DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

238 Pages « < 153 154 155 156 157 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

ghitza
post 24 Feb 2011, 22:39
Post #4621


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




e acelasi
si motorasu si potentiometru numai injectoru difera putin la marime la GOLF asta depinde de ce cilindree are motoru,dar in rest e la fel corpu/clapeta ,am eu unu aks luat de la fiare vechi cu 10roni tongue.gif complect


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRK
post 24 Feb 2011, 23:10
Post #4622


Membru autentic


Group: Members
Posts: 451
Joined: 30 April 10
From: Constanta




la problema mea ceva raspunsuri:)

This post has been edited by TRK: 25 Feb 2011, 12:14


--------------------
ex DACIA 1310 Li 2004/ OPEL ASTRA G-CC 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 25 Feb 2011, 09:52
Post #4623


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




TRK,problemele manifestate de masina ta atat pe gaz cat si pe benzina se datoreaza in mare parte urmatoarelor posibile defectiuni:
- iti trage aer fals,motiv pentru care motorul nu merge rotund.De regula iti poate trage aer fals ori pe la servofrana ori pe la cele 3 orificii ale corpului injector.Verifica cu un patent stranguland furtunul de la servofrana in timpul functionarii.Daca se schimba ceva in functionarea motorului atunci iti tragea aer fals si trebuie verificat tot circuitul servofranei: furtun crapat,supape directionare aer bord sparte,supapa de sens servo defecta,garnitura servo distrusa.Celelalte 3 gauri se pot verifica la fel de simplu.In functie de dotarea masinii la doua dintre gauri vine furtunul de la canistra de carbon si furtunul de la capac culbutori.Daca nu ai canistra de carbon atunci ai doar un orificiu utilizat.Al treilea orificiu e astupat cu un dop.Verifica furtunele sa nu fie crapate sau destranse si prezenta dopurilor.
- culbutori/tacheti/supape dereglate,pt aceasta trebuie sa desfaci sa verifici si sa refaci jocul.Pt dacia injectie trebuie reglat la 20 admisie 25 evacuare.Pe forum sunt tutoriale care iti arata cum sa faci asta.
- aprindere defectuasa,spuneai ca bujiile 1,2 parca nu au scanteia asa buna.Scanteia nu se verifica punanad fisa in bujie cu bujia scoasa afara din motor.Scanteia se verifica fata de carcasa alternatorului.Se scoate pe rand fiecare fisa de la bujie si contactul fisei se tine la o distanta de 1 cm de carcasa alternatorului.Cineva va da la automat si se va verifica scanteia.Atentie insa,nu e recomandat sa faci la injectie asa ceva,dar totusi cu un pic de atentie se poate verifica.Daca nu-ti ajunge fisa o poti prelungi cu un fir de la contactul fisei pana la carcasa alternatorului.In acest caz va trebui sa tii cu patentul de fir sa nu te curenteze.Scanteia trebuie sa fie de culoare alb-albastru,daca e rosu-portocaliu atunci ori fisa e proasta ori aprinderea defectuasa.Tu nu poti schimba fisele,deci va trebui sa schimbi toata aprinderea.
Observati ca scanteia sare pana la 1 cm in aer liber dar distanta dintre electrozii bujiei e de 0,8 mm,asta deoarece in motor presiunea e foarte mare si distanta accea se satrapunge mult mai greu in motor decat la presiune atmosferica,de aceea scanteia nu se verifica la bujia scoasa afara.Distanta intre electrozii bujiei trebuie verificata.
Daca constati ca ai scanteia proasta recomand mai intai sa imprumuti o arindere pt a fi sigur si dupa accea eventual sa-ti cumperi una.
In cazul tau sunt aproape sigur ca fisele sunt defecte deoarece bobina de inductie are doua circuite fiecare comanda cate 2 bujii.Retin parca ca de pe un circuit se comanda bujiile 1 cu 3 si de pe celalalt 2 cu 4.Deci daca la bujia 3 ai scanteia buna si la bujia 1 ai scanteia proasta,ambele folosind acelasi circuit, atunci, probabil fisa e defecta,imbatranita.La fel si pe celalalt circuit.
Succes!

This post has been edited by Paulorossi: 25 Feb 2011, 09:53


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRK
post 25 Feb 2011, 12:14
Post #4624


Membru autentic


Group: Members
Posts: 451
Joined: 30 April 10
From: Constanta




Iti multumesc pentru raspunsuri. La aceleasi posibile defecte ma gandeam si eu(vroiam o confirmare) dar la noi ninge si nu am cum sa ma duc sa verific. Insa am observat ca daca o turez mai tare si o tin asa turata motoru incearca sa mearga mai rotund, nu mai da sa se opreasca. Motorasu pas cu pas e exclus, fiindca masina merge turata cat e rece si apoi isi revine la turatia de relanti. Ma mai gandeam la sonda de temperatura, si am mai cititi aici pe forum de o masa.....


--------------------
ex DACIA 1310 Li 2004/ OPEL ASTRA G-CC 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 25 Feb 2011, 12:36
Post #4625


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




N-ai treaba cu sonda de temperatura.Daca ar fi defecta, masina n-ar scadea in turatie cand pornesti la rece.Masa de la alternator daca ar face contact imperfect ti-ar creste tensiunea si ar porni becurile aiurea in bord.
Verifica cea am spus eu mai sus.Poti incepe cu bobina de inductie ca e cel mai simplu,o imprumuti de la cineva,o pui si vezi.In 5 min te convingi daca ea e problema(sau fisele)
Succes.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xanndu
post 26 Feb 2011, 17:54
Post #4626


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 30 November 09




salut,am si eu o mare problema cu dacia 2002,a crescut nivelul in baia de ulei cu app 1 cm si miroase a benzina si am un consum foarte mare peste 15 l si am observat bujiile 2si 3 afumate rau(negre).motorul functioneaza f bine nu am avut probleme la pornire niciodata(asta vara am schimbat motorasul de relanti cu original bosch).singura problema ar fi ca folosesc masina in oras pe distante scurte 1,5km pt ca am serviciul aproape de casa si poate asa ar fi consumul mare dar de ce a crescut nivelul uleiului?a mai patit cineva asa ceva?


--------------------
DACIA dacia 1310li 2002 berlina - b30bfk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 26 Feb 2011, 18:09
Post #4627


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pai mai ai apa in borcan?sa nu fie arsa garnitura de chiulasa,uleiu ce culoare are?desi zici ca miroase a benzina in baie eu zic ca sunt dusi segmentii


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xanndu
post 26 Feb 2011, 18:23
Post #4628


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 30 November 09




apa am in borcan de 2 ani am schimbat antigelul am pus la nivel maxim nu a scazut absolut deloc si nici nu am complectat de atunci niciodata,iar segmentii se exclud pentru ca are compresie foarte buna si daca erau dusi segmentii ar fi mancat ulei ,nu ar fi crescut nivelul.culoarea uleiului este neagra.cineva imi spunea ca ar fi probleme cu supapele ori reglajul culbutorilor(care nu a fost verificat niciodata)sau poate un scaun de supapa care nu inchide complet sau la timp.motorul merge rotund are mici rateuri la toba si nu se aud nici batai de tacheti.


--------------------
DACIA dacia 1310li 2002 berlina - b30bfk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ambrono
post 26 Feb 2011, 21:28
Post #4629


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 7 February 11




Salut.Am o dacie 1310 din 2000 pe injectie si de 2 zile imi face probleme.Problemele constau in:
1.Nu mai da scanteie
2.Nu ajunge curent la pompa de benzina deci implicit nu mai "benzineste"
3.Cand pun contactul nu mi se mai aprinde martorul de injectie.
4.Nu ajunge curent nici la injectie.
Am verificat sigurantele si toate contactele aproape si....tot nu i`am dat de cap.Daca puteti sa ma ajutati va rog cu cateva idei/sfaturi v`as fi foarte recunoscator.


--------------------
Renault laguna 1 ph2 1998 concorde
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nykk
post 26 Feb 2011, 22:39
Post #4630


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 7 May 10
From: buc




xanndu garnitura de chiuloasa schimbo idem pateam si eu lua apa

26 Feb 2011, 22:42:
Ambrono pe aripa stanga sunt 2 relee 1 e pt pompa benzina verificale

This post has been edited by nykk: 26 Feb 2011, 22:42


--------------------
b-49 b-49 2006 - b-49-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ambrono
post 26 Feb 2011, 22:54
Post #4631


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 7 February 11




nykk,multumesc,am sa incerc sa le verific maine dimineata.o sa revin sa spun ce am rezolvat.


--------------------
Renault laguna 1 ph2 1998 concorde
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nyky
post 27 Feb 2011, 14:35
Post #4632


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 17 March 10
From: Tm




Xanndu eu cred ca problema e de la drumul scurt pe care al faci, fiindca nu are timp motorul tau sa se incalzeasca, si de aici si bujiile si benzina in ulei. Nu vorbesc din auzite, asa patesc si eu daca o pornesc rece, plec si nu fac mai mult de 2-3 km cu ea, daca scot bujia 2 e neagra, incearca sa faci un drum lung si cu motorul mai turat, si dupaceea sa verifici bujiile. Si verifica si bobina cu fisele, chiar daca e o fisa intrerupta motorul tot o sa porneaca usor, am incercat cu doua scoase si nu era nici o problema, functiona aprox normal. Bujiile ar fi bine sa fie bosch wr8bc+.


--------------------
Fiat/ Alfa Romeo STILO/ 159 2002 . 1.2 16volti , 80 de cai./ 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vld22
post 27 Feb 2011, 14:50
Post #4633


membru daciot


Group: Members
Posts: 287
Joined: 5 February 11
From: iasi




salutare ...de curand am achizitionat o dacia 1310 Li din 2000 ...numai ca are niste probleme si inainte sa o duc la un mecanic as vrea sa-mi da-ti niste sfaturi in legatura cu urmatoarele:

1.porneste la cheie,numai ca tremura toata masina ,la relanti sta undeva cam la 1300-1400 si apoi scade treptat pana la vreo 900,dar tot asa de tare tremura;abia turata la vreo 1600-1800 nu mai face asa.

2.zilele trecute am iesit cu ea oleaca si s-a intamplat ceva najpa:in treapta 1 si 2 merge bine,in treapta a 3 si 4 intre 1400-1700 ture se zguduie toata masina de zici ca-i sare motorul si bineinteles are si efectul de inecare.

3.baga aer caldut doar pe la parbriz,clapetele centrale nu au nici un efect,asa ca m-am apucat de demontat partea din fata a bordului pentru remediri


Nu stiu sincer de unde sa incep cu motorul,ieri am scos filtru de aer,inlocuit cu unul nou si acum trebuie sa-l pun inapoi,dar as vrea niste solutii,ce bujii ar trebuii sa iau?


Mersi mult.

This post has been edited by vld22: 27 Feb 2011, 14:52


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCI - B - 43 -MCJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 27 Feb 2011, 14:58
Post #4634


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




numa de curios te intreb cat ai dat pe masina?deci verifica la corpu clapeta sa nu ai unu din cele 3 stuturi destupate(sub gatu de lebada se afla cele 3 stuturi care numai unu are un furtun pe el ce duce si la capacu de la culbuori celelalte 2 trebuie sa le ai astupate)atunci sa nu trage aer fals pe le sevofrana sau supapa din capatul furtunului ce duce la servo,SAU in bord sa ai scapari de vacum mari cum ar fi una din supape praf sau furtun iesit de pe stuturile destribuitorului de vacum sau de la vre-o capsula.verifica si ne zici ce ai rezolvat .bafta


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nyky
post 27 Feb 2011, 15:01
Post #4635


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 17 March 10
From: Tm




vld22 bujii am scris eu mai sus, bosch wr8bc+, in legatura cu celelalte probleme, mai intai schimba filtrele toate, adica cel de aer, cel de benzina, e sub masina langa puntea spate, si chiar cel de la sorbu pompei din rezervor, problema cu aeru o au cam multe dacii cu bord cn, ca sa nu mai desfac bordu eu am bagat un pix pe aeratorul din centru si am caldura cat vreau eu. Iar cu zguduitul verifica sa nu ai suruburile slabite sau chiar rupte de la tampoanele motorului si ale cutiei.



ghitza ai scris inaintea mea, nu mai speria omul cu scapari de vacum, ca doar acum a cumparat.o , mai incolo ai zici tongue.gif


This post has been edited by nyky: 27 Feb 2011, 15:03


--------------------
Fiat/ Alfa Romeo STILO/ 159 2002 . 1.2 16volti , 80 de cai./ 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vld22
post 27 Feb 2011, 15:08
Post #4636


membru daciot


Group: Members
Posts: 287
Joined: 5 February 11
From: iasi




doar 20mil ...masina oricum va intra intr-o mica reparatie,stiu cum a mers inainte,nu auzeai motorul(acum vreo 1 an) si vreau sa o pun la punct,maine voi achizitiona filtru de benzina si sa-l schimb..dar as vrea totusi sa se mai incalzeasca oleaca afara sa ma pot ocupa mai bine.

si voi incerca si ce a-ti spus voi ..sper sa aiba efect



apropo ghitza de vacuum ...cand dadeam de maneta de dirijare caldura in nu stiu care pozitie se auze un fasait ,exact ca o scapare biggrin.gif

recent am inlocuit panoul de sigurante si contactul



This post has been edited by vld22: 27 Feb 2011, 15:16


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCI - B - 43 -MCJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 27 Feb 2011, 15:31
Post #4637


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




da deci daca zici ca la o anume pozitie a manetei face un fasait uitate in dreptul carui semna face?sau vezi sa nu faca chiar nuca de la distribuitor ,adica sa fasaie si trebuie schimbata caci se gaseste separat.Eu am patit de la drum sa imi iasa furtunasu care alimenteaza distribuitoru cu vacum sa iasa si sa faca cum descrii tu si ai ceva belea pana il pui innapoi
Pretul asta e de dacie din 95 nicidecum de una de dupa 2000 dar in fine sa ai noroc de ea si cat mai putine probleme si daca e ceva te ajutam


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 27 Feb 2011, 20:05
Post #4638


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




bujii AC Delco cod 42FS,Bosch cod W7BC,Champion cod L87YCC la primele doua modele distanta este de 0,6 la ultimul model distanta este de 0,8 mm pentru masinile pe injectie

This post has been edited by nikuniku: 27 Feb 2011, 20:15


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ambrono
post 27 Feb 2011, 20:27
Post #4639


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 7 February 11




revin cu problema.am schimbat releele de pe aripa,am degripat din nou toate contactele si masina tot nu are nicio reactie.tot nu benzineste si scanteieste.....ce as putea sa`i mai fac?


--------------------
Renault laguna 1 ph2 1998 concorde
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 27 Feb 2011, 22:30
Post #4640


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




senzoru de turatie cum se prezinta?fa schimb cu un amic sa vezi nu porneste nici asa.?


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ambrono
post 27 Feb 2011, 23:14
Post #4641


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 7 February 11




M`am gandit si la asta.Dar senzorul de turatie ar fi responsabil doar pentru scanteie.In cazul pompei de benzina ce fac?Nu ajunge deloc curent la ea si dupa cum am spus,doar ce am schimbat releul ala de pe aripa stanga.Sigurantele sunt ok....contactele doar ce le`am degripat.Chiar nu imi pot da seama ce poate fi.


--------------------
Renault laguna 1 ph2 1998 concorde
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 28 Feb 2011, 08:14
Post #4642


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




E foarte simplu sa verifici alimentarea pompei de benzina.Ii scoti releul si masori intre papucul conatctul papucului 30 al releului si masa masinii.Acolo trebuie sa ai 12 V cand ai contactul pt 3 secunde pus.Cu un aparat de masura poti verifica si intrarea 85,86 a releului.Acolo ai tensiune de comanda pe releul pompei de benzina.Un electrician bun iti spune in max 1 min ce e defect.Poate fi defect releul,contactele lui,contactele in care intra,alimentarea cu forta a pompei,cabluri,etc.
Succes.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Surf_Dude
post 28 Feb 2011, 14:37
Post #4643


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 13 February 09




NOOB ALERT!

Se da o Dacie pe injectie din 2000.
A mers bine pana acum(relativ bine, cu mici probleme), am facut ITP-ul pe la inceputul lunii, totul ok.

Duminica, adica ieri, vin acasa, parchez in fata blocului. Pe drum nici o problema, nici un semn ca ar avea ceva.
Peste 10-15 minute ies din casa sa plec, invart cheia, se aprinde martorul de bord, astept sa se stinga(se aude sunetul ala specific ca isi face treaba), pornesc. Turatie foarte oscilanta(de la oprit motorul, la vreo 1000 si ceva(poate chiar 2000, nu m-am uitat foarte atent) si inapoi). Mai apas pe acceleratie cand da sa se opreasca motorul, iar dupa un timp, partea inferioara a oscilatiei ajunge pe la cea normala(adica nu se mai opreste motorul), dar cea superioara ramane mare. Plus de asta, se aude un fasait pe la motor(ma rog, sub capota) tot timpul cat este pornit, iar trepidatiile sunt mai mari decat cele normale. Chiar mult mai mari. Nu am stabilit de unde vine fasaitul ala(ca atunci cand e sparta o conducta, deci probabil ca e vreun furtun crapat/spart?), ma pricep putin spre deloc(noob profesionist).

Posibile cauze(si poate sunteti amabili sa-mi precizati unde se afla piesa(ele) respectiva(e), sa stiu unde sa ma uit)?

Multumesc anticipat!

This post has been edited by Surf_Dude: 28 Feb 2011, 14:42


--------------------
Dacia 1310 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 28 Feb 2011, 18:48
Post #4644


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




aici uitete bine si verifica si furtunu sa nu fie rupt

This post has been edited by nikuniku: 28 Feb 2011, 18:49


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRK
post 28 Feb 2011, 18:48
Post #4645


Membru autentic


Group: Members
Posts: 451
Joined: 30 April 10
From: Constanta




Aveti idee, bobina de inductie logan se potriveste cu cea de pe berlina injectie. Ca structura si mufa par la fel. A incercat cineva asa ceva pana acum? Fisele sigur nu se potrivesc ca au bujii diferite...


--------------------
ex DACIA 1310 Li 2004/ OPEL ASTRA G-CC 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 28 Feb 2011, 18:51
Post #4646


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




nu merge,eu am facut aceasta prostie si am ars calculatoru,noroc ca am avut altu cu toate ca seamana

This post has been edited by nikuniku: 28 Feb 2011, 18:52


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRK
post 28 Feb 2011, 19:42
Post #4647


Membru autentic


Group: Members
Posts: 451
Joined: 30 April 10
From: Constanta




Multumesc mult mestere biggrin.gif.


--------------------
ex DACIA 1310 Li 2004/ OPEL ASTRA G-CC 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 28 Feb 2011, 20:37
Post #4648


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(Surf_Dude @ 28 Feb 2011, 14:37)
NOOB ALERT!

Se da o Dacie pe injectie din 2000.
A mers bine pana acum(relativ bine, cu mici probleme), am facut ITP-ul pe la inceputul lunii, totul ok.

Duminica, adica ieri, vin acasa, parchez in fata blocului. Pe drum nici o problema, nici un semn ca ar avea ceva.
Peste 10-15 minute ies din casa sa plec, invart cheia, se aprinde martorul de bord, astept sa se stinga(se aude sunetul ala specific ca isi face treaba), pornesc. Turatie foarte oscilanta(de la oprit motorul, la vreo 1000 si ceva(poate chiar 2000, nu m-am uitat foarte atent) si inapoi). Mai apas pe acceleratie cand da sa se opreasca motorul, iar dupa un timp, partea inferioara a oscilatiei ajunge pe la cea normala(adica nu se mai opreste motorul), dar cea superioara ramane mare. Plus de asta, se aude un fasait pe la motor(ma rog, sub capota) tot timpul cat este pornit, iar trepidatiile sunt mai mari decat cele normale. Chiar mult mai mari. Nu am stabilit de unde vine fasaitul ala(ca atunci cand e sparta o conducta, deci probabil ca e vreun furtun crapat/spart?), ma pricep putin spre deloc(noob profesionist).

Posibile cauze(si poate sunteti amabili sa-mi precizati unde se afla piesa(ele) respectiva(e), sa stiu unde sa ma uit)?

Multumesc anticipat!
*


Iti trage aer fals,de accea ai acele trepidatii la motor.
In postul 4623,mai sus pe pagina, am explicat remedierea problemei cu aerul fals.
Succes.

This post has been edited by Paulorossi: 28 Feb 2011, 20:38


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ambrono
post 28 Feb 2011, 22:17
Post #4649


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 7 February 11




am rezolvat problema....era o masa de la electromotor care se rupsese si nu am vazut firul......Va multumesc tututror pt informatii...biggrin.gif


--------------------
Renault laguna 1 ph2 1998 concorde
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nykk
post 28 Feb 2011, 23:53
Post #4650


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 7 May 10
From: buc




Ambrono wow la asta nu mam gandit biggrin.gif si cum se prezinta relantiu biggrin.gif acum nu sta fix 9 mi biggrin.gif:D

apropo de preturi pana la urma mia esit pretu pe dacie am dato azi sad.gif cu parere de rau 1200 biggrin.gif

va stau la dispozitie cu intrebari smile.gif


--------------------
b-49 b-49 2006 - b-49-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
238 Pages « < 153 154 155 156 157 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th June 2024 - 16:52
Forum Renault