DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

238 Pages « < 188 189 190 191 192 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

adriano94
post 23 Jan 2012, 17:55
Post #5671


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




QUOTE(recinalcol @ 23 Jan 2012, 16:51)
Eu ii dau benzina de innebuneste  bababa_rock.gif
Atat timp cat nu-mi face probleme ii dau cat are nevoie.
Eu cand am cumparat-o primul lucru care ma interesa era sa nu fie pe gaz,poate sant eu mai...tacanit.
*




si eu tot pe sistemul asta am mers,dar cred ca prin vara o sa ii pun GPL ca nu mai tine smecheria,ma uit la altii cum se plimba cu 100lei de uita sa mai alimenteze si la mine in cateva zile intra pe rosu mad.gif cei care aveti GPL,cati km aveti de cand l-ati pus,ce ulei folositi,si cam ce turatie mai atinge(de la treapta a 3-a in sus biggrin.gif )thx


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRK
post 23 Jan 2012, 23:32
Post #5672


Membru autentic


Group: Members
Posts: 451
Joined: 30 April 10
From: Constanta




Eu tot pe sistemul "NU GPL" am fost pana a inceput sa ma usuce la buzunar. Diferenta in demaraj se simte, dar exagerat de mare. "Top speed" ca sa ii zic asa, la fel. Si pe benzina si pe Gpl a luat tot 160 viteza maxima. Din iulie 2010 pana in prezent am 37.000 de km, fara nici o problema a instalatiei Gpl. Consum in oras nu il pot aprecia cu exactitate, ar fi cam 12l/100km( opriri dese si lungi, adica motorul se raceste intre timp, mers sportiv). In exterior cam 8l/100km, mers peste 100km/h aproximativ (100-120). Dezavantaj: culbutorii trebuiesc reglati des. Toate adunate... avand in vedere pretul benzina vs pret gpl... DA se merita GPL(doar in cazul in care se face macar 15.000-20.000 de km/an). Nu va asteptati ca pe Gpl sa ia 6l/100km (alea sunt povesti...)

This post has been edited by TRK: 23 Jan 2012, 23:36


--------------------
ex DACIA 1310 Li 2004/ OPEL ASTRA G-CC 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 24 Jan 2012, 00:51
Post #5673


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




Te inseli TRK, daca ma chinui putin la un mers lejer (80 km/h biggrin.gif ) scot 6%. Am scos consum de 6,5% cu mers 90-100 km/h! Daca mergi cum trebuie cu ea si schimbi vitezele pana in 2500 turatii eu cred ca nu o sa iti consume , este imposibil dupa parerea mea!

This post has been edited by Iantela: 24 Jan 2012, 00:51


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 24 Jan 2012, 12:57
Post #5674


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Il sustin pe IANTELA.si cu treaba cu reglatu culbutorilor ii verific odata pe an ,si fac naveta zilnic cu ea ,ulei am acum ain ea CASTROL 10w,si diferenta intre bezina si GPL este ff mica depinde cum ai reglata instalatia


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 24 Jan 2012, 21:12
Post #5675


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




am facut niste calcule ,cu un consum de 8,5 mediu de benzina consumi in 7000km 621L,adica 3.600lei,iar pe gaz cu 11% consumi 781L echivalentul a 2.400lei,deci in aproximativ 7000km iti scoti banii pe instalatia de gaz(noua),deci e clar ca se merita din punctul asta de vedere,dar ma tem sa nu imi bat joc de motor,voi cum aveti instalatia de GPL,porniti pe benzina si trece singura pe gaz sau porniti pe ce vreti??care e mai avantajoasa si din cate am inteles la 1000 km pe gaz trebuie 100km pe benzina,respecta cineva asta??la dacia veche dupa ce i-am pus GPL timp de 4-5 ani cat am mai tinut-o nu cred ca a vazut 15L de benzina si mai spre sfarsit nu mai pornea bine pe gaz(cred ca si pe benzina la fel) si deaia am dat-o ca mi se luase,sper sa nu patesc la fel si cu asta ca ii dau foc smile.gif


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 24 Jan 2012, 23:57
Post #5676


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Astea sunt vrajeli ,pornesti pe ce vrei tu ,pe gaz e mai sanatos pentru motor decat pe benzina ,arde mai curat si nu vezi calamina ca si la benzina,mai o dai pe benzina sa nu gripezi pompa atata tot adica dimineata pana o raschetezi de gheata si gata


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 25 Jan 2012, 00:23
Post #5677


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




Eu nu stiu cum este mai bine dar la mine este in felul urmator. Pornirea se face numai pe benzina pentru ca asa este sistemul de GPL, dupa care o las vreo 3-4 minute sau depinde cat de frig este afara si dupa care o accelerez pana la 2000 rpm si trece pe gaz! Multa lume spune ca daca pornesti pe gaz se strica supapele , scaunele ... habar nu am biggrin.gif ... oricum nu cred ce spune lumea

This post has been edited by Iantela: 25 Jan 2012, 00:25


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 25 Jan 2012, 10:45
Post #5678


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Scaunele supapelor in cazul functionarii pe GPL se duc mai repede din cauza temperaturii mai mari rezultate in urma arderii, deci in niciun caz datorita ponirii la rece pe GPL. Ce a zis ghitza mai sus sustin si eu: pe gaz e mai sanatosa pornirea la rece. Benzina la rece condenseaza in cilindru si spala pelicula de ulei, favorizand totodata si formarea depunerilor in camera de ardere.
Am mai spus-o in alte posturi, am avut 8 ani GPL pe o Dacie carburatie (motor 1.3) si nu a vazut deloc benzina in intervalul asta. Motorul a mers ceas pana in ultima zi de viata, cand a luat drumul Remat-ului... Am auzit insa de la mai multi ca chiulasele astea mai noi de 1.4 (montate dupa 2000) ar fi mai putin fiabile pe GPL. Acum ramane de vazut daca e adevarat sau nu. Si in caz de va pica, gasesti cu 1,5 - 2 mil. la Remat pe alese.


This post has been edited by tynn: 25 Jan 2012, 10:49


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 25 Jan 2012, 11:05
Post #5679


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Eu am instalatie MARINi si pun comutatoru pe 2 cand vreau sa pornesc pe benzina si pe urma sa trec pe gaz sau pun pe O si porneste pe GAZ dupa care trec pe 2 ,aveti grija ca multe sevice-uri care monteaza instalatii gpl pe berline cu monopunct nu mai sunteaza si pompa de benzina si te trezesti ca nu mai merge pompa dupa ceva vreme la trecerea pe benzina(IANTELA uita-te si verifica daca ai legat ceva de la firu galben din butonu de la gaz),cu treaba cu scaunele de la supape eu cre ca se duc daca nu ai instalatia reglata si arde aiurea acolo


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 25 Jan 2012, 12:54
Post #5680


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




Am sa ma uit acolo pentru ca as vrea sa pornesc si eu pe gaz deoarece este aiurea ca trebuie alimentez si benzina si gaz, iar daca raman fara benzina vreodata acolo stau pentru ca nu am cum sa pornesc pe gaz. Am instalatie Stefanelli sau ceva de genul!

Pai eu doar ce am schimbat o chiuloasa ca erau duse supapele si chiuloasa era ciupita... habar nu am cum am reusit sa stric supapele ca motorul are 46000 km reali. Si am luat de la remat dupa o dacie tot pe injectie cu 1,5 mil buna. Nu a avut nevoie de rectificari.

This post has been edited by Iantela: 25 Jan 2012, 12:56


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 25 Jan 2012, 15:04
Post #5681


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Deci nu e mare tragedie daca pica chiulasa...
Insa ca ti s-a defectat tie prematur nu e neaparat de la GPL. Am un prieten care si-a luat in 2001 de noua o Dacie si la max. 30.000 km i s-a dus garnitura de chiulasa fara sa friga masina, deci mai tine si de noroc.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 25 Jan 2012, 22:28
Post #5682


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




m-am lamurit cat de cat cum e treaba si pe injectie cu GPL,dar cu un lucru nu pot fi de accord si anume cu pornirea la rece(sau cald) pe gaz,asa ca m-am uitat la alte masini cu gpl din fabrica ex:loganul si cielo,din cate stiu instalatia este cea care porneste pe benzina si trece la o temp pe gaz singura,sau cand motorul este accelerat dupa 2000rot/min,in concluzie daca pornirea era mai sanatoasa cu gaz de ce nu le-au facut in asa fel incat sa porneasca pe gaz si sa fie trecute pe benzina doar cand vrem? :| inteleg ca in cazul gazului arderea se face mai bine ca la benzina,dar nu are ungere,pe cand benzina are smile.gif

si in legatura cu chiuloasa nu prea mi se pare corect sa o schimb din cauza gazului,adica as prefera mai mult sa pastrez piesele cu care a venit masina din fabrica fara sa modific nimic la ea

This post has been edited by adriano94: 25 Jan 2012, 22:30


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 26 Jan 2012, 10:08
Post #5683


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Salut prieteni.
Ma adresez posesorilor de instalatii gpl si anume: in frana de motor(cand pedala de la acceleratie nu e apasata) si turatia depaseste 1400 rot/min pe sistemul de alimentare cu benzina se opreste alimentarea inchizand injectorul(deci consum zero) masina functionand din inertie,pe gpl functioneaza acest sistem?E legat senzorul de turatie de pe voalanta si potentiometrul de acceleratie de la clapeta la modulul de control al gazului?Spun acest lucru deoarece cred ca se poate implementa un sistem care opreste electrovalva de alimentare cu gaz in frana de motor cand pedala nu e actionata(turatia peste 1400 rot/min) si deci consumul ar deveni zero facilitand o economie mica.
Astept parerile celor care detin instalatii gpl

This post has been edited by Paulorossi: 26 Jan 2012, 10:09


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 26 Jan 2012, 10:36
Post #5684


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Clapeta este legata la modul, senzoru de pe volanta nu,de la mufa de la potentiometru (nu mai retin care fir )se leaga firu de la modulu GPL

26 Jan 2012, 11:41:
uite se vede acolo TPS(throttle position sensor),schema e valabila la toate instalatiile GPL pentru monopuct cu sonda lambda

This post has been edited by ghitza: 26 Jan 2012, 10:41

Attached File(s)
Attached File  stag2__L.pdf ( 1004.44k ) Number of downloads: 162


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 26 Jan 2012, 10:57
Post #5685


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Probabil firul de la clapeta ii da informatii despre pozitia actuala a clapetei pt a putea modifica debitul de gaz si deci pt a modifica sarcina masinii in functie de deschiderea clapetei.In acest caz modulul nu taie alimentarea cu gaz in frana de motor peste o anumita turatie deci nu se face economie.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinel_lva
post 26 Jan 2012, 13:32
Post #5686


membru interesat


Group: Members
Posts: 295
Joined: 28 March 06
From: Piatra Neamt




nu stiu ce sa mai fac
dupa cum spuneam am schimbat chiulasa la dacia mea pe injectie cu una de la dezmembrari pe carburatie.
dupa schimatul chiulasei masin a a inceput sa haleasca ulei 1l la 1000km. am completat si am crezut ca o sa isi revina dar nu are de gand. precizez ca inainte nu consuma deloc.
la chiulasa care am montat-o i-am pus semeringuri noi, oare sa fi sarit de la locul lor?
care poate fi cauza consumului astuia exagerat?
ce solutii am?


--------------------
RENAULT Koleos 2018 - nt05***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 26 Jan 2012, 15:57
Post #5687


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Daca i-ai schimbat simeringurile la supape, 90% de-acolo ar trebui sa fie problema. Ori sunt de proasta calitate, ori au fost montate gresit.
Ar putea sa-ti mai pape pe la segmenti, dar nu puteau sa se duca asa brusc.
Pierderi exterioare la motor banuiesc ca nu ai.
Prima solutie care o vad eu e sa schimbi iar simeringurile de supape. Incearca de la alt producator si poate chiar alt mecanic.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
taxi43edy
post 30 Jan 2012, 13:19
Post #5688


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 19 December 11




QUOTE(florinel_lva @ 26 Jan 2012, 13:32)
nu stiu ce sa mai fac
dupa cum spuneam am schimbat chiulasa la dacia mea pe injectie cu una de la dezmembrari pe carburatie.
dupa schimatul chiulasei masin a a inceput sa haleasca ulei 1l la 1000km. am completat si am crezut ca o sa isi revina dar nu are de gand. precizez ca inainte nu consuma deloc.
la chiulasa care am montat-o i-am pus semeringuri noi, oare sa fi sarit de la locul lor?
care poate fi cauza consumului astuia exagerat?
ce solutii am?
*


Las-o sa pape ulei ca nu are nimic ,sunt semeringurile de la supape ,eu am schimbat-o la 80 000 cu una de la 1300 si la fel am patit-o ,si merge si in ziua de azi si am 480 000 km ,si cu gazul intradevar nu mai are aceeasi viata in ea dar isi merita fiecare leu care a costat instalatia ,i-am schimbat doar un set de segmenti din aia ordinari din tirg de 50 de lei la 280 000 km asa ca.....sper sa va tina si pe voi cit msa tinut pe mine biggrin.gif bafta


--------------------
Dacia 1310 i 1310 i 2002 cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 30 Jan 2012, 13:27
Post #5689


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




Salut, am si eu o nelamurire. Masina mea a stat pe dreapta 2 saptamani ca nu am avut baterie. Azi am cumparat o baterie de 62 Ah si am observat ca sta prea turata chiar daca se incalzeste motorul mai exact ajunge la 1800 rpm. Este normal sa stea asa turat? Ma gandesc ca din cauza frigului -10 grade.

This post has been edited by Iantela: 30 Jan 2012, 13:27


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 30 Jan 2012, 13:48
Post #5690


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Nu e deloc normal, nici macar la rece (oricat de frig ar fi) nu are voie sa stea relantiul la 1800 rot/min.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinel_lva
post 30 Jan 2012, 14:14
Post #5691


membru interesat


Group: Members
Posts: 295
Joined: 28 March 06
From: Piatra Neamt




QUOTE(taxi43edy @ 30 Jan 2012, 13:19)
Las-o sa pape ulei ca nu are nimic ,sunt semeringurile de la supape ,eu am schimbat-o la 80 000 cu una de la 1300 si la fel am patit-o ,si merge si in ziua de azi si am 480 000 km ,si cu gazul intradevar nu mai are aceeasi viata in ea dar isi merita fiecare leu care a costat instalatia ,i-am schimbat doar un set de segmenti din aia ordinari din tirg de 50 de lei la 280 000 km asa ca.....sper sa va tina si pe voi cit msa tinut pe mine biggrin.gif bafta
*


cum sa o las sa pape
pai nu imi convine sa cumpar 1 l de ulei la fiecare mie de km si nu cred ca e normal sa fac asa ceva...


--------------------
RENAULT Koleos 2018 - nt05***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 30 Jan 2012, 15:16
Post #5692


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Nu numai ca e pagubos, dar nu e nici sanatos pt. motor sa papa asa mult ulei. Acest ulei ars favorizeaza depunerile in camera de ardere si totodata colmatarea catalizatorului.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 30 Jan 2012, 17:51
Post #5693


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Aveti idee careva, degripantul WD 40 e bun pentru curatarea contantelor mufelor sistemului de aprindere, injecte etc? Am 2 flacoane si as prefera sa nu cumpar spray de contacte, daca pot folosi si WD 40


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRK
post 30 Jan 2012, 23:41
Post #5694


Membru autentic


Group: Members
Posts: 451
Joined: 30 April 10
From: Constanta




Eu am dat si cu WD 40 pe mufe si nu am patit nimic... Mi se terminase spray-ul de contacte si am dat cu WD 40.


--------------------
ex DACIA 1310 Li 2004/ OPEL ASTRA G-CC 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deranjant
post 31 Jan 2012, 14:54
Post #5695


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 31 January 12




salutare.am o dacie pe injectie din 2000.am vrut sa o pornesc dupa o noapte de ger.a pornit pt 3 secunde...si sa oprit motorul.si oprit a ramas.care ar fi buba???? wacko.gif wacko.gif


--------------------
dacia 1310 li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iustin2009
post 1 Feb 2012, 14:48
Post #5696


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 12 February 10




Salutari! Am vazut ca multi colegi de forum isi lasau masinile fara acel motoras de relanti, lucru care mi-a captat atentia. Acum un an, a mea (1310 din 2000) a inceput sa consume 20-25% (benzina) si turatia ramanea la 1200 iar mecanicul mia spus ca e acel "calculator de injectie" si a mai trebuit sa cumpar si sonda de temperatura care se infileteaza in chiuloasa(acolo unde curge apa apa:D). La voi consumul de benzina, fara acel motoras (calculator sau cum so mai numi el), cum este? mie si acum cred ca i-mi ia cel putin 7.5-8% si asta fara sa conduc ca un Shumi biggrin.gif


--------------------
dacia 1310 Li, 1.4 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danos
post 1 Feb 2012, 15:01
Post #5697


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 28 April 07




7-8% in dar nu in oras probabil, dar nu inteleg, mai ai motorasul de relanti sau nu la masina ? fara acel motoras cred ca ar consuma mai mult masina, iar motorasul de relanti e unul si calculatorul e altul, nu sunt unul si acelasi lucru.
La mine acum pe gerul asta pana se incalzeste motorul dureaza destul de mult si probabil consumul ajunge la peste 11% in oras, dar eu nu mai am catalizatorul la masina, am inteles ca fara el consuma mai mult masina.

This post has been edited by Danos: 1 Feb 2012, 15:02


--------------------
Dacia Berlina Li 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan_t
post 1 Feb 2012, 22:58
Post #5698


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 4 December 11




salutare tuturor. am si eu o problema cu relantiul la o dacia injectie din 2000. problema e ca oscileaza undeva intre 1000 si 900 rpm. mai e o chestie si anume atunci cand aprind farurile relantiul mai coboara undeva pe la 800 rpm dar tot nu e rotund. am incercat mai multe din sfaturile care le-am citit in acest topic dar fara rezultat. ceva sfaturi si cam ce ar putea fi?? multumesc anticipat


--------------------
dacia 1310 Lj 2000 injectie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iustin2009
post 2 Feb 2012, 01:06
Post #5699


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 12 February 10




@Danos,
acum le am pe toate, dupa ce le-am cumparat cu un portbagaj de bani, consumul de minim 8% (oras +extern, insa circulam mai mult intre orase) era in vara si toamna, nu acum, caci nu o mai conduc (nu reusesc sa gasesc anvelope). Calculatorul principal al masinii (cel de pe aripa dreapta) nu a avut probleme, doar chestia aia de la acceleratie care are un motoras (mecanicii ii spuneau regulator de relanti, calculator de turatie, calculator de injectie).


--------------------
dacia 1310 Li, 1.4 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 2 Feb 2012, 16:32
Post #5700


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(deranjant @ 31 Jan 2012, 14:54)
salutare.am o dacie pe injectie din 2000.am vrut sa o pornesc dupa o noapte de ger.a pornit pt 3 secunde...si sa oprit motorul.si oprit a ramas.care ar fi buba???? wacko.gif  wacko.gif
*



Problema asta o am si eu si ma dispera.. de pe o zi pe alta se intoarce benzina toata de pe furtun in rezervor ramanand pompa goala si furtunul de tur fara benzina.. Pe circuit undeva ar trebui sa existe o supapa de unic sens care lasa benzina sa treaca doar spre motor nu si inapoi.. Aceasta supapa banuiesc ca este in pompa si nu mai functioneaza, drept pentru care trebuie montata o supapa de sens pe furtunul de tur sa nu se mai intoarca benzina in rezervor cand masina stationeaza mai mult.. sau schimbata pompa de benzina care cam costa..

cand te urci in masina si pui contactul sa fii atent daca in spate se aude un bzzz timp de 1-2 secunde... Daca se aude mai accentuat inseamna ca a ramas pompa dezarmata(fara benzina la elice).. Scoate furtunul de tur de benzina cel care intra in corpul injector si trage benzina cu gura pana vine.. Apoi pune pe cineva sa se uite daca tasneste benzina pe la furtun timp ce pui doar contactul semn ca pompa s-a armat si ii vine benzina.. si daca arunca afara(pui sa dea pe o carpa sa nu improste pe acolo) prinde furtunul la loc, strange colierul si dai la cheie.. ar trebui sa porneasca si sa mearga pana a 2-a zi cand va cere din nou aceasta operatiune mad.gif Asa e la mine..

Daca stie cineva pe unde gasesc o supapa de unic sens pentru benzina sau sa imi dea o idee i-as fi recunoscator.

This post has been edited by panter1: 2 Feb 2012, 16:38


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
238 Pages « < 188 189 190 191 192 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th June 2024 - 01:12
Forum Renault