dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
adriano94 |
![]()
Post
#5731
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|||
Paulorossi |
![]()
Post
#5732
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(tynn @ 7 Feb 2012, 15:08) De cateva luni a montat pe Dacia Li o instalatie GPL de la vechea masina (tot Dacie, dar carburatie) si merge brici, fara sa ma mai complic inutil cu acel calculator. Parerea mea e ca ai putea sa incerci sa vezi cum merge fara, ca sa fii sigur ca nu e de la el. Salut. Si eu sunt interesat sa montez o instalatie pe dacia injectie de la o dacie pe carburator mai veche pe care o am deja. Care au fost costurile de montaj?Cat a costat omologarea? Te rog sa descrii toti pasii. Multumesc |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
ghitza |
![]()
Post
#5733
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
PAUL:eu cand am luat masina in 2007 avea gaz pe ea ,dupa 3 luni l-am dat jos ca era bine pe benzina instalatia am urcat-o in podu casei,dupa vreo 3 ani cand au inceput astia sa urce frumos pretu la benzina am pus din nou instalatia de gaz care era de carburatie (fara modul de gaz,motars stteper )doar mixer pentru corpu/clapeta,am monatt-o si merge si in zi de azi doar ca am mai adaugat modulu de gaz si motorasu stteper dar merge s fara ele,DECi montaju il poti face tu fara probleme,acuma omologarea daca ai actele nu e o problema pana in 150roni,deci eu zic ca nu e problema
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
tynn |
![]()
Post
#5734
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Salut! Costurile de montaj in cazul meu au fost zero, deoarece l-am facut de unul singur. Am achizitionat doar mixerul ( pt. corpul de clapeta) contra sumei de 100 lei de la un atelier de montaj instalatii GPL. Si mai ai nevoie de un releu pt. decuplarea injectorului de benzina la functionarea pe GPL. Am inteles ca ar fi bine sa suntezi si pompa de benzina, eu unul nu am facut acest lucru, insa cand se mai incalzeste o voi face.
In privinta omologarii, eu unul nu am facut-o si nici nu cred ca o voi face vreodata din mai multe considerente: o data ca se asoare noxele si la mine nu vor iesi, ca mai mult ca sigur sonda lambda si catalizatorul nu mai sunt in parametrii. Si nu imi permit sa dau 10 mil. sa le schimb. A doua oara ca fiind pe injectie, mai trebuie montate suplimentar si un emulator( calculator GPL) si o valva suplimentara comandata de acesta pe furtunul de GPL, care cred ca mai costa si astea vreo 2 mil. Si in al treilea rand, ca pentru a putea omologa o instalatie GPL SH, trebuie sa ai hartiile ca a fost montata de un atelier autorizat, ceea ce ar mai insemna inca cateva mil. Si nu in ultimul rand, rezervorul de GPL trebuie sa aiba mai putin de 10 ani vechime. Al meu anul acesta face 10 ani, insa e o idiotenie... Am desfacut multivalva de pe butelie sa ma uit putin in el si este impecabil la interior, are doar un strat foarte subtire de rugina la suprafata, in niciun caz nu este deloc compromis. Eu zic ca mai tine zeci de ani... uitati-va la butelile de aragaz care sunt vechi unele de zeci de ani (si sunt dintr-o tabla mult mai subtire decat rezervoarele auto de GPL) si inca sunt in uz. Din aceste considerente si facand un calcul simplu, in cazul eu ar fi trebuit sa bag vreo 15 mil. ca sa pot omologa instalatia, ceea ce e prea mult ( 20 mil. am dat pe masina...). Nu merita, deorece merg si putin cu ea, doar in oras, nici 10,000 km pe an. La ITP am sa o dau jos si asta e... In cazul tau, daca ai noxele OK si vrei sa omologhezi instalatia, eu ti-as recomanda sa investesti intr-una noua. Dai vreo 12 mil + aprox. 1,5 omologarea, dar n-ai treaba. Si cu asta a ta SH o sa dai cateva milioane bune ca sa o poti omologa. Si poate ca ai si tu un rezervor destul de vechi si peste un an doi va trebui sa-l schimbi si p-ala ca nu o sa-ti dea ITP-ul altfel. Eu unul daca as merge multi km anual si ar fi singura masina, as opta pt. o instalatia noua. Daca mai ai alte intrebari, cu placere! |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
ionas31 |
![]()
Post
#5735
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 4 January 10 ![]() |
Salutare! Am si eu nevoie mare de ajutor!
Caut un coleg binevoitor din Brasov care poate sa ma ajute cu o dacie pe injectie (2004). Problema: Pot sa o accelerez in gol dar in sarcina cand vreu sa accelerez moare motorul. Mai nasol e ca am fost pe la service-uri si nu prea au habar si nici nu imi mai permit sa ma plimb cu masina ca nu pot sa merg cu ea decat la relanti. Daca e cineva care poate sa ma ajute si ar vrea sa se uite putin la masina mea rog frumos sa-mi spuna si platesc eu benzina,sau vin cu alta masina si asigur transportul,numai sa ii dau si eu de cap ca nu mai stiu ce sa ii fac. Ar mai fi ceva de adaugat, nu gasesc un tester nici la reprezentante ca as incerca sa o bag si pe tester (asta daca zice multe un tester la dacie berlina). Astept pareri si mai ales o mana de ajutor daca vrea cineva! Multumesc anticipat! Las si un nr de tel: 0729450804. Inculpata: Attached thumbnail(s) 05112011468.jpg ( Size: 326.06k ) Number of downloads: 520 |
--------------------
dacia
berlina
2004
|
|
tynn |
![]()
Post
#5736
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Sfaturi iti putem da, dar daca nu te pricepi si nu ai cele necesare, degeaba...
Dupa simptomele descrise, eu zic ca problema ta este din sistemul de alimentare. Ar trebui sa verifici presiunea pe furtunul de retur de la corpul injectorului, cu motorul oprit, prin suntarea releului pompei de benzina. Am avut si eu o problema asemanatoare acum cateva luni, care s-a dovedit a fi din cauza unui furtunas spart dintre pompa de benzina si flansa de pe rezervor. Uitata-te in posturile mai vechi ca s-a scris mult pe aceasta tema! |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5737
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
IONAS:fai un reset la injectie (scoti borna minus de pe baterie timp de 5 minute o repui si pornesti si vezi mai face ?)asta e simplu de facut akas innainte sa te apuci de pompa si restu
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
ionas31 |
![]()
Post
#5738
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 4 January 10 ![]() |
Cunostinte eu zic ca am cateva,am lucrat prin service-uri.
De verificat am verificat urmatoarele: conductele de alimentare sa nu fie dop de gheata,debitul pompei,injector,furtun retur (in caz ca era infundat=imi ineca motorul cu benzina), senzor de pe volanta, am curatat toate mufele si le-am dat cu spray de contact (mai putin aia butoias,de aia am uitat), verificat releu pompa de benzina. De avut, are debit pompa. Stiu despre ce furtunas e vorba (ala scurt de 5 cm), dar nu am desfacut sa ma uit la el deoarece are debit bun. Mai ramane sonda lambda si cititorul de pe clapeta din corpul injector dar ala trebuie reglat pe tester. Problema e mai mult ca sigur de undeva din alimentare sau un rahat de fir pe undeva,dar nu stiu de unde sa-l iau. nu-i dau deloc de cap. La reprezentanta mi-au spus sa ma duc cu masina mea si cu inca o dacie la fel si sa inceapa ei sa mute piese dupa una pe alta pana vede ce e defect. Asta e instare sa faca oricine. Motorasul pas cu pas l-am schimbat in vara,dar vad ca oscileaza acum. Am incercat si cu altul si tot la fel face motorul (moare). Acum pur si simplu am ramas fara idei. Multumesc celor ce mi-au raspuns si mi-au dat sfaturi. O sa incerc si furtunasul acela (nimic nu e exclus). Si inca ceva: reset i-am dat,dar am scos mufa de la calculator cu totul si am lasat-o asa o vreme. This post has been edited by ionas31: 8 Feb 2012, 15:07 |
--------------------
dacia
berlina
2004
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5739
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
La potentiometru nu se intampla nimic daca umbli finut,desfaci usor cele 4 surubele cu cap torx si pornesti masina si misti d eplacuta ff usor dupa care accelerezi si vezi daca mai da in nas,si eu zica sa o si cureti cu spray de contacte si inspectezi lamelele sa nu fie indoite si sa nu faca contact permanent cu contactu de pa placuta ,fi fara griji ca nu strici nimic,eu asa am facut si nu patit nimic si in caz de ceva am un corp de rezerva
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
vespukci |
![]()
Post
#5740
|
vespukci Group: Members Posts: 230 Joined: 15 June 10 ![]() |
@ionas31
Aceeasi problema o am si eu, nu am gasit rezolvare, problema tind sa cred ca de la clapeta. Am verificat tot in rest. |
--------------------
Ford
Dacia
2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5741
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Desfa si tu potentiometru si inspecteazal vizual si curatat
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#5742
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
exista posibilitatea sa traga aer fals pe undeva???
![]() ghitza:ai rezolvat ceva?? This post has been edited by adriano94: 8 Feb 2012, 16:48 |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5743
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Sunt inca in teste ,pe setarea 123 ON tot asa face acum am pus 1234 OF sa vad cum se comporta,va anunt eu daca e ceva schimbare,am un amic care are si el inejctie si gpl dar cu modul stag2-L plus care nu are jumperi de setare si la el merge fara probleme
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
AndreiMel92 |
![]()
Post
#5744
|
http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-Db-08-TBO-t234431.html Group: Members Posts: 241 Joined: 3 August 11 ![]() |
aseara la -17 grade cu opel corsa consum de 0.4l/h. daca imi ia dacia mai mult de 1l pe ora eu o mananc bucata cu bucata
![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
Noiembrie 2003
- DB 08 TBO
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#5745
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
presupun ca opelul ala e diesel,si ce iti arata pe calculatorul de bord este doar o aproximare,oricum daca ar lua doar 1l pe ora ar fi bine,dar nu cred,tare as fi curios sa aflu,pompa asta trage benzina din orice loc al rezervorului?pentru ca as termina de tot benzina si as baga 1l sa vad cat timp mege,dar sa ia 1l/h iti spun sigur ca treb sa ai motorul cald
This post has been edited by adriano94: 8 Feb 2012, 18:32 |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
Iantela |
![]()
Post
#5746
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
Ghitza, fii atent eu nu cred sa fie din acea mufa de care spui tu sau buton! Vezi ca langa urechea aia cu cablu de acceleratie este un surub! Surubul acela nu trebuie sa fie infiletat sau sa atinga urechea aia! Eu am patit in felul urmator, aveam insurubat acel surub pana in ureche si mergea super prost pe benzina , dadea in nas, accelera cu intarziere pornea greu... Deci verifica daca surubul acela este infiletat, daca este desfal astfel incat sa aiba 1 mm distanta fata de urechea aceea! Asta este parerea mea, iti spun ce am patit eu! Acum masina mea merge super bine pe benzina. Verifica si nu mi-o lua in nume de rau daca imi dau cu parerea
![]() Am intalnit multi posesori de dacii pe injectie care spun ca din surubul acela se regleaza relantiul masini, dar ei defapt il strica si il de peste cap! Relantiul se regleaza singur ca deasta e injectie! This post has been edited by Iantela: 8 Feb 2012, 22:53 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
ionas31 |
![]()
Post
#5747
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 4 January 10 ![]() |
"vespukci" tu ai verificat si pompa si furtunasul ala mic de la pompa. sunt bune?
"Ghita" la clapeta aia am mai umblat odata (nu imi statea relanti-ul bine) si din cate stiu aia se pune la loc si se regleza numai pe tester. Sincer mi-e cam frica sa umblu la ea sa nu cumva sa o dereglez. Am verificat si sa nu prinda aer fals. La relanti sta destul de frumos. Ar mai fi o ontrebare: pe corpul injector,in partea cu filtru de aer sun dou tevi micute. In inu intra furtunasul acela pt gaze (acela care vine si de la capac culbutori) si cealalta teava este goala. Am auzit ca pe aia goala ar trebui sa fie un dop,sa fie astupata, la mine nu e asa. Pana la urma intrebarea e: trebuie dop pe teava aia sau nu? Multumesc inca o data celor care mi-au raspuns! |
--------------------
dacia
berlina
2004
|
|
vespukci |
![]()
Post
#5748
|
vespukci Group: Members Posts: 230 Joined: 15 June 10 ![]() |
DA trebuie astupate toate orificiile alea. Eu am verificat si pompa, si furtunase, am suflat si conductele, sigur e din clapeta problema!
|
--------------------
Ford
Dacia
2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5749
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
QUOTE(Iantela @ 8 Feb 2012, 23:51) Ghitza, fii atent eu nu cred sa fie din acea mufa de care spui tu sau buton! Vezi ca langa urechea aia cu cablu de acceleratie este un surub! Surubul acela nu trebuie sa fie infiletat sau sa atinga urechea aia! Eu am patit in felul urmator, aveam insurubat acel surub pana in ureche si mergea super prost pe benzina , dadea in nas, accelera cu intarziere pornea greu... Deci verifica daca surubul acela este infiletat, daca este desfal astfel incat sa aiba 1 mm distanta fata de urechea aceea! Asta este parerea mea, iti spun ce am patit eu! Acum masina mea merge super bine pe benzina. Verifica si nu mi-o lua in nume de rau daca imi dau cu parerea ![]() Am intalnit multi posesori de dacii pe injectie care spun ca din surubul acela se regleaza relantiul masini, dar ei defapt il strica si il de peste cap! Relantiul se regleaza singur ca deasta e injectie! Mss de sfaturi cum sa o iau in nume de rau orice sfat e bine venit,ce zici tu ii limitatoru de cursa al clapetei la relanti adica clapeta inchisa complet la relanti(asa si trebuie)dar atunci de ce daca ii dau reset merge fara probleme??acuma cu configuratia de mai sus pana azi nu a mai facut pe nebuna,va tin la curent in continuare QUOTE(ionas31 @ 8 Feb 2012, 23:56) "vespukci" tu ai verificat si pompa si furtunasul ala mic de la pompa. sunt bune? "Ghita" la clapeta aia am mai umblat odata (nu imi statea relanti-ul bine) si din cate stiu aia se pune la loc si se regleza numai pe tester. Sincer mi-e cam frica sa umblu la ea sa nu cumva sa o dereglez. Am verificat si sa nu prinda aer fals. La relanti sta destul de frumos. Ar mai fi o ontrebare: pe corpul injector,in partea cu filtru de aer sun dou tevi micute. In inu intra furtunasul acela pt gaze (acela care vine si de la capac culbutori) si cealalta teava este goala. Am auzit ca pe aia goala ar trebui sa fie un dop,sa fie astupata, la mine nu e asa. Pana la urma intrebarea e: trebuie dop pe teava aia sau nu? Multumesc inca o data celor care mi-au raspuns! Fara frica ,memorezi cat de cat pozitia ei si defaci cele 4 surubele,dupa care cu spray de contacte stergi usor placuta pe parte cu contactele de cursa si verifici pe corp lamelele sa faca toate contact cu placa,o repui usor cu cele 4 surubele si nu strangi complect cat sa te poti juca cu ea fata/spate si pornesti masina ,accelerezi si vezi cum se comporta daca mai da in nas ajustezi placuta putin in fata iarasi si tot asa pana accelereaza costant,DACA nici asa nu rezolvi problema atunci e din alta parte 9 Feb 2012, 11:38: Era sa uit pentru IONAS:cum zice si vespukci din cele 3 stuturi trebuie astupata 2 daca nu ai canistra de carbon,daca ai canistra doar 1 This post has been edited by ghitza: 9 Feb 2012, 10:38 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
shake |
![]()
Post
#5750
|
![]() Crap Group: Members Posts: 1.589 Joined: 11 August 06 From: Bucuresti , Militari Squad ![]() |
salut , exista cumva tutorial la dacia 1310 pe injectie , de curatat MPP ?
va multumesc |
--------------------
D
S
2003 Montez kit Xenon (Bucuresti).
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5751
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
este doar ca nu este la monopunct MPP ci motoras pozitionare clapeta,cauta la sectiunea tutoriale userul VARIABLE-DYNAMYCS
This post has been edited by ghitza: 9 Feb 2012, 13:15 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#5752
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
AndreiMel92 |
![]()
Post
#5753
|
http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-Db-08-TBO-t234431.html Group: Members Posts: 241 Joined: 3 August 11 ![]() |
QUOTE(adriano94 @ 8 Feb 2012, 19:31) presupun ca opelul ala e diesel,si ce iti arata pe calculatorul de bord este doar o aproximare,oricum daca ar lua doar 1l pe ora ar fi bine,dar nu cred,tare as fi curios sa aflu,pompa asta trage benzina din orice loc al rezervorului?pentru ca as termina de tot benzina si as baga 1l sa vad cat timp mege,dar sa ia 1l/h iti spun sigur ca treb sa ai motorul cald opel corsa 1.4 benzinar. pai cat timp ii ia unui motor sa se incalzeasca? si cu cartonu in fata , chiar daca e frig eu zic ca in maxim 10 minute. calculatorul afiseaza foarte precis consumul pentru ca el calculeaza in functie de raportul aer/benzina injectata. ![]() This post has been edited by AndreiMel92: 9 Feb 2012, 17:17 Attached thumbnail(s) 080220121592.jpg ( Size: 314.13k ) Number of downloads: 475 080220121594.jpg ( Size: 738.92k ) Number of downloads: 455 |
--------------------
Dacia
1310 Li
Noiembrie 2003
- DB 08 TBO
|
|
ionas31 |
![]()
Post
#5754
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 4 January 10 ![]() |
Dupa foarte foarte multa documentre si multe telefoane am ajuns la o concluzie: singura piesa care poate sa fie defecta e acel "potentiometru" care citeste pozitia clapetei. Pe el sunt doua portiuni de citire (doua perii si doua trasee), una citeste de la o pana la jumate si cealalta de la jumate pana la sfarsit (nu mai stiu exact sumele). la mine ar fi una din ele undeva intrerupta (aia care citeste de la 0 la jumate). Asa se explica faptul ca motorul nu merge in ture inferioare,dar daca reusesc sa trec in frana de motor de acele ture inferioare,motorul merge pana la limitare. Acum singura problema e ca nu am de unde lua in potentiometru din acela ca sa il pun pe masina mea si sa vad daca merge bine, iar de cumparat nu gasesc decat cu tot cu corp (si costa destul de muuuuult)
Pana sambata sper sa reusesc. Tin sa mentionez ca am verificat si furtunasul acela de la pompa,am schimbat chiar si filtru de benzina (credeam ca e infundat) si toate astea le-am facut in parcare in zapada. Deci sper sa merite efortul si ar face bine sa nu se mai strice prea curand. ![]() |
--------------------
dacia
berlina
2004
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5755
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Innainte sa cumper desfal poe al tau si ii faci o curatare cum am zis ,de ce ti-e teama nu inteleg,dat tu stii poate o lamela nu mai face conract si trebuie doar indreptata si gata ai scapat,daca chiar ajungi la cumparat vbim pe PM
10 Feb 2012, 12:55: revenind la probleme mele de mai sus in varianta 1234 OFF pana azi nu a mai facut prostii ,o mai las un pic si daca nu face pe nebuna asta e ,i-am dat de capat ![]() This post has been edited by ghitza: 10 Feb 2012, 11:55 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
ionas31 |
![]()
Post
#5756
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 4 January 10 ![]() |
L-am desfacut deja. Lamele sunt drepte,fac contact nu se vede nimic defect. Banuiesc ca partea electrica din spate e defecta. Oricum am facut rost de un potentiometru de la cineva din bucuresti,duminica imi soseste prin posta. So partea cea mai buna e ca e gratis.
![]() Multumesc inca o data celor care m-au ajutat! |
--------------------
dacia
berlina
2004
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5757
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Multumeste-ne cand merge,poate ai surprize si nu e de acolo problema
![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
ionas31 |
![]()
Post
#5758
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 4 January 10 ![]() |
Mergeeeeeeeee!
Am schimbat azi corpul injector (mi-am cumparat 2 pana la urma---deci am unul de vanzare) si merge bine acum. Sunt fericit! Acum pot sa va multumesc!!!!! ![]() Mai trebuie sa o scot la un drum mai lung si sa vad cum se comporta si e totul OK. |
--------------------
dacia
berlina
2004
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5759
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
felicitari.bine ca ai rezolvat
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Iantela |
![]()
Post
#5760
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
Revin si eu cu o problema. Acum ca a venit frigul au inceput si probleme cu pornirea, mai exact nu vrea sa porneasca fara acceleratie, invarte electromotorul dar nu vrea sa porneasca! Acum 20 min a pornit fara acceleratie dar statea la 200 de turatii, deci inchipuitiva cum facea motorul. Cand o pornesc cu acceleratie si o tin turata din pedala tremura toata masina parca o zguduie cineva! Fenomenul asta tine vreo 30 de secunde dupa care pot sa o las si merge frumos! Stie cineva de ce face asa??
This post has been edited by Iantela: 11 Feb 2012, 21:22 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 01:01 |