DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

238 Pages « < 59 60 61 62 63 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

tester
post 11 Apr 2009, 07:13
Post #1801


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




verifica sa nu iti traga aer fals.... verifica capsula unisens si dopul ce intra in servo.... pentru detalii vezi foto din link.
http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1627497990


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali_PRS
post 11 Apr 2009, 08:47
Post #1802


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 16 March 07
From: Galati




Man, mie in dopul ala nu imi intra nici un furtun sad.gif . Masina e din 2000 si nu are furtunele alea 2 de vacuum de sub capacul injectorului...sa fie asta motivul pt care nu am furtun acolo? ..Am sa verific in dimineata asta sa nu fie cazut. Merci fain!

later edit: gata am ghicit-o .... era rupt dopu ala de plastic unde am zis eu ca nu am nici un furtun. Sper sa il pot schimba eu ....

Merci fain again biggrin.gif


Gata ... rezolvasi... m-am descurcat sa il schimb eu smile.gif

This post has been edited by vali_PRS: 11 Apr 2009, 13:39


--------------------
Dacia 1310 2000 - GL 52 LEX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gti98
post 12 Apr 2009, 09:09
Post #1803


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 12 November 05




Sistemul monoinjector e mai "rudimentar", nu foloseste MAP sau MAF, doar traductor rezistiv pentru clapeta de acceleratie si termistor pentru aer (si unul pentru temperatura motorului) Nu exista traductor de presiune (sau depresiune in galerie)
Si as adauga si corectia "fina" a buclei de reglaj ce include sonda Lambda.

Totusi e un progres enorm fata de carburator.

Toate cele bune!


--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 13 Apr 2009, 09:40
Post #1804


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.451
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(vali_PRS @ 11 Apr 2009, 09:47)
era rupt dopu ala de plastic unde am zis eu ca nu am nici un furtun. Sper sa il pot schimba eu ....
*



poti sa bagi o bucatica de furtun pe stutul ala, in celalalt capat sa infigi un surub ca sa astupi furtunul + 2 coliere sa nu zboare inventia si garantat n-o sa mai ai probleme wink.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NYCKO22
post 13 Apr 2009, 14:58
Post #1805


Membru autentic


Group: Members
Posts: 380
Joined: 10 May 08
From: bacau




va salut cu stima si respect !!!
am o problema,mai bn zis o dilema : un vecin la bloc are o dacie 1310 li 2001 are 25 000 km reali,rodaj facut calumea,revizii pana la 5 000 km la dacia service, bibilita masina, dar acum are o problema mai mult de natura psihologica decat mecanica: a schimbat uleiul si acuma face spuma pe capacul de vizitare a uleiului si pe capacul de protectie al chiulasei[capacul de tabla][presiune ulei buna, temperatura motor buna]
oare ce sa aiba? si mai ales de ce?
va multumesc anticipat


--------------------
dacia solenza clima 2004 - bc-79-lex
virusat de masini !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 14 Apr 2009, 08:47
Post #1806


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Ulei mai prost. Face condens.
Se intampla mai ales daca faci mereu drumuri scurte. Sa curete locul si sa schimbe uleiul. Ce ulei a pus, apropo? Marca si specificatii...


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 14 Apr 2009, 20:48
Post #1807


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Eu am masina de un an, si imi face mereu spuma la capac, uleiul care il folosesc este aral blue tronic, 10v40 semisintetic.sad.gif In schimb intradevar numai drumuri scurte fac.

This post has been edited by CRICOCI: 14 Apr 2009, 20:50


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gigialarau
post 16 Apr 2009, 12:33
Post #1808


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 14 April 09
From: alba iulia




cine ma ajuta si pe mine?
mi se tot aprinde becul de la injectie


--------------------
dacia 1310 LI 2000 - AB 30 TIM
Gigi racer
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 16 Apr 2009, 13:13
Post #1809


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




cauta un pic mai in urma cu pagini si o sa gasesti printre posturile mele cum se reseteaza calculatorul masinii ... si daca problema persista atunci ne dai mai multe detalii despre cum se manifesta masina si vedem ce si cum.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cucu84
post 17 Apr 2009, 21:32
Post #1810


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 14 April 07




Dragi colegi de forum, fiti buni si ajutati-ma si pe mine cu o schema electrica pentru masina din semnatura, eu am gasit ceva pentru d1310 dar corespunde cam 60% si ce ma intereseaza pe mine, partea de bord nu corespunde.
Va multumesc.
SARBATORI FERICITE TUTUROR!!! biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 2003 /CLi - SJ-03-GHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gigialarau
post 18 Apr 2009, 17:52
Post #1811


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 14 April 09
From: alba iulia




am cautat prin pagini dar nu am gasit cum se reseteaza calculatorul sad.gif .mia spus cineva sa scot bornele de la baterie si sa le pun la loc ,dar nu sa intamplat nimik la service miau zis aia k sai bag benzina mai tare...eu folosesc de 95 si nu as baga de o suta sa nu strik ceva

18 Apr 2009, 17:54:
cand mi se aprinde in mers becul de injectie parca trage greu si se tureaza... sad.gif

This post has been edited by gigialarau: 18 Apr 2009, 17:54


--------------------
dacia 1310 LI 2000 - AB 30 TIM
Gigi racer
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bandit 81
post 19 Apr 2009, 07:33
Post #1812


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 2 January 09




Salve daciotilor va astept cu un sfat am un prieten care are o bacie pe injectie si de ceva vreme a inceput sa ai faca probleme dimineata la pornire ai intrerupe rau aproape sa se opreasca dupa ce se incalzeste merge normal blink.gif

19 Apr 2009, 07:39:
Pt gigialarul am avut si eu o problema de acest fel mi-se aprindea becul la injectie si am avut probleme cu termostatul nu mai lucra motorul nu se mai incalzea si dadea eroare la calculator sonda de temperatura si imi aprindea becul de la injectie (incearca sa oaerisesti sau schimbai termostatul SFAT) Mult succes!!!!!


This post has been edited by Bandit 81: 19 Apr 2009, 07:39


--------------------
Dacia 1310 injectie Dacia 1310 injectie 2002 Injectie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 20 Apr 2009, 19:47
Post #1813


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@gigialarau: cand ti-am zis sa cauti nu am zis doar sa ma aflu in treaba... dry.gif

QUOTE
- calc se reseataza scotand borna de minus cu nu mufa, dupa ce se lasa 5 minute fara borna se pune la loc, se porneste motorul si se lasa la relanti cel putin 5 minute fara nici o interventie din partea ta pentru a-si adapta functionarea in functie de valorile pe care le citeste de la senzori.
(text copiat din postul: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...post&p=1662163)

alta data ia si cauta ca mai repede gasesti informatiile deja scrise decat pana vede cineva ca ai postat o problema. wink.gif


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gigialarau
post 20 Apr 2009, 20:43
Post #1814


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 14 April 09
From: alba iulia




mersi Tester maine la prima ora voi incerca smile.gif


20 Apr 2009, 21:11:
tester imi pare rau daca team enervat cu problema mea sad.gif

This post has been edited by gigialarau: 20 Apr 2009, 21:11


--------------------
dacia 1310 LI 2000 - AB 30 TIM
Gigi racer
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 21 Apr 2009, 07:26
Post #1815


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




nui nici o problema ... doar ca de pe data de 16 de cand ai pus problema daca cautai pe paginile din urma mai vedeai una alta ... solutii si o rezolvai pana acuma. ca doar de asta e forum si mesajele raman peste timp ca altii sa caute rezolvarii la probleme deja discutate.
alta data stii ce ai de facut SEARCH wink.gif


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gigialarau
post 22 Apr 2009, 16:53
Post #1816


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 14 April 09
From: alba iulia




am resetat calculatorul masinii si a mers relativ bine:600rpm la relanti smile.gif dar dupa vreo 10 km mergeam in vitaza a 5 a la blana cu 80km/h sad.gif ...nu stii ce alta cauza ar fi? ms


--------------------
dacia 1310 LI 2000 - AB 30 TIM
Gigi racer
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 22 Apr 2009, 17:02
Post #1817


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




vezi in ce stare e ambreiajul, poate trebuie schimbat discul.

This post has been edited by kog: 22 Apr 2009, 17:03


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gigialarau
post 22 Apr 2009, 17:43
Post #1818


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 14 April 09
From: alba iulia




nu stiu ce sa zik despre ambreaj blink.gif vitezele se schimba foarte bine ambreajul nu face urat cand schimb vitezele ca la alte masini wacko.gif .oricum am sa verifik si ambreajul .ms de sfat


--------------------
dacia 1310 LI 2000 - AB 30 TIM
Gigi racer
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad88
post 22 Apr 2009, 17:59
Post #1819


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 26 June 08




cat este normal sa consume o dacie pe injectie ? pt ca a mea (2004) sare de 10L/100km mi se pare enorm pt motorul pe care il are...


--------------------
Dacia break 95
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 23 Apr 2009, 11:57
Post #1820


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Sal,revin cu o intrebare pentru cei care au electroventilator in loc de paleta de racire, cat de des pleaca? adica eu de ex pe timpul asta care nu e cald,daca merg in oras maxim 3 4 km gata imi ajunge acul la jumate si pleaca electroventilatorul, nu de alta dar ma gandesc cand va veni canicula probabil nu va mai face fata.
A da eu de cand am masina am un tremurat la maneta de viteze putin cam exagerat, la voi cum e? Multumesc anticipat!.


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 23 Apr 2009, 12:21
Post #1821


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@mad88: depinde de conditiile in care circula masina(oras, temperatura, stilul de condus) ... acuma nu ca vreau sa ma laud dar a mea consuma putin (oras iasi) cam 8 max in oras... in afara scade spre 6,5
eventual poti verifica returul sa nu fie infundat si sa iti bea mai multa benzina decat trebuie.

@CRICOCI: in legatura cu tremuratul manetei verifica arcul de sub masina ce are rolul de a aduce schimbatorul pe "liber"... cand se slabeste maneta se misca prea usor si "resimte" toate vibratiile... daca e slabit(sau poate iti lipseste... daca e slabit si il agati cu ceva sau de la o groapa ceva il pierzi) il schimbi ca nu e scump si rezolvi problema.

@gigialarau: fa un mic test sa vezi daca e chiar discu de ambreiaj.... porneste masina trage frana de mana pe loc... si inceaca sa pleci cu frana de mana trasa folosind doar pedala de ambreiaj... daca da sa moara motorul repede atunci ambreiajul e bun.... daca nu da sa moara decat in ultimul moment adik spre sfarsitul eliberarii complete a ambreiajului atunci el e de vina... sau poti sa incerci sa pleci cu a doua de pe loc daca pleaca "lin" fara tremuraturi atunci patineaza ambreiajul ... daca isi baga cateva socuri si pleaca ajutata de acceleratia atunci e bun ambreiajul... (ceea ce tiam zis e doar de test si nu recomand abuzul... incerci odata si vezi cum face si atat... ca altfel dai vina pe mine ca cine stie ce ti sa intamplat din cauza mea)
sau poti sa zici ce turatie aveai la 80 la ora in treapta a 5-a... cat de repede se accelereaza sau daca ai observat variatii de turatie la aceeasi viteza.

This post has been edited by tester: 23 Apr 2009, 12:27


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad88
post 23 Apr 2009, 14:02
Post #1822


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 26 June 08




sa ma uit la retur..... :-?? referitor la stilul de condus am condus si incet... plecari de pe loc usoare etc.. dar si "sport" smile.gif) nu este nicio diferenta... :-??


--------------------
Dacia break 95
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gigialarau
post 23 Apr 2009, 22:11
Post #1823


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 14 April 09
From: alba iulia




tester, am incercat cu ambreajul si este bun. smile.gif .la 80km/h in treapta a5a aveam 2600rpm
sad.gif


--------------------
dacia 1310 LI 2000 - AB 30 TIM
Gigi racer
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 24 Apr 2009, 04:31
Post #1824


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@mad88: furtunul de retur il gasesti in doua parti: in locasul injectorului intra doua furtumase... au si semne pe ele trebuie sa verifici capatul pe care sageata arata ca "iese" din injector si "intra" in furtun (e trasa de par rau dar na sa intelegi)
al doilea capat il gasesti in portbagaj sub scutul ala de tabla din portbagaj. il dai la o parte si ai acces la furtumase. dupa ce desfaci unul dintre capete incerci sa bagi aer cu pompa de umflat roti daca iese aer calumea inseamna ca nu e infundat daca nu iese aerul inseamna ca e infundat. dupa ce faci testul cu aerul trebuie sa prinzi foarte bine inapoi furtunul cu (virgula) colierul lui ca sa nu ai pierderi. sau poate chiar ai o pierdere de benzina pe traseu sa nu fi cedat vreun colier ceva.
apropo ce benzina folosesti? altceva la masina nu ai simtit? in afara de calculele de consum?

@gigialarau: nu e turatia buna in treapta a 5-a la 80 la ora sa ai "doar" 2600 de ture. trebuie sa fie mai putine nu mai stiu acuma exact dar oricum un pic mai putine(iti spun turatia mea mai acusi cand cobor la masina, ca eu desi am turometru nu sunt din ala care sta cu ochiu pe turatii cand vrea sa schimbe treapta de viteza... o schimb in functie de cum simt motorul). incearca sa o duci peste 80 la ora cu treapta a 4-a si dupa sa dai 5 sa vezi daca asa urca viteza. eu nu ii dau sub 80 la ora treapta a 5-a decat daca merg la consum. altfel o urc mai sus cu a patra si dupa ii dau 5 si o mentin in viteza pentru ca desi am cutia de viteza cu treapta a 5-a "de fuga", adica la 3000 de rotatii am 110km/h si mai e loc de acceleratie, prefer in a 5-a doar sa o tin constant de cel mai des, dar daca e nevoie stiu ca are destula putere incat sa mai fac vreo depasire ceva.

LE: for gigialarau: eu in treapta a 4-a la 2000 de ture am cam 63-64 de km/h iar in treapta a 5-a la 2000 de ture am exact 80 de km/h. turometru e verificat cu valorile citite de clip si are o precizie de +/- 40 de ture iar vitezometru are o eroare de 2km/h la 120 de km/h pe ceas(real 118 km/h masurat cu gps, deci destul de precis smile.gif )

This post has been edited by tester: 24 Apr 2009, 07:23


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 24 Apr 2009, 20:40
Post #1825


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




@CRICOCI: in legatura cu tremuratul manetei verifica arcul de sub masina ce are rolul de a aduce schimbatorul pe "liber"... cand se slabeste maneta se misca prea usor si "resimte" toate vibratiile... daca e slabit(sau poate iti lipseste... daca e slabit si il agati cu ceva sau de la o groapa ceva il pierzi) il schimbi ca nu e scump si rezolvi problema.
*

[/quote]
arcul l am schimbat de atunci,tremura mai putin dar tot tremura deci sa inteleg ca la voi nu are nici un fel de tremurat.


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 25 Apr 2009, 05:24
Post #1826


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




schimatorul are un pic de tremurat orice iai face doar ca el devine mai finut daca are arcul bun...


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentinho
post 27 Apr 2009, 16:16
Post #1827


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 17 April 09




Salut! Sper k ink s mai uita cate cnv p acest forum. Am si eu o problema: a mea dacie nu mai vrea sa porneasca.ii dau la automat s aude un clant de la electromotor si atat.nu invarte nimik.Am citit p posturile anterioare si am inteles k ar putea fi de la papucul electomotor.Am fost la masina m-am uitat la electromotor si am 3 fire legate de el unul mai subtirel prins cu un surub si alte 2 legate d un alt surub . C exact ar putea fi scos de acolo?K am inteles k e posibil sa s miste ceva in timp insa cele 3 fire sunt foarte bine prinse sa fie un alt fir scos?Dak m-ar putea ajuta cnv.Multumesc fr.!


--------------------
Dacia 1310 Li 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 27 Apr 2009, 19:57
Post #1828


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




bateria in ce stare e?


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentinho
post 27 Apr 2009, 21:42
Post #1829


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 17 April 09




Bateria buna.Combustibil destul.Ii dau la automat clanc.... si nimic mai mult.Mirarea a fost mult mai mare tinand cont k nu mi-a dat absolut nici un semn.Azi dimineatza nu a mai vrut si gata.


--------------------
Dacia 1310 Li 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionutz_TM
post 28 Apr 2009, 09:21
Post #1830


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 11 December 07
From: Timisoara




trebuie desfacut electromotorul si vazut ce e cu el. Al meu cand a facut asa nici nu a mai pornit, si cand l-am desfacut avea cativa magneti din stator facuti zob, iar cioburi din ei blocau rotorul.

Primul lucru pe care il poti testa fara sa dai electromotorul jos ar fi urmatorul:
Masina scoasa din viteza, pe neutru schimbatorul, firul acela subtire ce duce la electromotor decuplat de la instalatia masinii(acel fir ajunge la contact), luat un alt cablu izolat cu un fir, bagat in papucul de pe bucata de fir de duce la electromotor, si celalat capat al firului astfel prelungit, atins de borna plus, ar trebui sa se auda din nou clanc-ul acela facut de bendix. Daca se aude si invarte si electromotul, inseamna ca ai contactul defect, si are o rezistenta intre contactul + si pozitia M din el. Daca face doar clanc, atunci trebuie dat electromotrul jos si vazut ce s-a stricat, posbil chiar bobina de pornire de pe electromotor, sa nu mai inchida circuitul rotoric.


--------------------
DACIA 1310 Li 2001 - --//--//---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
238 Pages « < 59 60 61 62 63 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th May 2024 - 13:39
Forum Renault