dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
ghitza |
![]()
Post
#2851
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|||
CGDBZ |
![]()
Post
#2852
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Ionut_Nedelcu nu stiu ca nu am turometru eu merg pe benzina pana se incalzeste putin motorul si apoi comut pe gaz si accelerez putin mai tare si trece automat pe gaz , daca motorul e rece si vreau sa o dau pe gaz are tendinta de a se opri iar daca nu accelerez mai tare (ceea ce nu-i bine cand e motorul rece) chiar se opreste iar apoi porneste mai greu .Vara merge sa o dau pe gaz din prima , o las doar foarte putin la relanti , dar cum se raceste afara trebuie sa incalzesc putin motorul . Nu stiu daca e normal dar a mea asa face . Cred ca am sa incerc solutia cu teul pentru sonda de apa , cel putin pana o sa dau motorul jos ca vreau sa-i fac o segmentare (sau ce-o trebui) caci cam consuma ulei .
P.S. Ideea cu pus ceasurile in fata manetei de viteze am vazut-o tot aici pe forum la un coleg . This post has been edited by CGDBZ: 15 Mar 2010, 13:24 |
--------------------
-
-
-
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#2853
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ghitza @ 15 Mar 2010, 11:45) UNITED:de unde a luat semnal pt.turometru meseriasul? Pin 24 mufa UCE(pin 1 mufa cablaj fata) Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
UNITED |
![]()
Post
#2854
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 37 Joined: 1 June 08 From: CRAIOVA ![]() |
Asa este.....pentru legarea turometrului unul din fire (cel de-al 3 lea pe care il tragi separat , ca primele 2 sunt deja in mufa) vine legat la un pin din calculator, nu mai stiu care din ele, dar uite un alt coleg de forum ti-a si raspuns deja, dar ar fi bine sa ai siguranta ca tabloul de bord este pentru dacia cu injectie. Ma gindesc ca poate ai cumparat masina de la cineva si acel cineva sa fi incercat sa monteze un tablou de bord(cu turometru) ptr. dacii cu carburatie ptr. ca sigur nu va merge - asa mi-a spus meseriasul - asa spun si eu. Acel tablou l-am cumparat de la magazin de piese auto, (chiar asa am cerut: tablou de bord ptr. Dacia cu injectie) nou-nout, 0000001 km si am dat pe el parca 360 RON + 100 RON la electrician. Intr-un fel mi-a convenit: eram si eu incepator si neavind turometru schimbam treptele de viteza dupa cum cerea motorul, iar fiu-meu vroia sa asculte muzica mai tare. A trebuit sa fac un compromis. Asta e.
Si acum am o intrebare ptr. bozzo: daca in locul sondelor de ulei si apa pentru bec (martori de bord) am putea pune numai sonda de presiune ulei ptr. ceas si sonda de temperatura apa ptr. ceas, adica sa renuntam la becuri in favoarea ceasurilor, sau ar fi mai bine sa avem T-uri cu sonde si ptr. ceas si ptr. bec(martori de bord) atit la ulei cit si la apa? This post has been edited by UNITED: 15 Mar 2010, 16:35 |
--------------------
DACIA
1410 Li
2003
- DJ-62-MAT
|
|
bozzo |
![]()
Post
#2855
|
![]() Membru amarat...cu statie CB Group: Members Posts: 554 Joined: 17 April 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE UNITED:de unde a luat semnal pt.turometru meseriasul?si eu am la ceasuri tot 3 mufe in spate dar nu merge turometrul deoarece asa am luat-o si era ceva puscat in spate la cablajul lui Dupa cum a zis si variable_dynamics, pinul 24 de la UCE sau pinul 1 din mufa de sub servo. Este o mufa rotunda si semnalul il tragi din pinul 1, firul portocaliu, o sa observi daca o desfaci (se deface prin desfiletare) ca firul portocaliu vine doar pana in mufa si nu mai pleaca spre bord, asa ca de acolo tragi semnalul. QUOTE Si acum am o intrebare ptr. bozzo: daca in locul sondelor de ulei si apa pentru bec (martori de bord) am putea pune numai sonda de presiune ulei ptr. ceas si sonda de temperatura apa ptr. ceas, adica sa renuntam la becuri in favoarea ceasurilor, sau ar fi mai bine sa avem T-uri cu sonde si ptr. ceas si ptr. bec(martori de bord) atit la ulei cit si la apa? Eu as recomanda sa pastrezi si becurile la ulei+apa impreuna cu ceasurile, si ar fi ok sa le faci doua T-uri. Daca esti din Bucuresti iti pot recomanda un strungar bun, mergi la el vede ce iti trebuie si a doua zi le ai ![]() Ar fi indicat sa pastrezi si becurile pentru ca ai un dublu control, in cazul in care se strica sinda sau ceasul ramai cu becurile, si parerea mea, nu e un efort prea mare sa pui 2 T-uri. Eu mi-am montat doar turometru si un termometru electronic, la care i-am legat senzorul pe sonda de temperatura pt bec. Problema e ca imi arata cu 12 grade mai putin decat in realitate. In vara, daca nu mai apar alte prioritati, o sa-mi pun si eu ceasuri pt ulei si apa, si le voi pune cu T-uri. |
--------------------
Renault Symbol
1.4
2007
- B-XX-HAM Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!! [B]YO3IIX 233-SP-45[/B] |
|
ghitza |
![]()
Post
#2856
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
eu ziceam de semnal la turometru pt.ca pe firul portocaliu de care zice BOZZo cel din mufa cilindrica de sub servo nu vine nimic pe el dar la ceasuri am 3 mufe deci e cu turometru nu?ceasurile de cand am luat-o erau cu turometru dar nu mergea acesta pana cand le-am desfacut si in spatetele ceasului(turometru) era o placuta care era impuscata cred ca de la ceva scurt.Si acum vreau sa schimjb ceasurile complect si vreau sa vad are rost sa cumpar cu turometru sau nu
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
bozzo |
![]()
Post
#2857
|
![]() Membru amarat...cu statie CB Group: Members Posts: 554 Joined: 17 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Cum ai verificat ca nu vine nimic pe firul portocaliu?
Daca ai mufele la bord, ar trebui ca din mufa de sub servo sa plece si spre bord firul acela portocaliu. Eu n-am desfacut bordul sa vad cate mufe are, turometrul l-am montat separat, fara sa schimb ceasurile de la bord. |
--------------------
Renault Symbol
1.4
2007
- B-XX-HAM Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!! [B]YO3IIX 233-SP-45[/B] |
|
CGDBZ |
![]()
Post
#2858
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Toate daciile pe injectie au trei mufu la bord indiferent ca au sau nu turometru .
|
--------------------
-
-
-
|
|
ghitza |
![]()
Post
#2859
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
cu metoda unui user de pe aici cu 2 fire si un bec.cu un fir pe borna +a bateriei si cu celalalt am cautat prin intepare usoara si nimic,cica trebuai sa se aprinda putin la relanti si la accelerare sa fie lumina mai puternica.daca stii alta metoda te ascult cu placere
16 Mar 2010, 16:59: CGDBZ:eu am citit tot pe forum caci cele din 2003-2004 fara turometru aveau doar 2 mufe in spatele ceasurilor daca ne gandim cea de la turometru nu mai e caci nu e turometru This post has been edited by ghitza: 16 Mar 2010, 15:59 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#2860
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Eu am fara turometru si am trei mufe , nu e o mufa speciala pentru turometru , mai are si alte fire in ea , care nu are turometru lipseste doar firul pentru turometru (ma refer la mufele de la bord).
This post has been edited by CGDBZ: 16 Mar 2010, 16:04 |
--------------------
-
-
-
|
|
ghitza |
![]()
Post
#2861
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
inteleg dar ti-am zis asta am citit dar nu conteaza caci si eu am tot 3 mufe si nu merge turometrul caci cum am mai zis in spatele lui e o placuta a lui care e puscata si acuma nush stiu oare a mers turometrul aal sau am semnal pana in mufa nu stiu nimic sigur caci mi-as cumpara ceasuri cu turometru dar ma trezesc ca nu am semnal si invers am semnal si eu cumpar fara
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#2862
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Daca masina a avut din fabrica turometru inseamna ca ai semnal dar nu merge din cauza acelei placute . Placuta aia e a turometrului ? sau e acea folie de pe spatele ceasurilor cu "cablaj", daca acel "cablaj" e intrerupt se poate repara .Daca poti pune o poza .
This post has been edited by CGDBZ: 16 Mar 2010, 16:37 |
--------------------
-
-
-
|
|
stc_ctln |
![]()
Post
#2863
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 27 December 08 From: Bucuresti ![]() |
la turometru pe injectie intra 3 fire(nu mai stiu culorile) intra plus prin contact,minus direct si semnal din mufa de sub servo.La firul din mufa respectiva vine tot plus.eu am masurat cu voltmetru si la relantii(la mine erau 1200ture ca era rece) sunt pe unde la vreo 7volti parca.si creste direct proportional cu turatia pana la 12v. de masurat cu aparatul masori intre firul de semnal si un minus de pe caroserie. eu am mers vreo saptamana cu el legat direct la baterie prin fire separate:)
Le: aa si la mine tot 3 mufe sunt in spate la ceasuri,dar mufa aia nu e numai pt turometru,ci si pentru celelalte leduri de pe acolo :luminile etc This post has been edited by stc_ctln: 16 Mar 2010, 16:51 |
--------------------
Dacia
1310 LI
2000
- B-21-AIR Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D |
|
ghitza |
![]()
Post
#2864
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
deci eu am cumparat masina cu turometru dar nu mergea decat cand puneam contactul sarea la 8000 de ture si acolo statea si in mers in functie de consumatori cobora sau urca.eu asa am luat-o nu o am eu din fabrica.
In legatura cu placuta aceea era a lui care la randul ei era prinsa in 3 surubele de panglica de pe spatele ceasurilor.Din aceasta placuta plecau 2 fire la turometru atata e toata treaba .dar placuta e puscata.Uite si placuta cu pricina ,se vad cele 3 surubele care vin prinse in restul cablajului panglica de pe spate si din ea pleaca la turometru 2 fire.Intrebare:se mai poate repara aceasta? Attached thumbnail(s) SDC10368.JPG ( Size: 390.65k ) Number of downloads: 532 SDC10369.JPG ( Size: 377.72k ) Number of downloads: 569 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
bozzo |
![]()
Post
#2865
|
![]() Membru amarat...cu statie CB Group: Members Posts: 554 Joined: 17 April 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE cu metoda unui user de pe aici cu 2 fire si un bec.cu un fir pe borna +a bateriei si cu celalalt am cautat prin intepare usoara si nimic,cica trebuai sa se aprinda putin la relanti si la accelerare sa fie lumina mai puternica.daca stii alta metoda te ascult cu placere Eu am verificat direct cu fir de la turometru, am alimentat turometru si am pus firul turometrului care trbuie sa ia semnalul pe firul portocaliu. Semnalul emis pe firul portocaliu este o masa pulsatorie. Poti incerca si cu un bec, dar sa fie de putere mica ca sa se poata aprinde, sau il poti verifica cu multimetrul. Turometrul este de la Adelaida, turometru digital. Bafta |
--------------------
Renault Symbol
1.4
2007
- B-XX-HAM Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!! [B]YO3IIX 233-SP-45[/B] |
|
UNITED |
![]()
Post
#2866
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 37 Joined: 1 June 08 From: CRAIOVA ![]() |
Daca masina ai cumparat-o de la cineva, inseamna ca acel cineva a incercat sa faca ceva cumva sa mearga si turometrul si a impuscat placuta. Ar fi bine daca ai intreba pe fostul proprietar daca masina a avut din fabrica si turometru in tablou, ca daca nu a avut atunci poate a montat el un turometru ptr. dacii cu carburatie si a mai pus si placuta aceea ca un fel de adaptor. Practic ai de ales: ori iti iei un tablou nou de bord ptr. dacii cu injectie si te legi cu al 3-lea fir in UC, ori iti cumperi un turometru digital asa cum a facut colegul nostru bozzo ori ultima(pozele), si vezi care te aranjeaza.
Bozzo, spune-mi te rog, care din ele ar fi cel mai potrivit pentru ce-mi trebuie(vorbesc de T-uri si sonde)? This post has been edited by UNITED: 17 Mar 2010, 00:07 Attached thumbnail(s) 7fa1949037c6c01244fc98a4430c0f2d.jpg ( Size: 10.73k ) Number of downloads: 480 16f007f847469c3af118d724ab5f8d52.jpg ( Size: 23.54k ) Number of downloads: 121 33e9c938d4e2324c060ab595ffb2c08d.jpg ( Size: 16.72k ) Number of downloads: 117 56b429cdaaa63b2987d7695f01c7957a.jpg ( Size: 10.26k ) Number of downloads: 479 666ef75fbd1c272cc0224eb8f8152f53.jpg ( Size: 12.97k ) Number of downloads: 441 723a3383eef09cdb5d8cc7f113aa1d3a.jpg ( Size: 21.36k ) Number of downloads: 88 8747c5e3c3d8e9f8f327636e5a5d9fb1.jpg ( Size: 20.16k ) Number of downloads: 79 8912fc4ff97ab81f8bac0ef567ef6a0d.jpg ( Size: 14.32k ) Number of downloads: 87 890193123ec60f03665274961e7323cf.jpg ( Size: 11.25k ) Number of downloads: 91 c753971a560a96a716c1eca03de477e4.jpg ( Size: 15.03k ) Number of downloads: 74 c4ae99621c5a5f7109338b585b000805.jpg ( Size: 14.58k ) Number of downloads: 86 e9d3dcbd45e4d3be635ba9e48953117a.jpg ( Size: 15.02k ) Number of downloads: 89 e50741264e0a6b48d5b021b5d40d4f9f.jpg ( Size: 10.5k ) Number of downloads: 88 73d19967ad730ac7965da0dcaccebc78.jpg ( Size: 15.09k ) Number of downloads: 96 6d17298dc8f8decb302ef21584bbf38e.jpg ( Size: 15.94k ) Number of downloads: 96 |
--------------------
DACIA
1410 Li
2003
- DJ-62-MAT
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#2867
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
ghitza nu stiu ce e cu placuta aia , incearca la un electrician sa vezi daca se poate repara daca nu gasesti numai ceasul de turometru (pentru injectie) , nu trebuie sa iei tot bordul .
This post has been edited by CGDBZ: 17 Mar 2010, 10:03 |
--------------------
-
-
-
|
|
bozzo |
![]()
Post
#2868
|
![]() Membru amarat...cu statie CB Group: Members Posts: 554 Joined: 17 April 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Bozzo, spune-mi te rog, care din ele ar fi cel mai potrivit pentru ce-mi trebuie(vorbesc de T-uri si sonde)? UNITED, asa din poze nu pot sa-ti spun care din T-uri se potriveste pentru apa sau ulei. Cel mai sigur trebuie sa masori gaura in care intra T-ul si gaurile T-ului unde vor intra sonda de de bec si cea de ceas, apoi ce pas are filetul fiecarei gauri. Daca nu vrei sa megi la un strungar si vrei sa cumperi direct T-urile, sa ai la tine masina si sondele de bec si ceas pentru a le putea proba. Eu in continuare cred ca cel mai simplu ar fi sa faci T-urile la strung. Daca nu gasesti un strungar cauta in continuare niste T-uri, si poate gasesti unele care sa se potriveasca. 17 Mar 2010, 10:01: Sondele pentru ceasuri ar trebui sa vina impreuna cu ceasurile pe care le vei cumpara, daca nu intrebi in aceali loc de unde cumperi ceasurile, de sonde. Sondele de bec le ai pe masina. This post has been edited by bozzo: 17 Mar 2010, 10:01 |
--------------------
Renault Symbol
1.4
2007
- B-XX-HAM Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!! [B]YO3IIX 233-SP-45[/B] |
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#2869
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ghitza @ 16 Mar 2010, 15:09) cu metoda unui user de pe aici cu 2 fire si un bec.cu un fir pe borna +a bateriei si cu celalalt am cautat prin intepare usoara si nimic,cica trebuai sa se aprinda putin la relanti si la accelerare sa fie lumina mai puternica.daca stii alta metoda te ascult cu placere. "Metoda" reprezinta un pericol pentru UCE Injectie. Asa cum a scris si bozzo, "semnalul" turometrului este de potential neutru(masa). Folosind becuri si alte traznai risti sa arzi etajul de comanda al turometrului(din UCE injectie) Asta daca nu e deja ars de fostul proprietar, deoarece placa aceea electronica n-arata deloc bine. Pentru verificare foloseste cu incredere un multimetru. Spor la reparatii! Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
ghitza |
![]()
Post
#2870
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
mss de sfat dar cum se masoara cu multimetrul
![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#2871
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Pe V c.c.(adica simbolul V=)
|
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
ghitza |
![]()
Post
#2872
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai are asa multimetru ceil am eu:DCV,ACV,DCA si ohmi.deci pe care si la ce valoare sa pun?
This post has been edited by ghitza: 17 Mar 2010, 10:47 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#2873
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
DCV.
Vad ca habar n-ai sa folosesti un multimetru... Sfatul meu(sincer si prietenesc) ar fi sa apelezi la cineva care se pricepe la electrica/electronica auto. Asa cum ti-am scris si mai sus, chiar si o "masuratoare" facuta aiurea poate deteriora anumite etaje electronice din UCE injectie. Si cand ma gandesc ca mi-ai scris pe un topic ceva de genul QUOTE asa ca nu te da destept ca nu esti Hmm...spor la treaba! Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
ghitza |
![]()
Post
#2874
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
eu macar recunosc ce nu stiu.mss de sfat dar asta nu inseamna ca nu stiu ce sa masor doar ca nu am mai folosot si decat sa fac ceva mai bn intreb.tot cxe am pus pe masina am pus eu cu mana mea si unde nu am stiut mam documentat si nu am luat foc sau am sarit in aer.mss inca odata
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
emysem |
![]()
Post
#2875
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 6 March 10 ![]() |
Salut! Cam cat costa o toba catalitica? Cineva mai sus scria ca 300 Ron si sonda Lambda 195 Ron. E scump? E ieftin? Voi ati gasit alte preturi? Si daca da, care sunt limitele min. si max.? Toba mea catalitica a ramas fara acea protectie(scut) din tabla, a ruginit la punctele de sudura si am pierdut-o pe drum. Conteaza la ITP?
![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
|
|
bozzo |
![]()
Post
#2876
|
![]() Membru amarat...cu statie CB Group: Members Posts: 554 Joined: 17 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Toba catalitica, sau catalizatorul trebuie sa-l ai pe masina pentru ca aceasta sa respecte normele de poluare.
Daca nu ai catalizatorul si te opreste Politia impreuna cu RAR-ul iti iau talonul si-ti dau amenda. La fel, in mod normal nu poti trece ITP-ul daca nu ai catalizatorul pe masina. Pentru preturi si piese poti sa vb cu userul ydaniel, cred ca te ajuta el. Oricum 300 de lei mi se pare cam putin, dar poate ma insel eu. Ai grija sa nu cumperi ceva chinezarii sau turcisme si catalizatorul sa nu-si faca treaba, adica sa dai banii degeaba pe el. |
--------------------
Renault Symbol
1.4
2007
- B-XX-HAM Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!! [B]YO3IIX 233-SP-45[/B] |
|
CGDBZ |
![]()
Post
#2877
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Eu stiam ceva de 700 roni un catalizator dar la noi se gasesc piese la niste preturi de te crucesti . Tocmai mi s-a stricat comutatorul de avarii , avea doar la doua magazine comutator pentru bordul meu (acela dreptunghiular , pentru ultimul tip de bord , ca la diesel) la unul era 50 roni (in pungulita cu eticheta albastra Dacia-Renault) iar la altul 8 roni de Recomplast , l-am luat si eu pe cel de 8 roni .
Acum am o nelamurire , fara comutatorul de avarii nu-mi mai mergeau semnalizarile , e normal ? Cand dau avarii in bord se aprinde numai becul rosu de avarii , nu mai tin minte ce se aprindea inainte ca nu prea folosesc avariile dar la vecinul meu se aprinde si becul de la semnalizare din bord dar dacia lui e din 1998 , poate e altfel , as vrea sa-mi spune-ti si mie care ave-ti comutator ca al meu ce becuri se aprind in bord . |
--------------------
-
-
-
|
|
ghitza |
![]()
Post
#2878
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai si aici la magazinul Verbita(cine e din Arad stie)dealer dacia autorizat un catalizator=850 de roni. nici eu nu il mai iau dar atatia bani nu dau pe el
CGDBZ:la mine cand e pe avarii se aprinde in bord atat semnalizarea cat si triunghiul rosu de la avarii |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#2879
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Cred ca nu au intrat bine mufele in comutator , m-am chinuit o gramada , cand bagam comutatorul iesea doua fire afara din mufe iar cablurile sunt scurte si nu pute-am sa trag mufele mai inafara , cred ca un fir tot nu a intrat bine dar le-am impins bine cu o surubelnita , ar putea fi de la altceva , releu de semnalizare ? . Tu ai comutator dreptunghiular , cu doua mufe ?
Edit : daca ar sti cineva cum vin firele in mufe , adica fiecare fir ce curent are pe el , ca sa verific daca vine curent in mufa pentru becul de semnalizare din bord ar fi foarte bine sau un link daca s-a mai discutat ca eu nu am gasit. This post has been edited by CGDBZ: 17 Mar 2010, 18:11 |
--------------------
-
-
-
|
|
ghitza |
![]()
Post
#2880
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
eu asa am.am luat de pe foryu poate te ajuta.eu am comutator negru cu triunghi alb pe el,nu am cu "push buton"ca si la papuc diesel
cred ca cea dea 2-a poza se refera la tipul "push buton" This post has been edited by ghitza: 17 Mar 2010, 19:03 Attached thumbnail(s) scheam_buton_avarii.jpg ( Size: 11.17k ) Number of downloads: 128 Attached image(s) ![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th June 2025 - 09:15 |