dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
florinel_lva |
![]()
Post
#5641
|
||
![]() membru interesat Group: Members Posts: 295 Joined: 28 March 06 From: Piatra Neamt ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
Koleos
2018
- nt05***
|
|||
AndreiMel92 |
![]()
Post
#5642
|
http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-Db-08-TBO-t234431.html Group: Members Posts: 241 Joined: 3 August 11 ![]() |
din nou...240 km facuti cu 17 litrii...
![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
Noiembrie 2003
- DB 08 TBO
|
|
iulica89 |
![]()
Post
#5643
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.265 Joined: 6 August 08 ![]() |
@ florinel_lva:
Foarte probabil sa ai semeringurile la supape duse si (poate) ghidurile la supape uzate... |
--------------------
Dacia
1310
1989 MLS
- PH 10 SIA Iulian
|
|
hora |
![]()
Post
#5644
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 22 July 06 From: Brasov ![]() |
|
--------------------
Opel
Corsa C 1.3 cdti
2006 Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
|
|
TRK |
![]()
Post
#5645
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 451 Joined: 30 April 10 From: Constanta ![]() |
AndreiMel92 Postat Astăzi, 20:45
din nou...240 km facuti cu 17 litrii... mers linistit , extraurban...e benzina mai volatila mai nou ori ... ? Cam asta e consumul lor... Eu nu stiu cat te astepti sa iti ia ...3 %? Eu cel mai mic consum la a mea il scoteam doar pe autostrada in jur de 6-6,5... in rest cam asta e consumul. Am apelat la urmatoarea varianta GPL... si la fel, pe GPL mai putin de 8 % nu am scos niciodata extraurban... urban nu mi-am batut capul, la cat e pretul la GPL ![]() florinel_lva --- Acelasi lucru l-am patit si eu. Dupa ce am schimbat chiuloasa masini cu o alta de carburatie, am inceput sa completez un pic de ulei... cantitatea nesemnificativa, maxim 500 de ml in 10.000 de km. Si in cazul meu tot pe semeringurile sau/si ghidurile de la supape am dat vina... dar nu ma deranjeaza cu nimic, daca nu o sa consume mai mult de atat... oricum o chiuloasa nu stiu daca ma tine mai mult de 40 -50 de mii de km. This post has been edited by TRK: 14 Jan 2012, 22:44 |
--------------------
ex DACIA 1310
Li 2004/
OPEL ASTRA G-CC 16v
|
|
florinel_lva |
![]()
Post
#5646
|
![]() membru interesat Group: Members Posts: 295 Joined: 28 March 06 From: Piatra Neamt ![]() |
|
--------------------
RENAULT
Koleos
2018
- nt05***
|
|
AndreiMel92 |
![]()
Post
#5647
|
http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-Db-08-TBO-t234431.html Group: Members Posts: 241 Joined: 3 August 11 ![]() |
am bord takosan , nu imi arata temperatura. dar caldura baga, deci se ridica temperatura
|
--------------------
Dacia
1310 Li
Noiembrie 2003
- DB 08 TBO
|
|
hora |
![]()
Post
#5648
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 22 July 06 From: Brasov ![]() |
Nu este suficient ca iti baga caldura. Caldura o simti si daca apa are 70 de grade, ceea ce nu este de ajuns. Trebuie sa afli exact daca temperatura se ridica sau nu la 85-90 grade Celsius.
|
--------------------
Opel
Corsa C 1.3 cdti
2006 Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
|
|
tynn |
![]()
Post
#5649
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
QUOTE(AndreiMel92 @ 14 Jan 2012, 19:45) din nou...240 km facuti cu 17 litrii... ![]() In '99 a luat taica-meu o Dacie 1310 carburatie noua, care a tinut-o un an (timp in care am alergat-o eu aproape 25.ooo de km), dupa care a vandut-o. Pot sa zic ca era super masina fata de panaramele astea pe injectie : odata ca fugea de manca pamantul si doi ca avea super consum. La mers linistit 90-100 km/h in afara lua 6 l/100 km. Iar daca mergeam batraneste, cu 70-80 km/h in tr.5, am scos si 5l/100 km. Mi-am luat de juma' de an si eu o injectata, dar incep sa regret ca nu am luat tot una pe carburator... Era mult mai usor si mai ieftin de reparat si mult mai fiabila. |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5650
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Asta e . parerea ta ,nu e deloc asa,eu nu m-as mai intoarce in urma la carburator nici batut,pune-o la punct si ai grija de ea si sa vezi pe urma,dar nah noi vrem sa mearga si cu sarma in loc de colier
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
tynn |
![]()
Post
#5651
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Stai linistit ca am grija de ea si am muncit mult sa o pun " pe picioare". E adevarat ca a stat pe bara vreo 3-4 ani si mai mult ca sigur ca de-aia face tot felul de figuri. Am cam luat-o de la A la Z si am pus la punct cam tot ce era defect.
Insa, vazand ce consum pe benzina au ceilalti colegi, pot sa spun ca daciile pe injectie iau mai mult cu 1 litru de benzina fata de cele cu carburator, ceea ce nu mi se pare prea normal. Ar fi trebuit sa fie invers. Normal sistemul de injectie monopunct ar trebui sa lucreze mai economic decat un carburator,. Si nu mai pun in calcul ca sunt si mai puturoase astea pe injectie, deci logic era sa fie mai economice. Singurul mare avantaj care il vad eu este sistemul de aprindere mai fiabil, nu mai ai treaba cu platina, capac delco, condensator si alte componente care faceau deseori probleme la aprinderea clasica cu delco. Insa au aparut alte componente care te sacaie: senzor turatie, motoras relanti, senzor temperatura etc... Si problema este ca nu iti permiti sa ai de rezerva cate o piesa din fiecare ( ca sunt prea scumpe) ca sa le poti lua prin eliminare cand ai probleme. This post has been edited by tynn: 16 Jan 2012, 16:17 |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#5652
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
cele pe carburator nu sunt chiar asa de pretentioase,chiar daca nu esti multumit de consum ii trantesi acolo un GPL mai ieftin si gata,mai ai o piesa de rezerva in portbagaj,e mai usor de reparat pe cand la astea daca te lasa undeva de nu mai porneste trebuie sa suni la tractari,dar acum depinde si de cum prinzi masina,daca ai cumpara una noua iti zic eu ca ai fi foarte multumit de ea,si consum si toate,eu unul masina asta am prins-o execeptionala la motor(nu sunt de acord nici cu faptul ca fuge mai tare una pe carburator,asta are un demaraj mult mai bun)in schimb mai are zgarieturi,astea se fac daca ai bani fara nici o problema,am mai schimbat un etrier blocat,un rulment pe spate,cablu de la frana de mana,consumabile si mai aveam probleme cu un tremurat,era o janta stramba,asta intr-un an jumate,extraurban am un consum de 6,5-7L% in mers normal 90-100,urban e adervarat consuma mai mult 10-11L%,dar daca stii ca nu ai nevoie sa fuga in unele momente ii pui si GPL,treaba la a ta e ca nu stii in ce stare se afla toate piesele si e foarte greu sa o aduci la normal(financiar vorbind) si acum una e sa stai dimineata la una pe carburator sa dai nu stiu cate chei sa porneasca,sa o tii accelerata pana isi pastreaza relantiul,si una sa te urci in ea ii dai o cheie te dai jos cureti zapada,te urci inapoi si in timpul asta se face si cald in interior
![]() This post has been edited by adriano94: 16 Jan 2012, 19:01 |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
Iantela |
![]()
Post
#5653
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
Inseamna ca voi aveti o problema la masina de va consuma atat... Eu am facut un drum Constanta-Bucuresti si retur cu doar 100 ron gaz... Mers lejer 90-100 km/h! Iar in oras imi consuma 8 % , deci...
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#5654
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
de 100 ron ai bagat 30L gaz,ai consum exterior de 7,5L%,in oras nu ai cum sa ai 8% sub 10 garantat nu iti ia,eu unul vorbeam de consum pe benzina(nu am GPL),sa zicem ca printr-o minune iti consuma 8% pe oras,ai debitul la gaz foarte mic,depasiri din parti ca nu ai demaraj
|
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
Iantela |
![]()
Post
#5655
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
in oras am facut 120 km cu 10 litri de gaz... intradevar, este debitul mic la gaz dar nu pot spune ca nu face depasiri... iar pe benzina tot 8% imi consuma in oras! Nu vreau sa par laudaros dar asta este adevarul, nu am nici un motiv sa mint!
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
tynn |
![]()
Post
#5656
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
A mea pe GPL ia cam 10 l / 100 km consum mediu, aprox.75% fiind facuti in oras. E bunicel consumul , dar cred ca mai merge reglata sa mai coboare putin.
Ma tem insa sa nu aiba ceva probleme la motor, ca vad ca a papat vreo 500 ml ulei in max. 1500 km. O sa-i fac un test de compresie, sa nu fie cumva dusi segmentii sau poate or fi simeringurile supapelor de vina. Ce e ciudat ca nu scoate fum albastru la esapament si nici scuipa ulei afara pe la motor. This post has been edited by tynn: 18 Jan 2012, 15:51 |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#5657
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
cu siguranta poti sa o mai reglezi,mai strange putin surubul acela de la debit,10% mediu e cam mult,undeva la 10-11 e consumul lor pe oras in general,acum depinde si de starea masinii si de mers,ca sa obtii cel mai bun consum pe gaz nu trebuie sa treci de aprox 2500rot/min(90km/h),excluzand depasirile(cel putin asa e la carburator)
This post has been edited by adriano94: 18 Jan 2012, 16:34 |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
AndreiMel92 |
![]()
Post
#5658
|
http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-Db-08-TBO-t234431.html Group: Members Posts: 241 Joined: 3 August 11 ![]() |
am avut ceva probleme, nu am putut intra. am descoperit o mica gaura la flansa de la galeria de evacuare. nu este vizibila, dar se vede negreala de la fum pe tabla. este posibil sa nu indice valorile corecte sonda lambda...dar cat sa piarda pe acolo?
![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
Noiembrie 2003
- DB 08 TBO
|
|
tynn |
![]()
Post
#5659
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
QUOTE(adriano94 @ 18 Jan 2012, 16:31) cu siguranta poti sa o mai reglezi,mai strange putin surubul acela de la debit,10% mediu e cam mult,undeva la 10-11 e consumul lor pe oras in general,acum depinde si de starea masinii si de mers,ca sa obtii cel mai bun consum pe gaz nu trebuie sa treci de aprox 2500rot/min(90km/h),excluzand depasirile(cel putin asa e la carburator) As mai strange de el, dar o sugrum de tot, ca oricum e destul de lesinata... ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5660
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Deaia iti si consuma atat de sugrumata ce e ,mai dai drumu juma de tura sa vezi pe urma ca mai scade consumu sau ramane asa si ai sprint,la gPL nu trebuie sugrumata nici deschiz aiurea ca il da afara pe toba
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
TRK |
![]()
Post
#5661
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 451 Joined: 30 April 10 From: Constanta ![]() |
Prezint si eu urmatoarea problema, poate gasesc o posibila cauza. Dimineata cand pornesc masina (rece) se tureaza normal (soclu automat), iar intr-un minut cand da sa se incalzeasca (isi reduce un pic turatia) incepe sa mearga tremurat, pana se incalzeste bine. Problema e numai la relanti. Daca o pornesc si incep sa merg cu ea, nu da semne ca ar merge intrerupt. Daca s-a incalzit problema dispare. Lucrul acesta se simte doar pe benzina, daca o trec pe gaz nu are nimic, merge rotund. Totul se intampla doar cand motorul este rece.
|
--------------------
ex DACIA 1310
Li 2004/
OPEL ASTRA G-CC 16v
|
|
vespukci |
![]()
Post
#5662
|
vespukci Group: Members Posts: 230 Joined: 15 June 10 ![]() |
Aceeasi problema o am si eu, in plus eu am reglat culbutorii si am schimbat bujiile, si tot asa face. Tind sa cred ca e de la alimentarea cu benzina, urmand sa schimb filtru, si sa desfac pompa sa vad, poate e spart vreun furtunel, ca am mai patit-o.
|
--------------------
Ford
Dacia
2000
|
|
vespukci |
![]()
Post
#5663
|
vespukci Group: Members Posts: 230 Joined: 15 June 10 ![]() |
Revin, am schimbat filtru de benzina, verificat pompa de benzina, furtune suflate, curatate, schimbat motoras, tot la fel face!
Ramane doar clapeta sa fie de vina, dar n-am posibilitati s-o schimb. Bafta! |
--------------------
Ford
Dacia
2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5664
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Cand zici clapeta te referi la potentiometru nu?
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
mar10may |
![]()
Post
#5665
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 20 February 08 From: slobozia ![]() |
QUOTE(tynn @ 16 Jan 2012, 11:04) In '99 a luat taica-meu o Dacie 1310 carburatie noua, care a tinut-o un an (timp in care am alergat-o eu aproape 25.ooo de km), dupa care a vandut-o. Pot sa zic ca era super masina fata de panaramele astea pe injectie : odata ca fugea de manca pamantul si doi ca avea super consum. La mers linistit 90-100 km/h in afara lua 6 l/100 km. Iar daca mergeam batraneste, cu 70-80 km/h in tr.5, am scos si 5l/100 km. Mi-am luat de juma' de an si eu o injectata, dar incep sa regret ca nu am luat tot una pe carburator... Era mult mai usor si mai ieftin de reparat si mult mai fiabila. QUOTE(tynn @ 16 Jan 2012, 16:15) Stai linistit ca am grija de ea si am muncit mult sa o pun " pe picioare". E adevarat ca a stat pe bara vreo 3-4 ani si mai mult ca sigur ca de-aia face tot felul de figuri. Am cam luat-o de la A la Z si am pus la punct cam tot ce era defect. Insa, vazand ce consum pe benzina au ceilalti colegi, pot sa spun ca daciile pe injectie iau mai mult cu 1 litru de benzina fata de cele cu carburator, ceea ce nu mi se pare prea normal. Ar fi trebuit sa fie invers. Normal sistemul de injectie monopunct ar trebui sa lucreze mai economic decat un carburator,. Si nu mai pun in calcul ca sunt si mai puturoase astea pe injectie, deci logic era sa fie mai economice. Singurul mare avantaj care il vad eu este sistemul de aprindere mai fiabil, nu mai ai treaba cu platina, capac delco, condensator si alte componente care faceau deseori probleme la aprinderea clasica cu delco. Insa au aparut alte componente care te sacaie: senzor turatie, motoras relanti, senzor temperatura etc... Si problema este ca nu iti permiti sa ai de rezerva cate o piesa din fiecare ( ca sunt prea scumpe) ca sa le poti lua prin eliminare cand ai probleme. nu stiu ce repari mai ieftin la una pe injectie fata de carburator.un motoras de relanti pica odata la 100 000 de km timp in care la carburatie schimbi de mai multe ori platina,bujii,capac delcou la care daca mai adaugi si manopera ...iesi in gaura si o dacie pe injectie ia extraurban 6.5 daca mergi linistit.daca tu ai scos 5% asta cred eu ca este un caz rar This post has been edited by mar10may: 22 Jan 2012, 22:14 |
--------------------
dacia
1310 berlina
2000
- IL17EDY
|
|
Danos |
![]()
Post
#5666
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 28 April 07 ![]() |
Mie imi consuma tot la fel , in jur de 10-11% benzina, in oras mai ales acum iarna, mi se pare si mie mult, mai ales la cat a ajuns benzina sa coste, in afara nu prea i-am facut consumul dar cred ca se duce in vreo 7-7,5%.
Se mai poate regla ceva la ea sa consuma ceva mai putin, chiar daca nu ar mai avea acelasi demaraj ? oricum in oras nu pot merge cu viteza prea mare. This post has been edited by Danos: 23 Jan 2012, 11:53 |
--------------------
Dacia
Berlina Li
2003
|
|
AndreiMel92 |
![]()
Post
#5667
|
http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-Db-08-TBO-t234431.html Group: Members Posts: 241 Joined: 3 August 11 ![]() |
porti bocanci cu numar mai mic =)). atat imi consuma si mie, nu ai ce sa ii faci. cei care spun ca au consum de 8, nu stau in bucuresti. sa vezi cum e sa faci 2 ore din regie in otopeni
|
--------------------
Dacia
1310 Li
Noiembrie 2003
- DB 08 TBO
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5668
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Crezi ca numa in bucuresti poate sa pape 11 ,desi e cam mult asta e ,papa mult pana scade relantiu ,asta daca sunt in parametri senzoru de pe chiulasa care controleaza si motorasu de relanti,la un test ati mai fosat cu ea ,nu zic in fiecare luna dar odata pe an macar sa vedeti cum stau trebuirile prin injectie,pune GPL(2,99/L) si ai scapat de costurile pe benzina si atunci ai sa zici ca nu papa mult chiar daca o sa pape si 12 desi nu papa atat daca e in mintile ei
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
tynn |
![]()
Post
#5669
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Pe GPL mi-a luat consum mediu ultima data aprox.11 l/100 km, in conditiile in care am mers majoritatea in oras. Sincer sa fiu nu e foarte mult nici asa... Am mers mult timp fara motorasul de relanti ( i-am decuplat mufa ca facea figuri). Acum ca l-am schimbat, trage altfel motorul, de nu-mi vine sa cred... Si relantiul e rotund acum, deja am inceput sa-mi schimb in bine parerea despre astea pe injectie
![]() Personal si eu va recomand sa treceti pe GPL: odata pt. economia de bani facuta la carburant si nu in ultimul rand ca merge mai frumos motorul (desi e putin mai puturos). This post has been edited by tynn: 23 Jan 2012, 13:52 |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
recinalcol |
![]()
Post
#5670
|
![]() Membru : Amputat Group: Members Posts: 686 Joined: 19 November 09 ![]() |
Eu ii dau benzina de innebuneste
![]() Atat timp cat nu-mi face probleme ii dau cat are nevoie. Eu cand am cumparat-o primul lucru care ma interesa era sa nu fie pe gaz,poate sant eu mai...tacanit. Asa ca parerile sant impartite,eu nu vreau gaz sau motorina cum nici altii nu vor benzina. Sfaturile astea cu treci pe gaz ca e mai bine mi se par deplasate. Daca iei pasina pe gaz,da dar asa nu-i vad rostul,mai ales la un motor deja puturos.Sa nu mai vorbim de investitie,de spatiu ocupat... |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- VS-22-REC
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 03:21 |