dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
nikuniku |
![]()
Post
#5791
|
||
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|||
panter1 |
![]()
Post
#5792
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(nikuniku @ 24 Feb 2012, 15:57) panter1 pompa de benzina,,atarna,, intrun furtun in rezervor,e acest furtun mai area prostu obicei de se sparge,si pierde presiunea care trebuie sa ajunga la injector furtunelu acel daca se inlocuieste trebuie sa fie neaparat pentru benzina<altele nu rezista se umfla/dezintegreaza/topeste in benzina>si sa aibe insertie de pinza sa reziste la presiune Am rezolvat, am lasat tot furtunele ei pentru ca sunt mult mai rezistente fata de cele din magazine doar ca am mai schimbat putin pozitia colierelor sa stranga mai bine si am mai pus inca un colier langa cele originale sa stranga si mai bine. A mai fost problema si cu supapa din motorasul acela care se incapatana sa mai tina.. Puneam contactul bazaia pompa si pana dadeam la cheie dupa cele 3 secunde deja benzina se intorcea inapoi in rezervor.. Mi-am dat seama de asta cand am suflat in pompita si nu se bloca decat dupa o scuturare zdravana in plan vertical al pompei... am rezolvat cu apa calda bagata cu presiune din sensul opus fata de cum trecea benzina si acum e ok.. Are vro 4 zile de cand am facut miscarile astea si nu am mai avut nici o problema cu pornirea ![]() O alta problema pe care am intampinat-o a fost sita sorbului pompei pe care trage benzina din rezervor care era sparta.. Dar am gasit sa o cumpar la un magazin.. si cum cea de la magazin era mult mai mare nu mai incapea in rezervor tot ansamblul care devenise prea inalt din cauza sorbului, a trebuit sa ma apas pe capac sa intre mai fortat.. This post has been edited by panter1: 27 Feb 2012, 17:08 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
tynn |
![]()
Post
#5793
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Daca era sita noua mai inalta, trebuia sa mai tai putin din furtune si se rezolva mai simplu decat sa o bagi prin fortare.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
panter1 |
![]()
Post
#5794
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
nu am taiat din ele pentru ca am sa caut prin dezmembrari o sita mai mica la inaltime.. pentru ca daca tai din furtune pompa se duce mai sus si raman cu benzina mai multa pe fundul rezervorului pe care pompa nu o mai trage.. 5-7mm inseamna 1-2 litri pe care nu as putea sa ii folosesc niciodata. De asta nu cred ca este o solutie ridicarea pompei mai sus avand in vedere la cat de scumpa e benzina
![]() In alta ordine de idei am reglat culbutorii la 0.15A si 0.30 Evacuarile la pistoanele 1,2,3 iar la al 4-lea(dinspre radiator unde are ''balansul''axei cel mai mare) evacuarea la 0.15 si admisia 0.20.. cu metoda piston in compresie. Acum merge brici motorul, cand scot oricare fisa de la buji se simte cum lucreaza toate egal fata de inainte cand la pistoanele 2 si 3 nu se simtea mai deloc cand intrerupeam prin scoaterea fisei. ![]() ![]() ![]() This post has been edited by panter1: 29 Feb 2012, 13:40 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
tynn |
![]()
Post
#5795
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Ia spuneti-mi si mie, la voi se aprinde la punerea contactului martorul rosu din bord pt. baterie, cel de langa martorul galben de la injectie? Sau e doar de forma acolo? La mine e mort... Si chiar a mers odata cu firul de excitatie scos de la alternator ( am uitat sa-l pun la loc), deci fara incarcare si nu s-a aprins nimic.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#5796
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
tynn trebuie sa se aprinda la punera contactului,prin bec se exciteaza alternatoru,verifica totusi incarcarea cu un aparat dde masura
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
danS22 |
![]()
Post
#5797
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 623 Joined: 14 February 06 ![]() |
salutare tuturor, am si eu o problema cu o dacie 1310 li din 2001, poate s a mai discutat aici problema dar dupa 10 pagini de cititi am zis ca mai bine intreb
![]() |
--------------------
dacia,vw scirocco
gt,kr,Li
1984,1988,2001
- bh... Dacia1300('82),Vw Scirocco Gli MK1 ('79),Vw Scirocco Gt MK2 ('84)Dacia 1410 ('01)
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5798
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Ceva din alimentare,eu zic sa daca ai o pompa d ebenzina de proba sa o montezi si sa vezi pe urma daca nu ai una d eprba atunci vezi sa n prinda ceva aer fals pe la corpuclapeta ,sai ai cele 2 dopuri la locu lor
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
tynn |
![]()
Post
#5799
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
QUOTE(nikuniku @ 1 Mar 2012, 11:16) tynn trebuie sa se aprinda la punera contactului,prin bec se exciteaza alternatoru,verifica totusi incarcarea cu un aparat dde masura Deci la tine sa inteleg ca se aprinde? O fi ars becul la mine... Din cele spuse de tine sa inteleg ca daca e ars becul nu e incarcarea buna? Sincer nu cred lucrul asta, ca am masurat si am aprox.14 v incarcarea. Chiar si acul din bord care indica incarcarea sta la mijloc cand e pornit motorul. Am incercat sa scot becul sa vad daca e ars, insa nu a reusit sa bag mana pe sub bord, e prea mic spatiul pe-acolo... Cred ca trebuie demontat tabloul de bord ca sa poti avea acces la acel bec. |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
miteag |
![]()
Post
#5800
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 26 February 12 ![]() |
Am si eu o problema cu o dacie pe injectie. Cand se incalzeste imi da niste rateuri in toba de esapament.Am schimbat pompa de benzina, filtru benzina, firul acela de relanti, am reglat tacheti dar tot asa imi face. ma disperat fratilor. Si asta se intampla de cand am schimbat garnitura la chiuloasa. Care stiti da-ti mi de veste va rog.
Attached thumbnail(s) 2011_07_31_16.04.11.jpg ( Size: 1.35mb ) Number of downloads: 681 |
--------------------
DACIA
1310 Li
2004
- CT 91 MDG
|
|
Iantela |
![]()
Post
#5801
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
Eu cred ca ai probleme cu supapele, mai exact evacuarea! Cand ai schimbat garnitura de chiuloasa, te-ai uitat la supape de curiozitate? De obicei cand ai rateuri pe esapament este din cauza la supape! Parerea mea
![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#5802
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
Stie cineva cum se masoara sonda lambda??am inteles ca pe osciloscop,dar nu stiu la ce tensiune sa o alimentez si formele de unda,am cautat pe net,dar nu am gasit nimic
|
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#5803
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Salut.
Mai jos ai o poza cum ar trebui sa arate semnalul de la sonda.Sonda mai are legat la ea o rezistenta care o incalzeste.In mod normal sonda nu are nevoie de tensiune de alimentare decat pt rezistenta,ea genereaza(sonda lambda fara rezistenta) o tensiune in functie de amestec.La sonda ar trebui sa ai legate 3 fire,doua pt alimentare rezistenta si unul e firul de semnal generat de la sonda. Sonda,dupa cum ai spus se poate monitoriza cu osciloscopul dar asta nu inseamna ca e buna.De regula sonda se decalibreaza si nu mai transmite exact informatia reala despre amestec. Succes! PS:Daca nu poti vedea poza, link-ul e aici This post has been edited by Paulorossi: 8 Mar 2012, 08:46 Attached thumbnail(s) semnal_sonda_lambda.jpg ( Size: 23.41k ) Number of downloads: 679 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
adriano94 |
![]()
Post
#5804
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
multumesc pentru raspuns,o sa incerc sa o dau jos si sa o pun pe osciloscop,am mai gasit o varianta,si anume sa o incalzesc si sa vad daca isi modifica rezistena,intrebarea este daca prin metoda asta as putea sa o stric de tot?nu as vrea sa risc
|
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
tynn |
![]()
Post
#5805
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
QUOTE(tynn @ 1 Mar 2012, 10:01) Ia spuneti-mi si mie, la voi se aprinde la punerea contactului martorul rosu din bord pt. baterie, cel de langa martorul galben de la injectie? Sau e doar de forma acolo? La mine e mort... Si chiar a mers odata cu firul de excitatie scos de la alternator ( am uitat sa-l pun la loc), deci fara incarcare si nu s-a aprins nimic. Cum e pana la urma la voi, se aprinde sau nu martorul de baterie la punerea contactului? Am masurat ieri incarcarea si se pare ca nu e in regula... variaza in functie de turatie si consumatori intre 12,5 - 15 V. Normal trebuia sa stea constant la aprox, 14 V indiferent de conditii. Insa inainte de a verifica releul regulator de tensiune si eventual alternatorul, as vrea sa stiu exact cum sta treaba cu acel martor de bord. Chiar influenteaza incarcarea daca e ars becul, cum spune nikuniku? |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
dan_g |
![]()
Post
#5806
|
Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 23 December 10 From: Iasi ![]() |
Se aprinde la punerea contactului si se stinge cand a pornit motorul. Nu stiu daca influenteaza incarcarea.
|
--------------------
Renault
Megane 3
2011 1.5 dCi 110
- -
|
|
daniel1994 |
![]()
Post
#5807
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 15 February 12 From: Ocnita Dambovita ![]() |
Va salut...azi fiind marti 13 cele 3 ceasuri rele...e uite ca mie mi s-a intamplat...1 din ele este de discutat aici.
Am o dacia 1310 din 2000 pe injectie...de cand a inceput sa licure becul de la benzina ca e pe rosu au inceput si problemele.In mers masina se ingana nu mai trage nici cum trebuie..la relantiu chiar se si opreste cateodata....mi s-a mai intamplat asa ceva dar atunci facea si cu rezervorul plin insa a fost din pompa de benzina si am schimbato cu una noua.Acum nu cred ca ar putea fii de la pompa....ca ma sfatuiti sa-i fac mai intai? This post has been edited by daniel1994: 13 Mar 2012, 19:18 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
|
|
recinalcol |
![]()
Post
#5808
|
![]() Membru : Amputat Group: Members Posts: 686 Joined: 19 November 09 ![]() |
Pai dupa ce s-a aprins becul ai mai pus benzina,sau ai mers asa?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- VS-22-REC
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5809
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Eu zic sa bagi benzina si sa vezi pe urma daca tot asa se manifesta,nrmal nu ar trebui
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
daniel1994 |
![]()
Post
#5810
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 15 February 12 From: Ocnita Dambovita ![]() |
maine o sa ma dau pompa jos sa vad ce e prin rezervor...banuiesc ca sunt gunoaie si apa...o sa schimb si filtrul de benzina si apoi o sa vad daca mai face asa
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#5811
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Salutare tuturor. Va cer si eu un sfat referitor la niste fise siliconate Tesla, luate de pe net. In anunt scria ca sunt pentru dacia injectie, cand mi-a venit coletul am vazut ca sunt pentru dacia nova 1.6 injectie. Problema e la cuplajul de la bobina, difera fata de cele vechi, bosch. Am incercat sa le montez, de intrat intra, dar nu stiu daca fac contact bine, neavand inelul ala de blocare prezent la bosch, si parca-s si mai mici in diametru. Daca ma poate ajuta cineva cu o informatie, sunt la fel bobinele de la 1.4 berlina cu 1.6 nova? Face oare suficient contact daca le las asa? As vrea o parere de la cineva care stie sigur, n-as vrea sa-mi distrug doamne fereste bobina.
Am gasit pe net un site, comercializau tot fise, unde in dreptul fiselor pentru nova 1.6 injectie dadea ca sunt compatibile si cu berlina 1.4 injectie. Sper sa fie corecta informatia. http://www.bestautovest.ro/fise-bujii-daci...er-01el016.html This post has been edited by fullhouse: 14 Mar 2012, 09:19 Attached thumbnail(s) 2012_03_13_18.12.23.jpg ( Size: 1.03mb ) Number of downloads: 598 2012_03_13_18.10.27.jpg ( Size: 1.36mb ) Number of downloads: 586 2012_03_13_18.11.01.jpg ( Size: 1.56mb ) Number of downloads: 568 2012_03_13_18.11.18.jpg ( Size: 1.5mb ) Number of downloads: 158 2012_03_13_18.09.16.jpg ( Size: 1.51mb ) Number of downloads: 171 |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#5812
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
fullhouse teoretic ar trebui sa mearga dar practic????
daca nu face contact ferm in corpu bobinei aceasta se poate,,sparge,,din cauza scanteii care se transmite prin aer intre contactele bobinei si plotii fiselor bobinele sint identice la 1,4 si la 1,6 dupa 2002 sau schimbat bobinele cu unele cu fise care nu se mai schimba |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#5813
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
De asta mi-e frica si mie Niku. Am postat in speranta ca si-a mai montat cineva fise testa pe injectie, sunt curios cum arata la el borna dinspre bobina de inductie. Sper sa posteze cineva.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5814
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Am eu si fi fara griji ca nu ai treaba cu ele,eu le am de 1 an jumate,si bobinele sunt la fel ,injectia la fel doar ca e pentru 1,6 la nova ,nu gasesc poza acum dar nu ai treaba monteazle si dai bice
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#5815
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Mersi de raspuns Ghita, le-am montat deja, motorul merge mai rotund parca, si in sarcina si in relanti, nu pot decat sa le recomand, daca aveti de gand sa va schimbati fisele.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5816
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Nu ai de ce,sa le folosesti sanatos
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
bl4ck |
![]()
Post
#5817
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 6 March 11 ![]() |
Buna baieti. Ma numesc Niculin si am o problema cu motorasul ala pas cu pas. Uneori merge bine la pornire dimineata, alteori parca merge intr-un piston
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Break Injectie 2000
2000
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#5818
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
bl4ck cu rabdare,smirghel foarte fin(2000/3000 granulatie)si vaselina siliconica se repara al meu are deja 2,,resuscitari,,si inca este viu
cu turometru,curata mesele de la faruri si de la claxon sau pui claxonu pe releu |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
G I M |
![]()
Post
#5819
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Salutare, vin si eu cu o intrebare pentru o cunostinta. Are o berlina pe injectie + GPL. Problema e ca de la o vreme nu-i mai merge pe benzina. Pompa ii baga benzina, dar din ce am inteles cica i-ar baga prea multa ( in injector?!?!
![]() Precizez ca pe GPL merge perfect. Multumesc. |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5820
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Ce instalatie de gaz are?are emulator la GPL?daca are vezi sa ii merga si ledu cel rosu sau verde,acuma daca o reseteaza isi revine?daca da ii de la gaz problema(vechea problema cu semnalu de la sonda lambda),regulatoru de presiune de afla pe corpuclapeta sus cum dai jos gatu de plastic ,acolo il vezi auriu si cu 4 surubele cu cap torx,are o membrana innauntru si un arc,acuma poate fi arcu rupt(asta mai rar )sau decalibrat sau membrana fisurata,desfaci si vezi ,dar innainte dai un reset prin scoaterea bernei minus de la baterie timp de 5 minute si vezi pe urma daca mai face urat,ne mai zici ce ai rezolvat
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 01:09 |