DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 207 208 209 210 211 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

ghitza
post 5 Nov 2012, 18:25
Post #6241


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Daca zici ca mergi asa pai fi sigur ca papa mult ,nu ajunge sa se incalzeasca motoru si iarasi opresti dar parca tot e prea mare consumu ala,verifica filtru de aer,si vezi reglajele din plaman sa fie corecte ,membrana sa fie inchisa la relanti doar la accelerare sa se deschida supapa actionata de membrana pe care o controlezi din durubu cel din mijlocu plamanului,a sa nu ai arcu slab de la acest surub(il gasesti in interior la MARINI,eu deasta am deaia zic)bafta


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 5 Nov 2012, 19:06
Post #6242


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




de 5 ani de cand am masina am mers numai in regimul asta, am avut consum 9-10 max 12 in oras,si 7,5-8 afara dar acum a sarit calu, cat despre plaman nu stiu cum sa l desfac mie frica ca daca umblu acolo sa nu il stric, eu am brc si vreau sa spun ca surubul ala de reglat relantiu nu prea simte la reglaj, asta nu de acum si de mult!,daca il deschid prea tare moare motorul daca il inchid la fel moare motorul, trebuie sa stea undeba la mijloc si relantiul sta pe la 800 sau mai putin, miroase a gaz pe esapament ceva de speriat, mentionez ca am tobe facute si nu au site in ele, nici catalizator poate din cauza asta, stie cineva sonda lambda mai are treaba pe gpl? sau e in plus.

This post has been edited by CRICOCI: 5 Nov 2012, 19:08


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 5 Nov 2012, 20:18
Post #6243


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Daca pute a gaz nears dupa tine ai debit mare si il mai strangi din surubu de pe furtun dar prima data incepi cu plamanu ,fixezi relantiu din plaman unde ai relantiu cel mai mare si mai stabil ,apoi din surubu de pe membrana reglezi in asa fel incat sa nu influenteze relantiu si la accelerare sa nu dea in nas dupa care treci la cel de pe furtun sa faci debitu


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 6 Nov 2012, 13:10
Post #6244


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Verifica sa nu ai cumva si vreo pierdere pe la una din racordarile conductelor de gaz. Eu aveam slabit un holender de prindere al unei conducte de la vaporizator si imi lua 15 la suta.
Insa, daca zici ca-ti miros gazele de esapament puternic a gaz, e clar ca ai amestec prea bogat, deci incearca sa o mai reglezi. Alta cauza ar putea fi si de la sonda lambda/ emulatorul de gaz, daca da comanda de amestec prea bogat. Eu unul nu am asa ceva, am o instalatie luata de pe carburatie si merge f.bine.
Alta cauza ar putea fi culbutorii dereglati. A observat ca pe GPL se deregleaza foarte rapid. In ultima vreme mergea motorul f. prost. Nici prin cap nu-mi trecea ca sunt dereglati culbutorii, ii reglasem in urma cu 5000 de km. Ieri i-am reglat si nu mi-e venit sa cred toate supapele de evacuare nu mai aveau joc deloc. Nu mai spun ca acum, dupa ce i-am reglat, merge motorul ceas, parca am pus altul. Si bineiteles ca si mie imi crescuse consuul in ultima vreme. Astept acum sa vad cu cat va scadea.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 7 Nov 2012, 15:24
Post #6245


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Ghita m am pierdut putin,eu credeam ca reglajul se face odata de la surubul de unde reglez relantiul dupa care de la cel de pe furtun,acum care e cel de al 3 lea de pe plaman? mai e unu mai gros pe tulumba aia de gaz dar eu stiam ca de acolo se scoate apa


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 7 Nov 2012, 16:39
Post #6246


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Daca ai marini e pe mijlocu plamanului si e crestat pe mijloc pentru durubelnita dreapta, daca e alt tip pune poza sa vedem ce tip de plaman ai,plamanu are 2 reglaje,sarcina si mers in gol(relanti)


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 7 Nov 2012, 17:10
Post #6247


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




uite astea sunt singurele suruburi care le am, relantiul il reglez din surubul din a doua poza lateral.

This post has been edited by CRICOCI: 7 Nov 2012, 17:11

Attached thumbnail(s)
CAM00048.jpg ( Size: 807.42k ) Number of downloads: 586
CAM00049.jpg ( Size: 522.13k ) Number of downloads: 625


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 7 Nov 2012, 17:56
Post #6248


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




ala de jos ce face?sigur ala are legatura cu membrana


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 8 Nov 2012, 08:29
Post #6249


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Nu stiu ce face dar e strans bine doar cu un patent il pot slabi, sonda lambda cum o pot. verifica? daca o decuplez din mufa nu e nici o schimbare, poate vorbim de treaba aia daca o mai ai


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 8 Nov 2012, 10:09
Post #6250


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




desfa sa vezi ce face ,si inca o am treaba aia


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 10 Nov 2012, 13:21
Post #6251


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




am desfacut respectivul surub, nu se intampla nimic am inteles ce este pana la urma , pe acolo se curata plamanul, daca e murdar trebuie sa curga un lichid ca un fel de spuma la ulei, la mine e uscat smile.gif, iar mai mi a spus respectivul unde am celalalt reglaj este chiar langa cel care se vede in poza in lateral dar se regleaza cu un imbus, inca nu am gasit imbus pentru el o sa mai caut, tot respectivul mi a spus sa schimb filtru de gaz dar eu nu stiu cum sa l schimb, stiu unde e dar cand dau sa l desfac iese gaz pe acolo, am inchis robinetul din spate dar tot iese garla, luni am sa vad daca imi scapa gaz pe undeva cu sampon pe la inbinari, oricum azi i am refacut reglajul cum mi a spus el si pot spune ca inca i am mai dat drumu de la surub putin si motorul numai miroase a gaz ca inainte cand e cald, oricum refac reglajele cand gasesc imbus, ca am inteles ca trebuie sa il strang pe asta de relantiu putin si dau drumu la celalalt putin pana il strang pe asta de tot.


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 10 Nov 2012, 19:17
Post #6252


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




cand schimbi filtru de gaz inchizi din spate si o sa mai iasa cat ramane pe teava ce vine din spate pana in prima valva nu ai de ce sa te sperii ca e normal pana se goleste teava de toto dupa care desfaci electrovalva in doua si schimbi filtru daca e nevoie daca nu il sufli doar,urata pozitie ai la plaman chiar langa alternator si far


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 10 Nov 2012, 19:27
Post #6253


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Sa stii ca ma enerveaza si pe mine ,asa l au montat respectivi dar unde sa l pun in alta parte da mi o idee,cam la cati km se schimba filtru gpl?eu am vreo 35000 cu el.


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 10 Nov 2012, 21:59
Post #6254


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pe contraaripa stanga langa suportu de la telescop,la km care ii ai trebuie schimbat zic eu sau cel putin suflat

10 Nov 2012, 23:01:
uite,o poza mai din vara dupa ce am vopsit masina smile.gif

This post has been edited by ghitza: 10 Nov 2012, 22:01

Attached thumbnail(s)
DSCN4630.JPG ( Size: 1.93mb ) Number of downloads: 570


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 10 Nov 2012, 23:16
Post #6255


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Din 2003 masina si ai si vopsito? a mea e din 2000 si nu avazut vopsea. inca si sta si afara fara garaj:)


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 10 Nov 2012, 23:21
Post #6256


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




A trebuit ca a fost zgariata de un tampit pe dreapta din fata pana in spate ,si vopsea la nuanta avuta nu mai gaseam si asa am vopsit-o eu cu un amic,eu am dezechipat si pregatit pana la vopsit ,am un amic cu servie si la el in service am suflat-o dupa care am echipat-o acasa,nu am vopsit-o din cauza ruginei sau alte chestii de genu asta


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanlost
post 11 Nov 2012, 19:43
Post #6257


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 11 November 12




Buna ziua. Am o Dacia 1310 Li, din 2001, berlina si am o problema. Cand pornesc motorul se aprinde beculetul (martorul) inconjurat in imagine. Sta aprins cateva secunde apoi se stinge. Dupa ce merg putin, se aprinde iar. Asta se intampla daca o turez pe la 2500-3000 de ture. Ce semnifica martorul ala si de ce se aprinde? Multumesc!

PS: Imi cer scuze daca a mai fost discutata problema, dar nu am gasit pe nicaieri.

Aici e imaginea: Dacia_1310_LI_1_4_45_5kw.jpg ( Size: 86.1k ) Number of downloads: 546


--------------------
Dacia 1310 LI 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 11 Nov 2012, 20:43
Post #6258


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Avarie la sistemu de injectie,verifica sistemu de alimentare


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 11 Nov 2012, 22:04
Post #6259


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




razvanlost este ce spune ghita si pune si o benzina buna si dai talpa pe Autostrada sau DN


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 12 Nov 2012, 13:32
Post #6260


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Salut, revin cu problema mea, am reusit sa umblu si la surubul respectiv cu un imbus de 4, orice reglaj i as face miroase a gaz pe teava de esapament, acum am incercat si pe la furtune sa nu scape cu spuma de la sampon, nu scapa pe nicaieri, nu stiu ce sa i mai fac am alimentat si din alta parte am zis poate e gazul prost nimic, surubul de pe furtun l am strans de curiozitate sa vad daca m ai miroase l am strans aproape de maxim si tot mirosea,alte idei daca m ai aveti sunt dispus sa le incerc, reglajele le am facut cu motorul cald pana pleca elv-ul, uleiul e nou ce mai pot face?.


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 12 Nov 2012, 13:37
Post #6261


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




probabil ceva la supape ,nu inchide bine pe evacuare ,zic si eu altvceva nu imi explic,si la mine daca deschid surubu de pe furtun mai mult decat trebuie imediat se simte miros de gaz nears,eu zic sa faci o reglare la culbutori la 20 cu 25 si sa vezi pe urma


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 12 Nov 2012, 13:46
Post #6262


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




reglajele exact asa le am facut 20 25 cu 400 km in urma, faptul ca nu am site in toba nu poate influenta? sau sitele sunt pentru zgomot?, poate fii din sonda lambda?

This post has been edited by CRICOCI: 12 Nov 2012, 13:47


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 12 Nov 2012, 13:52
Post #6263


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




cu sitele nush ce sa zic ,ar fi posibil iar cu sonda lambda numai pe tester o vezi daca lucreaza


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 12 Nov 2012, 14:13
Post #6264


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




de lucrat sunt 90% ca nu lucreaza cand ma oprit R.A.R-ul mi a zis ca nu lucreaza, eu ma intrebam daca din cauza ei poate mirosi a gaz.


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 12 Nov 2012, 19:24
Post #6265


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




posibil sa imbogateasca amestecu


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BN64FLO
post 13 Nov 2012, 14:19
Post #6266


Membru autentic


Group: Members
Posts: 674
Joined: 23 April 12
From: Bistrita




Salut! probabil sunt putin offtopic sau pun o intrebare care s-a mai pus dar totusi va intreb : pot sa modific un motor din injectie in carburatie doar schimband chiulasa sau, mai trebuie vreo modificare?


--------------------
Dacia 1310 TX/Li 1986/1999 - BN 02 PZA/BN 64 FLO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 13 Nov 2012, 16:04
Post #6267


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Poti, nu trebuie sa schimbi chiulasa, doar galeria de admisie, ca sa poti monta carburatorul. In schimb va trebui sa montezi delcou pt. aprindere, orificiul exista in bloc, nu stiu daca axa cu came are pinion de antrenare, dar cred ca e la fel ca la carburatie.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BN64FLO
post 13 Nov 2012, 16:36
Post #6268


Membru autentic


Group: Members
Posts: 674
Joined: 23 April 12
From: Bistrita




Multumesc pentru raspuns! pompa mecanica de benzina exista si pe cel cu injectie?delcoul de 1.3 sau 1.4 o fi bun si pe 1.6?


--------------------
Dacia 1310 TX/Li 1986/1999 - BN 02 PZA/BN 64 FLO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 13 Nov 2012, 17:27
Post #6269


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




motoru de injectie nu are pe el si pompa de benzina pt. carburatie, ti-ar cam trebui delcou pt.16 fiindca si ele au curbe de avans cam diferite, dar deasemenea ti-ar cam trebui un carburator dublucorp cum se punea pe novele de 1.6, merge si de lada (1.5), pentru carburatoru dublucorp se potriveste chiulasa actuala, doar pentru monocorp trebuie schimbata, dar cu un dublucorp reglat bine ceea ce nu e simplu poti scoate raport consum/putere mai bun


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 13 Nov 2012, 19:43
Post #6270


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Ghita, o intrebare ca mi am adus aminte, eu la filtru de aer nu am clapeta respectiva nu am avut o niciodata, maine ma gandeam sa opturez o parte din cele doua, poate fii si asta o cauza?, a da si daca eu la reglajele care le am facut acum de pe plaman am mai strins o idee din surubul de pe furtun dar posibil sa mai fi deschis pe celelalte poate afecta consumul si de pe plaman sau doar de la robinetul de pe furtun, multumesc anticipat.


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 207 208 209 210 211 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 23:39
Forum Renault