DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 47 48 49 50 51 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

rokos
post 24 Nov 2008, 19:23
Post #1441


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




QUOTE(rokos @ 23 Nov 2008, 14:49)
va salut

am nevoie de un sfat pt dacia mea cu injectie din 2002. problema e urmatoarea
timp de 2-3 ani masina a mers cu GPL, acum ca s-a ieftinit benzina am vazut ca ies tot acolo la bani. Am inceput sa merg pe benzina asadar. Toate bune si frumoase timp de aproximativ 1 sapt ( cca 400-500km ) dupa care incepand de vreo 4 zile mi se aprinde becul martor injector. Din acel moment, turatia motorului scade simtitor ( nu am turometru, dar o "simt" ), si cand apas acceleratia da in nas, zici ca se ineaca, apoi cam pe la capatul cursei pedalei se accelereaza destul de tare. Problema e la demarari, cand zici ca ti se opreste motorul ca la incepatori..
In fine, am luat un spray contacte si am curatat cam tot ce inseamna mufe si conectori, plus cele de sigurante de 10A de pe aripa stanga. Nici un rezultat. Martorul se aprinde cam dupa 5 km de mers cu masina. Daca o opresc si o repornesc, merge iar normal o perioada si iar se aprinde si tot asa..
Citind paginile anterioare, m-am gandit ca poate e de la catalizator ( sa fie infundat ) sau sonda lambda. Mentionez ca pe GPL nu are nicio problema.
Si inca ceva: am pus o singura data benzina cam 15l de rompetrol premium euro4, cea mai ieftina de la ei. Mi-a zis un angajat de -al lor ca acea benzina e doar pt masinile ca merg cu Pb. Ar putea fin si din cauza asta? Am cam consumat-o oricum, intre timp am pus 40 litri de efix95.
Multumesc pt rabdarea cu care ati citit!
*


n-are nimeni o idee ceva??sad.gif disper ca in iasi singurul tester e de fect de 2 saptamani...si inca nu stiu cand e gata...pana atunci problema persista..


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 24 Nov 2008, 20:01
Post #1442


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




cum stai cu filtru de aer? nu e plin de aer?.... incearca sa faci o resetare la calc masinii... poate a fost o eroare de moment si poate isi revine...


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 24 Nov 2008, 20:08
Post #1443


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




filtru aer si benzina sunt abia schimbate...resetat si curatat mufele de la calculator..altceva nu stiu ce sa-i fac..


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 26 Nov 2008, 21:00
Post #1444


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




ok. pana la urma eu intreb eu raspund smile.gif
au reparat cei de la service tester-ul si am pus masina pe el. Rezultatul: temperatura apei nu trecea de 65 grade cu motorul incalzit. Cauza: termostatul ( care fusese schimbat in vara abia, dar nu era "de origine"). Astfel ca am luat unul nou cu holograma care deschide la 85-87 grade. Refacut testul, temperatura ajunsese deja la 80grade. Eu cumparasem si un senzor de temperatura, si la cererea mea l-am inlocuit si pe acela, daca tot dadusem banii pe el smile.gif . Acum masina sta frumos la relanti, nu se mai aprinde martorul injectie. Sper sa mearga asa si de acuma incolo smile.gif
Preturi: 55 lei testerul + 13 lei termostatul + 20 lei manopera si berea meseriasului smile.gif


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 26 Nov 2008, 21:04
Post #1445


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




pai nu nimerea nimeni sa iti zica ce tia zis testul... de asta prima data tiam zis sa faci testul... asa cu parerea ne dam toti... si care sigur ar fi fost mai scump pentru tine...


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionutz_TM
post 26 Nov 2008, 21:11
Post #1446


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 11 December 07
From: Timisoara




bine ca sa rezolvat smile.gif


--------------------
DACIA 1310 Li 2001 - --//--//---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-84-DPD
post 28 Nov 2008, 21:41
Post #1447


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 18 November 08




salut plange.gif

am o dacia injectie 2000 si am urmatoarea problema cu ea: la relanti merge foarte bine, sta la 800-900 rpm, dar cand incerc sa o turez peste 1200 moare motorul.

de curand i-am schimbati filtru aer, de benzina (bosh) si bujii (bosh wr8bc). dupa schimbarile astea imi statea motorul turat la 1200 cand se incalzea ( sa nu uit sa va zic ca am motorasul pas cu pas inactiv, nu am firele conectate la el). ca sa scap de turatii am izolat mai bine iesirea aceea de vacuum de sub corpul injectorului si motorul mergea si cald si rece la 800-900 ture, numai ca incepuse sa mi se aprinda in mers martorul de injectie.

am citit forumul asta (ce e drept pana la pagina 17) si am vazut ca e bine sa restartez calculatorul, asa ca am scos mai intai borna "+" de la baterie si apoi am pus-o la loc, iar dupa am scos mufa aceea de la calc de injectie timp de 30 sec si am montat-o la loc.

imediat cum am pornit motorul, mi-a aparut problema mai sus precizata: moare motorul la 1200 ture!!!!!!

simt parca ca ar trage aer fals undevape la injector, dar nu imi dau seama unde. pe la iesirea aia de vacuum nu pare sa fie ca am apasat eu pe ea.

ce naiba sa aiba??????? am nevoie urgenta de masina maine si sper ca ma puteti ajuta. 1zhelp00.gif





--------------------
Dacia 1310 Li 2000 decembrie - > B-84-DPD
O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 29 Nov 2008, 13:11
Post #1448


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




resetarea calculatorului se face scotand doar borna de minus de la baterie si atat... lasi cateva minute si o conectezi la loc si e gata resetarea... nu cum ai facut tu


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-84-DPD
post 29 Nov 2008, 18:38
Post #1449


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 18 November 08




si daca o resetez acum cum zici tu, s-o rezolva problema?

mersi


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 decembrie - > B-84-DPD
O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 29 Nov 2008, 19:21
Post #1450


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




eu zic ca se rezolva... de multe ori cei care isi schimba filtru de aer prea tarziu patesc asta .... schimband filtrul vechi plin de praf cu unul nou si nu lasa un pic senzorii sa isi faca treaba si sa isi dea seama ca a fost schimbat filtru el trage la fel de greu aerul ca si cum ar avea filtru de aer vechi ... tragand astfel o cantitate mai mare de aer in amestec... amestec pe care dupa il "corecteaza" si se ajunge la o turatie din asta mare... resetezi cum tiam zis mai sus... si pornesti masina si o lasi 5 minute in regim de relanti si ai sa vezi cum miraculos cum scade turatia singurica si isi revine la vechile obiceiuri.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-84-DPD
post 29 Nov 2008, 22:36
Post #1451


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 18 November 08




doamne ajuta sa fie asa. maine dimineata asta fac primul lucru. ideea e ca am schimbat filtrul acum 1000 km, iar bujiile, filtrul benzina cam de 300 km, iar problema cu martorul de injectie a aparut imediat dupa asta. se resetarea mea cu borna "+" a fost facuta acum 0 km radmasa.gif


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 decembrie - > B-84-DPD
O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B49LXL
post 29 Nov 2008, 23:53
Post #1452


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 29 November 08




Salutare!
Am si eu o problema ce ma framanta de vreo luna!
Problemele au inceput de cand a trebuit sa schimb placa de presiune(demontare motor-sistem injectie,etc-remontare motor).Dupa aceasta operatiune a inceput ca la utilizarea franei de motor(scaderea turatiei) sa dea in nas(sa trepideze).
Am cam scapat de acest aspect.Dar mai nou, are perioade in care da in nas la apasarea acceleratiei, si nu ma refer la a cere prea mult de la ea.Incerc sa plec de pe loc, destul de incet, dar da in nas si tinde sa moara. De asemeni, la un anumit interval de timp, motorasul de relanti nu isi mai face treaba. Nu mai functioneaza.
As tinde sa cred ca problemele sunt cauzate de motorasul de relanti, dar....exista un dar.....dupa o resetare a calculatorului(de obicei ii las mufa scoasa peste noapte)......functioneaza normal o anumita perioada(cateva zile-30-50 km). Nu da in nas...si funtioneaza motorasul de relanti. Cele 2 nu apar legate una de alta...ori da in nas....ori nu merge motorasul.....ori amandoua....
Imi poate da cineva un sfat?
Am mai fost la test cu ea altadata si cica nu avea nimica.....dar aveam probleme cu ea.
Multumesc!

This post has been edited by B49LXL: 30 Nov 2008, 00:04


--------------------
Dacia Logan 1,5 dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-84-DPD
post 30 Nov 2008, 16:11
Post #1453


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 18 November 08




QUOTE(B49LXL @ 29 Nov 2008, 23:53)
Salutare!
Am si eu o problema ce ma framanta de vreo luna!
Problemele au inceput de cand a trebuit sa schimb placa de presiune(demontare motor-sistem injectie,etc-remontare motor).Dupa aceasta operatiune a inceput ca la utilizarea franei de motor(scaderea turatiei) sa dea in nas(sa trepideze).
Am cam scapat de acest aspect.Dar mai nou, are perioade in care da in nas la apasarea acceleratiei, si nu ma refer la a cere prea mult de la ea.Incerc sa plec de pe loc, destul de incet, dar da in nas si tinde sa moara. De asemeni, la un anumit interval de timp, motorasul de relanti nu isi mai face treaba. Nu mai functioneaza.
As tinde sa cred ca problemele sunt cauzate de motorasul de relanti, dar....exista un dar.....dupa o resetare a calculatorului(de obicei ii las mufa scoasa peste noapte)......functioneaza normal o anumita perioada(cateva zile-30-50 km). Nu da in nas...si funtioneaza motorasul de relanti. Cele 2 nu apar legate una de alta...ori da in nas....ori nu merge motorasul.....ori amandoua....
Imi poate da cineva un sfat?
Am mai fost la test cu ea altadata si cica nu avea nimica.....dar aveam probleme cu ea.
Multumesc!
*





sal

eu am scos firele de la motarasul de relanti (de fapt erau scoase de cand am luat masina) si merge ok si fara el. eu iti recomand sa faci ceea ce voi face si eu: scoti motorasul, il desfaci si il cureti. apoi il pui la loc. daca nu merge cauti unul de opel astra model '94-'95 parca, ca se potrivesc perfect (asta daca nu vrei sa cumperi unul nou, cca 400-500 ron). eu asta o sa fac.
in privinta celeilate probleme o sa te anunt cand o sa o rezolv si eu la mine smile.gif


This post has been edited by B-84-DPD: 30 Nov 2008, 16:12


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 decembrie - > B-84-DPD
O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B49LXL
post 30 Nov 2008, 21:47
Post #1454


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 29 November 08




QUOTE(B-84-DPD @ 30 Nov 2008, 16:11)
sal

eu am scos firele de la motarasul de relanti (de fapt erau scoase de cand am luat masina) si merge ok si fara el. eu iti recomand sa faci ceea ce voi face si eu: scoti motorasul, il desfaci si il cureti. apoi il pui la loc. daca nu merge cauti unul de opel astra model '94-'95 parca, ca se potrivesc perfect (asta daca nu vrei sa cumperi unul nou, cca 400-500 ron). eu asta o sa fac. 
in privinta celeilate probleme o sa te anunt cand o sa o rezolv si eu la mine  smile.gif
*


Motorasul este de pe astra sau golf,nu stiu ce(schimbat anul trecut)-incepuse sa se tureze singura....ba dadea sa moara....ba se tura.....si acum nu sunt sigur ca este de vina numai motorasul....mi-e ca mai are si altceva.....sau ca e altceva de vina.....dupa resetare calculator....totul e ok......are viata in ea....merge bine.....Sunt inconveniente daca scoti motorasul.....nu ai soc....si este iarna acuma...variatii ale turatiei intre motor rece si motor cald....ma gandesc ca poate ar fii sonda lambda....nu mai citeste bine gazele.....imi baga prea multa benzina uneori.....alteori spune ca am prea multa benzina.....si incearca sa imi scada realntiul....si de aceea sa nu imi mai mearga motorasul de ralanti......sau....poate chiar calculatorul.........MS


--------------------
Dacia Logan 1,5 dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 30 Nov 2008, 22:19
Post #1455


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




si eu tot clasica problema cu motorasul pas cu pas..d


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 30 Nov 2008, 22:37
Post #1456


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




pentru B49LXL: vezi ce am scris eu cateva posturi mai sus...s-ar putea sa ai aceesi problema, merita incercat wink.gif multa bafta!


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-84-DPD
post 30 Nov 2008, 22:43
Post #1457


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 18 November 08




QUOTE(tester @ 29 Nov 2008, 19:21)
eu zic ca se rezolva... de multe ori cei care isi schimba filtru de aer prea tarziu patesc asta .... schimband filtrul vechi plin de praf cu unul nou si nu lasa un pic senzorii sa isi faca treaba si sa isi dea seama ca a fost schimbat filtru el trage la fel de greu aerul ca si cum ar avea filtru de aer vechi ... tragand astfel o cantitate mai mare de aer in amestec... amestec pe care dupa il "corecteaza" si se ajunge la o turatie din asta mare... resetezi cum tiam zis mai sus... si pornesti masina si o lasi 5 minute in regim de relanti si ai sa vezi cum miraculos cum scade turatia singurica si isi revine la vechile obiceiuri.
*



s-a rezolvat tester: am scos borna minus si mufa de la calculator si acum merge bine. coolspeak.gif

a pornit usor si cand o turam nu mai facea figurile alea. maine o scot la o plimbare.

mersi inca o data


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 decembrie - > B-84-DPD
O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
teroristu03
post 3 Dec 2008, 14:47
Post #1458


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 4 February 08
From: Bucuresti




Salutare,
vin si eu cu o problema, am mai postat pe aici prin forum, dar la sectiunea de Nova, si totusi nu prea s-au gasit oameni care sa stie ceva... aici vad ca citesc mai multi.
Am o Nova GTi - motor injectie.
Problema ar fi urmatoarea: acum o anumita perioada, mi se intampla sa nu mai porneasca motorul. pur si simplu. mergea ok o perioada, pornea ori de cate ori vroiam, etc, dar cateodata nu mai vroia. cand zic ca nu mai pornea ma refer ca incerca, tragea cat de mult vroiam eu, dar pur si simplu nu aprindea, ca si cum nu as fi avut benzina. Si benzina era destula.
Nu a mers niciodata sa resetez calculatorul. Cineva mi-a zis sa scot cele 3 mufe de sub filtrul de aer (nu stiu daca aveti idee cum e la nova, dar am impresia ca sub filtrul ala de aer este "carburatorul") si sa le bag la loc, alea ar avea legatura cu resetarea calculatorului. ei bine nici asta nu avea efect. degeaba umblam la sigurante, nimic.
Isi revenea singura dupa o ora sa zic, sau chiar mai putin.
am schimbat releele de injectie, dupa asta aveam un relanti normal, inainte era mai turat - am constatat la schimbarea releelor, ca nu-mi dadusem seama inainte tongue.gif
mi-a mai zis cineva ca ar putea fi pompa de benzina? e posibil? chestia e ca asta a facut atunci, acum nu mai face. cred ca au trecut 3 luni de cand nu mi s-a mai intamplat.

in schimb, acum porneste motorul greu. daca las masina 1 zi nepornita, trebuie sa-i dau vreo 10 pedale inainte de a porni, si chiar si asa o ia dupa vreo 2-3 secunde. daca nu-i dau pedale, o ia dupa 10-15, ma plictisesc la prima cheie si o ia dintr-a 2-a.
acum cateva zile i-am dat la chei de m-am plictisit, cred ca de 10 ori am dat la cheie, cate 4-5 secunde, si n-a pornit. am dat pedale, etc, tot ce vrei. nimic. ca si cum nu aveam benzina - m-a dus cu gandul ca face iar ca inainte. dar am stat 5 minute si cand am dat iar cheie a pornit.

aveti idee ce se intampla? chiar ma streseaza rau fazele asta, mi-e sa nu raman cu ea pe drum.


--------------------
Dacia Nova GTi '98
De cand s-au inventat banii, multumirile ma lasa rece!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 3 Dec 2008, 15:24
Post #1459


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




incearca sa faci asa la pornire... rotesti cheia in contact pana in momentul in care ti se aprind martorii din bord ... adica penultima pozitie a cheii.... pozitia de dinainte de demaror... lasi sa se stinga martorul de injectie si sa se termine sunetul de la pompa de benzina... cand s-a stins martorul de injectie.... iei contactul... dupa aia repeti figura asta inca de doua ori... iar a patra oara dupa ce se sting martorii pornesti motorul... vezi cum reactioneaza...


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
teroristu03
post 3 Dec 2008, 15:30
Post #1460


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 4 February 08
From: Bucuresti




martorul de injectie, habar n-am care e ala si unde e pozitionat ca nu a mers niciodata. in schimb aud pompa de benzina, sau cel putin cred ca este pompa, altceva nu stiu ce ar putea fi.
in perioada cand facea figura cu pornirea atunci, in momentul cand nu pornea nu auzeam nici sunetul pompei de benzina.
O sa incerc asa sa vad cum se comporta. care ar putea fi rezultatele?

This post has been edited by teroristu03: 3 Dec 2008, 15:31


--------------------
Dacia Nova GTi '98
De cand s-au inventat banii, multumirile ma lasa rece!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 3 Dec 2008, 15:39
Post #1461


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




pai daca nu se auzea bazaitul de la pompa de benzina... atunci e de la releul de alimentare pompa de benzina... pe care de altfel ai zis ca l-ai si schimbat...
ce ti-am zis eu sa faci este de fapt o amorsare mai buna... poate pierzi benzina pe tur... si daca faci ce am zis eu defapt actionezi doar pompa de benzina si astfel faci presiune in tur... astfel incat elimini problema de alimentare... pe care tu o faceai gresit ... calcand acceleratia...(degeaba o calci daca nu ai presiune de la pompa)...


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
teroristu03
post 3 Dec 2008, 15:44
Post #1462


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 4 February 08
From: Bucuresti




ok si in cazul in care asta ar fi problema, pierdutul benzinei pe tur (sincer cam asa mi se pare si mie, daca o las masina nepornita o ora 2 porneste repede, face asa doar dupa o perioada mai lunga, ca si cum benzina din "motor" sau unde sta ea, ca nu pot sa-i zic carburator, ar fi disparut), cum as putea sa repar?
exista vreun service ceva la care sa ma duc, pt testat sisteme de injectie, reglat, etc, sau rezolvat problema asta? eu unu nu cred ca m-as pricepe sa ii fac ceva.


--------------------
Dacia Nova GTi '98
De cand s-au inventat banii, multumirile ma lasa rece!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 3 Dec 2008, 15:51
Post #1463


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




pai fa un test cum am zis eu ... ca sa vezi ce se intampla... si in functie de ce iese te mai indrumam dupa aia intr-o directie sau alta


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
teroristu03
post 3 Dec 2008, 15:52
Post #1464


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 4 February 08
From: Bucuresti




bun, fac in seara asta cand ajung acasa un test. sa vad ce si cum. revin cu detalii apoi!
thx ! smile.gif

Revin cu detalii:
am facut ce ai zis mai sus, cu pus contact, asteptat pana se opreste sunetul de la pompa de benzina si luat contact de cateva ori, si ce sa vezi, a 5-a oara am pornit, si a pornit bine. in max 2 secunde a pornit. ca si cum as fi lasat-o inainte nepornita doar vreo 2-3 ore.
se poate si mai bine de atat, asta stiu sigur, pt ca de ex daca am mers cu ea pana s-a incalzit motorul bine, si am oprit, daca pornesc imediat sau in cateva minute porneste la sfert!

deci, de la ce e problema?

si martorul ala de injectie, care este? eu am un bec, ala cu semnul exclamarii intr-un cerc, si cercul ala intre 2 paranteze rotunde tongue.gif nu stiu cat de bine am explicat, care este primul din dreapta, exact langa ceasul kilometrajului. si becul asta sta aprins for ever and ever, atata timp cat am contactul pus. pana nu pornesc nu se stinge. ala care e? icon_mrgreen.gif

This post has been edited by teroristu03: 3 Dec 2008, 19:39


--------------------
Dacia Nova GTi '98
De cand s-au inventat banii, multumirile ma lasa rece!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mar10may
post 3 Dec 2008, 20:23
Post #1465


Membru autentic


Group: Members
Posts: 347
Joined: 20 February 08
From: slobozia




QUOTE(teroristu03 @ 3 Dec 2008, 15:52)
bun, fac in seara asta cand ajung acasa un test. sa vad ce si cum. revin cu detalii apoi!
thx ! smile.gif

Revin cu detalii:
am facut ce ai zis mai sus, cu pus contact, asteptat pana se opreste sunetul de la pompa de benzina si luat contact de cateva ori, si ce sa vezi, a 5-a oara am pornit, si a pornit bine. in max 2 secunde a pornit. ca si cum as fi lasat-o inainte nepornita doar vreo 2-3 ore.
se poate si mai bine de atat, asta stiu sigur, pt ca de ex daca am mers cu ea pana s-a incalzit motorul bine, si am oprit, daca pornesc imediat sau in cateva minute porneste la sfert!

deci, de la ce e problema?

si martorul ala de injectie, care este? eu am un bec, ala cu semnul exclamarii intr-un cerc, si cercul ala intre 2 paranteze rotunde  tongue.gif  nu stiu cat de bine am explicat, care este primul din dreapta, exact langa ceasul kilometrajului. si becul asta sta aprins for ever and ever, atata timp cat am contactul pus. pana nu pornesc nu se stinge. ala care e?  icon_mrgreen.gif
*


martorul acela cu semnul exclamarii nu are treaba cu injectia.el se aprinde atunci cand tragi frana de mana sau ai ceva probleme la nivelul lichidului de racire.martorul de la injectie este acela care astepti sa se stinga inainte sa pornesti motorul


--------------------
dacia 1310 berlina 2000 - IL17EDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 3 Dec 2008, 20:36
Post #1466


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




deci daca am avut dreptate si a pornit bine dupa ce ai creat presiune pe tur... inseamna ca ai o pierdere pe undeva intre pompa si motor... deci mergi in service si le zici clar ce sa verifice... asta in caz ca nu te pricipi... daca stii pe unde sa te uiti arunca un ochi tu personal si vezi pe unde pierzi...


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
teroristu03
post 3 Dec 2008, 22:19
Post #1467


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 4 February 08
From: Bucuresti




deci ma duc in service.
sa zic ca nu ma pricep, ar fi probabil cam putin spus tongue.gif eu nici nu stiu care e pompa de benzina, dar pun pariu ca o gasesc daca ma pun s-o caut tongue.gif
din cauza asta ar putea fi si un consum mai mare, nu?

cat despre martorul ala aprins, nu e de la frana de mana, atata lucru stiu si eu. cel de la frana de mana e altul. asta habar nu am de la ce e, cert este ca nu se stinge niciodata, pot sa tin eu contactul pus si o ora, ca tot aprins sta, indiferent daca motorul e rece sau cald.


--------------------
Dacia Nova GTi '98
De cand s-au inventat banii, multumirile ma lasa rece!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 4 Dec 2008, 08:23
Post #1468


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




ia pune o poza cu bordul tau in care sa se vada martorul cu probleme... eventual o poza cu toti martorii ce ti se aprind in clipa in care pui contact...


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
teroristu03
post 4 Dec 2008, 09:17
Post #1469


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 4 February 08
From: Bucuresti




O sa mai ajung la masina abia diseara sa-i fac poza, asa ca am luat acu o poza de pe net si am desenat eu ce trebuie sa vezi. bordul este exact ca al meu.
asta e singurul care se aprinde cand pun contact, pe langa becurile de la apa si ulei, dar parca nici alea nu se sting, nu mai stiu sigur.

This post has been edited by teroristu03: 4 Dec 2008, 09:19

Attached thumbnail(s)
bord.jpg ( Size: 58.8k ) Number of downloads: 827


--------------------
Dacia Nova GTi '98
De cand s-au inventat banii, multumirile ma lasa rece!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 4 Dec 2008, 09:28
Post #1470


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




deci martorul (!) e pentru a te atentiona de o problema la sistemul de franare... nivel lichid frana scazut... sau alt ceva in legatura cu frana...


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 47 48 49 50 51 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 14:50
Forum Renault