dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
adriano2br |
![]()
Post
#5971
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 16 April 12 From: braila ![]() |
|
||
--------------------
ex dacia
1310 LI
(2000) Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
|
|||
Nayr4m |
![]()
Post
#5972
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 14 March 10 From: Braila ![]() |
Salutare tuturor am si eu o dacie pe injectie din 2002 [fabricata, dar nu sunt unic proprietar...eu o am de 4 ani] si acum cateva zile mi-am montat o instalatie GPL monopunct [bineinteles] m-a ajuns 1350 RON si mai trebuie sa ajung la RAR..in fine...intrebarile mele sunt: cam cat ar trebui sa consume acum pe gaz [cat va consuma voua celor care aveti dacie pe injectie cu GPL] eu am bagat prima data 9,5 litri de gaz si prin cateva calcule cu 9 litri de gaz am mers 85 km [ CONSUM MIXT ] ... mie mi se pare un consum cam mare nu? si ultima intrebare se poate regla consumul tinand cont ca eu le-am zis "meseriasilor" de la montare ca o vreau sa consume cat mai putin, dar nu prea cred ca au inteles mesajul...si inca ceva, daca consumul de gpl nu se poate regla as putea sa schimb cate ceva la ea sa imi scada consumul sau mai exact ce sa ii fac/schimb sa consume mai putin
Ma dispera ca un rahatel de motor de 1.4 consuma atat de mult...sau poate sunt paranoic am nevoie de cateva pareri Am pus si 2 poze ca sa vedeti un surubel...am invartit putin din el sper ca l-am pus in pozitia care era ![]() Daca se poate regla ceva sa imi spuneti de unde pe poze P.S. am cautat pe forum dar nu am gasit nimic concret This post has been edited by Nayr4m: 8 Jun 2012, 19:28 Attached thumbnail(s) IMG007.jpg ( Size: 888.18k ) Number of downloads: 871 IMG008.jpg ( Size: 669.28k ) Number of downloads: 916 |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
2002
- BR-90-NAY
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5973
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Tu cam cat ai vrea sa iti consume asa ?si sa si mergi ca tot omu ca ma gandesc ca nu mergi cu 60 maxim nu?Eu zic ca 9 ii bine mixt ,si daca ti se pare mult atunci nu mai zic nimic la cat e gazu fata de benzina,cand mergeai pe benzina si iti manca 9 atunci era mai bine?dar sa nu poluam aici si vezi ca este topic anume pentru probblema ta,nu trebuie sa CAUTI
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Iantela |
![]()
Post
#5974
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
Vorba lui Ghita, cat ai vrea sa iti consume? Cu GPL-ul ai avantajul ca este ieftin gazul si nu prea il simti la buzunar. Mie imi consuma tot pe acolo. Cel mai putin am scos 6,5 in afara orasului , constanta-bucuresti, mers 90/100 km/h , schimbat numai la 2000 turatii! Plus de asta depinde si cum ti-au reglat cei de la service gpl-ul. Eu de exemplu o am reglata pentru consum , nu pentru fuga. Din surubul acela cred ca reglezi cantitatea de aer care o baga in tulumba de gaz. Vezi ca pe furtunul acela care duce in carburator ai un robinet, de acolo se regleaza cantitatea de gaz. Dar indicat ar fii sa te duci la service sa ti-o regleze, ca daca umblii tu la el, ii dai foarte mult/putin gaz si risti sa consume mai mult. Daca ii dai prea putin gaz dupa gatuiesti motorul si iar nu este bine
This post has been edited by Iantela: 10 Jun 2012, 06:34 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
mariuspurice |
![]()
Post
#5975
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 19 April 12 ![]() |
QUOTE(mariuspurice @ 29 May 2012, 19:00) Acum 4 luni a cumparat proprietarul (socrul meu) una ASAM si bineinteles ca a picat, motiv pentru care am revenit tot la cea Bosch originala. la un comerciant local de piese auto am gasit originala bosch la fel ca cea de pe masina la pretul de 750ron, dar tot el mi-a spus ca a gasit un echivalent la 300ron tot bosch (vezi poza). aveti idee daca se potriveste? mai mi-a spus o marca pe la 270ron, un producator din 3 litere dar am uitat cum se numea ![]() asta este cea bosch, cred ca este de logan/solenta Am cumparat pompa, am montat-o, dar ce era foarte ciudat ca fostul proprietar inversase + cu - la mufa care vine pe capacul rezervorului si pe tot ce era metalic (suportul pompei) aveam + si nu masa, cum ar fi normal si imi ardea siguranta de pe pompa si nu stiam de ce. ieri am pornit-o de vre-o 10 ori si a pornit Ok, sa vedem in timp cum se manifesta. la pompa bosh beneficiezi de garantie numai daca o montezi in service-ul lor sau un service agreea de ei, magari! sper sa nu am nevoie de garantie ![]() Multumesc! |
--------------------
dacia
papuc 1403
2003
|
|
perfinox |
![]()
Post
#5976
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 27 May 11 ![]() |
salutare , stie careva la cati km trebuie schimbata sonda lambda , si unde se mai gasesc,sau daca se mai gasesc piese pentru sistemul de injectie ? piese noi nu second, motoras relanti, pompa benzina,sonda lambda, senzor t apa, senzor t aer , si in nici un caz de ASAM, bosch daca se poate, niste link-uri ar fi de mare ajutor. Multumesc anticipat .
|
--------------------
renault
clio v6
2010
- NT 05 WVR
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5977
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Componentele de la injectie nu se schimba ca si uleiu si antigelu,cand nu mai merge atunci o schimbi,si de ce crezi ca una noua e mai buna ca unu second?doar ca e nou atat?si o groaza de bani,eu am motoras de relanti BOSCH dar sh,de mai bine de 1 an jumate si merge fara probleme,daca te intereseaza ceva am anunt la bursa
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
tynn |
![]()
Post
#5978
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
@perfinox - uite aici corp clapeta/ injector complet, original Bosch : http://www.bestautovest.ro/corp-clapeta-ac...-ansamblat.html
12 Jun 2012, 10:33: @Nayr4m - cam asta e consumul la astea pe injectie. Si mie imi ia tot aprox. 10 l/100 km consum mediu. Si iti dau dreptate, e intr-adevar cam mult pt. un motor de 1.4, dar asta e... Acelasi consum scot si cu Renault 19 cu motor de 1.7, tot inj. monopunct. This post has been edited by tynn: 12 Jun 2012, 10:33 |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
VladutzGTi |
![]()
Post
#5979
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 8 July 11 ![]() |
Salut, Am pierdut suruburile cu filet interior sau piulite, nu stiu exact cum se numesc, si am mare nevoie de ele. Imi puteti spune unde se gasesc?
multumesc |
--------------------
Dacia
Nova
99' GTi
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5980
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
numai la dezmembrari sau capac cu totu am vazut nu mai retin exact pe ce site
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
VladutzGTi |
![]()
Post
#5981
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 8 July 11 ![]() |
Am vazut capacul, dar nu vine cu piulite...
|
--------------------
Dacia
Nova
99' GTi
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5982
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
nasoala treaba atunci,incearca sa sudezi piulite una peste alta pana faci inaltimea cat a fost la cele de plastic
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
VladutzGTi |
![]()
Post
#5983
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 8 July 11 ![]() |
mda... O sa mai caut, daca nu gasesc o sa ma duc la un strungar sa-mi faca ceva asemanator...
|
--------------------
Dacia
Nova
99' GTi
|
|
Crisescu |
![]()
Post
#5984
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 21 April 06 ![]() |
Salutare,dupa ani lipsiti de probleme,am patit-o si eu : la diagnoza mi-a iesit defect potentiometrul.Se aprinde martorul de injectie cam la fiecare drum,dar se si stinge singur,pana sa opresc eu si sa repornesc motorul.Masina merge impecabil (ca intotdeauna).Bineanteles ca pana sa ma duc la service am curatat toate mufele.Vreun sfat ? ... stiu : corp-clapeta-injector ... dar de unde ?
|
--------------------
Dacia 1310LI
BREAK
2004
- PH62ABG
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5985
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Vezi anuntu meu la bursa http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=236514&hl=,daca te intereseaza uite id meu si vbim:crisan_claudiu2009
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Crisescu |
![]()
Post
#5986
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 21 April 06 ![]() |
Da,multumesc,o sa mai astept putin fiindca aseara am constatat ca aveam o rezistenta de cca 13 ohmi (care era si instabila) pe firul de masa al potentiometrului spre calculator.Am remediat problema si astept sa fac cateva drumuri.Acum trebuie s-o pun iar pe tester pt. noul reglaj
![]() M-am hotarat sa caut alt defect fiindca mi-a oferit cineva doua potentiometre SH garantat functionale,iar al meu arata impecabil in comparatie cu acelea. |
--------------------
Dacia 1310LI
BREAK
2004
- PH62ABG
|
|
forcrims |
![]()
Post
#5987
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 30 May 12 From: ianca/ braila ![]() |
Deoarece nu este o intrebare prea importanta..am decis sa postez aici , si sa nu mai deschid alt topic. Daca cineva care se pricepe trece pe aici , il rog sa imi dea un raspuns.
Inca de cand am luat masina (cea din semnatura) am observat ca nu pot sa bag in viteza intai daca masina este in miscare. Nu este o problema care ma deranjeaza..pentru ca nu are nici un rost sa bag in treapta 1 atunci cand ma misc, dar uneori cand am "cedeaza trecerea" sau "trecere de pietoni", incetinesc foarte mult, masina aproape sta pe loc..se misca foarte incet si nu pot sa bag in viteza 1. Trebuie sa plec cu a-2a(pleaca lejer, nu o fortez), sau sa calc frana pentru a opri masina de tot , iar apoi sa bag in viteza a intaia. Nu am nici o problema cu ambreiajul..cupleaza/decupleaza foarte bine, iar pedala este tare, singura problema ar fi ca prinde foarte sus...dar se comporta normal. Mai devreme , umbland pe niste forumuri , am vazut ca spunea cineva de nu stiu ce "protectie" pentru modelele super nova..si anume, nu poti baga in treapta 1 daca masina e in miscare. De aceea m-am decis sa intreb..poate exista si la berlina ceva de genul? sau am eu probleme la cutia de viteze? This post has been edited by forcrims: 7 Jul 2012, 12:37 |
--------------------
Dacia
1310
2000 li
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#5988
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Nici la mine nu intra in prima treapta cand masina se afla in miscare sau se intampla sa intre dar foarte greu.
|
--------------------
-
-
-
|
|
forcrims |
![]()
Post
#5989
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 30 May 12 From: ianca/ braila ![]() |
Si la mine la fel..se intampla foarte rar sa intre...probabil vechiul proprietar a fortat maneta si s-a deformat ceva pe acolo.
|
--------------------
Dacia
1310
2000 li
|
|
forcrims |
![]()
Post
#5990
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 30 May 12 From: ianca/ braila ![]() |
Se aude un anumit sunet la roata spate-dreapta..ca si cand cauciucul ar avea o umflatura intr-o parte si ar atinge de ceva, ceva de genul..nu este un sunet metalic.Se aude in masina numai cand deschid vreun geam pe partea dreapta. Si azi am zis sa investigez, ma gandeam sa nu fie rulmentul uzat si sa fi prins joc roata..dar nu era asa. Rulmentul era bun si avea destula vaselina. Dar am observat altceva, arcul de la suspensie a fost rupt..si sudat..eu asa cred. o sa atasez si 2 poze . Dar sigur nu ma insel, a fost rupt si sudat la loc. Si am vazut ca sunt si bucsele destul de uzate..acel cauciuc este crapacios..cred ca o sa le schimb cand o sa am timp.
|
--------------------
Dacia
1310
2000 li
|
|
perfinox |
![]() ![]()
Post
#5991
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 27 May 11 ![]() |
pentru adriano2br: nu restrange suruburile la chiulasa decat dupa 500 km de cand ai schimbat garnitura, si sa le strangi in valorile 5,5 - 6,5 daNm la rece sau 6,5 la cald (la o ora dupa ce ai oprit motorul), dar nu face asta decat dupa 500 km, pentru cei ce vor sa testeze daca garnitura de chiulasa este ciupita exista kit pt asa ceva , si pentru verificat injectoare acasa la fel este EFI tester
si o intrebare chiar daca este off-topic: voi cat de des schimbati uleiul din cutia de viteze ? hint: se verifica si se completeaza la fiecare 5000 km si se schimba la fiecare 20000 km, iar uleiul de motor la fiecare 5000km, ca la carte nu ma dau mare cunoscator , dau informatii care sper sa ajute pe cineva, inca o data scuzati ce este off-topic. drumuri bune sa aveti ! This post has been edited by perfinox: 22 Jul 2012, 09:54 |
--------------------
renault
clio v6
2010
- NT 05 WVR
|
|
Iantela |
![]()
Post
#5992
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
Salut tuturor! Revin dupa ceva timp cu niste probleme. Cateodata cand pornesc motorul si este rece scoate foarte mult fum albastru dupa care numai scoate deloc. Asta este prima problema. A doua problema este ca tot la pornire se aude o bataie pe la motor timp de 2 secunde dupa care se duce sunetul. Stie cineva ce se intampla? A mai patit cineva asa?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
tynn |
![]()
Post
#5993
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Tind sa cred ca ai ulei prea subtire si la pornire, pana ajunge uleiul la cuzineti, iti bate motorul.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
Iantela |
![]()
Post
#5994
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
ulei este 10w40 romanesc si il dau afara la 5000 km. Pai fum de ce imi scoate?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
tynn |
![]()
Post
#5995
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Si iti papa ceva in intervalul asta? Posibil sa ai si o mica uzura la segmenti sau simeringurile de supape.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
forcrims |
![]()
Post
#5996
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 30 May 12 From: ianca/ braila ![]() |
Din cauza ca am facut niste schimbari de garnituri la motor..i-am pus niste ulei de-la romanesc de 30ron 4 litri. Mie imi baga antigel in ulei..si nu am vrut sa ii fac proba cu un ulei bun..in caz ca baga iar antigel. Mi-a zis cel de la magazin , sa nu tin acest ulei mai mult de 1000km ..ca nu este chiar asa bun.Este 10w40, cred ca la fel ca al lui @Iantela. Si am facut vreo 1200km cu acest ulei..deja se simte cum merge motorul, parca merge fier pe fier..si se si incalzeste mai repede. Ieri mi-a sarit apa de 90 de grade..ceea ce a fost o premiera. In plus , in turatii mari, acest ulei nu face ungere buna, motorul incepe sa scartaie daca il accelerezi pe la 5000rpm. I-am luat ulei Panther acum (20w50) vreo 80ron 4 litri, o sa il schimb maine.
|
--------------------
Dacia
1310
2000 li
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#5997
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
A trebuit sa schimb becul martor pentru injectie din bord. O adevarata chinuiala. Astia cand au gandit bordul asta cred ca au crezut ca becurile nu o sa se arda niciodata sau nu au gandit nimic.
Ce poate face sa se "strice" o bujie ? Imi mergea prost masina si am descoperit ca nu functiona o bujie. |
--------------------
-
-
-
|
|
tynn |
![]()
Post
#5998
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
@forcrims - daca iti baga antigel in ulei, e clar ca e ciupita garnitura de chiulasa si de aceea ti se supraincalzeste si motorul.
@CGBZ - un defect de fabricatie |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
forcrims |
![]()
Post
#5999
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 30 May 12 From: ianca/ braila ![]() |
Ale naibii diacritice..dau cuvantului cu totul alt inteles. Vroiam sa zic ca imi "băga" antigel in ulei, de aceea am schimbat garnitura de chiuloasa si am pus ulei nou...apoi tot imi "băga" si am schimbat si garniturile la camasi plus alta garnitura de chiuloasa , si de data asta am pus ulei mai ieftin..in caz ca mi-l strica si pe asta...dar nu a mai bagat antigel si am ramas cu uleiul asta de 30 ron 4l...si acum(dupa vreo 1000km) vreau sa il schimb cu unul mai bun. si sa ii pun si antigel , ca merg cu apa de cand am facut aceste reparatii la motor.
|
--------------------
Dacia
1310
2000 li
|
|
Iantela |
![]()
Post
#6000
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
Tynn: ulei nu imi mananca deloc dar scoate fum, mereu ii verific nivelul si nu se duce deloc. Vad ca acum in ultima perioada a inceput sa nu mai scoata deloc fum.
ForCrims: eu am ulei mai ieftin ca al tau ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 07:37 |