dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
rokos |
![]()
Post
#1441
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
|
||
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|||
tester |
![]()
Post
#1442
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
cum stai cu filtru de aer? nu e plin de aer?.... incearca sa faci o resetare la calc masinii... poate a fost o eroare de moment si poate isi revine...
|
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
rokos |
![]()
Post
#1443
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
filtru aer si benzina sunt abia schimbate...resetat si curatat mufele de la calculator..altceva nu stiu ce sa-i fac..
|
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
rokos |
![]()
Post
#1444
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
ok. pana la urma eu intreb eu raspund
![]() au reparat cei de la service tester-ul si am pus masina pe el. Rezultatul: temperatura apei nu trecea de 65 grade cu motorul incalzit. Cauza: termostatul ( care fusese schimbat in vara abia, dar nu era "de origine"). Astfel ca am luat unul nou cu holograma care deschide la 85-87 grade. Refacut testul, temperatura ajunsese deja la 80grade. Eu cumparasem si un senzor de temperatura, si la cererea mea l-am inlocuit si pe acela, daca tot dadusem banii pe el ![]() ![]() Preturi: 55 lei testerul + 13 lei termostatul + 20 lei manopera si berea meseriasului ![]() |
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
tester |
![]()
Post
#1445
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
pai nu nimerea nimeni sa iti zica ce tia zis testul... de asta prima data tiam zis sa faci testul... asa cu parerea ne dam toti... si care sigur ar fi fost mai scump pentru tine...
|
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
Ionutz_TM |
![]()
Post
#1446
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 11 December 07 From: Timisoara ![]() |
bine ca sa rezolvat
![]() |
--------------------
DACIA
1310 Li
2001
- --//--//---
|
|
B-84-DPD |
![]()
Post
#1447
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 18 November 08 ![]() |
salut
![]() am o dacia injectie 2000 si am urmatoarea problema cu ea: la relanti merge foarte bine, sta la 800-900 rpm, dar cand incerc sa o turez peste 1200 moare motorul. de curand i-am schimbati filtru aer, de benzina (bosh) si bujii (bosh wr8bc). dupa schimbarile astea imi statea motorul turat la 1200 cand se incalzea ( sa nu uit sa va zic ca am motorasul pas cu pas inactiv, nu am firele conectate la el). ca sa scap de turatii am izolat mai bine iesirea aceea de vacuum de sub corpul injectorului si motorul mergea si cald si rece la 800-900 ture, numai ca incepuse sa mi se aprinda in mers martorul de injectie. am citit forumul asta (ce e drept pana la pagina 17) si am vazut ca e bine sa restartez calculatorul, asa ca am scos mai intai borna "+" de la baterie si apoi am pus-o la loc, iar dupa am scos mufa aceea de la calc de injectie timp de 30 sec si am montat-o la loc. imediat cum am pornit motorul, mi-a aparut problema mai sus precizata: moare motorul la 1200 ture!!!!!! simt parca ca ar trage aer fals undevape la injector, dar nu imi dau seama unde. pe la iesirea aia de vacuum nu pare sa fie ca am apasat eu pe ea. ce naiba sa aiba??????? am nevoie urgenta de masina maine si sper ca ma puteti ajuta. ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 decembrie
- > B-84-DPD O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
|
|
tester |
![]()
Post
#1448
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
resetarea calculatorului se face scotand doar borna de minus de la baterie si atat... lasi cateva minute si o conectezi la loc si e gata resetarea... nu cum ai facut tu
|
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
B-84-DPD |
![]()
Post
#1449
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 18 November 08 ![]() |
si daca o resetez acum cum zici tu, s-o rezolva problema?
mersi |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 decembrie
- > B-84-DPD O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
|
|
tester |
![]()
Post
#1450
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
eu zic ca se rezolva... de multe ori cei care isi schimba filtru de aer prea tarziu patesc asta .... schimband filtrul vechi plin de praf cu unul nou si nu lasa un pic senzorii sa isi faca treaba si sa isi dea seama ca a fost schimbat filtru el trage la fel de greu aerul ca si cum ar avea filtru de aer vechi ... tragand astfel o cantitate mai mare de aer in amestec... amestec pe care dupa il "corecteaza" si se ajunge la o turatie din asta mare... resetezi cum tiam zis mai sus... si pornesti masina si o lasi 5 minute in regim de relanti si ai sa vezi cum miraculos cum scade turatia singurica si isi revine la vechile obiceiuri.
|
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
B-84-DPD |
![]()
Post
#1451
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 18 November 08 ![]() |
doamne ajuta sa fie asa. maine dimineata asta fac primul lucru. ideea e ca am schimbat filtrul acum 1000 km, iar bujiile, filtrul benzina cam de 300 km, iar problema cu martorul de injectie a aparut imediat dupa asta. se resetarea mea cu borna "+" a fost facuta acum 0 km
![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 decembrie
- > B-84-DPD O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
|
|
B49LXL |
![]()
Post
#1452
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 29 November 08 ![]() |
Salutare!
Am si eu o problema ce ma framanta de vreo luna! Problemele au inceput de cand a trebuit sa schimb placa de presiune(demontare motor-sistem injectie,etc-remontare motor).Dupa aceasta operatiune a inceput ca la utilizarea franei de motor(scaderea turatiei) sa dea in nas(sa trepideze). Am cam scapat de acest aspect.Dar mai nou, are perioade in care da in nas la apasarea acceleratiei, si nu ma refer la a cere prea mult de la ea.Incerc sa plec de pe loc, destul de incet, dar da in nas si tinde sa moara. De asemeni, la un anumit interval de timp, motorasul de relanti nu isi mai face treaba. Nu mai functioneaza. As tinde sa cred ca problemele sunt cauzate de motorasul de relanti, dar....exista un dar.....dupa o resetare a calculatorului(de obicei ii las mufa scoasa peste noapte)......functioneaza normal o anumita perioada(cateva zile-30-50 km). Nu da in nas...si funtioneaza motorasul de relanti. Cele 2 nu apar legate una de alta...ori da in nas....ori nu merge motorasul.....ori amandoua.... Imi poate da cineva un sfat? Am mai fost la test cu ea altadata si cica nu avea nimica.....dar aveam probleme cu ea. Multumesc! This post has been edited by B49LXL: 30 Nov 2008, 00:04 |
--------------------
Dacia
Logan 1,5 dci
2007
|
|
B-84-DPD |
![]() ![]()
Post
#1453
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 18 November 08 ![]() |
QUOTE(B49LXL @ 29 Nov 2008, 23:53) Salutare! Am si eu o problema ce ma framanta de vreo luna! Problemele au inceput de cand a trebuit sa schimb placa de presiune(demontare motor-sistem injectie,etc-remontare motor).Dupa aceasta operatiune a inceput ca la utilizarea franei de motor(scaderea turatiei) sa dea in nas(sa trepideze). Am cam scapat de acest aspect.Dar mai nou, are perioade in care da in nas la apasarea acceleratiei, si nu ma refer la a cere prea mult de la ea.Incerc sa plec de pe loc, destul de incet, dar da in nas si tinde sa moara. De asemeni, la un anumit interval de timp, motorasul de relanti nu isi mai face treaba. Nu mai functioneaza. As tinde sa cred ca problemele sunt cauzate de motorasul de relanti, dar....exista un dar.....dupa o resetare a calculatorului(de obicei ii las mufa scoasa peste noapte)......functioneaza normal o anumita perioada(cateva zile-30-50 km). Nu da in nas...si funtioneaza motorasul de relanti. Cele 2 nu apar legate una de alta...ori da in nas....ori nu merge motorasul.....ori amandoua.... Imi poate da cineva un sfat? Am mai fost la test cu ea altadata si cica nu avea nimica.....dar aveam probleme cu ea. Multumesc! sal eu am scos firele de la motarasul de relanti (de fapt erau scoase de cand am luat masina) si merge ok si fara el. eu iti recomand sa faci ceea ce voi face si eu: scoti motorasul, il desfaci si il cureti. apoi il pui la loc. daca nu merge cauti unul de opel astra model '94-'95 parca, ca se potrivesc perfect (asta daca nu vrei sa cumperi unul nou, cca 400-500 ron). eu asta o sa fac. in privinta celeilate probleme o sa te anunt cand o sa o rezolv si eu la mine ![]() This post has been edited by B-84-DPD: 30 Nov 2008, 16:12 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 decembrie
- > B-84-DPD O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
|
|
B49LXL |
![]()
Post
#1454
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 29 November 08 ![]() |
QUOTE(B-84-DPD @ 30 Nov 2008, 16:11) sal eu am scos firele de la motarasul de relanti (de fapt erau scoase de cand am luat masina) si merge ok si fara el. eu iti recomand sa faci ceea ce voi face si eu: scoti motorasul, il desfaci si il cureti. apoi il pui la loc. daca nu merge cauti unul de opel astra model '94-'95 parca, ca se potrivesc perfect (asta daca nu vrei sa cumperi unul nou, cca 400-500 ron). eu asta o sa fac. in privinta celeilate probleme o sa te anunt cand o sa o rezolv si eu la mine ![]() Motorasul este de pe astra sau golf,nu stiu ce(schimbat anul trecut)-incepuse sa se tureze singura....ba dadea sa moara....ba se tura.....si acum nu sunt sigur ca este de vina numai motorasul....mi-e ca mai are si altceva.....sau ca e altceva de vina.....dupa resetare calculator....totul e ok......are viata in ea....merge bine.....Sunt inconveniente daca scoti motorasul.....nu ai soc....si este iarna acuma...variatii ale turatiei intre motor rece si motor cald....ma gandesc ca poate ar fii sonda lambda....nu mai citeste bine gazele.....imi baga prea multa benzina uneori.....alteori spune ca am prea multa benzina.....si incearca sa imi scada realntiul....si de aceea sa nu imi mai mearga motorasul de ralanti......sau....poate chiar calculatorul.........MS |
--------------------
Dacia
Logan 1,5 dci
2007
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#1455
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
si eu tot clasica problema cu motorasul pas cu pas..d
|
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
rokos |
![]()
Post
#1456
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
pentru B49LXL: vezi ce am scris eu cateva posturi mai sus...s-ar putea sa ai aceesi problema, merita incercat
![]() |
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
B-84-DPD |
![]()
Post
#1457
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 18 November 08 ![]() |
QUOTE(tester @ 29 Nov 2008, 19:21) eu zic ca se rezolva... de multe ori cei care isi schimba filtru de aer prea tarziu patesc asta .... schimband filtrul vechi plin de praf cu unul nou si nu lasa un pic senzorii sa isi faca treaba si sa isi dea seama ca a fost schimbat filtru el trage la fel de greu aerul ca si cum ar avea filtru de aer vechi ... tragand astfel o cantitate mai mare de aer in amestec... amestec pe care dupa il "corecteaza" si se ajunge la o turatie din asta mare... resetezi cum tiam zis mai sus... si pornesti masina si o lasi 5 minute in regim de relanti si ai sa vezi cum miraculos cum scade turatia singurica si isi revine la vechile obiceiuri. s-a rezolvat tester: am scos borna minus si mufa de la calculator si acum merge bine. ![]() a pornit usor si cand o turam nu mai facea figurile alea. maine o scot la o plimbare. mersi inca o data |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 decembrie
- > B-84-DPD O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
|
|
teroristu03 |
![]()
Post
#1458
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 4 February 08 From: Bucuresti ![]() |
Salutare,
vin si eu cu o problema, am mai postat pe aici prin forum, dar la sectiunea de Nova, si totusi nu prea s-au gasit oameni care sa stie ceva... aici vad ca citesc mai multi. Am o Nova GTi - motor injectie. Problema ar fi urmatoarea: acum o anumita perioada, mi se intampla sa nu mai porneasca motorul. pur si simplu. mergea ok o perioada, pornea ori de cate ori vroiam, etc, dar cateodata nu mai vroia. cand zic ca nu mai pornea ma refer ca incerca, tragea cat de mult vroiam eu, dar pur si simplu nu aprindea, ca si cum nu as fi avut benzina. Si benzina era destula. Nu a mers niciodata sa resetez calculatorul. Cineva mi-a zis sa scot cele 3 mufe de sub filtrul de aer (nu stiu daca aveti idee cum e la nova, dar am impresia ca sub filtrul ala de aer este "carburatorul") si sa le bag la loc, alea ar avea legatura cu resetarea calculatorului. ei bine nici asta nu avea efect. degeaba umblam la sigurante, nimic. Isi revenea singura dupa o ora sa zic, sau chiar mai putin. am schimbat releele de injectie, dupa asta aveam un relanti normal, inainte era mai turat - am constatat la schimbarea releelor, ca nu-mi dadusem seama inainte ![]() mi-a mai zis cineva ca ar putea fi pompa de benzina? e posibil? chestia e ca asta a facut atunci, acum nu mai face. cred ca au trecut 3 luni de cand nu mi s-a mai intamplat. in schimb, acum porneste motorul greu. daca las masina 1 zi nepornita, trebuie sa-i dau vreo 10 pedale inainte de a porni, si chiar si asa o ia dupa vreo 2-3 secunde. daca nu-i dau pedale, o ia dupa 10-15, ma plictisesc la prima cheie si o ia dintr-a 2-a. acum cateva zile i-am dat la chei de m-am plictisit, cred ca de 10 ori am dat la cheie, cate 4-5 secunde, si n-a pornit. am dat pedale, etc, tot ce vrei. nimic. ca si cum nu aveam benzina - m-a dus cu gandul ca face iar ca inainte. dar am stat 5 minute si cand am dat iar cheie a pornit. aveti idee ce se intampla? chiar ma streseaza rau fazele asta, mi-e sa nu raman cu ea pe drum. |
--------------------
Dacia
Nova
GTi '98 De cand s-au inventat banii, multumirile ma lasa rece!
|
|
tester |
![]()
Post
#1459
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
incearca sa faci asa la pornire... rotesti cheia in contact pana in momentul in care ti se aprind martorii din bord ... adica penultima pozitie a cheii.... pozitia de dinainte de demaror... lasi sa se stinga martorul de injectie si sa se termine sunetul de la pompa de benzina... cand s-a stins martorul de injectie.... iei contactul... dupa aia repeti figura asta inca de doua ori... iar a patra oara dupa ce se sting martorii pornesti motorul... vezi cum reactioneaza...
|
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
teroristu03 |
![]()
Post
#1460
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 4 February 08 From: Bucuresti ![]() |
martorul de injectie, habar n-am care e ala si unde e pozitionat ca nu a mers niciodata. in schimb aud pompa de benzina, sau cel putin cred ca este pompa, altceva nu stiu ce ar putea fi.
in perioada cand facea figura cu pornirea atunci, in momentul cand nu pornea nu auzeam nici sunetul pompei de benzina. O sa incerc asa sa vad cum se comporta. care ar putea fi rezultatele? This post has been edited by teroristu03: 3 Dec 2008, 15:31 |
--------------------
Dacia
Nova
GTi '98 De cand s-au inventat banii, multumirile ma lasa rece!
|
|
tester |
![]()
Post
#1461
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
pai daca nu se auzea bazaitul de la pompa de benzina... atunci e de la releul de alimentare pompa de benzina... pe care de altfel ai zis ca l-ai si schimbat...
ce ti-am zis eu sa faci este de fapt o amorsare mai buna... poate pierzi benzina pe tur... si daca faci ce am zis eu defapt actionezi doar pompa de benzina si astfel faci presiune in tur... astfel incat elimini problema de alimentare... pe care tu o faceai gresit ... calcand acceleratia...(degeaba o calci daca nu ai presiune de la pompa)... |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
teroristu03 |
![]()
Post
#1462
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 4 February 08 From: Bucuresti ![]() |
ok si in cazul in care asta ar fi problema, pierdutul benzinei pe tur (sincer cam asa mi se pare si mie, daca o las masina nepornita o ora 2 porneste repede, face asa doar dupa o perioada mai lunga, ca si cum benzina din "motor" sau unde sta ea, ca nu pot sa-i zic carburator, ar fi disparut), cum as putea sa repar?
exista vreun service ceva la care sa ma duc, pt testat sisteme de injectie, reglat, etc, sau rezolvat problema asta? eu unu nu cred ca m-as pricepe sa ii fac ceva. |
--------------------
Dacia
Nova
GTi '98 De cand s-au inventat banii, multumirile ma lasa rece!
|
|
tester |
![]()
Post
#1463
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
pai fa un test cum am zis eu ... ca sa vezi ce se intampla... si in functie de ce iese te mai indrumam dupa aia intr-o directie sau alta
|
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
teroristu03 |
![]()
Post
#1464
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 4 February 08 From: Bucuresti ![]() |
bun, fac in seara asta cand ajung acasa un test. sa vad ce si cum. revin cu detalii apoi!
thx ! ![]() Revin cu detalii: am facut ce ai zis mai sus, cu pus contact, asteptat pana se opreste sunetul de la pompa de benzina si luat contact de cateva ori, si ce sa vezi, a 5-a oara am pornit, si a pornit bine. in max 2 secunde a pornit. ca si cum as fi lasat-o inainte nepornita doar vreo 2-3 ore. se poate si mai bine de atat, asta stiu sigur, pt ca de ex daca am mers cu ea pana s-a incalzit motorul bine, si am oprit, daca pornesc imediat sau in cateva minute porneste la sfert! deci, de la ce e problema? si martorul ala de injectie, care este? eu am un bec, ala cu semnul exclamarii intr-un cerc, si cercul ala intre 2 paranteze rotunde ![]() ![]() This post has been edited by teroristu03: 3 Dec 2008, 19:39 |
--------------------
Dacia
Nova
GTi '98 De cand s-au inventat banii, multumirile ma lasa rece!
|
|
mar10may |
![]()
Post
#1465
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 20 February 08 From: slobozia ![]() |
QUOTE(teroristu03 @ 3 Dec 2008, 15:52) bun, fac in seara asta cand ajung acasa un test. sa vad ce si cum. revin cu detalii apoi! thx ! ![]() Revin cu detalii: am facut ce ai zis mai sus, cu pus contact, asteptat pana se opreste sunetul de la pompa de benzina si luat contact de cateva ori, si ce sa vezi, a 5-a oara am pornit, si a pornit bine. in max 2 secunde a pornit. ca si cum as fi lasat-o inainte nepornita doar vreo 2-3 ore. se poate si mai bine de atat, asta stiu sigur, pt ca de ex daca am mers cu ea pana s-a incalzit motorul bine, si am oprit, daca pornesc imediat sau in cateva minute porneste la sfert! deci, de la ce e problema? si martorul ala de injectie, care este? eu am un bec, ala cu semnul exclamarii intr-un cerc, si cercul ala intre 2 paranteze rotunde ![]() ![]() martorul acela cu semnul exclamarii nu are treaba cu injectia.el se aprinde atunci cand tragi frana de mana sau ai ceva probleme la nivelul lichidului de racire.martorul de la injectie este acela care astepti sa se stinga inainte sa pornesti motorul |
--------------------
dacia
1310 berlina
2000
- IL17EDY
|
|
tester |
![]()
Post
#1466
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
deci daca am avut dreptate si a pornit bine dupa ce ai creat presiune pe tur... inseamna ca ai o pierdere pe undeva intre pompa si motor... deci mergi in service si le zici clar ce sa verifice... asta in caz ca nu te pricipi... daca stii pe unde sa te uiti arunca un ochi tu personal si vezi pe unde pierzi...
|
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
teroristu03 |
![]()
Post
#1467
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 4 February 08 From: Bucuresti ![]() |
deci ma duc in service.
sa zic ca nu ma pricep, ar fi probabil cam putin spus ![]() ![]() din cauza asta ar putea fi si un consum mai mare, nu? cat despre martorul ala aprins, nu e de la frana de mana, atata lucru stiu si eu. cel de la frana de mana e altul. asta habar nu am de la ce e, cert este ca nu se stinge niciodata, pot sa tin eu contactul pus si o ora, ca tot aprins sta, indiferent daca motorul e rece sau cald. |
--------------------
Dacia
Nova
GTi '98 De cand s-au inventat banii, multumirile ma lasa rece!
|
|
tester |
![]()
Post
#1468
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
ia pune o poza cu bordul tau in care sa se vada martorul cu probleme... eventual o poza cu toti martorii ce ti se aprind in clipa in care pui contact...
|
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
teroristu03 |
![]()
Post
#1469
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 4 February 08 From: Bucuresti ![]() |
O sa mai ajung la masina abia diseara sa-i fac poza, asa ca am luat acu o poza de pe net si am desenat eu ce trebuie sa vezi. bordul este exact ca al meu.
asta e singurul care se aprinde cand pun contact, pe langa becurile de la apa si ulei, dar parca nici alea nu se sting, nu mai stiu sigur. This post has been edited by teroristu03: 4 Dec 2008, 09:19 Attached thumbnail(s) bord.jpg ( Size: 58.8k ) Number of downloads: 827 |
--------------------
Dacia
Nova
GTi '98 De cand s-au inventat banii, multumirile ma lasa rece!
|
|
tester |
![]()
Post
#1470
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
deci martorul (!) e pentru a te atentiona de o problema la sistemul de franare... nivel lichid frana scazut... sau alt ceva in legatura cu frana...
|
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 14:50 |