dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
stc_ctln |
![]()
Post
#1831
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 27 December 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 LI
2000
- B-21-AIR Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D |
|||
Valentinho |
![]()
Post
#1832
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 17 April 09 ![]() |
Am incercat sa iau curent de la alta masina acelasi lucru .Am fost la un service in apropiere astept sa vine cnv la mn sa dea jos electromotorul sa il verifice si sa imi spuna exact ce mi s-a intamplat .Sper in cateva ore sa va spun si problema si cat de greu s-a rezolvat .Multumesc!
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
|
|
Ov |
![]()
Post
#1833
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
tu ai citit regulamentul acestui forum inainte sa-ti arunci stilul de scris dupa noi?
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Valentinho |
![]()
Post
#1834
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 17 April 09 ![]() |
OFF: Imi cer scuze pentru ''folosirea unui limbaj tip "mirc"''.Nu o sa se mai repete.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
|
|
gigialarau |
![]()
Post
#1835
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 14 April 09 From: alba iulia ![]() |
mai stie cineva o solutie sa nu mi se aprinda becul de la injectie in timpul mersului?ms anticipat
![]() |
--------------------
dacia
1310 LI
2000
- AB 30 TIM Gigi racer
|
|
tester |
![]()
Post
#1836
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
becul ala nu se aprinde aiurea in tramvai.... zi si tu ce probleme ai cu masina.... cum se comporta... da mai multe detalii
apropo cum stai cu temperatura motorului? termostatul e la locul lui? nu cumva e blocat pe deschis? :-? incep sa intreb eu daca tu nu vrei sa spui ce probleme are masina ai vreo sonda cu probleme? vreun fir intrerupt si "carpit"??? |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#1837
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Revin cu o intrebare, la cat trebuie sa stea acul care indica temperatura motrului?
pentru ca mie imi sta sub jumatate nu mi sa ridicat niciodata peste jumatate, e normal sa fie asa? mentionez ca am electroventilator. Multumesc anticipat. This post has been edited by CRICOCI: 3 May 2009, 15:09 |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
gigialarau |
![]()
Post
#1838
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 14 April 09 From: alba iulia ![]() |
de vreo saptamana cand mi se aprinde becul chiar nu mai are simptomele de la inceput:nu mai tremura,nu mai trage greu nu se mai tureaza singura si nu se mai ridica temperatura la motor
![]() ![]() ![]() ms... This post has been edited by gigialarau: 4 May 2009, 10:41 |
--------------------
dacia
1310 LI
2000
- AB 30 TIM Gigi racer
|
|
roland |
![]()
Post
#1839
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(CRICOCI @ 2 May 2009, 19:56) Revin cu o intrebare, la cat trebuie sa stea acul care indica temperatura motrului? pentru ca mie imi sta sub jumatate nu mi sa ridicat niciodata peste jumatate, e normal sa fie asa? mentionez ca am electroventilator. Multumesc anticipat. Putin sub jumate, catre jumate in verile toride. Cu sau fara electroventilator. 4 May 2009, 12:36: QUOTE(gigialarau @ 3 May 2009, 19:00) ![]() ![]() ms... Schimba contactul (presupun ca ai invartit de volan sa-l deblochezi - sistemul de autoblocare). Al meu s-a blocat cand dadeam la demaror si a facut cam urat!!! Nu risca. This post has been edited by roland: 4 May 2009, 12:36 |
--------------------
.
.
.
|
|
alin12 |
![]()
Post
#1840
|
![]() Membru ce nu mai este incepator Group: Members Posts: 177 Joined: 26 September 08 From: Roman ![]() |
Revin cu o problema. De ceva timp, (nu de fiecare data) cand pornesc motorul, dupa ce s-a stins beculetul, evident, porneste motorul, si merge aproape o secunda, dupa care se opreste brusc si se aprinde si beculetul iar. Ca si cum ar fi o cadere de tensiune. Sa incerc sa resetez calculatorul? Ar fi o solutie?
|
--------------------
VW
Golf 3
1993 1.6 De ce simplu, daca se poate si complicat?
|
|
Ov |
![]()
Post
#1841
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
incearca sa o ti nitel accelerata imediat dupa ce porneste. Te-o fi lasat motorasul de relanti. Daca nu merge, incearca sa cureti contactele de la cele 2 relee de pe contra-aripa
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
tester |
![]()
Post
#1842
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
nu are de ce sa fie de vina motorasul... eu zic ca e din contact.... undeva se pierde alimentarea pentru o sec si imediat se reface si se aprinde becul... altfel nu vad cum...
|
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
alin12 |
![]()
Post
#1843
|
![]() Membru ce nu mai este incepator Group: Members Posts: 177 Joined: 26 September 08 From: Roman ![]() |
Mi s-a mai intamplat de vreo 2 ori si in timpul mersului,cand dadeam sa plec de pe loc dar probabil pentru ca era motorul cald, nu se oprea. Cobora turatia pana aproape de 0, apoi revenea, la revenire aprinzandu-se si becul.
![]() This post has been edited by alin12: 5 May 2009, 16:33 |
--------------------
VW
Golf 3
1993 1.6 De ce simplu, daca se poate si complicat?
|
|
shakaluxxxx |
![]()
Post
#1844
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 10 August 08 From: Arad ![]() |
Buna ziua, am un prieten care este posesorul unei dacii din 2000 pe injectie cu motor de 1600 cmc, este varianta pickup cu 2 locuri in cabina.Problema lui este ca a pierdut capacul de la sigurante si nu mai stie pentru ce este fiecare sigurantza in partea.Are ceva probleme la instalatria electrica si ma rugat pe mine sa`l ajut si eventual o schema electrica daca se poate. Multumesc
This post has been edited by shakaluxxxx: 8 May 2009, 16:39 |
--------------------
Dacia
1310 TL
1986
|
|
panter1 |
![]()
Post
#1845
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Off topic!! stiu ca nu ar trebui sa postez aici asta, dar ne-am strans mai multi care avem injectabile si de asta.. ce spuneti?
![]() rog moderatorii mute postul unde trebuie daca dansii considera ca e pe langa subiect ![]() This post has been edited by panter1: 10 May 2009, 22:45 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
roland |
![]()
Post
#1846
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Zic asa: eroarea vitezometrului este de obicei cam 10% (la orice model de masini). Nu dezbatem aici de ce, cautati pe net.
170 km/h pe ceas inseamna in realitate 170 - 17 = 153 km/h. Viteza maxima la Dacia 1310 este 143 km/h, asa ca, cu un drum usor in panta sau cu o mica modificare la masina... se poate si 153. Asta daca nu e ceasul stricat. Pentru confirmare se verifica cu un GPS. |
--------------------
.
.
.
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#1847
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Scuze,mam razgandit si nu am putut sterge postu.
This post has been edited by CRICOCI: 11 May 2009, 17:39 |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
mabzii |
![]()
Post
#1848
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 4 September 08 From: Ghencea ![]() |
QUOTE(panter1 @ 10 May 2009, 23:38) Off topic!! stiu ca nu ar trebui sa postez aici asta, dar ne-am strans mai multi care avem injectabile si de asta.. ce spuneti? ![]() rog moderatorii mute postul unde trebuie daca dansii considera ca e pe langa subiect ![]() la tine nu merge prea bine vitezometrul zic eu!!! la mine avand aproape 150 am 4200 rot/min sau poate la mine e ceva defect!!! =)) |
--------------------
Dacia 1310 Li
Berlina
2000
- B 64 J T S
|
|
dexim |
![]()
Post
#1849
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 11 May 09 ![]() |
Autoutilitara DACIA PAPUC 1600 i /50000Km
Am probleme cu trepidatii in pedala de acceleratie la 60-80 Km /h Acestea se simt si pedala de frina! Daca accelerez in gol nu trepideaza! Are cineva o idee despre ce ar putea fi vorba? |
--------------------
DACIA
PAPUC 1.6 I
2002
|
|
roland |
![]()
Post
#1850
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Nu sunt descentrare rotile? Fa o echilibrare. Apoi mai vedem...
|
--------------------
.
.
.
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#1851
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
QUOTE(dexim @ 11 May 2009, 21:27) Autoutilitara DACIA PAPUC 1600 i /50000Km Am probleme cu trepidatii in pedala de acceleratie la 60-80 Km /h Acestea se simt si pedala de frina! Daca accelerez in gol nu trepideaza! Are cineva o idee despre ce ar putea fi vorba? Eu banuiesc ca sunt planetarele, verificale. |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
florinhus |
![]()
Post
#1852
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 18 December 07 ![]() |
stie cineva pe unde se poate gasi o instalatie electrica de bot? la magazin costa intre 600 si 750 lei si parca nu prea te imbie, ca daca e sa vinzi masina nu mai scoti pretul si pe instalatie. pe la rematuri cam greu. la dezmembrari cam deloc. dacia pe injectie din 2000.
|
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
berlina li 2000
- mh 03 kxn
|
|
bozzo |
![]()
Post
#1853
|
![]() Membru amarat...cu statie CB Group: Members Posts: 554 Joined: 17 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
Am si eu o mica nelamurire. Am o dacia pe injectie cu bord din ala doar cu becuri la apa ulei si baterie. Cand pun contactul nu ar trebui ca becurile de la apa ulei si baterie sa se aprinda? Mi se aprinde dora cel de la baterie, care cred eu ca e corect sa se aprinda, pentru ca nu se invarte alternatorul deci el considera ca nu incarca. Dar cel de la ulei, nu ar trebui sa se aprinda cand pun cotactul? 15 May 2009, 15:27: Si daca stie cineva la ce presiune se aprinde becul la ulei. Cum naiba lucreaza sonda aia de ulei. Mi-e sa nu fie defecta, se poate verifica daca e buna? This post has been edited by bozzo: 15 May 2009, 15:27 |
--------------------
Renault Symbol
1.4
2007
- B-XX-HAM Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!! [B]YO3IIX 233-SP-45[/B] |
|
maryus_83 |
![]()
Post
#1854
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.067 Joined: 14 April 05 From: Brasov ![]() |
Ai dreptate, ar trebui sa se aprinda si celelalte 2 becuri. Cred ca ai vreun contact imperfect.
|
--------------------
Dacia/Reno
Logan Ambition 1.5 dci 70cp/ Kangoo 1.5dci
'08/'12 Don't forget kids... the more you post the bigger your penis is.
|
|
panter1 |
![]()
Post
#1855
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Revin cu detalii, Mabzi> dacia mea la 3000 de ture are 117 reali, pinionul e cel mai mare (de pe berlina) treapta 5(de nova), masurat cu un logan eu mergeam cu 119-120 iar la el aparea 125 la Logan,(asta am verificat cand am mers paralel cu un vecin deci loganul minte mult la kilometraj), mai depinde ce pinioane aveti voi.. din cate stiu unele masini(dacii) la 3000 rotatii au 100 cu tr 5, acum nu stiu...
![]() Esti sigur ca ambreiajul tau cupleaza suficient de bine incat la 4200 ai doar 150 pe bord?? Daca e dacia din poza adica din 2000 in coace ar trebui sa iti arate la fel(117km/h la 3000 rot) sau masoara cu GPS si ai sa vezi dar sa ai discul bun ![]() Bozo>> vezi ca sub bujii langa joja in stanga mai precis trebue sa ai o sonda(mica si rotunda)din care iese un papucel (alb e la mine) acela mai sare cate odata,daca e sarit baga-l la loc si vezi ca se aprinde daca asta ar fi cauza. O alta cauza ar fi becul ars, dar putin probabil asta deoarece se aprinde decat la pornire si nu prea se arde, doar iesit de la gropi, mergi pe papucul acela si vezi daca.. succes This post has been edited by panter1: 15 May 2009, 19:29 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
mabzii |
![]()
Post
#1856
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 4 September 08 From: Ghencea ![]() |
eu zic ce arata la mine fara nici o modificare!!!oricum ma indoiesc sa indice real amandoua ceasurile!!!
![]() oricum ar fi eu merg cu ea pe autostrada talpa de la inceput pana la sfarsit si valorile sunt aceleasi mereu, nu oscileaza nici un ac!!! ma intreb daca as pune pinion de nova cat de mare ar fi diferenta la masina mea!!! |
--------------------
Dacia 1310 Li
Berlina
2000
- B 64 J T S
|
|
Valentinho |
![]()
Post
#1857
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 17 April 09 ![]() |
Salut! Am si eu o problema, am instalat pe berlina mea din 2002 o instalatie gpl, care functioneaza perfect, insa de la un timp daca merg cativa km mai buni pe gpl (~ 30 km) mi se deregleza benzina, nemai putand sa merg deloc pe benzina, asta nu ar fi asa o mare problema daca masina nu ar porni tot timpul pe benzina si abia de la 2000 rot/min sa imi sara pe gaz.In concluzie chinuindu-ma ceva sa o pornesc. Problema se rezolva daca ii scot fisa aceea de la calculator. Ma gandesc ca acel calculator ar memora ceva reglaje pentru gpl si astfel nemaiputand sa merg pe benzina.Insa nu e prea placut sa stau de fiecare data cand pornesc masina sa ii ridic capota si sa ii scot capacul acela de la calculator.Stie cineva cum as putea rezolva problema pentru ceva mai mult timp?Multumesc!
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
|
|
rokos |
![]()
Post
#1858
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
ai montat si o sonda lambda pt gaz?
cine ti-a montat instalatia a facut legaturile cum trebuie la calculator? exista mai multe moduri de conectare. |
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#1859
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
<span class='edit'>16 May 2009, 17:56:</span>
QUOTE(Valentinho @ 16 May 2009, 08:57) Salut! Am si eu o problema, am instalat pe berlina mea din 2002 o instalatie gpl, care functioneaza perfect, insa de la un timp daca merg cativa km mai buni pe gpl (~ 30 km) mi se deregleza benzina, nemai putand sa merg deloc pe benzina, asta nu ar fi asa o mare problema daca masina nu ar porni tot timpul pe benzina si abia de la 2000 rot/min sa imi sara pe gaz.In concluzie chinuindu-ma ceva sa o pornesc. Problema se rezolva daca ii scot fisa aceea de la calculator. Ma gandesc ca acel calculator ar memora ceva reglaje pentru gpl si astfel nemaiputand sa merg pe benzina.Insa nu e prea placut sa stau de fiecare data cand pornesc masina sa ii ridic capota si sa ii scot capacul acela de la calculator.Stie cineva cum as putea rezolva problema pentru ceva mai mult timp?Multumesc! Daca vrei, poti sa o pornesti direct pe gaz mi au spus aia cand mi au montat gpl ul, ce trebuie sa faci: pui contactul tii apasat 10-20 secunde pe butonul care comuti benzina gaz pana se aprinde ledul verde si nu mai pulseaza, pe urma pornesti motorul pleaca direct pe gaz ![]() Cat despre problema ta,cred ca este tot de la gaz,au legatura de exemplu daca scoti siguranta sau mufa de la calculatorul gpl ului nu ti mai pleaca nici pe benzina, sau cel putin asa e la mine. Dute la aia care ti au montat o poate sa ti resofteze gplul poate ai un bug,asa am avut eu doar ca mie mi se oprea motorul si pe gaz si pe benzina. This post has been edited by CRICOCI: 16 May 2009, 18:04 |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
panter1 |
![]()
Post
#1860
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
<span class='edit'>16 May 2009, 22:33:</span> QUOTE(mabzii @ 15 May 2009, 19:44) (....)oricum ar fi eu merg cu ea pe autostrada talpa de la inceput pana la sfarsit si valorile sunt aceleasi mereu, nu oscileaza nici un ac!!! ma intreb daca as pune pinion de nova cat de mare ar fi diferenta la masina mea!!! sper sa fiu si eu vreodata pe autostrada cand ii dai talpa sa te asist ![]() daca vrei sa verifici daca ai pinion de nova vezi daca ai la 116-120 3000 de ture, unele masini au fost dotate direct din fabrica cu asa cva. eu de regula merg la consum 90-100-110 ce e peste vitezele astea consuma semnificativ mai mult This post has been edited by panter1: 16 May 2009, 22:35 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 12:28 |