dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
ghitza |
![]()
Post
#6241
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|||
CRICOCI |
![]()
Post
#6242
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
de 5 ani de cand am masina am mers numai in regimul asta, am avut consum 9-10 max 12 in oras,si 7,5-8 afara dar acum a sarit calu, cat despre plaman nu stiu cum sa l desfac mie frica ca daca umblu acolo sa nu il stric, eu am brc si vreau sa spun ca surubul ala de reglat relantiu nu prea simte la reglaj, asta nu de acum si de mult!,daca il deschid prea tare moare motorul daca il inchid la fel moare motorul, trebuie sa stea undeba la mijloc si relantiul sta pe la 800 sau mai putin, miroase a gaz pe esapament ceva de speriat, mentionez ca am tobe facute si nu au site in ele, nici catalizator poate din cauza asta, stie cineva sonda lambda mai are treaba pe gpl? sau e in plus.
This post has been edited by CRICOCI: 5 Nov 2012, 19:08 |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6243
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Daca pute a gaz nears dupa tine ai debit mare si il mai strangi din surubu de pe furtun dar prima data incepi cu plamanu ,fixezi relantiu din plaman unde ai relantiu cel mai mare si mai stabil ,apoi din surubu de pe membrana reglezi in asa fel incat sa nu influenteze relantiu si la accelerare sa nu dea in nas dupa care treci la cel de pe furtun sa faci debitu
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
tynn |
![]()
Post
#6244
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Verifica sa nu ai cumva si vreo pierdere pe la una din racordarile conductelor de gaz. Eu aveam slabit un holender de prindere al unei conducte de la vaporizator si imi lua 15 la suta.
Insa, daca zici ca-ti miros gazele de esapament puternic a gaz, e clar ca ai amestec prea bogat, deci incearca sa o mai reglezi. Alta cauza ar putea fi si de la sonda lambda/ emulatorul de gaz, daca da comanda de amestec prea bogat. Eu unul nu am asa ceva, am o instalatie luata de pe carburatie si merge f.bine. Alta cauza ar putea fi culbutorii dereglati. A observat ca pe GPL se deregleaza foarte rapid. In ultima vreme mergea motorul f. prost. Nici prin cap nu-mi trecea ca sunt dereglati culbutorii, ii reglasem in urma cu 5000 de km. Ieri i-am reglat si nu mi-e venit sa cred toate supapele de evacuare nu mai aveau joc deloc. Nu mai spun ca acum, dupa ce i-am reglat, merge motorul ceas, parca am pus altul. Si bineiteles ca si mie imi crescuse consuul in ultima vreme. Astept acum sa vad cu cat va scadea. |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#6245
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Ghita m am pierdut putin,eu credeam ca reglajul se face odata de la surubul de unde reglez relantiul dupa care de la cel de pe furtun,acum care e cel de al 3 lea de pe plaman? mai e unu mai gros pe tulumba aia de gaz dar eu stiam ca de acolo se scoate apa
|
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6246
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Daca ai marini e pe mijlocu plamanului si e crestat pe mijloc pentru durubelnita dreapta, daca e alt tip pune poza sa vedem ce tip de plaman ai,plamanu are 2 reglaje,sarcina si mers in gol(relanti)
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#6247
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
uite astea sunt singurele suruburi care le am, relantiul il reglez din surubul din a doua poza lateral.
This post has been edited by CRICOCI: 7 Nov 2012, 17:11 Attached thumbnail(s) CAM00048.jpg ( Size: 807.42k ) Number of downloads: 586 CAM00049.jpg ( Size: 522.13k ) Number of downloads: 625 |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6248
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
ala de jos ce face?sigur ala are legatura cu membrana
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#6249
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Nu stiu ce face dar e strans bine doar cu un patent il pot slabi, sonda lambda cum o pot. verifica? daca o decuplez din mufa nu e nici o schimbare, poate vorbim de treaba aia daca o mai ai
|
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6250
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
desfa sa vezi ce face ,si inca o am treaba aia
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#6251
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
am desfacut respectivul surub, nu se intampla nimic am inteles ce este pana la urma , pe acolo se curata plamanul, daca e murdar trebuie sa curga un lichid ca un fel de spuma la ulei, la mine e uscat
![]() |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6252
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
cand schimbi filtru de gaz inchizi din spate si o sa mai iasa cat ramane pe teava ce vine din spate pana in prima valva nu ai de ce sa te sperii ca e normal pana se goleste teava de toto dupa care desfaci electrovalva in doua si schimbi filtru daca e nevoie daca nu il sufli doar,urata pozitie ai la plaman chiar langa alternator si far
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#6253
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Sa stii ca ma enerveaza si pe mine ,asa l au montat respectivi dar unde sa l pun in alta parte da mi o idee,cam la cati km se schimba filtru gpl?eu am vreo 35000 cu el.
|
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6254
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pe contraaripa stanga langa suportu de la telescop,la km care ii ai trebuie schimbat zic eu sau cel putin suflat
10 Nov 2012, 23:01: uite,o poza mai din vara dupa ce am vopsit masina ![]() This post has been edited by ghitza: 10 Nov 2012, 22:01 Attached thumbnail(s) DSCN4630.JPG ( Size: 1.93mb ) Number of downloads: 570 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#6255
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Din 2003 masina si ai si vopsito? a mea e din 2000 si nu avazut vopsea. inca si sta si afara fara garaj:)
|
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6256
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
A trebuit ca a fost zgariata de un tampit pe dreapta din fata pana in spate ,si vopsea la nuanta avuta nu mai gaseam si asa am vopsit-o eu cu un amic,eu am dezechipat si pregatit pana la vopsit ,am un amic cu servie si la el in service am suflat-o dupa care am echipat-o acasa,nu am vopsit-o din cauza ruginei sau alte chestii de genu asta
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
razvanlost |
![]()
Post
#6257
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 11 November 12 ![]() |
Buna ziua. Am o Dacia 1310 Li, din 2001, berlina si am o problema. Cand pornesc motorul se aprinde beculetul (martorul) inconjurat in imagine. Sta aprins cateva secunde apoi se stinge. Dupa ce merg putin, se aprinde iar. Asta se intampla daca o turez pe la 2500-3000 de ture. Ce semnifica martorul ala si de ce se aprinde? Multumesc!
PS: Imi cer scuze daca a mai fost discutata problema, dar nu am gasit pe nicaieri. Aici e imaginea: Dacia_1310_LI_1_4_45_5kw.jpg ( Size: 86.1k ) Number of downloads: 546 |
--------------------
Dacia
1310 LI
2001
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6258
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Avarie la sistemu de injectie,verifica sistemu de alimentare
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6259
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
razvanlost este ce spune ghita si pune si o benzina buna si dai talpa pe Autostrada sau DN
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#6260
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Salut, revin cu problema mea, am reusit sa umblu si la surubul respectiv cu un imbus de 4, orice reglaj i as face miroase a gaz pe teava de esapament, acum am incercat si pe la furtune sa nu scape cu spuma de la sampon, nu scapa pe nicaieri, nu stiu ce sa i mai fac am alimentat si din alta parte am zis poate e gazul prost nimic, surubul de pe furtun l am strans de curiozitate sa vad daca m ai miroase l am strans aproape de maxim si tot mirosea,alte idei daca m ai aveti sunt dispus sa le incerc, reglajele le am facut cu motorul cald pana pleca elv-ul, uleiul e nou ce mai pot face?.
|
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6261
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
probabil ceva la supape ,nu inchide bine pe evacuare ,zic si eu altvceva nu imi explic,si la mine daca deschid surubu de pe furtun mai mult decat trebuie imediat se simte miros de gaz nears,eu zic sa faci o reglare la culbutori la 20 cu 25 si sa vezi pe urma
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#6262
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
reglajele exact asa le am facut 20 25 cu 400 km in urma, faptul ca nu am site in toba nu poate influenta? sau sitele sunt pentru zgomot?, poate fii din sonda lambda?
This post has been edited by CRICOCI: 12 Nov 2012, 13:47 |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6263
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
cu sitele nush ce sa zic ,ar fi posibil iar cu sonda lambda numai pe tester o vezi daca lucreaza
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#6264
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
de lucrat sunt 90% ca nu lucreaza cand ma oprit R.A.R-ul mi a zis ca nu lucreaza, eu ma intrebam daca din cauza ei poate mirosi a gaz.
|
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6265
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
posibil sa imbogateasca amestecu
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
BN64FLO |
![]()
Post
#6266
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 674 Joined: 23 April 12 From: Bistrita ![]() |
Salut! probabil sunt putin offtopic sau pun o intrebare care s-a mai pus dar totusi va intreb : pot sa modific un motor din injectie in carburatie doar schimband chiulasa sau, mai trebuie vreo modificare?
|
--------------------
Dacia
1310 TX/Li
1986/1999
- BN 02 PZA/BN 64 FLO
|
|
tynn |
![]()
Post
#6267
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Poti, nu trebuie sa schimbi chiulasa, doar galeria de admisie, ca sa poti monta carburatorul. In schimb va trebui sa montezi delcou pt. aprindere, orificiul exista in bloc, nu stiu daca axa cu came are pinion de antrenare, dar cred ca e la fel ca la carburatie.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
BN64FLO |
![]()
Post
#6268
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 674 Joined: 23 April 12 From: Bistrita ![]() |
Multumesc pentru raspuns! pompa mecanica de benzina exista si pe cel cu injectie?delcoul de 1.3 sau 1.4 o fi bun si pe 1.6?
|
--------------------
Dacia
1310 TX/Li
1986/1999
- BN 02 PZA/BN 64 FLO
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#6269
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
motoru de injectie nu are pe el si pompa de benzina pt. carburatie, ti-ar cam trebui delcou pt.16 fiindca si ele au curbe de avans cam diferite, dar deasemenea ti-ar cam trebui un carburator dublucorp cum se punea pe novele de 1.6, merge si de lada (1.5), pentru carburatoru dublucorp se potriveste chiulasa actuala, doar pentru monocorp trebuie schimbata, dar cu un dublucorp reglat bine ceea ce nu e simplu poti scoate raport consum/putere mai bun
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#6270
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Ghita, o intrebare ca mi am adus aminte, eu la filtru de aer nu am clapeta respectiva nu am avut o niciodata, maine ma gandeam sa opturez o parte din cele doua, poate fii si asta o cauza?, a da si daca eu la reglajele care le am facut acum de pe plaman am mai strins o idee din surubul de pe furtun dar posibil sa mai fi deschis pe celelalte poate afecta consumul si de pe plaman sau doar de la robinetul de pe furtun, multumesc anticipat.
|
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 23:39 |