dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
ribyga |
![]()
Post
#4711
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 18 March 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova GT
98 GT
- IS 03 KGA
|
|||
danciusergiu84 |
![]()
Post
#4712
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
verifica sa nu traga aer fals
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
ribyga |
![]()
Post
#4713
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 18 March 10 ![]() |
nu trage ... fasaitul care se aude la injector e tot din cauza cataliz ... acum l-am scos din galerie si numai face figuri ... o sa vad cum fac sa inlocuiesc catalizatorul cu o teava normala ca cea care pleaca din evacuare ... aia e din inox ... sper sa gas tot ceva din inox ... sper sa iasa totul bine
![]() |
--------------------
Dacia
Nova GT
98 GT
- IS 03 KGA
|
|
ribyga |
![]()
Post
#4714
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 18 March 10 ![]() |
din parti ... nu e nici cataliz ... am scos inj si l-am curatat frumos ... aceeasi treaba ... tot se tureaza ... si dak ii dau blana moare ... am mai gasit inca ceva ... cu motorul pornit am scos o fisa de la o bujie ... motorul merge la fel ... de 3 zile chiar nush ce naiba sa ii mai fac ...
|
--------------------
Dacia
Nova GT
98 GT
- IS 03 KGA
|
|
TRK |
![]()
Post
#4715
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 451 Joined: 30 April 10 From: Constanta ![]() |
De ceva timp am urmatoarea problema: am rateuri in admisie si mers neregulat al motorului, rateuri in sarcina si uneori la relanti. Banuiam culbutori dereglati si fisele (fisele nu am cum sa le schimb fiindca am modelul de bobina cu fise nedetasabile). Culbutorii au fost reglati si se simte lucrul asta in mersul motorului, insa fisele nu am avut cum sa le verific. La cilindrul 1 si 2 nu se vede cum da curent catre bujie (nu face arc) asa cum se intampla la 3 si 4, dar se simte cat de cat cand scot fisa de pe bujie. Cand plec de pe loc tre sa plec un pic mai turat altfel moare motorul. In sarcina da rateuri cateodata. Am mers si cu 120 asa cum este, vlaga si putere are. Acum mai suspectez potentiometrul de la clapeta acceleratie. Imi puteti da mai multe detalii despre functiile acestui potentiometru. Daca o accelerez usor de tot merge bine, dar daca o accelerez un pic mai tare asa cum faceam pana acum da in nas, se balbaie si se mai opreste si motorul cateodata(nu e vorba de acea faza care o fac toate injectatele e ceva mai rau). Se poate curata corpul clapeta si acel potentiometru cumva? Mentionez ca am si GPL pe ea si la fel se comporta. Nu e diferenta de la gpl la benzina. Mentionez ca am resetat si calculatorul si becul de la injectie functioneaza normal, se prinde cateva secunde dupa care se stinge.
This post has been edited by TRK: 16 Mar 2011, 22:29 |
--------------------
ex DACIA 1310
Li 2004/
OPEL ASTRA G-CC 16v
|
|
tyk_19 |
![]()
Post
#4716
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 22 January 11 ![]() |
trk vezi ca este de vina bobina de inductie
asa mi s-a intamplat si mie acum o luna pana am schimbat bobina , aveam si un consum mare de gpl cam 13 % de cand am schimbat-o mia scazut consumul de la 13 la 10 % dar tot nu ma incanta . la fel ca latine cand scot fisele de la 1 si 3 nu imi da scanteie destul de puternica cum imi da la 2 si 4 de abia atunci cand duc fisa in capul bujiei se simte scanteia am zis sa ma duc la un magazin de piese sa rog vanzatoarea sa imi dea o bobina sa o incerc sa vedem daca tot asa imi face |
--------------------
dacia
1310
2001 injectie
- PH-86 TYK
|
|
B-84-DPD |
![]()
Post
#4717
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 18 November 08 ![]() |
salut
pt dacia din semnatura, am niste trepidatii la motor cadn sta la relanti. parca se scutura masina ca un catel ud ![]() cand o turez, nu se mai simt trepidatiile deloc. de la ce sa fie asta? si inca ceva. cred ca trepidatiile astea se trasnmit si la esapament mersi |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 decembrie
- > B-84-DPD O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4718
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
verifica bujiile
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
TRK |
![]()
Post
#4719
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 451 Joined: 30 April 10 From: Constanta ![]() |
B-84-DPD regleaza culbutori
![]() |
--------------------
ex DACIA 1310
Li 2004/
OPEL ASTRA G-CC 16v
|
|
dionel |
![]()
Post
#4720
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 6 March 11 ![]() |
Salut ! Am o problema cu o berlina din 2003 . Cand pun contactul nu se stinge martorul de bord . Si daca vreau sa pornesc cu el aprins , nu porneste .. Daca accelerez un pic se stinge becul si porneste dar trepideaza motorul urat . Ce poate fi ? Motorasul pas cu pas , senzorul de temperatura de pe chiulasa ? Multumesc anticipat .
|
--------------------
dacia
berlina
2003 Li
- gj 67 dim
|
|
nyky |
![]()
Post
#4721
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 17 March 10 From: Tm ![]() |
Salut, dionel incearca in prima faza sa cureti toate mufele si sa verifi masa de la alternator, daca nu.si revine nici atunci poate gasesti un tester si poti afla in mare unde e buba. Oricum motorasul nu cred ca e de vina, masina porneste si fara el. Daca vrei sa te convingi, si esti din Tg.jiu am eu unul bun si al putem proba, dar nu cred sa fie buba acolo.
|
--------------------
Fiat/ Alfa Romeo
STILO/ 159
2002 . 1.2 16volti , 80 de cai./ 2.4 jtdm
|
|
adi_bulzan |
![]()
Post
#4722
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 12 October 10 ![]() |
salutare tuturor. o mica problema cu dacia model 2000, in sensul ca da in nas in timpul mersului. din senin nu se accelereaza. daca scot din viteza sta la relanti dar nu se tureaza. daca opresc motorul si pornesc inapoi problema dispare pentru o perioada. am citit pe forum si am vazut ca ar putea fi din cauza pompei murdate, filtru infundat, regulator de presiune. am verificat pompa si filtrul, is ok. la regulatorul de presiune nu am umblat. Se poate sa fie de acolo? un sfat daca se poate. multumesc
|
--------------------
Dacia
Li
2000
- BH 09 XNU
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4723
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
verifica foecare mufa de la cablaj+releele de pa contraaripa stanga sa nu fie oxidata si le poi sufla cu un spray de contacte si vezi pe urma daca mai face.la mien facea asa de la motorasu de relanti care l-am schimbat si nu mai am probleme
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
adi_bulzan |
![]()
Post
#4724
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 12 October 10 ![]() |
am verificat/curatat mufele si releele. is ok. motorasu si injectia is bune(cel putin asa cred) pt ca luna trecuta am schimbat toata injectia inclusiv calculator, motoras. si cu cealalta facea la fel insa mai rar. nu stiu care ar putea fi cauza. ziceam de regulatorul de presiune pt ca am citit pe forum ca arcu se decalibreaza uneori si apar unele probleme. se poate sa fie de acolo?
This post has been edited by adi_bulzan: 20 Mar 2011, 14:46 |
--------------------
Dacia
Li
2000
- BH 09 XNU
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4725
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
da e posibil sa fie si din regulator,desfal si vezi sa nu fie infundata si mai intinzi cu simt arcu de la membrana dar cu SIMT il intinzi si vezi pe urma daca se schimba in bine problema,Bujiile cum sunt?
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
stiefani |
![]() ![]()
Post
#4726
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 20 January 10 From: Ploiesti,Bucuresti, Mizil City ![]() |
verifica si filtrul de aer si sa imi spui apoi cum ai rezolvat
![]() |
--------------------
Dacia Break
1397
2000 Li PH 50 TAX Silver Diamant cu Bi-Xenon
- PH 50 TAX
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#4727
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Sal, am si eu o problema cu relantiul pe benzina imi sta pe la 700 rpm, iar pe gaz 800, am dat cu spray de contacti pe mufe dar tot nimic, daca reglez din tulumba de la gaz se simte foarte putin, am mai observat ca daca scot mufa de la motoras simte foarte putin aproape de loc ca se ridica o idee relantiu, ceea ce acum o luna daca scoateam mufa se simte ca se ridica relantiu cu cel putin 100 ture, mie imi mai scadea relantiu cand se strangeau culbutorii dar acum nu cred sa fie de la ei ca am maxim 1600 km de la ultimul reglaj, aveti idee ce as mai putea verifica?, apropous gasesc un ceas kilometraj la cineva? ca al meu se aude urat si i am schimbat si cablu , e din ala pe clips se aude urat cand e mai frig afara, mutumesc anticipat.
|
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4728
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
poti mari relantiu daca te deranjeaza ca sta la 800 respectiv700 din surubelu cu cap imbus de la clapeta (partea unde se sprijina clapeta sus )strangi un sfert de tura si mai urca sau cat vrei tu sa urce ,Senzoru de temperatura sa nu deie informatie eronata desi nu cred ,dar de ce te deranjeaza relantiu asta?se aprinde becu la ulei sau da sa moara motoru daca o calci si o lasi sa revina ...?
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
adi_bulzan |
![]()
Post
#4729
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 12 October 10 ![]() |
QUOTE(ghitza @ 20 Mar 2011, 14:52) da e posibil sa fie si din regulator,desfal si vezi sa nu fie infundata si mai intinzi cu simt arcu de la membrana dar cu SIMT il intinzi si vezi pe urma daca se schimba in bine problema,Bujiile cum sunt? bujiile nu stiu de care sunt pt ca mi le-a pus mecanicul cand a fost la revizie. filtrul de aer este bun schimbat nu demult. o sa incerc probabil sa intind putin arcu acela de la regulator si sa vad rezultatele pe urma. ii destul de ciudat si riscant pt ca am patit-o o data in timp ce intram intr-o depasire si era sa o mierlesc:D |
--------------------
Dacia
Li
2000
- BH 09 XNU
|
|
george112 |
![]()
Post
#4730
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 22 March 11 ![]() |
Am si eu o problema cu dacia mea este dacia 1310 injectie+GPL . Am probleme cu pistonul 4 nu lucreaza iar motorul trepideaza foarte tare de parca ar fi pe diesel . Chiar daca o dau pe benzina sau pe gaz tot imi face probleme. Am schimbat si bujiile si nimic. am verificat sa vad daca bujia primeste curent si primeste si nu pot sa imi dau seama ce are. Va rog sa imi spuneti ce pot sa fac? Va multumessc anticipat!!
![]() |
--------------------
DACIA
1310 injectie gpl
2002 SECRET
- BT03ACI
|
|
Ov |
![]()
Post
#4731
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
test de compresie si daca ai probleme cu compresia la cilindrul 4 (foarte probabil) verifici mai intai daca-s reglati culbutorii, apoi desfaci chiulasa si verifici supapele, daca nu-i nimic din astea atunci segmentare/set
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Catalin1992 |
![]()
Post
#4732
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 23 March 11 ![]() |
aceiasi problema si la mine,motorul se tureaza la relanti,iar in mers are unele scapari acceleratia,nu se mai tureaza.
![]() am schimbat motorasul de relanti cu unul de 80-90 ron(greseala mea cred) si a inceput sa functioneze normal,dupa o scurta perioada din nou,aceiasi problema... am fost cu ea pe tester autorizat dacia,si mi-au spus ca motorasul de relanti este de vina;l am anuntat pe cel de la care am cumparat motorasul,si i am spus ca vreau banii inapoi ![]() |
--------------------
Dacia
1310
2003 Li
- B-61-FAR
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4733
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
eu zic ca ,daca pe tester ti-a dat ca e motorasu sa il schimbi cu unu de origine sau cazu tau sa il innapoiezi celu de la care l-ai luat si sa iti de-a banii innapoi
This post has been edited by ghitza: 24 Mar 2011, 18:47 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#4734
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
La mine nu functioneaza deloc si nici nu mai am cuplate furtunasele de vacuum la acele butoiase distribuitoare de aer cald,care se alimenteaza cu vacuum din servofrina , are ceva daca acel stut care iese din servofrina nu are cuplat la el nimic? Adica vacuumul iese liber,in gol deci, se poate opri motorul din cauza asta?
|
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#4735
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
da se poate opri motoru
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4736
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
si de la mersu ala al motorului poti rupe suporti motorului ,iti dai seama cum merge mptpru ala?
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
vld22 |
![]()
Post
#4737
|
![]() membru daciot Group: Members Posts: 287 Joined: 5 February 11 From: iasi ![]() |
revin la voi cu o mica problema:am gasit pe unde tragea aer fals si anume pe la capacelul alb de la servofrana,l-am refacut si motorul merge bine,doar ca merge constant si dintr-o data da un mic rateu cateva secunde dupa care isi revine,apoi iar mai da un rateu ...ce sa fie oare?
|
--------------------
Dacia
Logan
MCV 1.5 DCI
- B - 43 -MCJ
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4738
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
fa un reglaj la culbutori daca nu l-ai facut de multe vreme,mai poate sa fie de la o cadere de tensiune dar eu zic sa nu iti faci probleme,bine ca ai gasit sursa aerului fals
![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
vld22 |
![]()
Post
#4739
|
![]() membru daciot Group: Members Posts: 287 Joined: 5 February 11 From: iasi ![]() |
da merci de raspunsuri,dar totusi ce sa fac cu fluctuatiile de tensiune?sa fie releul de vina?sau ce anume?vreau sa nu mai faca luminile asa..
This post has been edited by bucatzel: 29 Mar 2011, 16:25 |
--------------------
Dacia
Logan
MCV 1.5 DCI
- B - 43 -MCJ
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4740
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai daca fac si luminile atunci ai o probleme pe partea electrica mai exact cea de incarcare ,verifica incarcarea la relanti cu farurile aprinse pe faza scurta pe bornele bateriei si valoarea de pe aparatu de masura nu trebuie sa scada sub 13,8 iar turata fara consumatori nu trebuie sa sara de 14,4 daca atunci cand turezi tinde sa scada valoarea in loc sa urce este din alternator si atunci te pui pe citite ca sunt topicuri o gramada ce si cum se face pentru ca e mult de scris si sa nu fim OFF ,Mai poti verifica si masa dintre alternator si contaaripa stanga sa fie in contact perfect si fara rugina sau alte mizerii pe acolo, Iti recomand releu (asta daca ai cu releu separat) unu de IPE Curtea de Arges.bafta
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2025 - 03:18 |