DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 46 47 48 49 50 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

azraell
post 17 Nov 2008, 14:34
Post #1411


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 4 April 07
From: Bucuresti




asa arata si la mine ( cum arata in poza lui rokos ) si nu se pot schimba fisele sad.gif
inca ceva: nu am reusit sa localizez acel senzor de turatie ( care ziceti voi ca ar fi pus pe carcasa ambreiajului si "se uita" la volanta... puteti pone o poza?


--------------------
DACIA Logan 2008, Ambition, 1.5 dCi 70CP - B77NWP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MIRKEA
post 17 Nov 2008, 19:37
Post #1412


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 25 March 08




oameni buni, revin si eu cu problema care ma doare, dar mai intai vreau sa va spun ca si eu am fisele care nu se desprind, deci daca va fi sa le schimb, o voi face cu totul.
dar sa revin la ce ma roade, adica treaba cu caldura si cu bolborosirea din borcan:
cand motorul este oprit si ridic borcanul de expansiune sus, iese antigel fara nicio treaba pe la aerisitoare, eeeee... toate bune
pornesc motorul, si de la prima cheie incepe sa bolboroseasca ca naiba in borcan, (zici ca-l tin pe unul cu capul in borcan, va dau cuvantul de onoare ca face ca in ultimele clipe de viata ale uni om scufundat, numai ca face in permanenta, cred ca si cand pun capul pe perna ma streseaza bulburucii astia) si mirare, nu mai ajunge apa sus sad.gif

fratilor..CE ESTE DE FACUT ?????, NU MAI POT, am ajuns la capatul rabdarilor


--------------------
dacia berlina 2001 injectie - PH12RNT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 17 Nov 2008, 21:24
Post #1413


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




@azraell: senzorul e cumva mai jos de bobina, sub ea adica. e ca un "dop" de culoare neagra ( probabil e prafuit ), prins cu un surub care se desface cu o cheie de 10. are diametrul unei monede de 10 bani. pleaca din el un cablaj spre calculatorul Bosch, prevazut cu o mufa speciala. Mufa e la cca. 15 - 20 cm de senzor si este asemanatoare mufei de la motorasul de ralanti. Bafta. Sper sa-l gasesti.
@MIRKEA: incearca sa faci o aerisire temeinica a instalatiei de racire, vezi daca ai pierderi. Daca si dupa aceste operatiuni mai ai problema asta, poti suspecta chiuloasa. Vezi sa ai antigel 50% si apa distilata 50%. Spor!


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azraell
post 18 Nov 2008, 07:47
Post #1414


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 4 April 07
From: Bucuresti




aaaaaaa......
eu il cautam acolo unde e gaura aia de langa electromotor unde se vede volanta......


--------------------
DACIA Logan 2008, Ambition, 1.5 dCi 70CP - B77NWP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 18 Nov 2008, 10:58
Post #1415


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(rokos @ 14 Nov 2008, 19:41)
adica nu pot sa le scot din bobina...asa e modelul, costa 180 lei o bobina cu tot cu fise din astea
poza
20081114194407xb7.th.jpgthpix.gif
*




da, ai dreptate, se pare ca sunt 2 modele, unele (cum aveam eu) unde se puteau scoate smile.gif si altele unde nu se pot scoate sad.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MIRKEA
post 18 Nov 2008, 15:33
Post #1416


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 25 March 08




rokos....m-a lasat masina
aseara a scos mult fum alb pe teava de esapament, abia am ajuns cu ea la un service, mergea numai in suturi, plus ca a crescut ptr prima tata si temperatura la indicatorul din masina peste linia de la jumatate.
decizie:
garnitura schimbata, asa mi-a zis la service
sper sa o rezolv


--------------------
dacia berlina 2001 injectie - PH12RNT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azraell
post 18 Nov 2008, 15:39
Post #1417


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 4 April 07
From: Bucuresti




auziti... ma gandeam eu sa schimb pozitia filtrului de benzina si sa il pun undeva in compartimentul motor ca sa nu mai fie nevoie sa ma bag sub masina cand vreau sa il schimb. aveti idee daca acest lucru ar avea ceva efecte negative asupra functionarii/performantelor masinii ?


--------------------
DACIA Logan 2008, Ambition, 1.5 dCi 70CP - B77NWP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionutz_TM
post 18 Nov 2008, 18:55
Post #1418


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 11 December 07
From: Timisoara




parerea mea e ca fitrul este pus acolo tocmai pentru a nu baga in instalatie (teava de tur) mizerile ce se gasesc in benzina. Daca tu il pui langa motor pe instalatie s-ar putea sa ti se adune mizerii de care vei scapa mult mai greu.

Acum sincer ... am schimbat filtrul pentru prima data la 67 de mii de km .. si am facut intre timp 13 mii de km si merge ca in ziua cand l-am schimbat. Inaintea schimbarii intradevar, mai dadea in nas cand incercam sa demarez mai puternic.


--------------------
DACIA 1310 Li 2001 - --//--//---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azraell
post 19 Nov 2008, 08:53
Post #1419


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 4 April 07
From: Bucuresti




d-aia vreau si eu sa il schimb... cam da in nas cand " o calc " brusc..... si chiar sunt curios daca doar la schimbarea filtrului de benzina o sa dispara acest fenomen...
mi-ai dat un argument foarte bun ( eu nu ma gandisem la asta ) sa las filtrul de benzina la locul lui biggrin.gif


Intrebare: chiuloasa de injectie e la fel cu cea de pe carburatie? sau e modificata?
se poate pune o chiuloasa de pe carburatie ?

This post has been edited by azraell: 19 Nov 2008, 09:54


--------------------
DACIA Logan 2008, Ambition, 1.5 dCi 70CP - B77NWP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 19 Nov 2008, 09:55
Post #1420


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Datul in nas nu vine numai de la asta.
In general, un filtru de benzina murdar nu lasa sa treaca benzina in cantitati mari si, in sarcina, o sa-ti smuceasca. Dar e valabil nu doar la accelerari bruste ci si daca mergi cu a 2-a la 4000 rpm, consumul e foarte mare.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_85
post 19 Nov 2008, 18:33
Post #1421


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 19 November 08




Salut, sunt nou pe acest forum si vreau sa va intreb in legatura cu o problema ce ma dus la disperare : am o dacie din 2002 si mai mult pe timp de noapte in timp ce merg cu masina se opreste motorul,muzica,tot si peste cateva secunde isi revine. Am fost cu ea la un electrician(eu crezand ca este din alternator vreo dioda ceva arsa si nu mai incarca) si mia zis ca incarca bine. Ce poate fi ca ma dus la disperare sad.gif . A si cand imi mai moare motorul acul de la turometru sare pe la 2000-3000 turati(nu mereu). sad.gif


--------------------
dacia berlina 1310 Li 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionutz_TM
post 19 Nov 2008, 20:50
Post #1422


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 11 December 07
From: Timisoara




schimba contactul wink.gif


--------------------
DACIA 1310 Li 2001 - --//--//---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 19 Nov 2008, 21:43
Post #1423


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




inainte sa-l schimbi, ia un spray de contacte si curata lamelele de la cele 2 sigurante si cele 2 relee de pe contra-aripa stanga, langa borcanul cu lichid de parbriz


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_85
post 20 Nov 2008, 10:35
Post #1424


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 19 November 08




care contact? sad.gif
Si inca ceva cand este rece motorul porneste foarte greu , pe parcurs ce se incalzeste porneste cat de cat normal,i-am schimbat bendix-ul si bucsele la electromotor si porneste mai greu ca inainte(ceva in genul ca si cum nu ar fi baterie,ea avand aproape un an),sa fie de la bucse ca erau cam fixe pe rotor? sad.gif

This post has been edited by catalin_85: 20 Nov 2008, 10:46


--------------------
dacia berlina 1310 Li 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionutz_TM
post 20 Nov 2008, 20:44
Post #1425


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 11 December 07
From: Timisoara




contactul in care bagi cheia . . . cu motorul pornit misca usor de cheie, cu ceva consumatori porniti .. spre exemplu aeroterma ... misca de cheie usor si vezi ce se intampla, fara sa treci cu cheia dintro pozitie in alta, doar din jocul pe care il permite. Daca se opreste aeroterma, sau chiar motorul, inseamna ca e contactul pe duca, si nu mai tine cum trebuie lamelele din interior cuplate.


--------------------
DACIA 1310 Li 2001 - --//--//---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MIRKEA
post 20 Nov 2008, 21:58
Post #1426


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 25 March 08




Catalin, ce bendix ai luat?
eu am patit-o cu unul rau de tot, l-am luat nou si ziceai ca nici nu are bendix, apoi m-am dus si am luat altul facut in cehia parca, acum porneste la sfert


--------------------
dacia berlina 2001 injectie - PH12RNT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_85
post 21 Nov 2008, 09:11
Post #1427


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 19 November 08




IONUTZ contactul il am nou,cea ce ai zis tu asa am patit acum o luna si l-am schimbat.
MIRKEA am dat pe bendix 94 lei nu stiu ce firma este,ala de la magazin mi-a zis ca este original mai avea si la 18 lei de ala care te tine 3 zile. treaba este ca face urat cand este rece,dupa ce sa incalzit motorul porneste bine. sad.gif


--------------------
dacia berlina 1310 Li 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionutz_TM
post 21 Nov 2008, 09:44
Post #1428


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 11 December 07
From: Timisoara




destul de scump 94 de lei doar bendixul . . . . Pentru zgomot destrange electromotrul, di toate cele 3 suruburi si schimbai umpic pozitia fata de surubul din mijoloc care nu permite joc datorita bucsei de pe surub. si vezi daca nu se imbunatateste situatia.


--------------------
DACIA 1310 Li 2001 - --//--//---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MIRKEA
post 21 Nov 2008, 20:44
Post #1429


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 25 March 08




un singur lucru pot spune:de la pozitia bendixului sau de la calitatea acestuia este sigur.
dar cum tu zici ca ai luat un bendix de 95 lei, inseamna ca este bun, deci ramane prima problema. Eu pe primul am dat 18 lei si l-am aruncat, dar nu inainte sa-mi fac mii de nervi din cauza lui, apoi am luat unul de 37 si merge super, porneste la sfert
incearca sa-l dai mai spre coroana




GATA PRIETENI, AM IAR MASINA

am schimbat garnitura de chiuloasa, rectificat putin chiuloasa schimbat unele garnituri si unele furune terminate de la instalatia de racire, schimbat stut din chiuloasa pe unde pleaca returul care era infundat complet, antigel, ulei, filtru, aerisitorul de la pompa de apa, vas de expansiune= 300 ron
am scapat ieftin zic eu
sunt fericit,

AM MASINA care spre fericirea mea scoate si CALDURA smile.gif smile.gif

This post has been edited by MIRKEA: 21 Nov 2008, 20:55


--------------------
dacia berlina 2001 injectie - PH12RNT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_85
post 21 Nov 2008, 23:29
Post #1430


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 19 November 08




pai are o anumita pozitie bendix-ul??
cum sa-l dau mai spre coroana?? blink.gif


--------------------
dacia berlina 1310 Li 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MIRKEA
post 22 Nov 2008, 10:23
Post #1431


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 25 March 08




Catalin, nu muti numai bendixul, il muti tot ansamblul electromotorului

electromotorul este prins in 3 suruburi, cel de la centru este fix din cauza unei bucse cilindrice, tu nu poti da elactromotorul decat spre coroana sau sa-l departezzi de aceasta

This post has been edited by MIRKEA: 22 Nov 2008, 20:21


--------------------
dacia berlina 2001 injectie - PH12RNT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_85
post 22 Nov 2008, 17:43
Post #1432


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 19 November 08




pai si atunci cand se incalzeste motorul de ce nu mai face? sad.gif(adica porneste bine)

This post has been edited by catalin_85: 22 Nov 2008, 18:49


--------------------
dacia berlina 1310 Li 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MIRKEA
post 22 Nov 2008, 20:01
Post #1433


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 25 March 08




cand motorul este cald, ueiul este mai fluid iar mecanismele sunt puse in miscare mult mai usor
cand motorul este rece, forta bendixului trebuie sa fie mult mai mare, iar daca nu prinde bine dintii coroanei, atunci aluneca pe langa aceasta pana apuca sa prinda coroana si s-o invarta cu putere
nu stiu daca am fost foarte explicit



This post has been edited by MIRKEA: 22 Nov 2008, 20:19


--------------------
dacia berlina 2001 injectie - PH12RNT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 23 Nov 2008, 14:49
Post #1434


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




va salut

am nevoie de un sfat pt dacia mea cu injectie din 2002. problema e urmatoarea
timp de 2-3 ani masina a mers cu GPL, acum ca s-a ieftinit benzina am vazut ca ies tot acolo la bani. Am inceput sa merg pe benzina asadar. Toate bune si frumoase timp de aproximativ 1 sapt ( cca 400-500km ) dupa care incepand de vreo 4 zile mi se aprinde becul martor injector. Din acel moment, turatia motorului scade simtitor ( nu am turometru, dar o "simt" ), si cand apas acceleratia da in nas, zici ca se ineaca, apoi cam pe la capatul cursei pedalei se accelereaza destul de tare. Problema e la demarari, cand zici ca ti se opreste motorul ca la incepatori..
In fine, am luat un spray contacte si am curatat cam tot ce inseamna mufe si conectori, plus cele de sigurante de 10A de pe aripa stanga. Nici un rezultat. Martorul se aprinde cam dupa 5 km de mers cu masina. Daca o opresc si o repornesc, merge iar normal o perioada si iar se aprinde si tot asa..
Citind paginile anterioare, m-am gandit ca poate e de la catalizator ( sa fie infundat ) sau sonda lambda. Mentionez ca pe GPL nu are nicio problema.
Si inca ceva: am pus o singura data benzina cam 15l de rompetrol premium euro4, cea mai ieftina de la ei. Mi-a zis un angajat de -al lor ca acea benzina e doar pt masinile ca merg cu Pb. Ar putea fin si din cauza asta? Am cam consumat-o oricum, intre timp am pus 40 litri de efix95.
Multumesc pt rabdarea cu care ati citit!


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 23 Nov 2008, 15:51
Post #1435


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




eu as zice sa faci un test CLIP la masina... cand se aprinde becul de la injectie inseamna ca este o eroare undeva in sistem... si ca sa nu o ei la ghicite mai bine faci un test... wink.gif


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 23 Nov 2008, 16:13
Post #1436


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




stiu de test, dar pana marti nu am timp..ma gandeam poate o rezolvam pana atunci asa. Vad ca esti tot din Iasi, mai stii in alta parte sa se faca testul in afara de service-ul de la pasarela Bucium? mersi


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 23 Nov 2008, 16:26
Post #1437


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




ohoho cat am cautat eu alt service... sad.gif ... dar din pacate nu ai unde il alta parte... cei de la bosch car service nu au autoritatie rar(desi au soft au tot ce le trebuie nu se risca sa iti faca) .... deci tot la mana celor de la bucium suntem sad.gif ... baietii de la test is super ok dar restul is niste nesimtiti(cu sefi cu tot) din pacate...


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 23 Nov 2008, 16:28
Post #1438


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




l:) la bosch am vrut si eu dar la fel mi-au zis ca nu se baga. am sa merg in bucium marti sa vedem ce iese. ai idee cat mai costa? mersi


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 23 Nov 2008, 16:38
Post #1439


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




45 ron parca


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
makezps
post 24 Nov 2008, 02:01
Post #1440


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 24 November 08




poti sa mai postezi odata poza cu acel colier,multumesc


--------------------
dacia 1410li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 46 47 48 49 50 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 14:38
Forum Renault