dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
adriano94 |
![]()
Post
#5881
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|||
daniel1994 |
![]()
Post
#5882
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 15 February 12 From: Ocnita Dambovita ![]() |
va salut...revin cu o mica problema a unei dacii 1310 Li din 2000...cred ca exista unele erori in calculator pentru ca de multe ori mi se deregleaza turatia si daca scot mufa si o bag inapoi dupa 1 minut isi revine...de exemplu astazi nu mai statea turata ca sa se incalzeasca ci pur si simplu statea sub 800 de ture si dadea sa moara asa ca am scos mufa de la calculator si dupa ce am bagato inapoi si-a revenit...am mai fost odata la un service sa imi puna testerul pe ea si mi-au spus ca masina nu este dotata cu mufa pentru a conecta testerul....puteti sa imi spuneti si mie unde ar trebui sa se gaseasca acea mufa??
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
|
|
Iantela |
![]()
Post
#5883
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
Multumesc mult adriano, dar am rezolvato mai simplu si mai ieftin
![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
mariuspurice |
![]()
Post
#5884
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 19 April 12 ![]() |
QUOTE(mariuspurice @ 19 Apr 2012, 10:07) Buna ziua! Acum 4 luni am cumparat o dacia papuc 1403 cu motor cu injectie. in ultima vreme nu porneste mereu. Cand pun contactul si nu se aude pompa de benzina stiu ca nu va porni. Cand se aude pompa, porneste. Ce am facut pana acum: Am masurat daca ajunge tensiune la pompa de benzina si nu ajunge. pompa daca o alimentez extern, porneste. am verificat daca nu sunt cabluri intrerupte, mufe oxidate si nu sunt. am desfacut capacul la filtrul de aer (cred ca ala este) si in interior este un soi de ou in care intra 4 fire. aici m-am oprit. Spuneti-mi va rog ce sa verific, sau de unde sa incep diagnosticarea? Mentuionez ca masina este folosita undeva la tara si ca acolo nu este mecanic/electrician iar eu ajung cam la 2 sapt. acolo. Persoana care o foloseste spune ca uneori se tureaza singura. Multumesc! revin cu aceeasi problema, am verificat sigurante, am scimbat releele intre ele, am curatat contactii la sigurante si relee si tot nu porneste pompa de benzina, nu ajunge + in mufa. ce as putea sa mai verific? de unde ajunge acel + la pompa? din ECU sau din mufa care ajunge pe injector? Multumesc! |
--------------------
dacia
papuc 1403
2003
|
|
daniel1994 |
![]()
Post
#5885
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 15 February 12 From: Ocnita Dambovita ![]() |
QUOTE(mariuspurice @ 24 Apr 2012, 07:11) revin cu aceeasi problema, am verificat sigurante, am scimbat releele intre ele, am curatat contactii la sigurante si relee si tot nu porneste pompa de benzina, nu ajunge + in mufa. ce as putea sa mai verific? de unde ajunge acel + la pompa? din ECU sau din mufa care ajunge pe injector? Multumesc! verifica firele care pleaca de la pompa din spate pana in fata poate este intrerupt pe undeva...dar totusi eu zic sa mai verifici mai intai sigurantele si releele... uite ti-am pus aici un manual de injectie...poate iti este de folos This post has been edited by daniel1994: 24 Apr 2012, 09:49 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
|
|
mariuspurice |
![]()
Post
#5886
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 19 April 12 ![]() |
firele le-am verificat (sunat cu aparatul) am pus + direct pe siguranta si atunci merge pompa. pornirea pompei este conditionata de ceva? cine ii spune sa se opreasca la ~3sec de pa punerea contactului? din cate am masurat, din acea siguranta un fir ajunge in "oul" cu 4 fire din carburator, sau cum s-o chema piesa in care sta injectorul.
![]() ![]() Attached thumbnail(s) Fotografie0026.jpg ( Size: 83.05k ) Number of downloads: 875 |
--------------------
dacia
papuc 1403
2003
|
|
daniel1994 |
![]()
Post
#5887
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 15 February 12 From: Ocnita Dambovita ![]() |
QUOTE(mariuspurice @ 24 Apr 2012, 10:12) firele le-am verificat (sunat cu aparatul) am pus + direct pe siguranta si atunci merge pompa. pornirea pompei este conditionata de ceva? cine ii spune sa se opreasca la ~3sec de pa punerea contactului? din cate am masurat, din acea siguranta un fir ajunge in "oul" cu 4 fire din carburator, sau cum s-o chema piesa in care sta injectorul. ![]() ![]() ce ai aratat tu in poza este clema care se leaga la potentiometrul clapetei dar nu cred ca are legatura ca nu iti merge pompa.. pe partea stanga a masinii se afla un bloc cu 2 sigurante si 2 relee...primul releu este pentru pompa de benzina(cel care comanda sa mearga 3 sec cum ai zis tu) si una dintre sigurante tot pentru pompa de benzina...daca nu iti aduce curent la pompa una din aceste 2 sunt vinovate. Daca nici una din aceste 2 nu sunt vinovate si cu ce ai mai zis ca ai facut inseamna ca nu iti vine + de la baterie la sigurante si problema poate fii din instalatia electrica This post has been edited by daniel1994: 24 Apr 2012, 10:31 Attached thumbnail(s) releu.jpg ( Size: 168.02k ) Number of downloads: 855 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
|
|
mariuspurice |
![]()
Post
#5888
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 19 April 12 ![]() |
dar ala este un releu chior, nu stie sa faca temporizare, din cate inteleg eu.
plusul vine din contact? in poza am incercuit aurea, este vorba de mufa alba! scuze! Multumesc! This post has been edited by mariuspurice: 24 Apr 2012, 10:36 |
--------------------
dacia
papuc 1403
2003
|
|
daniel1994 |
![]()
Post
#5889
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 15 February 12 From: Ocnita Dambovita ![]() |
automat ca vine din contact ca daca nu ar veni din contact ar merge pompa si cand e motorul oprit...eu zic sa schimbi mai intai releele alea 2 si sigurantele si vezi ce se intampla
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
|
|
necos |
![]()
Post
#5890
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 17 April 12 ![]() |
multumesc celor care au dat o mana de ajutor. am rezolvat-o. CATALIZATORUL era infundat. i-am facut "incizie" , l-am golit si merge bine acum.
|
--------------------
dacia
1310 cli
2000
|
|
iul_1983 |
![]()
Post
#5891
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 25 March 12 ![]() |
ajutoooooooor va rog ....... detin o dacie 1310 , 2004 ...vestita injectata pe ultima suta de metri .... care pana acum s-a comportat exemplar , nu m-a lasat la greu pana acum doua zile cand a inceput sa imi moara motorul ... iar cand vreau sa il pornesc se comporta ca un motor nealimentat cu combustibil .... mentionez ca deja am verificat ce s-a mai discutat pe aici ( cel putin ce am apucat eu sa citesc ), pompa de benzina , furtune tur ,retur si cel de la filtru de carbon ..., motoras pas cu pas .... nu mai stiu ce sa ii fac.... plus ca observ ca se formeaza foarte multe gaze in rezervor acesta deformandu-se destul de mult .... astept orice pareri opinii poate ii dau de cap ......multumesc
|
--------------------
Dacia
1310
2004 Li
- BR 06 BRD
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#5892
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
QUOTE(iul_1983 @ 25 Apr 2012, 19:56) ajutoooooooor va rog ....... detin o dacie 1310 , 2004 ...vestita injectata pe ultima suta de metri .... care pana acum s-a comportat exemplar , nu m-a lasat la greu pana acum doua zile cand a inceput sa imi moara motorul ... iar cand vreau sa il pornesc se comporta ca un motor nealimentat cu combustibil .... mentionez ca deja am verificat ce s-a mai discutat pe aici ( cel putin ce am apucat eu sa citesc ), pompa de benzina , furtune tur ,retur si cel de la filtru de carbon ..., motoras pas cu pas .... nu mai stiu ce sa ii fac.... plus ca observ ca se formeaza foarte multe gaze in rezervor acesta deformandu-se destul de mult .... astept orice pareri opinii poate ii dau de cap ......multumesc da ma mai multe detalii ca sa te putem ajuta,ai verificat daca vine benzina pe tur si retur,sigurantele si releele de pe contra-aripa,bobina(poate nu iti da scanteie),dai la cheie si pune pe cineva sa tina mana la teava de esapament sa vezi daca ies gaze,poate ti s-a infundat catalizatorul,senzorul de turatie(daca nu mai e bun,nu o sa-ti mai porneasca)....etc. PS:incearca sa pui benzina cu o siringa,vezi daca porneste,sau daca macar da sa porneasca This post has been edited by adriano94: 25 Apr 2012, 22:05 |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
iul_1983 |
![]()
Post
#5893
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 25 March 12 ![]() |
benzina pe tur si retur vine ...de asemenea am verificat si returul nu este infundat , sigurantele si releele au fost verificate sunt functionale , bobina a fost verificata da scanteie pe toate fisele si am verificat si toate bujiile ...toate sunt perfect functionale ,gaze ies pe teava de esapament deoarece motorul porneste dar are momente cand se opreste in trafic si nu porneste decat dupa ce il invarte electromotorul vreo 10 -15 sec , senzorul te turatie curat ca lacrima ... a fost primul vizat la aparitia problemei ....
deci motorul merge dar moare in trafic , toate cele enumerate au fost verificate inclusiv integritatea furtunelor de tur si retur ,..... problematic este faptul ca porneste ffff greu si cand dai la automat se comporta ca un motor nealimentat.... ca si exemplu in ziua in care a facut pentru prima oara probleme ....motorul s-a oprit de 5 ori in max 2 km.............benzina pun doar de la mol si nu am avut probleme sa fie apa in ea niciodata , in plus cand am scos pompa de benzina ,in rezervor nu era mizerie This post has been edited by iul_1983: 26 Apr 2012, 19:40 |
--------------------
Dacia
1310
2004 Li
- BR 06 BRD
|
|
Iantela |
![]()
Post
#5894
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
Problema sar putea sa vina de la motorasul pas cu pas sau in cel mai rau caz poate nu mai ai compresia buna! Dar eu tind sa cred ca este motorasul pas cu pas pentru ca la fel imi facea si mie, nu mai vroia sa porneasca deloc iar cand dadea sa porneasca murea motorul!
This post has been edited by Iantela: 26 Apr 2012, 23:27 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#5895
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
@ iul_1983 poate ai pompa de benzina slaba, la mine asta a fost, ca verificare poti scoate returul de la corpul clapeta cu motorul pornit (are pe stutu din corp o sageata de iesire) si vezi dc iasa benzina, daca nu scoate inseamna ca nu se alimenteaza suficient motorul plus are putere scazuta, eu am remediat poblema adaptand un alt tip de pompa de benzina putin mai mare dar care am limitato electronic printru montaj reglabil sa dea benzina doar cat sa scoata putin pe retur dupa metoda de mai sus. bafta
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
daniel1994 |
![]()
Post
#5896
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 15 February 12 From: Ocnita Dambovita ![]() |
mai verifica tot sistemul de alimentare cap coada...asa mi-a facut si mie si era de la sorbul de benzina...se pusese un oarecare strat de mizerie si nu mai tragea pompa cum trebuie....Cand mergi cu ea la drum nu are si momente cand se gatuie sau da sa moara si isi revine dintr-o data???
desfai pompa din portbagaj si curata tot ce e p acolo....schimba sorbul ca nu este scump si uitate si la filtrul de benzina ca nu se stie ce este in el...deasemenea ca o masura de precautie poti sa il schimbi si pe acesta. Tu zici ca iti vine benzina dar nu ai de unde sa stii daca vine cata trebuie.. O alta treaba ar putea sa fie din injector...posibil sa fie infundat...poti sa il cureti cu un aditiv care se pune in benzina sau la un service. Verifica cam tot ce am zis eu aici si astept sa revii sa spui ce ai facut BAFTA!!! |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5897
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
QUOTE(iul_1983 @ 26 Apr 2012, 20:37) benzina pe tur si retur vine ...de asemenea am verificat si returul nu este infundat , sigurantele si releele au fost verificate sunt functionale , bobina a fost verificata da scanteie pe toate fisele si am verificat si toate bujiile ...toate sunt perfect functionale ,gaze ies pe teava de esapament deoarece motorul porneste dar are momente cand se opreste in trafic si nu porneste decat dupa ce il invarte electromotorul vreo 10 -15 sec , senzorul te turatie curat ca lacrima ... a fost primul vizat la aparitia problemei .... deci motorul merge dar moare in trafic , toate cele enumerate au fost verificate inclusiv integritatea furtunelor de tur si retur ,..... problematic este faptul ca porneste ffff greu si cand dai la automat se comporta ca un motor nealimentat.... ca si exemplu in ziua in care a facut pentru prima oara probleme ....motorul s-a oprit de 5 ori in max 2 km.............benzina pun doar de la mol si nu am avut probleme sa fie apa in ea niciodata , in plus cand am scos pompa de benzina ,in rezervor nu era mizerie vezi daca iti vine in mufa de la injector alimentare si minus verifici cu un aparat cu mufa scoasa firu rosu si alb ,alb fiins minus din ECU ,dar mai intai dai cu seringa benzina si vezi daca porneste ,daca porneste verifici cum am zis,degeaba ai benzina,pompa baga ,daca nu deschide injectoru nu faci nimic,toate firele de masa de la compartimentu motor sa le ai bine stranse si sa fie contact perfect intre ele si caroserie,asa am patit si eu cu ea de nu pornea si era un nenorocit de fir de masa,asta dupa ce am dezisolat tot cablaju de la injectie(am expus problema mai in urma putin) bafta si ne mai zici ,si nu dispera ![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
iul_1983 |
![]()
Post
#5898
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 25 March 12 ![]() |
Iantela -----motorasul pas su pas functioneaza , urmareste clapeta iar in ce priveste motorul nu stiu daca ar putea sa aiba deficiente de compresie la 33000 de km ....o sa mai verific inca o data motorasul pas su pas pt mai multa siguranta
danciusergiu84--- treaba cu scosul returului am facut-o si sa stii ca arunca benzina de rupe , daca il las asa 5 min raman fara benzina ![]() daniel1994 ---- sorbul de la benzina e curat , personal l-am curatat cand a inceput sa faca figuri , motorul nu se inneaca pur si simplu se opreste , o sa verific pe la injector pe acolo si o sa pun si un aditiv ghitza ---- ceea ce spui tu nu am verificat ....dar o s-o fac maine si revin cu detalii multumesc tuturor pt pareri , drumuri bune si intinse va doresc |
--------------------
Dacia
1310
2004 Li
- BR 06 BRD
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5899
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Firu de masa ce intra in ECU prin pin 23 este cel ce se prinde pe contraaripa stanga pe unu din suruburile de la releu de incarcare.firu asta are culoarea maro/verde ,el din ECU pana in mufa cilindrica de sub pompa de frana este negru si mai gros putin decat celelalte fire si dupa mufa devine maro/verde(made by DACIA ce sa faci) deci ai mare grija ,iti zc asta fiindca daca chiar ai probleme de masa la injector sa nu desfaci tot cablaju ,acuma la mufa de la ECU desfaci mufa sa ramana num firele si plasticuin care stau ele in ECU si azolo ai sa vezi ca sunt numerotati pini pe mufa,ai sa vezi la in dreptu lui 23 iti intra un fir negrui mai gros putin (asta e masa de care ziceam negru pana in mufa rotunda dupa verde /maro)si iasa din ECU pe randu de sus cum te uiti de pe parte cu ECU in stanga ultimu fir ce iasa din mufa (alb la mine )asta merge in mufa de la injector in dreptu cifrei 3 parca la mufa,verifici ce am zis si ne zici ce ai descoperit si sper ca ai inteles,bafta
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
iul_1983 |
![]()
Post
#5900
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 25 March 12 ![]() |
am verificat daca ajunge tenziune la injector , rezultatul fiid pozitiv ........... din pacate cum un necaz nu vine singur acum mi se aprinde si martorul de incarcare din bord asta ca sa aline cumva suferinta
![]() ![]() ![]() ca sa identific mai repede care este buba , am inceput sa schimb din componentele care asigura buna functionare a motorului ......si o sa le schimb pe rand pana gasesc de unde este problema .....cand aflu va anunt ,pana atunci ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310
2004 Li
- BR 06 BRD
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#5901
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
@ iul_1983 - verifica arcul regulatorului de presiune din corpu clapeta, e langa injector sub capacelul rotund prins cu 4 surubele, sau verifica daca inchide acolo acea supapa de sub membrana fiindca nu cred ca returul poate avea asa debit mare cu pompa originala
This post has been edited by danciusergiu84: 28 Apr 2012, 23:18 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
cibi25 |
![]()
Post
#5902
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 16 December 08 From: Botosani ![]() |
Salut o intrebare motorul de nova 106-30 ce fel de garnituri au la setul motor de cupru sau cauciuc? Multumesc anticipat
|
--------------------
Dacia
Berlina
1999
- BT 27 AIC A fi sofer nu inseamna doar sa stii sa bagi cheia in contact
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5903
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Cred ca de cauciuc,au toate din 98 incoace
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
iul_1983 |
![]()
Post
#5904
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 25 March 12 ![]() |
@ iul_1983 - verifica arcul regulatorului de presiune din corpu clapeta, e langa injector sub capacelul rotund prins cu 4 surubele, sau verifica daca inchide acolo acea supapa de sub membrana fiindca nu cred ca returul poate avea asa debit mare cu pompa originala
as verifica ceea ce spui tu daca as sti si ce anume sa caut acolo ... peste tot am bagat nasul dar acolo nu prea stiu cu ce se mananca si nu prea m-as baga asa fara sa am macar idee de ceea ce caut ... pana acum am pus de la alta masina , calculatorul si bobina cu fisele si tot asa face .....ramane sa ma duc sa o pun la tester ........ si dupa aceea sa vedem ce mai doreste , sper sa nu aiba dureri prea mari ![]() |
--------------------
Dacia
1310
2004 Li
- BR 06 BRD
|
|
culturism |
![]()
Post
#5905
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 22 April 11 From: BUZAU ![]() |
sal...am o dacie 1310 break injectii. , si a inceput sa bage ulei in apa, apa in ulei nu baga cred ca e garnitura de chiuloasa....cum o schimb care ar fi etapele ?
|
--------------------
dacia
dacia break 1310
2000
|
|
iul_1983 |
![]()
Post
#5906
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 25 March 12 ![]() |
am facut un test clip ... totul este ok , nenea ala de acolo mia sugerat sa schimb pompa de benzina cica s-a mai intamplat destea din cauza la pompa de benzina
|
--------------------
Dacia
1310
2004 Li
- BR 06 BRD
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5907
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
QUOTE(culturism @ 30 Apr 2012, 17:32) sal...am o dacie 1310 break injectii. , si a inceput sa bage ulei in apa, apa in ulei nu baga cred ca e garnitura de chiuloasa....cum o schimb care ar fi etapele ? De schimbat daca nu ai schimbat ar fi bine sa ai langa tine pe cineva care a mai facut aceasta operatie ,desi nu e mare filosofie trebuie sa stii niste chestii si etape,poti sa te documentezi si de pe forum innainte sa te apuci In primu rand ai de demontat corpu clapeta de pe galeria de admisie ,pe urma desfaci admisia,evacuarea de pe chiulasa pe parte asta cam atat,treci pe partea cu alternatoru,desfaci bobina cu fisele de pe suportu de pe chiulasa,iei plusu de pe baterie jos si desfaci alternatoru de pe chiulasa,pe urma desfcai suruburile de la capacu culbutorilor(cele 3),pe urma dai drumu la apa din motor si chiulasa (daca ai antigel il recuperezi cat de mult poti)desfaci furtunu cu termostat de pe chiulasa ,si pe cel de jos la fel de gros ce intra in pompa ,acuma scoti afara radiatoru cu cele 3 furtune pe el(cel de sus gros ,cel gros de jos si cel subtore ce duce la vasu de expansiune)acuma scoti tijele de sub culbutori afara si le pui in ordinea scoasa (nu e o regula dar eu asa fac) pe urma desfaci suruburile de la chiulasa (ai 10suruburi)chiulasa sa nu te puna necuratu sa o ridici in sus ,o lovesti in laterale sa o rotesti practic de pe locul ei ,atunci o iei jos si treci la curatat ,atat chiulasa cat si blocu motor,dupa ce ai curata pui garnitura noua pe blocu motor cu semnu TOP in sus si te uiti sa fie inelele de la cilindri aliniata perfect cu interioru cilindrilor o ti asa si cu un ac de treasat tragi o linie pe langa ea pe partea cu alternatoru(acolo ai loc)asta e semnu ca ,garnitura ii aliniata perfect ,sufli cu un compresor gaurile fiecauri surub din cele 10 din blocu motor(sufli ff bine sa nu raman strop de apa sau ulei,daca ramane la montarea suruburilor si strangere ai toate sansele sa crapi blocu)ai facut si treaba asta montezi chiulasa peste garnitura si bagi suruburile care le strangi cu cheia dinamometrica incepand din mijloc inspre exterior ,bafta ![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#5908
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
@ iul_1983 - ideea e sa nu fie rupt acel arc sau sa fie supapa de pe membrana defecta si regulatorul sa nu poata sa inchida corespunzator si astfel sa faca presiune suficienta in injector, de aici si simptomele tale. Mai poate fi si decalibrat arcu sau slabit dar la problema asta iti trebuie un alt arc de comparatie de pe un corp clapeta, la magazin n-ai sa gasesti doar daca dai la dezmembrari peste un corp clapeta complet si te lasa aia sa te uiti.
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5909
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Am eu corpclapeta daca intereseaza pe cineva
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
daniel1994 |
![]()
Post
#5910
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 15 February 12 From: Ocnita Dambovita ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 03:13 |