dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
nikuniku |
![]()
Post
#6121
|
||
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|||
forcrims |
![]()
Post
#6122
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 30 May 12 From: ianca/ braila ![]() |
asa am facut, am luat rulmenti si carbuni , vreo 25 ron in total. Am reusit sa schimb doar rulmentul de langa fulie , suna bilele in el..iar rotorul avea putin joc si atingea de stator. Rulmentul din capat nu am reusit sa il scot..si i-am mai bagat niste vaselina..nu avea joc. S-a dus acel huruit. Merci de sfaturi!
|
--------------------
Dacia
1310
2000 li
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6123
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
forcrims daia sa nascut acest forum,sa ne ajutam intre noi
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
tynn |
![]()
Post
#6124
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
QUOTE(tynn @ 28 Aug 2012, 14:03) Problema este ca nu vine tensiune la pinii 1 si 2 ai mufei motorasului cand pun contactul. Are cineva bunavointa sa masoare cu un voltmetru ce tensiune vine la punerea contactului la pinii respectivi ai mufei si pentru cat timp? Multumesc anticipat! As aprecia daca m-ar ajuta si pe mine cineva... ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#6125
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Te ajutam cu placere dar din doua stifturi de aparate de masura dalea de 15 lei, nici unu nu merge!
Am si eu o problema ,ma framinta daca am sau nu bujii bune ,desi am avut doua rinduri bune,noi mecanicu mi le arunca la gunoi!,zicind ca nu sunt bune,mi-a dat el 4 vechituri sinterom din '98,mergeau cei drept, dar nu pot crede ca din 8 bujii noi ,ale lui vechituri ar fi mai bune,mai ales ca nici nu sunt pentru injectie! Cilindrii 1 si 4 prezinta bujia uscata in zona de contact de pe electrozi,in susul lor pe interior sau pe filet incepe din ce in ce funingine iar apoi umezeala de ulei sau benzina,nu stiu ce este. Cilindri 2-3 ,la 2 e uda toata,electrozi,interior,filet, la cilindru 3 ,e asta sinterom care arata ca celelalte(celelalte fiind equiem pentru injectie dar din 2007,2011,2010) Problema la bujii cind le schimba mecanicul era scinteia care venea din interiorul lor,dupa ce le smilgheruia un pic dadeau scinteie mai buna. Acum mergind cu masina o distanta scurta ,un om cit de cit priceput a mirosit benzina nearsa,d-aia am si umblat la ele, deci Ce sa fac la cilindru 2 sa nu mai fie uda, de ce este uda? Sa nu fi reglat bine acolo culbutorii? As vrea intii sa incerc bujia ,dar cum ?,apoi voi trece din nou la culbutori sau alte reglaje. Mai mentionez ca de cind am si eu catalizator,am simtit o silentiozitate vadita a motorului,dar si lipsa totala de fum vizibil la esapament. De cind am clapeta noua si lambda noua nu a dat in nas, inainte cu cele vechi dadea ,dar mai ales dadea si fum ,si de toate. Oalta observatie ar mai fi ca , mergind pe gpl ,am decuplat mufainjectorului,siguranta de la pompa de benzina,si mufa de la potentometru/clapeta. Cind am repus pe benzina ,se modificase total, nu mai tragea bine, mergea infundat, sau nu se alimenta destul, probabil Ecu se modifica de fiecare data la umblarea componentelor lui,dar dupa putin mers ,a revenit la normal, cei drept am decuplat mufele baterie(minusul),gasisem un site cum se reseteaza un ecu dar nu-l mai gasesc! Nu e chiar asa simplu ,acolo spunea de niste pasi clari care trebuiesc respectati. Astept si eu raspuns si multumesc. Nu umblati la plamin,il veti strica,daca vreti sa-l incercati cuplati electrovalva de pe el la 12v si aia e ,vine gaz. Nu stringeti la maxim surubul jigler de pe plamin ,il veti rupe. Nu mergeti fara furtunele de apa cuplate la plamin,ingheata gazul. Dupa trecerea de pe gpl pe benzina ,ceva in ecu se intimpla, nu va mai merge la fel de bine un timp. Am uitat, distanta la bujii este de 0,9mm, acum citeam si spunea ca la aprindere electronica ar trebui sa fie 1-1,1mm, cum e bine? This post has been edited by stabil777: 30 Aug 2012, 12:26 |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6126
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
[Dupa trecerea de pe gpl pe benzina ,ceva in ecu se intimpla, nu va mai merge la fel de bine un timp.
Am uitat, distanta la bujii este de 0,9mm, acum citeam si spunea ca la aprindere ? [/quote] La faza cu trecerea de pe gpl pe benzina nu iti dau dreptate La a doua fraza asta e distanta pentru injectie 0.9 ![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
tynn |
![]()
Post
#6127
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
QUOTE(stabil777 @ 30 Aug 2012, 11:30) Te ajutam cu placere dar din doua stifturi de aparate de masura dalea de 15 lei, nici unu nu merge! Multumesc oricum, poate s-o mai gasi cineva amabil ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#6128
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
[quote=tynn,30 Aug 2012, 11:02]As aprecia daca m-ar ajuta si pe mine cineva...
![]() [/quote] Cu contact pus sau nepus ,am masurat in mufa la toti pinii ,1,2,3,4,care sunt de culori ,neagra,galben ,maro,maro, conectat aparatul la pinu unu si doi cu contactul pus sau nepus ,nu misca nimic,daca conectez 2 si 3 am curent,probabil5 volti,la mine indica mult fiindca nu stiu ce are aparatul ,desi l-am reglat din rezistenta aia cu loc pentru surubelnita,apoi am gasit un condensator ,un piciorus dezlilit,tot degeaba,masoara 16-18v ,dar la mufa motorasului stiu sigur ca e doar 5 v la un aparat bun. Si pe pinii 2-4 la fel are ,iar contactul nu trage nici la mine de fiecare data firu acceleratiei doar daca trece un timp si apoi pui contactul. <span class='edit'>30 Aug 2012, 16:41:</span> [quote=ghitza,30 Aug 2012, 12:55] [Dupa trecerea de pe gpl pe benzina ,ceva in ecu se intimpla, nu va mai merge la fel de bine un timp. Am uitat, distanta la bujii este de 0,9mm, acum citeam si spunea ca la aprindere ? [/quote] La faza cu trecerea de pe gpl pe benzina nu iti dau dreptate La a doua fraza asta e distanta pentru injectie 0.9 ![]() [/quote] E,astia zic la carte ca trebuie o,8mm ,acu citii,iar la faza ca la tine Ghitza merge la comutare , eu n-am electrovalva de benzina ,deci decuplez manual mufele,poate daia-mi face figuri,cica are nevoie ecu de 20 minute pentru rememorare,daia o fi mers la mine asa. Nu-i bai,merge ,da nu perfect.Da oricum ,fac bujiile de 0,8ca la carte! This post has been edited by stabil777: 30 Aug 2012, 16:43 |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6129
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai ce electrovalve sa ai la benzina?ai pompa in rezervor si releu ei pe contraaripa,suntezi pompa si injectoru di buton cu comanda pe firu galben si releu la fiecare in parte adica un releu pentru injector si unu la pompa,nu iti trebuie electrovalva de benzina ca si la carburatie
Si lasa tu cartea ca aia e teorie ![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
tynn |
![]()
Post
#6130
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Ghitza, fii te rog amabil si fa matale o masuratoare pe contact la pinii 1 si 2 ai mufei motorasului (primii 2 cum privesti de sus) si spune-mi daca ai tensiune si pt. cat timp, ca "stabil777" nu a reusit sa ma lamureasca... Multam!
This post has been edited by tynn: 31 Aug 2012, 11:04 |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6131
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Sa vad cum reusesc ca sunt sch 2 dar te ajut cu placere
31 Aug 2012, 13:45: te ajuta cu ceva asta pana masor? http://www.scritube.com/tehnica-mecanica/S...O-MOTR21337.php This post has been edited by ghitza: 31 Aug 2012, 12:45 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#6132
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Mai Tinn ,ce masuratoare! Ca ti-am spus ca la pinu 1 si 2 nu ai curent deloc ,fie cu contact pus, fie nepus, dar este tensiune pe firu /pinu3.Daca ei impreuna cu pinu 3 alte fire ,arata tensiune.
Cum sa nu reusesc sa te lamuresc ,asa prost sunt!?Ce n-ai inteles? 31 Aug 2012, 13:20: QUOTE(ghitza @ 30 Aug 2012, 23:31) pai ce electrovalve sa ai la benzina?ai pompa in rezervor si releu ei pe contraaripa,suntezi pompa si injectoru di buton cu comanda pe firu galben si releu la fiecare in parte adica un releu pentru injector si unu la pompa,nu iti trebuie electrovalva de benzina ca si la carburatie Si lasa tu cartea ca aia e teorie ![]() eu n-am pus relee,cind merg pe gaz scot mufele injectiei de la injector,corp/clapeta/motoras relanti+siguranta de la pompa de benzina, de restul mufelor si de ecu am nevoie pe gaz ,pentru a avea aprindere la bujii. Stiu ca se mai cupleaza si o electrovalva pe furtunul de benzina ,e ,io aia nu am mai pus-o, e drept ar fi fost mai usor decit sa apas un buton ,dar fiind la nivel de teste m-am lipsit, in plus la electrovalvele facute de acesti idioti ,au lasat firele afara in asa fel ca sa se rupa special ca sa cumperi alta , cind puteau imbecilii sa puna papuci in acel plastic,in loc de un fir firav,nemernicii!lacomii de bani,smecherii! This post has been edited by stabil777: 31 Aug 2012, 13:20 |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
livanualbinaru |
![]()
Post
#6133
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 28 August 12 ![]() |
nu stie nimeni de ce mi se taie injectia la 1500 rpm ?
|
--------------------
dacia
papuc
2001
- ot-03-wfc
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6134
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
motoras pas cu pas defect(butonu din capul tijei lui),pompa de benzina(nu are presiune(1,5 bari indiferent de turatie),filtru de benzina infundat(se inlocuiesc piesele defecte,slabe sanse sa se poata repara)
daca ai gaz pe masina sunt mai multe defecte posibile This post has been edited by nikuniku: 31 Aug 2012, 13:56 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#6135
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Iata ce isprava am descoperit!
Am dat pe corpul clapeta complet,580lei, vinzatorul a zis ca este cu reducere ca unul este 700lei, in fine l-am luat,e identic la coduri cu cel vechi,dar la montare ,dupa ce acceleram turatia mergea 4500-5000maxim, am mai reglat la el din cele 4 suruburi torx ca sa nimeresc relantiul stabil! de la 1100-1200 turatii la pornire, la 850+sau -50turatii dupa incalzirea motorului,am reusit cit de cit . Dar mi-a venit sa pun capacul vechi al potentiometrului dinainte,deoarece mi s-a parut ca lungimea pistei ar fi mai lunga!Desi acea pista magnetica sau cum o fi este mai "batatotita " de la urmele tablitelor culisante prinse pe ax ,am examinat cu 5 ochi!,cind am turat acul sarea de 6000!! Am facut o tura scurta ,iar la luarea piciorului de pe ambreeaj,fara sa accelerez de loc ,prinde puteresi viteza dubla! Ramine sa incerc daca asta o fi fost buba ca nu pot mari viteza data de a 3-a ,in a 4-a ,iar aia care o prinde-o cu a 4-a ,s-o mentina a 5-a sau s-o mareasca! Ramine sa-mi cumpar piesa aceea neagra care limiteaza tija de schimbare a vitezelor ,intrucit este tocita, si cind bag a doua ,mi-e frica sa nu se duca in marcharrier,vitezele agata ca nu stiu daca cel dinaintea mea care a avut masina a lasat in regula p-acolo, asa incit ,acum imi svicneste rau la intrarea in a treia-a. La alte motoare intra usor de tot si au maneta scurta ,la dacie e enervant,a fost prost rau ala care-a proiectat-o. Auzi sa dai parbrizu jos ca sa umbli pe sub bord ,mai ales la calorifer!Rid si curcile!Rusinos!Pacat!Putea sa copieze de la altii daca era asa prost! |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
tynn |
![]()
Post
#6136
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
@stabil777 - stai omule, nu te aprinde, eu am apreciat gestul tau, insa nu mai lamurit la modul ca nu sunt sigur daca si tie iti merge bine masina. Alimentarea motorasului se face pe pinii 1 si 2 ai mufei, pinul 3 este pentru intrerupatorul motorasului, care detecteaza regimul de relanti sau frana de motor. Daca pe contact nu vine tensiune la pinul 1 si 2, motorasul nu are cum sa-si faca cursa, deci nu impinge clapeta de acceleratie. In mod normal acest lucru trebuie sa se intample la orice pornire, fie la rece sau la cald, de aceea la masinile pe injectie nu mai e nevoie sa apesi acceleratia la pornire.
@ghitza - merci pentru material, insa il aveam si eu. Astept sa faci si tu masuratoarea pe contact sa-mi spui daca-ti vine tensiune la pinii 1 si 2. |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#6137
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Doar pe pinii unu si doi ,nu am tensiune, iar clapeta este trasa de catre motoras,cind dau cheie ,daca vreau sa dau chei repetate ,nu mai este trasa clapeta de fiecare data la fie-si ce cheie,desi porneste fara probleme,daia zic ,cred ca ecu stie si el treaba asta ,poate ca el memoreaza timpul cit trebuie ,sau la cite chei date,sau la ce interval de timp sa intervina iar s-o traga.
Daca las sa treaca o perioada de timp mai mare ,o trage iar ,bineinteles. Am strins din imbusul ala care limiteaza cursa pistonasului motorasului de relanti, la un moment a inceput sa intrerupa motorul si sa mearga un fel de sacadat,credeam ca se mai reduce din zgomot ,dar nu, am dat iar cursa mai mare si e in regula , asta e, as fi vrut un relantiu mai fin,de exemplu ca pe gaz, banuiesc ca membranele de la capsule sunt sparte iar ,sau vaacumul nu este etans din coliere!Altceva nu cred sa aiba ,asta e injectia! Ciudat cum naiba , acum ajunge la 6000 de turatii !Inainte a trebuit mai intii sa reglez sa ajung mai intii la 4500,apoi 5000maxim ,mai mult nu trecea orice-as fi facut! Poate capacele vechi de potentometru au rezistenta mai mare! :)Acum ajung la 6000! Am uitat sa spun ca am schimbat doua bujii ,am pus dalea de anu trecut,te pomenesti ca e de la alea!Si nu de la potentometru! ![]() http://www.youtube.com/watch?feature=endsc...gqCXf9w_BE&NR=1 This post has been edited by stabil777: 31 Aug 2012, 15:55 |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
tynn |
![]()
Post
#6138
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
La cati bani ai bagat in masina, mai stai in loc sa iei un set de bujii noi Bosch WR 8BC+ pentru injectie ?
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#6139
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tynn @ 31 Aug 2012, 15:43) La cati bani ai bagat in masina, mai stai in loc sa iei un set de bujii noi Bosch WR 8BC+ pentru injectie ? Am luat doua rinduri noi ,Equiem ,sunt echivalente cu wr8bc, si degeaba!Pe bujii nu mai dau nici 5bani!Pina nu vad eu scinteie la ele ca lumea!Oi gasi ceva pina la urma sa le incerc. Iata aici scinteia unei bujii ,la diferite turatii 1000-10000. uite aici un tester pentru bobine de inductie,da io caut pentru bujii! diferite bujii cum dau scinteie. http://www.youtube.com/watch?feature=endsc...1&v=HikB3eXBb78 This post has been edited by stabil777: 1 Sep 2012, 00:40 |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
livanualbinaru |
![]()
Post
#6140
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 28 August 12 ![]() |
nikuniku . . . motoras pas cu pas nu mai am deloc , pompa de benzina baga bine am verificat, la fel si filtrul, am demontat tot la corpul clapeta pana la sita de la injector totul e curat, defapt toate astea nu au influenta pt ca defapt intrerupe benzina total cand ajunge la 1500 rpm si baga iar cum scade turatia , . Pe gaz merg 99 %, cred ca e de banuit calculatorul care am inteles ca o cam ia razna cand se merge mult pe gaz . dar ce rezolvare sa fie , exista cumva vreo resetare generala in afara de aia cu deconecratea acelei mufe mari care vine in el ???
|
--------------------
dacia
papuc
2001
- ot-03-wfc
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6141
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
livanualbinaru--gazu-- este uscat cand ajunge in galeria de admisie,si poate din cauza lui sa distrus potentiometru de pe clapeta de acceleratie,zici ca mergi fara MPP o alta greseala,calculatoru nu stie unde cum este pozitia de revenire la relantii
incearca cu alt corp clapeta dar fara sa dai drumu la--gaz--,merge OK din corp e buba,nu merge,calculatoru nu mai stie hartile de valori,dai bornele jos de pe baterie seara si le mai pui dimineata si te rogi sa-si revina calculatoru |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6142
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Asta cu mersu pe GPL ca strica ECU e prostie mare,
LIVANU:pune tu motoras de relanti ca el e pus acolo cu un scop si te miri ca nu merge,la gaz ai relee de suntare pentru pompa si injector?emulator la instalatia de gaz ai?daca are pini il poti configura,ti se aprinde martoru in bord de la injectie? TYNNL:acuma am ajuns de la sczrbici si maine iti masor si iti scriu aici |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
livanualbinaru |
![]()
Post
#6143
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 28 August 12 ![]() |
o sa pun la loc MPP , am releu la injector iar la pompa am buton separat pus de mine , mai este si acea cutiuta neagra Stag-L Plus care are rolul de a controla debitul de gaz si care este si emulator sonda lambda iar pini din cutiuta sunt toti pe off. Martorul din bord de la injectie nu sta aprins decat la pornire cateva sec
|
--------------------
dacia
papuc
2001
- ot-03-wfc
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6144
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
TYNNLam masurat si scz de intarziere deci ai am asa:
PIN:1 - din mufa la punerea contactului -0V 2-5V 3-12V 4-0V sper sa te ajute ,si daca mai ai ceva scrie aici sau PM |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
tynn |
![]()
Post
#6145
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Multumesc ghitza pentru promtitudine! Deci e clar, pe contact vine tensiune la pinii 1 si 2 ( pinul 1 fiind masa si 2 "+"). La mine nu vine nicio tensiune pe contact, de-aia nu este actionat motorasul sa impinga clapeta. Chiar n-am idee ce ar putea sa fie... Daca n-ar fi venit semnal de la contact pe cablajul injectiei, n-ar fi fost actionate nici cele 2 relee ale injectiei. Si in plus n-ar fi deschis nici electovalvele instalatiei GPL pe contact ( care se alimenteaza cu + de la bobina de inductie).
Pe de alta parte, nu e nici ECU de vina, ca am facut proba cu altul si e tot la fel. Firele de la ECU la motoras iarasi nu pot fi de vina, ca altfel n-ar fi mers motorasul nici dupa pornirea motorului. Ce ar putea sa fie de vina sa nu ajunga tensiune pe contact la motoras? |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6146
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Vezi din ECU pe isirea catre motoras iese tensiune?mergi pe eliminate ca altfel iti face creieru terci
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
perfinox |
![]()
Post
#6147
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 27 May 11 ![]() |
ulei este foarte bun castrol magnatec 15w40, iar la cutie la fiecare 20000 km castrol axxle 80w90 parca ambele au api gl5 adica conditii extreme si motoare solicitate, eu zic ca la 5000 sau 8000 km nu e o avere sa faci un schimb la cel de motor, masina ce ii dai aia iti da, de-asta multe dacii merg prost ca isi bate lumea joc de ele, dar sunt masini bune si intra unde altele nu s-ar baga. drumuri bune si fara evenimente va doresc !
|
--------------------
renault
clio v6
2010
- NT 05 WVR
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6148
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
perfinox esti sigur ca ai postat unde trebuie? ai citit despre ce se discuta?
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
forcrims |
![]()
Post
#6149
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 30 May 12 From: ianca/ braila ![]() |
Am probleme si eu cu acea spuma alba si cleioasa in capacul de la ulei. Cand am luat masina si am schimbat uleiul..erau depuneri de 1cm in capac. Am schimbat uleiul si din cauza unor probleme la motor, am desfacut radiatorul si am dat si antigelul afara. O perioada am mers cu apa de robinet, apoi cu apa distilata, iar acum mai nou, am zis sa ii bag iar antigel sa nu am vreo surpriza dimineata cu vremea asta. dupa ce am pus antigel..nu am facut nici 100km ca a inceput sa apara acea spuma alba in capac. Nu imi dau seama de ce, pt ca lichidul nu scade si nici uleiul nu creste..deci nu intra in contact una cu alta, dar intr-un fel..se creeaza o reactie intre ele. Dupa cateva zile de mers pe antigel , mi s-a stricat capacul la pompa de apa si am pierdut lichid. Am schimbat capacul si am pus doar apa distilata in radiator...dupa cateva zeci de km cand ma uit la capacul de la ulei..era curat.
Acum vreau sa ii pun iar antigel...dar mi-e sa nu se infunde ceva din cauza acelor "muci" pe care ii vad in capac. |
--------------------
Dacia
1310
2000 li
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#6150
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Eeeeee!mi-a expirat banarea!Acu hai sa va spui de ce nu puteam trece pragul de 80km/h!
Merg pe gaz ,mufele de injectie sunt decuplate, deci nu are amestec injectia , ci din intimplare am inlocuit doua bujii,iar acum masina fuge de sub mine ,zici ca-i Nisan ,am un demaraj!Am facut distanta la toate bujiile intre masa si electrod de fix 0,8 asa cum scrie la carte.Am lere si-mi place sa le folosesc! Culmea!,aceleasi bujii care mecanicul mi le-a aruncat la gunoi!Equiem de injectie echivalent wr8bc,nu stiu daca e cu plus sau fara ,plusul nu stiu ce o insemna la bujii! Inainte de asta ,toate vitezele se incadrau in doua mii turatii,acum deja daca accelerez la blana a doua ,sare acu la 3000 rotatii,turometru ma obliga sa dau imediat a treia daca vreau mers economic,ba inca pot sa merg cu a patra la relantiul ei de la cam 40km/h!Am depasit si suta ! Odilema tot am! Am reglat de zeci de ori maneta ,tija din coliere a vitezelor si tot nu sunt multumit ,am tocita piesa aia neagra ce limiteaza schimbatorul ,deci va trebui s-o schimb ,dar ma gindesc , n-o fi fost defectul si din cutie?!Pinioane,sincroane,bile,furci ,chestii ,trestii...!? |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 14:53 |