dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
nikuniku |
![]()
Post
#4591
|
||
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|||
Paulorossi |
![]()
Post
#4592
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(Paga @ 21 Feb 2011, 21:07) Domnilor, Paga va roaga sa-l sfatuiti. Nu mai stiu ce sa-i fac. Nu-mi scade turatia sub 1200 iar bujiile 2 si 3 sunt afumate, iar motorul merge cu intrerupere. I-am curatat corpul clapeta cu motoras cu tot, i-am curatat corpul injector (fara injector, ca n-am stiut sa-l scot), i-am curatat senzorul de turatie, am scos conexiunea de la sonda lamda si nu se simte nici o modificare in turatie. I-am reglat tachetii (0.2 cu 0.25). Poate cumva sa fie de vina disjunctorul? ![]() Va multumesc anticipat. Salut. Nu poate fi decat doua cauze: -motoras pas cu pas(relanti) blocat(cand motorul e cald) si iti tureaza masina,amestec bogat+bujii afumate.El e responsabil cu modificarea turatiei la rece -sonda de temperatura apa motor defecta.In acest caz ECU primeste informatii cum ca motorul e rece(cand motorul e deja incalzit) deci dozeaza amestec mai bogat si in consecinta masina se tureaza si iti afuma bujiile. Ambele componente se pot verifica.Motorasul se da jos si se aplica tensiune pe alimentarea lui si se constata daca isi face cursa. Pt sonda poti folosi ohmetrul.Cauti in grafic valoarea corespunzatoare in grade masuratorii tale. Eu cred ca s-a defectat sonda de temperatura.Incearca sa scoti mufa afara si sa pornesti cu mufa scoasa,ar trebui sa se simta schimbare in mersul motorului.Mufa sondei e situata exact langa carcasa de vizitare ambreiaj,e neagra si are doua fire. Succes. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Paga |
![]()
Post
#4593
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 28 January 11 ![]() |
Multumesc foarte mult, maine am sa verific. "Disjunctor" l-a numit un mecanic, este bobina de inductie. Daca se rezolva problema, mii de multumiri. Daca nu, am sa va mai cer sfaturi.
Cu respect, Paga. 21 Feb 2011, 21:59: Domnilor, daca alimentez separat motorasul pas cu pas, el are un senzor de limitare de cursa? Nu-l dau peste cap? Distanta de la bujii am facut-o 0.8 mm. Este corect? Fac o greseala daca scot injectorul sa-l curat? Cum se scoate? Cand pornesc motorul, se duce direct la 2000 de ture. El scade pana la 1200, 1300. Asta inseamna ca nu functioneaza sonda de temperatura? Cu respect, multumesc. This post has been edited by Paga: 21 Feb 2011, 21:59 |
--------------------
Dacia
Papuc
2000
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#4594
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
daca se duce la 2000 la pornire si apoi scade la 1200 sonda e buna
la tine motorasu e buba nu defect ci dereglat pe cursa se poate regla cu testeru dar si fara dar e greu al naibii(timp mult,nervi de otel,tigari la greu si benzina in rezervor) dar verifica din postu 4591 vezi cum alimentezi motorasu pas cu pas poate pui firele aiurea si arzi contactele din el,daca nu stii nu te baga This post has been edited by nikuniku: 21 Feb 2011, 22:09 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Paga |
![]()
Post
#4595
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 28 January 11 ![]() |
Sonda Temperatura-Apa motor este aceeasi cu senzorul T motor?
Multumesc. |
--------------------
Dacia
Papuc
2000
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#4596
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
sonda de apa care da informatie la calculator este montata pe capacul din spatele chiulasei langa cele 2 sonde care au cate un papucel in cap asta are o mufa neagra cu 2 fire
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Paga |
![]()
Post
#4597
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 28 January 11 ![]() |
Multumesc, stiu despre ce este vorba.
|
--------------------
Dacia
Papuc
2000
|
|
Dyzy |
![]()
Post
#4598
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 20 August 09 ![]() |
mrkiry ,am citit primul tau post si aceeasi problema am intalnit-o si eu la dacia mea (papuc) , am fost cu ea la 2 service-uri,pana cand un nene cu capul pe umeri si-a dat seama ca pompa mea de benzina nu primea curent tot timpul datorita oxidarii unui fir (minusul-masa)si mergea dupa cum se misca firul,incearca sa iei curent pt pompa de benzina de undeva (eu am facut vreo 80 km cu pompa luand curent de la faza scurta) si vezi daca se mai opreste,pui contact si dai cheie direct si vezi cum reactioneaza...sper sa iti fie de folos sfatul meu
![]() |
--------------------
Dacia
Papuc
2004 DJ-09-LSE
|
|
Vega21 |
![]()
Post
#4599
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 22 April 10 ![]() |
In legatura care nu se hotarau ce viteza ai la anumite turatii, eu am o dacie din 11.2001 si la 3000 ture am 120km/h iar la 4200 am 165km/h si am reusit sa ajung si la 175km/h testat nu pe kilometraj ci la service. am fost foarte uimit ca ajunge la 175 ca eu am mers cu 165 pe kilometraj si mi-a spus ca are o mica eroare. am itrebat de ce fuge asa tare, ca in certificat scrie 143 km/h si mi-a spus ca depinde de cutia de videze si de cauciucuri, a mai spus ca cutia mea, la interior, e de renault clio si acest gen de cutii se gasesc pe mainile din 2001-2002. in concluzie sunt multe variabile care difera de la masina la masina (uzura rulmenti, inaltime masina,etc) iar turometrul si kilometrajul nu o sa indice in veci corect, cei care au demontat asa ceva au observat ca chilometrajul de dacie e pe magnet, iar turometru depinde de bateria de pe masina. si inca ceva: eu, la 140, am un consum de 5.4%, nu 10, cum spun unii, iar in localitate maxim 7% si merg mai sport, adica las aprope jumate de cauciuc cand plec de pe loc. si la 140km/h daca o scot pe liber ma opresc dupa vreo doi kilometri
ID: vega_seamt ps: acum doi ani nu stiam sa schimb o roata iar acum stiu sa repar orice depinde daca vrei sa inveti si de la cine inveti. eu am invatat de la socru meu care are 70 de ani si acum dau lectii la altii, am avut si eu probleme la inceput. sper ca va pot fi de ajutor ma gasiti dupa ora 6 seara pe mess. eu nu sunt adeptul serviceului. Moderator edit: chilometraj, servis, etc... nu te zgarie pe retina? This post has been edited by bucatzel: 22 Feb 2011, 08:29 |
--------------------
dacia 1310 Li
1310Li
2001
- VN05MKC
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#4600
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(Vega21 @ 22 Feb 2011, 07:41) ...si inca ceva: eu, la 140, am un consum de 5.4%, nu 10, cum spun unii, iar in localitate maxim 7% si merg mai sport[color=red], Felicitari,o sa te propunem pentru cartea recordurilor...sau mincinosul anului ![]() Deci masina ta merge cu 175 km/h iar la 140 ai doar 5,4% consum.Nu le spui secretul si celorlalti constructori de masini? ![]() |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
bucatzel |
![]()
Post
#4601
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.487 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#4602
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(Paga @ 21 Feb 2011, 21:48) Domnilor, daca alimentez separat motorasul pas cu pas, el are un senzor de limitare de cursa? Nu-l dau peste cap? Distanta de la bujii am facut-o 0.8 mm. Este corect? Fac o greseala daca scot injectorul sa-l curat? Cum se scoate? Cand pornesc motorul, se duce direct la 2000 de ture. El scade pana la 1200, 1300. Asta inseamna ca nu functioneaza sonda de temperatura? Cu respect, multumesc. Deci,daca te exprimai corect de la inceput reduceam cauzele.Ai mentionat ca turatia nu scade sub 1200 dar ai uitat sa spui ca la pornire ai 2000,deci motorasul functioneaza corespunzator.In acest caz intr-adevar nu mai e sonda de temperatura ci reglajul clapetei de acceleratie.Ai un surub cu care o poti regla pt turatie minima. Succes! 22 Feb 2011, 08:38: QUOTE(bucatzel @ 22 Feb 2011, 08:36) Ce n-am citit cu atentie? This post has been edited by Paulorossi: 22 Feb 2011, 08:38 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
TRK |
![]()
Post
#4603
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 451 Joined: 30 April 10 From: Constanta ![]() |
Imi da rateuri pe esapament (cateodata) si se smuceste tot motoru. Pe langa faptul ca trebuie sa reglez culbutorii cred ca am si ceva la bobina de inductie pentru ca pe fisele de la cilindru 1 si 2 nu da scanteie asa mare ca pe 3 si 4. Am schimbat si bujiile si la fel, foarte putin si-a revenit. Daca este cineva din Medgidia si ma poate ajuta imprumatandu-mi 10 minute bobina ca sa o verific la mine. Nu vreau sa ma duc sa cumpar alta si de fapt sa am altceva. Pe masina am si GPL. La fel se comporta si pe gaz si pe benzina.
This post has been edited by TRK: 22 Feb 2011, 11:15 |
--------------------
ex DACIA 1310
Li 2004/
OPEL ASTRA G-CC 16v
|
|
Ionut_Nedelcu |
![]()
Post
#4604
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 364 Joined: 24 September 09 ![]() |
Fisele le-ai schimbat?
|
--------------------
Ex. dacia 1300/1310
Opel Vectra 1.8 16V
2001
- CT-05-NSI "Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
|
|
tyk_19 |
![]()
Post
#4605
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 22 January 11 ![]() |
caut si eu o unitate stag 2l( ecu gpl) pentru GPL daca are cineva de vanzare , sau unde sa gasesc ,sa ma anunte si pe mine imi trebuie neaparat
|
--------------------
dacia
1310
2001 injectie
- PH-86 TYK
|
|
TRK |
![]()
Post
#4606
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 451 Joined: 30 April 10 From: Constanta ![]() |
fisele nu am cum sa le schimb, am modelul de bobina cu fisele turnate:(
|
--------------------
ex DACIA 1310
Li 2004/
OPEL ASTRA G-CC 16v
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4607
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pe GPL la voi nu sta mai turata ca si pe benzina?caci la mine da ,ce ii drept nici nu am prea reglat eu instalatia de cand am pus-o pe masina
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
dex |
![]()
Post
#4608
|
Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 23 October 09 From: galati ![]() |
am si eu o intrebare. corpul injector la berlina are undeva mai jos de admisia de aer, in partea opusa motorului cateva orificii. pt ce sunt acele orificii si la ce ajuta? stiu doar ca sunt 3 la numar
|
--------------------
dacia
berlina
2003
- gl-89-dex
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#4609
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
La cel din mijloc vine furtunul tip teu de la cutia culbutorilor, la cel din stinga vine furtunul de la canistra de vapori ,unele masini nu au canistra ,de aceea acel orificiu vine astupat cu o bucatica de furtun in capatul careia bagi mai fortat prin infiletare un surub de 8 si apoi pui si un colier ca sa nu traga aer p'acolo, iar orificiu din dreapta nu stiu pt ce este ,dar si acela se astupa ca precedentul.
Pe furtunu-teu vine aer mai cald! Ajuta pt un consum mai mic ,caci injectia este influientata si de temperatura ,nu degeaba are zenzor de aer, sau sonda Lambda . Canistra de vapori recupereaza vaporii de benzina si ii trimite la transformat energia termica in lucru mecanic, alaturi de benzina injectata.! This post has been edited by stabil777: 22 Feb 2011, 21:00 Attached thumbnail(s) IMG000043.jpg ( Size: 58.24k ) Number of downloads: 789 |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
dex |
![]()
Post
#4610
|
Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 23 October 09 From: galati ![]() |
ala din dreapta ma intereseaza mai exact cine stie de el. ce ar trebui sa intre acolo sau daca trebuie astupat
|
--------------------
dacia
berlina
2003
- gl-89-dex
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#4611
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Trebuie astupat si ala, pt ce este si eu sunt curios!
In poza de mai sus se observa o diferenta de o spira la arcul de la clapeta acceleratiei, am incercat sa-l mai string o spira dar nu am reusit ,e cam complicat, cele doua clapete difera intre ele prin felul de legatura al cablului de acceleratie, poate afisa cineva niste poze mai concrete ale corpului cu arcul care are lipsa o spira ? Sau poate ca asa este el? De asemenea acest corp are doar doua orificii de aer in loc de trei! Si mai as crede ca , tipul cablului de acceleratie este altfel, caci are altfel sistemul de prindere!? This post has been edited by stabil777: 22 Feb 2011, 21:25 |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
dex |
![]()
Post
#4612
|
Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 23 October 09 From: galati ![]() |
poate te ajuta asta
1- Partea superioara (partea hidraulica); 2- Partea inferioara (corp-clapeta); 3- Regulator de presiune; 4- Injector; 5- Senzor Taer; 6- Intrare carburant; 7- Retur carburant; A. Conector pentru senzor Taer si injector; B. Conector pentru potentiometru clapeta; C. Conector pentru intrerupator si motoras pozitionare clapeta. corp.jpg ( Size: 22.64k ) Number of downloads: 893 This post has been edited by dex: 22 Feb 2011, 21:41 |
--------------------
dacia
berlina
2003
- gl-89-dex
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#4613
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Al 3 lea orificiu nu e folosit de sistemul de injectie dacia Li si trebuie astupat cu dop.Probabil ca acest orificiu e folosit de alte marci auto dotate cu acelasi sistem de injectie mosch monomotronic MA17
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
stabil777 |
![]()
Post
#4614
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Se vede cine cunoaste, ca stie sa si argumenteze !
Multumesc Paolo, trebuie sa aflam ce face al treilea orificiu la celelalte marci ca poate e o imbunatatire ceva?! Am si eu o idee, ar putea fi pentru ceva teste? This post has been edited by stabil777: 23 Feb 2011, 11:34 |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
TRK |
![]()
Post
#4615
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 451 Joined: 30 April 10 From: Constanta ![]() |
Imi da rateuri pe esapament (cateodata) si se smuceste tot motoru. Pe langa faptul ca trebuie sa reglez culbutorii cred ca am si ceva la bobina de inductie pentru ca pe fisele de la cilindru 1 si 2 nu da scanteie asa mare ca pe 3 si 4. Am schimbat si bujiile si la fel, foarte putin si-a revenit. Daca este cineva din Medgidia si ma poate ajuta imprumatandu-mi 10 minute bobina ca sa o verific la mine. Nu vreau sa ma duc sa cumpar alta si de fapt sa am altceva. Pe masina am si GPL. La fel se comporta si pe gaz si pe benzina.
Atasez si ceva video ca sa va faceti o idee. Dati-mi va rog niste eventuale defecte care ar putea fi. This post has been edited by TRK: 23 Feb 2011, 19:44 |
--------------------
ex DACIA 1310
Li 2004/
OPEL ASTRA G-CC 16v
|
|
dezmembraria |
![]()
Post
#4616
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 3 February 11 From: bucuresti ![]() |
ca sa va dati seama sa vedeti ce anume fac toate orificiile ,cautati la golf,toata injectia e imprumutata de la golf,asa si cutia de nova care este un prototip
|
--------------------
dacia
1998
cei vechi e si valoros
- b-..-uci
|
|
Vega21 |
![]()
Post
#4617
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 22 April 10 ![]() |
QUOTE(Paulorossi @ 22 Feb 2011, 08:33) Felicitari,o sa te propunem pentru cartea recordurilor...sau mincinosul anului ![]() Deci masina ta merge cu 175 km/h iar la 140 ai doar 5,4% consum.Nu le spui secretul si celorlalti constructori de masini? ![]() hai sa iti spun un secret in momentul cand fluxul de aer care intra in motor se mareste scade consumul de combustibil si iti creste si caii putere. combustibilul se arde complet si asa scade consumul. (raportul aer-benzina) fa un test si puneti un ventilator de 12v in filtru de aer si o sa vezi diferenta si la demaraj si la viteza inclusiv la consum iar reglaju la culbutori il faci 25/30 chiar daca o sa tacane cam tare. invata mecanica si apoi mai posteaza. la dacia pe injectie poti sa scoti si un consum de 4% dak opturezi evacuare dar nu mai ai putere. ![]() ![]() 24 Feb 2011, 09:22: QUOTE(dex @ 22 Feb 2011, 20:15) am si eu o intrebare. corpul injector la berlina are undeva mai jos de admisia de aer, in partea opusa motorului cateva orificii. pt ce sunt acele orificii si la ce ajuta? stiu doar ca sunt 3 la numar raspunsul e ca acelasi corp injector se gaseste si pe reno lagun iar acela are si captor de presine absoluta care influenteaza consumul. indicat este sa le astupi daca din intamplare nus astupate This post has been edited by Vega21: 24 Feb 2011, 09:22 |
--------------------
dacia 1310 Li
1310Li
2001
- VN05MKC
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#4618
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(Vega21 @ 24 Feb 2011, 09:15) hai sa iti spun un secret in momentul cand fluxul de aer care intra in motor se mareste scade consumul de combustibil si iti creste si caii putere. combustibilul se arde complet si asa scade consumul. (raportul aer-benzina) fa un test si puneti un ventilator de 12v in filtru de aer si o sa vezi diferenta si la demaraj si la viteza inclusiv la consum iar reglaju la culbutori il faci 25/30 chiar daca o sa tacane cam tare. invata mecanica si apoi mai posteaza. la dacia pe injectie poti sa scoti si un consum de 4% dak opturezi evacuare dar nu mai ai putere. ![]() ![]() Mai sunteti multi!? Prietene ca si tine sunt multi,cei care nu au nici o treaba cu mecanica ![]() Habar n-ai,esti un dezastru. Acuma argumentez.Marind debitul de aer in admisie,chiar si cu un compresor (lucru care il fac masinile cu motoare de generatie noua) o sa trebuiasca sa maresti si timpii de injectie,adica debitul de benzina pt a obtine un amestec stoichiometric.Arderea e verificata de sonda lambda si daca amestecul nu corespunde ECU modifica timpii de injectie asfel incat sa mentina raportul aer/benzina constant.Deci marind candtitatea de aer nu scazi consumul,dimpotriva. Presupunem ca nu ai sonda lambda care sa-ti verifice amestecul iar tu aduci un aport de aer suplimentar motor.Atunci amestecul va deveni prea sarac iar masina va pierde considerabil din putere.Spre exemplu incearca la un carburator sa pui jiclere cat mai mici asfel incat sa saracesti amestecul.O sa-ti creasca puterea masinii sau o sa ajungi la viteza de 175 km/h? ![]() Consumul cel mai mic la o masina ii obtii doar pastrand amestecul stoichiometric aer benzina constant.Orice abatere de la aceasta valoare iti va creseste consumul.Pulverizarea cat mai fina a amestecului si mentinerea acestia in raport stoichiometric se cheama OPTIMIZARE ,lucru de care tu nu stii ca ai chiulit de la ore. In cazul tau recomand instalarea unui compresor de 6 bar pe masina asfel incat sa dozezi numai o picatura de benzina la un volum cat mai mare de aer.Asa vei consuma doar o picatura/km,o sa te premieze,vei intra in cartea recorurilor... PS:stai cat mai departe de masina ![]() |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
nikuniku |
![]()
Post
#4619
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
Paulorossi mare dreptate ai,manuale de reparatii sunt multe,dar cine sa le studieze ??
This post has been edited by bucatzel: 28 Feb 2011, 15:00 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
doiuxxl |
![]()
Post
#4620
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 24 January 09 ![]() |
QUOTE(dezmembraria @ 23 Feb 2011, 23:41) ca sa va dati seama sa vedeti ce anume fac toate orificiile ,cautati la golf,toata injectia e imprumutata de la golf,asa si cutia de nova care este un prototip Sunt aceleasi part-number si la una si la alta (Golf 3 pe benzina ?) Este si acelasi motoras pas cu pas celebru ? Dupa nick-name banuiesc ca ai desfacut cateva ... Daca iti mai pica in mana un golf3 te rog pune si aici cateva poze si eu am vazut un corp de golf3 si vreau sa imi convibg si un coleg ca nu e numai la dacia. Mersi |
--------------------
Dacia
Logan
2019
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 20:01 |