DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 197 198 199 200 201 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

ghitza
post 28 May 2012, 15:49
Post #5941


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Sa desfaco placuta unde are si mufa si sa cureti acolo cele 4 lamele ,sa memorezi bine pozitia acelei placute innainte de a desface ,sau innainte de toate mai poti desface cele 4 surubele de la potentiometru si cu masina pornita cand face figuri misti usor de placuta fata/spatte sa vezi nu iii revine mersu la relanti la normal


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nightman29
post 28 May 2012, 17:36
Post #5942


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 27 March 09
From: Ploiesti




Sa treaca ploaia asta ca ma dispera si o sa fac si lucru asta, in plus parca acolo imi trebuie torx cu gauri daca imi aduc bine aminte si nu am trebuie sa fac rost...
Oricum, multumesc de sfaturi.


--------------------
Dacia 1310LI 2000 - PH-06-EWR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 28 May 2012, 17:53
Post #5943


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




si pe urma devii client fidel la benzinarie


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nightman29
post 28 May 2012, 17:57
Post #5944


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 27 March 09
From: Ploiesti




Din cauza la consum?...
Pai si atunci cei de facut?


--------------------
Dacia 1310LI 2000 - PH-06-EWR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 28 May 2012, 18:25
Post #5945


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




am scriso de multe ori,softu de dacia injectie este unul adaptiv,se auto regleaza pe baza datelor furnizate de cei cativa senzori,aer(in corpul injectorului)apa(pe chiuloasa),turatie(pe carcasa cutiei de viteze)sonda de oxigen(inaintea catalizatorului)si intrerupatorul din motorasu de relantii,daca unul este defect motoru merge dupa o cartograma care este luata dinaintea ultimei opriri a motorului
deci verifica toti senzorii de mai sus,poate unul a luato razna si da totu peste cap,sau firele de la alternator sunt arse/desprinse din papuci mai trebuie verificat daca papucii de alimentare a ECU sunt curati(minus pe carcasa electromotorului,+pe starteru electromotorului),sub nici o forma nu se umbla la potentiometru de pozitie clapeta de acceleratie,daia sunt suruburi speciale puse acolo,cei care umbla acolo risca sa devina clienti fideli ai benzinariilor si sa colmateze catalizatoru,mai poti verifica daca nu cumva un fir este intrerupt intre un senzor si mufa ECU,se masoara cu un aparat care bazaie(buzer au majoritatea voltmetrelor din comert) motorasu de relantii se repara dar,aici este un mare dar,daca nu ai reparat nici unul pana acum,incearca sal repari,sunt posturi pe forum cum se repara,curatarea senzorilor se face chimic,cu solutii care indeparteaza jegu(gen curatitor de frane,spray),nu se curata mecanic(cu peria de sarma,surubelnita,sau orice corp care zgarie sau taie)mai poti incerca cu senzori de la masina unui prieten,schimbi cate unu pe rand pana dai de cel care face figuri,adica pui un senzor vezi cum merge il lasi pus pe masina si mai pui unu si vezi cum merge
cam asta am avut de spus acum faci cum vrei,sunt banii tai si masina ta


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nightman29
post 28 May 2012, 18:35
Post #5946


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 27 March 09
From: Ploiesti




Senzorul temperatura aer, daca imi amintesc, e cumva lipit de carcasa injectorului si nu stiu cum as putea sa il verific sau eventual sa-l inlocuiesc,celelalte pot.
In privinta motorasului de ralanti, am mai curatat unul asa cum este postat tutorialul de pe forum, dar in final tot nu a mers, dar asta nu inseamna ca nu as putea sa-l curat si pe acesta, da nu vad de ce as face lucru asta daca nu se vede nici o modificare cu el conectat sau neconectat. Adica eu unul vad ca-si face treaba.


--------------------
Dacia 1310LI 2000 - PH-06-EWR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 28 May 2012, 18:59
Post #5947


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




nightman29 cand accelerezi cam la 1500 rpm trebuie sa iasa tija de la motoras si daca apesi cu ceva pe capatu ei motoru trebuie sa o ia razna,asta la motoras care este OK,cu mufa scoasa motoru trebuie sa mearga constant la o anumita turatie(indiferent,poate fi si 2000 rpm dar fara sa se balbaie)daca scoti mufa si el tot se balbaie nu motorasu este de vina ci sonda apa (aia cu 2 picioruse)nu stie ECU temperatura apei si el merge,,,din amintiri,,sau sonda de oxigen(lambda)este imbacsita,se curata bagata in cuptor(nu rade,cu flacara nu microunde) cu mufa de plastic afara sa nu se topeasca,tinuta cam 1-2 ore,dar cu geamurile deschise la bucatarie,si sa nu fie mama/sotia acasa,dupa aia se sufla cu aer jegu ars de pe ia
senzorul de aer se verifica cu un ohmetru ,ala nu se strica niciodata doar daca ai bagat surubelnita in el

This post has been edited by nikuniku: 28 May 2012, 19:01


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuspurice
post 29 May 2012, 10:52
Post #5948


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 19 April 12




dupa mai multe sapaturi (curatat contacti relee, masurat...) am gasit problema: un contact imperfect la mufa care este pe capacul de la rezervor si pompa care daca ramane intr-o pozitie anume se blocheaza.
dati-mi un sfat, ce marca sa cumpar pompa sa fie mai rezistenta si la un pret rezonabil.

Multumesc!


--------------------
dacia papuc 1403 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 29 May 2012, 14:48
Post #5949


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Numa ASAM nu lua


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 29 May 2012, 17:59
Post #5950


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




QUOTE(tynn @ 28 May 2012, 11:14)
Cu banii astia isi ia alta masina  smile.gif...
Acum ce sa zic, trebuie sa fii si "pelican" sa te iei dupa japcangiii astia din service-uri si sa schimbi tot ce zic ei. Daca era baiat destept, cu 50 ron lua un injector SH sau daca era cazul lua tot corpul clapeta cu 150 ron.
*



Exact asta am si facut, cred ca nu ai citit tot. Am luat de la un coleg de pe forum un injector original ( dar sh) si face la fel.
Pareri?


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuspurice
post 29 May 2012, 19:00
Post #5951


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 19 April 12




Acum 4 luni a cumparat proprietarul (socrul meu) una ASAM si bineinteles ca a picat, motiv pentru care am revenit tot la cea Bosch originala. la un comerciant local de piese auto am gasit originala bosch la fel ca cea de pe masina la pretul de 750ron, dar tot el mi-a spus ca a gasit un echivalent la 300ron tot bosch (vezi poza). aveti idee daca se potriveste? mai mi-a spus o marca pe la 270ron, un producator din 3 litere dar am uitat cum se numea biggrin.gif
asta este cea bosch, cred ca este de logan/solenta

This post has been edited by mariuspurice: 29 May 2012, 19:04

Attached thumbnail(s)
pompa_benzina.JPG ( Size: 19.72k ) Number of downloads: 455


--------------------
dacia papuc 1403 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 29 May 2012, 19:23
Post #5952


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




ia-o repede,asta e cea de fabrica


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuspurice
post 29 May 2012, 19:29
Post #5953


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 19 April 12




dar eu am modelul ala cu + si - minus separat, de aici si nedumerirea...

This post has been edited by mariuspurice: 29 May 2012, 19:29

Attached thumbnail(s)
images.jpeg ( Size: 8.12k ) Number of downloads: 507


--------------------
dacia papuc 1403 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 29 May 2012, 19:48
Post #5954


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




da este tot de dacie monopuct


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 31 May 2012, 12:01
Post #5955


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




Salut! revin cu o problema. In mers se aude un zgomot infundat de iti infunda urechile . Sunetul provine de undeva din spatele masini, dar cand virez in mers spre stanga nu se mai aude, iar dupa ce merg iar drept sunetul incepe iar. De unde provine sunetul acesta? prima oara am crezut ca este de la planetare, dar sunetul se aude din spate.


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 31 May 2012, 14:36
Post #5956


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Daca uruie e din rulmenti,si asta nu discutam aici


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 31 May 2012, 18:19
Post #5957


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




De problema mea nu stie nimeni nimic?


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 31 May 2012, 21:55
Post #5958


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




G I M ai schimbat pompa,injector si face la fel,,,verifica continuitatea firelor de la cele 3 mufe care vin de la injector la ECU, posibil fir intrerupt sau in scurt cu alt fir(izolatie strapunsa/arsa),daca totu este OK verifica cu alt ECU posibil al tau este ars pe partea de injectie,astea se ard cam greu dar se mai si ard
uite ai si cateva scheme electrice citeste cu mare atentie,printeazale si tinele langa tine cand faci masuratorile,le faci cu ,,,buzer,,,nu cu lampa de control de 12 volti
leam pus de sute de ori cine lea copiat,bravo lui,merge cu masina,cine nu sta si se chinuie
vezi ca dacia foloseste MA172,cealalta este pentru tarile tropicale unde daca nu ai AC esti,,,fiert in coaja de tabla,,,

This post has been edited by nikuniku: 31 May 2012, 21:58

Attached File(s)
Attached File  instalatie_dacie_cu_injectie.pdf ( 95.38k ) Number of downloads: 94
Attached File  monomotronic_dacia.pdf ( 1.8mb ) Number of downloads: 75


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 31 May 2012, 23:56
Post #5959


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Pompa de benzina a fost schimbata pentru cea care era pe masina era blocata.
Injectorul l-am schimbat si face la fel.
Ecu a fost schimbat si face la fel.
Este normal ca injectorul sa pulverizese benzina aprox 1 sec la punerea contactului?
Chiar daca comutatorul este pe GPL, injectorul tot pulverizeaza benzina.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 1 Jun 2012, 06:41
Post #5960


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Ai releu pus pe injector si pe pompa?astfel incat la trecerea butonului de la GPL pe pozitia 2 sa nu mai ai curent,la tine nu e suntat injectoru si pompa simplu,cine te-a pus sa schimbi jumate de injectie si tot degeaba


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 1 Jun 2012, 13:10
Post #5961


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




QUOTE(G I M @ 31 May 2012, 23:56)
Este normal ca injectorul sa pulverizese benzina aprox 1 sec la punerea contactului?
Chiar daca comutatorul este pe GPL, injectorul tot pulverizeaza benzina.
*



Este cat se poate de normal sa dea benzina la punerea contactului chiar daca esti pe GPL. Asa e si la mine. Si e chiar foarte bine, o mai usor la rece direct pe GPL datorita spritului de benzina.
Important este, cum a spus si ghitza, sa ai releu pe injector, ca sa-i intrerupa functionarea dupa pornirea motorului.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 1 Jun 2012, 13:19
Post #5962


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Banuiesc ca are, mai mult ca sigur. Pana acum ceva vreme a mers perfect, asa mi-a spus proprietarul masinii.
Pai si daca pui de 5 ori contactul fara sa pornesti masina, nu ineaca motorul?
Am facut un test, am scos mufa de alimentare a pompei de benzina, am pornit-o pe gpl iar apoi i-am bagat inapoi mufa de la pompa, iar motorul a murit instant din cauza amestecului prea bogat.
Parearea mea este ca atata timp cat comutatorul este pe GPL, alimentarea pompei de benzina si a injectorului ar trebui taiata. De ce sa mearga pompa de benzina in gol daca nu mai ai benzina in rezervor?

This post has been edited by G I M: 1 Jun 2012, 13:24


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 1 Jun 2012, 13:27
Post #5963


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Pai daca ai pornit-o pe GPL de ce sa se innece cand ai conectat pompa de benzina? Inseamna in cazul asta ca iti baga benzina si cand e comutat pe GPL, deci ori e bulit releul care taie injectorul (daca exista) ori comutatorul GPL/ benzina.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 1 Jun 2012, 13:30
Post #5964


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Ma bucur ca ai inteles, asta tot incerc sa explic.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 1 Jun 2012, 19:46
Post #5965


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Deci nu e normal cand butonu ii pe II sa bage benzina ci DOAR gaz,asa e la mine (asta daca ai in regula butonu+releele de la pompa,injector bune),Cu butonu pe 2 la punerea contactului face TAC si ledu verde dupa 2 secunde se face rosiatic si dai cheie ,deci vine doar gaz nu si benzina,daca pui butonu pe O nu face nimeni nimic,daca comuti pe I ai doar benzina,Deci le tine nu e bun ori butonu ori nu ai releele d ela pompa injector montate sau montate gresit


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 1 Jun 2012, 19:52
Post #5966


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Pana acum ceva vreme a mers perfect deci nu e vorba de montat gresit. E posibil sa se fi dus vreun releu?


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 2 Jun 2012, 20:05
Post #5967


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Daca ai relee la injector si pompa e posibil,ai incercat cu alt buton?


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 3 Jun 2012, 11:48
Post #5968


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Nu, m-am incercat, nu prea am acces la masina decat atunci cand trec pe la acel prieten.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano2br
post 5 Jun 2012, 18:25
Post #5969


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 16 April 12
From: braila




Saluare..vin si eu cu niste intrebari de incepator. Semerigul de la distributie se afla in spatele fuliei, am dreptate? De curand am schimbat garnitura de chiuloasa pt ca imi baga apa in ulei, si de atunci verific zilnic nivelul uleiului si al apei, iar astazi am observat ca am niste stropi de ulei undeva sub filtrul de aer/injector. O sa pun si niste poze. Daca semerigul de la distributie este cel din spatele fuliei...vreau sa precizez ca nu pe acolo iese uleiul , pentru ca acea zona este uscata. Mai poate curge pe undeva ulei? Eu banuiesc ca pe la coltul chiuloasei , pe la garnitura..ca in urmatoarea poza. Maine o sa fac o restrangere preventiva a chiuloasei..am facut 110km de cand am schimbat garnitura.



Attached thumbnail(s)
poza_1.JPG ( Size: 117.99k ) Number of downloads: 341
poza_2.JPG ( Size: 159.32k ) Number of downloads: 328


--------------------
ex dacia 1310 LI (2000)
Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 5 Jun 2012, 19:06
Post #5970


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Eu ci ca pe acolo .in prima poza se vede clar ca ii umed,intre chiulasa si motor


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 197 198 199 200 201 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 03:28
Forum Renault