneasca motorul la sfert chiar si la -20 de grade si sa pleci in sec 2 la drum fara stres. De cand am berlina pe injectie, n-am mai ridicat capota decat odata la 2 saptamani sa verfic nivelurile.


--------------------
Dacia/Reno Logan Ambition 1.5 dci 70cp/ Kangoo 1.5dci '08/'12
Don't forget kids... the more you post the bigger your penis is.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alindrgn
post 20 May 2008, 14:12
Post #1241


mamut lânos


Group: Members
Posts: 1.347
Joined: 27 April 08
From: brasov




QUOTE(roland @ 20 May 2008, 09:04)
Nu exista Dacia cu Euro 1. Au fost (din ce zicea parca Argon) ceva tentative de Dacii pe carburatie cu catalizator (Euro 1) dar n-a iesit.

Dacia cu carburatie: NON Euro
Dacia pe injectie: Euro 2 (se vede si din talon) (ultimele doua litere din seria aia mare)

Euro 1: E1 R1 X1
Euro 2: X2 X3 X4 X5 X6 Y1 Y2 Y3 E2 R2
Euro 3: D3 R3 E3
Euro 4: E4 R4

Restul sunt NON Euro.

Daciile din 2000 sunt cu injectie toate.
*



un vecin de la mine are Dacia 1310 Li din 2000 si pe talon scrie EURO 1 !


--------------------
Dacia Logan / Duster -- 2008 abs plus / 2017 black touch
Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 20 May 2008, 14:16
Post #1242


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Cum scrie? biggrin.gif


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 20 May 2008, 14:18
Post #1243


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




pe talon nu scrie asa ceva. In 2000 si inainte nu exista codificarea, asa eu am Euro4 wink.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 20 May 2008, 14:45
Post #1244


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Ciudat. Cumnatul meu are masina din 98 sau 97 si are codificarea in regula. Adica, se gata in doua cifre si nu corespunde la nimic din tabel. Rezulta: non euro.

Btw, cum scrie Euro 1 pe ea? Alindrgn, pune ultimele litere de la codificare.
Argon, la tine ce scrie pe talon?

Masina mea era din 2000 si se gata corespunzator tabelului.

This post has been edited by roland: 20 May 2008, 14:46


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 20 May 2008, 14:47
Post #1245


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Nici la mine nu corespund codurile, mașina e din 1998, și îndeplinește Euro 2, că doar ăsta e baremul pentru ea la ITP.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 20 May 2008, 15:05
Post #1246


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Dacia din 1998 nu are catalizator. Deci nu are cum sa indeplineasca normele Euro 2. Atunci a ta cum le indeplineste? Toate Daciile au fost non-euro pana la cea injectata, Euro 2.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 20 May 2008, 15:07
Post #1247


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Dacia Nova GTi are motor 1.6 injecție, catalizator, canistră carbon. Injecția a fost montată prima dată pe Nova.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 20 May 2008, 15:09
Post #1248


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Da, sorry. Ma gandeam doar la berline...


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionutz_TM
post 22 May 2008, 09:39
Post #1249


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 11 December 07
From: Timisoara




eu din cate am auzit, pe berlina fara injectie, se poate modifica la maxim euro 1, cu catalizator ... dar pentru euro 2 sau superior trebuie neaparat injectie.


Ca si comparatie .. tata are berlina din 94 pe carburatie, si desi e bine intretinuta, porneste cum trebuie si trage destul de bine, nu as mai reveni la ea de la injectie, cu toate ca am condus mai bine de un an in paralal si eu si tata pe ea.

La injectie am avut pana acum de schimbat discul de ambeiaj, electromotorl+coroana, din cauza unui zgomot la pornire ... si in rest nici o problema majora. In iarna la prima cheie .. caldura in cateva minute .. Bujiile le-am scos o singura data sa vad daca au distanta corespunzatoare .. asta intr-un an de cand am masina.

This post has been edited by Ionutz_TM: 22 May 2008, 09:39


--------------------
DACIA 1310 Li 2001 - --//--//---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 23 May 2008, 21:15
Post #1250


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(alindrgn @ 20 May 2008, 14:12)
un vecin de la mine are Dacia 1310 Li din 2000 si pe talon scrie EURO 1 !
*



QUOTE(MAERSK @ 20 May 2008, 14:16)
Cum scrie? biggrin.gif
*


Parca si la tata scrie la fel smile.gif GATA a cumparat-o azi . De azi ma plimb cu doua cool.gif .
Deci "Li" scrie pe spatele masinii , mai precis pe marginea de la portbagaj .

De acum trebuie sa ma apuc sa citesc toate topicurile de consumabile ca maine ma duc sa le cumpar sa o punem la punct .

Problema : fostul proprietar spune ca dupa ce a schimbat ambreiajul , mecanicul a uitat cica sa conecteze contactul de marsalier ... Astea se strica repede ? Intreb pt ca la fost berlina a mea dupa 25 de ani nu s-a stricat , dar la asta ... nu mai cred NICI o vorba de la fostul proprietar dupa ce incet vad ca a ascuns multe problemute ale masinii . Acum 30 de min , cand vroiam sa completam in vasul de pulverizare observam ca era uscat complet si ca vasul este spart . La o usa vad ca nu se deschide din exterior , avaria merge cand vrea ea ...


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionutz_TM
post 24 May 2008, 07:30
Post #1251


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 11 December 07
From: Timisoara




pai la motor ii schimbi uleiul si filtru evident ... 20W40 ca e vara doar smile.gif Eu am romanesc si nu are treba ....

Vasul de la stropitoare se gaseste in targ cu cativa lei ... vezi sa ti se potriveasca cu pompita.

Usa care nu se deschide din exterior ... cu ea deschisa, trage de clapeta si vezi daca iti iese acea tija de pe broasca in sus ... daca iese atunci cu clapeta trasa pune ulei de motor un strop peste tija, lasi clapeta pt ca tija sa intre in interior, dupa care repeti operatiunea de mai multe ori ... rezultatul e ca se greseaza zona si tija iese pana unde trebuie, deschizand usa. Ulei poti sa pui cu tija de la motor wink.gif

Daca tragi de clapeta si tija nu iese, e sarit ceva din interiorul mecanismului, si nu scapi fara desfacearea fetei din interior.

Contactul de la marsarrier este ca la berlinele clasice, cu sonda prinsa pe cutie, si un pacup cuplat la ea. uitele din partea dreapta a masinii, cu capota ridicata pe langa baterie pe corpul cutiei de viteze, si vei vedea si sonda si firul necuplat cu papuc in cap.

Bafta si probleme cat mai putine cu masina wink.gif Injectie placuta tongue.gif


--------------------
DACIA 1310 Li 2001 - --//--//---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 26 May 2008, 08:32
Post #1252


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Totusi, un ulei mai bun... Nu are treaba acuma, dar va avea mai incolo...
Chiar daca e Dacie, poti pune ulei 10W40 macar. Sintetic daca se poate, daca nu macar semi-sintetic. Va ajuta la pornire, mai ales iarna, dar si vara (daca e sintetic atunci sta mai mult pe poartile componente ale motorului, nu se scurge imediat si la pornire ai ungere mai buna). Uleiul nu se schimba iarna si vara ci se schimba la un numar de km sau la un an. Se pune multigrad sa fie bune iarna-vara (5W-40, 10W-40).


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 26 May 2008, 13:22
Post #1253


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Deci eu pun 10w40 in SLZ mea care alearga tare ... in a tatalui abia am luat Aral 20w50 , impreuna cu un aditiv Liqui Moly cu MOS2 de care folosesc si eu . Berlina are 85.600 km ... deci e cam trecuta de prima tinerete . La vechea mea berlina NU aveam presiune cum trebuie la ulei cu 10w40 !!! Imediat cum am pus 20w05 totul a mers ok multi ani . Deci ulei intre 20w40 si 20w50 ar fi ok pt astea si in NICI un caz sintetice .
Cu vasul ... am cumparat unul nou cu garnitura si capac , dar curge si ala pt ca garnitura nu etanseaza si cred ca am sa-i dau in cap cu el vanzatorului din targ . Pe moment am luat vasul si motorasul de la vechea Skoda 120 ca s-au potrivit biggrin.gif .
La usi cred ca trebuie sa le repar pe toate . Vreau sa schimb yalele , sa pun si inchidere centralizata . Alarma se pare ca are , dar nu mai e conectata ca fostul propr a ramas o data fara baterie ...
Contactul de marsalier l-am vazut , dar probl este ca sunt doua cabluri care vin acolo , langa acea sonda si nu stiu care este . Este de fapt un singura mufa sau doua ?
Am cumparat si filtrul de benzina , dar se pare ca are niste coliere mai ciudatele , care seamana cu ale mele de pe SLZ . Imi recomandati sa dau jos si rezervorul sa-l curat dupa 85.000 km sau numai filtrul ???
La frane am facut aerisirea , dar pe spate in dreapta nu s-a dus pedala la fund cand am facut aerisirea , iar in stanga s-a dus o singura data . Ce ar putea fi ? Initial abia puneam frana si se auzea un harjait , acum se apre ca merg mai bine franele , nici nu se mai incing ca la inceput , dar tot nu merg cum trebuie . Am citit in cartea masinii ca pot sa pun DOT 3 sau 4 . El initial a avut 3 , noi am facut aerisirea , am golit cat am putut paharul si am completat cu DOT4 lichid de frana Dacia si apoi am facut aerisirea pana a curs lichid curat .
La antigel ce ma sfatuiti sa pun , din cel vechi , sau Glaceol , de care se foloseste la SLZ ?
La bujii ... de care sa cumpar ?


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 26 May 2008, 13:38
Post #1254


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Cand nu ai presiune la ulei sau iti mananca ulei inseamna ca ai probleme. Un ulei mai vascos e atunci indicat pentru a rezolva (oarecum) problema (ai presiune si nu mai papa asa tare).
Ambele variante 10W-40 sau 20W-40 au aceeasi vascozitate la 100 grade. Diferenta este la 0 grade cand 10W-40-ul e mai putin vascos ceea ce ajuta la o pornire mult mai usoara a motorului.
Am avut in berlina 10W-40 semi-sintetic, au avut prieteni de-ai mei si nu am intampinat probleme. Nu manca nici un gram, iarna pornea ca si vara.

In SLZ ta ai face bine sa pui sintetic 5W-40 sau 0W-40 sau 0W-30. E acelasi motor 1.4 de pe Logan sau Renault si vezi ce recomanda ei... (in cartea tehnica).


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 26 May 2008, 13:57
Post #1255


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




La SLZ e alta discutie ... si nu vreau sa fiu si mai off-topic . Oricum merci !


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionutz_TM
post 26 May 2008, 16:32
Post #1256


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 11 December 07
From: Timisoara




pentru filtrul de benzina cumpara coliere noi, pentru ca cele vechi daca nu au fost niciodata schimbate cu filtru cu tot, nu vor etansa perfect filtrul si va scapa benzina de la presiune pe acolo. Coliere cauta dinacelea ce sunt strapunse gaurile in ele, pentru ca se muleaza pe furtun mai bine. Rezervorul daca vrei ii scoti capacul de protectie din portbagaj, si desfaci pompa de benzina, ocazie cu care poti schimba si garnitura in caz ca e uscata, si cu pompa scoasa te poti uita in rezervor pe fundul lui daca e mizerie sau nu. Gaura e destul de mare pt a vedea inauntru.


--------------------
DACIA 1310 Li 2001 - --//--//---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mar10may
post 26 May 2008, 20:31
Post #1257


Membru autentic


Group: Members
Posts: 347
Joined: 20 February 08
From: slobozia




in ceea ce priveste antigelul recomand glaceol,dar uleiul 0w30 nu cred ca este indicat

This post has been edited by mar10may: 26 May 2008, 20:33


--------------------
dacia 1310 berlina 2000 - IL17EDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IONICA71
post 27 May 2008, 16:42
Post #1258


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 5 December 06




care este diferenta intre un ulei 15w40 diesel si 15w40 semi / sintetic ?


--------------------
DACIA 1310 2000- INJECTIE - GL92EMP
Cainii mor de alergatura si prostii de grija altora !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iosifkallo
post 28 May 2008, 22:46
Post #1259


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 28 May 08




ajutor cu dacia mea pe injectie sunt pe spate ,nu se mai tureaza mai mult de 1000rot/min max. 1200 am schimbat bujii ,filtru aer,filtru benzina .degeaba!!! mare domn cine imi da sugestii!!!

This post has been edited by iosifkallo: 28 May 2008, 22:58


--------------------
dacia1310 cli break 2000
iosifk.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionutz_TM
post 29 May 2008, 06:41
Post #1260


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 11 December 07
From: Timisoara




si ce se intampla cand apesi acceleratia? moare motorul sau nu raspunde deloc. Daca nu raspunde deloc, verifica cablul cu mufa ce duc la potentiometrul de pe clapeta de la injector (piesa ce se misca cand apesi acceleratia)

Daca ai noroc ai o problema cu cablul/mufa. Daca ai ghinion poate fi potentiometrul stricat ... si acesta se cumpara cu tot cu ansamblul pe care e.


--------------------
DACIA 1310 Li 2001 - --//--//---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
238 Pages « < 40 41 42 43 44 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th June 2024 - 12:07
Forum Renault