DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 202 203 204 205 206 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

forcrims
post 21 Aug 2012, 22:27
Post #6091


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 May 12
From: ianca/ braila




MErge bine acum ca i-am reglat culbutorii...dar tot nu pot sa scap de consum...tot ~9% imi ia in exterior. Iar bujiile le am maronii, amestecul este putin cam bogat. Oare daca ii fac o diagnoza as afla daca este sonda lambda de vina? Nu am prea multi bani si nu vreau sa ii arunc aiurea pe piese la ghici si sa imi consume la fel. Daca as scoate si eu un 6-7% in exterior ar fi super...dar nu vrea oricum as incerca. o diagnoza cam cat costa?


--------------------
Dacia 1310 2000 li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 22 Aug 2012, 15:12
Post #6092


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Un tester anu trecut prin toamna era 58 roni,la DACIA,si da la tester vezi daca sonda lambda lucreaza in parametri


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 23 Aug 2012, 09:40
Post #6093


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




Cred ca ai Lambda buna ,altfel consumul era dublu,asa era la mine pina s-o iau ,originala.

Mai bine ne luam testere decit sa mergi de fiecare data la service dupa tester!

La uma urmei ,Lambda citeste (trimite tensiune ecu-lui )in functie de ce cantitate de oxigen gaseste in gazele care urmeaza a fi evacuate.

Spun si eu o parere ,dar e posibil ca totul sa depinda de compresie, culbutori,calitate carburant,presiune combustibil, temperatura gazelor evacuate,Lambda vine si ea la urma ca un cetecist (control tehnic...nu-s ce!)care daca nu gaseste motorul in parametri normali , trimite ea sau regleaza amestecul aer/carburant ca motorul sa miste.

E o mare prostie de facut bani, de deranj pentru toata lumea , de scos piese de toate calitatile.

In locul injectiei care cere specialisti asazisi mai bine inventau un sistem de incalzire iarna pentru carburatorul clasic.
Atitea piese,ssenzori sa stai sa-i masori!Atitia bani pe catalizator si sonda ,cind toata aceasta risipa de resurse putea fi eliminata simplu prin electricitate.

Ramin la ideea ca a face gazul turbo ,e la fel de bine ca la injectia pe motorina care consuma putin. Scuze ca nu ma abtin de la comentarii pe linga subiect!

This post has been edited by stabil777: 23 Aug 2012, 10:00


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
forcrims
post 23 Aug 2012, 11:03
Post #6094


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 May 12
From: ianca/ braila




Citeam acum pe un forum..un posesor de golf 3 , cu injectie monopunct mono motronic,tot bosh , aproape la fel ca cea de pe dacia, sistemul de functionare fiind acelasi...a facut niste modificari la arcul din regulatorul de presiune. A pus un arc mai moale , care se deschide la o presiune mai mica si trimite benzina inapoi pe retur. Avand o presiune mai mica , atunci cand injectorul se deschide , in motor intra o cantitata mai mica de benzina.Si a reusit sa isi scada consumul in exterior de la 8-9% la 5,5%. A facut aceasta modificare pentru ca si el avea un consum bogat. A mai facut cineva o astfel de modificare?


Edit: Tocmai am testat asta cu un arc mai slab. Motorul merge tremurat ca si cand ar fi in 3 bujii..relantiul sta pe la 6-700 din cauza consumului sarac. Daca accelerez peste 2000rpm parca mai dispare tremuratul, am testat pe liber...in sarcina nu am incercat.Posibil sa fie sonda mea lambda de vina si sa nu faca amestecul.De aceea acum am bujiile maronii(amestec putin bogat) , iar daca i-am luat din benzina aveam amestec sarac..tot din cauza sondei.
O sa incerc sa o schimb zilele astea.

This post has been edited by forcrims: 23 Aug 2012, 15:46


--------------------
Dacia 1310 2000 li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano2br
post 23 Aug 2012, 23:14
Post #6095


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 16 April 12
From: braila




Senzorul de temperatura la dacia pe injectie, acela care trimite informatii catre ECU..este acelasi senzor care indica temperatura in bord? Este posibil ca mie sa imi indice temperatura lichidului in bord dar senzorul sa trimita informatii gresite catre ECU si sa am un amestec bogat pe toata durata functionarii motorului?(pentru ca ECU primeste informatii ca motorul e rece).

Care dintre senzorii din poza (1,2,3) este cel care trimite informatii legate de temperatura motorului catre ECU ? si care este cel responsabil cu ridicare acului din bord?

This post has been edited by adriano2br: 23 Aug 2012, 23:16

Attached thumbnail(s)
ABCD0001.JPG ( Size: 195.51k ) Number of downloads: 633


--------------------
ex dacia 1310 LI (2000)
Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 24 Aug 2012, 07:32
Post #6096


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Cel notat de tine cu 1 este senzoru de temperatura a a apei,el nu are treaba cu ceasu din bord de apa,pentru ceas sun celelalte 2 sonde (la tine pe poza 2,3)


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano2br
post 24 Aug 2012, 11:17
Post #6097


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 16 April 12
From: braila




Multumesc de informatii. Am fost astazi la un mic magazin de piese auto pentru ca vroiam sa stiu cam cat costa o sonda lambda si acest senzor de temperatura..dar vanzatoarea nici nu putea sa pronunte "lambda" , se uita si ciudat la mine..iar senzor de temperatura nu avea. M-am decis sa ma duc la dezmembrari, si sa iau de acolo senzor prima data..iar daca nu se schimba nimic, o sa iau si sonda lambda.


--------------------
ex dacia 1310 LI (2000)
Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 24 Aug 2012, 11:57
Post #6098


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




Nu lua vechituri,mai ales Lambda,care in ani de functionare este distrusa chimic ,doar daca o testezi sa-i vezi tensiunile daca s-au pastrat in plaja de valori recomandate.

Exista diferite preturi la Lambda,oare de ce?! Ia dupa codul original ci,nu dupa altceva.


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano2br
post 24 Aug 2012, 12:37
Post #6099


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 16 April 12
From: braila




momentan o sa iau doar senzorul de temperatura. Daca nu are nici un efect asupra consumului o sa iau sonda lambda(tot de pe dacie) dar o sa incerc sa o testez cu un multimetru pe a mea si pe cea care o cumpar, am vazut cateva metode pe youtube.



editare: Inca ceva..eu cand pornesc dimineata , am relantiul pe la ~1.200 , apoi daca se incalzeste motorul scade pe la 7-800rpm. Daca era senzorul bulit..mai aveam aceasta scadere in turatie?

This post has been edited by adriano2br: 24 Aug 2012, 12:59


--------------------
ex dacia 1310 LI (2000)
Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 24 Aug 2012, 17:19
Post #6100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Adriano:daca era bulit nu mai aveai relantiu ala,
ai PM


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 26 Aug 2012, 08:32
Post #6101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




Pai asa stiu si eu ,daca dupa ce ai pornit motorul, scade in turatii ,e bine.

Am si eu citeva nelamuriri:

Eu cam ,mai tot! cam scot borna negativa de la baterie ,sa afecteze asta ecu?

De ce nu ridic viteza mai mult de 80? Fum nu scoate ,ba chiar as crede ca am noxe bune, deci setul motor ar mai fi bun,dar montind gazu ,care ba merge ba nu, ca e vai capu plaminului si al meu!,tot umblu si mai scot borna bateriei,iar acu mi se pare ca ar merge infundata,cind dau inapoi sau la o sarcina mai mare nu trage,abia se misca!

Furtunul care are supapa unisens de vine in servo,cind il strangulez nu se simte nici o schimbare,deci ar trebui sa se opreasca sau sa incetineasca in acceleratie motorul?

Ce ar putea sa se strice intr-o pompa de benzina ca sa nu mai bage debitul corespunzator?

Cum pot incerca bujiile daca au scinteie buna, ca bobina veche poate s-a ars din cauza incercarilor mele idioate!

Am o bobina de carburatie am si delcou si fise,baterie ,cum pot face cu astea ,daca se poate, un incercator! de bujii?





--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 26 Aug 2012, 12:37
Post #6102


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




stabil777 Ce ar putea sa se strice intr-o pompa de benzina ca sa nu mai bage debitul corespunzator?
,,imbatrinirea,, ei sau ai mizerie in rezervor si a intrat la paleti pompei


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
forcrims
post 26 Aug 2012, 15:17
Post #6103


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 May 12
From: ianca/ braila




Mi-am schimbat astazi bujiile. Aveam bosh wr8bc si am luat bosh wr8bc+ (11 lei bucata). Am observat ca uneori cand pornesc motorul ,nu se aprind toti cilindrii..prima data merge in 3 bujii timp de 2-3 secunde si apoi se simte cand face aprindere si bujia ramasa(nu stiu care e). Avem aceasta problema si cu vechile bujii care erau calibrate la 0.9-1mm. Astea noi sunt la 0.8 si nu am mai umblat la ele. Oare sa imi faca si in mers asa? sa nu se aprinda amestecul de fiecare data? Din moment ce am aprindere pe toti cilindrii relantiul sta la normal , nu oscileaza iar in mers nu da semne ca ar merge in 3 bujii. Uneori cand porneste in 3 bujii accelerez putin si se aprind toate imediat. E normal acest fenomen..sau am probleme pe la fise?

PS: vechile bujii erau maronii, toate.

This post has been edited by forcrims: 26 Aug 2012, 15:19


--------------------
Dacia 1310 2000 li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 26 Aug 2012, 19:30
Post #6104


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




forcrims o fisa de bujie este intrerupta si de aici ai acea intarziere la aprindere,daca masina este fabricata pana in 2002 se schimba fisele la bobina daca este dupa 2002 se schimba bobina cu totu


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
forcrims
post 26 Aug 2012, 21:30
Post #6105


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 May 12
From: ianca/ braila




e in 2000 fabricata. O sa schimb fisele , vad ca sunt pana in 20 ron pe net.


--------------------
Dacia 1310 2000 li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 27 Aug 2012, 11:22
Post #6106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Salutare!

Ma confrunt cu urmatoarea problema: de anul trecut, da cand am luat masina asta, motorasul de relanti nu trage clapeta de acceleratie la pornire, cand pun contactul. Astfel sunt nevoit sa tin eu pedala apasata la pornire, ca la carburator. Insa dupa ce porneste, dupa cateva secunde incepe sa funtioneze motorasul normal si tine motorul turat cum trebuie, dupa care scade relantiul progresiv.
Am zis ca e motorasul defect, am luat altul si face tot la fel. Fiind SH, am zis ca si asta e bulit si am mai luat inca unul... de am ajuns sa am colectie de motorase smile.gif. Bineinteles ca problema nu e motorasul, intr-un final m-a dus capu' sa masor cand pun contactul daca se alimenteaza motorasul si nu vine curent. Am facut o proba si cu un alt ECU si tot la fel. Ce dracu' ar putea fi? Ca nu mai situ ce sa verific... Comanda respectiva o veni de la contactul cu cheie, de acolo sa fie problema ???


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 27 Aug 2012, 11:32
Post #6107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




vezi masele ce pleaca si intra din ECU,asa ma facut mie capu terci treaba cu alimentarea injectorului,si tot din masa era
Ia schema injectiei si vezi firele care unde duc,mai exact care pleaca din ECU la motoras,dar daca zici ca dupa pornire merge atunci nu e din fire problema(zic eu,daca era din fire nu mergea dupa pornire).Nu ai decat sa mergi pe firele de la motoras pana la ecu poate e vreunu copt sau ciupit sau se mai tine in 2 lite(asta cu 2 lite camd pe langa mufa se mai intampla),bafta si mai scrii ce ai rezolvat


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 27 Aug 2012, 11:56
Post #6108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Ma gandesc ca motorasul se alimenteaza pe acelasi fir si la punerea contactului si ulterior, ceea ce ma face sa cred ca problema nu ar fi din acest fir, daca merge bine dupa pornire.
Acum incep sa banuiesc ca problema este din firul de la contactul cu cheie la ECU. O sa studiez schema instalatiei electrice sa vad exact ce fire vin de la contact si eventual sa le iau la verificat.
Aveti idee, pe firele 1 si 2 care alimenteaza motorasul, vine curent permanent la punerea contactului sau numai cateva secunde, ca la injector si pompa de benzina? Eu banuiesc ca ar trebui sa vina in continuu cat este pus contactul, nexistand niciun releu de temporizare...


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 27 Aug 2012, 12:22
Post #6109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Vezi in mufa rotunda de sub pompa de frana ,sa nu ai ceva fire coapte sau care misca in mufa ,si in mufa de la motoras ai curent continuu nu impuls,impulsuri ai la injector

This post has been edited by ghitza: 27 Aug 2012, 12:23


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 27 Aug 2012, 13:06
Post #6110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Stiu ca motorasul este alimentat cu 12 V curent continuu, probabil nu m-am facut inteles... intrebarea mea era daca in pozita de contact a cheii vine curent la pinii 1 si 2 ai motorasului doar cateva secunde ( ca la electrovalvele de la gaz de ex.) sau este alimentat atata timp cat este tinut contactul ?


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
forcrims
post 27 Aug 2012, 15:47
Post #6111


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 May 12
From: ianca/ braila




Aseara mi-am scos toata benzina din rezervor cu un furtun , pe la pompa de benzina, nu am lasat nici un strop. aveam 20 si ceva de litri in rezervor. Astazi am facut un drum de 178km mers numai in exterior , maxim 10km in oras, cu semafoare , stopuri...franari , accelerari. etc. Am incercat sa imi schimb si stilul de mers, si am schimbat vitezele numai intre 2500-3000rpm. Cand am ajuns acasa mai devreme , am scos iar benzina..si imi consumase doar 11.2l ..adica vreo 6.3l la 100km. Chiar sunt multumit. Am schimbat doar bujiile si am pus antigel in loc de apa de canal. inainte nu imi lua niciodata sub 8-9l in exterior. Trebuie sa schimb si fisele , ca am niste probleme, cum am zis si intr-un post anterior. Oare bujiile pot influenta asa mult consumul ?

This post has been edited by forcrims: 27 Aug 2012, 15:49


--------------------
Dacia 1310 2000 li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 27 Aug 2012, 23:11
Post #6112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




TYNN:nu cred ca motorasu merge pe 12v cred ca pe 5v


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 27 Aug 2012, 23:55
Post #6113


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




ghitza crezi foarte bine,toate comenzile pe care la da ECU sunt pe 5 volti indiferent daca este plus(+) sau minus(-)


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 28 Aug 2012, 00:00
Post #6114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




smile.gif ,mss NIKU,am vazut ca te desparti de berlina,scz de off


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 28 Aug 2012, 05:08
Post #6115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




Imagineaza-ti cum i-ar sta break-ului tau ,daca ai avea acest tip de portbagaj

http://www.google.ro/imgres?q=portbagaj+ba...r:8,s:177,i:291

succes indiferent de decizie.


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 28 Aug 2012, 12:01
Post #6116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Nu stiu ce sa zic daca motorasul merge la 5 V, insa eu l-am alimentat direct de la baterie de multe ori. Ma gandesc ca s-ar fi ars daca i-as fi dat tensiune mai bine de dubla.
Referitor la problema mea, m-am uitat pe schema instalatiei electrice a injectiei si motorasul de relanti este alimentat direct de calculator prin pinii 32 si 34, firele ajungand la pinii 1 si 2 ai mufei. Daca ar fi fost vreunul din aceste 2 fire intrerupt sau cu contact imperfect, nu ar fi functionat motorasul nici dupa pornire. Chiar nu inteleg de ce nu vine tensiune pe acest fire cand pun contactul... Ori nu ajunge semnalul de la contact la ECU, cu toate ca releele isi fac treaba, la fel si martorul de injectie, ori ECU nu da comanda.
Mai astept si sfaturile/ parerile voastre!

This post has been edited by tynn: 28 Aug 2012, 12:02


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 28 Aug 2012, 12:11
Post #6117


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




tynn esti sigur ca releele sunt bune? si nu au contactele perlate?
motorasu nu are nimic daca este alimentat la 12 volti,ECU trimite 5 volti la el ca sa se roteascaa incet pentru a actiona incet clapeta de acceleratie,vezi si contactele DIN motoras(in capul lui)
ghitza trebuie sa ma despart de ia,familia sa marit cu un opel zafira

This post has been edited by nikuniku: 28 Aug 2012, 12:13


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
livanualbinaru
post 28 Aug 2012, 13:57
Post #6118


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 28 August 12




salut . Am o dacia papuc din 2001 cu motorul 1.6 injectie plus gpl .
de la o vreme nu mai merge pe benzina decat sub aprox. 1500 ture, daca calc accelereatia pentru a tura mai mult se taie injectie am vazut asta dand capacul de la injectie jos si uitandu-ma la pulverizarea cu benzina de la injector, efectiv nu mai pulverizeaza benzina cand accelerez mai mult. Sub 1500 ture merge fara probleme .
pe gaz nu sunt probleme merge si in blana , am incercat sa resetez ECU prin scoaterea mufei de pe el si nimic.


--------------------
dacia papuc 2001 - ot-03-wfc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 28 Aug 2012, 14:03
Post #6119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




@nikuniku - releele sunt bune, altfel n-ar fi functionat pompa de benzina sau injectorul. Motorasul e bun, dupa cum am spus-o deja, am probat vreo 3...
Problema este ca nu vine tensiune la pinii 1 si 2 ai mufei motorasului cand pun contactul.
Are cineva bunavointa sa masoare cu un voltmetru ce tensiune vine la punerea contactului la pinii respectivi ai mufei si pentru cat timp? Multumesc anticipat!

This post has been edited by tynn: 28 Aug 2012, 14:08


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
forcrims
post 28 Aug 2012, 18:58
Post #6120


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 May 12
From: ianca/ braila




Am un huruit la alternator, iar cand stau la relanti martorii din bord palpaie.. Ce as putea schimba ? carbunii ?
M-am uitat pe discovery acum ceva vreme la o emisiune (wheeler dealers) cu niste tipi care cumpara masini, le repara si apoi le dau mai scump...Si cumparase un bmw care avea un huruit la alternator...astia au schimbat doar rulmentii. Eu nu am joc la ax, doar ca se invarte foarte usor cu mana..iar cand e masina pornita are un huruit.


--------------------
Dacia 1310 2000 li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 202 203 204 205 206 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 04:30
Forum Renault