dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
CGDBZ |
![]()
Post
#2881
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
|
||
--------------------
-
-
-
|
|||
ghitza |
![]()
Post
#2882
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
aha inteleg ,eu nu am acest tip de buton si nici bord
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
andras39 |
![]()
Post
#2883
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 7 March 10 ![]() |
salut prieteni sint nou am si eu o intrebare nu stiti dacia 1310 li din 2002 are mufa de pus pe tester daca are unde este va multumesc
|
--------------------
dacia
1310li
2002
- HR 05 MDC
|
|
ghitza |
![]()
Post
#2884
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
sigur ca are si se afla pe contraarip[a stanga sub relee
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
xanndu |
![]()
Post
#2885
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 30 November 09 ![]() |
salut!am si eu mare problema cu injectata care nu avea turometru(2002).am cumparat unul din Vitan l-am montat si functioneaza(multumesc userilor de pe topic pt informatiile postate despre montaj).eu am montat turometru pt ca motorul mergea prea turat si am un consum enorm (14-15l/100km).la pornirea motorului turometru urca la 1600rpm si scade la 800-850 cand se incalzeste dar indiferent de temperatura la fel face si la -20c si la 10c(a fost montat in decembrie 2009)am citit tot topicul si am inteles ca turatia la rece trebuie sa fie undeva la 1200rpm.anul trecut am fost cu ea la tester si mi-au spus ca are parametri foarte buni iar consumul mare este datorita circulatiei din bucuresti,dar pana anul trecut nu depasea 10l/100km foarte rar iarna,acum 14-15 indiferent iarna sau vara.un mecanic a spus ca as avea defecta sonda lamda si ecu imbogateste carburantul si de aici consumul.(masina este din 2002 dar are doar 28000km,au fost schimbate bujiile bosch,filtrul de benzina,filtrul de aer,am curatat senzorul de rotatie de pe volanta,am curatat mufele cu spray de contacte.nu mai stiu ce sa ii fac.nu stiu cum se verifica sonda lamda(am pornit de cateva ori prin impingere cand se dusese bateria si spune in cartea masini ca se interzice pt ca se defecteaza sonda,dar am pornit asa doar de 5-6ori,am incercat sa pornesc si cu mufa de la sonda scoasa si nu se simte absolut nici o modificare(aceiasi 1600 si scade treptat la 800-850.masina functioneaza perfect,a pornit mereu la prima cheie,trage foarte bine nu consuma ulei(mereu a avut mobil 15w40).poate ma ajutati si pe mine sa scap de consumul acesta enorm.va multumesc anticipat
This post has been edited by xanndu: 19 Mar 2010, 23:51 |
--------------------
DACIA
dacia 1310li
2002 berlina
- b30bfk
|
|
prince persia |
![]() ![]()
Post
#2886
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 8 November 09 ![]() |
sonda landa nu functioneaza atunci cand motorul scoate fum negru pe esapament
|
--------------------
dacia berlina 1
dacia
2003 dacia berlina
- sj02saj
|
|
xanndu |
![]()
Post
#2887
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 30 November 09 ![]() |
nu scoate fum negru,ci doar condens,dar daca tin putin mana la toba finala ramane pe mana ca negru de fum.eu vroiam sa stiu daca consumul mare de carburant se poate datora defectarii sondei lambda?eu am pornit masina si cu mufa de la sonda scoasa si nu se simte absolut nici o modificare(oare ar trebui sa se schimbe ceva in functionare cand este deconectata sonda?)de aici banuiesc eu ca ar fi defecta
|
--------------------
DACIA
dacia 1310li
2002 berlina
- b30bfk
|
|
andras39 |
![]()
Post
#2888
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 7 March 10 ![]() |
tot eu sint cu mufa tester mam uitat pe contraaripa stinga si sub relee nu am nimic cum arata mufa
|
--------------------
dacia
1310li
2002
- HR 05 MDC
|
|
xanndu |
![]()
Post
#2889
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 30 November 09 ![]() |
mufa se afla sub releele de pe contra aripa stanga
Attached thumbnail(s) Poz__016_.jpg ( Size: 208.96k ) Number of downloads: 793 |
--------------------
DACIA
dacia 1310li
2002 berlina
- b30bfk
|
|
ghitza |
![]()
Post
#2890
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
daca nu o ai poate nu o ai si daca nu o ai de noua poate fostul proprietar a taiat-o crezand ca e in plus,as am patit eu cand am cumparat masiande la un neghib de om de a trebuit sa schim tot cablajul la injectie
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Nayr4m |
![]()
Post
#2891
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 14 March 10 From: Braila ![]() |
Am si eu o problema [daca ii pot spune asa] ma enerveaza la culme consumul daciei mele....am o dacie din 2002 si imi consuma foarte mult [dupa parerea mea]
daca nu ma insel ia 10 l urban si 7-8 extraurban. Intrebarea mea este daca pot cumva sa micsorez consumul? ,iar a 2-a intrebare este voi ce consum aveti pe ale voastre? P.S. sper ca ma incadrez bine aici cu postul meu This post has been edited by Nayr4m: 21 Mar 2010, 19:48 |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
2002
- BR-90-NAY
|
|
cristianrobert |
![]()
Post
#2892
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.146 Joined: 12 February 09 From: bucuresti-berceni ![]() |
salut am si eu o intrebare despre sonda lambda:aceasta se curata vreodata?mentionez ca de cand am masina 2 ani nu am curatat-o vreodata, senzorul de turatie l-am desfacut sa-l curat dat era foarte curat.
|
--------------------
dacia
solenza scala
2004
- b
|
|
liviu05 |
![]()
Post
#2893
|
![]() Membru din Brasov Group: Members Posts: 316 Joined: 7 May 05 From: brasov ![]() |
am si eu o problema, cred ca aici ar trebui sa postez, daca nu, imi cer scuze anticipat si astept voci care sa ma corecteze!
As vrea sa stiu daca ma poate lumina cineva cum sunt nomerotati pinii de la calculatorul de injectie, cum se identifica ei pe carcasa calculatorului! De la 1 la 35, daca imi amintesc eu bine numarul lor! Va multumesc anticipat! |
--------------------
DACIA /Citroen
1300/ Xsara
1978(1989)2003
- BV05PAI
|
|
iuser |
![]()
Post
#2894
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 11 October 09 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu o "mica" problema cu dacia mea 1310 li din 2002 ...nu vrea mai mult de 80 , 85 maxim ,o accelerez si vibreaza putin dar nu creste viteza .
![]() |
--------------------
dacia
1310 Li
2002
|
|
Ionut_Nedelcu |
![]()
Post
#2895
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 364 Joined: 24 September 09 ![]() |
"Nayr4m" - 10 % urban este un consum foarte bun. Cat despre consumul extraurban ...mergi si tu cu 90 la ora si o sa vezi cum scade consumul sub 7% sau iti pui pinion de fuga pe treapta a 5-a, dar va avea un demaraj mult mai mic pe aceasta treapta.
"xanndu" si relatiul meu la pornire tot de 1600 de ture este si iarna in aglomeratie scot si eu 14% . Vezi daca ai termostatul bun ( eu am avut probleme legate de consum si din cauza asta - se incalzea masina f greu) , eventual gaseste alta sonda de imprumut si vezi cum este ...succes. "iuser" acum cati km ai schimbat filtrul de benzina ? ( eu il schimb la fiecare 15 mii de km facuti) This post has been edited by Ionut_Nedelcu: 21 Mar 2010, 21:44 |
--------------------
Ex. dacia 1300/1310
Opel Vectra 1.8 16V
2001
- CT-05-NSI "Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
|
|
iuser |
![]()
Post
#2896
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 11 October 09 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc , o sa il schimb ... sa vad daca mai apare problema.
![]() |
--------------------
dacia
1310 Li
2002
|
|
ghitza |
![]()
Post
#2897
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
cristianrobert:se scoate si se arde pana devine miezul alb caci ea se mai colmateaza in timp.eu am masina de 3 ani si nu am ascos-o afara si nici nu ma stresez sa o scot.fff greu o scoti daca o scoti caci eu am incercat si nu am reusit cu cheie pe ea si prelungitor si nimic
liviu05:scoate mufa din calculator cu atentie ca poti rupe pini si o defaci caci are in capat un holsurub micut,=3 urma desfaci capacul si acolo pe laterale sunt numerotati pinii.numai asa vezi cum sunt daca desfaci mufa in 2 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
MIRKEA |
![]()
Post
#2898
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 25 March 08 ![]() |
salutare tuturor
sper sa nu fiu off topic, am o dacie pe injectie 2002 si dimineata cand o pornesc, pana se incalzeste motorul, scoate un fum alb pe teava de esapament, apoi ii trece si revine la normalitate aveti idee ce se intampla? |
--------------------
dacia
berlina
2001 injectie
- PH12RNT
|
|
Ionut_Nedelcu |
![]()
Post
#2899
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 364 Joined: 24 September 09 ![]() |
Daca nu consuma ulei este in regula. Este normal ca dimineata cand este mai rece afara sa scoata "fum alb".
|
--------------------
Ex. dacia 1300/1310
Opel Vectra 1.8 16V
2001
- CT-05-NSI "Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
|
|
MIRKEA |
![]()
Post
#2900
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 25 March 08 ![]() |
ulei nu consuma
dar de ce scoate asa mult si are si un miros ciudat? de ce nu se intampla si pe gaz ? This post has been edited by MIRKEA: 22 Mar 2010, 09:32 |
--------------------
dacia
berlina
2001 injectie
- PH12RNT
|
|
Ionut_Nedelcu |
![]()
Post
#2901
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 364 Joined: 24 September 09 ![]() |
http://www.daciaclub.ro/-t82467.html
Baga si tu un search ca mai sunt si alte topicuri pe tema aceasta. |
--------------------
Ex. dacia 1300/1310
Opel Vectra 1.8 16V
2001
- CT-05-NSI "Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
|
|
MIRKEA |
![]()
Post
#2902
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 25 March 08 ![]() |
mersi mult
|
--------------------
dacia
berlina
2001 injectie
- PH12RNT
|
|
Nayr4m |
![]()
Post
#2903
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 14 March 10 From: Braila ![]() |
Multumesc Ionut Nedelcu pentru raspuns!
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
2002
- BR-90-NAY
|
|
cristianrobert |
![]()
Post
#2904
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.146 Joined: 12 February 09 From: bucuresti-berceni ![]() |
multumesc pt raspuns
|
--------------------
dacia
solenza scala
2004
- b
|
|
hathazy |
![]() ![]()
Post
#2905
|
![]() Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din Group: Members Posts: 209 Joined: 20 March 09 ![]() |
as avea si eu o mare problema cu daciuta mea din 2000.....un ulti vreme nu mai merge cum trebuie....dimineata nu porneste doar daca calc acceleratia, apoi sta la relantiu la 800-900 rpm....dupa ce pornesc cu el la drum turatia urca la relantiu la 1100-1200 rpm motor cald...uneori revine alteori nu....mentionez ca am curatat toti senzorii( senzor turatie, temperatura, motoras pas cu pas, inctor, schimbat garniturile la copr injectie, filtru aer benzina), sonda lamda are vre-un rol important in turatia masinii sau in functionarea motorului???intreb asta deoarece am si un opel astra si cand am fost la tester mi-au spus ca sonda lamda este dusa, dar nu influenteaza cu nimic functionarea motorului...pls ajutor:(((
|
--------------------
Renault Megane 1
miros a motorina mereu
1997, inmatricula t99
- SJ 89 TOM
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#2906
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(hathazy @ 23 Mar 2010, 01:08) uneori revine alteori nu....mentionez ca am curatat toti senzorii( senzor turatie, temperatura, motoras pas cu pas, inctor, schimbat garniturile la copr injectie, filtru aer benzina), Sonda lambda defecta nu se manifesta cum ai descris tu. La tine posibil sa fie motorasul de ralanti(angrenaj uzat in interior). Ai zis ca l-ai curatat, ai inspectat vizual surubul melcat? O alta posibilitate(daca nu e actuatorul de ralanti) ar fi ca ECU sa primeasca informatie gresita de la traductorul de temperatura a motorului(situat sub sondele de temperatura pentru aparatul indicator si pentru becul de atentionare) QUOTE(hathazy @ 23 Mar 2010, 01:08) sonda lamda are vre-un rol important in turatia masinii sau in functionarea motorului???[/B]pls ajutor:((( Evident ca sonda lambda are un rol important in functionarea motorului. Pe baza raspunsului sondei lambda sistemul de injectie realizeaza amestecul optim. Daca raspunsul sondei lipseste sau este necorespunzator, atunci ECU injectie ori imbogateste/saraceste aiurea amestecul ori intra in functionare de avarie(imbogateste amestecul,creste ralanti-ul pana la 1500 si la cald si la rece). QUOTE(hathazy @ 23 Mar 2010, 01:08) intreb asta deoarece am si un opel astra si cand am fost la tester [B]mi-au spus ca sonda lamda este dusa, dar nu influenteaza cu nimic functionarea motorului... Alti mecanici de biciclete/trotinete.... Spor la reparatii! Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
liviu05 |
![]()
Post
#2907
|
![]() Membru din Brasov Group: Members Posts: 316 Joined: 7 May 05 From: brasov ![]() |
Chiar nu stie nimeni pe acest topic cum sunt numerotati pinii de la calculator?
|
--------------------
DACIA /Citroen
1300/ Xsara
1978(1989)2003
- BV05PAI
|
|
pycoboy |
![]()
Post
#2908
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 29 May 07 ![]() |
Am mai dechis si alt topic din greseala si am intrebat problema, insa vreau sa o expun si aici poate ma ajuta cineva: am o dacie 1310Li din 2003, am bagat acu ceva timp benzina amestecata cu motorina, apoi am scos-o si am alimentat cu benzina, acu 3 zile am schimbat uleiul si filtru si am constatat ca in baia de ulei aveam 6l de ulei in loc de 3l, iar acum la relanti masina vibreaza f tare si nu stiu de la ce
![]() |
--------------------
Dacia
1310Li
2003
- B-32-KIH
|
|
hathazy |
![]()
Post
#2909
|
![]() Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din Group: Members Posts: 209 Joined: 20 March 09 ![]() |
motorasul relantii e in perfecta stare, dar stiu ca sonda lamda e defecta deoarece cand lam dat jos lam scuturat si a cazut ceva asemanator cu portelanul din el, dar tot nu imi dau seama de unde mama naibii e problema ca motorasul relantii habar nu are ce face, la rece porneste cum am mai zis la 800-900 rpm, uneori chiar tre sa calc acceleratia, ii dau foc......mie dor de dacia mea pe carburator:((((
|
--------------------
Renault Megane 1
miros a motorina mereu
1997, inmatricula t99
- SJ 89 TOM
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#2910
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
pycoboy ai restartat calculatorul cum ti-am zis in topicul celalalt ?
|
--------------------
-
-
-
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th June 2025 - 03:15 |