dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
andrewdrw |
![]()
Post
#5011
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 3 December 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1310
berlina
2004
|
|||
ghitza |
![]()
Post
#5012
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
QUOTE(nikuniku @ 13 Jun 2011, 22:37) ghitza so crezi tu ![]() CRICOCI functia aia se foleseste pentru a vedea/verifica toate/toti motorase si senzori care sunt pe motor Pe bune tu ai vazut un test ?ca vad ca sari calu pe aici ,ce actuatoti ai tu la injectie,in afara de actuatoru de relanti sau MOTORAS POZITIONARE CLAPETA care doamne iartma mai este ,lumineaza-ne ca eu nu te mai inteleg arunci cu raspunsuri asa fara tine ,nu am nimic cu tine dar arunci raspunsuri asa fara a .argumenta ce zici |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
nyky |
![]()
Post
#5013
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 17 March 10 From: Tm ![]() |
Salut, stie cineva la ce turatie intrerupe in frana de motor alimentarea cu benzina calculatorul ? sau daca o face ?
|
--------------------
Fiat/ Alfa Romeo
STILO/ 159
2002 . 1.2 16volti , 80 de cai./ 2.4 jtdm
|
|
Ionut_Nedelcu |
![]()
Post
#5014
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 364 Joined: 24 September 09 ![]() |
Alimentarea cu benzina nu este intrerupta, altfel s-ar opri motorul.
|
--------------------
Ex. dacia 1300/1310
Opel Vectra 1.8 16V
2001
- CT-05-NSI "Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
|
|
nyky |
![]()
Post
#5015
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 17 March 10 From: Tm ![]() |
pai am zis in frana de motor, daca cobori o panta si ai sa zicem 2000 rot/min , dupa cate am citit aici pe forum la multipunct se taie alimentarea cu benzina la injectoare, chiar cineva incerca sa faca asta la carburatie, si asta am vazut si la straine, dupa aprox 1600 rot/min (in frana de motor, fara picior pe acceleratie) instantu pe bord se duce la 0.
|
--------------------
Fiat/ Alfa Romeo
STILO/ 159
2002 . 1.2 16volti , 80 de cai./ 2.4 jtdm
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5016
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Noi pe dacie avem monopunct,las pe altcineva care stie sa iti raspunda
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
nyky |
![]()
Post
#5017
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 17 March 10 From: Tm ![]() |
Da stiu ca avem monopunct, doar ca am cautat pe net si nu am gasit mai nimic, se vorbea doar de multipunct cum taie alimentarea, cine stie ceva poate ne lamureste.
This post has been edited by nyky: 14 Jun 2011, 21:53 |
--------------------
Fiat/ Alfa Romeo
STILO/ 159
2002 . 1.2 16volti , 80 de cai./ 2.4 jtdm
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#5018
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
In jurul valorii de 1300-1400 rot/min se intrerupe alimentarea ECU in frana de motor.Acest lucru contribuie la scaderea consumului.Presupunem ca coboram o panta cu 2000 rot/min.La ce mai e necesar sa alimentezi masina cu carburant daca masina oricum merge din inertie?In acest scop se taie alimentarea cu tensiune de pe injector daca se indeplinesc conditiile:motorul e cald,masina este turata peste 1300 rot/min si nu este actionata pedala de acceleratie.Este ceva asemanator celor care au avut economizor EEBIO sau teu economizor pe dacia carburatie numai ca la injectie ai avantajul ca reduci la zero consumul si nu te costa nimic in plus,practic doar intrerupi din soft(ECU) alimentarea cu tensiune a injectorului.
Acest lucru se aplica la toate sistemele de injectie monopunct,multipunct,chiar si carburator. This post has been edited by Paulorossi: 14 Jun 2011, 23:01 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
nyky |
![]()
Post
#5019
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 17 March 10 From: Tm ![]() |
Ms, asta vroiam sa stiu , turatia.
|
--------------------
Fiat/ Alfa Romeo
STILO/ 159
2002 . 1.2 16volti , 80 de cai./ 2.4 jtdm
|
|
panter1 |
![]()
Post
#5020
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
si o mai taie odata tot de tot la 5600 Rot/min
![]() This post has been edited by panter1: 17 Jun 2011, 09:17 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
Ionut_Nedelcu |
![]()
Post
#5021
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 364 Joined: 24 September 09 ![]() |
Consumul de carburant nu este redus la zero in frana de motor. Ci probabil are un anumit consum cat sa tina motorul mergand.
Panter, gpl-ul nu intra in motor pe calea aerului ![]() This post has been edited by Ionut_Nedelcu: 17 Jun 2011, 09:30 |
--------------------
Ex. dacia 1300/1310
Opel Vectra 1.8 16V
2001
- CT-05-NSI "Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5022
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
poate se refrea pe calea aerului la cele cu flansa de GPL pe admisia de aer
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#5023
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(Ionut_Nedelcu @ 17 Jun 2011, 09:28) Consumul de carburant nu este redus la zero in frana de motor. Ci probabil are un anumit consum cat sa tina motorul mergand. Panter, gpl-ul nu intra in motor pe calea aerului ![]() Nu vorbi prostii daca nu stii ![]() Am explicat destul de clar de ce se consumul devine zero.Masina la o panta oricum merge la vale,deci se taie alimentarea de pe injector pana scade turatia sub 1300 atata timp cat pedala de acceleratie nu e actionata.Sub valoarea asta se restabileste tensiunea pe injector si deci masina consuma benzina.Spune-mi tu cand se opreste motorul daca el e antrenat de roti in timp ce coboara panta? Pe viitor incearca sa argumentezi prostiile pe care le spui. Daca nu ma crezi pune un led in paralel cu alimentarea injectorului si te convingi singur. Pe gaz ar trebui monitorizata turatia si la o anumita valoare sa taie tensiunea de pe alimentarea cu gaz,asta desigur daca nu se actioneaza pedala de acceleratie.Si aici se poate face o modificare.Cei care stiu de EEBIO de pe carburator pot sti ca se poate regla semnalul de iesire din montaj la o anumita valoare a turatiei iar semnalul de la pedala de acceleratie poate fi prelucrat si ei sau pus un switch(trigger) cand pedala nu e actionata.In acest fel se poate scoate un semnal din integrat care sa taie alimentarea cu tensiune a electrovalvei de gaz daca se vor indeplini conditiile din frana de motor.Se poate ca anumite instalatii de gpl sa aiba deja acest sistem implementat,ma refer la cele care echipeaza masina din fabrica This post has been edited by Paulorossi: 18 Jun 2011, 08:47 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
aditza579 |
![]()
Post
#5024
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Salut mai baieti. Am si eu o intrebare. Pe ECU-ul de la injectia de pe Dacie scrie cumva, pe undeva, pentru ce cilindree? Pentru ca cel de 1.4 e diferit de cel de 1.6. Multumesc anticipat .
|
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5025
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Eu nu am vazut sa scrie pe el cilindreea pentru care e facut ,desi sunt diferite cum spui si tu,poate ne lumineaza cineva
This post has been edited by ghitza: 21 Jun 2011, 11:47 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
panter1 |
![]()
Post
#5026
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
din cate sitiu eu difera si iti poti da seama dupa serie.. unu incepe cu 14XXXX si celalalt cu 16XXXXX daca imi aduc eu aminte bine.. sau contine cifrele astea si prin asta iti poti da seama de care este..
|
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
Iantela |
![]()
Post
#5027
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
Salut baieti! Revin si eu cu o mica problema sa zicem. Cand calc pedala de frana brusc si dupa scot pe liber scade turatia de aproape ca moare motorul. Astazi mi-a plesnit furtunul de la servo-frana, l-am schimbat imediat dar face la fel. Cand actionez pedala de frana la semafor, imi scade usor turatia! Vreau sa va mai spun ca atunci cand opresc motorul se aude un fasait de la tulumba aia de servo-frana. Sa fie stricata sau de la ce poate fi? Cineva mi-a spus ca poate fi de la T-ul acela alb care intra in servo-frana! Si mai am o intrebare, c-am cat m-ar costa la un mecanic sa imi reglez culbutorii?? Multumesc mult
<span class='edit'>23 Jun 2011, 08:00:</span> Baieti, mai am o nelamurire... In mers masina se tureaza foarte greu, adica cu viteza a 3 a urca greu ajung foarte greu la 3000 de ture si scoate si un zgomot infundat! Vreau sa zic ca pana in 2000 ,2200 are demaraj foarte bun dar mai incolo parca numai fuge. Compresia nu scapa, discul este bun urc orice panta, deal fara nici o problema. De la ce poate fi? multumesc This post has been edited by Iantela: 23 Jun 2011, 08:01 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5028
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Pentru problema cu servofrana care fasaie uita-te la acea supapa alba ce intra in ea sa vezi daca nu e crapata si daca nu e crapata ai sanse mari sa schimbi servofrana,pentru reglaju culbutorilor iti ia 10 lei ,acuma te intelegi tu cu el
Daca urca greu in ture verifica bujiile sa nu fie negre ,deoarec e numai lucreaza si iti si consuma ca la balamuc,si sa nu schimbi vitezele sub 2400rpm ca o subturezi si poate si de aici ai senzatia ca nu trage |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Iantela |
![]()
Post
#5029
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
Bujiile nu sunt negre ca le verific iar de consum nu intra in discutie, este mic consumul! Pai nu pot sa merg mai turata cu ea pentru ca face un zgomot si se tureaza greu
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5030
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Vezi sa nu ai catalizatoru infundat,scoate sonda lambda de pe tubu primar de la evacuare si da o tura cu ea sa vezi tot asa greu urca?
This post has been edited by ghitza: 23 Jun 2011, 21:14 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Iantela |
![]()
Post
#5031
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
da, am sa incerc maine dimineata si iti spun ce am facut. Astazi am fortato putin, m-am dus cu viteza a 3 a la 70 km/h, 3000 ture! cred ca am debitul prea mic la gaz si urca mai greu!
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5032
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Pai zi asa ca ai si GPL ca nu ai zis nimic de GPL,pe benzina urca bine?daca numa pe GPL poate fi de la debit prea mare sau prea mic
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Iantela |
![]()
Post
#5033
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
pe benzina urca mai bine, dar din viteza a 4 a parca urca mai greu... Am uitat sa iti spun, la gaz am debitul mic, deasta imi consuma si putin.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5034
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Deci problema persiste si pe benzina si pe GPL ,ai facut un teste de compresie?sa vezi cum stai,si totusi scoate sonda lambda din tubu primar si mergi fara sa vezi urca?sa nu fie cumva catalizatoru infundat
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Iantela |
![]()
Post
#5035
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
la compresie nu cred ca am probleme, ca ti-am spus urca in viteza. I-am dat cu viteza a 3 a 70 si cu a 4 a 90km/h si mai mergea. Dar ma deranjeaza ca urca greu si nu prea ma ajuta intr-o depasire! Tu spui sa scot firul acela dupa toba sau sa scot mufa din sonda? Ti-am pus o poza cu motorul si am incercuit firul acela, sa imi spui daca pe ala trebuie sa il scot. Auzi si de unde maresc debitul la gaz?
This post has been edited by Iantela: 25 Jun 2011, 10:03 Attached thumbnail(s) DSCI0097.JPG ( Size: 1.22mb ) Number of downloads: 290 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5036
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Deci m-am referit sa desfiletezi sonda lambda din toba(tubu primar de coborare )si sa dai o tura cu ea asa sa vezi e mai sprintena?Debitu il maresti de pe furtunu ce merge de la plamanu de gaz la corpu/clapeta il ai incercuit acolo in poza,mai desfa cum e acuma o jumate de tura si vezi pe urma cum trage daca vezi ca trage greu ii mai dai un sfert,daca miroase a gaz in spate la esapament mai strangi din el un sfert pentru ac ai debit mare si consuma aiurea,surubu de relanti de lka plamanu de GPL acel de langa electrovalva sa nu il ai strans la maxim
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Iantela |
![]()
Post
#5037
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
Stiu de care mufa zici, am vazut-o pe toba. O sa o scot acum cand plec si iti spun mai incolo cum sta treaba .pai daca il strang la maxim pe ala, imi moare motorul! ca am o problema si cu relantiul acesta. Imi sta jos si tremura motorul. Am incercat sa il strang de tot si imi moare motorul.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5038
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Mai,nu mufa sa o scoti ci sonda in sine din toba ,Iar la gpl nu sa strangi surubu sa il desfaci sa ii mai dai gaz ca e gatuita saraca
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Iantela |
![]()
Post
#5039
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
ghita nu m-am descurcat sa scot sonda dar laso asa ca nu cred ca e stricata. Deci cu surubu ala si daca il strang si daca il deschid tot moare motorul. Daca ii mai dau debit la gaz mai moare?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
TRK |
![]()
Post
#5040
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 451 Joined: 30 April 10 From: Constanta ![]() |
Surubu ala de la debitul de gaz nu il strangi la maxim sau il desfaci la maxim, misti usor de el il inchizi sau deschizi astfel incat la relanti sa iti mearga motorul rotund. Dupa ce vezi ca iti merge motoru rotund il mai deschizi un pic de tot, dar un pic ca sa nu tragi de masina in depasiri. Pe langa asta pe vaporizator mai e un surub din care se face un reglaj si de la care se modifica mersul motorului. Parerea mea e ca daca nu te pricepi mai bine te duci la un atelier specializat in instlatii GPL si iti faci un reglaj cum trebuie. Vad ca ai numere de Constanta, da o fuga pana la Piata Rosu si o regleaza baietii de la service. Asa ca fapt divers, ce consum ai pe GPL si in ce conditii (interior /exterior/viteza).
This post has been edited by TRK: 26 Jun 2011, 00:55 |
--------------------
ex DACIA 1310
Li 2004/
OPEL ASTRA G-CC 16v
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2025 - 17:59 |