dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
vladb15zpr |
15 Feb 2011, 20:58
Post
#4531
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 29 December 10 |
|
||
--------------------
dacia
1310 li
2004
- b193vld
|
|||
nikuniku |
15 Feb 2011, 20:59
Post
#4532
|
Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti |
posibil,nu ai incercat so schimbi,sau ai bobina cu fisele prinse in ia
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Iantela |
15 Feb 2011, 21:35
Post
#4533
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 |
habar nu am cum sunt... nu prea ma pricep, dar pleaca de undeva de sub motor fisele alea. urmeaza sa schimb bujiile si o sa schimb si fisa aia.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
nikuniku |
15 Feb 2011, 21:42
Post
#4534
|
Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti |
mai bine intreaba un mecanic sau electrician sa vada cum ai tu bobina de inductie si daca se schimba si fisele,schimba bujiile daca le ai
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
ghitza |
16 Feb 2011, 00:07
Post
#4535
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD |
QUOTE(vladb15zpr @ 15 Feb 2011, 21:58) ghita...am incercat ce ai zis tu, am luato usor pana la cca 2000 de ture si apoi am accelerat-o brus si nu a mai dat in nas. Dar in mers , daca o iau mai sportiv la fel face, da in nas.sa fie pompa??? Sal.Da e posibil sa nu asigure pompa presiunea oprima de benzina (1,1bari)asta nu vezi numa daca verifici presiunea cu un manometru pe retur |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
stabil777 |
16 Feb 2011, 01:21
Post
#4536
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti |
Ghita , acea pastiluta care are un unghi mic de inclinatie ,cind etanseaza impinsa de membrana si arc pe orificiul de alimentare al turului, are importanta cum este pozitia ei?Azi am pus-o in pozitie plana si degeaba relantiu nu mai coboara sub 1200-1100, inainte de a umbla la potentiometru pornea cu relantiu tot la 1200 dar scadea vizibil la 900,acuma ioc!
E clar ca v-a consuma mai mult ,injectoru arunca mai multi stropi decit normal. E deci posibil sa fi deranjat acele lamele finute de la potentometru?! Inainte nu acrdasem prea mare atentie la dopurile unde se cupleaza furtunul de gaz cald nu pusesem coliere pe furtunu cu surub tip dop ,oricum nu tragea aer pacolo si totusi relantiu mai cobora si la 850-900 de turatii! Deci ma gindesc ca acel potentometru e de vina ,ca altceva nu vad ce ar putea sa se strice la corpul clapeta.Un potentiometru asta si face mareste sau micsoreaza parametri unei valori, in cazul nostru acceleratia masurata in turatii,acolo sunt diferite valori ale frecventei trimise ecu-lui care v-a elibera debit de benzina conform cu aceste valori. Attached thumbnail(s) IMG000199.jpg ( Size: 38.69k ) Number of downloads: 511 IMG000200.jpg ( Size: 38.46k ) Number of downloads: 515 IMG000201.jpg ( Size: 33.09k ) Number of downloads: 479 |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
4NDR31 |
16 Feb 2011, 01:41
Post
#4537
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 2 April 10 |
Cam ce ar trebui schimbat la motor? segmenti , garnitura chiulasa si mai ce? are cineva idee cam la ce pret se ridica piesele?
Cam cati km ar mai merge dupa aceea fara sa mai pape ulei ? ca am mai auzit pe unii care au segmentat-o si nu a tinut prea mult ...... fac cu ea cam 40.000 km pe an ...poate ma tine un an ..... A mai segmentat cineva de aici injectata ?daca da la cati km? This post has been edited by 4NDR31: 16 Feb 2011, 01:42 |
--------------------
Dacia 1310 Li
DACIA
Masina adevarata:))
- VS 03 ACP
|
|
nykk |
16 Feb 2011, 08:44
Post
#4538
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 7 May 10 From: buc |
eu am cu dacia 220 mi km ))) si nu am umblat la motor deci gandestete inainte sa faci investitia daca se mai merita
chiar daca am alta masina tot cu dacia merg am scoso de la vanzare ))) daca vrei sa tragi de ea dupa cate am auzit fai decat setu dar la demontare e bosibil sa mai gasesti bube This post has been edited by nykk: 16 Feb 2011, 08:47 |
--------------------
b-49
b-49
2006
- b-49-
|
|
ghitza |
16 Feb 2011, 11:03
Post
#4539
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD |
QUOTE(stabil777 @ 16 Feb 2011, 02:21) Ghita , acea pastiluta care are un unghi mic de inclinatie ,cind etanseaza impinsa de membrana si arc pe orificiul de alimentare al turului, are importanta cum este pozitia ei?Azi am pus-o in pozitie plana si degeaba relantiu nu mai coboara sub 1200-1100, inainte de a umbla la potentiometru pornea cu relantiu tot la 1200 dar scadea vizibil la 900,acuma ioc! E clar ca v-a consuma mai mult ,injectoru arunca mai multi stropi decit normal. E deci posibil sa fi deranjat acele lamele finute de la potentometru?! Inainte nu acrdasem prea mare atentie la dopurile unde se cupleaza furtunul de gaz cald nu pusesem coliere pe furtunu cu surub tip dop ,oricum nu tragea aer pacolo si totusi relantiu mai cobora si la 850-900 de turatii! Deci ma gindesc ca acel potentometru e de vina ,ca altceva nu vad ce ar putea sa se strice la corpul clapeta.Un potentiometru asta si face mareste sau micsoreaza parametri unei valori, in cazul nostru acceleratia masurata in turatii,acolo sunt diferite valori ale frecventei trimise ecu-lui care v-a elibera debit de benzina conform cu aceste valori. Sal.Din moment ce ai umblat la potentiometru sau l-ai dat dat jos ai dereglat timpi de injectie si va trebui sa il pui aproximativ in pozitia din care l-ai si dat jos.Porneste masina las-o sa ajunga la temperatura de lucru a motorului (unde ar trebui ca relantiu sa fie la 850/900)si desfac cele 4 surubele cu cap stea cu 5 si gaura dar nu de tot doar le slabesti si misti usor de placuta pana are un mers cum iti place tie dupa care strangi surubelele,Acel potentiometru dicteaza si motorasu ai sa vezi cand misti de placuta cu tija motorasului impinge sau se retrange .Eu asa am facut cand am dat jos pentru curatare si nu am probleme In legatura cu pastila de la membrana de la regulator eu nu i-am dat importanta pozitiei ei si am pus-o acolo si nu are nbici pe naiba sau sa pape mai mult ,la tine e din placuta de la potentiometru,Aplica cum ti-am zis sper sa fi inteles si pe urma ne scrii ce ai rezolvat bafta |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Maniac |
16 Feb 2011, 11:58
Post
#4540
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 16 February 11 |
Stie cineva care ar putea fi cauza dereglarii turometrului? Oscileaza foarte repede iar la relanti acul sta peste 3 mii rpm
|
--------------------
dacia
1310 LI
2001
- B22VBH
|
|
4NDR31 |
16 Feb 2011, 12:18
Post
#4541
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 2 April 10 |
La asta ma gandesc si eu , daca se merita investitia....am inteles de la cineva ca e vreo 3-400 lei de refacut setul , dar ma indoiesc de calitatea pieselor din ziua de azi :-| .....eu ma gandesc sa schimb setul cu tot cu masina , dar deocamdata nu dispun de banii necesari
Si ulei imi cam papa, completez pe langa schimbul de aproape 3l , inca 2l la 10.000 km ... e destul de mult zic eu |
--------------------
Dacia 1310 Li
DACIA
Masina adevarata:))
- VS 03 ACP
|
|
ghitza |
16 Feb 2011, 12:57
Post
#4542
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD |
QUOTE(Maniac @ 16 Feb 2011, 12:58) Stie cineva care ar putea fi cauza dereglarii turometrului? Oscileaza foarte repede iar la relanti acul sta peste 3 mii rpm Sal.Problema ar putea fi din ceas dar nu e sigur si iti spun si de ce.Si la mine face asa dar nu e din ceas pentru ca am schimbat 3 turometre si tot asa face si nu i-am gasit buba ,e undeva din instalatie zic eu dar nu stiu de unde anume,La mine mai sare si cand aprind faruririle sau dau drumu la aeroterma,calc frana Daca ai un alt ceas da vsa fie pentru injectie ca cel de carburator nu merge trebuie modificat pe placa lui ceva si incearca sa il schimbi poate al atine e din ceas |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
adi_bulzan |
16 Feb 2011, 19:37
Post
#4543
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 12 October 10 |
salutare. revin cu problemele mele legate de relant-ul mare(1000-1200 rpm). Azi am desfacut motorasul de relanti si era chiar ok inauntru. L-am curatat totusi si l-am remontat dupa care surpriza...sub 900 rpm. relanti perfect. Dar a aparut altceva. daca turez cam peste 2000 ture ramane turata si nu isi mai revine. Daca pornesc cu mufa de la clapeta injector scoasa si turez revine. Ma gandeam sa nu fie probleme din clapeta injector. Sau sa fie motorasu de vina? Cum am mai spus acu ceva vreme am pus alt motoras si nu am vazut schimbari. Azi l-am desfacut totusi, si sa rezolvat in mare cu relanti-ul dar a aparut cealalta problema. Voi ce credeti, ca pe mn unu ma cam bagat in ceata.
|
--------------------
Dacia
Li
2000
- BH 09 XNU
|
|
ManCileS |
16 Feb 2011, 21:38
Post
#4544
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 10 February 11 |
QUOTE(vladb15zpr @ 14 Feb 2011, 20:00) am si eu o problema cu berlina mea din 2004, pornesc motorul merge bine si frumos la relanti,dar cum bag piciorul in ea da in nas pentru 2-3-4 sec si apoi isi revine, asa si in mers la fel face , cum duc acceleratia brusc la podea, da in nas. Azi i-am pus mana in cap la filtru de aer, si am accelerat-o brusc si se tuar de rupea pamantu-n doua . mentionez ca am schimbat bujiile am pus equiem de la magazinul dacia.va rog ajutati-ma !, inainte avea sinterom. am resetat si calculatorul. a stat cu bateria scoasa toata noaptea. multumesc anticipat am patit si eu problema asta aceeasi masina.am puso pe un testar si nu a gasit nimic care sa nu functioneze cum trebuie.asta mi se intamla asta vara.totsusi am schimbat filtru de benzina tot la fel facea.avea perioade cand facea asa .o saptamana ma tine a asa 2 mergea bine .mi-a facut figuri de vreo 2 ori si inca nu am aflat ce vaea .acuma merge bine nu mai face probleme . la aceste modele merge reglat consumul?? in afara orasului imi ia in jur de 7-8/ 100KM in care nu depasesc viteza medie de 100Km la ora in oras ajunge la 10-11/100km este mult ,putinsau asa trebuie sa consume? |
--------------------
Dacia
1310 LI
2004
|
|
AndreiCZK |
16 Feb 2011, 21:58
Post
#4545
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 16 February 11 |
Salut.
Andrei sunt ...... sunt nou pe-aici si am si eu nevoie de un ajutor din partea voastra. Cu toate ca e din 97 Dacia mea are un motor cu injectie montat si acum am nevoie de modulul de aprindere (recomandarea de inlocuire vine din partea lui frati-miu deci se exclude aici smecheria mecanicului care zice ca trebui inlocuit ceva si de fapt curata cate ceva pe acolo....) Intrebarea mea este unde reusesc si eu sa gasesc unul mai ieftinut ca pe "praful" asta sa dau 360 RON pe un modul nou mi se pare destul de mult, dar daca nu gasesc asta e ..... ii iau nou... Multumesc de intelegere si daca s-a mai vb de asta imi cer scuze dar eu nu am reusit sa gasesc nimic ..... |
--------------------
Dacia
1310
1997
- B-14-CZK
|
|
nikuniku |
16 Feb 2011, 22:10
Post
#4546
|
Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti |
modul de aprindere==bobina de inductie??daca despre ia e vorba vezi ca sint de doua tipuri unele sunt cu mufa mare(ca la Logan) si altele cu mufa mica
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
adi_bulzan |
16 Feb 2011, 22:40
Post
#4547
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 12 October 10 |
Nici o parere??
|
--------------------
Dacia
Li
2000
- BH 09 XNU
|
|
nikuniku |
16 Feb 2011, 22:53
Post
#4548
|
Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti |
adi_bulzan daca ai facut ca cel de la postu 4536 alt corp clapeta sigilat chiar dac e sh
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
AndreiCZK |
16 Feb 2011, 23:01
Post
#4549
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 16 February 11 |
Da .... e vorba de bobina de inductie ..... mie asa mi-a ramas in cap "modul" .... daca ajuta cu ceva e cel si aici citez "modelul la care se pot schimba fisele" ca cik ar fi si un model la care nu se pot schimba .....
|
--------------------
Dacia
1310
1997
- B-14-CZK
|
|
ghitza |
16 Feb 2011, 23:50
Post
#4550
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD |
cauta la bursa ca sunt o caruta de vanzare
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
AndreiCZK |
17 Feb 2011, 08:25
Post
#4551
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 16 February 11 |
|
--------------------
Dacia
1310
1997
- B-14-CZK
|
|
ghitza |
17 Feb 2011, 10:51
Post
#4552
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD |
uite http://www.daciaclub.ro/-VAND-piese-Dacia-...02-t202148.html si mai sunt numa sa cauti ,bafta
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
stabil777 |
17 Feb 2011, 11:47
Post
#4553
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti |
Cunosc pe cineva din Buc. am luat si eu piese de la el la un milion te aranjeaza?
|
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
AndreiCZK |
17 Feb 2011, 12:07
Post
#4554
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 16 February 11 |
QUOTE(stabil777 @ 17 Feb 2011, 12:47) ti-am dat pm 17 Feb 2011, 13:09: stabil 777 ....... nu pot sa dau pm (.....yet.....) id-ul meu de mess e dacraftydude ....... da-mi si mie acolo un nr tel sau ceva ...... daca piesa e ok 100 RON e perfect This post has been edited by AndreiCZK: 17 Feb 2011, 12:09 |
--------------------
Dacia
1310
1997
- B-14-CZK
|
|
mrkiry |
17 Feb 2011, 14:04
Post
#4555
|
Din tara unde nici apocalipsa nu ajunge... Group: Members Posts: 1.818 Joined: 2 December 10 From: Bucuresti |
Salut din nou.Revin si eu cu nova mea gti...Masina nu porneste.Avand in vedere ca a fost dusa la un mecanic si am probat tot ansamblul de injectie(corp clapeta,calculator,senzor turatie,cablajul,releele),nu mai stiu ce sa ii mai fac.Mentionez ca nu e nici catalizatorul infundat,i-am scos si sonda lambda sa obtin o gaura pt evacuare,dar nimic.De asemenea,mentionez ca dc ii arunc benzina cu seringa in corp,porneste pt 2 sec(cat timp arde benzina),deci de la aprinderea electronica nu e(bobina fiind noua).
Am citit undeva pe forum ca poate fi contactul de vina.Intrebarea mea este daca informatia e adevarata,avand in vedere simptomele pe care masina le prezinta.Multumesc si astept raspunsuri pertinente.Va salut cu stima! |
--------------------
Renault
Megane2
2004 Lux Privilege
- GR85KYR Renault Megane 2,1.6 16v,113 cp,an 2004
|
|
Ionut_Nedelcu |
17 Feb 2011, 14:53
Post
#4556
|
Membru autentic Group: Members Posts: 364 Joined: 24 September 09 |
Pt cei cu oscilatii ale turometrului la actionarea claxonului si nu numai .....verificati tresa de cupru de la alternator la caroserie. Eu am inlocuit tresa aceea cu un conductor de Cu de 4mm si nu mai am probleme de genul asta.
|
--------------------
Ex. dacia 1300/1310
Opel Vectra 1.8 16V
2001
- CT-05-NSI "Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
|
|
adriano94 |
17 Feb 2011, 18:54
Post
#4557
|
Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 |
QUOTE(mrkiry @ 17 Feb 2011, 14:04) Salut din nou.Revin si eu cu nova mea gti...Masina nu porneste.Avand in vedere ca a fost dusa la un mecanic si am probat tot ansamblul de injectie(corp clapeta,calculator,senzor turatie,cablajul,releele),nu mai stiu ce sa ii mai fac.Mentionez ca nu e nici catalizatorul infundat,i-am scos si sonda lambda sa obtin o gaura pt evacuare,dar nimic.De asemenea,mentionez ca dc ii arunc benzina cu seringa in corp,porneste pt 2 sec(cat timp arde benzina),deci de la aprinderea electronica nu e(bobina fiind noua). Am citit undeva pe forum ca poate fi contactul de vina.Intrebarea mea este daca informatia e adevarata,avand in vedere simptomele pe care masina le prezinta.Multumesc si astept raspunsuri pertinente.Va salut cu stima! da, se poate,cunosc pe cineva care la fel nu ii mai pornea.Dadea la cheie pana murea bateria si tot nu pornea,dar la el nu era gti,u ai contact cu cip?? |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
nikuniku |
17 Feb 2011, 19:23
Post
#4558
|
Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti |
mrkiry la pompa de benzina te-ai gandit? ia verifica daca vine curent la mufa de la pompa de benzina poate ai vreo siguranta arsa
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Andyno |
17 Feb 2011, 20:02
Post
#4559
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. |
|
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
iuser |
17 Feb 2011, 20:51
Post
#4560
|
Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 11 October 09 From: Bucuresti |
Bai fratilor eu nu stiu ce sa mai fac la dacia mea , consuma 10.9 , am schimbat bujiile , filtrul de aer , nimic si nimic ,consuma cat un tir
|
--------------------
dacia
1310 Li
2002
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
Reguli topic / Topic rules
Post
#
|
Mesaj automat |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th June 2024 - 09:03 |