DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 156 157 158 159 160 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

ribyga
post 14 Mar 2011, 16:17
Post #4711


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 18 March 10




alta problema ... se aude un fasait la injector ... se tureaza singura ... daca ii dau blana si o las moare motorul ... dati-mi niste sfaturi va rog ... sa stiu ce fac ... dak imi convine sa mai bag ceva in ea ... eu ma gandesc la injector ... aa ... am uitat ... pompa de benz are presiune buna ... imi arunca degetul ... sau poate fi ambreiajul ? am mai auzit la cineva ca se tura masina singura si a sch discul de ambr iar apoi totul era ok ... astept niste pareri ... ms wink.gif


--------------------
Dacia Nova GT 98 GT - IS 03 KGA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 15 Mar 2011, 11:16
Post #4712


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




verifica sa nu traga aer fals


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ribyga
post 15 Mar 2011, 15:46
Post #4713


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 18 March 10




nu trage ... fasaitul care se aude la injector e tot din cauza cataliz ... acum l-am scos din galerie si numai face figuri ... o sa vad cum fac sa inlocuiesc catalizatorul cu o teava normala ca cea care pleaca din evacuare ... aia e din inox ... sper sa gas tot ceva din inox ... sper sa iasa totul bine wink.gif ... revin cu msj ...


--------------------
Dacia Nova GT 98 GT - IS 03 KGA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ribyga
post 16 Mar 2011, 18:53
Post #4714


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 18 March 10




din parti ... nu e nici cataliz ... am scos inj si l-am curatat frumos ... aceeasi treaba ... tot se tureaza ... si dak ii dau blana moare ... am mai gasit inca ceva ... cu motorul pornit am scos o fisa de la o bujie ... motorul merge la fel ... de 3 zile chiar nush ce naiba sa ii mai fac ...


--------------------
Dacia Nova GT 98 GT - IS 03 KGA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRK
post 16 Mar 2011, 22:03
Post #4715


Membru autentic


Group: Members
Posts: 451
Joined: 30 April 10
From: Constanta




De ceva timp am urmatoarea problema: am rateuri in admisie si mers neregulat al motorului, rateuri in sarcina si uneori la relanti. Banuiam culbutori dereglati si fisele (fisele nu am cum sa le schimb fiindca am modelul de bobina cu fise nedetasabile). Culbutorii au fost reglati si se simte lucrul asta in mersul motorului, insa fisele nu am avut cum sa le verific. La cilindrul 1 si 2 nu se vede cum da curent catre bujie (nu face arc) asa cum se intampla la 3 si 4, dar se simte cat de cat cand scot fisa de pe bujie. Cand plec de pe loc tre sa plec un pic mai turat altfel moare motorul. In sarcina da rateuri cateodata. Am mers si cu 120 asa cum este, vlaga si putere are. Acum mai suspectez potentiometrul de la clapeta acceleratie. Imi puteti da mai multe detalii despre functiile acestui potentiometru. Daca o accelerez usor de tot merge bine, dar daca o accelerez un pic mai tare asa cum faceam pana acum da in nas, se balbaie si se mai opreste si motorul cateodata(nu e vorba de acea faza care o fac toate injectatele e ceva mai rau). Se poate curata corpul clapeta si acel potentiometru cumva? Mentionez ca am si GPL pe ea si la fel se comporta. Nu e diferenta de la gpl la benzina. Mentionez ca am resetat si calculatorul si becul de la injectie functioneaza normal, se prinde cateva secunde dupa care se stinge.

This post has been edited by TRK: 16 Mar 2011, 22:29


--------------------
ex DACIA 1310 Li 2004/ OPEL ASTRA G-CC 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tyk_19
post 17 Mar 2011, 13:33
Post #4716


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 22 January 11




trk vezi ca este de vina bobina de inductie
asa mi s-a intamplat si mie acum o luna pana am schimbat bobina , aveam si un consum mare de gpl cam 13 % de cand am schimbat-o mia scazut consumul de la 13 la 10 % dar tot nu ma incanta . la fel ca latine cand scot fisele de la 1 si 3 nu imi da scanteie destul de puternica cum imi da la 2 si 4 de abia atunci cand duc fisa in capul bujiei se simte scanteia am zis sa ma duc la un magazin de piese sa rog vanzatoarea sa imi dea o bobina sa o incerc sa vedem daca tot asa imi face


--------------------
dacia 1310 2001 injectie - PH-86 TYK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-84-DPD
post 18 Mar 2011, 23:49
Post #4717


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 18 November 08




salut

pt dacia din semnatura, am niste trepidatii la motor cadn sta la relanti. parca se scutura masina ca un catel ud smile.gif)
cand o turez, nu se mai simt trepidatiile deloc. de la ce sa fie asta?


si inca ceva. cred ca trepidatiile astea se trasnmit si la esapament


mersi


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 decembrie - > B-84-DPD
O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 19 Mar 2011, 00:02
Post #4718


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




verifica bujiile


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRK
post 19 Mar 2011, 13:17
Post #4719


Membru autentic


Group: Members
Posts: 451
Joined: 30 April 10
From: Constanta




B-84-DPD regleaza culbutori wink.gif


--------------------
ex DACIA 1310 Li 2004/ OPEL ASTRA G-CC 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dionel
post 19 Mar 2011, 15:43
Post #4720


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 6 March 11




Salut ! Am o problema cu o berlina din 2003 . Cand pun contactul nu se stinge martorul de bord . Si daca vreau sa pornesc cu el aprins , nu porneste .. Daca accelerez un pic se stinge becul si porneste dar trepideaza motorul urat . Ce poate fi ? Motorasul pas cu pas , senzorul de temperatura de pe chiulasa ? Multumesc anticipat .


--------------------
dacia berlina 2003 Li - gj 67 dim
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nyky
post 19 Mar 2011, 20:25
Post #4721


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 17 March 10
From: Tm




Salut, dionel incearca in prima faza sa cureti toate mufele si sa verifi masa de la alternator, daca nu.si revine nici atunci poate gasesti un tester si poti afla in mare unde e buba. Oricum motorasul nu cred ca e de vina, masina porneste si fara el. Daca vrei sa te convingi, si esti din Tg.jiu am eu unul bun si al putem proba, dar nu cred sa fie buba acolo.


--------------------
Fiat/ Alfa Romeo STILO/ 159 2002 . 1.2 16volti , 80 de cai./ 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_bulzan
post 20 Mar 2011, 13:12
Post #4722


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 12 October 10




salutare tuturor. o mica problema cu dacia model 2000, in sensul ca da in nas in timpul mersului. din senin nu se accelereaza. daca scot din viteza sta la relanti dar nu se tureaza. daca opresc motorul si pornesc inapoi problema dispare pentru o perioada. am citit pe forum si am vazut ca ar putea fi din cauza pompei murdate, filtru infundat, regulator de presiune. am verificat pompa si filtrul, is ok. la regulatorul de presiune nu am umblat. Se poate sa fie de acolo? un sfat daca se poate. multumesc


--------------------
Dacia Li 2000 - BH 09 XNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 20 Mar 2011, 13:16
Post #4723


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




verifica foecare mufa de la cablaj+releele de pa contraaripa stanga sa nu fie oxidata si le poi sufla cu un spray de contacte si vezi pe urma daca mai face.la mien facea asa de la motorasu de relanti care l-am schimbat si nu mai am probleme


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_bulzan
post 20 Mar 2011, 14:43
Post #4724


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 12 October 10




am verificat/curatat mufele si releele. is ok. motorasu si injectia is bune(cel putin asa cred) pt ca luna trecuta am schimbat toata injectia inclusiv calculator, motoras. si cu cealalta facea la fel insa mai rar. nu stiu care ar putea fi cauza. ziceam de regulatorul de presiune pt ca am citit pe forum ca arcu se decalibreaza uneori si apar unele probleme. se poate sa fie de acolo?

This post has been edited by adi_bulzan: 20 Mar 2011, 14:46


--------------------
Dacia Li 2000 - BH 09 XNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 20 Mar 2011, 14:52
Post #4725


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




da e posibil sa fie si din regulator,desfal si vezi sa nu fie infundata si mai intinzi cu simt arcu de la membrana dar cu SIMT il intinzi si vezi pe urma daca se schimba in bine problema,Bujiile cum sunt?


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stiefani
post 20 Mar 2011, 17:53
Post #4726


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 20 January 10
From: Ploiesti,Bucuresti, Mizil City




verifica si filtrul de aer si sa imi spui apoi cum ai rezolvat wink.gif


--------------------
Dacia Break 1397 2000 Li PH 50 TAX Silver Diamant cu Bi-Xenon - PH 50 TAX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 21 Mar 2011, 15:11
Post #4727


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Sal, am si eu o problema cu relantiul pe benzina imi sta pe la 700 rpm, iar pe gaz 800, am dat cu spray de contacti pe mufe dar tot nimic, daca reglez din tulumba de la gaz se simte foarte putin, am mai observat ca daca scot mufa de la motoras simte foarte putin aproape de loc ca se ridica o idee relantiu, ceea ce acum o luna daca scoateam mufa se simte ca se ridica relantiu cu cel putin 100 ture, mie imi mai scadea relantiu cand se strangeau culbutorii dar acum nu cred sa fie de la ei ca am maxim 1600 km de la ultimul reglaj, aveti idee ce as mai putea verifica?, apropous gasesc un ceas kilometraj la cineva? ca al meu se aude urat si i am schimbat si cablu , e din ala pe clips se aude urat cand e mai frig afara, mutumesc anticipat.


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 21 Mar 2011, 16:49
Post #4728


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




poti mari relantiu daca te deranjeaza ca sta la 800 respectiv700 din surubelu cu cap imbus de la clapeta (partea unde se sprijina clapeta sus )strangi un sfert de tura si mai urca sau cat vrei tu sa urce ,Senzoru de temperatura sa nu deie informatie eronata desi nu cred ,dar de ce te deranjeaza relantiu asta?se aprinde becu la ulei sau da sa moara motoru daca o calci si o lasi sa revina ...?


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_bulzan
post 21 Mar 2011, 19:31
Post #4729


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 12 October 10




QUOTE(ghitza @ 20 Mar 2011, 14:52)
da e posibil sa fie si din regulator,desfal si vezi sa nu fie infundata si mai intinzi cu simt arcu de la membrana dar cu SIMT il intinzi si vezi pe urma daca se schimba in bine problema,Bujiile cum sunt?
*


bujiile nu stiu de care sunt pt ca mi le-a pus mecanicul cand a fost la revizie. filtrul de aer este bun schimbat nu demult. o sa incerc probabil sa intind putin arcu acela de la regulator si sa vad rezultatele pe urma. ii destul de ciudat si riscant pt ca am patit-o o data in timp ce intram intr-o depasire si era sa o mierlesc:D


--------------------
Dacia Li 2000 - BH 09 XNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george112
post 23 Mar 2011, 10:11
Post #4730


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 22 March 11




Am si eu o problema cu dacia mea este dacia 1310 injectie+GPL . Am probleme cu pistonul 4 nu lucreaza iar motorul trepideaza foarte tare de parca ar fi pe diesel . Chiar daca o dau pe benzina sau pe gaz tot imi face probleme. Am schimbat si bujiile si nimic. am verificat sa vad daca bujia primeste curent si primeste si nu pot sa imi dau seama ce are. Va rog sa imi spuneti ce pot sa fac? Va multumessc anticipat!! sad.gif


--------------------
DACIA 1310 injectie gpl 2002 SECRET - BT03ACI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 23 Mar 2011, 10:16
Post #4731


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




test de compresie si daca ai probleme cu compresia la cilindrul 4 (foarte probabil) verifici mai intai daca-s reglati culbutorii, apoi desfaci chiulasa si verifici supapele, daca nu-i nimic din astea atunci segmentare/set


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalin1992
post 24 Mar 2011, 10:52
Post #4732


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 23 March 11




aceiasi problema si la mine,motorul se tureaza la relanti,iar in mers are unele scapari acceleratia,nu se mai tureaza. sad.gif
am schimbat motorasul de relanti cu unul de 80-90 ron(greseala mea cred) si a inceput sa functioneze normal,dupa o scurta perioada din nou,aceiasi problema...
am fost cu ea pe tester autorizat dacia,si mi-au spus ca motorasul de relanti este de vina;l am anuntat pe cel de la care am cumparat motorasul,si i am spus ca vreau banii inapoi biggrin.gif,a spus ca imi primesc banii inapoi,dar sa incerc inainte de asta,poate funtioneaza bine motorasul,sa schimb filtrul de benzina si sa adaug niste aditivi pt curatarea injectorului...voi ce parere aveti?ce sa fac?


--------------------
Dacia 1310 2003 Li - B-61-FAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 24 Mar 2011, 18:23
Post #4733


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




eu zic ca ,daca pe tester ti-a dat ca e motorasu sa il schimbi cu unu de origine sau cazu tau sa il innapoiezi celu de la care l-ai luat si sa iti de-a banii innapoi

This post has been edited by ghitza: 24 Mar 2011, 18:47


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 24 Mar 2011, 21:28
Post #4734


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




La mine nu functioneaza deloc si nici nu mai am cuplate furtunasele de vacuum la acele butoiase distribuitoare de aer cald,care se alimenteaza cu vacuum din servofrina , are ceva daca acel stut care iese din servofrina nu are cuplat la el nimic? Adica vacuumul iese liber,in gol deci, se poate opri motorul din cauza asta?


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 24 Mar 2011, 21:38
Post #4735


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




da se poate opri motoru


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 25 Mar 2011, 16:57
Post #4736


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




si de la mersu ala al motorului poti rupe suporti motorului ,iti dai seama cum merge mptpru ala?


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vld22
post 27 Mar 2011, 12:39
Post #4737


membru daciot


Group: Members
Posts: 287
Joined: 5 February 11
From: iasi




revin la voi cu o mica problema:am gasit pe unde tragea aer fals si anume pe la capacelul alb de la servofrana,l-am refacut si motorul merge bine,doar ca merge constant si dintr-o data da un mic rateu cateva secunde dupa care isi revine,apoi iar mai da un rateu ...ce sa fie oare?


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCI - B - 43 -MCJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 27 Mar 2011, 13:07
Post #4738


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




fa un reglaj la culbutori daca nu l-ai facut de multe vreme,mai poate sa fie de la o cadere de tensiune dar eu zic sa nu iti faci probleme,bine ca ai gasit sursa aerului fals wink.gif


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vld22
post 27 Mar 2011, 13:17
Post #4739


membru daciot


Group: Members
Posts: 287
Joined: 5 February 11
From: iasi




da merci de raspunsuri,dar totusi ce sa fac cu fluctuatiile de tensiune?sa fie releul de vina?sau ce anume?vreau sa nu mai faca luminile asa..

This post has been edited by bucatzel: 29 Mar 2011, 16:25


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCI - B - 43 -MCJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 27 Mar 2011, 13:24
Post #4740


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pai daca fac si luminile atunci ai o probleme pe partea electrica mai exact cea de incarcare ,verifica incarcarea la relanti cu farurile aprinse pe faza scurta pe bornele bateriei si valoarea de pe aparatu de masura nu trebuie sa scada sub 13,8 iar turata fara consumatori nu trebuie sa sara de 14,4 daca atunci cand turezi tinde sa scada valoarea in loc sa urce este din alternator si atunci te pui pe citite ca sunt topicuri o gramada ce si cum se face pentru ca e mult de scris si sa nu fim OFF ,Mai poti verifica si masa dintre alternator si contaaripa stanga sa fie in contact perfect si fara rugina sau alte mizerii pe acolo, Iti recomand releu (asta daca ai cu releu separat) unu de IPE Curtea de Arges.bafta


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 156 157 158 159 160 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th June 2025 - 03:18
Forum Renault