DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 166 167 168 169 170 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

andrewdrw
post 14 Jun 2011, 11:09
Post #5011


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 3 December 09




salutare tuturor! am si eu o mare problema... mi se deregleaza culbutorii,adica imi strange evacuarile. dupa ce merg 1500-2000 de km;1500 cu fugareala si 2000 cu mers decent:D incepe sa se auda ca un tractor,are intreruperi,nu mai trage... am si instalatie gpl ma masina,BRC,dar la unii face asa,la altii nu. spre exemplu,tata are si el o dacie tot pe gaz,carburatie, si lui nu i se intampla asa ceva.ce-i drept nu prea o fugareste ca mine. e normal sa imi stranga evacuarile pe gaz? ati mai intalnit asa ceva? se poate rezolva in vreun fel? sad.gif

This post has been edited by andrewdrw: 14 Jun 2011, 11:10


--------------------
dacia 1310 berlina 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 14 Jun 2011, 11:38
Post #5012


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




QUOTE(nikuniku @ 13 Jun 2011, 22:37)
ghitza so crezi tu radmasa.gif
CRICOCI functia aia se foleseste pentru a vedea/verifica toate/toti motorase si senzori care sunt pe motor
*



Pe bune tu ai vazut un test ?ca vad ca sari calu pe aici ,ce actuatoti ai tu la injectie,in afara de actuatoru de relanti sau MOTORAS POZITIONARE CLAPETA care doamne iartma mai este ,lumineaza-ne ca eu nu te mai inteleg arunci cu raspunsuri asa fara tine ,nu am nimic cu tine dar arunci raspunsuri asa fara a .argumenta ce zici


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nyky
post 14 Jun 2011, 16:37
Post #5013


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 17 March 10
From: Tm




Salut, stie cineva la ce turatie intrerupe in frana de motor alimentarea cu benzina calculatorul ? sau daca o face ?


--------------------
Fiat/ Alfa Romeo STILO/ 159 2002 . 1.2 16volti , 80 de cai./ 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut_Nedelcu
post 14 Jun 2011, 17:14
Post #5014


Membru autentic


Group: Members
Posts: 364
Joined: 24 September 09




Alimentarea cu benzina nu este intrerupta, altfel s-ar opri motorul.


--------------------
Ex. dacia 1300/1310 Opel Vectra 1.8 16V 2001 - CT-05-NSI
"Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nyky
post 14 Jun 2011, 17:34
Post #5015


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 17 March 10
From: Tm




pai am zis in frana de motor, daca cobori o panta si ai sa zicem 2000 rot/min , dupa cate am citit aici pe forum la multipunct se taie alimentarea cu benzina la injectoare, chiar cineva incerca sa faca asta la carburatie, si asta am vazut si la straine, dupa aprox 1600 rot/min (in frana de motor, fara picior pe acceleratie) instantu pe bord se duce la 0.


--------------------
Fiat/ Alfa Romeo STILO/ 159 2002 . 1.2 16volti , 80 de cai./ 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 14 Jun 2011, 18:49
Post #5016


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Noi pe dacie avem monopunct,las pe altcineva care stie sa iti raspunda


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nyky
post 14 Jun 2011, 21:52
Post #5017


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 17 March 10
From: Tm




Da stiu ca avem monopunct, doar ca am cautat pe net si nu am gasit mai nimic, se vorbea doar de multipunct cum taie alimentarea, cine stie ceva poate ne lamureste.

This post has been edited by nyky: 14 Jun 2011, 21:53


--------------------
Fiat/ Alfa Romeo STILO/ 159 2002 . 1.2 16volti , 80 de cai./ 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 14 Jun 2011, 23:00
Post #5018


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




In jurul valorii de 1300-1400 rot/min se intrerupe alimentarea ECU in frana de motor.Acest lucru contribuie la scaderea consumului.Presupunem ca coboram o panta cu 2000 rot/min.La ce mai e necesar sa alimentezi masina cu carburant daca masina oricum merge din inertie?In acest scop se taie alimentarea cu tensiune de pe injector daca se indeplinesc conditiile:motorul e cald,masina este turata peste 1300 rot/min si nu este actionata pedala de acceleratie.Este ceva asemanator celor care au avut economizor EEBIO sau teu economizor pe dacia carburatie numai ca la injectie ai avantajul ca reduci la zero consumul si nu te costa nimic in plus,practic doar intrerupi din soft(ECU) alimentarea cu tensiune a injectorului.
Acest lucru se aplica la toate sistemele de injectie monopunct,multipunct,chiar si carburator.

This post has been edited by Paulorossi: 14 Jun 2011, 23:01


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nyky
post 15 Jun 2011, 20:38
Post #5019


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 17 March 10
From: Tm




Ms, asta vroiam sa stiu , turatia.


--------------------
Fiat/ Alfa Romeo STILO/ 159 2002 . 1.2 16volti , 80 de cai./ 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 17 Jun 2011, 09:16
Post #5020


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




si o mai taie odata tot de tot la 5600 Rot/min biggrin.gif Deci benzina nu GPL-ul, caci GPL nu cred ca il taie de tot in niciuna din situatii deoarece el intra in motor pe calea aerului si nu prea il controleaza injectia..

This post has been edited by panter1: 17 Jun 2011, 09:17


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut_Nedelcu
post 17 Jun 2011, 09:28
Post #5021


Membru autentic


Group: Members
Posts: 364
Joined: 24 September 09




Consumul de carburant nu este redus la zero in frana de motor. Ci probabil are un anumit consum cat sa tina motorul mergand.
Panter, gpl-ul nu intra in motor pe calea aerului radmasa.gif , ci prin intermediul unei instalatii de gpl.

This post has been edited by Ionut_Nedelcu: 17 Jun 2011, 09:30


--------------------
Ex. dacia 1300/1310 Opel Vectra 1.8 16V 2001 - CT-05-NSI
"Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 17 Jun 2011, 13:44
Post #5022


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




poate se refrea pe calea aerului la cele cu flansa de GPL pe admisia de aer


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 18 Jun 2011, 08:39
Post #5023


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(Ionut_Nedelcu @ 17 Jun 2011, 09:28)
Consumul de carburant nu este redus la zero in frana de motor. Ci probabil are un anumit consum cat sa tina motorul mergand.
Panter, gpl-ul nu intra in motor pe calea aerului radmasa.gif , ci prin intermediul unei instalatii de gpl.
*


Nu vorbi prostii daca nu stii slap.gif
Am explicat destul de clar de ce se consumul devine zero.Masina la o panta oricum merge la vale,deci se taie alimentarea de pe injector pana scade turatia sub 1300 atata timp cat pedala de acceleratie nu e actionata.Sub valoarea asta se restabileste tensiunea pe injector si deci masina consuma benzina.Spune-mi tu cand se opreste motorul daca el e antrenat de roti in timp ce coboara panta?
Pe viitor incearca sa argumentezi prostiile pe care le spui.
Daca nu ma crezi pune un led in paralel cu alimentarea injectorului si te convingi singur.
Pe gaz ar trebui monitorizata turatia si la o anumita valoare sa taie tensiunea de pe alimentarea cu gaz,asta desigur daca nu se actioneaza pedala de acceleratie.Si aici se poate face o modificare.Cei care stiu de EEBIO de pe carburator pot sti ca se poate regla semnalul de iesire din montaj la o anumita valoare a turatiei iar semnalul de la pedala de acceleratie poate fi prelucrat si ei sau pus un switch(trigger) cand pedala nu e actionata.In acest fel se poate scoate un semnal din integrat care sa taie alimentarea cu tensiune a electrovalvei de gaz daca se vor indeplini conditiile din frana de motor.Se poate ca anumite instalatii de gpl sa aiba deja acest sistem implementat,ma refer la cele care echipeaza masina din fabrica

This post has been edited by Paulorossi: 18 Jun 2011, 08:47


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 21 Jun 2011, 08:07
Post #5024


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




Salut mai baieti. Am si eu o intrebare. Pe ECU-ul de la injectia de pe Dacie scrie cumva, pe undeva, pentru ce cilindree? Pentru ca cel de 1.4 e diferit de cel de 1.6. Multumesc anticipat .


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 21 Jun 2011, 11:46
Post #5025


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Eu nu am vazut sa scrie pe el cilindreea pentru care e facut ,desi sunt diferite cum spui si tu,poate ne lumineaza cineva

This post has been edited by ghitza: 21 Jun 2011, 11:47


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 22 Jun 2011, 19:49
Post #5026


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




din cate sitiu eu difera si iti poti da seama dupa serie.. unu incepe cu 14XXXX si celalalt cu 16XXXXX daca imi aduc eu aminte bine.. sau contine cifrele astea si prin asta iti poti da seama de care este..


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 22 Jun 2011, 21:47
Post #5027


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




Salut baieti! Revin si eu cu o mica problema sa zicem. Cand calc pedala de frana brusc si dupa scot pe liber scade turatia de aproape ca moare motorul. Astazi mi-a plesnit furtunul de la servo-frana, l-am schimbat imediat dar face la fel. Cand actionez pedala de frana la semafor, imi scade usor turatia! Vreau sa va mai spun ca atunci cand opresc motorul se aude un fasait de la tulumba aia de servo-frana. Sa fie stricata sau de la ce poate fi? Cineva mi-a spus ca poate fi de la T-ul acela alb care intra in servo-frana! Si mai am o intrebare, c-am cat m-ar costa la un mecanic sa imi reglez culbutorii?? Multumesc mult

<span class='edit'>23 Jun 2011, 08:00:</span>
Baieti, mai am o nelamurire... In mers masina se tureaza foarte greu, adica cu viteza a 3 a urca greu ajung foarte greu la 3000 de ture si scoate si un zgomot infundat! Vreau sa zic ca pana in 2000 ,2200 are demaraj foarte bun dar mai incolo parca numai fuge. Compresia nu scapa, discul este bun urc orice panta, deal fara nici o problema. De la ce poate fi? multumesc

This post has been edited by Iantela: 23 Jun 2011, 08:01


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 23 Jun 2011, 15:33
Post #5028


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Pentru problema cu servofrana care fasaie uita-te la acea supapa alba ce intra in ea sa vezi daca nu e crapata si daca nu e crapata ai sanse mari sa schimbi servofrana,pentru reglaju culbutorilor iti ia 10 lei ,acuma te intelegi tu cu el
Daca urca greu in ture verifica bujiile sa nu fie negre ,deoarec e numai lucreaza si iti si consuma ca la balamuc,si sa nu schimbi vitezele sub 2400rpm ca o subturezi si poate si de aici ai senzatia ca nu trage


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 23 Jun 2011, 16:45
Post #5029


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




Bujiile nu sunt negre ca le verific iar de consum nu intra in discutie, este mic consumul! Pai nu pot sa merg mai turata cu ea pentru ca face un zgomot si se tureaza greu


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 23 Jun 2011, 21:12
Post #5030


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Vezi sa nu ai catalizatoru infundat,scoate sonda lambda de pe tubu primar de la evacuare si da o tura cu ea sa vezi tot asa greu urca?

This post has been edited by ghitza: 23 Jun 2011, 21:14


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 23 Jun 2011, 21:48
Post #5031


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




da, am sa incerc maine dimineata si iti spun ce am facut. Astazi am fortato putin, m-am dus cu viteza a 3 a la 70 km/h, 3000 ture! cred ca am debitul prea mic la gaz si urca mai greu!


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 24 Jun 2011, 10:56
Post #5032


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Pai zi asa ca ai si GPL ca nu ai zis nimic de GPL,pe benzina urca bine?daca numa pe GPL poate fi de la debit prea mare sau prea mic


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 24 Jun 2011, 22:01
Post #5033


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




pe benzina urca mai bine, dar din viteza a 4 a parca urca mai greu... Am uitat sa iti spun, la gaz am debitul mic, deasta imi consuma si putin.


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 25 Jun 2011, 09:14
Post #5034


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Deci problema persiste si pe benzina si pe GPL ,ai facut un teste de compresie?sa vezi cum stai,si totusi scoate sonda lambda din tubu primar si mergi fara sa vezi urca?sa nu fie cumva catalizatoru infundat


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 25 Jun 2011, 09:57
Post #5035


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




la compresie nu cred ca am probleme, ca ti-am spus urca in viteza. I-am dat cu viteza a 3 a 70 si cu a 4 a 90km/h si mai mergea. Dar ma deranjeaza ca urca greu si nu prea ma ajuta intr-o depasire! Tu spui sa scot firul acela dupa toba sau sa scot mufa din sonda? Ti-am pus o poza cu motorul si am incercuit firul acela, sa imi spui daca pe ala trebuie sa il scot. Auzi si de unde maresc debitul la gaz?

This post has been edited by Iantela: 25 Jun 2011, 10:03

Attached thumbnail(s)
DSCI0097.JPG ( Size: 1.22mb ) Number of downloads: 290


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 25 Jun 2011, 10:09
Post #5036


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Deci m-am referit sa desfiletezi sonda lambda din toba(tubu primar de coborare )si sa dai o tura cu ea asa sa vezi e mai sprintena?Debitu il maresti de pe furtunu ce merge de la plamanu de gaz la corpu/clapeta il ai incercuit acolo in poza,mai desfa cum e acuma o jumate de tura si vezi pe urma cum trage daca vezi ca trage greu ii mai dai un sfert,daca miroase a gaz in spate la esapament mai strangi din el un sfert pentru ac ai debit mare si consuma aiurea,surubu de relanti de lka plamanu de GPL acel de langa electrovalva sa nu il ai strans la maxim


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 25 Jun 2011, 10:11
Post #5037


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




Stiu de care mufa zici, am vazut-o pe toba. O sa o scot acum cand plec si iti spun mai incolo cum sta treaba .pai daca il strang la maxim pe ala, imi moare motorul! ca am o problema si cu relantiul acesta. Imi sta jos si tremura motorul. Am incercat sa il strang de tot si imi moare motorul.


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 25 Jun 2011, 12:56
Post #5038


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Mai,nu mufa sa o scoti ci sonda in sine din toba ,Iar la gpl nu sa strangi surubu sa il desfaci sa ii mai dai gaz ca e gatuita saraca


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 25 Jun 2011, 22:47
Post #5039


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




ghita nu m-am descurcat sa scot sonda dar laso asa ca nu cred ca e stricata. Deci cu surubu ala si daca il strang si daca il deschid tot moare motorul. Daca ii mai dau debit la gaz mai moare?


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRK
post 26 Jun 2011, 00:47
Post #5040


Membru autentic


Group: Members
Posts: 451
Joined: 30 April 10
From: Constanta




Surubu ala de la debitul de gaz nu il strangi la maxim sau il desfaci la maxim, misti usor de el il inchizi sau deschizi astfel incat la relanti sa iti mearga motorul rotund. Dupa ce vezi ca iti merge motoru rotund il mai deschizi un pic de tot, dar un pic ca sa nu tragi de masina in depasiri. Pe langa asta pe vaporizator mai e un surub din care se face un reglaj si de la care se modifica mersul motorului. Parerea mea e ca daca nu te pricepi mai bine te duci la un atelier specializat in instlatii GPL si iti faci un reglaj cum trebuie. Vad ca ai numere de Constanta, da o fuga pana la Piata Rosu si o regleaza baietii de la service. Asa ca fapt divers, ce consum ai pe GPL si in ce conditii (interior /exterior/viteza).

This post has been edited by TRK: 26 Jun 2011, 00:55


--------------------
ex DACIA 1310 Li 2004/ OPEL ASTRA G-CC 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 166 167 168 169 170 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th June 2025 - 17:59
Forum Renault