dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
Ionutz_TM |
![]()
Post
#1381
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 11 December 07 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310 Li
2001
- --//--//---
|
|||
danut 69-71 |
![]()
Post
#1382
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(Ionutz_TM @ 9 Nov 2008, 01:19) exact .... eu l-am taiat ... si l-am inlocuit cu o teava de esapament ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Ov |
![]()
Post
#1383
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
pe mine cand m-a lasat catalizatorul (infundat total, nu mai trecea de 2000 de rpm si mai apoi nu mai pornea deloc) nu s-a aprins deloc becul de la injectie.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#1384
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
|
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Ov |
![]()
Post
#1385
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ce naiba o fi fost fericit cand eu eram in mijlocul unui camp din eforie nord si mai aveam o zi pana sa plec spre casa si masina ciuciu!
noroc ca pe buda vin cele mai bune idei si atunci mi-a bubuit mintea sa desurubez sonda lambda si sa obtin o gaurica mica in evacuare. uite si poza cu catalizatorul: http://b67cgc.home.ro/My_Homepage_Files/Page9.html |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
mar10may |
![]()
Post
#1386
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 20 February 08 From: slobozia ![]() |
QUOTE(Ov @ 10 Nov 2008, 18:15) ce naiba o fi fost fericit cand eu eram in mijlocul unui camp din eforie nord si mai aveam o zi pana sa plec spre casa si masina ciuciu! noroc ca pe buda vin cele mai bune idei si atunci mi-a bubuit mintea sa desurubez sonda lambda si sa obtin o gaurica mica in evacuare. uite si poza cu catalizatorul: http://b67cgc.home.ro/My_Homepage_Files/Page9.html in legatura cu consumul te inseli.acesta nu va scadea ci dimpotriva,va creste |
--------------------
dacia
1310 berlina
2000
- IL17EDY
|
|
roland |
![]()
Post
#1387
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Computerul de injectie nu stie daca ai sau nu catalizator. El dozeaza amestecul pe baza sondei lambda (bine... si alte chestii) care e INAINTE de catalizator.
Ideea de scadere a consumului se bazeaza pe faptul ca gazele nu mai intampina o asa mare rezistenta la evacuare. Oricum, diferenta este INFIMA, probabil nesesizabila, fie ea in plus fie in minus. |
--------------------
.
.
.
|
|
Ionutz_TM |
![]()
Post
#1388
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 11 December 07 From: Timisoara ![]() |
cam asa e .. cu precizarea ca la un catalizator infundat destul de tare consumul va fi mai mare ca la aceeasi masina in configuratia fara catalizator, plus ca temperatura motorului va fi mai mica, tot din cauza unei evacuari mai usoare.
La mine de o saptmana nu mi s-a mai aprins becul de la injectie .... si am o teorie cu problema asta. Becul a inceput sa mi se aprinda de cand am avut problemele cu placutele de frana, mai precis find mancate destul de rau, si programarea la schimbat de placute doar peste o saptamana, am cam condus cu multe frane de motor, si mers mai supraturat, respectiv subturat, in funtie de situatie, tocmai pentru a nu forta franele la aglomeratia din oras. Acum ca am placute noi si am revenit la stilul de condus normal .... vad ca nu s-a mai aprins ... nu cred sa fie o coinicidenta |
--------------------
DACIA
1310 Li
2001
- --//--//---
|
|
roland |
![]()
Post
#1389
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Nu stiu daca e sau nu coincidenta... Eu am mers si subturat cu a mea, am mers si supraturat (autostrada 4000 ture timp indelungat sau acceleratii pana spre 4000) si nu s-a aprins becul niciodata. Nu ar trebui sa aiba legatura cu stilul de mers, ca doar masina e facuta pentru toata lumea, cu diverse stiluri de condus.
|
--------------------
.
.
.
|
|
Ov |
![]()
Post
#1390
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
MIRKEA |
![]()
Post
#1391
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 25 March 08 ![]() |
bun gasit
am o dacie berlina pe injectie dec 2001 cu bord CN, am schimbat de curand radiatorul, deoarece in cel vechi am pus de ceva ori pasta de lipire si tot nu am reusit mare lucru, dupa cateva saptamani incepea sa curga iar si nici caldura in masina nu am. deci: am schimbat radiatorul, am pus antigel, am aerisit instalatia, dar spre surprinderea mea, se incalzesc (pot spune ca frig) furtunele pana la intrarea in calorifer cred(nu pot sa-mi dau seama ptr ca nu vad caloriferul), apoi furtunul care iese pe langa cel care intra este aproape rece. pe langa asta, de cand dau prima cheie, imi bolboroseste ca dr in borcanul de expansiune. ce s-a intamplat oare si ce este de facut? multumesc |
--------------------
dacia
berlina
2001 injectie
- PH12RNT
|
|
petrubv |
![]()
Post
#1392
|
CARPE DIEM Group: Members Posts: 18 Joined: 29 October 08 From: Brasov ![]() |
am o problema, in timpul mersului, m-i sa aprins in bord beculetul de la injecte(motorul merge bine, nu dadea semne de vreo slabiciune), atunci am oprit motorul intr-un peco si am miscat, impins ceva mufe pe acolo, si si-a revenit, nu s-a mai aprins,si in alta zii, la fel, dar doar am oprit motorul, lasat 2-3min. si pornit iar si la fel, nimic, ce sa fie , vreo eroare, un contact slabit, are ceva daca scot si dau pe mufe cu spray dinala de curatat contacte??
|
--------------------
Dacia
1310 CLi
2000
|
|
roland |
![]()
Post
#1393
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
MIRKEA, e vorba de radiator sau calorifer, pana la urma? Eu cred ca de calorifer...
Oricum, daca bolboroseste e semn de garnitura de chiulasa arsa. In alta ordine de idei, ai facut aerisirea bine? Daca desfaci surubul de pe furtunul de sus (langa calculatorul de injectie), curge apa? PETRUBV, de obicei asta e prima chestie care se verifica: contactele. Se desfac, se dau cu spray de contacte, se schimba daca-s oxidate. Abia dupa aia incepi cu sonde, senzori, etc... |
--------------------
.
.
.
|
|
MIRKEA |
![]()
Post
#1394
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 25 March 08 ![]() |
am facut aerisirea, dar totusi nu vine apa pe la aerisitorul de sus, decat daca ridic vasul de expansiune undeva, altfel nimic.
sa mai fac odata aerisirea? |
--------------------
dacia
berlina
2001 injectie
- PH12RNT
|
|
roland |
![]()
Post
#1395
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Aerisirea se face cu vasul de expansiune ridicat sus.
Acuma, adevarul e ca, daca instalatia nu are depuneri, ar trebui sa ajunga apa la aerisitorul de sus si fara sa ridici vasul. Vezi de depunei in instalatie: - ca iesirea din borcan (vasul de expansiune) inclusiv furtun - acolo unde se conecteaza furtunul de la vas la radiator (cred ca acolo merge, nu mai sunt sigur, vezi tu) - la T-ul ala meserias unde e aerisitorul de jos Acolo sunt diametre mici si sunt favorizate depunerile. Eu am avut garla la furtunul de la vas. Le-am spart cu surubelinita! |
--------------------
.
.
.
|
|
Kruger |
![]()
Post
#1396
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu o intrebare, am vazut ca discutati de catalizatoare si alte minunatii. Maisna mea are doua catalizatoare de la mama ei, si sondele lambda sunt amandoua imediat dupa iesirea din motor.
Dat fiind faptul ca in romanica e considerata non-euro, si tot asa e si inmatriculata, as avea vreo problema legala sau de functionare daca as renunta de tot la acele catalizatoare ? Multam |
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#1397
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Dat fiind faptul ca in romanica e considerata non-euro, si tot asa e si inmatriculata, as avea vreo problema legala sau de functionare daca as renunta de tot la acele catalizatoare ? Problema legala NU este(presupun ca te referi la testul de noxe - ITP) De functionare....poate doar ca evacuarea sa devina o idee mai zgomotoasa fara catalizatoare. Ecologic vorbind....no comment. ![]() Numai bine. This post has been edited by variable_dynamics: 13 Nov 2008, 20:20 |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
Kruger |
![]()
Post
#1398
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Da, am inteles ideea. Oricum, nu vreau sa ma gandesc cat de imbacsite sunt catalizatoarele alea dupa atatia ani, nu ? Mare lucru inafara de obturarea evacuarii nu cred sa mai faca.
|
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
maryus_83 |
![]()
Post
#1399
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.067 Joined: 14 April 05 From: Brasov ![]() |
Am fost la service pt schimbarea intermediarei si mecanicul de acolo mi-a zis ca zdrangane ceva prin catalizator, ca s-ar fi spart elementul filtrant. Intradevar, se auzeau niste zgomote in el cand il misca.
Apoi ma tot intreba daca mai trece de 90 km/h si mi-a recomandat cu caldura sa-l dau jos. Masina merge fara greturi si cu 130 km/h. Voi ce ziceti? Jos sau nu? Masina sigur nu va mai trece de testul de noxe daca il dau jos si bani de nou nu am momentan. |
--------------------
Dacia/Reno
Logan Ambition 1.5 dci 70cp/ Kangoo 1.5dci
'08/'12 Don't forget kids... the more you post the bigger your penis is.
|
|
Ionutz_TM |
![]()
Post
#1400
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 11 December 07 From: Timisoara ![]() |
daca elementul ceramic din interior e spart oricum nu treci de noxe, asa ca .... mai bine da-l jos si pana ai verificarea strangi bani de un catalizator nou
|
--------------------
DACIA
1310 Li
2001
- --//--//---
|
|
MIRKEA |
![]()
Post
#1401
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 25 March 08 ![]() |
da-l jos si pana la verificare strangi tu 1000 ron
ca altfel nu treci dar barem mergi fericit pana la acel moment:) |
--------------------
dacia
berlina
2001 injectie
- PH12RNT
|
|
maryus_83 |
![]()
Post
#1402
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.067 Joined: 14 April 05 From: Brasov ![]() |
Ok.. multumesc de raspunsuri! La ora 2 e programat la dat jos.
![]() |
--------------------
Dacia/Reno
Logan Ambition 1.5 dci 70cp/ Kangoo 1.5dci
'08/'12 Don't forget kids... the more you post the bigger your penis is.
|
|
azraell |
![]()
Post
#1403
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 4 April 07 From: Bucuresti ![]() |
Salutare,
Am si eu o intrebare: cum se schimba fisele la motoarele astea pe injectie? L.E.: injectia de pe dacia noastra stie sa taie alimentarea cu carburant in frana de motor? This post has been edited by azraell: 14 Nov 2008, 14:24 |
--------------------
DACIA
Logan
2008, Ambition, 1.5 dCi 70CP
- B77NWP
|
|
roland |
![]()
Post
#1404
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Fisele se schimba ca si la celelalte masini, oricare ar fi ele.
Injectia monopunct de pe Dacia 1310 taie alimentarea in frana de motor. |
--------------------
.
.
.
|
|
rokos |
![]()
Post
#1405
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
fisele la modelul meu de dacie injectata, 1310 Li, se schimba doar odata cu bobina.
|
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
Ov |
![]()
Post
#1406
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
adica cum????
pune o poza |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
rokos |
![]()
Post
#1407
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
adica nu pot sa le scot din bobina...asa e modelul, costa 180 lei o bobina cu tot cu fise din astea
poza 20081114194407xb7.th.jpgthpix.gif This post has been edited by rokos: 14 Nov 2008, 19:50 |
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
roland |
![]()
Post
#1408
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
In mod normal arata asa:
[attachmentid=1627482936] Si astea se pot scoate... |
--------------------
.
.
.
|
|
rokos |
![]()
Post
#1409
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
sorry, din poza ta nu imi dau seama exact cum e..idee e ca am inteles ca difera modul de prindere si conectare...probabil au fost serii de masini pe care s-au pus diferite bobine.
|
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
mar10may |
![]()
Post
#1410
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 20 February 08 From: slobozia ![]() |
e posibil sa fie de 2 feluri.mie cand nu imi functiona o bujie si ma gandeam sa nu fie fisa respectiva de vina,am fost la magazin si vanzatorul m a intrebat daca fisele sunt cu aprindere sau fara.
|
--------------------
dacia
1310 berlina
2000
- IL17EDY
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 11:45 |