DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 152 153 154 155 156 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

nikuniku
post 21 Feb 2011, 21:20
Post #4591


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




Paga ai verificat daca trage aer fals pe undeva,galeria slaba sau fisurata,furtune de vacuum coapte sau fisurate,servofrana poate fi sparta membrana ,daca zici ca ai curatat tot si nu scade turatia,firele sau sonda de apa care da informatie la calculator,rupte sau defecta,vreun furtunel sau dop sarit de pe talpa corpului clapeta
chestia cu disjunctoru de unde ai auzito?? ca ala era,,releu de incarcare,,la masinile care foloseau dinam(trabant,dacia 1100)la tine pe masina nu este asa ceva


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 21 Feb 2011, 21:40
Post #4592


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(Paga @ 21 Feb 2011, 21:07)
Domnilor, Paga va roaga sa-l sfatuiti. Nu mai stiu ce sa-i fac. Nu-mi scade turatia sub 1200 iar bujiile 2 si 3 sunt afumate, iar motorul merge cu intrerupere. I-am curatat corpul clapeta cu motoras cu tot, i-am curatat corpul injector (fara injector, ca n-am stiut sa-l scot), i-am curatat senzorul de turatie, am scos conexiunea de la sonda lamda si nu se simte nici o modificare in turatie. I-am reglat tachetii (0.2 cu 0.25). Poate cumva sa fie de vina disjunctorul?  blink.gif

Va multumesc anticipat.
*


Salut.
Nu poate fi decat doua cauze:
-motoras pas cu pas(relanti) blocat(cand motorul e cald) si iti tureaza masina,amestec bogat+bujii afumate.El e responsabil cu modificarea turatiei la rece
-sonda de temperatura apa motor defecta.In acest caz ECU primeste informatii cum ca motorul e rece(cand motorul e deja incalzit) deci dozeaza amestec mai bogat si in consecinta masina se tureaza si iti afuma bujiile.
Ambele componente se pot verifica.Motorasul se da jos si se aplica tensiune pe alimentarea lui si se constata daca isi face cursa.
Pt sonda poti folosi ohmetrul.Cauti in grafic valoarea corespunzatoare in grade masuratorii tale.
Eu cred ca s-a defectat sonda de temperatura.Incearca sa scoti mufa afara si sa pornesti cu mufa scoasa,ar trebui sa se simta schimbare in mersul motorului.Mufa sondei e situata exact langa carcasa de vizitare ambreiaj,e neagra si are doua fire.
Succes.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paga
post 21 Feb 2011, 21:48
Post #4593


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 28 January 11




Multumesc foarte mult, maine am sa verific. "Disjunctor" l-a numit un mecanic, este bobina de inductie. Daca se rezolva problema, mii de multumiri. Daca nu, am sa va mai cer sfaturi.

Cu respect, Paga.

21 Feb 2011, 21:59:
Domnilor, daca alimentez separat motorasul pas cu pas, el are un senzor de limitare de cursa? Nu-l dau peste cap? Distanta de la bujii am facut-o 0.8 mm. Este corect? Fac o greseala daca scot injectorul sa-l curat? Cum se scoate? Cand pornesc motorul, se duce direct la 2000 de ture. El scade pana la 1200, 1300. Asta inseamna ca nu functioneaza sonda de temperatura?

Cu respect, multumesc.

This post has been edited by Paga: 21 Feb 2011, 21:59


--------------------
Dacia Papuc 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 21 Feb 2011, 22:06
Post #4594


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




daca se duce la 2000 la pornire si apoi scade la 1200 sonda e buna
la tine motorasu e buba nu defect ci dereglat pe cursa se poate regla cu testeru dar si fara dar e greu al naibii(timp mult,nervi de otel,tigari la greu si benzina in rezervor)
dar verifica din postu 4591
vezi cum alimentezi motorasu pas cu pas poate pui firele aiurea si arzi contactele din el,daca nu stii nu te baga

This post has been edited by nikuniku: 21 Feb 2011, 22:09


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paga
post 21 Feb 2011, 22:18
Post #4595


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 28 January 11




Sonda Temperatura-Apa motor este aceeasi cu senzorul T motor?

Multumesc.


--------------------
Dacia Papuc 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 21 Feb 2011, 22:29
Post #4596


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




sonda de apa care da informatie la calculator este montata pe capacul din spatele chiulasei langa cele 2 sonde care au cate un papucel in cap asta are o mufa neagra cu 2 fire


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paga
post 21 Feb 2011, 22:38
Post #4597


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 28 January 11




Multumesc, stiu despre ce este vorba.


--------------------
Dacia Papuc 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyzy
post 22 Feb 2011, 01:12
Post #4598


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 20 August 09




mrkiry ,am citit primul tau post si aceeasi problema am intalnit-o si eu la dacia mea (papuc) , am fost cu ea la 2 service-uri,pana cand un nene cu capul pe umeri si-a dat seama ca pompa mea de benzina nu primea curent tot timpul datorita oxidarii unui fir (minusul-masa)si mergea dupa cum se misca firul,incearca sa iei curent pt pompa de benzina de undeva (eu am facut vreo 80 km cu pompa luand curent de la faza scurta) si vezi daca se mai opreste,pui contact si dai cheie direct si vezi cum reactioneaza...sper sa iti fie de folos sfatul meu smile.gif


--------------------
Dacia Papuc 2004
DJ-09-LSE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vega21
post 22 Feb 2011, 07:41
Post #4599


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 22 April 10




In legatura care nu se hotarau ce viteza ai la anumite turatii, eu am o dacie din 11.2001 si la 3000 ture am 120km/h iar la 4200 am 165km/h si am reusit sa ajung si la 175km/h testat nu pe kilometraj ci la service. am fost foarte uimit ca ajunge la 175 ca eu am mers cu 165 pe kilometraj si mi-a spus ca are o mica eroare. am itrebat de ce fuge asa tare, ca in certificat scrie 143 km/h si mi-a spus ca depinde de cutia de videze si de cauciucuri, a mai spus ca cutia mea, la interior, e de renault clio si acest gen de cutii se gasesc pe mainile din 2001-2002. in concluzie sunt multe variabile care difera de la masina la masina (uzura rulmenti, inaltime masina,etc) iar turometrul si kilometrajul nu o sa indice in veci corect, cei care au demontat asa ceva au observat ca chilometrajul de dacie e pe magnet, iar turometru depinde de bateria de pe masina. si inca ceva: eu, la 140, am un consum de 5.4%, nu 10, cum spun unii, iar in localitate maxim 7% si merg mai sport, adica las aprope jumate de cauciuc cand plec de pe loc. si la 140km/h daca o scot pe liber ma opresc dupa vreo doi kilometrii. conteaza foarte mult cum o intretii. nu va mai luati dupa toti meseriasii din service-uri si sa schimbati ecu, injector, corp clapeta si altele ca is defecte, ca sunt sanse 1 la 1mil sa se strice una din astea, in cel mai rau caz se desfac si se curata si merg ca cele noi. uitati va las un id de mess ca sa va spun daca sa va duceti in service sau se repara acasa.
ID: vega_seamt
ps: acum doi ani nu stiam sa schimb o roata iar acum stiu sa repar orice depinde daca vrei sa inveti si de la cine inveti. eu am invatat de la socru meu care are 70 de ani si acum dau lectii la altii, am avut si eu probleme la inceput. sper ca va pot fi de ajutor ma gasiti dupa ora 6 seara pe mess. eu nu sunt adeptul serviceului.

Moderator edit: chilometraj, servis, etc... nu te zgarie pe retina?

This post has been edited by bucatzel: 22 Feb 2011, 08:29


--------------------
dacia 1310 Li 1310Li 2001 - VN05MKC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 22 Feb 2011, 08:33
Post #4600


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(Vega21 @ 22 Feb 2011, 07:41)
...si inca ceva: eu, la 140, am un consum de 5.4%, nu 10, cum spun unii, iar in localitate maxim 7% si merg mai sport[color=red],

Felicitari,o sa te propunem pentru cartea recordurilor...sau mincinosul anului slap.gif .
Deci masina ta merge cu 175 km/h iar la 140 ai doar 5,4% consum.Nu le spui secretul si celorlalti constructori de masini? wink.gif


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 22 Feb 2011, 08:36
Post #4601


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.487
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




N-ai citit cu atentie tongue.gif

QUOTE(Vega21 @ 22 Feb 2011, 07:41)
am itrebat de ce fuge asa tare, ca in certificat scrie 143 km/h si mi-a spus ca depinde de cutia de videze si de cauciucuri, a mai spus ca cutia mea, la interior, e de renault clio si acest gen de cutii se gasesc pe mainile din 2001-2002.
*




--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 22 Feb 2011, 08:37
Post #4602


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(Paga @ 21 Feb 2011, 21:48)
Domnilor, daca alimentez separat motorasul pas cu pas, el are un senzor de limitare de cursa? Nu-l dau peste cap? Distanta de la bujii am facut-o 0.8 mm. Este corect? Fac o greseala daca scot injectorul sa-l curat? Cum se scoate? Cand pornesc motorul, se duce direct la 2000 de ture. El scade pana la 1200, 1300. Asta inseamna ca nu functioneaza sonda de temperatura?

Cu respect, multumesc.
*


Deci,daca te exprimai corect de la inceput reduceam cauzele.Ai mentionat ca turatia nu scade sub 1200 dar ai uitat sa spui ca la pornire ai 2000,deci motorasul functioneaza corespunzator.In acest caz intr-adevar nu mai e sonda de temperatura ci reglajul clapetei de acceleratie.Ai un surub cu care o poti regla pt turatie minima.
Succes!

22 Feb 2011, 08:38:
QUOTE(bucatzel @ 22 Feb 2011, 08:36)
N-ai citit cu atentie tongue.gif
*


Ce n-am citit cu atentie?


This post has been edited by Paulorossi: 22 Feb 2011, 08:38


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRK
post 22 Feb 2011, 11:14
Post #4603


Membru autentic


Group: Members
Posts: 451
Joined: 30 April 10
From: Constanta




Imi da rateuri pe esapament (cateodata) si se smuceste tot motoru. Pe langa faptul ca trebuie sa reglez culbutorii cred ca am si ceva la bobina de inductie pentru ca pe fisele de la cilindru 1 si 2 nu da scanteie asa mare ca pe 3 si 4. Am schimbat si bujiile si la fel, foarte putin si-a revenit. Daca este cineva din Medgidia si ma poate ajuta imprumatandu-mi 10 minute bobina ca sa o verific la mine. Nu vreau sa ma duc sa cumpar alta si de fapt sa am altceva. Pe masina am si GPL. La fel se comporta si pe gaz si pe benzina.

This post has been edited by TRK: 22 Feb 2011, 11:15


--------------------
ex DACIA 1310 Li 2004/ OPEL ASTRA G-CC 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut_Nedelcu
post 22 Feb 2011, 11:30
Post #4604


Membru autentic


Group: Members
Posts: 364
Joined: 24 September 09




Fisele le-ai schimbat?


--------------------
Ex. dacia 1300/1310 Opel Vectra 1.8 16V 2001 - CT-05-NSI
"Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tyk_19
post 22 Feb 2011, 17:29
Post #4605


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 22 January 11




caut si eu o unitate stag 2l( ecu gpl) pentru GPL daca are cineva de vanzare , sau unde sa gasesc ,sa ma anunte si pe mine imi trebuie neaparat


--------------------
dacia 1310 2001 injectie - PH-86 TYK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRK
post 22 Feb 2011, 18:23
Post #4606


Membru autentic


Group: Members
Posts: 451
Joined: 30 April 10
From: Constanta




fisele nu am cum sa le schimb, am modelul de bobina cu fisele turnate:(


--------------------
ex DACIA 1310 Li 2004/ OPEL ASTRA G-CC 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 22 Feb 2011, 20:08
Post #4607


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pe GPL la voi nu sta mai turata ca si pe benzina?caci la mine da ,ce ii drept nici nu am prea reglat eu instalatia de cand am pus-o pe masina


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex
post 22 Feb 2011, 20:15
Post #4608


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 23 October 09
From: galati




am si eu o intrebare. corpul injector la berlina are undeva mai jos de admisia de aer, in partea opusa motorului cateva orificii. pt ce sunt acele orificii si la ce ajuta? stiu doar ca sunt 3 la numar


--------------------
dacia berlina 2003 - gl-89-dex
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 22 Feb 2011, 20:51
Post #4609


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




La cel din mijloc vine furtunul tip teu de la cutia culbutorilor, la cel din stinga vine furtunul de la canistra de vapori ,unele masini nu au canistra ,de aceea acel orificiu vine astupat cu o bucatica de furtun in capatul careia bagi mai fortat prin infiletare un surub de 8 si apoi pui si un colier ca sa nu traga aer p'acolo, iar orificiu din dreapta nu stiu pt ce este ,dar si acela se astupa ca precedentul.

Pe furtunu-teu vine aer mai cald! Ajuta pt un consum mai mic ,caci injectia este influientata si de temperatura ,nu degeaba are zenzor de aer, sau sonda Lambda .

Canistra de vapori recupereaza vaporii de benzina si ii trimite la transformat energia termica in lucru mecanic, alaturi de benzina injectata.!

This post has been edited by stabil777: 22 Feb 2011, 21:00

Attached thumbnail(s)
IMG000043.jpg ( Size: 58.24k ) Number of downloads: 789


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex
post 22 Feb 2011, 20:52
Post #4610


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 23 October 09
From: galati




ala din dreapta ma intereseaza mai exact cine stie de el. ce ar trebui sa intre acolo sau daca trebuie astupat


--------------------
dacia berlina 2003 - gl-89-dex
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 22 Feb 2011, 21:21
Post #4611


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




Trebuie astupat si ala, pt ce este si eu sunt curios!

In poza de mai sus se observa o diferenta de o spira la arcul de la clapeta acceleratiei, am incercat sa-l mai string o spira dar nu am reusit ,e cam complicat, cele doua clapete difera intre ele prin felul de legatura al cablului de acceleratie, poate afisa cineva niste poze mai concrete ale corpului cu arcul care are lipsa o spira ?
Sau poate ca asa este el? De asemenea acest corp are doar doua orificii de aer in loc de trei!
Si mai as crede ca , tipul cablului de acceleratie este altfel, caci are altfel sistemul de prindere!?

This post has been edited by stabil777: 22 Feb 2011, 21:25


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex
post 22 Feb 2011, 21:41
Post #4612


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 23 October 09
From: galati




poate te ajuta asta
1- Partea superioara (partea hidraulica);

2- Partea inferioara (corp-clapeta);

3- Regulator de presiune;

4- Injector;

5- Senzor Taer;

6- Intrare carburant;

7- Retur carburant;

A. Conector pentru senzor Taer si injector;

B. Conector pentru potentiometru clapeta;

C. Conector pentru intrerupator si motoras pozitionare clapeta.

corp.jpg ( Size: 22.64k ) Number of downloads: 893


This post has been edited by dex: 22 Feb 2011, 21:41


--------------------
dacia berlina 2003 - gl-89-dex
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 23 Feb 2011, 09:45
Post #4613


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Al 3 lea orificiu nu e folosit de sistemul de injectie dacia Li si trebuie astupat cu dop.Probabil ca acest orificiu e folosit de alte marci auto dotate cu acelasi sistem de injectie mosch monomotronic MA17


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 23 Feb 2011, 11:32
Post #4614


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




Se vede cine cunoaste, ca stie sa si argumenteze !
Multumesc Paolo, trebuie sa aflam ce face al treilea orificiu la celelalte marci ca poate e o imbunatatire ceva?!

Am si eu o idee, ar putea fi pentru ceva teste?

This post has been edited by stabil777: 23 Feb 2011, 11:34


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRK
post 23 Feb 2011, 19:11
Post #4615


Membru autentic


Group: Members
Posts: 451
Joined: 30 April 10
From: Constanta




Imi da rateuri pe esapament (cateodata) si se smuceste tot motoru. Pe langa faptul ca trebuie sa reglez culbutorii cred ca am si ceva la bobina de inductie pentru ca pe fisele de la cilindru 1 si 2 nu da scanteie asa mare ca pe 3 si 4. Am schimbat si bujiile si la fel, foarte putin si-a revenit. Daca este cineva din Medgidia si ma poate ajuta imprumatandu-mi 10 minute bobina ca sa o verific la mine. Nu vreau sa ma duc sa cumpar alta si de fapt sa am altceva. Pe masina am si GPL. La fel se comporta si pe gaz si pe benzina.

Atasez si ceva video ca sa va faceti o idee. Dati-mi va rog niste eventuale defecte care ar putea fi.



This post has been edited by TRK: 23 Feb 2011, 19:44


--------------------
ex DACIA 1310 Li 2004/ OPEL ASTRA G-CC 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dezmembraria
post 23 Feb 2011, 23:41
Post #4616


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 3 February 11
From: bucuresti




ca sa va dati seama sa vedeti ce anume fac toate orificiile ,cautati la golf,toata injectia e imprumutata de la golf,asa si cutia de nova care este un prototip


--------------------
dacia 1998 cei vechi e si valoros - b-..-uci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vega21
post 24 Feb 2011, 09:15
Post #4617


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 22 April 10




QUOTE(Paulorossi @ 22 Feb 2011, 08:33)
Felicitari,o sa te propunem pentru cartea recordurilor...sau mincinosul anului  slap.gif .
Deci masina ta merge cu 175 km/h iar la 140 ai doar 5,4% consum.Nu le spui secretul si celorlalti constructori de masini? wink.gif
*


hai sa iti spun un secret in momentul cand fluxul de aer care intra in motor se mareste scade consumul de combustibil si iti creste si caii putere. combustibilul se arde complet si asa scade consumul. (raportul aer-benzina) fa un test si puneti un ventilator de 12v in filtru de aer si o sa vezi diferenta si la demaraj si la viteza inclusiv la consum iar reglaju la culbutori il faci 25/30 chiar daca o sa tacane cam tare. invata mecanica si apoi mai posteaza. la dacia pe injectie poti sa scoti si un consum de 4% dak opturezi evacuare dar nu mai ai putere. tongue.gif radmasa.gif

24 Feb 2011, 09:22:
QUOTE(dex @ 22 Feb 2011, 20:15)
am si eu o intrebare. corpul injector la berlina are undeva mai jos de admisia de aer, in partea opusa motorului cateva orificii. pt ce sunt acele orificii si la ce ajuta? stiu doar ca sunt 3 la numar
*


raspunsul e ca acelasi corp injector se gaseste si pe reno lagun iar acela are si captor de presine absoluta care influenteaza consumul. indicat este sa le astupi daca din intamplare nus astupate

This post has been edited by Vega21: 24 Feb 2011, 09:22


--------------------
dacia 1310 Li 1310Li 2001 - VN05MKC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 24 Feb 2011, 10:11
Post #4618


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(Vega21 @ 24 Feb 2011, 09:15)
hai sa iti spun un secret in momentul cand fluxul de aer care intra in motor se mareste scade consumul de combustibil si iti creste si caii putere. combustibilul se arde complet si asa scade consumul. (raportul aer-benzina) fa un test si puneti un ventilator de 12v in filtru de aer si o sa vezi diferenta si la demaraj si la viteza inclusiv la consum iar reglaju la culbutori il faci 25/30 chiar daca o sa tacane cam tare. invata mecanica si apoi mai posteaza. la dacia pe injectie poti sa scoti si un consum de 4% dak opturezi evacuare dar nu mai ai putere.  tongue.gif  radmasa.gif

Mai sunteti multi!?
Prietene ca si tine sunt multi,cei care nu au nici o treaba cu mecanica gun3.gif
Habar n-ai,esti un dezastru.
Acuma argumentez.Marind debitul de aer in admisie,chiar si cu un compresor (lucru care il fac masinile cu motoare de generatie noua) o sa trebuiasca sa maresti si timpii de injectie,adica debitul de benzina pt a obtine un amestec stoichiometric.Arderea e verificata de sonda lambda si daca amestecul nu corespunde ECU modifica timpii de injectie asfel incat sa mentina raportul aer/benzina constant.Deci marind candtitatea de aer nu scazi consumul,dimpotriva.
Presupunem ca nu ai sonda lambda care sa-ti verifice amestecul iar tu aduci un aport de aer suplimentar motor.Atunci amestecul va deveni prea sarac iar masina va pierde considerabil din putere.Spre exemplu incearca la un carburator sa pui jiclere cat mai mici asfel incat sa saracesti amestecul.O sa-ti creasca puterea masinii sau o sa ajungi la viteza de 175 km/h? slap.gif
Consumul cel mai mic la o masina ii obtii doar pastrand amestecul stoichiometric aer benzina constant.Orice abatere de la aceasta valoare iti va creseste consumul.Pulverizarea cat mai fina a amestecului si mentinerea acestia in raport stoichiometric se cheama OPTIMIZARE ,lucru de care tu nu stii ca ai chiulit de la ore.
In cazul tau recomand instalarea unui compresor de 6 bar pe masina asfel incat sa dozezi numai o picatura de benzina la un volum cat mai mare de aer.Asa vei consuma doar o picatura/km,o sa te premieze,vei intra in cartea recorurilor...
PS:stai cat mai departe de masina excl.gif


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 24 Feb 2011, 19:54
Post #4619


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




Paulorossi mare dreptate ai,manuale de reparatii sunt multe,dar cine sa le studieze ??

This post has been edited by bucatzel: 28 Feb 2011, 15:00


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doiuxxl
post 24 Feb 2011, 21:37
Post #4620


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 24 January 09




QUOTE(dezmembraria @ 23 Feb 2011, 23:41)
ca sa va dati seama sa vedeti ce anume fac toate orificiile ,cautati la golf,toata injectia e imprumutata de la golf,asa si cutia de nova care este un prototip
*


Sunt aceleasi part-number si la una si la alta (Golf 3 pe benzina ?)
Este si acelasi motoras pas cu pas celebru ?
Dupa nick-name banuiesc ca ai desfacut cateva ...
Daca iti mai pica in mana un golf3 te rog pune si aici cateva poze si eu am vazut un corp de golf3 si vreau sa imi convibg si un coleg ca nu e numai la dacia.
Mersi


--------------------
Dacia Logan 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 152 153 154 155 156 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 20:01
Forum Renault