dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
ghitza |
![]()
Post
#6181
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|||
tinker |
![]()
Post
#6182
|
![]() gradinar,lingvist, filosof Group: Members Posts: 221 Joined: 22 July 12 ![]() |
ce parere aveti despre solutia mea anti aer fals ? s a cam depresionat si sper ca nu crape plasticu..
apropo o avea vreun efect scurtarea carcasei filtrului de aer ? This post has been edited by tinker: 3 Oct 2012, 12:38 Attached thumbnail(s) SANY1478.JPG ( Size: 1.38mb ) Number of downloads: 639 |
--------------------
Dacia
1310 Ti
2000/berlina
- 123 nu iau droguri,eu sunt droguri
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6183
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Ai scurtat suruburile cu acle piulite bagate ca sa stranga cica mai bine?fa 2 garnituri pesete cea existenta intre gatu de plastic si corpuclapeta si nu mai trebuia sa pui acele piulite care arata ca naiba acolo
Am facut eu si am carcasa de filtru scurtata si tot aia e, decat ca am prelungit cu tub sa traga aer rece din spatele farului |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
tinker |
![]()
Post
#6184
|
![]() gradinar,lingvist, filosof Group: Members Posts: 221 Joined: 22 July 12 ![]() |
le am scurtat putin si am ingrosat garnitura cu banda de izoler
|
--------------------
Dacia
1310 Ti
2000/berlina
- 123 nu iau droguri,eu sunt droguri
|
|
UNITED |
![]()
Post
#6185
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 37 Joined: 1 June 08 From: CRAIOVA ![]() |
Chiar arata ca naiba piulitele alea....chiar daca sunt de cupru (asa pare sa fie), o garnitura chiar si din acelea folosite la butelii si gata
|
--------------------
DACIA
1410 Li
2003
- DJ-62-MAT
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#6186
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
am eu doua garnituri puse acolo si tot nu e suficient,intr-o parte inca mai trebuie si in alta mai intra doua,cred ca este plasticul ala deformat de la caldura sau ceva de genul asta....nu prea stiu ce sa-i fac,sunt sigur ca trage aer fals pe acolo si nici relanti-ul nu il tine chiar asa bine,si inca ceva,mi se mai intampla cateodata cand ies din parcare sau la semafor sa se opreasca brusc motorul,de ce?
|
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6187
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
mai fa o garnitura sau 2 acolo (eu am 4),la faza cu opritu verifica traseu de alimentare
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
tinker |
![]()
Post
#6188
|
![]() gradinar,lingvist, filosof Group: Members Posts: 221 Joined: 22 July 12 ![]() |
sau motorasu pas cu pas
|
--------------------
Dacia
1310 Ti
2000/berlina
- 123 nu iau droguri,eu sunt droguri
|
|
payty |
![]()
Post
#6189
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
salutare,
tocmai mi-am luat o dacie pe injectie si evident am dat de belele. Am si una pe carburator pe care o repar singur, deci ma pricep la mecanica. Problema e ca nu am lucrat deloc la injectie pana acum. Problema e asa: Cand am cuparat-o, relantiul statea perfect la 800 de rpm, crestea cand era motorul rece, totul cum trebuie. Am constatat ulterior ca furtunul de vacuum de la servofrana avea o taietura pe unde evident tragea aer fals. Am scurtat futunul ca sa elimin taietura si cand am pornit din nou, relantiul era pe la vreo 3000 de rpm. Probabil taietura era special facuta acolo, ca sa nu stea turata ca naiba. M-am gandit ca o fi motorasul de relanti, l-am desfacut, l-am curatat si l-am pus la loc. Face si mai rau acum, adica la pornire motorul ajunge la 7000 de rpm. Acum intrebarile, va rog, daca poate cineva sa imi raspunda la ele: 1. Motorasul ala e alimentat continuu cand se pune contactul, fara pornirea motorului? Se intampla ceva cand pun contactul, adica se deplaseaza tija aia inainte-inapoi? Intreb asta pt ca vreau sa stiu daca sa incerc sa il repar singur, fara sa rog pe cineva sa puna contactul si eu sa ma uit la motoras. 2. Daca scot de tot motorasul de acolo, macar asa, ca sa vad daca se mai tureaza atat, se poate arde ceva la ECU? Daca e ok, cum ar trebui facu? Scor mufa, sau il demontez de acolo lasand mufa montata pt inchiderea circuitului? 3. Are cineva o schema electrica a acestei instalatii de injectie? Eu n-am gasit pe net. 4. Motorasul ala e alimentat direct din ECU, sau are vreun releu? 5. Exista vreun surub de relanti la care se poate umbla, ca la carburator, sau totul se face doar in motoras? 6. Cand se remonteaza motorasul, trebuie facut vreun reglaj, adusa cursa lui la minim/maxim, sau altceva special, sau il montez pur si simplu si se auto-regleaza el, daca totul e in oridine. V-as ruga daca ma poate ajuta cineva cu raspunsuri pt ca trebuie neaparat sa o fac in stare de functionare avand in vedere ca inca nu am inmatriculat-o pe numele meu. This post has been edited by payty: 8 Oct 2012, 07:15 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6190
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
deci in MARE asa te-ai scos de un alt motoras
Motorasu este alimentat pret de cateva secunde la punerea contactului,dupa pornire il comanda senzoru de temperatura in functie de remperatura apei din chiulasa/motor daca scoti mufa nu mai pornesti la rece la cald merge nu are releu schema nu o am acuma la indemana ca ti-o dadeam dar este prin topic pe aici daca cauti si tu ca e pusa de mai multe ori surub de relanti nu ai ,desi este unu pe care se aseaza clapeta exterioara in partea de sus cu imbus de 4 sau 5 parca dar nu rezolvi nimic caci isi face relantiu singura asta cand ai motorasu de relanti il ai bun daca il desfaci trebuie reglat/calibrat ,vezi ca este topic cu demontarea lui si curatirea lui asta ca sa ii mai prelungesti agonia dar toto va muri daca nu e mort deja bafta 8 Oct 2012, 12:38: uite schema This post has been edited by ghitza: 8 Oct 2012, 11:38 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
payty |
![]()
Post
#6191
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
topicul cu demontarea l-am gasit. dupa el m-am ghidat cand l-am demontat.
o sa incerc intr-o prima faza sa deconectez motorasul si sa vad ce se intampla. nu am gasit in topicul respectiv nimic legat de calibrare, decat ceva despre cum sa montez lamelele din interiorul lui, doar ca dupa cate mi-am dat seama era ceva eronat acolo. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
tynn |
![]()
Post
#6192
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Faza cu deconectarea motorasului pica din start, o sa-ti mearga motorul ca toti dracii si la rece o sa moara, iar la cald abia ce o sa stea relatiul la 5-600 rot/min.
Cauta unul SH Bosch. Nu iti lua aftermarket la 100 ron ca sunt varza, am luat eu si dupa nici o luna a murit de tot. Daca nu gasesti, iti pot da eu unul Bosch in stare buna de functionare, cu 50 ron. |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
RAR |
![]()
Post
#6193
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 15 June 12 ![]() |
Am descris mai sus problemele care le am la dacia 1304 injectie si am inversat cele doua relee de pe aripa si am dat cu spray degripant pe firele de la masa si cu spray de contact pe contactele celor doua relee. Am pornit masina si a mers motorul in gol (fara sa circul) cam 15 minute. L-am oprit si la-m repornit fara probleme. Acum, dupa 4 zile nu mai porneste deloc. Se aud la cele doua relee niste tacanituri, iar eleectromotorul nu invarte deloc. Ce poate fi?
|
--------------------
DACIA
1304 INJECTIE
2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6194
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
daca nu invarte elctromotoru cum sa porneasca.ai verificat cu alta baterie?verifica contactu ,si pe urma verifica eletromotoru daca toate cele nu dau rezultat
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#6195
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
RAR |
![]()
Post
#6196
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 15 June 12 ![]() |
Daca pun contactul si invart pana se aprind becurile in bord tacane releele iar daca invart cheia sa pornesc se aude un tacanit de la electromotor iar releele nu se mai aud si se sting toate becurile in bord.
|
--------------------
DACIA
1304 INJECTIE
2000
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#6197
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
desfa electromotorul,cand ii faci proba nu trebuie sa fie pus pe masina neaparat,iei doua fire,unul il legi la bobina pe plus,iar altul il pui sa prelungesti firul de excitatie,iar ca minus,pui carcasa de la electromotor pe borna minus a bateriei dar vezi sa il asezi si tu bine si sa nu te sperii cand porneste,si inca ceva sa nu il tii mult alimentat,3-5 secunde e suficient sa vezi cum invarte
atentie sa desfaci ambele borne de la baterie cand te apuci de lucru,sa nu ai probleme This post has been edited by adriano94: 9 Oct 2012, 18:16 |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
RAR |
![]()
Post
#6198
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 15 June 12 ![]() |
Multumesc mult, maine dupa ce il demontez iti spun ce am gasit.
|
--------------------
DACIA
1304 INJECTIE
2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6199
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
mai poti sa verifici cu el pe masina daca este contactu de vina (la mine asa era si am schimbat doar partea electrica de la contact)firu gri cu papuc ce duce la bobina electromotorului il desfaci in 2 si firu ce ramane si duce la eletcromotor il prelungesti cu un fir mai gros si pui pe plus la baterie cu contacu pus si masina scoasa din viteza,daca porneste fara probleme ai contactu defect mai exact partea electrica,asta asa ca sa nu mai dai electromotru degeaba
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#6200
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
si la tine cand dadeai la automat facea ceva??
|
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
RAR |
![]()
Post
#6201
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 15 June 12 ![]() |
Am dat jos electromotorul si l-am desfacut. Era plin de vaselina si rotorul si statorul, le-am curatat si a pornit. Acum vreau sa vad daca mai face acele figuri cu inecatul motorului dupa 20-30 km parcursi. In acest sens am inversat cele doua relee si am dat cu spray de contact pe firele de masa. Se poate sa aiba legatura cu problema electromotorului? Cateodata cand opresc motorul si il repornesc dupa 10-20 minute invarte greu prima data pana isi da drumul (asta facea inainte de a demonta si curata electromotorul).
|
--------------------
DACIA
1304 INJECTIE
2000
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#6202
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
QUOTE(RAR @ 10 Oct 2012, 20:46) Am dat jos electromotorul si l-am desfacut. Era plin de vaselina si rotorul si statorul, le-am curatat si a pornit. Acum vreau sa vad daca mai face acele figuri cu inecatul motorului dupa 20-30 km parcursi. In acest sens am inversat cele doua relee si am dat cu spray de contact pe firele de masa. Se poate sa aiba legatura cu problema electromotorului? Cateodata cand opresc motorul si il repornesc dupa 10-20 minute invarte greu prima data pana isi da drumul (asta facea inainte de a demonta si curata electromotorul). ai verificat bucsile electromotorului si carbunii??nu are nici un amestec cu mersul motorului dupa aceea,cred ca tu ai vreun senzor pe undeva defect,ai umblat in motor sa-l segmentezi,sau in chiuloasa??catalizatorul il mai ai?? |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
RAR |
![]()
Post
#6203
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 15 June 12 ![]() |
Motorul a fost facut complet, de la set motor, indreptat chiuloasa arbore, tot. Catalizatorul il am dar nu stiu in ce stare e. Nu prea am presiune la ulei; cand e cald motorul scade pana la prima linie de jos.
|
--------------------
DACIA
1304 INJECTIE
2000
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6204
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
RAR ai verificat jocu radial(stanga,dreapta,sus,jos)al axei cu came in blocu motor??daca este mare=pierdere presiune de ulei
bielele,dupa montarea cuzinetilor pe ele cum mergeu pe vibrochen?daca merg foarte usor=pierdere de presiune de ulei(trebuie sa mearga putin greu) la fel si vibrochenu |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
nego93 |
![]()
Post
#6205
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 14 July 11 From: Pitesti ![]() |
Va saut! Sunt posesor de dacia 1310 li de cateva luni. Este normal ca masina sa stea la relantiu la 700 RPM? Cand masina este rece sta la 1000-1200 rpm apoi scade..cum e normal dar prea mult dupa parerea mea. M-am gandit sa ma duc la un service sa-mi curete motorasul de relantiu si injentorul... In rest toate bune si frumoase...masin merge ok la drum. As fi citit tot topicul pt ca precis as fi gasit raspunsuri insa timpul nu-mi permite. Va multumesc anticipat.
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 2007
|
|
tynn |
![]()
Post
#6206
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Turatia de relanti se poate regla din potentiometrul de clapeta, prin slabirea celor 4 suruburi de fixare si apoi miscarea sa. Dar nu ar fi indicat sa o faci dupa ureche, aceasta adaptare se face cu testerul.
Insa daca merge bine masina, mai bine o lasi asa, daca relantiul e stabil la 700 rot/min, ai si un consum mai mic, nu vad care-i problema... |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
nego93 |
![]()
Post
#6207
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 14 July 11 From: Pitesti ![]() |
Masina merge bn...ideea e ca la relantiul ei mic tremura... plus de asta cand e rece si sta la 1000 nu-mi palpaie nici luninile ca atunci cand sta la 700... Cred ca o sa pun un mecanic sa se uite...nu ma apuc eu de ea sau vrun "Dorel" care le stie pe toate.
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 2007
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6208
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
ADRIANO:cand puneam contactu si dadeam sa pornesc nimic,si asa am verificat contactu cum am zis mai sus
NEGO:la 700rpm nici ungere cum trebuie nu ai,mai poti face tu acasa sa mai strangi acel surubel mic cu cap imbus din partea de susu a clapetei pe care se sprijina clapeta in parte a de sus ,te uiti pe sub furtunele de tur,retur ce intra in corpuclapeta si mai strangi surubelu |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
stangelulucian |
![]()
Post
#6209
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 12 October 12 ![]() |
salut, am si eu o problema , am o dacia pe injectie din 2000, e a mea din 2007 , pana acum nu am avut nici un fel de problema la ea, iarna trecut am schimbat electromotorul , i-am pus unul nou , a stat vreo 3 luni nepornita iar acum cand dau la automat se aude un bazait la bobina dar electromotorul nu invarte, am fost cu ea la service , mi-au schimbat bobina, a mers cateva zile acum iar face la fel , bobina noua, electromotor nou , se aude un bazait si nu invarte deloc, aveti vreo idee ce ar putea fi?
Va multumesc! |
--------------------
dacia
1310 li
2000
- tl02yiv
|
|
tinker |
![]()
Post
#6210
|
![]() gradinar,lingvist, filosof Group: Members Posts: 221 Joined: 22 July 12 ![]() |
QUOTE(nego93 @ 12 Oct 2012, 08:28) Va saut! Sunt posesor de dacia 1310 li de cateva luni. Este normal ca masina sa stea la relantiu la 700 RPM? Cand masina este rece sta la 1000-1200 rpm apoi scade..cum e normal dar prea mult dupa parerea mea. M-am gandit sa ma duc la un service sa-mi curete motorasul de relantiu si injentorul... In rest toate bune si frumoase...masin merge ok la drum. As fi citit tot topicul pt ca precis as fi gasit raspunsuri insa timpul nu-mi permite. Va multumesc anticipat. ciudat a mea sta pe la 800 rece si cald sta pe la 1000 |
--------------------
Dacia
1310 Ti
2000/berlina
- 123 nu iau droguri,eu sunt droguri
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 23:08 |