dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
azraell |
![]()
Post
#1411
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 4 April 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
Logan
2008, Ambition, 1.5 dCi 70CP
- B77NWP
|
|||
MIRKEA |
![]()
Post
#1412
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 25 March 08 ![]() |
oameni buni, revin si eu cu problema care ma doare, dar mai intai vreau sa va spun ca si eu am fisele care nu se desprind, deci daca va fi sa le schimb, o voi face cu totul.
dar sa revin la ce ma roade, adica treaba cu caldura si cu bolborosirea din borcan: cand motorul este oprit si ridic borcanul de expansiune sus, iese antigel fara nicio treaba pe la aerisitoare, eeeee... toate bune pornesc motorul, si de la prima cheie incepe sa bolboroseasca ca naiba in borcan, (zici ca-l tin pe unul cu capul in borcan, va dau cuvantul de onoare ca face ca in ultimele clipe de viata ale uni om scufundat, numai ca face in permanenta, cred ca si cand pun capul pe perna ma streseaza bulburucii astia) si mirare, nu mai ajunge apa sus ![]() fratilor..CE ESTE DE FACUT ?????, NU MAI POT, am ajuns la capatul rabdarilor |
--------------------
dacia
berlina
2001 injectie
- PH12RNT
|
|
rokos |
![]()
Post
#1413
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
@azraell: senzorul e cumva mai jos de bobina, sub ea adica. e ca un "dop" de culoare neagra ( probabil e prafuit ), prins cu un surub care se desface cu o cheie de 10. are diametrul unei monede de 10 bani. pleaca din el un cablaj spre calculatorul Bosch, prevazut cu o mufa speciala. Mufa e la cca. 15 - 20 cm de senzor si este asemanatoare mufei de la motorasul de ralanti. Bafta. Sper sa-l gasesti.
@MIRKEA: incearca sa faci o aerisire temeinica a instalatiei de racire, vezi daca ai pierderi. Daca si dupa aceste operatiuni mai ai problema asta, poti suspecta chiuloasa. Vezi sa ai antigel 50% si apa distilata 50%. Spor! |
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
azraell |
![]()
Post
#1414
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 4 April 07 From: Bucuresti ![]() |
aaaaaaa......
eu il cautam acolo unde e gaura aia de langa electromotor unde se vede volanta...... |
--------------------
DACIA
Logan
2008, Ambition, 1.5 dCi 70CP
- B77NWP
|
|
Ov |
![]()
Post
#1415
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(rokos @ 14 Nov 2008, 19:41) adica nu pot sa le scot din bobina...asa e modelul, costa 180 lei o bobina cu tot cu fise din astea poza 20081114194407xb7.th.jpgthpix.gif da, ai dreptate, se pare ca sunt 2 modele, unele (cum aveam eu) unde se puteau scoate ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
MIRKEA |
![]()
Post
#1416
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 25 March 08 ![]() |
rokos....m-a lasat masina
aseara a scos mult fum alb pe teava de esapament, abia am ajuns cu ea la un service, mergea numai in suturi, plus ca a crescut ptr prima tata si temperatura la indicatorul din masina peste linia de la jumatate. decizie: garnitura schimbata, asa mi-a zis la service sper sa o rezolv |
--------------------
dacia
berlina
2001 injectie
- PH12RNT
|
|
azraell |
![]()
Post
#1417
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 4 April 07 From: Bucuresti ![]() |
auziti... ma gandeam eu sa schimb pozitia filtrului de benzina si sa il pun undeva in compartimentul motor ca sa nu mai fie nevoie sa ma bag sub masina cand vreau sa il schimb. aveti idee daca acest lucru ar avea ceva efecte negative asupra functionarii/performantelor masinii ?
|
--------------------
DACIA
Logan
2008, Ambition, 1.5 dCi 70CP
- B77NWP
|
|
Ionutz_TM |
![]()
Post
#1418
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 11 December 07 From: Timisoara ![]() |
parerea mea e ca fitrul este pus acolo tocmai pentru a nu baga in instalatie (teava de tur) mizerile ce se gasesc in benzina. Daca tu il pui langa motor pe instalatie s-ar putea sa ti se adune mizerii de care vei scapa mult mai greu.
Acum sincer ... am schimbat filtrul pentru prima data la 67 de mii de km .. si am facut intre timp 13 mii de km si merge ca in ziua cand l-am schimbat. Inaintea schimbarii intradevar, mai dadea in nas cand incercam sa demarez mai puternic. |
--------------------
DACIA
1310 Li
2001
- --//--//---
|
|
azraell |
![]()
Post
#1419
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 4 April 07 From: Bucuresti ![]() |
d-aia vreau si eu sa il schimb... cam da in nas cand " o calc " brusc..... si chiar sunt curios daca doar la schimbarea filtrului de benzina o sa dispara acest fenomen...
mi-ai dat un argument foarte bun ( eu nu ma gandisem la asta ) sa las filtrul de benzina la locul lui ![]() Intrebare: chiuloasa de injectie e la fel cu cea de pe carburatie? sau e modificata? se poate pune o chiuloasa de pe carburatie ? This post has been edited by azraell: 19 Nov 2008, 09:54 |
--------------------
DACIA
Logan
2008, Ambition, 1.5 dCi 70CP
- B77NWP
|
|
roland |
![]()
Post
#1420
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Datul in nas nu vine numai de la asta.
In general, un filtru de benzina murdar nu lasa sa treaca benzina in cantitati mari si, in sarcina, o sa-ti smuceasca. Dar e valabil nu doar la accelerari bruste ci si daca mergi cu a 2-a la 4000 rpm, consumul e foarte mare. |
--------------------
.
.
.
|
|
catalin_85 |
![]()
Post
#1421
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 19 November 08 ![]() |
Salut, sunt nou pe acest forum si vreau sa va intreb in legatura cu o problema ce ma dus la disperare : am o dacie din 2002 si mai mult pe timp de noapte in timp ce merg cu masina se opreste motorul,muzica,tot si peste cateva secunde isi revine. Am fost cu ea la un electrician(eu crezand ca este din alternator vreo dioda ceva arsa si nu mai incarca) si mia zis ca incarca bine. Ce poate fi ca ma dus la disperare
![]() ![]() |
--------------------
dacia
berlina
1310 Li 2002
|
|
Ionutz_TM |
![]()
Post
#1422
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 11 December 07 From: Timisoara ![]() |
schimba contactul
![]() |
--------------------
DACIA
1310 Li
2001
- --//--//---
|
|
Ov |
![]()
Post
#1423
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
inainte sa-l schimbi, ia un spray de contacte si curata lamelele de la cele 2 sigurante si cele 2 relee de pe contra-aripa stanga, langa borcanul cu lichid de parbriz
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
catalin_85 |
![]()
Post
#1424
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 19 November 08 ![]() |
care contact?
![]() Si inca ceva cand este rece motorul porneste foarte greu , pe parcurs ce se incalzeste porneste cat de cat normal,i-am schimbat bendix-ul si bucsele la electromotor si porneste mai greu ca inainte(ceva in genul ca si cum nu ar fi baterie,ea avand aproape un an),sa fie de la bucse ca erau cam fixe pe rotor? ![]() This post has been edited by catalin_85: 20 Nov 2008, 10:46 |
--------------------
dacia
berlina
1310 Li 2002
|
|
Ionutz_TM |
![]()
Post
#1425
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 11 December 07 From: Timisoara ![]() |
contactul in care bagi cheia . . . cu motorul pornit misca usor de cheie, cu ceva consumatori porniti .. spre exemplu aeroterma ... misca de cheie usor si vezi ce se intampla, fara sa treci cu cheia dintro pozitie in alta, doar din jocul pe care il permite. Daca se opreste aeroterma, sau chiar motorul, inseamna ca e contactul pe duca, si nu mai tine cum trebuie lamelele din interior cuplate.
|
--------------------
DACIA
1310 Li
2001
- --//--//---
|
|
MIRKEA |
![]()
Post
#1426
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 25 March 08 ![]() |
Catalin, ce bendix ai luat?
eu am patit-o cu unul rau de tot, l-am luat nou si ziceai ca nici nu are bendix, apoi m-am dus si am luat altul facut in cehia parca, acum porneste la sfert |
--------------------
dacia
berlina
2001 injectie
- PH12RNT
|
|
catalin_85 |
![]()
Post
#1427
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 19 November 08 ![]() |
IONUTZ contactul il am nou,cea ce ai zis tu asa am patit acum o luna si l-am schimbat.
MIRKEA am dat pe bendix 94 lei nu stiu ce firma este,ala de la magazin mi-a zis ca este original mai avea si la 18 lei de ala care te tine 3 zile. treaba este ca face urat cand este rece,dupa ce sa incalzit motorul porneste bine. ![]() |
--------------------
dacia
berlina
1310 Li 2002
|
|
Ionutz_TM |
![]()
Post
#1428
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 11 December 07 From: Timisoara ![]() |
destul de scump 94 de lei doar bendixul . . . . Pentru zgomot destrange electromotrul, di toate cele 3 suruburi si schimbai umpic pozitia fata de surubul din mijoloc care nu permite joc datorita bucsei de pe surub. si vezi daca nu se imbunatateste situatia.
|
--------------------
DACIA
1310 Li
2001
- --//--//---
|
|
MIRKEA |
![]()
Post
#1429
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 25 March 08 ![]() |
un singur lucru pot spune:de la pozitia bendixului sau de la calitatea acestuia este sigur.
dar cum tu zici ca ai luat un bendix de 95 lei, inseamna ca este bun, deci ramane prima problema. Eu pe primul am dat 18 lei si l-am aruncat, dar nu inainte sa-mi fac mii de nervi din cauza lui, apoi am luat unul de 37 si merge super, porneste la sfert incearca sa-l dai mai spre coroana GATA PRIETENI, AM IAR MASINA am schimbat garnitura de chiuloasa, rectificat putin chiuloasa schimbat unele garnituri si unele furune terminate de la instalatia de racire, schimbat stut din chiuloasa pe unde pleaca returul care era infundat complet, antigel, ulei, filtru, aerisitorul de la pompa de apa, vas de expansiune= 300 ron am scapat ieftin zic eu sunt fericit, AM MASINA care spre fericirea mea scoate si CALDURA ![]() ![]() This post has been edited by MIRKEA: 21 Nov 2008, 20:55 |
--------------------
dacia
berlina
2001 injectie
- PH12RNT
|
|
catalin_85 |
![]()
Post
#1430
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 19 November 08 ![]() |
pai are o anumita pozitie bendix-ul??
cum sa-l dau mai spre coroana?? ![]() |
--------------------
dacia
berlina
1310 Li 2002
|
|
MIRKEA |
![]()
Post
#1431
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 25 March 08 ![]() |
Catalin, nu muti numai bendixul, il muti tot ansamblul electromotorului
electromotorul este prins in 3 suruburi, cel de la centru este fix din cauza unei bucse cilindrice, tu nu poti da elactromotorul decat spre coroana sau sa-l departezzi de aceasta This post has been edited by MIRKEA: 22 Nov 2008, 20:21 |
--------------------
dacia
berlina
2001 injectie
- PH12RNT
|
|
catalin_85 |
![]()
Post
#1432
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 19 November 08 ![]() |
pai si atunci cand se incalzeste motorul de ce nu mai face?
![]() This post has been edited by catalin_85: 22 Nov 2008, 18:49 |
--------------------
dacia
berlina
1310 Li 2002
|
|
MIRKEA |
![]()
Post
#1433
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 25 March 08 ![]() |
cand motorul este cald, ueiul este mai fluid iar mecanismele sunt puse in miscare mult mai usor
cand motorul este rece, forta bendixului trebuie sa fie mult mai mare, iar daca nu prinde bine dintii coroanei, atunci aluneca pe langa aceasta pana apuca sa prinda coroana si s-o invarta cu putere nu stiu daca am fost foarte explicit This post has been edited by MIRKEA: 22 Nov 2008, 20:19 |
--------------------
dacia
berlina
2001 injectie
- PH12RNT
|
|
rokos |
![]() ![]()
Post
#1434
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
va salut
am nevoie de un sfat pt dacia mea cu injectie din 2002. problema e urmatoarea timp de 2-3 ani masina a mers cu GPL, acum ca s-a ieftinit benzina am vazut ca ies tot acolo la bani. Am inceput sa merg pe benzina asadar. Toate bune si frumoase timp de aproximativ 1 sapt ( cca 400-500km ) dupa care incepand de vreo 4 zile mi se aprinde becul martor injector. Din acel moment, turatia motorului scade simtitor ( nu am turometru, dar o "simt" ), si cand apas acceleratia da in nas, zici ca se ineaca, apoi cam pe la capatul cursei pedalei se accelereaza destul de tare. Problema e la demarari, cand zici ca ti se opreste motorul ca la incepatori.. In fine, am luat un spray contacte si am curatat cam tot ce inseamna mufe si conectori, plus cele de sigurante de 10A de pe aripa stanga. Nici un rezultat. Martorul se aprinde cam dupa 5 km de mers cu masina. Daca o opresc si o repornesc, merge iar normal o perioada si iar se aprinde si tot asa.. Citind paginile anterioare, m-am gandit ca poate e de la catalizator ( sa fie infundat ) sau sonda lambda. Mentionez ca pe GPL nu are nicio problema. Si inca ceva: am pus o singura data benzina cam 15l de rompetrol premium euro4, cea mai ieftina de la ei. Mi-a zis un angajat de -al lor ca acea benzina e doar pt masinile ca merg cu Pb. Ar putea fin si din cauza asta? Am cam consumat-o oricum, intre timp am pus 40 litri de efix95. Multumesc pt rabdarea cu care ati citit! |
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
tester |
![]()
Post
#1435
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
eu as zice sa faci un test CLIP la masina... cand se aprinde becul de la injectie inseamna ca este o eroare undeva in sistem... si ca sa nu o ei la ghicite mai bine faci un test...
![]() |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
rokos |
![]()
Post
#1436
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
stiu de test, dar pana marti nu am timp..ma gandeam poate o rezolvam pana atunci asa. Vad ca esti tot din Iasi, mai stii in alta parte sa se faca testul in afara de service-ul de la pasarela Bucium? mersi
|
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
tester |
![]()
Post
#1437
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
ohoho cat am cautat eu alt service...
![]() ![]() |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
rokos |
![]()
Post
#1438
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
l:) la bosch am vrut si eu dar la fel mi-au zis ca nu se baga. am sa merg in bucium marti sa vedem ce iese. ai idee cat mai costa? mersi
|
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
tester |
![]()
Post
#1439
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
45 ron parca
|
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
makezps |
![]()
Post
#1440
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 24 November 08 ![]() |
poti sa mai postezi odata poza cu acel colier,multumesc
|
--------------------
dacia
1410li
2000
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 14:38 |