DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 155 156 157 158 159 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

adriano94
post 6 Mar 2011, 15:14
Post #4681


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




QUOTE(ghitza @ 5 Mar 2011, 21:59)
pai cand iti baga rece furtunu ce intra si cel ce iasa din aeroterma sunt calde?daca da atunci ai probleme cu radiatoru din bord care este partial infundat



radiatorul l-am schimbat prin noiembrie,eu atunci cand dau pe dezaburire doar la parbriz imi baga si la picioare si baga rece,pe unde sa fie problema?? blink.gif


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andyno
post 6 Mar 2011, 15:29
Post #4682


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.435
Joined: 9 June 09
From: Bucuresti.




pe la vacum...


--------------------
Dacia 1310, an 99'. Toyota Hilux D4D 170 CP 2007. Dacia 1310, an 20' injectata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bl4ck
post 6 Mar 2011, 16:11
Post #4683


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 6 March 11




Salut! ma numesc Niculin si am probleme cu Dacia Break 1310 CLI , fabricata in anul 2000 ..Am cumparat-o acum 4 ani si merge foarte bine...De o vreme (1 an) a inceput sa consume 10litri % la drum intins sad.gif .Am fost la tester si mi-au spus ca trebuie schimbat corpul-clapeta.La relanti am consum ca si cum ar fi turata la 5000 rpm.De o saptamana am consum 16 litri %...Vreau un sfat de la experti (ghitza,paulorossi,si altii...)Am facut comanda de un injector (170 lei)...Il pot schimba singur? astept raspunsuri...Multumesc anticipat...


--------------------
Dacia Break Injectie 2000 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 6 Mar 2011, 17:33
Post #4684


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




sonda lamda ai verificat-o?


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nykk
post 6 Mar 2011, 18:03
Post #4685


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 7 May 10
From: buc




nu cred cai de la injector trebuia sa cureti corpu clapeta inainte si toti senzori si sa vezi urmarile
il poti schimba si singur dar intai rasfoeste in urma ca scrie si sunt poze

consumabilele sunt schimbate??


--------------------
b-49 b-49 2006 - b-49-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 6 Mar 2011, 18:06
Post #4686


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(bl4ck @ 6 Mar 2011, 16:11)
Salut! ma numesc Niculin si am probleme cu Dacia Break 1310 CLI , fabricata in anul 2000 ..Am cumparat-o acum 4 ani si merge foarte bine...De o vreme (1 an) a inceput sa consume 10litri % la drum intins  sad.gif .Am fost la tester si mi-au spus ca trebuie schimbat corpul-clapeta.La relanti am consum ca si cum ar fi turata la 5000 rpm.De o saptamana am consum 16 litri %...Vreau un sfat de la experti (ghitza,paulorossi,si altii...)Am facut comanda de un injector (170 lei)...Il pot schimba singur? astept raspunsuri...Multumesc anticipat...
*


Daca o sa schimbi corpu linjector sau doar injectorul nu se va rezolva problema ta.
Pt rezolvare problemelor referitoare la consumul imens trebuiesc facute urmatoarele lucruri:
- curatarea clapetei de acceleratie,operatie care se poate face cel mai bine demontand corpul injector.Daca corpul injector e murdar,se va reduce sectiunea de trecere a aerului, prin acesta va trece mai putin aer si masina va pierde din putere.Acest lucru nu are neaparat consecinte mari asupra consumului dar va face masina sa mearga mai bine.Cu aceasta ocazie se va schimba si filtru de aer daca e murdar.
- verificarea presiunii de combustibil,se face cu manometrul test montat pe returul corpului injector.Valoarea masurata a presiunei trebuie sa fie de 1,1 bar.Este esential sa ai aceasta valoare,alfel masina va merge mai prost.Daca presiunea e prea mare se poate regla din regulatorul de presiune care are in componenta un arc si o membrana.De regula arcul acela isi scade elesticititatea si scade presiunea.Corectia se face de regula prin intinderea arcului asfel incat sa ai aceasta presiune,trebuie verificata si membrana regulatorului sa nu fie ciupita.Deasemenea presiunea scazuta mai poate fi data de filtru de benzina murdar,sorbul pompei de benzina infundat,furtune crapate,in spacial cel din rezervor,debit pompa insuficient.Pt a verifica debitul pompei se scoate turul pompei de benzina si se pune intr-un vas,se sunteaza releul pompei si se cronometeaza timp de 10 min debitul pompei.Pompa in mod normal baga intre 55-65 l/ora deci in 10 min ar trebui sa ai aprox 10 l benzina.
-bujii proaste,bobina partial imbatranita,acest lucru e unul dintre cele mai improtante lucruri in reducerea consumului.Bujiile distruse nu ard benzina in totalitate si o mare parte din ea se duce pe evacuare de unde si consumul imens.Poti marcar sa imprumuti unele bune pt test.La fel si bobina care daca e proasta nu mai da scanteia de calitate in bujie care nu reuseste sa arda amestecul in totatlitate,deci iar consum mare.
-reglaje mecanice defectuoase,culbutori,tacheti,etc dereglati.In aceste conditii trebuie refacute reglajele 20 admisie,25 evacuare la rece
-sonda lambda defecta,acesta sonda controleaza amestecul si da comanda pt optimizare.Este cea mai mare responsabila pt consum marit.Chiar daca nu ai nici o problema cu restul pieselor masinii daca sonda e defecta ti se va mari consumul deoarece aceasta sonda poate vedea amestec sarac,in conditiile in care amestecul e bun si in consecinta ECU mareste timpii de injectie si de aici consumul mare.O poti imprumuta pt teste.
-sonda de temperatura apa motor mai intervine partial in reglarea amestecului,acesta se poate verifica cu aparatul de masura.Termostatul este si el esential deoarece un motor rece iti va consuma mai mult.
In concluzie,recomandare mea e sa schimbi bujiile,sonda lambda(se pot imprumuta pt teste) si sa verifici presiunea de benzina.Ar trebui sa constati o imbunatatire substantiala.
Succes!

This post has been edited by Paulorossi: 6 Mar 2011, 18:16


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 6 Mar 2011, 20:37
Post #4687


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




QUOTE(bl4ck @ 6 Mar 2011, 17:11)
Salut! ma numesc Niculin si am probleme cu Dacia Break 1310 CLI , fabricata in anul 2000 ..Am cumparat-o acum 4 ani si merge foarte bine...De o vreme (1 an) a inceput sa consume 10litri % la drum intins  sad.gif .Am fost la tester si mi-au spus ca trebuie schimbat corpul-clapeta.La relanti am consum ca si cum ar fi turata la 5000 rpm.De o saptamana am consum 16 litri %...Vreau un sfat de la experti (ghitza,paulorossi,si altii...)Am facut comanda de un injector (170 lei)...Il pot schimba singur? astept raspunsuri...Multumesc anticipat...
*



dar la tester numa asta tiau zis si nimic altceva?ceva eroare la sonda lambda ca de acolo se pune pa mancat benzina ca nebuna,verifica cum zice si PAUL mai sus si poate mai scade daca nu bujiile sa nu fie negre si sa nu iti arda benzina ci numa o rasapeste aiurea si de aici consumu sau catalizatoru sa nu fie infundat partial ,ia pe rand cum a zis colegu PAUL mai sus si ne zici ce ia rezolvat,bafta

6 Mar 2011, 21:52:
ai zis ca la relanti ai consum ca si al 5000rpm.de unde ai dedus asta?si cine te-a pus sa comanzi injector?de unde stii ca e el de vina ,Porneste la relanti si ia jos gatu de lebada de deasupra corpului clapeta si vezi cum pulverizeaza injectoru,ca la consumu spus de tine la relanti ar trebui sa picure acolo.Relantiu la cald sta turata la 900rpm?sau mai mult,caci daca sta mai mult de atata iarasi consuma aiurea si aici e rensponsabil in principal minunea aia de motoras pozitionare clapeta(MPC) care si el randul lui este informat prin ECU de catre senzoru de temperatura cel infiletat in chiulasa(langa sonda de apa).Apuca-te si curata intai mufele cu un spay de contacte si pe urma te uiti la fise si bujii sa fie in regula,Fisele daca le ai separate de bobina si le ai pe cele originale ai scris pe ele ce rezistenta au si masor cu un aparat sa vezi se mai incadreaza in acea rezistenta (parca 4,5ohmi daca retin exact nush dar te uti tu ca scrie pe fisa daca este ORIGINALA BOSCH) daca nu mai sunt in mintile lor iei un set TESLA pentru injectie ceri la magazin si vezi bujiile pe urma.bafta si ne mai zici ce ai rezolvat

This post has been edited by ghitza: 6 Mar 2011, 20:52


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paga
post 6 Mar 2011, 20:58
Post #4688


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 28 January 11




Am o nelamurire. Am un manual Dacia din '85. Se cheama "Agenda automobilistului". Referitor la reglarea jocului dintre tija supapei si culbutori, spune asa:
1. Cu bujiile scoase, se roteste arborele cotit pana cand pistonul cilindrului nr. 1 ajunge la finele cursei de comprimare.
2. In aceasta situatie, se regleaza jocul ambelor supape. In mod similar, se procedeaza cu cilindrii 3,4,2.
Din informatiile pe care le am de la voi, modul de reglaj este urmatorul: supapa de evacuare de la cilindrul 1 se regleaza, admisie 3, evacuare 4, si asa mai departe. In aceasta situatie, cu supapa de evacuare la cilindrul 1 deschisa, semnul de pe volanta nu mai este aliniat cu semnul de pe carcasa ambreiajului. Pana la urma, cum se regleaza corect jocul la colbutori?


--------------------
Dacia Papuc 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 6 Mar 2011, 21:10
Post #4689


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Ce treaba are asta cu injectia?Sunt topicuri speciale exact pt lucrul acesta pe care le acceseaza mai multe persoane.
Foloseste functia search cu incredere.
Succes!

This post has been edited by Paulorossi: 6 Mar 2011, 21:11


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vld22
post 7 Mar 2011, 06:57
Post #4690


membru daciot


Group: Members
Posts: 287
Joined: 5 February 11
From: iasi




cum pot verifica sa vad daca bobina de inductie este buna?


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCI - B - 43 -MCJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 7 Mar 2011, 16:43
Post #4691


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




iri de la un amic una de proba si vezi cum se comporta masina


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 8 Mar 2011, 12:49
Post #4692


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




QUOTE(bl4ck @ 6 Mar 2011, 16:11)
Salut! ma numesc Niculin si am probleme cu Dacia Break 1310 CLI , fabricata in anul 2000 ..Am cumparat-o acum 4 ani si merge foarte bine...De o vreme (1 an) a inceput sa consume 10litri % la drum intins  sad.gif .Am fost la tester si mi-au spus ca trebuie schimbat corpul-clapeta.La relanti am consum ca si cum ar fi turata la 5000 rpm.De o saptamana am consum 16 litri %...Vreau un sfat de la experti (ghitza,paulorossi,si altii...)Am facut comanda de un injector (170 lei)...Il pot schimba singur? astept raspunsuri...Multumesc anticipat...
*





verifica si rezervorul ca poate ai pierderi pe undeva


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bl4ck
post 8 Mar 2011, 17:37
Post #4693


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 6 March 11




Buna, baieti ... multumesc mult pentru raspuns. Imi pare rau ca nu v-am spus despre catalizator ca este spart . Gazele ies direct ... Asa am cumparat-o... sad.gif Cred ca e obligatoriu sa-mi cumpar catalizator nou si apoi sa caut in alta parte o sonda lambda. Mai am doi prieteni (cu masini oe injectie) dar si lor le consuma 9-10 litri %.Am inteles ca una noua e 600-700 de lei. biggrin.gif Atat am eu salar pe luna biggrin.gif ... E greu :-< ...
Am inceput cu pompa din rezervor, am scos in 50 de secunde 1,5 litri (un pet).
Am schimbat si filtrul de benzina, aer, bujii BOSCH (bujia nr. 2 afumata) cand scot fisa de la ea nu se simte nici o schimbare la motor. Are scanteie buna. A fost o perioada (in 2 dimineti) aveam ralantiu 600 rpm...Se oprea motorul.Dupa aia si-a revenit singura. Cineva imi spune ca ar fi de vina vreo supapa, nu inchide etc.. Eu nu ma pricep :-?? de aceea am apelat la voi...Sonda de temperatura am inteles ca e pechiuloasa . Sunt 2 sonde plus o mufa 3-4 contacte.Au cate un fir fiecare care duc in bord. Am masurat-o pe cea dinspre bobina inductie.Nu da circuit fata de masa, iar cealalta cu papucul scos imi duce acul aproape de jumatate.In mers acul in bord la apa urca (deci lucreaza). Cu culbutorii si tachetii se va ocupa un mecanic. Am curatat si toate contactele ca sa fie treaba buna. Momentan am renuntat la comanda cu injectorul. El pulverizeaza bine dar nu am altul de proba sa vad cum face si cel nou ca sa pot face o comparatie.Si ca sa raspund la toate intrebarile rezervorul, conductele si furtunele sunt bune.Multumesc pt. rabdarea acordata.Mai luam legatura...wink.gif


--------------------
Dacia Break Injectie 2000 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan90
post 8 Mar 2011, 18:48
Post #4694


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 8 March 11




salut posesorilor de dacii pe injectie,cati am mai ramas .imi puteti spune si mie de ce am ulei in filtru de aer?

8 Mar 2011, 19:54:
As avea nevoie de un raspuns.Acum inchid ca plec la munca.Multumesc anticipat

This post has been edited by razvan90: 8 Mar 2011, 18:54


--------------------
dacia berlina 1400 li - gl 06 wuf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vld22
post 10 Mar 2011, 17:42
Post #4695


membru daciot


Group: Members
Posts: 287
Joined: 5 February 11
From: iasi




revin cu niste mici probleme,azi am dat jos ceasurile ptr ca at cand merg se auzea la vitezometru un ticait(cu cat creste viteza se aude tot mai rpd ticaitul),m-am uitat in spate la ceas si mi se pare ca este oleak tocit locul unde intra cablu,intrebarea mea este:am o dacia din '95 si vreau sa stiu daca pot lua ceasurile si sa le pun la a mea?(mufele daca se potrivesc )

a doua problema:sub bord ,pe centrul consolei unde am si casetofonul am un furtun care vine parca din aeroterma si se duce afara,numai ca afara nu este conectat la nimic,stiti cumva unde anume ar treb pus?


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCI - B - 43 -MCJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 10 Mar 2011, 17:56
Post #4696


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.487
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Ti se pare ca astea-s probleme specifice sistemului de injectie? da un search , si incearca sa postezi unde trebuie.



--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 10 Mar 2011, 20:53
Post #4697


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




razvan90 urme de ulei in filtru de aer=segmenti uzati si scapa compresia in,,baie,, de acolo pe furtunu de epurare,vapori de ulei,intra in filtru de aer,verifica compresia sau scoate furtunu din ,,palaria,,de la corpu clapeta

This post has been edited by nikuniku: 10 Mar 2011, 20:54


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 10 Mar 2011, 22:15
Post #4698


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(bl4ck @ 8 Mar 2011, 17:37)
Buna, baieti ... multumesc mult pentru raspuns. Imi pare rau ca nu v-am spus despre catalizator ca este spart . Gazele ies direct ... Asa am cumparat-o... sad.gif Cred ca e obligatoriu sa-mi cumpar catalizator nou si apoi sa caut in alta parte o sonda lambda. Mai am doi prieteni (cu masini oe injectie) dar si lor le consuma 9-10 litri %.Am inteles ca una noua e 600-700 de lei. biggrin.gif Atat am eu salar pe luna biggrin.gif ... E greu :-< ...
    Am inceput cu pompa din rezervor, am scos in 50 de secunde 1,5 litri (un pet).
    Am schimbat si filtrul de benzina, aer, bujii BOSCH (bujia nr. 2 afumata) cand scot fisa de la ea nu se simte nici o schimbare la motor. Are scanteie buna. A fost o perioada (in 2 dimineti) aveam ralantiu 600 rpm...Se oprea motorul.Dupa aia si-a revenit singura. Cineva imi spune ca ar fi de vina vreo supapa, nu inchide etc.. Eu nu ma pricep :-?? de aceea am apelat la voi...Sonda de temperatura am inteles ca e pechiuloasa . Sunt 2 sonde plus o mufa 3-4 contacte.Au cate un fir fiecare care duc in bord. Am masurat-o pe cea dinspre bobina inductie.Nu da circuit fata de masa, iar cealalta cu papucul scos imi duce acul aproape de jumatate.In mers acul in bord la apa urca (deci lucreaza). Cu culbutorii si tachetii se va ocupa un mecanic. Am curatat si toate contactele ca sa fie treaba buna. Momentan am renuntat la comanda cu injectorul. El pulverizeaza bine dar nu am altul de proba sa vad cum face si cel nou ca sa pot face o comparatie.Si ca sa raspund la toate intrebarile rezervorul, conductele si furtunele sunt bune.Multumesc pt. rabdarea acordata.Mai luam legatura...wink.gif
*


Salut.
Referitor la sistemul de alimentare cu carburant,acesta pare ok.Totusi recomand sa verifici presiunea cu manometru deoarece apar cazuri destul de dese in care arcul din regulatorul de presiune isi pierde elasticitatea si trebuie recalibrat prin intindere.Reamintesc ca presiunea buna e in jur la valoarea de 1,1 bar.
Pt a masura sonda de temperatura iti trebuie ohmetru,valoarea indicata cu motorul cald va fi colerata din graficul de temperatura al sondei.Sonda aceasta are 2 fire si o mufa neagra,n-ai cum s-o confunzi.
La bujia nr 2 daca scoti fisa(desi nu e indicat) de regula nu se simte scaderea in turatie ca si la celelalte bujii,asta deoarece servofrana isi trage vacuumul de la cilindru nr 2.Asta nu exclude eventualitatea problemelor mecanice la acel cilindru.
Succes in continuare!


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan90
post 11 Mar 2011, 09:43
Post #4699


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 8 March 11




multumesc mult nikuniku, banuiam eu ca asta ar fi dar se mai poate intimpla din cauza ca asta vara am avuto rasturnata pe partea dreapta intr-un sant si sa se fi scurs un pic de ulei in capacul de la injector?Pentru ca nu este ulei mult ci doar o pelicula pe racordul care vine de la filtru de aer.


--------------------
dacia berlina 1400 li - gl 06 wuf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andyno
post 11 Mar 2011, 09:46
Post #4700


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.435
Joined: 9 June 09
From: Bucuresti.




QUOTE(nikuniku @ 10 Mar 2011, 20:53)
razvan90 urme de ulei in filtru de aer=segmenti uzati si scapa compresia in,,baie,, de acolo pe furtunu de epurare,vapori de ulei,intra in filtru de aer,verifica compresia sau scoate furtunu din ,,palaria,,de la corpu clapeta
*





si eu am ulei in filtru de aer...motorul merge perfect si nu consuma nici un gram de ulei wacko.gif


--------------------
Dacia 1310, an 99'. Toyota Hilux D4D 170 CP 2007. Dacia 1310, an 20' injectata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan90
post 11 Mar 2011, 10:27
Post #4701


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 8 March 11




uleiul la mine nu e in filtrul de aer.Mam exprimat gresit eu prima data.Uleiul este numai pe racordul de la filtru de aer , acela din cauciuc, care duce la capacul de plastic de la corp clapeta.


--------------------
dacia berlina 1400 li - gl 06 wuf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andyno
post 11 Mar 2011, 10:47
Post #4702


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.435
Joined: 9 June 09
From: Bucuresti.




stai linistit ca o sa ajunga si in filtru,.


--------------------
Dacia 1310, an 99'. Toyota Hilux D4D 170 CP 2007. Dacia 1310, an 20' injectata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan90
post 11 Mar 2011, 13:29
Post #4703


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 8 March 11




Sant constient ca o sa se intimple treaba asta.Se poate face ceva ca o solutie de moment sa nu mai ajunga uleiul acolo?


--------------------
dacia berlina 1400 li - gl 06 wuf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 11 Mar 2011, 20:00
Post #4704


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




Salut, revin cu o mica problema. Imi tremura masina la relanti. am verificat bujiile,fisele,bobina. Poate sa fie de la toba de esapament, pentru ca, cand sta masina pe loc cu motorul pornit se aude toba cum se misca. Daca ridic putin de toba, nu se mai aude nimic. Se aude frumos motorul. Imi puteti da un sfat?? va multumesc


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 11 Mar 2011, 22:06
Post #4705


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




razvan90 daca ai numai pe furtun nitel ulei nu te speria,si a mea are ulei pe furtunu acela,si nu papa ulei,daca ai avut masina rasturnata da poate intra o idee de ulei in filtru,schimba filtru de aer si urmareste cum se comporta
La ce ai scris prima data sa inteles ca ar fi de la segmenti dar daca ai dat detalii sa schimbat problema ,mergi linistit,ca nu are nimic

11 Mar 2011, 22:09:
Iantela un sfat de la mine,prinde toba in pozitia in care nu mai face zgomot,uitete la tampoane si bride de prindere vezi daca sunt intregi

This post has been edited by nikuniku: 11 Mar 2011, 22:09


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 11 Mar 2011, 22:18
Post #4706


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




Da, maine dimineata o sa ma bag sub ea sa vad cum arata. Dar vroiam sa stiu daca poate sa tremure masina de la toba.

This post has been edited by Iantela: 11 Mar 2011, 22:19


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan90
post 12 Mar 2011, 09:36
Post #4707


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 8 March 11




nikuniku,multumesc pentru informatii,oricum masina este in faza avansata de vopsit si am sa curat urmele de ulei si o sa vad ce se mai intimpla dupa aia.Scuze tuturor ca mam exprimat gresit prima data. Numai bine tuturor si un an mai bun fara evenimente rutiere!


--------------------
dacia berlina 1400 li - gl 06 wuf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ribyga
post 13 Mar 2011, 00:01
Post #4708


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 18 March 10




salutare ... problema la nova 1.6 injectie ... dimineata ma duc sa alimentez ... nici o problema totul ok ... spre seara sa ies la o plimbare ... la un moment dat ... calc acceleratia (nu in forta) si moare motoru' ... pornesc iar si aceeasi figura ... mai incerc si pana la urma pleaca ... ii dau a2a, a3a ... si dadea in nas ... park am mai vazut problema asta pe forum dar nu mai gasesc ... imi spune cineva care ar fi pasii pt a remedia problema ?

This post has been edited by ribyga: 13 Mar 2011, 00:02


--------------------
Dacia Nova GT 98 GT - IS 03 KGA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paga
post 13 Mar 2011, 14:58
Post #4709


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 28 January 11




Va salut din nou cu respect. Am reusit sa reduc turatia de la 1200 la aproximativ 1000 prin schimbare sonda lambda, termostat, reglaj culbutori, curatare MPP. Mai jos de atat nu am reusit sa reglez.

Intrebari:
1. Se vorbeste despre presiunea combustibilului pe retur, ceva de introducerea unui furtun de pe retur intr-un vas gradat de 2 litri. In cat timp trebuie umplut acel vas?
2. La reglarea culbutorilor supapa de evacuare trebuie sa fie complet deschisa. Nu mai corespunde cu semnul de pe volanta in aceasta situatie. Deci cele 2 puncte de pe volanta si carcasa ambreiajului nu se mai aliniaza. Este normal? Intr-un manual de Dacia se spune ca la punctul mort superior la cilindrul 1 se regleaza ambii colbutori (admisie, evacuare). Este corect?
3. Mi s-a deformat acel capac al rezervorului de benzina care sustine pompa de benzina si indicatorul de nivel. Parca s-ar fi creat un vacuum in rezervor. Mentionez ca nu mai am filtru de carbon. Din ce cauza s-a intamplat asta?

Va multumesc anticipat pentru raspuns.


--------------------
Dacia Papuc 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex
post 14 Mar 2011, 07:27
Post #4710


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 23 October 09
From: galati




QUOTE(vld22 @ 10 Mar 2011, 17:42)
revin cu niste mici probleme,azi am dat jos ceasurile ptr ca at cand merg se auzea la vitezometru un ticait(cu cat creste viteza se aude tot mai rpd ticaitul),m-am uitat in spate la ceas si mi se pare ca este oleak  tocit locul unde intra cablu,intrebarea mea este:am o dacia din '95 si vreau sa stiu daca pot lua ceasurile si sa le pun la a mea?(mufele daca se potrivesc )

a doua problema:sub bord ,pe centrul consolei unde am si casetofonul am un furtun care vine parca din aeroterma si se duce afara,numai ca afara nu este conectat la nimic,stiti cumva unde anume ar treb pus?
*



ala este pentru condesul care se face in aeroterma . trebuie lasat sa atarne in continuare ca sa se scurga apa


--------------------
dacia berlina 2003 - gl-89-dex
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 155 156 157 158 159 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 23:03
Forum Renault