DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 94 95 96 97 98 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

ghitza
post 15 Mar 2010, 11:45
Post #2851


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




UNITED:de unde a luat semnal pt.turometru meseriasul?si eu am la ceasuri tot 3 mufe in spate dar nu merge turometrul deoarece asa am luat-o si era ceva puscat in spate la cablajul lui


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 15 Mar 2010, 13:21
Post #2852


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Ionut_Nedelcu nu stiu ca nu am turometru eu merg pe benzina pana se incalzeste putin motorul si apoi comut pe gaz si accelerez putin mai tare si trece automat pe gaz , daca motorul e rece si vreau sa o dau pe gaz are tendinta de a se opri iar daca nu accelerez mai tare (ceea ce nu-i bine cand e motorul rece) chiar se opreste iar apoi porneste mai greu .Vara merge sa o dau pe gaz din prima , o las doar foarte putin la relanti , dar cum se raceste afara trebuie sa incalzesc putin motorul . Nu stiu daca e normal dar a mea asa face . Cred ca am sa incerc solutia cu teul pentru sonda de apa , cel putin pana o sa dau motorul jos ca vreau sa-i fac o segmentare (sau ce-o trebui) caci cam consuma ulei .
P.S. Ideea cu pus ceasurile in fata manetei de viteze am vazut-o tot aici pe forum la un coleg .

This post has been edited by CGDBZ: 15 Mar 2010, 13:24


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 15 Mar 2010, 14:39
Post #2853


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




QUOTE(ghitza @ 15 Mar 2010, 11:45)
UNITED:de unde a luat semnal pt.turometru meseriasul?

Pin 24 mufa UCE(pin 1 mufa cablaj fata)

Numai bine.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UNITED
post 15 Mar 2010, 15:48
Post #2854


Membru autentic


Group: Members
Posts: 37
Joined: 1 June 08
From: CRAIOVA




Asa este.....pentru legarea turometrului unul din fire (cel de-al 3 lea pe care il tragi separat , ca primele 2 sunt deja in mufa) vine legat la un pin din calculator, nu mai stiu care din ele, dar uite un alt coleg de forum ti-a si raspuns deja, dar ar fi bine sa ai siguranta ca tabloul de bord este pentru dacia cu injectie. Ma gindesc ca poate ai cumparat masina de la cineva si acel cineva sa fi incercat sa monteze un tablou de bord(cu turometru) ptr. dacii cu carburatie ptr. ca sigur nu va merge - asa mi-a spus meseriasul - asa spun si eu. Acel tablou l-am cumparat de la magazin de piese auto, (chiar asa am cerut: tablou de bord ptr. Dacia cu injectie) nou-nout, 0000001 km si am dat pe el parca 360 RON + 100 RON la electrician. Intr-un fel mi-a convenit: eram si eu incepator si neavind turometru schimbam treptele de viteza dupa cum cerea motorul, iar fiu-meu vroia sa asculte muzica mai tare. A trebuit sa fac un compromis. Asta e.
Si acum am o intrebare ptr. bozzo: daca in locul sondelor de ulei si apa pentru bec (martori de bord) am putea pune numai sonda de presiune ulei ptr. ceas si sonda de temperatura apa ptr. ceas, adica sa renuntam la becuri in favoarea ceasurilor, sau ar fi mai bine sa avem T-uri cu sonde si ptr. ceas si ptr. bec(martori de bord) atit la ulei cit si la apa?

This post has been edited by UNITED: 15 Mar 2010, 16:35


--------------------
DACIA 1410 Li 2003 - DJ-62-MAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 16 Mar 2010, 09:32
Post #2855


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




QUOTE
UNITED:de unde a luat semnal pt.turometru meseriasul?si eu am la ceasuri tot 3 mufe in spate dar nu merge turometrul deoarece asa am luat-o si era ceva puscat in spate la cablajul lui

Dupa cum a zis si variable_dynamics, pinul 24 de la UCE sau pinul 1 din mufa de sub servo. Este o mufa rotunda si semnalul il tragi din pinul 1, firul portocaliu, o sa observi daca o desfaci (se deface prin desfiletare) ca firul portocaliu vine doar pana in mufa si nu mai pleaca spre bord, asa ca de acolo tragi semnalul.

QUOTE
Si acum am o intrebare ptr. bozzo: daca in locul sondelor de ulei si apa pentru bec (martori de bord) am putea pune numai sonda de presiune ulei ptr. ceas si sonda de temperatura apa ptr. ceas, adica sa renuntam la becuri in favoarea ceasurilor, sau ar fi mai bine sa avem T-uri cu sonde si ptr. ceas si ptr. bec(martori de bord) atit la ulei cit si la apa?

Eu as recomanda sa pastrezi si becurile la ulei+apa impreuna cu ceasurile, si ar fi ok sa le faci doua T-uri. Daca esti din Bucuresti iti pot recomanda un strungar bun, mergi la el vede ce iti trebuie si a doua zi le ai smile.gif
Ar fi indicat sa pastrezi si becurile pentru ca ai un dublu control, in cazul in care se strica sinda sau ceasul ramai cu becurile, si parerea mea, nu e un efort prea mare sa pui 2 T-uri. Eu mi-am montat doar turometru si un termometru electronic, la care i-am legat senzorul pe sonda de temperatura pt bec. Problema e ca imi arata cu 12 grade mai putin decat in realitate. In vara, daca nu mai apar alte prioritati, o sa-mi pun si eu ceasuri pt ulei si apa, si le voi pune cu T-uri.


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 16 Mar 2010, 10:26
Post #2856


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




eu ziceam de semnal la turometru pt.ca pe firul portocaliu de care zice BOZZo cel din mufa cilindrica de sub servo nu vine nimic pe el dar la ceasuri am 3 mufe deci e cu turometru nu?ceasurile de cand am luat-o erau cu turometru dar nu mergea acesta pana cand le-am desfacut si in spatetele ceasului(turometru) era o placuta care era impuscata cred ca de la ceva scurt.Si acum vreau sa schimjb ceasurile complect si vreau sa vad are rost sa cumpar cu turometru sau nu


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 16 Mar 2010, 14:52
Post #2857


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Cum ai verificat ca nu vine nimic pe firul portocaliu?
Daca ai mufele la bord, ar trebui ca din mufa de sub servo sa plece si spre bord firul acela portocaliu. Eu n-am desfacut bordul sa vad cate mufe are, turometrul l-am montat separat, fara sa schimb ceasurile de la bord.


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 16 Mar 2010, 14:54
Post #2858


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Toate daciile pe injectie au trei mufu la bord indiferent ca au sau nu turometru .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 16 Mar 2010, 15:09
Post #2859


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




cu metoda unui user de pe aici cu 2 fire si un bec.cu un fir pe borna +a bateriei si cu celalalt am cautat prin intepare usoara si nimic,cica trebuai sa se aprinda putin la relanti si la accelerare sa fie lumina mai puternica.daca stii alta metoda te ascult cu placere

16 Mar 2010, 16:59:
CGDBZ:eu am citit tot pe forum caci cele din 2003-2004 fara turometru aveau doar 2 mufe in spatele ceasurilor daca ne gandim cea de la turometru nu mai e caci nu e turometru

This post has been edited by ghitza: 16 Mar 2010, 15:59


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 16 Mar 2010, 16:03
Post #2860


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Eu am fara turometru si am trei mufe , nu e o mufa speciala pentru turometru , mai are si alte fire in ea , care nu are turometru lipseste doar firul pentru turometru (ma refer la mufele de la bord).

This post has been edited by CGDBZ: 16 Mar 2010, 16:04


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 16 Mar 2010, 16:17
Post #2861


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




inteleg dar ti-am zis asta am citit dar nu conteaza caci si eu am tot 3 mufe si nu merge turometrul caci cum am mai zis in spatele lui e o placuta a lui care e puscata si acuma nush stiu oare a mers turometrul aal sau am semnal pana in mufa nu stiu nimic sigur caci mi-as cumpara ceasuri cu turometru dar ma trezesc ca nu am semnal si invers am semnal si eu cumpar fara


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 16 Mar 2010, 16:36
Post #2862


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Daca masina a avut din fabrica turometru inseamna ca ai semnal dar nu merge din cauza acelei placute . Placuta aia e a turometrului ? sau e acea folie de pe spatele ceasurilor cu "cablaj", daca acel "cablaj" e intrerupt se poate repara .Daca poti pune o poza .

This post has been edited by CGDBZ: 16 Mar 2010, 16:37


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stc_ctln
post 16 Mar 2010, 16:50
Post #2863


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 27 December 08
From: Bucuresti




la turometru pe injectie intra 3 fire(nu mai stiu culorile) intra plus prin contact,minus direct si semnal din mufa de sub servo.La firul din mufa respectiva vine tot plus.eu am masurat cu voltmetru si la relantii(la mine erau 1200ture ca era rece) sunt pe unde la vreo 7volti parca.si creste direct proportional cu turatia pana la 12v. de masurat cu aparatul masori intre firul de semnal si un minus de pe caroserie. eu am mers vreo saptamana cu el legat direct la baterie prin fire separate:)

Le: aa si la mine tot 3 mufe sunt in spate la ceasuri,dar mufa aia nu e numai pt turometru,ci si pentru celelalte leduri de pe acolo :luminile etc

This post has been edited by stc_ctln: 16 Mar 2010, 16:51


--------------------
Dacia 1310 LI 2000 - B-21-AIR
Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 16 Mar 2010, 17:21
Post #2864


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




deci eu am cumparat masina cu turometru dar nu mergea decat cand puneam contactul sarea la 8000 de ture si acolo statea si in mers in functie de consumatori cobora sau urca.eu asa am luat-o nu o am eu din fabrica.
In legatura cu placuta aceea era a lui care la randul ei era prinsa in 3 surubele de panglica de pe spatele ceasurilor.Din aceasta placuta plecau 2 fire la turometru atata e toata treaba .dar placuta e puscata.Uite si placuta cu pricina ,se vad cele 3 surubele care vin prinse in restul cablajului panglica de pe spate si din ea pleaca la turometru 2 fire.Intrebare:se mai poate repara aceasta?

Attached thumbnail(s)
SDC10368.JPG ( Size: 390.65k ) Number of downloads: 532
SDC10369.JPG ( Size: 377.72k ) Number of downloads: 569


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 16 Mar 2010, 21:21
Post #2865


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




QUOTE
cu metoda unui user de pe aici cu 2 fire si un bec.cu un fir pe borna +a bateriei si cu celalalt am cautat prin intepare usoara si nimic,cica trebuai sa se aprinda putin la relanti si la accelerare sa fie lumina mai puternica.daca stii alta metoda te ascult cu placere


Eu am verificat direct cu fir de la turometru, am alimentat turometru si am pus firul turometrului care trbuie sa ia semnalul pe firul portocaliu. Semnalul emis pe firul portocaliu este o masa pulsatorie. Poti incerca si cu un bec, dar sa fie de putere mica ca sa se poata aprinde, sau il poti verifica cu multimetrul.
Turometrul este de la Adelaida, turometru digital.

Bafta



--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UNITED
post 16 Mar 2010, 23:48
Post #2866


Membru autentic


Group: Members
Posts: 37
Joined: 1 June 08
From: CRAIOVA




Daca masina ai cumparat-o de la cineva, inseamna ca acel cineva a incercat sa faca ceva cumva sa mearga si turometrul si a impuscat placuta. Ar fi bine daca ai intreba pe fostul proprietar daca masina a avut din fabrica si turometru in tablou, ca daca nu a avut atunci poate a montat el un turometru ptr. dacii cu carburatie si a mai pus si placuta aceea ca un fel de adaptor. Practic ai de ales: ori iti iei un tablou nou de bord ptr. dacii cu injectie si te legi cu al 3-lea fir in UC, ori iti cumperi un turometru digital asa cum a facut colegul nostru bozzo ori ultima(pozele), si vezi care te aranjeaza.
Bozzo, spune-mi te rog, care din ele ar fi cel mai potrivit pentru ce-mi trebuie(vorbesc de T-uri si sonde)?

This post has been edited by UNITED: 17 Mar 2010, 00:07

Attached thumbnail(s)
7fa1949037c6c01244fc98a4430c0f2d.jpg ( Size: 10.73k ) Number of downloads: 480
16f007f847469c3af118d724ab5f8d52.jpg ( Size: 23.54k ) Number of downloads: 121
33e9c938d4e2324c060ab595ffb2c08d.jpg ( Size: 16.72k ) Number of downloads: 117
56b429cdaaa63b2987d7695f01c7957a.jpg ( Size: 10.26k ) Number of downloads: 479
666ef75fbd1c272cc0224eb8f8152f53.jpg ( Size: 12.97k ) Number of downloads: 441
723a3383eef09cdb5d8cc7f113aa1d3a.jpg ( Size: 21.36k ) Number of downloads: 88
8747c5e3c3d8e9f8f327636e5a5d9fb1.jpg ( Size: 20.16k ) Number of downloads: 79
8912fc4ff97ab81f8bac0ef567ef6a0d.jpg ( Size: 14.32k ) Number of downloads: 87
890193123ec60f03665274961e7323cf.jpg ( Size: 11.25k ) Number of downloads: 91
c753971a560a96a716c1eca03de477e4.jpg ( Size: 15.03k ) Number of downloads: 74
c4ae99621c5a5f7109338b585b000805.jpg ( Size: 14.58k ) Number of downloads: 86
e9d3dcbd45e4d3be635ba9e48953117a.jpg ( Size: 15.02k ) Number of downloads: 89
e50741264e0a6b48d5b021b5d40d4f9f.jpg ( Size: 10.5k ) Number of downloads: 88
73d19967ad730ac7965da0dcaccebc78.jpg ( Size: 15.09k ) Number of downloads: 96
6d17298dc8f8decb302ef21584bbf38e.jpg ( Size: 15.94k ) Number of downloads: 96


--------------------
DACIA 1410 Li 2003 - DJ-62-MAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 16 Mar 2010, 23:57
Post #2867


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




ghitza nu stiu ce e cu placuta aia , incearca la un electrician sa vezi daca se poate repara daca nu gasesti numai ceasul de turometru (pentru injectie) , nu trebuie sa iei tot bordul .

This post has been edited by CGDBZ: 17 Mar 2010, 10:03


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 17 Mar 2010, 09:59
Post #2868


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




QUOTE
Bozzo, spune-mi te rog, care din ele ar fi cel mai potrivit pentru ce-mi trebuie(vorbesc de T-uri si sonde)?

UNITED, asa din poze nu pot sa-ti spun care din T-uri se potriveste pentru apa sau ulei. Cel mai sigur trebuie sa masori gaura in care intra T-ul si gaurile T-ului unde vor intra sonda de de bec si cea de ceas, apoi ce pas are filetul fiecarei gauri.
Daca nu vrei sa megi la un strungar si vrei sa cumperi direct T-urile, sa ai la tine masina si sondele de bec si ceas pentru a le putea proba.
Eu in continuare cred ca cel mai simplu ar fi sa faci T-urile la strung. Daca nu gasesti un strungar cauta in continuare niste T-uri, si poate gasesti unele care sa se potriveasca.

17 Mar 2010, 10:01:
Sondele pentru ceasuri ar trebui sa vina impreuna cu ceasurile pe care le vei cumpara, daca nu intrebi in aceali loc de unde cumperi ceasurile, de sonde. Sondele de bec le ai pe masina.

This post has been edited by bozzo: 17 Mar 2010, 10:01


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 17 Mar 2010, 10:05
Post #2869


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




QUOTE(ghitza @ 16 Mar 2010, 15:09)
cu metoda unui user de pe aici cu 2 fire si un bec.cu un fir pe borna +a bateriei si cu celalalt am cautat prin intepare usoara si nimic,cica trebuai sa se aprinda putin la relanti si la accelerare sa fie lumina mai puternica.daca stii alta metoda te ascult cu placere.
*



"Metoda" reprezinta un pericol pentru UCE Injectie.
Asa cum a scris si bozzo, "semnalul" turometrului este de potential neutru(masa).
Folosind becuri si alte traznai risti sa arzi etajul de comanda al turometrului(din UCE injectie)
Asta daca nu e deja ars de fostul proprietar, deoarece placa aceea electronica n-arata deloc bine.
Pentru verificare foloseste cu incredere un multimetru.

Spor la reparatii!
Numai bine.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 17 Mar 2010, 10:31
Post #2870


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




mss de sfat dar cum se masoara cu multimetrul emotionat.gif unde sa pun rotita lui pe ce semn de pe el.sunt afon la elctrica asta mai ales cu masuratu


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 17 Mar 2010, 10:42
Post #2871


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Pe V c.c.(adica simbolul V=)


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 17 Mar 2010, 10:47
Post #2872


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pai are asa multimetru ceil am eu:DCV,ACV,DCA si ohmi.deci pe care si la ce valoare sa pun?

This post has been edited by ghitza: 17 Mar 2010, 10:47


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 17 Mar 2010, 10:55
Post #2873


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




DCV.
Vad ca habar n-ai sa folosesti un multimetru...
Sfatul meu(sincer si prietenesc) ar fi sa apelezi la cineva care se pricepe la electrica/electronica auto.
Asa cum ti-am scris si mai sus, chiar si o "masuratoare" facuta aiurea poate deteriora anumite etaje electronice din UCE injectie.

Si cand ma gandesc ca mi-ai scris pe un topic ceva de genul
QUOTE
asa ca nu te da destept ca nu esti


Hmm...spor la treaba!
Numai bine.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 17 Mar 2010, 10:59
Post #2874


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




eu macar recunosc ce nu stiu.mss de sfat dar asta nu inseamna ca nu stiu ce sa masor doar ca nu am mai folosot si decat sa fac ceva mai bn intreb.tot cxe am pus pe masina am pus eu cu mana mea si unde nu am stiut mam documentat si nu am luat foc sau am sarit in aer.mss inca odata


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emysem
post 17 Mar 2010, 14:33
Post #2875


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 6 March 10




Salut! Cam cat costa o toba catalitica? Cineva mai sus scria ca 300 Ron si sonda Lambda 195 Ron. E scump? E ieftin? Voi ati gasit alte preturi? Si daca da, care sunt limitele min. si max.? Toba mea catalitica a ramas fara acea protectie(scut) din tabla, a ruginit la punctele de sudura si am pierdut-o pe drum. Conteaza la ITP? blink.gif


--------------------
Dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 17 Mar 2010, 16:44
Post #2876


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Toba catalitica, sau catalizatorul trebuie sa-l ai pe masina pentru ca aceasta sa respecte normele de poluare.
Daca nu ai catalizatorul si te opreste Politia impreuna cu RAR-ul iti iau talonul si-ti dau amenda. La fel, in mod normal nu poti trece ITP-ul daca nu ai catalizatorul pe masina.
Pentru preturi si piese poti sa vb cu userul ydaniel, cred ca te ajuta el.
Oricum 300 de lei mi se pare cam putin, dar poate ma insel eu. Ai grija sa nu cumperi ceva chinezarii sau turcisme si catalizatorul sa nu-si faca treaba, adica sa dai banii degeaba pe el.


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 17 Mar 2010, 16:58
Post #2877


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Eu stiam ceva de 700 roni un catalizator dar la noi se gasesc piese la niste preturi de te crucesti . Tocmai mi s-a stricat comutatorul de avarii , avea doar la doua magazine comutator pentru bordul meu (acela dreptunghiular , pentru ultimul tip de bord , ca la diesel) la unul era 50 roni (in pungulita cu eticheta albastra Dacia-Renault) iar la altul 8 roni de Recomplast , l-am luat si eu pe cel de 8 roni .
Acum am o nelamurire , fara comutatorul de avarii nu-mi mai mergeau semnalizarile , e normal ?
Cand dau avarii in bord se aprinde numai becul rosu de avarii , nu mai tin minte ce se aprindea inainte ca nu prea folosesc avariile dar la vecinul meu se aprinde si becul de la semnalizare din bord dar dacia lui e din 1998 , poate e altfel , as vrea sa-mi spune-ti si mie care ave-ti comutator ca al meu ce becuri se aprind in bord .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 17 Mar 2010, 17:50
Post #2878


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pai si aici la magazinul Verbita(cine e din Arad stie)dealer dacia autorizat un catalizator=850 de roni. nici eu nu il mai iau dar atatia bani nu dau pe el
CGDBZ:la mine cand e pe avarii se aprinde in bord atat semnalizarea cat si triunghiul rosu de la avarii


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 17 Mar 2010, 17:56
Post #2879


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Cred ca nu au intrat bine mufele in comutator , m-am chinuit o gramada , cand bagam comutatorul iesea doua fire afara din mufe iar cablurile sunt scurte si nu pute-am sa trag mufele mai inafara , cred ca un fir tot nu a intrat bine dar le-am impins bine cu o surubelnita , ar putea fi de la altceva , releu de semnalizare ? . Tu ai comutator dreptunghiular , cu doua mufe ?
Edit : daca ar sti cineva cum vin firele in mufe , adica fiecare fir ce curent are pe el , ca sa verific daca vine curent in mufa pentru becul de semnalizare din bord ar fi foarte bine sau un link daca s-a mai discutat ca eu nu am gasit.

This post has been edited by CGDBZ: 17 Mar 2010, 18:11


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 17 Mar 2010, 19:02
Post #2880


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




eu asa am.am luat de pe foryu poate te ajuta.eu am comutator negru cu triunghi alb pe el,nu am cu "push buton"ca si la papuc diesel
cred ca cea dea 2-a poza se refera la tipul "push buton"

This post has been edited by ghitza: 17 Mar 2010, 19:03

Attached thumbnail(s)
scheam_buton_avarii.jpg ( Size: 11.17k ) Number of downloads: 128


Attached image(s)
Attached Image


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 94 95 96 97 98 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th June 2025 - 09:15
Forum Renault