DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 208 209 210 211 212 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

adriano94
post 13 Nov 2012, 20:12
Post #6271


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




QUOTE(CRICOCI @ 13 Nov 2012, 19:43)
Ghita, o intrebare ca mi am adus aminte, eu la filtru de aer nu am clapeta respectiva nu am avut o niciodata, maine ma gandeam sa opturez o parte din cele doua, poate fii si asta o cauza?, a da si daca eu la reglajele care le am facut acum de pe plaman am mai strins o idee din surubul de pe furtun dar posibil sa mai fi deschis pe celelalte poate afecta consumul si de pe plaman sau doar de la robinetul de pe furtun, multumesc anticipat.
*




daca imi permiti iti voi raspunde eu,la filtru de aer poti astupa gaura dinspre radiator si sa o lasi pe cea dinspre galerie avand in vedere ca in urmatoare vreme temperaturile vor scadea,iar in legatura cu, consumul, se regleaza numai de pe furtun,celelalte nu au treaba,deci daca ai mai strans din el nu o sa iti creasca consumul.


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 13 Nov 2012, 20:26
Post #6272


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Ok, multumesc pentru raspuns.

<span class='edit'>14 Nov 2012, 10:40:</span>
I-am opturat astazi filtru de aer la un capat, dar am observat ca acum pana nu e motorul cald nu pot trece pe gaz, dupa ce sa incalzit motorul merge ok, probabil de la reglaje? sau de la faptul ca sa mai racit afara si astia nu baga inca propan in gaz sau baga nu stiu, cert este ca moare daca e rece,de tras trage bine are mai multa putere motrul si in relantiu sta mai bine ca inainte, inainte avea un mic tremurat acum nu il mai are dupa ce am opturat la filtru, voua cei care aveti gpl va moare motrul cand e rece sau merge bine?, in legatura cu filtru am sunat azi la cei care mi au montat gpl ul si i am intrebat cat costa un filtru, le am explicat ca e prea mic locasul la mine sa am filtru si mi au spus ca e posibil sa nu am filtru, exista doua modele de BRC care nu au filtru una are o sita si se desface si se curata, cealalta se schimba toata chestia aia de acolo, in primu caz ma costa 10 ron in cel de al doilea caz 250 ron,voi a ti mai auzit pana acum de asa ceva? sau vor sa ma faca de bani smile.gif.

This post has been edited by CRICOCI: 14 Nov 2012, 10:49


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 14 Nov 2012, 11:49
Post #6273


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Nu e normal ceea ce ti se intampla tie. Eu am instalatie GPL Stefanelli, veche de 10 ani ( a fost inainte pe o Dacie cu carburator) si tin sa te anunt ca pe vremea asta inca porneste fara probleme numai pe GPL si merge ceas atat la rece, cat si la cald. De fapt eu benzina nici nu mai am o picatura in rezervor, am scos-o toata de asta vara ca imi mirosea in masina. Probabil cand vor fi temperaturi negative, o sa-i pun si vreo 5 litri de benzina , in caz de face figuri vreodata pe gaz, sa fie acolo.
In privinta filtrului de GPL, eu unul nu l-am schimbat niciodata si are vreo 80.000 de km, doar l-am curatat periodic, odata la 1-2 ani. Si inca nu am probleme. Am vrut sa-l schimb, dar cand mi-au zis snapanii aia ca e 30 de lei rahatul ala mic de hartie, m-am lasat pagubas. 10 lei e un filtru mare de aer de Dacie, care are de zeci de ori mai mult material...
Iar in legatura cu priza de aer a filtrului si eu am astupat-o de curand pe cea din fata radiatorului, am lasat-o doar pe cea care este indreptata spre galerie si nu s-a schimbat mai nimic in functionarea motorului, deci nu ar avea voie sa-ti faca figuri din cauza asta.

This post has been edited by tynn: 14 Nov 2012, 11:51


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 14 Nov 2012, 13:32
Post #6274


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Am riscat si am am desfacut chestia aia si intradevar era o sita care avea pilitura si un magnet micut, am curatat o am montat o , am facut ceva probe si pot spune ca merge ok adica sincer parca la deal nu mai trage ca inainte trebuie sa o turez un pic mai mult dar asta in a 4 a si a 5 a, in primele trei trepte trage mult mai bine ca inainte asta de ieri nu decand am curatat sita, eu am sa o las asa ca am inebunit o astea 3 zile si aveam fulu la gaz si acum numai pot vedea exact cat consuma,ca mai mult sa dus pe probe, am atasat si doua poze cu sita respectiva,stima.

This post has been edited by CRICOCI: 14 Nov 2012, 13:34

Attached thumbnail(s)
CAM00052.jpg ( Size: 275.42k ) Number of downloads: 643
CAM00053.jpg ( Size: 251.11k ) Number of downloads: 680


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 14 Nov 2012, 18:40
Post #6275


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




ala e filtru de gaz si arata cam murdar,cred ca l-ai curatat bine innainte de montare
In legatura cu admisia de aer eu am racor din spatele farului ce duce in filtru de aer si nu am nici o problema sa moara sau alte minuni,daca nu gasesti filtru cand va trebui sa il schimbi decat sa dai 250 roni ,faci rost de o valva de MARINI si filtru e 20 roni si gata treaba


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 14 Nov 2012, 19:09
Post #6276


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Eu zic ca filtrul ala nu e nevoie sa-l schimbe, il spala bine cu benzina si gata. Un filtru similar e folosit si la carburatoarele de Dacie.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutz_87
post 14 Nov 2012, 19:19
Post #6277


ionutz_87


Group: Members
Posts: 1.029
Joined: 21 February 09
From: pantelimon(ilfov)-roman(neamt)




QUOTE(ghitza @ 14 Nov 2012, 19:40)
ala e filtru de gaz si arata cam murdar,cred ca l-ai curatat bine innainte de montare
In legatura cu admisia de aer eu am racor din spatele farului ce duce in filtru de aer si nu am nici o problema sa moara sau alte minuni,daca nu gasesti filtru cand va trebui sa il schimbi decat sa dai 250 roni ,faci rost de o valva de MARINI si filtru e 20 roni si gata treaba
*



ghita frate eu am 50 ron pt filtru ala de la electrovalva(marini).am cautat sa cumpar eu si nu am gasit decat cu montajul lor.si cred ca pe ambalaj scria brc nu am apucat sa il vad ca la si aruncat in tomberon.(si ma grabeam foarte tare si nu am mai stat pt cearta)


--------------------
RENAULT CLIO 2003/LB0C5/CLIO - IF 03 DAP
Grand scenic 2004 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 14 Nov 2012, 19:30
Post #6278


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Atentie nu e filtru!!este sita inauntru este gol probabil nu sunt explicite pozele, este o sita si atat se spala la jet de apa se vede asa ca a ramas murdara de la pilitura in rest e ok.

This post has been edited by CRICOCI: 14 Nov 2012, 19:33


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 14 Nov 2012, 21:17
Post #6279


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Ionutz:22 roni am luat eu acum 1 luna la marini ,ca eu am de marini electrovalva,mai am una de BRC cu filtru(sita) ca cel de mai sus,poate la tine e 50 roni nu zic ca nu
CRICOCI:da tot functie de fitru are si acea sita


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 16 Nov 2012, 10:02
Post #6280


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Salut baieti, revin cu o alta problema dimineata nu imi mai invarte bine bateria abia abia porneste si totusi nu sunt temperaturi foarte scazute, bateria este in garantie am fost astazi cu ea la magazin ma trimis la service unde au ei contract cu bateria, imi verifica incarcarea buna, cand verifica consumatorii imi gaseste un consumator de 0,005, daca scot casetofonul ramane 0,003, la inceput respectivul zice a e un consumator de neglijat, verifica densitatea bateriei si imi zice ca bateria e consumata, il intreb de ce e consumata daca eu merg zilnic cu masina?, raspuns probabil de la consumatorii aia , pai nu ai zis dumneata ca e de neglijat , da dar cu timpul se aduna smile.gif) , deci intrebarea mea este e de neglijat consumatorul respectiv sau nu?, mi a zis sa incarc bateria dupa care sa revin sa mi masoare densitatea, pai daca e incarcata full nu e normal sa i arate bine?, acum magazinul respectiv de unde am luat o mi a zis ca daca vreau si nu ma inteleg cu astia imi ia bateria si o trimite in constanta sa o verifice aia si daca e devina imi da alta noua, ce ma sfatuiti sa fac sa o dau spre constanta sau sa o incarc mai intai si sa vad dupa aia?, multumesc anticipat!.


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
val2011
post 16 Nov 2012, 10:26
Post #6281


Membru autentic


Group: Members
Posts: 484
Joined: 17 September 11
From: Buzau




Daca iti fura curent iei borna seara. Acum cauta un redresor si incarca bateria daca chiar este descarcata. Cauzele poate fi ca ori nu incarca alternatorul ori electromotorul.


--------------------
dacie 1310 1999 - bz..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 16 Nov 2012, 11:22
Post #6282


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Revin cu rectificari nu imi arata 0.003, imi arata 0.035 am verificat eu acum cu un ampermetru, ideea e ca am vazut in mare parte care sunt consumatorii daca scot casetofonul mai scade pana la 0.030 ceea ce nu e mult de loc dar daca scot mufa de la calculatorul gazului scade pana la 0.007 deci aproape nu mai consuma nimic, mie personal nu mi se pare un voltaj prea mare tinand cont ca am oprit masina la ora 21:00 si am plecat la 09:00, adica ce consum e ala incat sa nu mai aibe aproape nimic in baterie, eu chiar stiu ca trebuie un mic consumator gen un led sau ceva de genul pentru a avea un mic mic consum bateria iarna ca sa nu inghete.
Val2011: nu pot scoate borna ca am alarma si inchidere, iar pe la noi se cam fura dacile, plus ca de fiecare data asta inseamna sa resetez calculatorul, stima.
P.S sunt masini care au ceas deaspura si din cate stiu ala este tot un consumator, si tot nu au probleme, am vorbit cu un electrician auto si zicea la fel ca ala nu e consumator mare, si sa verific cureaua la alternator, poate in mers patineaza o sa o verific, astept idei multumesc.

This post has been edited by CRICOCI: 16 Nov 2012, 11:32


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
forcrims
post 16 Nov 2012, 11:54
Post #6283


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 May 12
From: ianca/ braila




Nu sunt 100% sigur..doar cred, ca ti-ai dat raspunsul singur.
Ai zis ca ai alarma ..ar trebui sa o iei si pe ea in calcul , nu stiu cat consuma..dar ma gandesc ca atunci cand este armata..are si ea nevoie de o oarecare tensiune .Si eu am destule probleme..repar alta , apare alta.. x(. Am schimbat capacul la pompa de apa cu unul sh ce-i drept..si a prins joc si asta..picura antigelul.. CApacul era teapan cand l-am luat, nu avea joc deloc. Acum o sa iau rulment si prestupa si il fac pe cel vechi. Radiatorul curge si el..o sa incerc sa il lipesc cu niste poxilina azi cred. vremea asta nu e deloc de partea noastra.. x( .Cureaua nu a fost intinsa ,nu din cauza asta s-a stricat capacul la pompa...cred ca fulia a fost de vina, este oarecum descentrata/ovalizata , nu mult...dar are o oarecare trepidatie.


--------------------
Dacia 1310 2000 li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 16 Nov 2012, 12:01
Post #6284


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Alarma nu prea consuma nimic, cu ea activa am facut probe astazi dupa care am scos toate mufele de la ea, alarma chiar are un consum nesemnificativ.


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 16 Nov 2012, 13:12
Post #6285


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




daca pornesti motorul si dai drumu la casetofon,dezaburile luneta,aeroterma faza lunga,la relanti nu trebuie sa ai sub 13,5 si dupa ce o turezi peste 2000rot/min ar trebui sa fie undeva la 13,8-14,2V, daca se incadreaza in conditiile astea excludem incarcarea proasta,consumul ala de zici tu 0,0....=0,deci nu iti fura nici curent,ar mai fi o cauza,daca ai tub de bass sau vreun consumator mai mare pe masina si merge fara motor pornit,bateria se descarca,dupa ce pleci se incarca si tot asa,si s-a dus bateria,depinde si cate porniri faci pe zi,pe ce pornesti,gaz sau benzina,la pornirea directa pe gaz bateria se consuma mai mult,
ar mai fi de luat in calcul si electromotorul,daca ai jocul mare in bucsi sau poate nu mai ai deloc poate sa-ti faca schema sa nu-ti mai porneasca deloc,sau nu neaparat bucsile,se poate sa fie prea ,multa pilitura in el si iar la fel,nu functioneaza cum trebuie.
Deci ca sa te lamuresti consumul ala nu are nici o treaba,si fara alarma si fara ceas si ce mai vrei tu,un consum mic mic tot o sa ai,de exemplu calculatorul masinii,ca sa pastreze el toate informatiile de la senzori...etc trebuie sa consume si el ceva,nu??cat timp are bateria??

This post has been edited by adriano94: 16 Nov 2012, 13:25


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 16 Nov 2012, 13:49
Post #6286


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




multumesc pentru raspunsuri, alternatorul baga undeva la 14,4, in relantiu iar cu faza scurta aprinsa nu scade aproape de loc in turatie fara consumatori 14,5 iar aici mi se pare mie un pic ciudat 14,8 cu faza scurta aprinsa, bateria are un an este in garantie.

This post has been edited by CRICOCI: 16 Nov 2012, 13:49


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 18 Nov 2012, 15:10
Post #6287


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Salut, nu stiu ce sa fac ca maine ma asteapta sa mi duca bateria in garantie, de ce zic ca nu stiu ce sa fac ca am observat ceva la electromotor, cand dau la automat pleaca repede masina dar se mai aude un zgomot de la electromotor dupa ce pleaca masina adica el mai da odata in gol dupa ce porneste motorul, poate fura curent? asa demult incat sa mi consume o baterie care are un an de zile, voi ce ziceti, maine ma duc sa il dea jos sa vedem bucsile sau ce o fii pe acolo, nu are un an decand i am schimbat bucsile, sa i mai dau o sansa bateriei sa o incarc dupa care sa faca electromotorul si pe urma sa vad , sau sa duc bateria la magazin poate o schimba si sa fac si electromotrul?, stima.


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 19 Nov 2012, 17:22
Post #6288


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Problema rezolvata, nu mai avea bucsile in cap , si avea un joc maxim acum zici ca e baterie noua, bine o sa o vad dimineata biggrin.gif,bafta.


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 19 Nov 2012, 20:15
Post #6289


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




pai vezi,o sa se cunoasca iti spun eu!


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
senatoru
post 19 Nov 2012, 20:57
Post #6290


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 17 September 08




QUOTE(razvanlost @ 11 Nov 2012, 19:43)
Buna ziua. Am o Dacia 1310 Li, din 2001, berlina si am o problema. Cand pornesc motorul se aprinde beculetul (martorul) inconjurat in imagine. Sta aprins cateva secunde apoi se stinge. Dupa ce merg putin, se aprinde iar. Asta se intampla daca o turez pe la 2500-3000 de ture. Ce semnifica martorul ala si de ce se aprinde? Multumesc!

PS: Imi cer scuze daca a mai fost discutata problema, dar nu am gasit pe nicaieri.

Aici e imaginea: [attachmentid=1627849634]
*



eu de cate ori am patit asta cand a dat frigul era de la termostat. prima data nu era montat pe masina (asa o cumparasem) si a 2-a oara era defect termostatul si nu se incalzea motorul. dupa ce am pus termistatul nu s-a mai aprins martorul de injectie niciodata.

As avea si eu o intrebare: Dupa ce am citit topicurile legate de bujii, prea putin am vazut scris despre dacia cele pentru injectie. Bujiile mele de pe masina sunt Bosch wr8bc+ sunt demult trecute de varsta a 3-a (55000km) dar inca merg. Eu vreau sa le schimb. Cei de la magazinul de piese auto mi-au recomandat Brysk N15YC (~30lei setul). Acum 2 zile am primit un set nou de Bosch WR78G Super4 (cu 4 electrozi). Cele Bosch sunt bune pe dacia injectie sau sa imi iau cele Brysk? Care e parerea voastra despre wr78g?


--------------------
Dacia Berlina + GPL 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 20 Nov 2012, 09:53
Post #6291


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




QUOTE(adriano94 @ 19 Nov 2012, 20:15)
pai vezi,o sa se cunoasca iti spun eu!
*


Ai dreptate sa cunoscut, zici ca am schimbat bateria smile.gif, defapt de 5 ani decan am masina nu a invartit niciodata la asa mari turatii elctromotorul mereu a fost puturos, nu e vina masini e a mea ca mi a schimbat anul trecut bucsile niste carpaci care se dau mecanici.


Senatoru: nu stiu ce sa zic de bujiile wr78g, dar eu am schimbat dupa 50000 km bujiile wr8bc+ si am pus pus bujii eyquem care din punctul meu de vedere sunt proaste, acum am pus inapoi boscurile si merg f bine, ideea e ca daca iti merg inca bine astea lasa le asa parerea mea, daca nu merg cumparati tot din astea, iar in cazul in care nu mai gasesti poti cumpara de aici: http://www.cauti.ro/produse/compara-pretur..._type=relevanta

This post has been edited by CRICOCI: 20 Nov 2012, 10:46


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut L.
post 21 Nov 2012, 14:32
Post #6292


Membru autentic


Group: Members
Posts: 884
Joined: 7 February 05
From: Pitesti




salutare tuturor,
am si eu o problema (dacia lu' tata 2003) nu vrea sa mai mearga pe benzina, pe gpl merge perfect isi tine relantiul dimineata (se tureaza, motorasul functioneaza), porneste bine. Pe benzina porneste si se opreste, am trecut-o in mers pe benzina si merge in suturi sau daca apas pe acceleratie nu se accelereaza i-am desfacut furtunul care intra in "carburator" pompa baga benzina, are debit ff mare, am mai schimbat si injectorul, unul luat de la dezmembrari face tot asa, nimic schimbat in comportament. Ce as mai putea verifica? pare ca nu se alimenteaza


--------------------
Renault Megane 3_1.5 dci 110_2012 ***Clio IV 0.9_ 2019
"Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 21 Nov 2012, 15:45
Post #6293


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Ai verificat releele de pe contraaripa sau sigurantele?.


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nyky
post 21 Nov 2012, 20:04
Post #6294


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 17 March 10
From: Tm




Salut baieti, am o problema foarte nasoala si poate ma puteti ajuta. Am schimbat pompa de benzina, reglat culbutorii, schimbat motoras pas cu pas, si bujiile. (bosch wr8bc), asta in decurs de 2 saptamani, timp in care am tinut masina la curte . sambata am luat.o sa.mi fac treaba cu ea, a mers bine, dar nu am facut decat 7 km. Problema incepe de luni, ca parca a luat.o boala, consuma de nu ma pot tine la ea, si afuma bujiile intr.o veselie. Azi am alimentat 8 litri, si in 40 de km am ramas fara, am verificat nu sunt scurgeri de benzina,.deci daca aveti vreo idee va rog sa.mi ziceti si mie, ca sunt nedumerit rau, unde naiba baga atata benzina, ca nici uleiul in baie nu a crescut.


--------------------
Fiat/ Alfa Romeo STILO/ 159 2002 . 1.2 16volti , 80 de cai./ 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut L.
post 22 Nov 2012, 07:13
Post #6295


Membru autentic


Group: Members
Posts: 884
Joined: 7 February 05
From: Pitesti




cricoci, releelenu le-am verificat... cand pun contactul pe mufa de intra in corpul clapeta, alimentarea injectorului, ce tensiune trebuie sa am?


--------------------
Renault Megane 3_1.5 dci 110_2012 ***Clio IV 0.9_ 2019
"Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
senatoru
post 22 Nov 2012, 09:33
Post #6296


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 17 September 08




QUOTE(CRICOCI @ 20 Nov 2012, 09:53)
Ai dreptate sa cunoscut, zici ca am schimbat bateria smile.gif, defapt de 5 ani decan am masina nu  a invartit niciodata la asa mari turatii elctromotorul mereu a fost puturos, nu e vina masini e a mea ca mi a schimbat anul trecut bucsile niste carpaci care se dau mecanici.
Senatoru:  nu stiu ce sa zic de bujiile wr78g, dar eu am schimbat dupa 50000 km bujiile wr8bc+ si am pus pus bujii eyquem care din punctul meu de vedere sunt proaste, acum am pus inapoi boscurile si merg f bine, ideea e ca daca iti merg inca bine astea lasa le asa parerea mea, daca nu merg cumparati tot din astea, iar in cazul in care nu mai gasesti poti cumpara de aici: http://www.cauti.ro/produse/compara-pretur..._type=relevanta
*




Multam. Am pus bosch-urile ce le-am primit wr78g. In mers nu simt nicio diferentam in schimb porneste de 2 ori mai bine cand e motorul cald si e mai silentios la relanti. Recomand bujiile smile.gif


--------------------
Dacia Berlina + GPL 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 22 Nov 2012, 13:28
Post #6297


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Eu nu stiu ce tensiune trebuie sa ai, dar uite cineva pe forum a pus aceasi intrebare si uite ce ia raspuns celalalt : lasa injectorul in pace ca n-o sa vezi in vecii vecilor tensiunea. el este "atacat" cu impulsuri foarte scurte (0.8 - 8.2ms - milisecunde!!) cu tensiune de ...14.4 (adica cat ai in sist electric),stima.


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
senatoru
post 22 Nov 2012, 16:40
Post #6298


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 17 September 08




QUOTE
Salut baieti, am o problema foarte nasoala si poate ma puteti ajuta. Am schimbat pompa de benzina, reglat culbutorii, schimbat motoras pas cu pas, si bujiile. (bosch wr8bc), asta in decurs de 2 saptamani, timp in care am tinut masina la curte . sambata am luat.o sa.mi fac treaba cu ea, a mers bine, dar nu am facut decat 7 km. Problema incepe de luni, ca parca a luat.o boala, consuma de nu ma pot tine la ea, si afuma bujiile intr.o veselie. Azi am alimentat 8 litri, si in 40 de km am ramas fara, am verificat nu sunt scurgeri de benzina,.deci daca aveti vreo idee va rog sa.mi ziceti si mie, ca sunt nedumerit rau, unde naiba baga atata benzina, ca nici uleiul in baie nu a crescut.

- vezi sa nu au returul infundat.
- verifica si catalizatorul.
- cauta cu ceva pagini inainte ca s-a mai discutat asta din cate imi amintesc

This post has been edited by senatoru: 22 Nov 2012, 16:42


--------------------
Dacia Berlina + GPL 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nyky
post 22 Nov 2012, 19:49
Post #6299


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 17 March 10
From: Tm




Ms senatoru, catalizator nu mai are, si eu am redus lista pana la retur, sonda lambda sau chiar injectoru. Sambata verific, pana atunci sta parcata.


--------------------
Fiat/ Alfa Romeo STILO/ 159 2002 . 1.2 16volti , 80 de cai./ 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 23 Nov 2012, 12:59
Post #6300


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




QUOTE(ionut L. @ 22 Nov 2012, 08:13)
cricoci, releelenu le-am verificat... cand pun contactul pe mufa de intra in corpul clapeta, alimentarea injectorului, ce tensiune trebuie sa am?
*


5V ai pentru 2,3 secunde,vezi ca in mufa ai 4 fire .la injector doar 2 sunt si celelalte 2 sunt pentru senzoru de aer,daca tin minte firu 2 si 4 sunt pentru injector daca ma insel sa ma corecteze careva,mai poti verifica firu de masa de pe contraaripa stanga(albastrucu verde) acolo unde ai mai multe fire de masa,asta din ECU e negru pana in mufa rotunda de sub pompa de frana iese din mufa catre bord si nu ajunge la bord ,face bucla innapoi si merge in mufa rotunda de unde iasa verde cu albastru si duce unde ti-am zis pe contraaripa stanga


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 208 209 210 211 212 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 00:14
Forum Renault