DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 205 206 207 208 209 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

ghitza
post 1 Oct 2012, 14:18
Post #6181


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




QUOTE(perfinox @ 30 Sep 2012, 12:22)
a pus cineva disc de ambreiaj de 180 pe dacie injectata , o sa va spun si de ce : de 200 nu mai gasesc ceva de calitate, in schimb de 180 am optiuni Valeo, Luk , Sachs ? sau daca stiti unde gasesc de 200 de uzina ? La mine in oras nu gasesc, si nici la piese auto pe net, au numai Mapa, ASAM, Autospeed adica niste jeguri de piese facute in bataie de joc. Astept un raspuns va rog. Tot respectul !
*


vezi ca are la bursa unu user de vanzare kit frantusesc de 200 placa -disc- rulment


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tinker
post 3 Oct 2012, 12:29
Post #6182


gradinar,lingvist, filosof


Group: Members
Posts: 221
Joined: 22 July 12




ce parere aveti despre solutia mea anti aer fals ? s a cam depresionat si sper ca nu crape plasticu..
apropo o avea vreun efect scurtarea carcasei filtrului de aer ?

This post has been edited by tinker: 3 Oct 2012, 12:38

Attached thumbnail(s)
SANY1478.JPG ( Size: 1.38mb ) Number of downloads: 639


--------------------
Dacia 1310 Ti 2000/berlina - 123
nu iau droguri,eu sunt droguri
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 3 Oct 2012, 15:38
Post #6183


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Ai scurtat suruburile cu acle piulite bagate ca sa stranga cica mai bine?fa 2 garnituri pesete cea existenta intre gatu de plastic si corpuclapeta si nu mai trebuia sa pui acele piulite care arata ca naiba acolo
Am facut eu si am carcasa de filtru scurtata si tot aia e, decat ca am prelungit cu tub sa traga aer rece din spatele farului


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tinker
post 3 Oct 2012, 19:43
Post #6184


gradinar,lingvist, filosof


Group: Members
Posts: 221
Joined: 22 July 12




le am scurtat putin si am ingrosat garnitura cu banda de izoler


--------------------
Dacia 1310 Ti 2000/berlina - 123
nu iau droguri,eu sunt droguri
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UNITED
post 3 Oct 2012, 22:51
Post #6185


Membru autentic


Group: Members
Posts: 37
Joined: 1 June 08
From: CRAIOVA




Chiar arata ca naiba piulitele alea....chiar daca sunt de cupru (asa pare sa fie), o garnitura chiar si din acelea folosite la butelii si gata


--------------------
DACIA 1410 Li 2003 - DJ-62-MAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 6 Oct 2012, 19:15
Post #6186


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




am eu doua garnituri puse acolo si tot nu e suficient,intr-o parte inca mai trebuie si in alta mai intra doua,cred ca este plasticul ala deformat de la caldura sau ceva de genul asta....nu prea stiu ce sa-i fac,sunt sigur ca trage aer fals pe acolo si nici relanti-ul nu il tine chiar asa bine,si inca ceva,mi se mai intampla cateodata cand ies din parcare sau la semafor sa se opreasca brusc motorul,de ce?


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 6 Oct 2012, 21:41
Post #6187


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




mai fa o garnitura sau 2 acolo (eu am 4),la faza cu opritu verifica traseu de alimentare


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tinker
post 7 Oct 2012, 13:02
Post #6188


gradinar,lingvist, filosof


Group: Members
Posts: 221
Joined: 22 July 12




sau motorasu pas cu pas


--------------------
Dacia 1310 Ti 2000/berlina - 123
nu iau droguri,eu sunt droguri
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 8 Oct 2012, 07:12
Post #6189


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




salutare,


tocmai mi-am luat o dacie pe injectie si evident am dat de belele.
Am si una pe carburator pe care o repar singur, deci ma pricep la mecanica. Problema e ca nu am lucrat deloc la injectie pana acum.


Problema e asa:

Cand am cuparat-o, relantiul statea perfect la 800 de rpm, crestea cand era motorul rece, totul cum trebuie.

Am constatat ulterior ca furtunul de vacuum de la servofrana avea o taietura pe unde evident tragea aer fals.

Am scurtat futunul ca sa elimin taietura si cand am pornit din nou, relantiul era pe la vreo 3000 de rpm.

Probabil taietura era special facuta acolo, ca sa nu stea turata ca naiba.


M-am gandit ca o fi motorasul de relanti, l-am desfacut, l-am curatat si l-am pus la loc. Face si mai rau acum, adica la pornire motorul ajunge la 7000 de rpm.




Acum intrebarile, va rog, daca poate cineva sa imi raspunda la ele:


1. Motorasul ala e alimentat continuu cand se pune contactul, fara pornirea motorului? Se intampla ceva cand pun contactul, adica se deplaseaza tija aia inainte-inapoi?

Intreb asta pt ca vreau sa stiu daca sa incerc sa il repar singur, fara sa rog pe cineva sa puna contactul si eu sa ma uit la motoras.


2. Daca scot de tot motorasul de acolo, macar asa, ca sa vad daca se mai tureaza atat, se poate arde ceva la ECU? Daca e ok, cum ar trebui facu? Scor mufa, sau il demontez de acolo lasand mufa montata pt inchiderea circuitului?

3. Are cineva o schema electrica a acestei instalatii de injectie? Eu n-am gasit pe net.


4. Motorasul ala e alimentat direct din ECU, sau are vreun releu?

5. Exista vreun surub de relanti la care se poate umbla, ca la carburator, sau totul se face doar in motoras?

6. Cand se remonteaza motorasul, trebuie facut vreun reglaj, adusa cursa lui la minim/maxim, sau altceva special, sau il montez pur si simplu si se auto-regleaza el, daca totul e in oridine.



V-as ruga daca ma poate ajuta cineva cu raspunsuri pt ca trebuie neaparat sa o fac in stare de functionare avand in vedere ca inca nu am inmatriculat-o pe numele meu.

This post has been edited by payty: 8 Oct 2012, 07:15


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 8 Oct 2012, 11:37
Post #6190


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




deci in MARE asa te-ai scos de un alt motoras
Motorasu este alimentat pret de cateva secunde la punerea contactului,dupa pornire il comanda senzoru de temperatura in functie de remperatura apei din chiulasa/motor
daca scoti mufa nu mai pornesti la rece la cald merge
nu are releu
schema nu o am acuma la indemana ca ti-o dadeam dar este prin topic pe aici daca cauti si tu ca e pusa de mai multe ori
surub de relanti nu ai ,desi este unu pe care se aseaza clapeta exterioara in partea de sus cu imbus de 4 sau 5 parca dar nu rezolvi nimic caci isi face relantiu singura asta cand ai motorasu de relanti il ai bun
daca il desfaci trebuie reglat/calibrat ,vezi ca este topic cu demontarea lui si curatirea lui asta ca sa ii mai prelungesti agonia dar toto va muri daca nu e mort deja
bafta


8 Oct 2012, 12:38:
uite schema

This post has been edited by ghitza: 8 Oct 2012, 11:38

Attached File(s)
Attached File  ma1_7.pdf ( 95.38k ) Number of downloads: 112


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 8 Oct 2012, 13:05
Post #6191


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




topicul cu demontarea l-am gasit. dupa el m-am ghidat cand l-am demontat.

o sa incerc intr-o prima faza sa deconectez motorasul si sa vad ce se intampla.

nu am gasit in topicul respectiv nimic legat de calibrare, decat ceva despre cum sa montez lamelele din interiorul lui, doar ca dupa cate mi-am dat seama era ceva eronat acolo.




--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 8 Oct 2012, 16:23
Post #6192


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Faza cu deconectarea motorasului pica din start, o sa-ti mearga motorul ca toti dracii si la rece o sa moara, iar la cald abia ce o sa stea relatiul la 5-600 rot/min.
Cauta unul SH Bosch. Nu iti lua aftermarket la 100 ron ca sunt varza, am luat eu si dupa nici o luna a murit de tot.
Daca nu gasesti, iti pot da eu unul Bosch in stare buna de functionare, cu 50 ron.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RAR
post 8 Oct 2012, 17:37
Post #6193


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 15 June 12




Am descris mai sus problemele care le am la dacia 1304 injectie si am inversat cele doua relee de pe aripa si am dat cu spray degripant pe firele de la masa si cu spray de contact pe contactele celor doua relee. Am pornit masina si a mers motorul in gol (fara sa circul) cam 15 minute. L-am oprit si la-m repornit fara probleme. Acum, dupa 4 zile nu mai porneste deloc. Se aud la cele doua relee niste tacanituri, iar eleectromotorul nu invarte deloc. Ce poate fi?


--------------------
DACIA 1304 INJECTIE 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 8 Oct 2012, 23:08
Post #6194


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




daca nu invarte elctromotoru cum sa porneasca.ai verificat cu alta baterie?verifica contactu ,si pe urma verifica eletromotoru daca toate cele nu dau rezultat


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 9 Oct 2012, 15:13
Post #6195


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




QUOTE(ghitza @ 8 Oct 2012, 23:08)
daca nu invarte elctromotoru cum sa porneasca.ai verificat cu alta baterie?verifica contactu ,si pe urma verifica eletromotoru daca toate cele nu dau rezultat
*




eu zic sa varifice mai intai electromotorul,ca daca se aud releele inseamna ca e bun contactu,nu?


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RAR
post 9 Oct 2012, 17:07
Post #6196


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 15 June 12




Daca pun contactul si invart pana se aprind becurile in bord tacane releele iar daca invart cheia sa pornesc se aude un tacanit de la electromotor iar releele nu se mai aud si se sting toate becurile in bord.


--------------------
DACIA 1304 INJECTIE 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 9 Oct 2012, 18:15
Post #6197


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




desfa electromotorul,cand ii faci proba nu trebuie sa fie pus pe masina neaparat,iei doua fire,unul il legi la bobina pe plus,iar altul il pui sa prelungesti firul de excitatie,iar ca minus,pui carcasa de la electromotor pe borna minus a bateriei dar vezi sa il asezi si tu bine si sa nu te sperii cand porneste,si inca ceva sa nu il tii mult alimentat,3-5 secunde e suficient sa vezi cum invarte

atentie sa desfaci ambele borne de la baterie cand te apuci de lucru,sa nu ai probleme

This post has been edited by adriano94: 9 Oct 2012, 18:16


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RAR
post 9 Oct 2012, 19:02
Post #6198


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 15 June 12




Multumesc mult, maine dupa ce il demontez iti spun ce am gasit.


--------------------
DACIA 1304 INJECTIE 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 10 Oct 2012, 10:59
Post #6199


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




mai poti sa verifici cu el pe masina daca este contactu de vina (la mine asa era si am schimbat doar partea electrica de la contact)firu gri cu papuc ce duce la bobina electromotorului il desfaci in 2 si firu ce ramane si duce la eletcromotor il prelungesti cu un fir mai gros si pui pe plus la baterie cu contacu pus si masina scoasa din viteza,daca porneste fara probleme ai contactu defect mai exact partea electrica,asta asa ca sa nu mai dai electromotru degeaba


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 10 Oct 2012, 14:23
Post #6200


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




si la tine cand dadeai la automat facea ceva??


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RAR
post 10 Oct 2012, 20:46
Post #6201


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 15 June 12




Am dat jos electromotorul si l-am desfacut. Era plin de vaselina si rotorul si statorul, le-am curatat si a pornit. Acum vreau sa vad daca mai face acele figuri cu inecatul motorului dupa 20-30 km parcursi. In acest sens am inversat cele doua relee si am dat cu spray de contact pe firele de masa. Se poate sa aiba legatura cu problema electromotorului? Cateodata cand opresc motorul si il repornesc dupa 10-20 minute invarte greu prima data pana isi da drumul (asta facea inainte de a demonta si curata electromotorul).


--------------------
DACIA 1304 INJECTIE 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 10 Oct 2012, 21:03
Post #6202


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




QUOTE(RAR @ 10 Oct 2012, 20:46)
Am dat jos electromotorul si l-am desfacut. Era plin de vaselina si rotorul si statorul, le-am curatat si a pornit. Acum vreau sa vad daca mai face acele figuri cu inecatul motorului dupa 20-30 km parcursi. In acest sens am inversat cele doua relee si am dat cu spray de contact pe firele de masa. Se poate sa aiba legatura cu problema electromotorului? Cateodata cand opresc motorul si il repornesc dupa 10-20 minute invarte greu prima data pana isi da drumul (asta facea inainte de a demonta si curata electromotorul).
*




ai verificat bucsile electromotorului si carbunii??nu are nici un amestec cu mersul motorului dupa aceea,cred ca tu ai vreun senzor pe undeva defect,ai umblat in motor sa-l segmentezi,sau in chiuloasa??catalizatorul il mai ai??


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RAR
post 10 Oct 2012, 21:13
Post #6203


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 15 June 12




Motorul a fost facut complet, de la set motor, indreptat chiuloasa arbore, tot. Catalizatorul il am dar nu stiu in ce stare e. Nu prea am presiune la ulei; cand e cald motorul scade pana la prima linie de jos.


--------------------
DACIA 1304 INJECTIE 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 11 Oct 2012, 12:14
Post #6204


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




RAR ai verificat jocu radial(stanga,dreapta,sus,jos)al axei cu came in blocu motor??daca este mare=pierdere presiune de ulei
bielele,dupa montarea cuzinetilor pe ele cum mergeu pe vibrochen?daca merg foarte usor=pierdere de presiune de ulei(trebuie sa mearga putin greu)
la fel si vibrochenu


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nego93
post 12 Oct 2012, 08:28
Post #6205


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 14 July 11
From: Pitesti




Va saut! Sunt posesor de dacia 1310 li de cateva luni. Este normal ca masina sa stea la relantiu la 700 RPM? Cand masina este rece sta la 1000-1200 rpm apoi scade..cum e normal dar prea mult dupa parerea mea. M-am gandit sa ma duc la un service sa-mi curete motorasul de relantiu si injentorul... In rest toate bune si frumoase...masin merge ok la drum. As fi citit tot topicul pt ca precis as fi gasit raspunsuri insa timpul nu-mi permite. Va multumesc anticipat.


--------------------
Dacia Logan Ambition 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 12 Oct 2012, 09:50
Post #6206


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Turatia de relanti se poate regla din potentiometrul de clapeta, prin slabirea celor 4 suruburi de fixare si apoi miscarea sa. Dar nu ar fi indicat sa o faci dupa ureche, aceasta adaptare se face cu testerul.
Insa daca merge bine masina, mai bine o lasi asa, daca relantiul e stabil la 700 rot/min, ai si un consum mai mic, nu vad care-i problema...


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nego93
post 12 Oct 2012, 10:12
Post #6207


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 14 July 11
From: Pitesti




Masina merge bn...ideea e ca la relantiul ei mic tremura... plus de asta cand e rece si sta la 1000 nu-mi palpaie nici luninile ca atunci cand sta la 700... Cred ca o sa pun un mecanic sa se uite...nu ma apuc eu de ea sau vrun "Dorel" care le stie pe toate.


--------------------
Dacia Logan Ambition 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 12 Oct 2012, 11:39
Post #6208


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




ADRIANO:cand puneam contactu si dadeam sa pornesc nimic,si asa am verificat contactu cum am zis mai sus
NEGO:la 700rpm nici ungere cum trebuie nu ai,mai poti face tu acasa sa mai strangi acel surubel mic cu cap imbus din partea de susu a clapetei pe care se sprijina clapeta in parte a de sus ,te uiti pe sub furtunele de tur,retur ce intra in corpuclapeta si mai strangi surubelu


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stangelulucian
post 12 Oct 2012, 15:34
Post #6209


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 12 October 12




salut, am si eu o problema , am o dacia pe injectie din 2000, e a mea din 2007 , pana acum nu am avut nici un fel de problema la ea, iarna trecut am schimbat electromotorul , i-am pus unul nou , a stat vreo 3 luni nepornita iar acum cand dau la automat se aude un bazait la bobina dar electromotorul nu invarte, am fost cu ea la service , mi-au schimbat bobina, a mers cateva zile acum iar face la fel , bobina noua, electromotor nou , se aude un bazait si nu invarte deloc, aveti vreo idee ce ar putea fi?
Va multumesc!


--------------------
dacia 1310 li 2000 - tl02yiv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tinker
post 12 Oct 2012, 18:26
Post #6210


gradinar,lingvist, filosof


Group: Members
Posts: 221
Joined: 22 July 12




QUOTE(nego93 @ 12 Oct 2012, 08:28)
Va saut! Sunt posesor de dacia 1310 li de cateva luni. Este normal ca masina sa stea la relantiu la 700 RPM? Cand masina este rece sta la 1000-1200 rpm apoi scade..cum e normal dar prea mult dupa parerea mea. M-am gandit sa ma duc la un service sa-mi curete motorasul de relantiu si injentorul... In rest toate bune si frumoase...masin merge ok la drum. As fi citit tot topicul pt ca precis as fi gasit raspunsuri insa timpul nu-mi permite. Va multumesc anticipat.
*


ciudat a mea sta pe la 800 rece si cald sta pe la 1000


--------------------
Dacia 1310 Ti 2000/berlina - 123
nu iau droguri,eu sunt droguri
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 205 206 207 208 209 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 23:08
Forum Renault