dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
tester |
![]()
Post
#1801
|
||
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
|
||
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|||
vali_PRS |
![]()
Post
#1802
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 16 March 07 From: Galati ![]() |
Man, mie in dopul ala nu imi intra nici un furtun
![]() later edit: gata am ghicit-o .... era rupt dopu ala de plastic unde am zis eu ca nu am nici un furtun. Sper sa il pot schimba eu .... Merci fain again ![]() Gata ... rezolvasi... m-am descurcat sa il schimb eu ![]() This post has been edited by vali_PRS: 11 Apr 2009, 13:39 |
--------------------
Dacia
1310
2000
- GL 52 LEX
|
|
gti98 |
![]()
Post
#1803
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Sistemul monoinjector e mai "rudimentar", nu foloseste MAP sau MAF, doar traductor rezistiv pentru clapeta de acceleratie si termistor pentru aer (si unul pentru temperatura motorului) Nu exista traductor de presiune (sau depresiune in galerie)
Si as adauga si corectia "fina" a buclei de reglaj ce include sonda Lambda. Totusi e un progres enorm fata de carburator. Toate cele bune! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
Ov |
![]()
Post
#1804
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(vali_PRS @ 11 Apr 2009, 09:47) poti sa bagi o bucatica de furtun pe stutul ala, in celalalt capat sa infigi un surub ca sa astupi furtunul + 2 coliere sa nu zboare inventia si garantat n-o sa mai ai probleme ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
NYCKO22 |
![]()
Post
#1805
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 380 Joined: 10 May 08 From: bacau ![]() |
va salut cu stima si respect !!!
am o problema,mai bn zis o dilema : un vecin la bloc are o dacie 1310 li 2001 are 25 000 km reali,rodaj facut calumea,revizii pana la 5 000 km la dacia service, bibilita masina, dar acum are o problema mai mult de natura psihologica decat mecanica: a schimbat uleiul si acuma face spuma pe capacul de vizitare a uleiului si pe capacul de protectie al chiulasei[capacul de tabla][presiune ulei buna, temperatura motor buna] oare ce sa aiba? si mai ales de ce? va multumesc anticipat |
--------------------
dacia
solenza clima
2004
- bc-79-lex virusat de masini !!!
|
|
roland |
![]()
Post
#1806
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Ulei mai prost. Face condens.
Se intampla mai ales daca faci mereu drumuri scurte. Sa curete locul si sa schimbe uleiul. Ce ulei a pus, apropo? Marca si specificatii... |
--------------------
.
.
.
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#1807
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Eu am masina de un an, si imi face mereu spuma la capac, uleiul care il folosesc este aral blue tronic, 10v40 semisintetic.
![]() This post has been edited by CRICOCI: 14 Apr 2009, 20:50 |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
gigialarau |
![]()
Post
#1808
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 14 April 09 From: alba iulia ![]() |
cine ma ajuta si pe mine?
mi se tot aprinde becul de la injectie |
--------------------
dacia
1310 LI
2000
- AB 30 TIM Gigi racer
|
|
tester |
![]()
Post
#1809
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
cauta un pic mai in urma cu pagini si o sa gasesti printre posturile mele cum se reseteaza calculatorul masinii ... si daca problema persista atunci ne dai mai multe detalii despre cum se manifesta masina si vedem ce si cum.
|
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
Cucu84 |
![]()
Post
#1810
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 14 April 07 ![]() |
Dragi colegi de forum, fiti buni si ajutati-ma si pe mine cu o schema electrica pentru masina din semnatura, eu am gasit ceva pentru d1310 dar corespunde cam 60% si ce ma intereseaza pe mine, partea de bord nu corespunde.
Va multumesc. SARBATORI FERICITE TUTUROR!!! ![]() |
--------------------
Dacia
1310
2003 /CLi
- SJ-03-GHC
|
|
gigialarau |
![]()
Post
#1811
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 14 April 09 From: alba iulia ![]() |
am cautat prin pagini dar nu am gasit cum se reseteaza calculatorul
![]() 18 Apr 2009, 17:54: cand mi se aprinde in mers becul de injectie parca trage greu si se tureaza... ![]() This post has been edited by gigialarau: 18 Apr 2009, 17:54 |
--------------------
dacia
1310 LI
2000
- AB 30 TIM Gigi racer
|
|
Bandit 81 |
![]()
Post
#1812
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 2 January 09 ![]() |
Salve daciotilor va astept cu un sfat am un prieten care are o bacie pe injectie si de ceva vreme a inceput sa ai faca probleme dimineata la pornire ai intrerupe rau aproape sa se opreasca dupa ce se incalzeste merge normal
![]() 19 Apr 2009, 07:39: Pt gigialarul am avut si eu o problema de acest fel mi-se aprindea becul la injectie si am avut probleme cu termostatul nu mai lucra motorul nu se mai incalzea si dadea eroare la calculator sonda de temperatura si imi aprindea becul de la injectie (incearca sa oaerisesti sau schimbai termostatul SFAT) Mult succes!!!!! This post has been edited by Bandit 81: 19 Apr 2009, 07:39 |
--------------------
Dacia 1310 injectie
Dacia 1310 injectie
2002 Injectie
|
|
tester |
![]()
Post
#1813
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
@gigialarau: cand ti-am zis sa cauti nu am zis doar sa ma aflu in treaba...
![]() QUOTE - calc se reseataza scotand borna de minus cu nu mufa, dupa ce se lasa 5 minute fara borna se pune la loc, se porneste motorul si se lasa la relanti cel putin 5 minute fara nici o interventie din partea ta pentru a-si adapta functionarea in functie de valorile pe care le citeste de la senzori. (text copiat din postul: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...post&p=1662163)alta data ia si cauta ca mai repede gasesti informatiile deja scrise decat pana vede cineva ca ai postat o problema. ![]() |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
gigialarau |
![]()
Post
#1814
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 14 April 09 From: alba iulia ![]() |
mersi Tester maine la prima ora voi incerca
![]() 20 Apr 2009, 21:11: tester imi pare rau daca team enervat cu problema mea ![]() This post has been edited by gigialarau: 20 Apr 2009, 21:11 |
--------------------
dacia
1310 LI
2000
- AB 30 TIM Gigi racer
|
|
tester |
![]()
Post
#1815
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
nui nici o problema ... doar ca de pe data de 16 de cand ai pus problema daca cautai pe paginile din urma mai vedeai una alta ... solutii si o rezolvai pana acuma. ca doar de asta e forum si mesajele raman peste timp ca altii sa caute rezolvarii la probleme deja discutate.
alta data stii ce ai de facut SEARCH ![]() |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
gigialarau |
![]()
Post
#1816
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 14 April 09 From: alba iulia ![]() |
am resetat calculatorul masinii si a mers relativ bine:600rpm la relanti
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310 LI
2000
- AB 30 TIM Gigi racer
|
|
kog |
![]()
Post
#1817
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
vezi in ce stare e ambreiajul, poate trebuie schimbat discul.
This post has been edited by kog: 22 Apr 2009, 17:03 |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
gigialarau |
![]()
Post
#1818
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 14 April 09 From: alba iulia ![]() |
nu stiu ce sa zik despre ambreaj
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310 LI
2000
- AB 30 TIM Gigi racer
|
|
mad88 |
![]()
Post
#1819
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 26 June 08 ![]() |
cat este normal sa consume o dacie pe injectie ? pt ca a mea (2004) sare de 10L/100km mi se pare enorm pt motorul pe care il are...
|
--------------------
Dacia
break
95
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#1820
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Sal,revin cu o intrebare pentru cei care au electroventilator in loc de paleta de racire, cat de des pleaca? adica eu de ex pe timpul asta care nu e cald,daca merg in oras maxim 3 4 km gata imi ajunge acul la jumate si pleaca electroventilatorul, nu de alta dar ma gandesc cand va veni canicula probabil nu va mai face fata.
A da eu de cand am masina am un tremurat la maneta de viteze putin cam exagerat, la voi cum e? Multumesc anticipat!. |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
tester |
![]()
Post
#1821
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
@mad88: depinde de conditiile in care circula masina(oras, temperatura, stilul de condus) ... acuma nu ca vreau sa ma laud dar a mea consuma putin (oras iasi) cam 8 max in oras... in afara scade spre 6,5
eventual poti verifica returul sa nu fie infundat si sa iti bea mai multa benzina decat trebuie. @CRICOCI: in legatura cu tremuratul manetei verifica arcul de sub masina ce are rolul de a aduce schimbatorul pe "liber"... cand se slabeste maneta se misca prea usor si "resimte" toate vibratiile... daca e slabit(sau poate iti lipseste... daca e slabit si il agati cu ceva sau de la o groapa ceva il pierzi) il schimbi ca nu e scump si rezolvi problema. @gigialarau: fa un mic test sa vezi daca e chiar discu de ambreiaj.... porneste masina trage frana de mana pe loc... si inceaca sa pleci cu frana de mana trasa folosind doar pedala de ambreiaj... daca da sa moara motorul repede atunci ambreiajul e bun.... daca nu da sa moara decat in ultimul moment adik spre sfarsitul eliberarii complete a ambreiajului atunci el e de vina... sau poti sa incerci sa pleci cu a doua de pe loc daca pleaca "lin" fara tremuraturi atunci patineaza ambreiajul ... daca isi baga cateva socuri si pleaca ajutata de acceleratia atunci e bun ambreiajul... (ceea ce tiam zis e doar de test si nu recomand abuzul... incerci odata si vezi cum face si atat... ca altfel dai vina pe mine ca cine stie ce ti sa intamplat din cauza mea) sau poti sa zici ce turatie aveai la 80 la ora in treapta a 5-a... cat de repede se accelereaza sau daca ai observat variatii de turatie la aceeasi viteza. This post has been edited by tester: 23 Apr 2009, 12:27 |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
mad88 |
![]()
Post
#1822
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 26 June 08 ![]() |
sa ma uit la retur..... :-?? referitor la stilul de condus am condus si incet... plecari de pe loc usoare etc.. dar si "sport"
![]() |
--------------------
Dacia
break
95
|
|
gigialarau |
![]()
Post
#1823
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 14 April 09 From: alba iulia ![]() |
tester, am incercat cu ambreajul si este bun.
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310 LI
2000
- AB 30 TIM Gigi racer
|
|
tester |
![]()
Post
#1824
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
@mad88: furtunul de retur il gasesti in doua parti: in locasul injectorului intra doua furtumase... au si semne pe ele trebuie sa verifici capatul pe care sageata arata ca "iese" din injector si "intra" in furtun (e trasa de par rau dar na sa intelegi)
al doilea capat il gasesti in portbagaj sub scutul ala de tabla din portbagaj. il dai la o parte si ai acces la furtumase. dupa ce desfaci unul dintre capete incerci sa bagi aer cu pompa de umflat roti daca iese aer calumea inseamna ca nu e infundat daca nu iese aerul inseamna ca e infundat. dupa ce faci testul cu aerul trebuie sa prinzi foarte bine inapoi furtunul cu (virgula) colierul lui ca sa nu ai pierderi. sau poate chiar ai o pierdere de benzina pe traseu sa nu fi cedat vreun colier ceva. apropo ce benzina folosesti? altceva la masina nu ai simtit? in afara de calculele de consum? @gigialarau: nu e turatia buna in treapta a 5-a la 80 la ora sa ai "doar" 2600 de ture. trebuie sa fie mai putine nu mai stiu acuma exact dar oricum un pic mai putine(iti spun turatia mea mai acusi cand cobor la masina, ca eu desi am turometru nu sunt din ala care sta cu ochiu pe turatii cand vrea sa schimbe treapta de viteza... o schimb in functie de cum simt motorul). incearca sa o duci peste 80 la ora cu treapta a 4-a si dupa sa dai 5 sa vezi daca asa urca viteza. eu nu ii dau sub 80 la ora treapta a 5-a decat daca merg la consum. altfel o urc mai sus cu a patra si dupa ii dau 5 si o mentin in viteza pentru ca desi am cutia de viteza cu treapta a 5-a "de fuga", adica la 3000 de rotatii am 110km/h si mai e loc de acceleratie, prefer in a 5-a doar sa o tin constant de cel mai des, dar daca e nevoie stiu ca are destula putere incat sa mai fac vreo depasire ceva. LE: for gigialarau: eu in treapta a 4-a la 2000 de ture am cam 63-64 de km/h iar in treapta a 5-a la 2000 de ture am exact 80 de km/h. turometru e verificat cu valorile citite de clip si are o precizie de +/- 40 de ture iar vitezometru are o eroare de 2km/h la 120 de km/h pe ceas(real 118 km/h masurat cu gps, deci destul de precis ![]() This post has been edited by tester: 24 Apr 2009, 07:23 |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#1825
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
@CRICOCI: in legatura cu tremuratul manetei verifica arcul de sub masina ce are rolul de a aduce schimbatorul pe "liber"... cand se slabeste maneta se misca prea usor si "resimte" toate vibratiile... daca e slabit(sau poate iti lipseste... daca e slabit si il agati cu ceva sau de la o groapa ceva il pierzi) il schimbi ca nu e scump si rezolvi problema.
[/quote] arcul l am schimbat de atunci,tremura mai putin dar tot tremura deci sa inteleg ca la voi nu are nici un fel de tremurat. |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
tester |
![]()
Post
#1826
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
schimatorul are un pic de tremurat orice iai face doar ca el devine mai finut daca are arcul bun...
|
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
Valentinho |
![]()
Post
#1827
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 17 April 09 ![]() |
Salut! Sper k ink s mai uita cate cnv p acest forum. Am si eu o problema: a mea dacie nu mai vrea sa porneasca.ii dau la automat s aude un clant de la electromotor si atat.nu invarte nimik.Am citit p posturile anterioare si am inteles k ar putea fi de la papucul electomotor.Am fost la masina m-am uitat la electromotor si am 3 fire legate de el unul mai subtirel prins cu un surub si alte 2 legate d un alt surub . C exact ar putea fi scos de acolo?K am inteles k e posibil sa s miste ceva in timp insa cele 3 fire sunt foarte bine prinse sa fie un alt fir scos?Dak m-ar putea ajuta cnv.Multumesc fr.!
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
|
|
rokos |
![]()
Post
#1828
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
bateria in ce stare e?
|
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
Valentinho |
![]()
Post
#1829
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 17 April 09 ![]() |
Bateria buna.Combustibil destul.Ii dau la automat clanc.... si nimic mai mult.Mirarea a fost mult mai mare tinand cont k nu mi-a dat absolut nici un semn.Azi dimineatza nu a mai vrut si gata.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
|
|
Ionutz_TM |
![]()
Post
#1830
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 11 December 07 From: Timisoara ![]() |
trebuie desfacut electromotorul si vazut ce e cu el. Al meu cand a facut asa nici nu a mai pornit, si cand l-am desfacut avea cativa magneti din stator facuti zob, iar cioburi din ei blocau rotorul.
Primul lucru pe care il poti testa fara sa dai electromotorul jos ar fi urmatorul: Masina scoasa din viteza, pe neutru schimbatorul, firul acela subtire ce duce la electromotor decuplat de la instalatia masinii(acel fir ajunge la contact), luat un alt cablu izolat cu un fir, bagat in papucul de pe bucata de fir de duce la electromotor, si celalat capat al firului astfel prelungit, atins de borna plus, ar trebui sa se auda din nou clanc-ul acela facut de bendix. Daca se aude si invarte si electromotul, inseamna ca ai contactul defect, si are o rezistenta intre contactul + si pozitia M din el. Daca face doar clanc, atunci trebuie dat electromotrul jos si vazut ce s-a stricat, posbil chiar bobina de pornire de pe electromotor, sa nu mai inchida circuitul rotoric. |
--------------------
DACIA
1310 Li
2001
- --//--//---
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 13:33 |