dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
adriano94 |
![]()
Post
#4681
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|||
Andyno |
![]()
Post
#4682
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
pe la vacum...
|
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
bl4ck |
![]()
Post
#4683
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 6 March 11 ![]() |
Salut! ma numesc Niculin si am probleme cu Dacia Break 1310 CLI , fabricata in anul 2000 ..Am cumparat-o acum 4 ani si merge foarte bine...De o vreme (1 an) a inceput sa consume 10litri % la drum intins
![]() |
--------------------
Dacia
Break Injectie 2000
2000
|
|
tester |
![]()
Post
#4684
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
sonda lamda ai verificat-o?
|
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
nykk |
![]()
Post
#4685
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 7 May 10 From: buc ![]() |
nu cred cai de la injector trebuia sa cureti corpu clapeta inainte si toti senzori si sa vezi urmarile
il poti schimba si singur dar intai rasfoeste in urma ca scrie si sunt poze consumabilele sunt schimbate?? |
--------------------
b-49
b-49
2006
- b-49-
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#4686
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(bl4ck @ 6 Mar 2011, 16:11) Salut! ma numesc Niculin si am probleme cu Dacia Break 1310 CLI , fabricata in anul 2000 ..Am cumparat-o acum 4 ani si merge foarte bine...De o vreme (1 an) a inceput sa consume 10litri % la drum intins ![]() Daca o sa schimbi corpu linjector sau doar injectorul nu se va rezolva problema ta. Pt rezolvare problemelor referitoare la consumul imens trebuiesc facute urmatoarele lucruri: - curatarea clapetei de acceleratie,operatie care se poate face cel mai bine demontand corpul injector.Daca corpul injector e murdar,se va reduce sectiunea de trecere a aerului, prin acesta va trece mai putin aer si masina va pierde din putere.Acest lucru nu are neaparat consecinte mari asupra consumului dar va face masina sa mearga mai bine.Cu aceasta ocazie se va schimba si filtru de aer daca e murdar. - verificarea presiunii de combustibil,se face cu manometrul test montat pe returul corpului injector.Valoarea masurata a presiunei trebuie sa fie de 1,1 bar.Este esential sa ai aceasta valoare,alfel masina va merge mai prost.Daca presiunea e prea mare se poate regla din regulatorul de presiune care are in componenta un arc si o membrana.De regula arcul acela isi scade elesticititatea si scade presiunea.Corectia se face de regula prin intinderea arcului asfel incat sa ai aceasta presiune,trebuie verificata si membrana regulatorului sa nu fie ciupita.Deasemenea presiunea scazuta mai poate fi data de filtru de benzina murdar,sorbul pompei de benzina infundat,furtune crapate,in spacial cel din rezervor,debit pompa insuficient.Pt a verifica debitul pompei se scoate turul pompei de benzina si se pune intr-un vas,se sunteaza releul pompei si se cronometeaza timp de 10 min debitul pompei.Pompa in mod normal baga intre 55-65 l/ora deci in 10 min ar trebui sa ai aprox 10 l benzina. -bujii proaste,bobina partial imbatranita,acest lucru e unul dintre cele mai improtante lucruri in reducerea consumului.Bujiile distruse nu ard benzina in totalitate si o mare parte din ea se duce pe evacuare de unde si consumul imens.Poti marcar sa imprumuti unele bune pt test.La fel si bobina care daca e proasta nu mai da scanteia de calitate in bujie care nu reuseste sa arda amestecul in totatlitate,deci iar consum mare. -reglaje mecanice defectuoase,culbutori,tacheti,etc dereglati.In aceste conditii trebuie refacute reglajele 20 admisie,25 evacuare la rece -sonda lambda defecta,acesta sonda controleaza amestecul si da comanda pt optimizare.Este cea mai mare responsabila pt consum marit.Chiar daca nu ai nici o problema cu restul pieselor masinii daca sonda e defecta ti se va mari consumul deoarece aceasta sonda poate vedea amestec sarac,in conditiile in care amestecul e bun si in consecinta ECU mareste timpii de injectie si de aici consumul mare.O poti imprumuta pt teste. -sonda de temperatura apa motor mai intervine partial in reglarea amestecului,acesta se poate verifica cu aparatul de masura.Termostatul este si el esential deoarece un motor rece iti va consuma mai mult. In concluzie,recomandare mea e sa schimbi bujiile,sonda lambda(se pot imprumuta pt teste) si sa verifici presiunea de benzina.Ar trebui sa constati o imbunatatire substantiala. Succes! This post has been edited by Paulorossi: 6 Mar 2011, 18:16 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
ghitza |
![]()
Post
#4687
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
QUOTE(bl4ck @ 6 Mar 2011, 17:11) Salut! ma numesc Niculin si am probleme cu Dacia Break 1310 CLI , fabricata in anul 2000 ..Am cumparat-o acum 4 ani si merge foarte bine...De o vreme (1 an) a inceput sa consume 10litri % la drum intins ![]() dar la tester numa asta tiau zis si nimic altceva?ceva eroare la sonda lambda ca de acolo se pune pa mancat benzina ca nebuna,verifica cum zice si PAUL mai sus si poate mai scade daca nu bujiile sa nu fie negre si sa nu iti arda benzina ci numa o rasapeste aiurea si de aici consumu sau catalizatoru sa nu fie infundat partial ,ia pe rand cum a zis colegu PAUL mai sus si ne zici ce ia rezolvat,bafta 6 Mar 2011, 21:52: ai zis ca la relanti ai consum ca si al 5000rpm.de unde ai dedus asta?si cine te-a pus sa comanzi injector?de unde stii ca e el de vina ,Porneste la relanti si ia jos gatu de lebada de deasupra corpului clapeta si vezi cum pulverizeaza injectoru,ca la consumu spus de tine la relanti ar trebui sa picure acolo.Relantiu la cald sta turata la 900rpm?sau mai mult,caci daca sta mai mult de atata iarasi consuma aiurea si aici e rensponsabil in principal minunea aia de motoras pozitionare clapeta(MPC) care si el randul lui este informat prin ECU de catre senzoru de temperatura cel infiletat in chiulasa(langa sonda de apa).Apuca-te si curata intai mufele cu un spay de contacte si pe urma te uiti la fise si bujii sa fie in regula,Fisele daca le ai separate de bobina si le ai pe cele originale ai scris pe ele ce rezistenta au si masor cu un aparat sa vezi se mai incadreaza in acea rezistenta (parca 4,5ohmi daca retin exact nush dar te uti tu ca scrie pe fisa daca este ORIGINALA BOSCH) daca nu mai sunt in mintile lor iei un set TESLA pentru injectie ceri la magazin si vezi bujiile pe urma.bafta si ne mai zici ce ai rezolvat This post has been edited by ghitza: 6 Mar 2011, 20:52 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Paga |
![]()
Post
#4688
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 28 January 11 ![]() |
Am o nelamurire. Am un manual Dacia din '85. Se cheama "Agenda automobilistului". Referitor la reglarea jocului dintre tija supapei si culbutori, spune asa:
1. Cu bujiile scoase, se roteste arborele cotit pana cand pistonul cilindrului nr. 1 ajunge la finele cursei de comprimare. 2. In aceasta situatie, se regleaza jocul ambelor supape. In mod similar, se procedeaza cu cilindrii 3,4,2. Din informatiile pe care le am de la voi, modul de reglaj este urmatorul: supapa de evacuare de la cilindrul 1 se regleaza, admisie 3, evacuare 4, si asa mai departe. In aceasta situatie, cu supapa de evacuare la cilindrul 1 deschisa, semnul de pe volanta nu mai este aliniat cu semnul de pe carcasa ambreiajului. Pana la urma, cum se regleaza corect jocul la colbutori? |
--------------------
Dacia
Papuc
2000
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#4689
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Ce treaba are asta cu injectia?Sunt topicuri speciale exact pt lucrul acesta pe care le acceseaza mai multe persoane.
Foloseste functia search cu incredere. Succes! This post has been edited by Paulorossi: 6 Mar 2011, 21:11 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
vld22 |
![]()
Post
#4690
|
![]() membru daciot Group: Members Posts: 287 Joined: 5 February 11 From: iasi ![]() |
cum pot verifica sa vad daca bobina de inductie este buna?
|
--------------------
Dacia
Logan
MCV 1.5 DCI
- B - 43 -MCJ
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4691
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
iri de la un amic una de proba si vezi cum se comporta masina
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#4692
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
QUOTE(bl4ck @ 6 Mar 2011, 16:11) Salut! ma numesc Niculin si am probleme cu Dacia Break 1310 CLI , fabricata in anul 2000 ..Am cumparat-o acum 4 ani si merge foarte bine...De o vreme (1 an) a inceput sa consume 10litri % la drum intins ![]() verifica si rezervorul ca poate ai pierderi pe undeva |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
bl4ck |
![]()
Post
#4693
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 6 March 11 ![]() |
Buna, baieti ... multumesc mult pentru raspuns. Imi pare rau ca nu v-am spus despre catalizator ca este spart . Gazele ies direct ... Asa am cumparat-o...
![]() ![]() ![]() Am inceput cu pompa din rezervor, am scos in 50 de secunde 1,5 litri (un pet). Am schimbat si filtrul de benzina, aer, bujii BOSCH (bujia nr. 2 afumata) cand scot fisa de la ea nu se simte nici o schimbare la motor. Are scanteie buna. A fost o perioada (in 2 dimineti) aveam ralantiu 600 rpm...Se oprea motorul.Dupa aia si-a revenit singura. Cineva imi spune ca ar fi de vina vreo supapa, nu inchide etc.. Eu nu ma pricep :-?? de aceea am apelat la voi...Sonda de temperatura am inteles ca e pechiuloasa . Sunt 2 sonde plus o mufa 3-4 contacte.Au cate un fir fiecare care duc in bord. Am masurat-o pe cea dinspre bobina inductie.Nu da circuit fata de masa, iar cealalta cu papucul scos imi duce acul aproape de jumatate.In mers acul in bord la apa urca (deci lucreaza). Cu culbutorii si tachetii se va ocupa un mecanic. Am curatat si toate contactele ca sa fie treaba buna. Momentan am renuntat la comanda cu injectorul. El pulverizeaza bine dar nu am altul de proba sa vad cum face si cel nou ca sa pot face o comparatie.Si ca sa raspund la toate intrebarile rezervorul, conductele si furtunele sunt bune.Multumesc pt. rabdarea acordata.Mai luam legatura... ![]() |
--------------------
Dacia
Break Injectie 2000
2000
|
|
razvan90 |
![]()
Post
#4694
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 8 March 11 ![]() |
salut posesorilor de dacii pe injectie,cati am mai ramas .imi puteti spune si mie de ce am ulei in filtru de aer?
8 Mar 2011, 19:54: As avea nevoie de un raspuns.Acum inchid ca plec la munca.Multumesc anticipat This post has been edited by razvan90: 8 Mar 2011, 18:54 |
--------------------
dacia
berlina
1400 li
- gl 06 wuf
|
|
vld22 |
![]()
Post
#4695
|
![]() membru daciot Group: Members Posts: 287 Joined: 5 February 11 From: iasi ![]() |
revin cu niste mici probleme,azi am dat jos ceasurile ptr ca at cand merg se auzea la vitezometru un ticait(cu cat creste viteza se aude tot mai rpd ticaitul),m-am uitat in spate la ceas si mi se pare ca este oleak tocit locul unde intra cablu,intrebarea mea este:am o dacia din '95 si vreau sa stiu daca pot lua ceasurile si sa le pun la a mea?(mufele daca se potrivesc )
a doua problema:sub bord ,pe centrul consolei unde am si casetofonul am un furtun care vine parca din aeroterma si se duce afara,numai ca afara nu este conectat la nimic,stiti cumva unde anume ar treb pus? |
--------------------
Dacia
Logan
MCV 1.5 DCI
- B - 43 -MCJ
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#4696
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.487 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Ti se pare ca astea-s probleme specifice sistemului de injectie? da un search , si incearca sa postezi unde trebuie.
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#4697
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
razvan90 urme de ulei in filtru de aer=segmenti uzati si scapa compresia in,,baie,, de acolo pe furtunu de epurare,vapori de ulei,intra in filtru de aer,verifica compresia sau scoate furtunu din ,,palaria,,de la corpu clapeta
This post has been edited by nikuniku: 10 Mar 2011, 20:54 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#4698
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(bl4ck @ 8 Mar 2011, 17:37) Buna, baieti ... multumesc mult pentru raspuns. Imi pare rau ca nu v-am spus despre catalizator ca este spart . Gazele ies direct ... Asa am cumparat-o... ![]() ![]() ![]() Am inceput cu pompa din rezervor, am scos in 50 de secunde 1,5 litri (un pet). Am schimbat si filtrul de benzina, aer, bujii BOSCH (bujia nr. 2 afumata) cand scot fisa de la ea nu se simte nici o schimbare la motor. Are scanteie buna. A fost o perioada (in 2 dimineti) aveam ralantiu 600 rpm...Se oprea motorul.Dupa aia si-a revenit singura. Cineva imi spune ca ar fi de vina vreo supapa, nu inchide etc.. Eu nu ma pricep :-?? de aceea am apelat la voi...Sonda de temperatura am inteles ca e pechiuloasa . Sunt 2 sonde plus o mufa 3-4 contacte.Au cate un fir fiecare care duc in bord. Am masurat-o pe cea dinspre bobina inductie.Nu da circuit fata de masa, iar cealalta cu papucul scos imi duce acul aproape de jumatate.In mers acul in bord la apa urca (deci lucreaza). Cu culbutorii si tachetii se va ocupa un mecanic. Am curatat si toate contactele ca sa fie treaba buna. Momentan am renuntat la comanda cu injectorul. El pulverizeaza bine dar nu am altul de proba sa vad cum face si cel nou ca sa pot face o comparatie.Si ca sa raspund la toate intrebarile rezervorul, conductele si furtunele sunt bune.Multumesc pt. rabdarea acordata.Mai luam legatura... ![]() Salut. Referitor la sistemul de alimentare cu carburant,acesta pare ok.Totusi recomand sa verifici presiunea cu manometru deoarece apar cazuri destul de dese in care arcul din regulatorul de presiune isi pierde elasticitatea si trebuie recalibrat prin intindere.Reamintesc ca presiunea buna e in jur la valoarea de 1,1 bar. Pt a masura sonda de temperatura iti trebuie ohmetru,valoarea indicata cu motorul cald va fi colerata din graficul de temperatura al sondei.Sonda aceasta are 2 fire si o mufa neagra,n-ai cum s-o confunzi. La bujia nr 2 daca scoti fisa(desi nu e indicat) de regula nu se simte scaderea in turatie ca si la celelalte bujii,asta deoarece servofrana isi trage vacuumul de la cilindru nr 2.Asta nu exclude eventualitatea problemelor mecanice la acel cilindru. Succes in continuare! |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
razvan90 |
![]()
Post
#4699
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 8 March 11 ![]() |
multumesc mult nikuniku, banuiam eu ca asta ar fi dar se mai poate intimpla din cauza ca asta vara am avuto rasturnata pe partea dreapta intr-un sant si sa se fi scurs un pic de ulei in capacul de la injector?Pentru ca nu este ulei mult ci doar o pelicula pe racordul care vine de la filtru de aer.
|
--------------------
dacia
berlina
1400 li
- gl 06 wuf
|
|
Andyno |
![]()
Post
#4700
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
QUOTE(nikuniku @ 10 Mar 2011, 20:53) razvan90 urme de ulei in filtru de aer=segmenti uzati si scapa compresia in,,baie,, de acolo pe furtunu de epurare,vapori de ulei,intra in filtru de aer,verifica compresia sau scoate furtunu din ,,palaria,,de la corpu clapeta si eu am ulei in filtru de aer...motorul merge perfect si nu consuma nici un gram de ulei ![]() |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
razvan90 |
![]()
Post
#4701
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 8 March 11 ![]() |
uleiul la mine nu e in filtrul de aer.Mam exprimat gresit eu prima data.Uleiul este numai pe racordul de la filtru de aer , acela din cauciuc, care duce la capacul de plastic de la corp clapeta.
|
--------------------
dacia
berlina
1400 li
- gl 06 wuf
|
|
Andyno |
![]()
Post
#4702
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
stai linistit ca o sa ajunga si in filtru,.
|
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
razvan90 |
![]()
Post
#4703
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 8 March 11 ![]() |
Sant constient ca o sa se intimple treaba asta.Se poate face ceva ca o solutie de moment sa nu mai ajunga uleiul acolo?
|
--------------------
dacia
berlina
1400 li
- gl 06 wuf
|
|
Iantela |
![]()
Post
#4704
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
Salut, revin cu o mica problema. Imi tremura masina la relanti. am verificat bujiile,fisele,bobina. Poate sa fie de la toba de esapament, pentru ca, cand sta masina pe loc cu motorul pornit se aude toba cum se misca. Daca ridic putin de toba, nu se mai aude nimic. Se aude frumos motorul. Imi puteti da un sfat?? va multumesc
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#4705
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
razvan90 daca ai numai pe furtun nitel ulei nu te speria,si a mea are ulei pe furtunu acela,si nu papa ulei,daca ai avut masina rasturnata da poate intra o idee de ulei in filtru,schimba filtru de aer si urmareste cum se comporta
La ce ai scris prima data sa inteles ca ar fi de la segmenti dar daca ai dat detalii sa schimbat problema ,mergi linistit,ca nu are nimic 11 Mar 2011, 22:09: Iantela un sfat de la mine,prinde toba in pozitia in care nu mai face zgomot,uitete la tampoane si bride de prindere vezi daca sunt intregi This post has been edited by nikuniku: 11 Mar 2011, 22:09 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Iantela |
![]()
Post
#4706
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
Da, maine dimineata o sa ma bag sub ea sa vad cum arata. Dar vroiam sa stiu daca poate sa tremure masina de la toba.
This post has been edited by Iantela: 11 Mar 2011, 22:19 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
razvan90 |
![]()
Post
#4707
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 8 March 11 ![]() |
nikuniku,multumesc pentru informatii,oricum masina este in faza avansata de vopsit si am sa curat urmele de ulei si o sa vad ce se mai intimpla dupa aia.Scuze tuturor ca mam exprimat gresit prima data. Numai bine tuturor si un an mai bun fara evenimente rutiere!
|
--------------------
dacia
berlina
1400 li
- gl 06 wuf
|
|
ribyga |
![]()
Post
#4708
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 18 March 10 ![]() |
salutare ... problema la nova 1.6 injectie ... dimineata ma duc sa alimentez ... nici o problema totul ok ... spre seara sa ies la o plimbare ... la un moment dat ... calc acceleratia (nu in forta) si moare motoru' ... pornesc iar si aceeasi figura ... mai incerc si pana la urma pleaca ... ii dau a2a, a3a ... si dadea in nas ... park am mai vazut problema asta pe forum dar nu mai gasesc ... imi spune cineva care ar fi pasii pt a remedia problema ?
This post has been edited by ribyga: 13 Mar 2011, 00:02 |
--------------------
Dacia
Nova GT
98 GT
- IS 03 KGA
|
|
Paga |
![]()
Post
#4709
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 28 January 11 ![]() |
Va salut din nou cu respect. Am reusit sa reduc turatia de la 1200 la aproximativ 1000 prin schimbare sonda lambda, termostat, reglaj culbutori, curatare MPP. Mai jos de atat nu am reusit sa reglez.
Intrebari: 1. Se vorbeste despre presiunea combustibilului pe retur, ceva de introducerea unui furtun de pe retur intr-un vas gradat de 2 litri. In cat timp trebuie umplut acel vas? 2. La reglarea culbutorilor supapa de evacuare trebuie sa fie complet deschisa. Nu mai corespunde cu semnul de pe volanta in aceasta situatie. Deci cele 2 puncte de pe volanta si carcasa ambreiajului nu se mai aliniaza. Este normal? Intr-un manual de Dacia se spune ca la punctul mort superior la cilindrul 1 se regleaza ambii colbutori (admisie, evacuare). Este corect? 3. Mi s-a deformat acel capac al rezervorului de benzina care sustine pompa de benzina si indicatorul de nivel. Parca s-ar fi creat un vacuum in rezervor. Mentionez ca nu mai am filtru de carbon. Din ce cauza s-a intamplat asta? Va multumesc anticipat pentru raspuns. |
--------------------
Dacia
Papuc
2000
|
|
dex |
![]()
Post
#4710
|
Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 23 October 09 From: galati ![]() |
QUOTE(vld22 @ 10 Mar 2011, 17:42) revin cu niste mici probleme,azi am dat jos ceasurile ptr ca at cand merg se auzea la vitezometru un ticait(cu cat creste viteza se aude tot mai rpd ticaitul),m-am uitat in spate la ceas si mi se pare ca este oleak tocit locul unde intra cablu,intrebarea mea este:am o dacia din '95 si vreau sa stiu daca pot lua ceasurile si sa le pun la a mea?(mufele daca se potrivesc ) a doua problema:sub bord ,pe centrul consolei unde am si casetofonul am un furtun care vine parca din aeroterma si se duce afara,numai ca afara nu este conectat la nimic,stiti cumva unde anume ar treb pus? ala este pentru condesul care se face in aeroterma . trebuie lasat sa atarne in continuare ca sa se scurga apa |
--------------------
dacia
berlina
2003
- gl-89-dex
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 23:03 |