dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
ghitza |
![]()
Post
#5701
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|||
panter1 |
![]()
Post
#5702
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
ghita asa facea si a mea inainte..iar acum nu mai face nici vuum si sa se opreasca.. nu mai porneste deloc pana ii trag benzina pe furtun sa se amorseze pompa.. sper ca ai citit postul meu anterior.. iar problema asta nu are nici o legatura cu GPL-ul
This post has been edited by panter1: 2 Feb 2012, 21:43 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
B-84-DPD |
![]()
Post
#5703
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 18 November 08 ![]() |
salut
poate nu postez unde trebuie, dar promit ca voi cauta si in altethread-uri un eventual raspuns mi-a aparut pe capota, in zona elicei de la radiator, o pata destul de mare de ulei. de la ce sa fie? pe jos sa zic ca nu a cazut, nu am vanzut nimic pe sub masina. pare ca vine undeva de jos, in dreptul T-ului de la sistemul de racire, cel de langa radiator. elicea e curata. tind sa cred ca e de la distributie. sau poate a crapat un furtun din zina, daca exista vreunul cu ulei pe acolo mersi |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 decembrie
- > B-84-DPD O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
|
|
tynn |
![]()
Post
#5704
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Nu cumva e antigel? Daca iti pierde putin pe la pompa de apa, asa se intampla, iti improasca ventilatorul pe capota.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
Iantela |
![]()
Post
#5705
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
Ghitza, am patit eu asa dar problema la mine era ca numai aveam benzina
![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
B-84-DPD |
![]()
Post
#5706
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 18 November 08 ![]() |
QUOTE(tynn @ 3 Feb 2012, 10:19) Nu cumva e antigel? Daca iti pierde putin pe la pompa de apa, asa se intampla, iti improasca ventilatorul pe capota. se poate sa fie si entigel ideea e ca am observat pata respectiva dupa ce mi-a inghetat putin antigel in borcan si mi-a fiert motorul ( nu ajunsese la linia rosie la indicator) abia dupa ce am avut problema cu vasul de expansiune am vazut pata. sa fie oare din cauza asta? sa se fi cerat presiune pe undeva si sa dea apa? sa nu fie ulei? ( desi parea consostenta de ulei) nu am timp sa verific cum trebuie pt ca ajung seara acasa si nu am lumina |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 decembrie
- > B-84-DPD O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5707
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Iantela :am verificat si releu ,benizna am cam 10L ,in mers am comutat pe benzina si mrge dar daca accelerez se duce in nas are un prag sa zic asa ,eu cred ca e din pompa ,poate e pe moarte pompa sau ceva dop de gheata la cat de buna e benizna ,o sa inlocuiesc pompa numa sa se potoleasca vremea putin ca mai am vre-o 2 pe acasa,multumesc de sfaturi
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Iantela |
![]()
Post
#5708
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
Ghitza, sigur este din pompa de benzina , pentru ca la fel a patit si un prieten. Ti-am spus, sar putea sa numai functioneze in parametrii normali! Verifica cu alta pompa si vezi care e treaba...
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5709
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Verific ,defapt o schimb,si va tin la curent numai sa se mai domoleasca vremea asta
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
david91 |
![]()
Post
#5710
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 7 December 11 ![]() |
QUOTE(ghitza @ 2 Feb 2012, 17:21) Am si eu o problema care ma enerveaza ,am si GPL,pe benizna nu vrea sa mearga in sensu ca pun contactu se stinge martoru si pornesc ,invarte o ia si moare adica vrum si gata pe GPL nu am probleme,ce mama masi sa aiba nu o inteleg ,pompa se aude nu se arinde aiurea martoru de la injectie dar nu merge pe benzina,astept sfaturi care ati mai patit,era s auit are momente cand merge pe benzina pornita aceeasi problema am avut-o si eu...s-a dovedit a fii de la pompa de benzina...degeaba trage benzina daca nu mai are presiunea normala si necesara |
--------------------
Dacia
1310
2000 Berlina
|
|
deranjant |
![]()
Post
#5711
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 31 January 12 ![]() |
ms faster..dar dupa mai multe cautari la un mecanic sa se uite la ea,,,si dupa ce am citit aproape toate raspunsurile de aici......am vorbit cu cineva care are o supernova 1,4 mpi si am fost sfatuit sa o trag la sufa
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310 li
2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5712
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Revin la problema mea de mai sus de vine era butonu de la GPL,noroc ca am avut de schimb ,l-am schimbat si merge fara probleme asta dupa ce am facaut proba cu alta pompa.injector si era sa schimb si potentiometru pana mi-a venit pe chelie sa ma uit la buton,am mancat 1 ora de ger ,deci care aveti GPl uitativa si la buton si puneti pe direct sa vedeti daca nu e cumva din buton sa nu petiti ca mine si sa mancati ger pentru un amarat de buton,multumesc IANTELA si celorlalti de sfaturi
6 Feb 2012, 20:48: Salutare baieti,bucuria a durata pana acum seara cand din nou nu vrea pe benzina ,daca aveti pareri vi le citesc cu placere ,maine ii mai fac un reset sa vad daca isi revine daca nu asa moare si vede numa GPL This post has been edited by ghitza: 6 Feb 2012, 19:48 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
AndreiMel92 |
![]()
Post
#5713
|
http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-Db-08-TBO-t234431.html Group: Members Posts: 241 Joined: 3 August 11 ![]() |
o intrebare. cat va consuma voua pe gpl la ralanti?
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
Noiembrie 2003
- DB 08 TBO
|
|
Dragos09 |
![]()
Post
#5714
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 27 September 09 ![]() |
Salut,am un papuc benzinar 1600,din 2002,pe injectie,am o intrebare,ca voi mai stiti,cum as putea sa-i micsorez consumul de benzina ,e singura problema care o are,consuma cam mult 10%,am facut comparatie cu alti baieti,care au si ei.
|
--------------------
dacia papuc
1307
2001
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5715
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
DRAGOS:consumu asta de 10% daca e intern e bine la extern e mult
Revin la problema mea de mai sus cu mersu aiurea pe benzina ,am mai strans mufa de la buton si tot degeaba pe benzina nu vrea decat dupa un RESET deci pe undeva e ceva eroarea primita de ECU injectie dar nu se aprinde martoru in bord decat cand trebuie.Acuma am vazut la modulu de GPL(STAG2-L)are 4 comutatoare mici acolo langa mufa ,primele 2 eraou in jos (adica ON) am un pdf cu stag2-l dar in poloneza si m-am inspirat de acolo si am descifrat cat de cat si am pus si comutatoru 3 din cele 4 pe ON sa vad daca e ceva schimbare ,eu banui ca de la sonda lambda i se trage ceva dupa o vreme de mers pe GPL,care aveti tipu asta de modul STAG2_L faceti o poza sau scrieti la voi cum sunt acele comutatoare si daca va merge bine pe benzina dupa ce mergeti un timp pe gpl, This post has been edited by ghitza: 7 Feb 2012, 13:56 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Dragos09 |
![]()
Post
#5716
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 27 September 09 ![]() |
Ai dreptate e intern dar e destul de mult ext.ia cam 8%,am intrebat multi mecanici si au zis ca nu au ce sa ii faca sa ii mai scada consumu ceea ce eu nu cred,ca doar e dacie nu e avion,ceva trebuie sa fie un truc sau ceva,zic si eu,nu?
|
--------------------
dacia papuc
1307
2001
|
|
recinalcol |
![]()
Post
#5717
|
![]() Membru : Amputat Group: Members Posts: 686 Joined: 19 November 09 ![]() |
Papucul pe care il invart eu la munca ia 10% EXTERN
![]() Fabricat in 2004 sau 2005,motor 1.6 tractiune fata. |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- VS-22-REC
|
|
tynn |
![]()
Post
#5718
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Ghitza, din experienta proprie iti spun ca acel "calculator" de la instalatia GPL monopunct e un fel de n-ar mai fi, merge la fel de bine si fara el, poate chiar mai bine.
Eu la Renoul 19 (injectie monopunct Renix) care il am i-am pus GPL in 2005, bineinteles la o firma autorizata. Dupa niciun an, cand am facut ITP-ul am constatat ca valva aceea de pe furtunul de gaz, care e actionata de calculatorul GPL in functie de semnalul de la sonda lambda nu mai functioneaza. Nu stiu exact ce s-a defectat, ori sonda lambda, ori acel calculator GPL, ori valva de pe furtun. Cert este ca i-am facut vant la acel calculator si valva de pe furtun si am lasat-o asa. Si merge de-atunci foarte bine, consumul nu a crescut, practic nici nu e sesizabil ca am eliminat acele componente. De cateva luni a montat pe Dacia Li o instalatie GPL de la vechea masina (tot Dacie, dar carburatie) si merge brici, fara sa ma mai complic inutil cu acel calculator. Parerea mea e ca ai putea sa incerci sa vezi cum merge fara, ca sa fii sigur ca nu e de la el. |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5719
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
mersi tynn,o sa incerc sa vad ca altceva nu am de facut decat sa incerc si experimentez poate ii dau de cap,acuma tu la ce zici valva de pe furtun?la motorasu stteper si robinet cel de pe furtunu ce pleaca din plaman la corpu/clapeta,sincer nic eu nu stiu ce poate sa faca ala ca l-am desfacut si are o tija care cred ca urca si coboara dar nu i-am inteles rostu,tija aia e impinsa in sus si jos sau cum?mss de sfaturi
This post has been edited by ghitza: 7 Feb 2012, 15:50 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
dan_g |
![]()
Post
#5720
|
Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 23 December 10 From: Iasi ![]() |
@Dragos09, papucul pe care lucrez consuma intre 12-vara si 14-iarna in oras, tot 1.6 injectie, deci la tine e foarte bine.
|
--------------------
Renault
Megane 3
2011 1.5 dCi 110
- -
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5721
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Revin la problem cu mersul pe benzina dupa ce mergi o perioada pe GPL:explicatia ff detaliata e aici: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=9010&st=630 data de userul RBA si problema vine din reglaju acestui ELC(electronic lambda control)care are mai multe setari si cel mai bun mod este cel OPEN dupa cum zice si RBA in postul sau,acuma in pdf-ul de mai sus este un tabel jos cu setarile ,care stiti cum ar trebui sa fie pe modul OPEN adica acele comutatoare cum tre sa fie ,toae pe ON sau numai unele ,acum am pus 3 pe ON sa vad daca mai face si asa fac toate variantele din tabel si tre sa ii dau de cap ,astept sa mai incercati si voi care aveti GPl pe masina si aveti problema asta msigur e de aici problema mersului pe benzina,daca cititi topicul lui va lamuriti
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#5722
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
daca pana acum ti-a mers pe benzina,eu nu cred ca problema e de la comutatoarele alea,nu te-ai jucat la ele inainte sa se defecteze nu??
|
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5723
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Asta e ca nu mergea numa o perioada,exact ca si in descrierea lui RBA din acel topic,dupa reset merge o perioada
7 Feb 2012, 19:44: uite ce zice: din toate configuratiile, singura care da roade la Bosch MA 1.7 este functionarea OPEN cata vreme se merge cu GPL si cu circuitul in configuratia initiala (adica sonda conectata ca in config initiala) cata vreme se merge pe benzina. aceasta configuratie asigura diferente minime intre functionarea normala (numai benzina) si functionarea cand se comuta de pe GPL pe benzina. daca ai un ELC configurabil din jumperi (sau soft), cauta manualu si punel sa mearga cu emulare lambda de tip open. daca nu atunci trebuie magarit ELC-ul (taiat un traseu pe placa). Al meu este configurabil numa tre sa aflu cum sa pozitionez cei 4 jumperi This post has been edited by ghitza: 7 Feb 2012, 18:44 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Dragos09 |
![]()
Post
#5724
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 27 September 09 ![]() |
Da, sunt surprins de ceea ce-mi spuneti,inseamna ca sunt unul dintre persoanele fericite,deci in concluzie cam asta este consmul standard pe care il poatr avea.Va multumesc pentru raspunsuri,inseamna ca nu i-mi ramane decat sa ii caut un client sa o marit.
|
--------------------
dacia papuc
1307
2001
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#5725
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
ghitza nu stiu ce sa zic,pe mine unu nu ma multumeste raspusul in cazul tau,pentru ca nu e logic,cum a mers pana acum si nu mai merge... :| buba e in alta parte,sa studiez si eu putin doc. atasat de tine si revin,dar eu zic sa nu umblii deocamdata acolo!
Dragos09 nu te inteleg,daca tie in momentul de fata iti consuma doar 10% in oras(tinand cont ca e iarna si e 1.6 ) nu stiu ce mai vrei,doar nu te asteptai sa iti consume 6-7%,eu am 1.4 BERLINA si sapt asta am facut 80KM cu 10,90L bine dimineatao pornesc si merge cam 6-7min pana o curat,mai bine ii pui GPL,ai taxa de inmatriculare platita la ea?? /:) |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5726
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
ADRIANO:si pana a cum nu a mers doar ca nu m-am plans eu dar deja ii plin paharu si pe geru asta am vruut dimineata sa vada benzina putin desi porneste si pe gpl ff bine dar pe benzina nu vrea decat resetata(dupa o perioada de mers pe gpl cum am scris mai sus) ,acuma sunt in teste cu ELC-ul de la gaz ,l-am pus asa :jumperi 123 pe ON sa vad daca mai face ,daca face figura iarasi pe benzina incerc alta combinatie pana iese cum trebuie
This post has been edited by ghitza: 7 Feb 2012, 20:06 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#5727
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
sonda lambda este diferita de cea de langa catalizator?sau se leaga la aceeasi??
|
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
Dragos09 |
![]() ![]()
Post
#5728
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 27 September 09 ![]() |
probabil ca nu sunt invatat cu consumul asta.Am avut o alta masina,nu dacie si consuma mai putin,de aceea eram nelamurit,dar acum e ok,sunt mult mai linistit,dupa ce am citit toate raspunsurile voastre,va multumesc
|
--------------------
dacia papuc
1307
2001
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5729
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Doar o sonda lambda avem la masina si e cea dinnainte de catalizator ce se vede cum te uti in jos pe langa electromotor
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
stef_x |
![]()
Post
#5730
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 9 July 11 ![]() |
Buna seara! Am si eu o mare problema cu dacia mea. Ii dacie cu injectie din 2000 cu sistem BOSCH monopunct si nu am mai pornit-o de vreo 2 luni...nu asta ar fi problema pentru ca acum o saptamana a pornit la prima cheie..dar dupa vreo 5 minute a murit si nu a mai vrut sa porneasca:(. Nu mai avea curent pe partea de motor si nici la bord cu exceptia blocului de lumini si semnalizari.Am chemat un prieten electrician si a masurat pe acolo dar nu venea curent.Bateria e buna dar nu stiu ce sa ii mai fac.Am inteles ca releele alea de pe semiaripa nu se pot strica asa usor (deci nu sunt releele dar nu garantez)....Ajutati-ma cu ceva propuneri va rog..Sa o duc la tester????.....Multumesc anticipat!!!
|
--------------------
Dacia
Break
2001
- MM02TFR
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 01:07 |