dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
Valentinho |
![]()
Post
#1861
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 17 April 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
|
|||
mabzii |
![]()
Post
#1862
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 4 September 08 From: Ghencea ![]() |
pai daca vrei poti sa ma asisti cand o sa mai plec pe autostrada...iar de turatia de care zici u nici nu se poate pune problema...am multe ture peste!!! de aia ma gandeam ca poate se modifica ceva in bine la masina mea bineinteles viteza sa ramana tot una f mare!!!
![]() ps:nu prea sunt obisnuit sa merg la consum |
--------------------
Dacia 1310 Li
Berlina
2000
- B 64 J T S
|
|
infiniti |
![]()
Post
#1863
|
Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 24 June 08 ![]() |
Salutare. Va rog sa-mi recomandati si mie un service unde pot face verificarea pentru o Dacie cu injectie. Vreau sa fac aceasta verificare (conectare la bancul de probe) deoarece motorul merge putin ciudat si vreau sa vad ce are. Am fost la Cobalcescu dar "nu aveau" cablul necesar pentru Dacia 1410 cu injectie. Multumesc frumos!
|
--------------------
Dacia
1410
1999
|
|
mabzii |
![]()
Post
#1864
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 4 September 08 From: Ghencea ![]() |
poti incerca la dacoserv,eu acolo am fost la cel de pe salaj unde este un "pustiulica" sa zic asa foarte priceput si f de treaba!!! cauta pe net nr lor de tel si vezi ca din ce stiu eu se face doar cu programare!!!
|
--------------------
Dacia 1310 Li
Berlina
2000
- B 64 J T S
|
|
T1000i |
![]()
Post
#1865
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 13 May 09 ![]() |
Salutare tuturor, am si eu un break din 2000, 1557cmc si d la un timp a inceput sa imi cam faca probleme.
I. cand incercam sa plec dupa loc turam masina pana la 2000-2500 rot/min si imi scadea turatia brusc la 1500-1000 rot/min dupa care mi se oprea motorul. Frecvent lucrul asta mi s intampla cand maisna era in sarcina dar pateam asta doar cand mi s incalzea motorul foarte mult aproape k imi fierbea apa, cel putin asa imi indica in bord, adica imi trecea acul la apa de jumatate. In alte zile cand vroiam sa plec undeva porneam motorul si constatam ca parca nu mai mergea cum trebuie si "tremura" motorul de parca ar fi mers in 2 pistoane iar cand acceleram imi facea la fel ca atunci cand mi se incalzea foarte tare. II. cica remediul....am verificat furtunele de tur si retur sa nu fie infundate, am deconectat sonda lambda ca ma gandeam cand se supraincalzeste motorul trimite semnal la calculator sa-l opreasca, am verificat fisele si toate dau curent la buji, am scos si termostatul ca ma gandeam ca nu functioneaza cum trebuie, am chemat un prieten care se pricepea cat de cat la mecanica si cand mi-a scos benzina pe retur intr-un bidon de 5L pe fundul lui era mai mult de jumatate de litru d apa ![]() Am mai pornit motorul foarte putin cu ambreiaju calcat si nu e de la rulmentul de presiune si dat jos cureaua de pe alternator, pompa de apa si tot acelasi scartait se aude. Ce credeti ca ar avea?Care ar fi remediul si cam cat m-ar costa?Va multumesc pentru sfat |
--------------------
Dacia
Break
2000 CLi
- Bz-06-YJU
|
|
panter1 |
![]()
Post
#1866
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
1. Incearca un reglaj de culbutori la 0.20mm Admisie si 0.25mm Evacuare, exact asa spui cui ti-i regleaza, sau cauta aici pe forum "Reglaj culbutori" sau pe google si ai sa inveti singur cum se face. La dacia injectie cam asta ar fi singurul lucru care se deregleaza la capitolul reglaje si bineinteles iti merge in 3 pistoane sau in 2.5 da in nas,eu am patito, moare cand apesi acceleratia daca nu sunt reglati, si daca nu sunt reglati ies mai multe gaze pe evacuare iar sonda LAMBDA transmite calculatorului ca trebuie sa bage aer, si va merge cu amestec sarac, mai ales daca ai si GPL. Incearca, asta sa te convingi daca merge in 4 pistoane, sa scoti pe rand (cu motorul pornit) cate o fisa(de la bujie) si vezi daca lucreaza toate pistoanele la fel si care nu lucreaza, mare atentie MANA CEALALTA LA SPATE ca altfel te curentezi(cateva mii de Volti acolo), deci cu o mana tragi fisa cu cealalta nu atinci masina sa te sprijini sau ceva ca sari in sus, ti-am spus asta in caz ca nu stiai cum se face.
2. Posibil ar fi lantul de distributie, intinzator, sau o zala, alt cva.. nu vad ce ar scartaitai, rog si colegii forumisti sa dea o parere Mabzi daca zici ca la 120 ai mult mai multe ture, cred ca n-ai pinion de nova. Ai Gpl pe daciuta ta?? This post has been edited by panter1: 22 May 2009, 09:37 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#1867
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Eu la 3000 ture am 115-120 dar asta de ceva timp incoace,pana acum aveam 110 la 3000ture si nu am schimbat pinion,am schimbat ulei motor si ulei cutie , poate ajuta uleiul de la cutie?! aveam un ulei gros de imi tremura si maneta in relantiu, iar pe gaz sau pe benzina nu e nici o diferenta (cel putin la mine) intre ture si viteza, atat ca ajunge mai greu la viteza respectiva pe gaz.
|
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#1868
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Prietene, spui prostii. La 3000 rpm nu poți avea viteze diferite decât dacă:
1. Îți patinează ambreiajul. 2. Ai schimbat dimensiunea anvelopelor și / sau jantelor. 3. Ai schimbat vreun pinion. 4. Vitezometrul s-a decalibrat. Nu contează nici ce ulei ai în motor sau cutie, nici cu ce alimentezi motorul. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#1869
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
QUOTE(MAERSK @ 23 May 2009, 12:04) Prietene, spui prostii. La 3000 rpm nu poți avea viteze diferite decât dacă: 1. Îți patinează ambreiajul. 2. Ai schimbat dimensiunea anvelopelor și / sau jantelor. 3. Ai schimbat vreun pinion. 4. Vitezometrul s-a decalibrat. Nu contează nici ce ulei ai în motor sau cutie, nici cu ce alimentezi motorul. Deci prietene,eu nu am spus ca imi variaza viteza cand am scris 115 120 mam referit ca pe acolo e viteza la 3000 ture cat despre ce spui tu este posibil sa sa ai dreptate doar in varianta 4 , in rest daca variantele mele au cazut cu uleiul atunci poate sunt altele cum ar fi , garnitura de chiloasa , pedala de ambreaj am avut o rupta intr o parte si eu nu am stiut,dupa care am schimbat o,atunci sa modificat si pedala tine mai sus acum, in rest ce sa spun , chiar daca eu nu am dreptate e bine totusi sa fi mai rezervat in exprimari ca poate am si e o varsta peste tine nu se stie niciodata. This post has been edited by CRICOCI: 24 May 2009, 20:00 |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#1870
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
N-are nicio legătură vârsta cu perlele... Eu nu m-am referit la 115 - 120 , ci la
QUOTE(CRICOCI @ 23 May 2009, 12:57) Cum să fiu mai rezervat, când perlele continuă... QUOTE(CRICOCI @ 24 May 2009, 20:55) Chiulasa iar nu are treabă, iar cu ambreiajul te încadrai la punctul 1. This post has been edited by MAERSK: 25 May 2009, 12:54 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#1871
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Bine mai omule,hai ca nu as vrea sa intru in polemica cu tine un pusti needucat , cuvinte de gen perle spui prosti spune le cui iti permite tie , eu unu nu iti permit.
|
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#1872
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Dacă nu-mi permiți, ia măsuri...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
7pacate |
![]()
Post
#1873
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 2 March 09 ![]() |
ce naiba sa aiba masina mea????problemele au inceput in felul urmator:trebuia sa plec undeva, opresc in peco, pun benzina si vreau sa plec....porneste usor masina,ii dau in gura si la un moment-dat mai sa ma bage in parbriz......fiind in 1 si ft turat motoru ma gandeam k am decelerat eu si a intrat frana de motor....ii dau 2...turez,si iar aceeasi problema k si cum ar intra frana de motor.masina nu mi se mai tura....vreau sa zic k apasam acc la maxim si mi facea k o drujba din aia proasta.....acuma se tura, imediat intra in relanti,apoi iar se tura si tot asa. In sarcina nu avea simptomele astea decat pana in tr3, k aici puteam tura mototru mai mult...in 4 si 5 in schimb nu sprinta de loc...nu avea putere nimk....si imi dadea rateuri in carburator. Am fost k ea la dacia, unu mecanic mi-a zis k ar fi pompa de benzina..am mers, am schimbat-o si nimic...tot asa....i-am desfacut injectorul ...curat lacrima(adik asa mi s-a parut mie la exterior cel putin)...m-am chinuit asa k ea vreo 2 zile, si acuma nu mai merge nici asa....motorul merge tare neregulat, scanteie am ft buna la toate bujiile si lucreaza toate bujiile.....habar nu am ce sa ii fac.....ati patit careva asa ceva???sau asemanator???
Catalizator nu mai am k am mai avut o data simptomele astea si atunci a fost catalizatorul si l-am spart....dak ma poate ajuta careva.....iar dak nu asta e....trec pe carburatie ![]() |
--------------------
dacia
1310
2005
|
|
Bandit 81 |
![]()
Post
#1874
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 2 January 09 ![]() |
vezi furtunul de la servo La mine sa crapat o data si se tura singura la relanti
|
--------------------
Dacia 1310 injectie
Dacia 1310 injectie
2002 Injectie
|
|
mar10may |
![]()
Post
#1875
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 20 February 08 From: slobozia ![]() |
QUOTE(7pacate @ 7 Jun 2009, 11:59) ce naiba sa aiba masina mea????problemele au inceput in felul urmator:trebuia sa plec undeva, opresc in peco, pun benzina si vreau sa plec....porneste usor masina,ii dau in gura si la un moment-dat mai sa ma bage in parbriz......fiind in 1 si ft turat motoru ma gandeam k am decelerat eu si a intrat frana de motor....ii dau 2...turez,si iar aceeasi problema k si cum ar intra frana de motor.masina nu mi se mai tura....vreau sa zic k apasam acc la maxim si mi facea k o drujba din aia proasta.....acuma se tura, imediat intra in relanti,apoi iar se tura si tot asa. In sarcina nu avea simptomele astea decat pana in tr3, k aici puteam tura mototru mai mult...in 4 si 5 in schimb nu sprinta de loc...nu avea putere nimk....si imi dadea rateuri in carburator. Am fost k ea la dacia, unu mecanic mi-a zis k ar fi pompa de benzina..am mers, am schimbat-o si nimic...tot asa....i-am desfacut injectorul ...curat lacrima(adik asa mi s-a parut mie la exterior cel putin)...m-am chinuit asa k ea vreo 2 zile, si acuma nu mai merge nici asa....motorul merge tare neregulat, scanteie am ft buna la toate bujiile si lucreaza toate bujiile.....habar nu am ce sa ii fac.....ati patit careva asa ceva???sau asemanator??? Catalizator nu mai am k am mai avut o data simptomele astea si atunci a fost catalizatorul si l-am spart....dak ma poate ajuta careva.....iar dak nu asta e....trec pe carburatie ![]() doamne ca mare iti e gradina.pai masina ori e pe injectie ori pe carburator?eu nu am vazut dacie cu carburator la care sa ii desfaci injectorul sau sa aiba catalizator |
--------------------
dacia
1310 berlina
2000
- IL17EDY
|
|
Ionut Daniel |
![]()
Post
#1876
|
Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 7 June 09 ![]() |
Am si eu o problema cu o dacia berlina 1410 i din 2002. Astazi nu mi-a mai pornit la amiaza, cand era caldura mare, m-am panicat, am chemat prieteni care stiam ca se mai pricep, ca eu nu ma pricep prea bine, s-au uitat, s-au invartit pe langa ea parca era Mercedes, si au dat verdictul "pompa de benzina", eu panicat stiind ca costa vreo 10 milioane, tot din auzite, am zis ca o duc acasa, o parchez si cand am bani o sa o fac. Suparat m-am intors mai spre seara sa o tractez acasa, fiind undeva in panta, am zis ca o las la vale sa mearga cat vrea ea si dupa o tractez. SURPRIZA mi-a fost cand am pornit-o in viteza, sa inebunesc, si ce suparat am fost azi. Apoi nedumerit, am oprit-o, am pornit-o, am oprit-o, etc...... si merge.
Intreb daca cineva ma poate lamuri ce a avut si daca o sa se mai intample? Am mai auzit la cineva ca e posibil de la injectie, da stiti cum e, toti sunt mesteri. Astept o lamurire daca ma poate ajuta cineva aici sau la ionut.sinescu@feaa.uaic.ro Multumesc This post has been edited by Ionut Daniel: 7 Jun 2009, 23:22 |
--------------------
dacia
1310 i
2002
|
|
Ionutz_TM |
![]()
Post
#1877
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 11 December 07 From: Timisoara ![]() |
poate ti-a facut presiune in rezervor de la caldura si de asta nu a pornit.
Mai tine-o in soare cateva ore si vezi daca porneste, daca nu, in ideea ca motorul se invarte cand dai la cheie, scoate busonul de la rezervor si incearca din nou sa o pornesti. Daca merge, schimba busonul de la rezervor sau dai o gaura in el pentru a avea pe unde sa respire. A ... si ca idee pompa de benzina e in jur de 250 de lei, in nici un caz 1000 lei. Injector, corp clapeta cu totul este in jur de 1200 lei. |
--------------------
DACIA
1310 Li
2001
- --//--//---
|
|
panter1 |
![]()
Post
#1878
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Ionutz_TM @ 8 Jun 2009, 13:36) poate ti-a facut presiune in rezervor de la caldura si de asta nu a pornit. (..) A ... si ca idee pompa de benzina e in jur de 250 de lei, in nici un caz 1000 lei. Injector, corp clapeta cu totul este in jur de 1200 lei. Foarte adevarat ce spui si la asta as mai adauga ca nu e bine sa se mearga pe rezerva cu benzina, si sa nu se lase niciodata pe gol, masinile astea avand pompa electrica fac probleme daca au putina benzina in rezervor, la a mea trebuie sa dau 2 chei cand sunt pe rezerva sa porneasca. Ba porneste repede ba porneste greu, mergeti cu rezervorul de la 10 L in sus sa nu aveti probleme si sa nu ramana pompa pe gol caci.. nu ii face bine deloc. Injector, corp clapeta se curata, are si un arc acolo care se strange(cand se slabeste da in nas masina) si trebuie tras am inteles, se monteaza la loc. Scrie pe la inceputul acestui topic cum se face operatiunea nu mai tin minte exact pagina dar stiu ca scrie si uite asa se salveaza 1200 Ron ![]() This post has been edited by panter1: 8 Jun 2009, 14:04 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
Ionut Daniel |
![]()
Post
#1879
|
Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 7 June 09 ![]() |
Cam 5 litri erau in rezervor, si am mai pus 2 dupa ce a facut probleme, deschizand si busonul de la rezervor. Si am facut cum spui, am lasat-o 2-3 ore si am dat iar o cheie si nimic, de fapt mai multe, nu a vrut sa porneasca si gata. A mai venit cineva, i-a desfacut turul si returul sa vada daca primeste benzina, si nu intra, de aici am tras concluzia ca ar putea fi pompa. Si cum spuneam am pornit-o in viteza l pe la 10 seara, involuntar, deoarece mi se dusese bateria cat am nenorocit-o la cheie toata ziua si aveam luminile slabe, si am bagat-o in viteza si a pornit de parca nu ar fi avut probleme.
Astazi m-am invartit toata ziua pe langa ea, am strans mai tare suruburile de la filtrul de aer, citind aseara tot prin anunturile cunoscatorilor, i-am dat chei, am tinut-o in soare, si merge normal. Multumesc ca mi-ati raspuns |
--------------------
dacia
1310 i
2002
|
|
Ionutz_TM |
![]()
Post
#1880
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 11 December 07 From: Timisoara ![]() |
mai poti face o chestie si chiar e indicat. Pe contraaripa din partea stanga (partea soferului) ai 2 relee si 2 sigurante bagate in socluri. Un releu si o siguranta sunt pentru alimentarea injectorului iar cealalta siguranta si releu sunt pentru alimentarea pompei de benzina.
La mine se aprindea frecvent becul de la probleme injectie mai ales la relanti sau cu multi consumatori porniti, sau cand eram in sarcina, sau in curbe cand se misca benzina in rezervor ... si poate prinde aer daca ai putina benzina bagata. Scoate releele si sigurantele si curata piciorusele acestora de oxidul format, eventual foloseste un spay de curatat oxidul de pe contactele electrice pentru a curata si papucii de la surporturile de relee si de sigurante. Care e idea: oxidul format pe borne se resimte in instalatia electrica ca si o rezistenta electrica (rezistenta de contact mare) care la randul ei cauzeaza o cadere de tensiune pe firele catre pompa spre exemplu, care e in portbagaj. Astfel aceasta nu se alimenteaza la cat ar trebui, spre exemplu 11V in loc de 13 ...14 V cu motor pornit, ce duce la un debit scazut de benzina, si de aici pot aparea alte probleme. E bine sa ai benzina in rezervor la masinile cu pompa submersata tocmai din cauza ca racirea acesteia se face mai bine in lichid. Daca afara sunt 30 de grade, in portbagaj vro 35 sa zicem, in rezervor vor fi vro 40 la care adaugam si incalzirea proprie a pompei => mai departea tregeti voi concluzia cu cine cedeaza. This post has been edited by Ionutz_TM: 8 Jun 2009, 20:30 |
--------------------
DACIA
1310 Li
2001
- --//--//---
|
|
Ionut Daniel |
![]()
Post
#1881
|
Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 7 June 09 ![]() |
Multumesc mult, imi pare rau ca nu am descoperit mai demult site-ul, ca am mai avut ceva nedumeriri pe la masina si cand mergi la service daca te vede mecanicul ca nu prea le pricepi te incarca de te doare capu.
|
--------------------
dacia
1310 i
2002
|
|
flopy_k7 |
![]()
Post
#1882
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 12 June 09 ![]() |
Citesc de cateva luni acest topic; de fapt de cand mi-am luata aceasta masinuta(prima din viata mea; fabricatie decembrie 2000). Nu pot spune ca am avut probleme cu ea, micile ajustari le-am facut din ce am invatat de aici.
De cateva zile am observat ca in momentul in care bag cheia in contact se aprinde DOAR martorul injectie; cele doua leduri rosii (apa si ulei) nu se mai aprind. Masina porneste bine, merge bine (zic eu; datul in nas la apasarea brusca a acceleratiei am vazut ca e caz general); toate sigurantele sunt bune, le-am verificat caci acum doua zile am constatat ca mi s-a aprins in mers becul la apa. Nici dupa doua ore de stationare cu motorul oprit nu s-a stins; abia a doua zi dimineata cand am bagat iar cheia am constatat ca nu se mai aprinde. Norocul meu e ca merg foarte putin cu masina, maxim 10-15 km zilnic caci am descoperit ca era destul aer in instalatia de racire. Noroc cu un coleg care a zis sa facem aerisirea; asa am constatat ca T-ul acela de la pompa de apa e terminat, se tinea doar in furtunase cred, nu-mi explic cum de nu s-a rupt caci cum am pus patentul pe el am ramas cu el in mana. Am schimbat si furtun, am aerisit, am completat cu apa; sper ca e ok caci am foit un pic masina prin oras si nu s-a mai aprins becul. Problema este cu cele doua leduri rosii inainte de a porni motorul; ma puteti ajuta? Si inca ceva; tot colegul acela mi-a zis ca tacane un tachet la motor si ar trebui reglati tachetii; e grav? costa mult aceasta operatie? This post has been edited by flopy_k7: 12 Jun 2009, 12:02 |
--------------------
Dacia
1310LI
2000
|
|
bozzo |
![]()
Post
#1883
|
![]() Membru amarat...cu statie CB Group: Members Posts: 554 Joined: 17 April 09 From: Bucuresti ![]() |
![]() Era de vina sonda de ulei, am schimbat-o si totul e ok acum. Am avunt insa alte surprize, mi s-a ars garnitura de chiuloasa, pentru ca nu a portnit electroventilatorul la timp. Am schimbat termocupla si i-am scos si termostatul, eu plec la munte cu masina incenzurata si intru prin toate coclaurile, am ajuns si pe transalpina. Insa la intaorcere cand coboram niste pante foarte abrupte mi s-a aprins becul la injectie. Am oprit motorul, s-a stins iar s-a aprins, am oprit am stat cam 15 min la o inghetata si de atunci nu s-a mai aprins. Sa fie pt ca nu mai are termostat? Am resetata calc curatat toate mufele, maine plec iar la drum cu ea sa vedem ce se intampla. ![]() 12 Jun 2009, 12:22: Nu prea inteleg, ![]() Daca este asa e perfect normal ![]() In legatura cu becul la apa, verifica si tu daca iti porneste electroventilatorul? Eu am patit ca desi aveam becul la apa aprins electroventilatorul pornea 5 secunde ai apoi se oprea, am schimbat termocupla cu una care porneste la 82 de grade si vad ca acum merge aprope tot timpul in oras electroventilatorul. Cat despre reglatul culbutorilor este destul de ieftin max 30 de lei, daca esti din bucuresti iti pot recomanda pe cineva, oricum in principiu cam orice mecanic priceput o face. Ar fi bine totusi sa ii regelze 0.20 cu 0.25 ca merge motorul mai rotund. Ar fi foarte util sa iti iei un termometru electrinic pt masurarea temp apei, eu mi-am luat de la Adelaida 35 de lei si o sa il montez duminica. ![]() This post has been edited by bozzo: 12 Jun 2009, 12:22 |
--------------------
Renault Symbol
1.4
2007
- B-XX-HAM Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!! [B]YO3IIX 233-SP-45[/B] |
|
flopy_k7 |
![]()
Post
#1884
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 12 June 09 ![]() |
"Nu prea inteleg,f cand pui contactul ti se aprind becurile la ulei si apa, si dupa ce porneti motorul se sting?
Daca este asa e perfect normal." Tocmai ca asta nu mai este normal; inainte asa se intampla, acum insa nu se mai aprind deloc. Am schimbat ieri si termostatul la apa caci am umblat la el si din greseala am rupt lamela pe care venea papucelul de la cablu. La mine ventilatorul acela care raceste radiatorul merge nonstop; are termostat nou pus de mine asta toamna cand am cumparat masina caci fostul proprietar mi-a zis ca nu are si e bun mai ales iarna ca vine caldura mai repede in masina. Despre reglatul tachetilor presupun ca nu e bine sa mergi asa; oricum e primul drum la un mecanic. I-mi place sa-mi bag nasul dar daca habar n-am mai bine .............apelez la meserias. Si daca nu te pricepi deloc meseriasul te taxeaza, macar sa stiu cam care e pretul.(deci maxim 300mii) |
--------------------
Dacia
1310LI
2000
|
|
bozzo |
![]()
Post
#1885
|
![]() Membru amarat...cu statie CB Group: Members Posts: 554 Joined: 17 April 09 From: Bucuresti ![]() |
![]() Si la mine electroventilatorul merge in continu dupa ce am pus o termocupla de 82 de grade. Referitor la becuri, daca nu se mai aprind cand pui contactul e o problema de electrica, verifica daca nu cumva ti-a iesit papucul de la sonda de ulei. Daca nu e iesit papucul de la sonda de ulei scoate-l si pune-l sa faca cuntact cu un - (caroseria masinii, cutia de viteza) si pui contactul, in cazul in care se aprind becurile e sonda de la ulei defecta, eu am patit chestia asta. ![]() Mare atentie, ![]() |
--------------------
Renault Symbol
1.4
2007
- B-XX-HAM Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!! [B]YO3IIX 233-SP-45[/B] |
|
flopy_k7 |
![]()
Post
#1886
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 12 June 09 ![]() |
OK; deci chestia aia care se monteaza pe furtunul gros (pe care am probat-o inainte de montare in ceaun acasa si deschidea cand se incalzea apa)se nu meste termostat. Ala l-am montat asta toamna cand am cumparat masina (i-mi spuse-se fostul prorietar ca nu are) si cand am schimbat antigelul in instalatie> Eu zic ca aerisirea s-a facut bine atunci.
Ieri am schimbat banuiesc senzorul de temperatura care se afla undeva in partea frontala a motorului inspre habitaclu nu spre radiator; sunt doua fire care vin in zona aia si se prind in papucei; am scos firul de cateva ori de acolo si am rupt lamela aceea. Acum s-a rezolvat problema de racire cred eu caci nu s-a mai aprins becul la apa. Daca iese papucul la sonda de ului ar fi trebuit, zic eu, sa nu se aprinda doar becul la ulei; ori nu se aprinde niciunul. Hmmmmmmmmmmtrebuie sa merg si la electrician? This post has been edited by flopy_k7: 12 Jun 2009, 15:14 |
--------------------
Dacia
1310LI
2000
|
|
rokos |
![]()
Post
#1887
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
Becurile de la apa si ulei se aprind cand pui contactul, dupa ce pornesti se sting imediat.
Pentru verificare: verifici firele sa fie conectate la sonde, cureti cu spray de contacte pe acolo, pui firul pe minus si vezi daca se aprinde becul. In caz contrar, schimbi becurile, sau dupa caz sondele. Treaba asta dureaza maxim 1 ora si se rezolva cu cativa lei. Multa bafta! |
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
bozzo |
![]()
Post
#1888
|
![]() Membru amarat...cu statie CB Group: Members Posts: 554 Joined: 17 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Cum a spus si rokos curata cu spray, tu daca ai berlian pe injectie ai schimbat senzorul de apa de pe chiuloasasi poate nu ai pus papucii bine, daca nu parca la dsn e un senzor de caldura care ii spune si electroventilatorului sa porneasca.
Dar mai intai verifica becurile punand firul care intra la sonda de ulei pe un -, iar cele care intra la apa tot pe -. Daca ai doar bec la apa trebuie sa ai pe capacul din spate de la chiuloasa 2 senzori, unul in care intra un fir care iti aprinde becul de apa din bord si inca unul care e senzorul T apa si in care intra o mufa care se duce in calc monotronic, ai grija ca mufa aia sa nu o pui pe nimic, daca e scoate-o curata cu spray si o pui la loc. Daca ai si ceas la apa o sa ai in plus o a treia sonda pe cpacul chiuloasei cu un alt fir in ea, curata si acolo si pui firul pe un - si acul trb sa iti urce la maxim. Bafta, si nu trb sa mergi la electrician e simpla treaba. ![]() |
--------------------
Renault Symbol
1.4
2007
- B-XX-HAM Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!! [B]YO3IIX 233-SP-45[/B] |
|
x_ulesku |
![]()
Post
#1889
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 12 June 09 From: targu-jiu ![]() |
Cu respect salut pe toti posesorii unui autoturism marca DACIA! Sunt proaspat posesor al unui autoturism dacia break model pe injectie din 2000. Am avut rabdarea necesara sa citesc pagini intregi legate de problemele aparute la sistemul de injectie. Am o MARE problema legata de martorul de injectie de la bord in sensul ca nu se aprinde deloc. De cand am luat masina ( o luna) nu i-am vazut culoarea . Mentionez ca m-am chinuit sa inlocuiesc becul din bord care am sperat ca este ars...SURPRIZA...becul este OK!. Va sunt recunoscator daca ma puteti ajuta cu un sfat...o solutie la aceasta problema. Nu stiu unde duc exact firele care imi alimenteaza becul cand acesta trebuie sa se aprinda. Tot ce siu este ca in momentul cand pun contactul trebuie sa se aprinda si sa il las sa se stinga( aproximativ 5-6 secunde) pana se amorseaza pompa de benzina , dupa care pot porni motorul...iar becul nu ar trebui sa se mai aprinda decat daca apar ceva probleme in sistemul de injectie ( sper sa nu ma insel) Astept AJUTOR !! MUltumesc anticipat.
|
--------------------
dacia
break 1310 cli
2000/ injectie snobismul este metoda prin care se scapa de frustrari si complexe de inferioritate[COLOR=red]
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#1890
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Mă tem că circuitul ce aprinde acel bec a fost întrerupt cu bună știință de cineva. Ai nevoie de schema electrică a mașinii pentru a putea urmării traseul firelor.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 15:10 |